GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ FELSEFE
1 |
Parçalanmış Kentsel Mekan Bellekten Politikaya Metaverse'ten Sinemaya
Bölüm Adı: Mekansal Ayrışmanın İzinde: Heterotopya ve Metaverse |
---|---|
2 |
ÇOCUKLARIN DÜNYASI
Bölüm Adı: ÇOCUK VE FELSEFE İnşa ya da İcat Edilen Çocukluğa Karşın Çocuk ve Felsefe İlişkisini Düşünmek |
3 |
Mekan Varyasyonları
Bölüm Adı: Henri Lefebvre’nin Mutlakları: ”Gündelik Hayat” ve ”Toplumsal Mekan” |
4 |
Diyalog Kur- Söyle
Bölüm Adı: Batının Ben Bilinci ve Toplumsal Bir Tahayyül Olarak Modernlik |
5 |
Felsefe ve Devrim
Bölüm Adı: Kapitalist Yaşamın Kurtuluş Miti: Henri Lefebvre’xxın Olanaklı/Olanaksız Devrimi |
6 |
Sosyal Bilimler Ansiklopedisi Cilt 2
Yazar(lar): TOPAL AHMET EREN,GÜLEN ABDULKADİR,KESKİN ABDULLAH,KOYUNCU AHMET AYHAN,BAYRAM AHMET KEMAL,KARASOY ALPER,İLKYAZ CAN,ÖZÇEVİK CEREN,KURTAR CEYDA,SAVAŞAN FATİH,OLGUN HAKAN,TURUT HATİCE,SULA İSMAİL ERKAM,VARANK İLHAN,SAĞBAŞ İSA,KURUN İSMAİL,KARAKAŞ MEHMET, |
7 |
Sosyal Bilimler Ansiklopedisi Cilt 1
Yazar(lar): TOPAL AHMET EREN,GÜLEN ABDULKADİR,KESKİN ABDULLAH,KOYUNCU AHMET AYHAN,BAYRAM AHMET KEMAL,KARASOY ALPER,İLKYAZ CAN,ÖZÇEVİK CEREN,KURTAR CEYDA,SAVAŞAN FATİH,OLGUN HAKAN,TURUT HATİCE,SULA İSMAİL ERKAM,VARANK İLHAN,SAĞBAŞ İSA,KURUN İSMAİL,KARAKAŞ MEHMET, |
8 |
Düşünme Krizinde Felsefeden Politikaya
Bölüm Adı: Mysterium Tremendum: Tanrıyla Karşılaşmak ya da Tanrı'dan Önce kendiyle Olmak |
9 |
HEIDEGGER VE POETİK DÜŞÜNME Düşünmeye Açılan Yeni Yollar
Yazar(lar): KURTAR SENEM |
10 |
Günümüzü Felsefe ile Düşünmek
Bölüm Adı: Varlığın Güzelliğinde Beliren Tehlike: Teknolojinin Şiddeti |
11 |
KÜLTÜREL BELLEK VE ESTETİK YANSIMALAR
Bölüm Adı: Şeylerin şiirsel Dönüşümü Olarak Sanat: Heidegger'in Rilke'si |
1 |
Yıkıntılardan Yükselen Ağıtlar: Hayvan, Açık, Ölüm, Bir de Aşk
KURTAR SENEM
|
---|---|
2 |
İnsanlık Mucizesinin Çöküşü/Yeryüzünün Kadim Bilgeliği Ekofenomenolojiye Doğru
KURTAR SENEM
|
3 |
Praktiko-inert ya da Egzistansiyalist Bir Materyalizmin Mümkünlüğü Üzerine
KURTAR SENEM
|
4 |
”Özgürlük Tanrı Olma Arzusudur!” Jean Paul Sartre’ın Mutlak ve Radikal Mücadelesi
KURTAR SENEM
|
5 |
Bir İdeal Olarak Don Juan: Baştan Çıkarıcın Duyumsal-Müzikali
KURTAR SENEM
|
6 |
Baudelaire Üzerine Benjamin ve Sartre
KURTAR SENEM
|
7 |
Benjamin ve Flaneur Olarak Çocuk
KURTAR SENEM
|
8 |
Hannah Arendt, Sevgi ve Politika
KURTAR SENEM
|
9 |
Kutsalın Krallığında Görkemli Bir Karşılama: Şiir ve Düşünme
KURTAR SENEM
|
10 |
Büyük Sorular, Küçük Filozoflar: Çocuklar ve Felsefenin Sonsuz Dostluğu
KURTAR SENEM
|
11 |
Yeni Bir An ı Yaratmanın Sonsuz ve Eşsiz Tutkusu Olarak Hınç
KURTAR SENEM
|
12 |
Bilgi Eğitim ve Sorgulamanın açıklığında Modern Üniversiteleri Yeniden Düşünmek
KURTAR SENEM
|
13 |
Değerler Eğitimi ve Hümanizm den Özgürleşmek
KURTAR SENEM
|
14 |
Mysterium Tremendum Tanrıyla Karşılaşmak ya da Tanrıdan Önce Kendiyle Olmak
KURTAR SENEM
|
15 |
Hakikatin Şöleni Güzel le Karşılaşma ve Başlangıcın Yıkımı
KURTAR SENEM
|
16 |
Varoluşun Adaleti ÖLÜM Bir Peras Limen Sorunsalı
KURTAR SENEM
|
17 |
Daemonion Olarak Demokrasİ Polemos un Dirilişi ya da Demos un Ölümü
KURTAR SENEM
|
18 |
Bir Şehir Filozofu Olarak Henri Lefebvre ve Gündelik Yaşam Sanatı
KURTAR SENEM
|
19 |
Ölümcül Umutsuzluk Caligula ve Anti Climacus u Çıldırtan Paradoks Fatal Despair The Paradox that Derange Caligula and Anti Climacus
KURTAR SENEM
|
20 |
Heidegger ve Şeylerin Sessizliği Heidegger and Silence of the Things
KURTAR SENEM
|
21 |
Sezginin Arı Formu ya da Formel Sezgi Olarak Kant ta Zaman Heidegger i Marburg Okulu ndan ayıran Yitimsellik Paradoksu Time as Pure Form of Intuition or Formal Intuition in Kant The Paradox of Finitude Which Differentiate Heidegger from Marburg Sc
KURTAR SENEM
|
22 |
Heidegger ve Habermas ı Buluşturan Bir Tartışma Dünya açıklığı ya da İletişimsel Ussallık Olarak Hakikat Sorunu A Controversy that Combines Heidegger and Habermas The Problem of Truth as World Disclosure or Communicative Rationality
KURTAR SENEM
|
23 |
Paul Ricoeur ün Anlatısallaşan Zamanının Thomas Mann ın Der Zauberberg Büyülü Dağ Romanındaki Zaman Aporialarında Açımlanması
KURTAR SENEM
|
24 |
Heidegger in Nietzsche Yorumu Son Metafizikçi Olarak Nietzsche
KURTAR SENEM
|
25 |
Heidegger in Trakl Yorumu Melankolinin Dili Olarak Poetik Sessizlik
KURTAR SENEM
|
26 |
Eros un Ölüme Aşkınlığı Heidegger Levinas İkilemi
KURTAR SENEM
|
1 |
Felsefeye "Karşı" Felsefe "İçin" Bir Yeniden Konumlandırma Denemesi
KURTAR SENEM
|
---|---|
2 |
Mekan ve Zaman Fenomenolojisi İzleğinde Kant'ı Kant'tan Daha İyi Anlamak!/Dicle Üniversitesi Felsefe Bölümü
KURTAR SENEM
|
3 |
Kayıp, Yaşanan, Yakalanan Fantastik İmge: Sinematografik Mekanda Çocukluğun İzini Sürmek/Çocukluk Bizde kalsın Derneği
KURTAR SENEM
|
4 |
Çocuğun Felsefi Serüveni: Düşüncenin Keşfinden Poetik Benliğin İmkanına/Gaziantep Üniversitesi/Meta-Felsefe ve Kültür Topluluğu
KURTAR SENEM
|
5 |
Demokrasi Bunalımı, Yoksulluk Fenomeni ve Politik Keyfilik
KURTAR SENEM,Şimşek Duygu
|
6 |
Çağımızın Kaçınılmaz Gerçeği: Çocuk, Çocukluk ve Felsefe
KURTAR SENEM
|
7 |
Felsefeye Çağıran Ruh Hali/Varoluş Durumu Olarak Çocuk
KURTAR SENEM
|
8 |
Eyleme Soyunan Özgürlük: Jean Paul Sartre
KURTAR SENEM
|
9 |
Çocuklarla Felsefe
KURTAR SENEM
|
10 |
Herkes Gibi Olmak, Biri Olmak, Kendi Olmak
KURTAR SENEM
|
11 |
Modern Kölelik, Mekan ve Zaman
KURTAR SENEM
|
12 |
Eylem İçinde İnsanı Anlamak: J.Paul Sartre ve Felsefenin Dramatik Ruhu
KURTAR SENEM
|
13 |
Zamanın Erotik Yorumu: Birlikteliğin Ritmi
KURTAR SENEM
|
14 |
Büyük Sorular Küçük Filozoflar Felsefenin Çocuklarla Sonsuz Dostluğu
KURTAR SENEM
|
15 |
Tekhne den Ethos a Sanatın Poetik Özünü Düşünmek
KURTAR SENEM
|
16 |
Şair, Aşk ve Ölüm: Rainer Maria Rilke
KURTAR SENEM
|
17 |
Modern Üniversitelerin Başarısızlığı Felsefede Açıklık Felsefeye Açıklık
KURTAR SENEM
|
18 |
Sartre ve Yazarın Elleri Neden Kirli
KURTAR SENEM
|
19 |
Nereden Başlar Bu Felsefe Kierkegaard ve Bir İman Manifestosu
KURTAR SENEM
|
20 |
Sartre ve Özgürlüğe Tutkun Bir Edebiyat
KURTAR SENEM
|
21 |
Aging and Ethics of Freedom
KURTAR SENEM
|
22 |
Metafiziğin Sonu Teknoloji
KURTAR SENEM
|
23 |
FENOMENOLOJİ Anlamı Önemi Dönüşümü
KURTAR SENEM
|
24 |
HÜZÜN UMUTSUZLUK SIKINTI Heidegger ile Düşünmenin Şiirsel Poetik Yollarında Gizemli Yolculuk
KURTAR SENEM
|
25 |
Daimenon Olarak Demokrasi Demos un Ölümü ya da Polemos un Dirilişi
KURTAR SENEM
|
26 |
Modern Institutional Education Vs Paideia as Love Questioning and Dialogue
KURTAR SENEM
|
27 |
Düşünmenin Eğitimi Heidegger ve Varlığın Kırılganlığında Işığa Gelen Cesur Sorular Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Felsefesi Anabilim Dalı Seminer Dizisi 25 Nisan 2014
KURTAR SENEM
|
28 |
Hakikatin Şöleni Güzel
KURTAR SENEM
|
29 |
Heidegger ve Derrida Işığında Üniversite Eğitim ve Felsefe İlişkisinin Yeni den Düşünülmesi
KURTAR SENEM
|
30 |
Varoluşun Absurd le Sonsuz Dansı Tanrı yı ya da Kendini Öldürmek
KURTAR SENEM
|
31 |
Mekanı Yaşamak Lefebvre ve Mekanın Diyalektik Oluşumu
KURTAR SENEM
|
32 |
Şehrin Filozofu Henri Lefevbre ve Gündelik Yaşama Sanatı
KURTAR SENEM
|
33 |
Günahkar Bir Özgürlük Düşü Kierkegaard ve İbrahim Olmak
KURTAR SENEM
|
34 |
Melankolinin Dili Olarak Poetik Sessizlik Heidegger in Trakl Yorumu
KURTAR SENEM
|
1 |
Avrupa Komisyonu Horizon 2020 programı Marie Curie Hareketi tarafından desteklenen "Avrupa Bilim Eğlence Günü"
|
---|---|
2 |
117B356, Ankara Bilim Şenliği, Bilim ve Toplum
Ankara Üniversitesi Çocuk Bilim Merkezi bünyesindeki atölyelerin (çocuklar için felsefe, böcek okulu, su okulu vb.) üniversitede üretilen bilgiyi ve üniversite ortamını oyun, pratik faaliyetler, drama ve görseller eşliğinde çeşitli yaşlarda çocuklarl
|
3 |
118B791, Uluslararası Mersin Bilim Şenliği, Bilim ve Toplum
Mersin Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi Çocuk Bilim Merkezi bünyelerindeki atölyelerin (çocuklar için felsefe, böcek okulu, su okulu vb.) üniversitede üretilen bilgiyi ve üniversite ortamını oyun, pratik faaliyetler, drama ve görseller eşliğinde ç
|
4 |
Karacadağ Kalkınma Ajansı destekli Kayapınar Kaymakamlığı’nın yararlanıcı olduğu, Proked Akademi Dan. Org. Tic. Ltd. Şti.
tarafından yürütülen,“P4C Eğitici Eğitimi İle Girişimci ve Yenilikçi Çocuklar Yetişiyor” projesi
P4C Eğitici Eğitiminin girişimci ve yenilikçi çocuklar yetiştirmeye yönelik katkılarının özellikle MEB öğretmenlerine sunulan eğitim, seminer vb. etkinliklerle deneyimlenmesidir.
|
5 |
Türk Eğitim Derneği ve Zurich Sigorta Desteğiyle "Eğitimin Sigortası: Öğretmenlerimiz Projesi"
Düşünen Baykuşlar Eğitim Serisi kapsamında köye yeni atanmış kadın öğretmenlere destek amacıyla eğitim verilmiştir.
|
6 |
122K002, Üniversite Paydaşlarının Felsefe, Bilim Ve Teknoloji Algılarının Analizi: Gaziantep Üniversitesi Örneği
Bilgi üreten, bu amaçla araştırma yapan ve ürettiği bilgiyi en üst seviyede öğretime dönüştürebilen kurum olarak üniversitenin, 20. yüzyılla birlikte görece yeni ve potansiyel etkileri yüksek ağların bir parçası haline dönüşmüş mevcut durumunu “bilim
|
7 |
LET S DO THE SCIENCE
Offering the categories of the pulic at large regardless of age and scientific background as road as possible a range of activities Combining in a balanced way entertainment and education to science through researchers Contributing to enhancing
|
8 |
ÇOCUKLARLA FELSEFE EĞİTİM MODELİ İÇİN
YENİ BİR METODOLOJİ DENEMESİ: SOSYO- FENOMENOLOJİ
Bilinç odaklı ve varoluşsal fenomenolojinin öznelerarasılık ve toplumsallık konusundaki eksiklikleri ve yanılgılarının eleştirel bir biçimde analiz edilmeye ihtiyacı olduğu çağdaş felsefi literatürde kabul gören bir gerçektir. Bununla birlikte bizim
|
1 |
Parçalanmış Kentsel Mekan Bellekten Politikaya Metaverse'ten Sinemaya
Yazar Adı: KURTAR SENEM, KURTAR ANLI CEYDA
, Yayın Yeri: Nika Yayınevi
|
---|---|
2 |
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yazar Adı: ENGİN ATİLLA,EROL MEHMET,OLCAY ATINÇ,GÖKGÖZ GÖKHAN,YANAR RÜSTEM,BAL LİDER,AKSOY HASAN,TANSÜ YUNUS EMRE,ŞÖHRET MESUT,ALMACIOĞLU GAMZE,KURTAR SENEM,MUŞLU MELTEM,GÜNDÜZ ELA İPEK,LEYLA KUZU ŞENAY
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
3 |
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yazar Adı: ENGİN ATİLLA, EROL MEHMET, OLCAY ATINÇ, TANSÜ YUNUS EMRE, ŞÖHRET MESUT, KURTAR SENEM
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Press
|
4 |
Düşünme Krizinde Felsefeden Politikaya
Yazar Adı: KURTAR SENEM,ANLI ÖMER FAİK
, Yayın Yeri: Bibliotech Yayınları
|
5 |
Mekan Varyasyonları
Yazar Adı: KURTAR SENEM
, Yayın Yeri: NotaBene Yayınları
|
6 |
Posseible Düşünme Dergisi
Yazar Adı: KURTAR SENEM
, Yayın Yeri: E-dergi
|
7 |
Posseible Düşünme Dergisi
Yazar Adı: KURTAR SENEM
, Yayın Yeri: E-dergi
|
8 |
Felsefe ve Devrim
Yazar Adı: DEMİRTAŞ MUSTAFA,KURTAR SENEM
, Yayın Yeri: Pinhan Yayınları
|
9 |
FelsefeYazın
Yazar Adı: ANLI ÖMER FAİK,KURTAR SENEM
, Yayın Yeri: Başak Matbaası
|
10 |
Düşünme Krizinde Felsefeden Politikaya
Yazar Adı: KURTAR SENEM,ANLI ÖMER FAİK
, Yayın Yeri: Bibliotech Yayınları
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2013-2014 | 08036014 Varlık Felsefesi | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | 08036014 Varlık Felsefesi | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | 08036015 Fenomenoloji | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | 08036015 Fenomenoloji | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | 08036015 Fenomenoloji | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | 08036016 Varlık Felsefesi | Türkçe | 3 |
7 | 2018-2019 | 08036016 Varlık Felsefesi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2013-2014 | 08035016 Mekan Felsefesi | Türkçe | 3 |
2 | 2013-2014 | 08035011 Varoluşçu Felsefe | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | 08035013 Çağdaş Zaman-Mekan Felsefesi | Türkçe | 3 |
4 | 2014-2015 | 08035016 Mekan Felsefesi | Türkçe | 3 |
5 | 2014-2015 | 08001800 Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 |
6 | 2015-2016 | 08001800 Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 8 |
7 | 2015-2016 | 08035013 Çağdaş Zaman Mekan Felsefesi | Türkçe | 3 |
8 | 2015-2016 | 08035011 Varoluşçu Felsefe | Türkçe | 3 |
9 | 2015-2016 | presokratik düşünme | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | 08035011 VAROLUŞÇU FELSEFE | Türkçe | 1 |
11 | 2018-2019 | 08035013 Çağdaş Zaman-Mekân Felsefesi | Türkçe | 3 |
12 | 2016-2017 | 08035013 Çağdaş Zaman-Mekân Felsefesi | Türkçe | 3 |
13 | 2016-2017 | 08035038 Presokratik Düşünme | Türkçe | 3 |
14 | 2017-2018 | 08035037 Politik Ontoloji | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | 08035035 Modern Sanatın Anlamı (YL) | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | 08035013 Çağdaş Zaman-Mekân Felsefesi | Türkçe | 3 |
17 | 2018-2019 | 08035011 Varoluşçu Felsefe | Türkçe | 3 |
18 | 2021-2022 | FEL 516 Mekan Felsefesi | Türkçe | 3 |
19 | 2020-2021 | Zaman Felsefesi | Türkçe | 3 |
20 | 2021-2022 | Politik Ontoloji | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2010-2011 | FEL 113 FELSEFEYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2 | 2010-2011 | FEL 127 FELSEFEYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
3 | 2010-2011 | FEL 309 ÇEVRE VE TEKNOLOJİ FELSEFESİ | Türkçe | 4 |
4 | 2010-2011 | FEL 409 İLETİŞİM FELSEFESİ | Türkçe | 4 |
5 | 2010-2011 | FEL404 İNSAN HAKLARI | Türkçe | 3 |
6 | 2011-2012 | FEL 113 FELSEFEYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
7 | 2011-2012 | FEL 127 FELSEFEYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
8 | 2011-2012 | FEL 309 ÇEVRE VE TEKNOLOJİ FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
9 | 2011-2012 | FEL 409 İLETİŞİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
10 | 2011-2012 | FEL404 İNSAN HAKLARI | Türkçe | 3 |
11 | 2012-2013 | FEL 127 FELSEFEYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
12 | 2012-2013 | FEL 309 ÇEVRE VE TEKNOLOJİ FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
13 | 2012-2013 | FEL404 İNSAN HAKLARI | Türkçe | 3 |
14 | 2013-2014 | FEL 127 FELSEFEYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
15 | 2013-2014 | FEL 309 ÇEVRE VE TEKNOLOJİ FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
16 | 2013-2014 | FEL404 İNSAN HAKLARI | Türkçe | 3 |
17 | 2014-2015 | FEL 127 FELSEFEYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
18 | 2014-2015 | FEL 309 ÇEVRE VE TEKNOLOJİ FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
19 | 2014-2015 | FEL404 İNSAN HAKLARI | Türkçe | 3 |
20 | 2015-2016 | FEL 309 ÇEVRE VE TEKNOLOJİ FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
21 | 2015-2016 | FEL404 İNSAN HAKLARI | Türkçe | 3 |
22 | 2015-2016 | FEL 205 Varlık Felsefesi | Türkçe | 2 |
23 | 2015-2016 | estetik ve sanat felsefesi | Türkçe | 2 |
24 | 2016-2017 | FEL 410 Postmodernizm ve Postyapısalcılık | Türkçe | 2 |
25 | 2016-2017 | ESTETİK VE SANAT FELSEFESİ | Türkçe | 1 |
26 | 2016-2017 | FEL404 İNSAN HAKLARI | Türkçe | 1 |
27 | 2017-2018 | FEL 205 VARLIK FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
28 | 2017-2018 | FEL 309 Çevre ve Teknoloji Felsefesi | Türkçe | 2 |
29 | 2017-2018 | FEL 216 Estetik ve Sanat Felsefesi | Türkçe | 2 |
30 | 2017-2018 | FEL 404 İnsan Hakları | Türkçe | 3 |
31 | 2017-2018 | FEL 410 Postmodernizm ve Postyapısalcılık | Türkçe | 2 |
32 | 2018-2019 | PHI 101 Introduction to Philosophy | İngilizce | 2 |
33 | 2018-2019 | FEL 205 Varlık Felsefesi | Türkçe | 2 |
34 | 2018-2019 | FEL 309 Çevre ve Teknoloji Felsefesi | Türkçe | 2 |
35 | 2018-2019 | FEL 404 İnsan Hakları | Türkçe | 3 |
36 | 2018-2019 | FEL 410 Postmodernizm ve Postyapısalcılık | Türkçe | 2 |
37 | 2018-2019 | FEL 314 Fenomenoloji | Türkçe | 2 |
38 | 2019-2020 | FEL 212 Varlık Felsefesi | Türkçe | 3 |
39 | 2019-2020 | FEL 414 Çağdaş Felsefe II | Türkçe | 3 |
40 | 2019-2020 | FEL 428 Sartre-Varlık ve Hiçlik | Türkçe | 3 |
41 | 2019-2020 | SOS 414 Kültür Felsefesi | Türkçe | 4 |
42 | 2019-2020 | GZT128 Felsefe | Türkçe | 2 |
43 | 2021-2022 | FEL 418 Sinema ve Felsefe | Türkçe | 3 |
44 | 2021-2022 | Sociology of Consumption | İngilizce | 3 |
45 | 2021-2022 | Introduction to Philosophy | İngilizce | 3 |
46 | 2021-2022 | Estetik Seçme Metinler | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Çocuklarla felsefe eğitim modeli için yeni bir metodoloji denemesi: Sosyo-fenomenoloji | DUYGU ŞİMŞEK | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Sartre felsefesi'nde ben'in olanaksızlığı olarak mauvaıse foı | ZEYNEP İREM ÖZATAY | TezMerkezi | 2015 |
1 |
Düşünen Baykuşlar (Program Koordinatörü) TED Eğitimin Sigortası Öğretmenler Projesi Etkinlikleri
TED Eğitimin Sigortası Öğretmenler Projesi için Düşünen Baykuşlar Programı Etkinlikleri
|
---|---|
2 |
Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği (Program Koordinatörü)
Ankara Üniversitesi Çocuk Bilim Merkezi Çocuklar İçin Felsefe Program etkinliği
|
3 |
Çocuklar İçin Felsefe Programı (Program Koordinatörü) Sokakta Çalışan Çocuklarla Buluşuyoruz-Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının Toplumsal Sorumluluk Projesi
Sokakta Çalışan Çocuklarla çocuklar için felsefe etkinliği yapılmıştır.
|
4 |
Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği (Program Koordinatörü)
Ankara Üniversitesi Çocuk Bilim Merkezi Çocuklar İçin Felsefe Programı Ankü Okulları Etkinliği
|
5 |
Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği (Program Koordinatörü)
Ankara Üniversitesi Çocuk Bilim Merkezi Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği
|
6 |
Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği (Program Koordinatörü)
Ankara Üniversitesi Çocuk Bilim Merkezi Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği
|
7 |
AFED ve Muğla Büyükşehir Belediyesi Katkılarıyla Çocuklarla Felsefe Bilim Okulu-Yetişkinlerle Felsefe Bilim Okulu
Çocuklarla ve Yetişkinlerle Felsefe ve Bilim Atölyelerinin Yapıldığı Bir Eğitim Çalışmasıdır. Çalışmada felsefi ve bilimsel bilginin topluma aktarımı adına farklı teknik ve yöntemler (görseller, drama, diyalog, grup çalışmaları, düşünme pratikleri vb
|
8 |
Çocuklar İçin Felsefe(P4C) Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı (Eğitmen)
Çocuklar İçin Felsefe(P4C) Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı Eğitimi verilerek katılımcılardan başarılı olanlar sertifika alma hakkı kazanmıştır.
|
9 |
Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği (Program Koordinatörü)
Ankara Üniversitesi Çocuk Bilim Merkezi Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği
|
10 |
Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği (Program Koordinatörü)
Çocuklar İçin Felsefe (P4C) bir öğrenme metodu kullanılarak Üstün Yetenekli çocuklara yapılan bir felsefi etkinliktir.
|
11 |
Çocuklar İçin Felsefe Programı (Program Koordinatörü) Ankü Okulları
Ankara Üniversitesi Vakıf Okulları talebiyle çocuklar için felsefe etkinliği yapılmıştır.
|
12 |
Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği (Program Koordinatörü)
Ankara Üniversitesi Çocuk Bilim Merkezi Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği
|
13 |
Çocuklar İçin Felsefe Program Etkinliği-Somalı Çocuklar İçin Somadayız TED Toplumsal Sorumluluk Projesi
Maden göçüğü sonrasında TED ve Ankara Üniversitesi desteğiyle Soma'da toplam 2 gün Çocuklar İçin Felsefe etkinliği yapılmıştır.
|
1 |
28-29 Eylül 2017 TÜBİTAK 4007 Bilim Şenliklerini Destekleme Programı çerçevesinde düzenlenen Ankara Bilim Şenliği
Etkinlik Yeri: Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Tandoğan Kampüsü Ankara
|
---|---|
2 |
Avrupa Bilim ve Eğlence Günü
Etkinlik Yeri: Ankara Üniversitesi Tandoğan Kampüsü Rekreasyon Alanı
|