GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
T.M.D. KONSERVATUARI SES EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
1 |
Beden Hareketleriyle Ritim Eğitimi (BHR) Yöntemi
Yazar(lar): GEREK ZİNNUR, AÇILMIŞ HASAN |
---|---|
2 |
Müzik Öğretimi
Bölüm Adı: Ritim Bloklarının Bedensel Müzik Yazısına Dönüştürülerek Çocuk Şarkılarında Kullanılması |
1 |
Yatay ve Dikey Çoksesli Koro Eserlerinin Deşifre Okuma Becerisine Etkisi
AÇILMIŞ HASAN, GÜRPINAR ENGİN
|
---|---|
2 |
Do Innovative Teachers use AI-powered Tools More Interactively? A Study in the Context of Diffusion of Innovation Theory
ÜZÜMCÜ ÖZLEM,AÇILMIŞ HASAN
|
3 |
Müzik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Güdülenmelerine Ve Teknolojiyle Kendi Kendine Öğrenmelerine Etkisi
AY NESİM,AÇILMIŞ HASAN
|
4 |
Konservatuvar Öğrencilerinde Durumluk ve Sürekli Kaygının Müzik ve Ritim Algısına Etkisinin İncelenmesi
GEREK ZİNNUR, AÇILMIŞ HASAN, BEDİR DENİZ
|
5 |
Konservatuvar Öğrencilerinde Durumluluk ve Sürekli Kaygının Müzik ve Ritim Algısına Etkisinin İncelenmesi
GEREK ZİNNUR, AÇILMIŞ HASAN, BEDİR DENİZ
|
6 |
Dans ve Müzik Eğitimi Alan Konservatuvar Öğrencilerinin İşitsel ve Görsel Ritim Algılarının İncelenmesi
GEREK ZİNNUR, YILDIRIMER ERSİN, AÇILMIŞ HASAN
|
7 |
Spor ve Konservatuvar Eğitimi Alan Öğrencilerin Ritim Algılarının İncelenmesi
AÇILMIŞ HASAN, BEDİR DENİZ, GEREK ZİNNUR, TUZCUOĞULLARI ÖMER TARKAN
|
8 |
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Müzik Öğretimine İlişkin Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi
AÇILMIŞ HASAN, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
9 |
Konservatuvar Öğrencilerinde Durumluk ve Sürekli Kaygının Müzik ve Ritim Algısına Etkisinin İncelenmesi
GEREK ZİNNUR, AÇILMIŞ HASAN, BEDİR DENİZ
|
10 |
Mimari ve Plastik Sanat Akımlarının Gotik ve Rönesans Dönem Koro Müziğine Yansımaları
AÇILMIŞ HASAN
|
11 |
Konservatuvar Öğrencilerinde Durumluk ve Sürekli Kaygının Müzik ve Ritim Algısına Etkisinin İncelenmesi
GEREK ZİNNUR,AÇILMIŞ HASAN,BEDİR DENİZ
|
12 |
Batı Müziği Koro Eğitimine Yeni Başlamış ve Tamamlamış Öğrencilerin Koro Eğitimine İlişkin Algılarının Karşılaştırılması: Metafor Analizi Örneği
AÇIKGÖZ MEHMET GÜNEŞ,AÇILMIŞ HASAN
|
1 |
An Analysis of Affective Factors of In-Service and Preservice Primary School Teachers About Music Education
AÇILMIŞ HASAN, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
---|---|
2 |
Şarkı ve Tekerleme Öğretiminde Ritmik Beden Hareketlerinin Kullanımı
AÇILMIŞ HASAN
|
3 |
Konservatuar ve Spor Bilimleri Fakültesi Özel Yetenek Sınavına Giren Aday Öğrencilerin Genel Öz Yeterlik ve Başetme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
GEREK ZİNNUR,AÇILMIŞ HASAN,BEDİR DENİZ,AĞDUMAN FATİH,ERHAN SÜLEYMAN ERİM
|
1 |
“Üniversitelerde Türk Müziği Eğitiminin Güncel Sorunları” Çalıştayı
Türkiye’deki üniversitelerin bünyesinde yer alan ve Türk müziği alanında hizmet veren konservatuvarların ortak sorunlarını ifade etmek ve bunlara çözüm önerileri sunmak amacıyla tasarlanan çalıştayın ilk gününde davetli konuşmacıların sunumları gerçe
|
---|---|
2 |
Gaziantep Üniversitesi Atatürk Kültür Sahnesinin Sahne Teknik Altyapısının Oluşturulması
Sahne sanatları alanındaki hızlı teknolojik gelişmeleri yakından takip edebilecek, bilimsel rekabet gücü yüksek, özgün üretimler yapma kapasitesine sahip yeni nesil sanat insanlarının yetişebilmesi: bu alanda eğitim gören öğrencilere sunulacak eğitim
|
3 |
Okul Öncesi Öğretmenlere Yönelik Bilimsel Düşünme Becerileri Eğitimi Projesi
Dünyada hızla gelişen bilim ve teknoloji, zihni doğrudan etkilemekte ve üst düzeyde geliştirilmesini gerektirmektedir. Bu durum eğitim alanında zihinsel becerilere odaklı eğitim yaklaşımlarının gerekliliği göstermektedir. Çünkü bilgi edinme sürecinin
|
1 |
Milli Eğitim Bakanlığı
Müzik Öğretmenliği
|
---|
1 |
Müzik Öğretimi
Yazar Adı: AÇILMIŞ HASAN, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
---|---|
2 |
Çocuk Şarkılarında Yeni Örnekler
Yazar Adı: AÇILMIŞ HASAN
, Yayın Yeri: GECE KİTAPLIĞI
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | MÜZİK EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | KORO MÜZİĞİ | Türkçe | 3 |
3 | 2022-2023 | MZK543 KORO YÖNETİMİ VE TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
4 | 2022-2023 | BEDEN MÜZİĞİ | Türkçe | 3 |
5 | 2022-2023 | KORO YÖNETİMİ VE TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | KORO MÜZİĞİ | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | MÜZİK EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
8 | 2023-2024 | BEDEN MÜZİĞİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
2 | 2019-2020 | BATI MÜZİĞİ SOLFEJİ | Türkçe | 4 |
3 | 2019-2020 | MÜZİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 4 |
4 | 2019-2020 | BATI MÜZİĞİ SOLFEJİ | Türkçe | 4 |
5 | 2019-2020 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 5 |
6 | 2019-2020 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
7 | 2019-2020 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | BATI MÜZİĞİ SOLFEJİ | Türkçe | 2 |
9 | 2019-2020 | BATI MÜZİĞİ SOLFEJİ | Türkçe | 4 |
10 | 2019-2020 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
11 | 2019-2020 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
12 | 2019-2020 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 5 |
13 | 2019-2020 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
14 | 2019-2020 | MÜZİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
15 | 2022-2023 | BATI MÜZİĞİ SOLFEJİ | Türkçe | 4 |
16 | 2022-2023 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
17 | 2022-2023 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 5 |
18 | 2022-2023 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
19 | 2022-2023 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
20 | 2022-2023 | BATI MÜZİĞİ SOLFEJİ | Türkçe | 4 |
21 | 2022-2023 | ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜZİK EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
22 | 2021-2022 | MÜZİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
23 | 2021-2022 | MÜZİK | Türkçe | 3 |
24 | 2022-2023 | ERKEN ÇOCUKLUKTA RİTİM, DANS VE ORFF EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
25 | 2023-2024 | BATI MÜZİĞİ SOLFEJİ | Türkçe | 4 |
26 | 2023-2024 | ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜZİK EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
27 | 2023-2024 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 5 |
28 | 2023-2024 | ERKEN ÇOCUKLUKTA RİTİM, DANS VE ORFF EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
29 | 2021-2022 | BATI MÜZİĞİ SOLFEJİ | Türkçe | 4 |
30 | 2021-2022 | SES EĞİTİMİ | Türkçe | 5 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | 10. sınıf öğrencilerinin müzik algı düzeylerine beden hareketleriyle ritim eğitiminin etkisinin incelenmesi | ALİİHSAN SERDAR DALKILIÇ | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Müzik öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin öğrencilerin güdülenme düzeylerine ve teknolojiyle kendi kendine öğrenmelerine etkisi | NESİM AY | TezMerkezi | 2023 |
3 | Tamamlandı | COVİD-19 küresel salgın sürecinde Türkiye'de yapılan müzik özel yetenek sınavlarının incelenmesi | HAMDİ HİKMET GEÇİN | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Hatay Altınözü ilçesinde yaşayan Hristiyan topluluğun müzikal kültürlerinin incelenmesi | ÜMİT TOKGÖZ | TezMerkezi | 2022 |
5 | Tamamlandı | Halil Karaduman'ın taksim icralarının analizi | MUSTAFA ÇEKEN | TezMerkezi | 2022 |
1 |
1. Walter Strauss Koro Şefliği Ustalık Sınıfı
Cem’i Can Deliorman ve Burak Onur Erdem eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
---|---|
2 |
7. Walter Strauss Koro Şefliği Ustalık Sınıfı
Georg Grün ve Burak Onur Erdem eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
3 |
Tasarım Beceri Atölyesi
Gaziantep Üniversitesi ve Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde düzenlenen Tasarım Beceri Atölyeleri Programına eğitmen eğitimcisi olarak katılım
|
4 |
8. Walter Strauss Koro Şefliği Ustalık Sınıfı
Gary Graden ve Burak Onur Erdem eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
5 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Onur Erol ve Can Emre Uygan eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
6 |
2. Uluslararası İstanbul Kodaly Eğitim Günleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi ve Macar Kültür Merkezi iş birliğiyle düzenlenen “2. Uluslararası İstanbul Kodaly Eğitim Günleri”ne bireysel katılım
|
7 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Hilal Özcan Kurtaran eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
8 |
Beden Perküsyonu Eğitimi
Richard Filz eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
9 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Hakan Sezgin eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
10 |
Beden Perküsyonu Eğitimi
Muzaffer Özgü Bulut eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
11 |
Çocuk ve Sanat
Hasan Kalyoncu Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından düzenlenen “Çocuk ve Sanat” konulu seminerde “Müzik Öğretim Yöntemleri” başlıklı eğitim sunumu
|
12 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Onur Erol eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
13 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Zeynep Melis Milli eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
14 |
1. Uluslararası İstanbul Kodaly Eğitim Günleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi ve Macar Kültür Merkezi iş birliğiyle düzenlenen “1. Uluslararası İstanbul Kodaly Eğitim Günleri”ne bireysel katılım.
|
15 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Özen Çimşir ve Elif Slater eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
16 |
Beden Perküsyonu Eğitimi
Keith Terry eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
17 |
Gems Eğitimi
Canan Gürşen Tayanç eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
18 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Aylin İzgi eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
19 |
Beden Perküsyonu Eğitimi
Doç. Dr. Muzaffer Özgü Bulut eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
20 |
Beden Perküsyonu Eğitimi
Doç. Dr. Muzaffer Özgü Bulut eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
21 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Lenka Pospisilova ve Zeynep Melis Milli eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
22 |
Beden Perküsyonu Eğitimi
Doç. Dr. Muzaffer Özgü Bulut eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
23 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Aylin İzgi eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
24 |
100 Ses Koro Okulu
Doğu Akdeniz Üniversitesi bünyesinde gerçekleştirilen “100 Ses Koro Okulu” ve “100 Ses Eğitimciler Korosu” atölye ve konser eğitimlerine aktif katılım
|
25 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Can Emre Uygan eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
26 |
Orff Schulwerk Eğitimi
Ekin Çakır Turan eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
27 |
5. Walter Strauss Koro Şefliği Ustalık Sınıfı
Josep Vila Casanas ve Burak Onur Erdem eğitmenliğinde gerçekleştirilmiştir.
|
1 |
Gaziantep Üniversitesi ve Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde düzenlenen Tasarım Beceri Atölyeleri Programına eğitmen eğitimcisi olarak katılım
Etkinlik Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
---|---|
2 |
Uluslararası Covid-19 Kültürel Programı Mavera Müzik ve Dans Topluluğu Konseri - https://www.youtube.com/watch?v=5uc8_oI3oOU&t=7s
Etkinlik Yeri: Mavera Kongre ve Kültür Merkezi
|