GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
1 |
E-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy
Bölüm Adı: Digital Tools for e-FLIP |
---|---|
2 |
E-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy
Bölüm Adı: e-FLIP Learning |
3 |
e-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy
Bölüm Adı: Background to Flip Teaching |
4 |
E-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy
Bölüm Adı: Journey to e-FLIP |
5 |
A Framework For Evaluating Design and Implementation of Activities for Mathematics Instruction
Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET |
6 |
Matematik Öğretiminde Etkinlik Tasarımı ve Uygulamaları: Bir Değerlendirme Çerçevesi
Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET |
7 |
Eğitimde Mizah
Bölüm Adı: Matematik Eğitimi ve Mizah |
8 |
Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler
Bölüm Adı: Matematik Öğrenimi ve Öğretiminde Ölçme Kavramı |
9 |
Meta-thematic Analysis in Research Process
Bölüm Adı: Validity and Reliability in Qualitative Studies |
10 |
Cumhuriyet dönemi ortaokul matematik öğretim programlarına genel bir bakış (Ortaokul Matematik Öğretim ProgramlarıTarihsel Bir İnceleme)
Bölüm Adı: Ülkemizde Uygulamaya Konulan Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Genel Bir Bakış |
11 |
Ortaokul matematik öğretim programları tarihsel bir inceleme
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE |
12 |
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE |
13 |
Ortaöğretim Matematik 10. Sınıf
Yazar(lar): KARAKIRIK EROL,KOYUNCU FATİH,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÜNAL HASAN,YAVUZ İLYAS,ŞAHİN NİYAZİ,ÇANAKÇI ORHAN,GÜRBÜZ RAMAZAN,DEDE YÜKSEL,ÖZGÜVEN FADİME,YAMAN HATİCE,İLHAN KADİR,ERGENOĞLU MEHMET,DEMİR TAYLAN |
14 |
Ortaöğretim İleri Düzey Matematik 11 Sınıf
Yazar(lar): KARAKIRIK EROL,KOYUNCU FATİH,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÜNAL HASAN,YAVUZ İLYAS,ŞAHİN NİYAZİ,ÇANAKÇI ORHAN,GÜRBÜZ RAMAZAN,DEDE YÜKSEL,çakmak Ayşe,Özgüven Fadime,Yaman hatice,İlhan Kadir,Demir Taylan |
15 |
Ortaöğretim Temel Düzey Matematik 11 Sınıf
Yazar(lar): KARAKIRIK EROL,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÜNAL HASAN,YAVUZ İLYAS,ŞAHİN NİYAZİ,ÇANAKÇI ORHAN,GÜRBÜZ RAMAZAN,DEDE YÜKSEL,çakmak ayşe,Özgüven Fadime,Yaman Hatice,İlhan Kadir,Demir Taylan |
16 |
REFORM VE DEĞİŞİM BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİKÖĞRETİM PROGRAMLARI
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,BAY ERDAL |
17 |
REFORM VE DEĞİŞİM BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI
Bölüm Adı: CUMHURİYETİN İLANINDAN GÜNÜMÜZE EĞİTİMDE, PROGRAM GELİŞTİRMEDE VE MATEMATİK PROGRAMLARINDA YAŞANAN DEĞİŞİM VE GELİŞİMLER |
18 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: İLKOKUL MATEMATİK PROGRAMLARININ ÖĞRETİM İLKELERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ |
19 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: İLKOKUL MATEMATİK PROGRAMLARINDA ÖĞRETİM STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ |
20 |
İlkokul ve Ortaokul Matematiği: Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim
Bölüm Adı: Üslü Sayı, Tam Sayı ve Gerçek Sayı Kavramlarının Gelişimi |
21 |
İlkokul vee Ortaokul Matematiği: Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim
Bölüm Adı: Cebirsel Düşünme: Genellemeler, Örüntüler ve Fonksiyonlar |
22 |
İlkokul ve Ortaokul Matematiği: Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim
Bölüm Adı: Matematiği Tüm Çocuklara Eşit Şekilde Öğretmek |
23 |
İlkokul ve Ortaokul Matematiği: Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim
Bölüm Adı: Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması |
24 |
Tanımları ve tarihsel gelişimleriyle matematiksel kavramlar
Yazar(lar): ZEMBAT İSMAİL ÖZGÜR,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,ŞANDIR HAKAN,DELİCE ALİ |
25 |
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
Bölüm Adı: Teknoloji Destekli Matematik Öğretiminde Pedagojik Prensipler |
26 |
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar
Bölüm Adı: Tanımsızlık ve Belirsizlik: Kavramsal ve Geometrik bir İnceleme |
27 |
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar
Bölüm Adı: Reel vektör uzaylarında lineer bağımlılık ve lineer bağımsızlık |
28 |
İlköğretimde karşılaşılan matematiksel zorluklar ve çözüm önerileri
Yazar(lar): BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH |
29 |
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE |
30 |
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Bölüm Adı: Etkinlik tasarımı ve temel tasarım prensipleri. |
31 |
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Bölüm Adı: Matematiksel kavram yanılgıları:Sebepleri ve çözüm arayışları |
32 |
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri
Bölüm Adı: Sonsuzluk kavramı: Tarihsel gelişimi, öğrenci zorlukları ve çözüm önerileri. |
33 |
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri
Bölüm Adı: Limit ve süreklilik konularında kavram yanılgıları ve çözüm arayışları |
34 |
New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education
Bölüm Adı: Are mathematical abstractions situated? |
1 |
Ethical tensions in mathematics teachers’ instructional decisions
ÖZMANTAR MEHMET FATİH, COŞKUN MEDİNE, BOZKURT ALİ
|
---|---|
2 |
Etkinlik Uygulama Sürecinde Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Sorunları Teşhis ve Müdahale Biçimlerinin Yapısı
BOZKURT ALİ,GÜZEL MEHMET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
3 |
COMMERCIALIZATION AND COMMUNITY-BUILDING IN EXAM-CENTRIC EDUCATION ON YOUTUBE: AN ANALYSIS OF TURKEY'S LEADING EDUCATIONAL CHANNELS
KONUKOĞLU LEMAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY
|
4 |
A bibliometric analysis study on mathematics education
research
Gökdağ Kenan,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
|
5 |
Research themes and trends in the field of teacher educators: A topic modelling study
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,Gökdağ Kenan,TUĞBA HANGÜL,AGAÇ GÜLAY
|
6 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Tercihlerinde Belirleyici Olan Dijital Materyal Özellikleri: Bir Durum Çalışması
ÖZBEY NUH,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
7 |
Emerging Research Themes in Mathematics Education: A Topic Modeling Analysis of Most Influential Journals (2019-2023)
Gökdağ Kenan,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
8 |
Mathematics teacher educators’ knowledge sources in teacher education practices
ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
|
9 |
Material Features That Determine the Activity Preferences of Mathematics Teachers
ÖZBEY NUH, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
10 |
Etkili Matematik Öğretimine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi
AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, HANGÜL TUĞBA
|
11 |
Sözel Programlara Kayıt Yaptıran Üniversite Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin Hatıraları Üzerine Betimsel Bir İnceleme
ÇELİK KÜBRA, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
12 |
Investigation of Primary School Mathematics Textbooks in Terms of Root Values
ÜREYEN ÇİMEN ÖZGE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
13 |
Ortaokul 7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Matematiksel Potansiyel Düzeyleri
AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
14 |
Activity-Based Instruction in Mathematics Education: Teachers Activity Evaluations
Bakırcı Gülbahar, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
15 |
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANINA DAİR YAZILI SINAV SORULARI ÜZERİNE İNCELEME
Bakırcı Gülbahar, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
16 |
Matematik Öğretiminin İşlemsel ve Kavramsal Bilgi Bağlamında Değerlendirilmesine İlişkin Ölçekler Geliştirme Çalışması
BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, ÖZDEMİR MUSTAFA İLHAN
|
17 |
A Comparative Study of Fifth-grade Mathematics Textbooks used in Turkey and Singapore
TOPRAK ZEHRA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
18 |
The Perspective of the Mathematics Teacher Educator on the Design of Mathematics Teaching Method Courses for Elementary Teacher Candidates.
YILMAZ ASLAN BİLGE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
19 |
Teacher Educators: A Bibliometric Mapping of an Emerging Research Area.
HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
|
20 |
Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Tasarım ve Uygulama Süreçlerinde Yaptıkları Değerlendirme ve Müdahalelerin İncelenmesi
Güzel Mehmet, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
21 |
A Turkish adaptation of a framework for evaluating the mathematical quality of instruction
HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YAVUZ İLYAS
|
22 |
Öğretimsel Dokümanlardaki Etkinliklerin Amaçlarının Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Perspektifinden İncelenmesi
GÜZEL MEHMET,BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
23 |
Matematik öğretmenlerinin öğretimsel kararlarındaki etik değerlendirmeler: Çoklu durumçalışması
COŞKUN MEDİNE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
|
24 |
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Matematik Okuryazarlık Perspektifinden İncelenmesi
KONUKOĞLU LEMAN, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
25 |
Türkiye ve Singapur 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Çözümlü Örnekler ve Sorular Açısından Karşılaştırmalı Analizi
TOPRAK ZEHRA,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
26 |
Birleşmiş Milletler Çocuk Hakları Sözleşmesi’nin İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarına Yansımaları: Tarihsel Bir Analiz
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
27 |
A Study on Students’ Thinking on Length Measurement and the Comparison of Different Lengths
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,GÜZEL MEHMET
|
28 |
Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitabı Dışında Kaynak Kullanımları: Nedenler, Sonuçlar ve Çıkarımlar
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DAPGIN MAHMUT,ÇIRAK SEVİLAY,İLGÜN ŞÜKRÜ
|
29 |
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY,İLGÜN ŞÜKRÜ
|
30 |
A Historical Analysis of Primary Mathematics Curricula in Terms of Teaching Principles
ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
31 |
Problem Solving Skill in Primary Mathematics Curricula Documents of the Republican Period
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
|
32 |
Matematiksel etkinliklerin uygulanması sırasında ortaya çıkan öğretmen ve öğrenci rolleri
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ASLAN BİTEN
|
33 |
Ortaokul Matematik Sınıflarında Öğretime Yönelik İletişimde Kullanılan Soru Türlerinin İncelenmesi
BOZKURT ALİ,KIRCALI PINAR,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
34 |
Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Programlarına İlişkin İhtiyaç, Değerlendirme ve Beklentileri
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖNALA SEVCAN
|
35 |
Voices and values in shaping the subjectivity of pedagogical content knowledge
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE
|
36 |
Teacher Roles in Primary School Mathematics Curricula of the Republican Period
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
37 |
Use of multiple representations in technology rich environments
AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
38 |
Pre Service and in service teachers views of the sources of students mathematical difficulties
BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DEMİR SERVET
|
39 |
Rethinking about the pedagogy for pedagogical content knowledge in the context of mathematics teaching
ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
40 |
Pre service mathematics teachers use of multiple representations in technology rich environments
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,ERGENE BERNA
|
41 |
Sınıf öğretmenlerinin etkinlik kavramına ilişkin algıları
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,DEMİR SERVET,BİNGÖLBALİ ERHAN,AÇIL ELİF
|
42 |
Factors shaping mathematics lecturers service teaching in different departments
BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
43 |
Değişen öğretim programları ve sınıf içi normlar
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,SAĞLAM YILMAZ,KESER ÖZMANTAR ZEHRA
|
44 |
Sınıf öğretmenleri ve matematiksel zorlukları
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
45 |
A dialectical approach to the formation of mathematical abstractions
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,MONAGHAN JOHN
|
46 |
Comments on the co emergence of machine techniques paper and pencil techniques and theoretical reflection
MONAGHAN JOHN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
47 |
Abstraction and consolidation
MONOGHAN JOHN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
48 |
Relational identities in peer collaboration Self perceptions assumed roles and individual tendencies
ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
1 |
Mathematics teacher educators' microteaching implementations: selection of settings and approaches to assessment and feedback for prospective primary teachers
YILMAZ ASLAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
---|---|
2 |
Evaluating the reliability of a framework for mathematical activities
using generalizability theory
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,Tutan Sibel
|
3 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlikleri Seçme, Tasarlama ve Uygulama Kriterleri
Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet
|
4 |
Etkı̇nlı̇k Değerlendı̇rme ve Gerı̇bı̇ldı̇rı̇m Aracının (EDGA) Çevrı̇mı̇çı̇ Uygulamalarda Kullanılabı̇lı̇rlı̇ğı̇
ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
5 |
Doğal Afetlerı̇n Eğı̇tı̇m Süreçlerı̇ne Etkı̇sı̇: Matematı̇k Eğı̇tı̇mı̇ Açısından Bı̇r Değerlendı̇rme
BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
6 |
Etkinlik Değerlendirme Ve Geri Bildirim Aracının (edga) İşlerliğine Yönelik Öğretmen
Görüşleri
Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
7 |
Matematik Öğretmen Eğitimcilerinin Proje Yapma Durumlarına Göre Profillerinin
İncelenmesi
Dölek Naciye, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
8 |
Topolojik Kavramların Öğretilmesinde Karşılaşılan Öğrenci Zorlukları Ve Çözüm
Önerileri
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, DOĞAN SERAY
|
9 |
The Usefulness of Activity Evaluation and Feedback Tool (AEFT) and Its Potential to Evaluate and Give Feedback to Practitioners
BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
10 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Açık Uçlu Alan Ölçme Sorularına Verilen Öğrenci Cevaplarını Değerlendirme Yaklaşımları
ASİL GÜZEL AYŞE, Güzel Mehmet, YEŞİLDERE İMRE SİBEL, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
11 |
Innovation Culture in Education: Dimension, Formations and Connections
ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
12 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinliklere Yönelik Algılarında Oluşan Değişikliklerin İncelenmesi
Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET
|
13 |
EBA’daki 7. sınıf Cebir Öğretim Etkinliklerinin Matematiksel Potansiyel ve Pedagojik Kurguları Bağlamında İncelenmesi
Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET
|
14 |
Work for an Inclusive School Herritage- WISH: A good example as an EU project
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,TUNÇ ERHAN
|
15 |
Bilim ve Sanat Merkezleri Matematik Çerçeve Programında Yer Verilen Etkinliklerde Kullanılması Önerilen Materyal Çeşitliliğinin İncelenmesi
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,özbey nuh
|
16 |
Bilim ve Sanat Merkezleri Matematik Çerçeve Programında Yer Verilen Etkinliklerdeki Yöntem ve Tekniklerin İncelenmesi
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,özbey nuh
|
17 |
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Etkili Matematik Öğretimi
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
18 |
Matematik Öğretiminin Kalitesini Değerlendiren Bir Çerçevenin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması (A Turkish Adaptation of a Framework for Evaluating the Quality of Mathematics Teaching)
HANGÜL TUĞBA,YAVUZ İLYAS,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
19 |
Matematik Öğretmenlerinin Alan Bilgilerine ĠliĢkin Öz Değerlendirme Aracı Olarak Teknoloji Kullanımı
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,MEHMET NURİ ÖĞÜT
|
20 |
Ethical Dimension of Mathematics Teachers Instructional Actions and Decisions
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,MEDİNE COŞKUN
|
21 |
Mathematics Teacher Educators: Current Situation and Future Projections
ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
22 |
Lise Öğrencilerinin Sosyal İçerme Konusundaki Farkındalıklarının İncelenmesi
TUNÇ ERHAN,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
23 |
The Examination of the High School Students’ Awareness of Social Inclusion
TUNÇ ERHAN,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
24 |
Instructors’xx Perceptions of STEM educations and Their Expectations Regarding to Skills Gained by Learners
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DİZMAN TUĞBA HAN
|
25 |
Academic and Educational Profiles of Mathematics Teacher Educators
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,KOCAÇINAR DERYA,GÜNER UÇAR SERAP
|
26 |
Student Roles in the Primary Mathematics Curricula of Turkish Republican Period
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
|
27 |
An Examination of the Secondary Mathematics Curricula Documents of Turkish Republican Period in terms of Equity Principle
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
|
28 |
Teacher Educators’ Opinions about Mathematical Quality of Instruction
HANGÜL TUĞBA,YAVUZ İLYAS,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
29 |
Mathematics teacher educators knowledge sources in coming to know an effective mathematics teaching
ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
30 |
Cumhuriyet dönemi matematik öğretim programlarında alıştırmaların yeri
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
31 |
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Algıları Üzerine Bir İnceleme
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
32 |
The Examination of Programmes of Elemantary Mathematics Education in Republic period from memorisation perspective
İLGÜN ŞÜKRÜ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
33 |
Discovery Learning in Mathematics
İLGÜN ŞÜKRÜ,ÜNAL HASAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
34 |
Transition from Algebraic Representation to Visual Representation in Mathematics
İLGÜN ŞÜKRÜ,ÜNAL HASAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
35 |
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Eşitlik İlkesi Bağlamında Değerlendirilmesi
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY
|
36 |
A functional taxanomy of multiple representations a tool for analysing TPCK
AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
37 |
Integration of technology into teaching mathematics level of technology use and role of participants
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DEMİR SERVET,BİNGÖLBALİ ERHAN,BOZKURT ALİ
|
38 |
What knowledge teachers need for efficient technology integration into mathematics teaching an examination through TPCK framework
BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
|
39 |
Matematik ve sınıf öğretmenlerinin teknolojinin öğrenmeye etkisi ile ilgili düşünceleri
DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
40 |
Teachers conduct of problem solving activities
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,OGRAS A
|
41 |
Development of pre service teachers in linking multiple representations via technology
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET
|
42 |
Mathematical thinking research by Turkish Community
UBUZ BEHİYE,KAZAK S,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
43 |
Two teachers and two different ways of handling students difficulties during mathematical tasks implementation
BİNGÖLBALİ FERHAN,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
44 |
Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımlarının İrdelenmesi
DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,BOZKURT ALİ
|
45 |
Öğretmen ve öğretmen adayları öğrencilerin yasadıkları matematiksel zorlukların nedenleri hakkında ne düşünüyorlar
BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DEMİR SERVET
|
46 |
Matematik dersi etkinlik uygulamaları sırasında karşılaşılan öğrenci zorlukları ve öğretmen müdahale şekilleri
BİNGÖLBALİ FERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
47 |
Sınıf içi normlar alanında hazırlanan bir mesleki gelisim programının öğretmenlerin matematik dersi uygulamalarına etkisi
BÜYÜMEZ Y,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
48 |
Matematiksel problem çözmede karşılaşılan zorluklara ilişkin öğretmen görüsleri
ESENDEMİR ÖKKEŞ,OĞRAŞ A,BİNGÖLBALİ FERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
49 |
Evaluation of the programs developed for technology ıntegration
DEMİR SERVET,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
50 |
Matematik öğretmen adaylarına pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı bir ders tasarımı ve öğretmen adaylarının gelişimlerine etkisi
AKKOÇ HATİCE,UĞURLU R,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
51 |
Matematik öğretmen adaylarına ölçme değerlendirme bilgi ve becerisi kazandırma amaçlı bir ders tasarımı ve öğretmen adaylarının gelişimlerine etkisi
AKKAYA E,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
52 |
Development of a course for pre service mathematics teachers on formative assessment the case of questioning
AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
53 |
Pedagogical content knowledge framework using it as a tool for course design
BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
54 |
Development of pedagogical content knowledge with regard to intersubjectivity and alterity
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
55 |
Exploring the technological pedagogical content knowledge
AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
56 |
Bringing engineering student s view into play what mathematics they want and how they view mathematics
BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE
|
57 |
Curriculum reform and teachers difficulties and dilemmas in primary mathematics education
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE
|
58 |
Sınıf öğretmenlerinin farklı matematiksel çözüm yollarını değerlendirme süreçleri
BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE
|
59 |
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin açık uçlu matematik soruları değerlendirme süreçleri
BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
60 |
Investigating the technological pedagogical content knowledge a case of derivative at a point
AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
61 |
Voices ın shaping the subjectivity of pedagogical content knowledge
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN
|
62 |
Curriculum reform in primary mathematics education teacher difficulties and dilemmas
BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE
|
63 |
Prospective mathematics teachers pedagogical content knowledge of definite ıntegral The problem of limit process
AKKOÇ HATİCE,YEŞİLDERE İMRE SİBEL,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
64 |
Abstraction scaffolding and emergent goals
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,JOHN MONAGHAN
|
65 |
Mathematical abstraction a dialectical view
ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
66 |
Voices in scaffolding mathematical constructions
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,JOHN MONAGHAN
|
67 |
Abstraction and consolidation
JOHN MONAGHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
68 |
Mathematical abstraction through scaffolding
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ROPER T
|
69 |
Scaffolding abstraction and emergent goals
ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
1 |
Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy: e-FLIP (2021-1-SK01-KA220-VET-000034712)
7 ülkeden eğitim kurumları ile yürütülen projenin amacı, öğretmenlerin tekno-pedagojik yeterliklerini geliştirmekle birlikte uzaktan eğitimin dinamiklerine uygun bir öğretim modeli geliştirirek bu modelle uyumlu öğretmen eğitim modülü ve dijital plat
|
---|---|
2 |
Extending The Boundaries In Education (2021-1-NO01-KA220-SCH-000032490)
6 ülkeden 7 eğitim kurumunun ortaklığında yürütülen projenin amacı öğretmenlerin teknopedagojik yeterliklerini geliştirmektir. Bu kapsamda projede web 2 araçlarının kullanımına ve güncel eğitim yaklaşımlarına yönelik uygulamalı eğitimlere yer verilme
|
3 |
Extending the Boundaries in Education
|
4 |
TÜBİTAK Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Destek Grubu Çağrı Programı Danışma Kurulu Üyeliği
|
5 |
Şanliurfa Bilim Şenliği
Bilim ve Toplum
|
6 |
Kültürler arası eğitim bağlamında Türk dünyası vatandaşlığı ders programı geliştirilmesi ve etkililiğinin deüerlendirilmesi
|
7 |
Work for an Inclusive School Heritage (2017-1-SK01-KA201-035313)
|
8 |
MATEMATİKSEL ETKİNLİK TASARIM VE UYGULAMA NİTELİKLERİNİN BELİRLENMESİNDE KULLANILABİLECEK BİR DEĞERLENDİRME VE GERİBİLDİRİM ARACININ GELİŞTİRİLMESİ
Matematiksel etkinlik konusunda ilgili alanyazın incelendiğinde etkinliklerin tasarlama, uygulama ve değerlendirmelerine yönelik olarak çeşitli çalışmalar yapıldığı görülmektedir. Fakat etkinlik temelli öğretim alanında yapılan çalışmalara yakından b
|
9 |
Polis Candır 2017
Sosyal destek ve farkındalık oluşturma amacıyla çocuk ve gençlere yöneliktir.
|
10 |
Müfredat ve Ders Kitapları Hazırlama Projesi
|
11 |
Matematik eğitimi programlarındaki öğretim üyelerinin etkili matematik öğretim sürecine ilişkin görüşleri ve uygulamaları
|
12 |
STREAM It Up! (STU15021GR3046 Federal Hibe Numarası)
STREAM It Up! Projesi, Türkiye'nin 81 ilinden STREAM ve yapay zekâ alanlarına ilgi duyan, İngilizce dil becerisine sahip katılımcıların yer alabildiği mühendislik, eğitim, Ar-Ge ve proje tabanlı uluslararası bir projedir.
|
13 |
Gazişehir Bilimle Şenleniyor
Bilim ve Toplum
|
14 |
STREAM It Up!-2 (STU15022GR0024 Federal Hibe Numaralı)
|
15 |
Okul Öncesi Öğretmenlere Yönelik Düşünme Becerisi Eğitimi
Bilim ve Toplum
|
16 |
Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Bir Program Geliştirme
3501 - Kariyer
|
17 |
Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Bir Program Geliştirme
3501 - Kariyer
|
18 |
Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Bir Program Geliştirme
3501 - Kariyer
|
19 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Alanlarinda Mesleki Gelişim Modeli Ve Bu Modelin Yayginlaştirilmasi
1001 - Araştırma
|
20 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Alanlarinda Mesleki Gelişim Modeli Ve Bu Modelin Yayginlaştirilmasi
1001 - Araştırma
|
21 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Alanlarinda Mesleki Gelişim Modeli Ve Bu Modelin Yayginlaştirilmasi
1001 - Araştırma
|
22 |
Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı bir Program Geliştirme
|
23 |
Gaziantep Eğitim Sorunları ve Çözüm Önerileri
|
24 |
Okul Öncesi Eğitimle Değişen Hayatlar
|
25 |
İlköğretim öğretmenlerinin fen ve matematik alanlarında mesleki gelişim modeli ve bu modelin yaygınlaştırılması
|
1 |
e-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy
Yazar Adı: ÖZYURT MELİKE, CİNKARA EMRAH, BARDAKÇI MEHMET, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
---|---|
2 |
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme
Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
3 |
REFORM ve DEĞİŞİM BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI
Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
4 |
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar
Yazar Adı: İSMAİL ÖZGÜR ZEMBAT, MEHMET FATİH ÖZMANTAR, ERHAN BİNGÖLBALİ, HAKAN ŞANDIR ALİ DELİCE
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
5 |
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazar Adı: BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
6 |
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri
Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Matematik Eğitiminde Sosyo Kültürel Kuramlar | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2010-2011 | Matematik Eğitimi ve Öğrenme Teorileri | Türkçe | 3 |
2 | 2009-2010 | Matematik Eğitimi ve Öğrenme Teorileri | Türkçe | 3 |
3 | 2009-2010 | İleri Matematikte Yaygın Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
4 | 2009-2010 | Matematik Eğitimi ve Öğrenme Teorileri | Türkçe | 3 |
5 | 2009-2010 | İlköğretim Matematikte Yaygın Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
6 | 2010-2011 | İlköğretim Matematikte Yaygın Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
7 | 2010-2011 | Matematik Eğitimi ve Öğrenme Teorileri | Türkçe | 3 |
8 | 2019-2020 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 |
9 | 2012-2013 | MATEMATİK EĞİTİMİ VE ÖĞRENME TEORİLERİ | Türkçe | 3 |
10 | 2011-2012 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TRENDLERİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2010-2011 | Analitik Geometri I | Türkçe | 3 |
2 | 2009-2010 | Analitik Geometri I | Türkçe | 3 |
3 | 2010-2011 | Lineer Cebir I | Türkçe | 3 |
4 | 2009-2010 | Lineer Cebir I | Türkçe | 3 |
5 | 2009-2010 | Matematik Eğitimine Giriş | Türkçe | 2 |
6 | 2009-2010 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
7 | 2009-2010 | Lineer Cebir II | Türkçe | 3 |
8 | 2009-2010 | Analitik Geometri II | Türkçe | 3 |
9 | 2009-2010 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 8 |
10 | 2009-2010 | Toplumsal Duyarlık Projeleri II | Türkçe | 3 |
11 | 2010-2011 | Matematik Eğitimine Giriş | Türkçe | 2 |
12 | 2010-2011 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
13 | 2010-2011 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
14 | 2010-2011 | Toplumsal Duyarlık Projeleri I | Türkçe | 3 |
15 | 2010-2011 | Lineer Cebir II | Türkçe | 3 |
16 | 2010-2011 | Analitik Geometri II | Türkçe | 3 |
17 | 2010-2011 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 8 |
18 | 2010-2011 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
19 | 2010-2011 | Toplumsal Duyarlık Projeleri II | Türkçe | 3 |
20 | 2019-2020 | Matematilk Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
21 | 2019-2020 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Türkçe | 2 |
22 | 2019-2020 | Analitik Geometri | Türkçe | 2 |
23 | 2019-2020 | Lineer Cebir 1 | Türkçe | 2 |
24 | 2019-2020 | Sayıların Öğretimi | Türkçe | 3 |
25 | 2012-2013 | Lineer Cebir II | Türkçe | 3 |
26 | 2012-2013 | ANALİTİK GEOMETRİ II | Türkçe | 3 |
27 | 2012-2013 | TOPLUSAL DUYARLIK PROJELERİ II | Türkçe | 3 |
28 | 2012-2013 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 8 |
29 | 2012-2013 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
30 | 2012-2013 | TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ | Türkçe | 3 |
31 | 2012-2013 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
32 | 2012-2013 | ANALİTİK GEOMETRİ I | Türkçe | 3 |
33 | 2012-2013 | LİNEER CEBİR I | Türkçe | 3 |
34 | 2012-2013 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
35 | 2012-2013 | TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ | Türkçe | 3 |
36 | 2012-2013 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 4 |
37 | 2011-2012 | LİNEER CEBİR II | Türkçe | 3 |
38 | 2011-2012 | ANALİTİK GEOMETRİ II | Türkçe | 3 |
39 | 2011-2012 | TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ II | Türkçe | 3 |
40 | 2011-2012 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 8 |
41 | 2011-2012 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
42 | 2011-2012 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
43 | 2011-2012 | TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ | Türkçe | 3 |
44 | 2011-2012 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
45 | 2011-2012 | MATEMATİK EĞİTİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
46 | 2011-2012 | MATEMATİK TARİHİ | Türkçe | 2 |
47 | 2011-2012 | ANALİTİK GEOMETRİ I | Türkçe | 3 |
48 | 2011-2012 | LİNEER CEBİR I | Türkçe | 3 |
49 | 2011-2012 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
50 | 2011-2012 | TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ | Türkçe | 3 |
51 | 2011-2012 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Sosyal medyada matematik öğretimi odaklı içerikler üzerine bir inceleme | LEMAN KONUKOĞLU | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretim etkinliklerinin niteliğini değerlendirme ve geri bildirim aracı (EDGA): Genellenebilirlik kuramı kullanarak EDGA' nın güvenirliğinin değerlendirilmesi | SİBEL TUTAN TESKİN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin etkinlik metni ve uygulamalarına ilişkin değerlendirmeleri üzerine bir inceleme | GÜLBAHAR BAKIRCI | TezMerkezi | 2024 |
4 | Devam Ediyor | Gerçekçi Matematik Eğitimi İlkelerine Göre Ders Kitabı Analiz Çerçevesi Geliştirilmesi ve Türkiye - Hollanda 8.sınıf Matematik Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı İncelenmesi | ÜLKÜ CİNKARA | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Matematik eğitimi araştırmalarında tematik dönüşüm ve bilimsel eğilimlerin analizi | KENAN GÖKDAĞ | TezMerkezi | 2024 |
6 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin etkinlik tercihlerinde belirleyici olan olgular | NUH ÖZBEY | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenliği lisans programında yer alan matematik öğretimi dersinin yapılandırılma sürecinin öğretmen eğitimcilerinin görüşlerine göre incelenmesi | BİLGE YILMAZ ASLAN | TezMerkezi | 2023 |
8 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin öğretimsel kararlarındaki etik değerlendirmeler: Çoklu durum çalışması | MEDİNE COŞKUN | TezMerkezi | 2020 |
9 | Tamamlandı | Matematiksel öğrenme etkinliklerinin tasarım ve uygulama niteliğinin değerlendirilmesi için bir model önerisi | MEHMET GÜZEL | TezMerkezi | 2020 |
10 | Tamamlandı | Öğretmen eğitimcilerinin öğretimin matematiksel kalitesine yönelik değerlendirmeleri üzerine bir inceleme | TUĞBA HANGÜL | TezMerkezi | 2019 |
11 | Tamamlandı | Türkiye ve Singapur 5. sınıf matematik ders kitaplarının karşılaştırmalı analizi | ZEHRA TOPRAK | TezMerkezi | 2019 |
12 | Tamamlandı | Etkili matematik öğretimine ilişkin öğretim elemanlarının perspektifleri ve bilgi kaynakları üzerine bir inceleme | GÜLAY AGAÇ | TezMerkezi | 2018 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ev Ödevine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi | CEREN ERTÜTÜNCÜ | TezMerkezi | 2025 |
2 | Devam Ediyor | Ders İmecesi Modelinin Matematik Derslerinde Uygulanmasına İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri | YASEMİN KÖSELER | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | İlkokul matematik ders kitaplarının kök değerler açısından incelenmesi | ÖZGE ÜREYEN ÇİMEN | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Matematik öğretmen eğitimcilerinin araştırma odaklarının incelenmesi | NACİYE DÖLEK | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin beceri temelli soru kavramına ilişkin görüşleri ve öğretim sürecinde kullanım durumları | YUSUF HANÇER | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | İlkokul matematik ders kitaplarındaki etkinlikler üzerine bir inceleme | BETÜL DEVECİOĞLU | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin eğitim hayatlarına ilişkin hatıraları üzerine bir inceleme | DERYA AKGÜN ETYEMEZ | TezMerkezi | 2022 |
8 | Tamamlandı | Bilim sanat merkezlerindeki matematik öğretmenlerinin üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel gelişimine dönük yaptıkları uygulamalara ilişkin deneyimleri | MUSTAFA ÇELİK | TezMerkezi | 2022 |
9 | Tamamlandı | Liselere Geçiş Sistemi (LGS) matematik soruları ile PISA matematik sorularının karşılaştırmalı incelenmesi | MELİKE ÖZBAL | TezMerkezi | 2022 |
10 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin temel işlem önceliği konularındaki zorlukları | ELİF GEÇGİL NİZİPLİOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
11 | Tamamlandı | Matematik dersi öğretim programlarının veri işleme öğrenme alanına ilişkin karşılaştırmalı analizi | FATMA BETÜL AYTAR | TezMerkezi | 2022 |
12 | Tamamlandı | Tayvan-Türkiye 5-8. sınıf matematik öğretim programı karşılaştırmalı analizi | BÜŞRA DEMİR ATAŞ | TezMerkezi | 2022 |
13 | Tamamlandı | Bilim fuarı matematik alt projelerine ait bir içerik analiz çalışması | NUR UYGUN | TezMerkezi | 2021 |
14 | Tamamlandı | Matematik dersine ait hatıralar üzerine betimsel bir araştırma | KÜBRA ÇELİK | TezMerkezi | 2021 |
15 | Tamamlandı | Matematik dersi öğretim programlarının veri işleme alanının istatiksel akıl yürütme açısından incelenmesi | MEHMET DAYAN | TezMerkezi | 2021 |
16 | Tamamlandı | Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin aritmetik ve geometri sembollerine yükledikleri anlamların incelenmesi | BÜŞRA NUR SAYMA | TezMerkezi | 2021 |
17 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin veri öğrenme alanına dair yazılı sınav soruları ile PISA sorularının karşılaştırmalı incelemesi | GÜLBAHAR BAKIRCI | TezMerkezi | 2019 |
18 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin alan bilgilerine ilişkin öz değerlendirme aracı olarak teknoloji kullanımı | MEHMET NURİ ÖĞÜT | TezMerkezi | 2019 |
19 | Tamamlandı | Cumhuriyet Dönemi ilkokul matematik ders öğretim programlarının matematik okuryazarlığı perspektifinden incelenmesi | LEMAN KONUKOĞLU | TezMerkezi | 2019 |
20 | Tamamlandı | 4+4+4 Eğitim Sisteminde 5. sınıf matematik dersi ile ilgili sınıf öğretmenleri ve ortaokul matematik öğretmenlerinin görüşleri | ŞEYDA TUĞÇE ÖZKAN | TezMerkezi | 2019 |
21 | Tamamlandı | Matematik öğretiminin işlemsel ve kavramsal bilgi bağlamında değerlendirilmesine ilişkin bir ölçek geliştirme çalışması | MUSTAFA İLHAN ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2019 |
22 | Tamamlandı | Türkiye'de matematik eğitimi alanında görev yapmakta olan öğretim elemanlarının akademik çalışmaları açısından incelenmesi | DERYA KOCAÇİNAR | TezMerkezi | 2017 |
23 | Tamamlandı | Öğrenci zorluklarının tespiti ve çözümünde matematik günlüklerinin rolü üzerine bir inceleme | ERDAL İNAN | TezMerkezi | 2016 |
24 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin tanımsızlık kavramına yükledikleri anlamların ve tanımsızlığı kavramsallaştırma şekillerinin incelenmesi | NUH ÖZBEY | TezMerkezi | 2016 |
25 | Tamamlandı | İlköğretim matematik eğitimi programlarında görev yapan öğretim elemanlarının öğrenim, öğretim ve araştırma tecrübeleri üzerine bir araştırma | SERAP GÜNER UÇAR | TezMerkezi | 2016 |
26 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin mesleki gelişim programlarıyla ilgili değerlendirme ve beklentileri | SEVCAN ÖNALA | TezMerkezi | 2016 |
27 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin ders kitabı dışında kaynak kullanımları üzerine bir araştırma | MAHMUT DAPGIN | TezMerkezi | 2015 |
28 | Tamamlandı | Matematiksel etkinlik tasarımı üzerine hazırlanan bir mesleki gelişim programının değerlendirilmesi | GONCE KALE ÖZKAN | TezMerkezi | 2013 |
29 | Tamamlandı | Sınıf ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin tercih ettikleri soru türlerinin incelenmesi | PINAR KILIÇ | TezMerkezi | 2012 |
30 | Tamamlandı | Matematiksel problem çözme ve üstbiliş üzerine hazırlanan bir mesleki gelişim programı ve bu programın etkililiği | ÖKKEŞ ESENDEMİR | TezMerkezi | 2011 |
31 | Tamamlandı | İlköğretim öğretmenlerinin etkinlik kavramına ve uygulanışına ilişkin görüşleri | ELİF AÇIL | TezMerkezi | 2011 |
32 | Tamamlandı | Matematiksel etkinliklerin uygulanması sırasında ortaya çıkan öğretmen ve öğrenci rolleri | BİTEN ASLAN | TezMerkezi | 2010 |
33 | Tamamlandı | Matematik öğretimi etkinlik uygulamalarında karşılaşılan öğrenci zorluklarının nedenleri ve öğretmen müdahale türleri | FERHAN BİNGÖLBALİ | TezMerkezi | 2010 |
1 |
International Group for the Psychology of Mathematics Education (IGPME)
Üye Bilimsel Kuruluş 2009 |
---|---|
2 |
Eğitim Araştırmaları Birliği (EAB)
Üye Bilimsel Kuruluş 2005 |
3 |
European Society for Research in Mathematics Education
Üye Bilimsel Kuruluş 2003 |
4 |
British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM)
Üye Bilimsel Kuruluş 2003 |
1 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
---|---|
2 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
3 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldı Teknik Üniversitesi
|
4 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
5 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
6 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
7 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
8 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
9 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
10 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
11 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III ALEMTAYS-III
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
12 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III ALEMTAYS-III
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
13 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III ALEMTAYS-III
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
14 |
Istanbul International Inventions Fair
Etkinlik Yeri: İstanbul
|