Profesör MEHMET FATİH ÖZMANTAR

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ

   ozmantar@gantep.edu.tr      (0342) 317 27 87  
YÖK Akademik ORCID
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Matematik Eğitimi  Matematik Eğitimi

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

34 Adet
1
E-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy

Bölüm Adı: Digital Tools for e-FLIP
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH, ÖZYURT MELİKE, CİNKARA EMRAH, BARDAKÇI MEHMET
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-8325-60-7, TÜRKİYE, Ankara, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
2
E-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy

Bölüm Adı: e-FLIP Learning
Yazar(lar): CİNKARA EMRAH, ÖZYURT MELİKE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BARDAKÇI MEHMET
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-8325-60-7, TÜRKİYE, Ankara, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
3
e-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy

Bölüm Adı: Background to Flip Teaching
Yazar(lar): BARDAKÇI MEHMET, CİNKARA EMRAH, ÖZYURT MELİKE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-6810-29-7, TÜRKİYE, Ankara, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
4
E-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy

Bölüm Adı: Journey to e-FLIP
Yazar(lar): ÖZYURT MELİKE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BARDAKÇI MEHMET, CİNKARA EMRAH
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-6810-29-7, TÜRKİYE, Ankara, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
5
A Framework For Evaluating Design and Implementation of Activities for Mathematics Instruction

Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-6764-01-9, TÜRKİYE, Ankara, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
6
Matematik Öğretiminde Etkinlik Tasarımı ve Uygulamaları: Bir Değerlendirme Çerçevesi

Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-8325-60-7, TÜRKİYE, Ankara, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
7
Eğitimde Mizah

Bölüm Adı: Matematik Eğitimi ve Mizah
Yazar(lar): AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Nobel ISBN: 978-625-417-347-9, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
8
Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler

Bölüm Adı: Matematik Öğrenimi ve Öğretiminde Ölçme Kavramı
Yazar(lar): AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-7880-72-5, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
9
Meta-thematic Analysis in Research Process

Bölüm Adı: Validity and Reliability in Qualitative Studies
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-461-6, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
10
Cumhuriyet dönemi ortaokul matematik öğretim programlarına genel bir bakış (Ortaokul Matematik Öğretim ProgramlarıTarihsel Bir İnceleme)

Bölüm Adı: Ülkemizde Uygulamaya Konulan Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Genel Bir Bakış
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YILMAZ ASLAN BİLGE, ÖZBEY Nuh
Yayın Yeri: PEGEM akademi ISBN: 978-605-318-335-8, TÜRKİYE, 2018

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
11
Ortaokul matematik öğretim programları tarihsel bir inceleme

Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-241-414-9, TÜRKİYE, 2018

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
12
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme

Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 9786052414149, Ankara, 2018

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
13
Ortaöğretim Matematik 10. Sınıf

Yazar(lar): KARAKIRIK EROL,KOYUNCU FATİH,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÜNAL HASAN,YAVUZ İLYAS,ŞAHİN NİYAZİ,ÇANAKÇI ORHAN,GÜRBÜZ RAMAZAN,DEDE YÜKSEL,ÖZGÜVEN FADİME,YAMAN HATİCE,İLHAN KADİR,ERGENOĞLU MEHMET,DEMİR TAYLAN
Yayın Yeri: Milli Eğitim Bakanlığı ISBN: 978-975-11-4259-7, TÜRKİYE, 2017

Ulusal  Ders Kitabı  Türkçe
14
Ortaöğretim İleri Düzey Matematik 11 Sınıf

Yazar(lar): KARAKIRIK EROL,KOYUNCU FATİH,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÜNAL HASAN,YAVUZ İLYAS,ŞAHİN NİYAZİ,ÇANAKÇI ORHAN,GÜRBÜZ RAMAZAN,DEDE YÜKSEL,çakmak Ayşe,Özgüven Fadime,Yaman hatice,İlhan Kadir,Demir Taylan
Yayın Yeri: MEB ISBN: 978-975-11-4071-5, TÜRKİYE, Ankara, 2016

Ulusal  Ders Kitabı  Türkçe
15
Ortaöğretim Temel Düzey Matematik 11 Sınıf

Yazar(lar): KARAKIRIK EROL,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÜNAL HASAN,YAVUZ İLYAS,ŞAHİN NİYAZİ,ÇANAKÇI ORHAN,GÜRBÜZ RAMAZAN,DEDE YÜKSEL,çakmak ayşe,Özgüven Fadime,Yaman Hatice,İlhan Kadir,Demir Taylan
Yayın Yeri: MEB ISBN: 978-975-11-4115-6, TÜRKİYE, Ankara, 2016

Ulusal  Ders Kitabı  Türkçe
16
REFORM VE DEĞİŞİM BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİKÖĞRETİM PROGRAMLARI

Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,BAY ERDAL
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-318-335-8, TÜRKİYE, Ankara, 2015

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
17
REFORM VE DEĞİŞİM BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI

Bölüm Adı: CUMHURİYETİN İLANINDAN GÜNÜMÜZE EĞİTİMDE, PROGRAM GELİŞTİRMEDE VE MATEMATİK PROGRAMLARINDA YAŞANAN DEĞİŞİM VE GELİŞİMLER
Yazar(lar): ERGÜN MUSTAFA,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BAY ERDAL,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-318-335-8, TÜRKİYE, Ankara, 2015

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
18
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları

Bölüm Adı: İLKOKUL MATEMATİK PROGRAMLARININ ÖĞRETİM İLKELERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-318-335-8, TÜRKİYE, 2015

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
19
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları

Bölüm Adı: İLKOKUL MATEMATİK PROGRAMLARINDA ÖĞRETİM STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Yazar(lar): ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-318-335-8, TÜRKİYE, Ankara, 2015

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
20
İlkokul ve Ortaokul Matematiği: Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim

Bölüm Adı: Üslü Sayı, Tam Sayı ve Gerçek Sayı Kavramlarının Gelişimi
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Nobel ISBN: 978-605-133-423-3, 2014

Uluslararası  Kitap Tercümesi  İngilizce
21
İlkokul vee Ortaokul Matematiği: Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim

Bölüm Adı: Cebirsel Düşünme: Genellemeler, Örüntüler ve Fonksiyonlar
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Nobel ISBN: 978-605-133-423-3, 2014

Uluslararası  Kitap Tercümesi  İngilizce
22
İlkokul ve Ortaokul Matematiği: Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim

Bölüm Adı: Matematiği Tüm Çocuklara Eşit Şekilde Öğretmek
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Nobel ISBN: 978-605-133-423-3, 2014

Uluslararası  Kitap Tercümesi  İngilizce
23
İlkokul ve Ortaokul Matematiği: Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim

Bölüm Adı: Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayınclık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti. ISBN: 978-605-133-423-3, 2014

Uluslararası  Kitap Tercümesi  İngilizce
24
Tanımları ve tarihsel gelişimleriyle matematiksel kavramlar

Yazar(lar): ZEMBAT İSMAİL ÖZGÜR,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,ŞANDIR HAKAN,DELİCE ALİ
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-364-570-2, TÜRKİYE, 2013

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
25
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı

Bölüm Adı: Teknoloji Destekli Matematik Öğretiminde Pedagojik Prensipler
Yazar(lar): DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Atlas Yayıcılık ISBN: 9789756266427, TÜRKİYE, Konya, 2013

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
26
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar

Bölüm Adı: Tanımsızlık ve Belirsizlik: Kavramsal ve Geometrik bir İnceleme
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: Pegem Akademi Yayınları TÜRKİYE, 2013

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
27
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar

Bölüm Adı: Reel vektör uzaylarında lineer bağımlılık ve lineer bağımsızlık
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Pegem Akademi Yayınları TÜRKİYE, 2013

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
28
İlköğretimde karşılaşılan matematiksel zorluklar ve çözüm önerileri

Yazar(lar): BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-4282-11-1, TÜRKİYE, 2012

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
29
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri

Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-5885-31-1, TÜRKİYE, 2010

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
30
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri

Bölüm Adı: Etkinlik tasarımı ve temel tasarım prensipleri.
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: Pegem Akademi Yayınları TÜRKİYE, 2009

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
31
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri

Bölüm Adı: Matematiksel kavram yanılgıları:Sebepleri ve çözüm arayışları
Yazar(lar): BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Pegem Akademi TÜRKİYE, 2008

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
32
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri

Bölüm Adı: Sonsuzluk kavramı: Tarihsel gelişimi, öğrenci zorlukları ve çözüm önerileri.
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Pegem Akademi TÜRKİYE, 2008

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
33
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri

Bölüm Adı: Limit ve süreklilik konularında kavram yanılgıları ve çözüm arayışları
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,YEŞİLDERE İMRE SİBEL
Yayın Yeri: Pegem Akademi TÜRKİYE, 2008

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
34
New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education

Bölüm Adı: Are mathematical abstractions situated?
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,MONAGHAN JOHN
Yayın Yeri: Springer 2008

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce

Makaleler

48 Adet
1
Ethical tensions in mathematics teachers’ instructional decisions

ÖZMANTAR MEHMET FATİH, COŞKUN MEDİNE, BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC, BEI, HW Wilson
2
Etkinlik Uygulama Sürecinde Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Sorunları Teşhis ve Müdahale Biçimlerinin Yapısı

BOZKURT ALİ,GÜZEL MEHMET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Educational Academic Research
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2024

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
3
COMMERCIALIZATION AND COMMUNITY-BUILDING IN EXAM-CENTRIC EDUCATION ON YOUTUBE: AN ANALYSIS OF TURKEY'S LEADING EDUCATIONAL CHANNELS

KONUKOĞLU LEMAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: International Journal of Education, Technology and Science
İngilizce, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
4
A bibliometric analysis study on mathematics education research

Gökdağ Kenan,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: International Online Journal of Education and Teaching
İngilizce, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC, H.W.WILSON
5
Research themes and trends in the field of teacher educators: A topic modelling study

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,Gökdağ Kenan,TUĞBA HANGÜL,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Teaching and Teacher Education
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
6
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Tercihlerinde Belirleyici Olan Dijital Materyal Özellikleri: Bir Durum Çalışması

ÖZBEY NUH,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
7
Emerging Research Themes in Mathematics Education: A Topic Modeling Analysis of Most Influential Journals (2019-2023)

Gökdağ Kenan,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC, H.W.WILSON
8
Mathematics teacher educators’ knowledge sources in teacher education practices

ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Mathematics Education Research Journal
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  British Education Index
9
Material Features That Determine the Activity Preferences of Mathematics Teachers

ÖZBEY NUH, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: e-Kafkas Egitim Arastirmalari Dergisi
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
10
Etkili Matematik Öğretimine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi

AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, HANGÜL TUĞBA
Yayın Yeri: Anadolu Universitesi Egitim Bilimleri Enstitusu Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
11
Sözel Programlara Kayıt Yaptıran Üniversite Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin Hatıraları Üzerine Betimsel Bir İnceleme

ÇELİK KÜBRA, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Cumhuriyet International Journal of Education
Türkçe, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
12
Investigation of Primary School Mathematics Textbooks in Terms of Root Values

ÜREYEN ÇİMEN ÖZGE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Vizetek Publishing Company
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
13
Ortaokul 7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Matematiksel Potansiyel Düzeyleri

AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
14
Activity-Based Instruction in Mathematics Education: Teachers Activity Evaluations

Bakırcı Gülbahar, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Dokuz Eylul University
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
15
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANINA DAİR YAZILI SINAV SORULARI ÜZERİNE İNCELEME

Bakırcı Gülbahar, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: e-International Journal of Educational Research
Türkçe, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
16
Matematik Öğretiminin İşlemsel ve Kavramsal Bilgi Bağlamında Değerlendirilmesine İlişkin Ölçekler Geliştirme Çalışması

BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, ÖZDEMİR MUSTAFA İLHAN
Yayın Yeri: Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
Türkçe, Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
17
A Comparative Study of Fifth-grade Mathematics Textbooks used in Turkey and Singapore

TOPRAK ZEHRA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
18
The Perspective of the Mathematics Teacher Educator on the Design of Mathematics Teaching Method Courses for Elementary Teacher Candidates.

YILMAZ ASLAN BİLGE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Education Quarterly Reviews
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
19
Teacher Educators: A Bibliometric Mapping of an Emerging Research Area.

HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Australian Journal of Teacher Education
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC, AEI
20
Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Tasarım ve Uygulama Süreçlerinde Yaptıkları Değerlendirme ve Müdahalelerin İncelenmesi

Güzel Mehmet, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Journal of Computer and Education Research
Türkçe, Elektronik, 2021

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
21
A Turkish adaptation of a framework for evaluating the mathematical quality of instruction

HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YAVUZ İLYAS
Yayın Yeri: Journal of Human Sciences
Türkçe, Elektronik, 2021

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Index Copernicus
22
Öğretimsel Dokümanlardaki Etkinliklerin Amaçlarının Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Perspektifinden İncelenmesi

GÜZEL MEHMET,BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
23
Matematik öğretmenlerinin öğretimsel kararlarındaki etik değerlendirmeler: Çoklu durumçalışması

COŞKUN MEDİNE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: Kastamonu EducationJournal,
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
24
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Matematik Okuryazarlık Perspektifinden İncelenmesi

KONUKOĞLU LEMAN, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
25
Türkiye ve Singapur 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Çözümlü Örnekler ve Sorular Açısından Karşılaştırmalı Analizi

TOPRAK ZEHRA,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
26
Birleşmiş Milletler Çocuk Hakları Sözleşmesi’nin İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarına Yansımaları: Tarihsel Bir Analiz

ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
27
A Study on Students’ Thinking on Length Measurement and the Comparison of Different Lengths

BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,GÜZEL MEHMET
Yayın Yeri: International Journal of Educational Studies in Mathematics
İngilizce, Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SOBİAD
28
Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitabı Dışında Kaynak Kullanımları: Nedenler, Sonuçlar ve Çıkarımlar

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DAPGIN MAHMUT,ÇIRAK SEVİLAY,İLGÜN ŞÜKRÜ
Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İngilizce, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
29
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY,İLGÜN ŞÜKRÜ
Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
30
A Historical Analysis of Primary Mathematics Curricula in Terms of Teaching Principles

ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: International Journal of Research in Education and Science
İngilizce, Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
31
Problem Solving Skill in Primary Mathematics Curricula Documents of the Republican Period

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
Yayın Yeri: International Journal of Social and Educational Sciences
İngilizce, Basılı, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, ResearchBib
32
Matematiksel etkinliklerin uygulanması sırasında ortaya çıkan öğretmen ve öğrenci rolleri

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ASLAN BİTEN
Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Alan Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
33
Ortaokul Matematik Sınıflarında Öğretime Yönelik İletişimde Kullanılan Soru Türlerinin İncelenmesi

BOZKURT ALİ,KIRCALI PINAR,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Yıldız Journal of Educational Research
Türkçe, Basılı, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
34
Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Programlarına İlişkin İhtiyaç, Değerlendirme ve Beklentileri

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖNALA SEVCAN
Yayın Yeri: Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Türkçe, Basılı, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ResearchBib, Rootindexing
35
Voices and values in shaping the subjectivity of pedagogical content knowledge

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE
Yayın Yeri: Cogent Education
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ESCI
36
Teacher Roles in Primary School Mathematics Curricula of the Republican Period

ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Participatory Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
37
Use of multiple representations in technology rich environments

AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Research in Mathematics Education
İngilizce, Elektronik, 2013

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  British Education Index
38
Pre Service and in service teachers views of the sources of students mathematical difficulties

BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DEMİR SERVET
Yayın Yeri: International Electronic Journal of Mathematics Education
İngilizce, Basılı, 2011

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
39
Rethinking about the pedagogy for pedagogical content knowledge in the context of mathematics teaching

ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education
İngilizce, Basılı, 2011

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
40
Pre service mathematics teachers use of multiple representations in technology rich environments

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,ERGENE BERNA
Yayın Yeri: Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education
İngilizce, Basılı, 2010

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
41
Sınıf öğretmenlerinin etkinlik kavramına ilişkin algıları

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,DEMİR SERVET,BİNGÖLBALİ ERHAN,AÇIL ELİF
Yayın Yeri: Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Basılı, 2010

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
42
Factors shaping mathematics lecturers service teaching in different departments

BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
İngilizce, Basılı, 2009

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  British Education Index
43
Değişen öğretim programları ve sınıf içi normlar

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,SAĞLAM YILMAZ,KESER ÖZMANTAR ZEHRA
Yayın Yeri: Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
Türkçe, Basılı, 2009

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
44
Sınıf öğretmenleri ve matematiksel zorlukları

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Basılı, 2009

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
45
A dialectical approach to the formation of mathematical abstractions

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,MONAGHAN JOHN
Yayın Yeri: Mathematics Education Research Journal
İngilizce, Basılı, 2007

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Australian Education Index
46
Comments on the co emergence of machine techniques paper and pencil techniques and theoretical reflection

MONAGHAN JOHN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: International Journal of Computers for Mathematical Learning
İngilizce, Basılı, 2006

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
47
Abstraction and consolidation

MONOGHAN JOHN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Educational Studies in Mathematics
İngilizce, Basılı, 2006

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
48
Relational identities in peer collaboration Self perceptions assumed roles and individual tendencies

ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research
İngilizce, Basılı, 2005

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO

Bildiriler

69 Adet
1
Mathematics teacher educators' microteaching implementations: selection of settings and approaches to assessment and feedback for prospective primary teachers

YILMAZ ASLAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
Yayın Yeri: 14th ERME Topic Conference FAME
HOLLANDA, Utrecht, İngilizce, 05.06.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
2
Evaluating the reliability of a framework for mathematical activities using generalizability theory

BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,Tutan Sibel
Yayın Yeri: 14th ERME Topic Conference FAME,
HOLLANDA, Utrecht, İngilizce, 05.06.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
3
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlikleri Seçme, Tasarlama ve Uygulama Kriterleri

Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet
Yayın Yeri: International Eurasion Conference on Educational & Social Studies
İSPANYA, Granada, Türkçe, 30.11.2023

Uluslararası  Tam metin bildiri
4
Etkı̇nlı̇k Değerlendı̇rme ve Gerı̇bı̇ldı̇rı̇m Aracının (EDGA) Çevrı̇mı̇çı̇ Uygulamalarda Kullanılabı̇lı̇rlı̇ğı̇

ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: International Symposium of Economics, Business and Social Sciences
TÜRKİYE, Kahramanmaraş, Türkçe, 23.11.2023

Uluslararası  Tam metin bildiri
5
Doğal Afetlerı̇n Eğı̇tı̇m Süreçlerı̇ne Etkı̇sı̇: Matematı̇k Eğı̇tı̇mı̇ Açısından Bı̇r Değerlendı̇rme

BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: International Symposium of Economics, Business and Social Sciences
TÜRKİYE, Kahramanmaraş, Türkçe, 23.11.2023

Uluslararası  Tam metin bildiri
6
Etkinlik Değerlendirme Ve Geri Bildirim Aracının (edga) İşlerliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri

Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu
TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 28.10.2023

Ulusal  Özet bildiri
7
Matematik Öğretmen Eğitimcilerinin Proje Yapma Durumlarına Göre Profillerinin İncelenmesi

Dölek Naciye, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu
TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 28.10.2023

Ulusal  Özet bildiri
8
Topolojik Kavramların Öğretilmesinde Karşılaşılan Öğrenci Zorlukları Ve Çözüm Önerileri

ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, DOĞAN SERAY
Yayın Yeri: Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu
TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 28.10.2023

Ulusal  Özet bildiri
9
The Usefulness of Activity Evaluation and Feedback Tool (AEFT) and Its Potential to Evaluate and Give Feedback to Practitioners

BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: IConSE 2022: International Conference on Science and Education
TÜRKİYE, Antalya, İngilizce, 15.11.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
10
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Açık Uçlu Alan Ölçme Sorularına Verilen Öğrenci Cevaplarını Değerlendirme Yaklaşımları

ASİL GÜZEL AYŞE, Güzel Mehmet, YEŞİLDERE İMRE SİBEL, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU
TÜRKİYE, İzmir, Türkçe, 23.09.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
11
Innovation Culture in Education: Dimension, Formations and Connections

ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: International Conference on Innovation in Basic – Higher Education
TÜRKİYE, İstanbul, İngilizce, 08.09.2022

Uluslararası  Özet bildiri
12
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinliklere Yönelik Algılarında Oluşan Değişikliklerin İncelenmesi

Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET
Yayın Yeri: International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies
TÜRKİYE, Antalya, İngilizce, 22.10.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
13
EBA’daki 7. sınıf Cebir Öğretim Etkinliklerinin Matematiksel Potansiyel ve Pedagojik Kurguları Bağlamında İncelenmesi

Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL MEHMET
Yayın Yeri: International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies
TÜRKİYE, Antalya, İngilizce, 22.10.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
14
Work for an Inclusive School Herritage- WISH: A good example as an EU project

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,TUNÇ ERHAN
Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Multidisciplinary Academic Research (HMAR-19)
İngilizce, 14.12.2019

Uluslararası  Özet bildiri
15
Bilim ve Sanat Merkezleri Matematik Çerçeve Programında Yer Verilen Etkinliklerde Kullanılması Önerilen Materyal Çeşitliliğinin İncelenmesi

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ,özbey nuh
Yayın Yeri: International Congress on Gifted and Talented Education
İngilizce, 01.11.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
16
Bilim ve Sanat Merkezleri Matematik Çerçeve Programında Yer Verilen Etkinliklerdeki Yöntem ve Tekniklerin İncelenmesi

BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,özbey nuh
Yayın Yeri: International Congress on Gifted and Talented Education
İngilizce, 01.11.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
17
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Etkili Matematik Öğretimi

AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: 4th international Turkish computer & mathematics education symposium
TÜRKİYE, İzmir, Türkçe, 26.10.2019

Uluslararası  Özet bildiri
18
Matematik Öğretiminin Kalitesini Değerlendiren Bir Çerçevenin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması (A Turkish Adaptation of a Framework for Evaluating the Quality of Mathematics Teaching)

HANGÜL TUĞBA,YAVUZ İLYAS,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi
TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 26.10.2019

Uluslararası  Özet bildiri
19
Matematik Öğretmenlerinin Alan Bilgilerine ĠliĢkin Öz Değerlendirme Aracı Olarak Teknoloji Kullanımı

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,MEHMET NURİ ÖĞÜT
Yayın Yeri: 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
Türkçe, 26.09.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
20
Ethical Dimension of Mathematics Teachers Instructional Actions and Decisions

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,MEDİNE COŞKUN
Yayın Yeri: 16th ICTEL International Conference on Teaching, Education Learning
İngilizce, 27.08.2019

Uluslararası  Özet bildiri
21
Mathematics Teacher Educators: Current Situation and Future Projections

ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: International Conference on Mathematics and Mathematics Education
İngilizce, 11.07.2019

Uluslararası  Özet bildiri
22
Lise Öğrencilerinin Sosyal İçerme Konusundaki Farkındalıklarının İncelenmesi

TUNÇ ERHAN,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Çukurova I. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
İngilizce, 13.12.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
23
The Examination of the High School Students’ Awareness of Social Inclusion

TUNÇ ERHAN,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Çukurova I. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
TÜRKİYE, ADANA, İngilizce, 13.12.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
24
Instructors’xx Perceptions of STEM educations and Their Expectations Regarding to Skills Gained by Learners

BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DİZMAN TUĞBA HAN
Yayın Yeri: Internatıonal Conference On Mathematıcs “An Istanbul Meeting for World Mathematicians” Minisymposium on Approximation Theory Minisymposium on Math Education
TÜRKİYE, İstanbul, İngilizce, 03.07.2018

Uluslararası  Özet bildiri
25
Academic and Educational Profiles of Mathematics Teacher Educators

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,KOCAÇINAR DERYA,GÜNER UÇAR SERAP
Yayın Yeri: Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning
İngilizce, 11.08.2017

Uluslararası  Tam metin bildiri
26
Student Roles in the Primary Mathematics Curricula of Turkish Republican Period

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: ERPA International Congresses on Education 2017
MACARİSTAN, Budapeşte, Türkçe, 18.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
27
An Examination of the Secondary Mathematics Curricula Documents of Turkish Republican Period in terms of Equity Principle

AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
Yayın Yeri: ERPA International Congresses on Education 2017
MACARİSTAN, Budapeşte, Türkçe, 18.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
28
Teacher Educators’ Opinions about Mathematical Quality of Instruction

HANGÜL TUĞBA,YAVUZ İLYAS,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: nternational conference on modern education studies (ICONMES 2017)
İngilizce, 25.01.2017

Uluslararası  Özet bildiri
29
Mathematics teacher educators knowledge sources in coming to know an effective mathematics teaching

ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: 13th International Congress on Mathematical Education
İngilizce, 24.07.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri
30
Cumhuriyet dönemi matematik öğretim programlarında alıştırmaların yeri

AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: ERPA International Congresses on Education 2016
BOSNA HERSEK, saraybosna, Türkçe, 02.06.2016

Uluslararası  Özet bildiri
31
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Algıları Üzerine Bir İnceleme

KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
İngilizce, 31.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
32
The Examination of Programmes of Elemantary Mathematics Education in Republic period from memorisation perspective

İLGÜN ŞÜKRÜ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: International Association of Social Science Research
İngilizce, 19.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
33
Discovery Learning in Mathematics

İLGÜN ŞÜKRÜ,ÜNAL HASAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: VIII. International Congress of Educational Research
TÜRKİYE, Çanakkale, İngilizce, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
34
Transition from Algebraic Representation to Visual Representation in Mathematics

İLGÜN ŞÜKRÜ,ÜNAL HASAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: VIII. International Congress of Educational Research
TÜRKİYE, Çanakkale, İngilizce, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
35
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Eşitlik İlkesi Bağlamında Değerlendirilmesi

ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: II. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERİ SEMPOZYUMU
Türkçe, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
36
A functional taxanomy of multiple representations a tool for analysing TPCK

AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: British society of research in mathematics learning (BSRLM), University of Cambridge
İngilizce, 16.10.2013

Uluslararası  Tam metin bildiri
37
Integration of technology into teaching mathematics level of technology use and role of participants

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DEMİR SERVET,BİNGÖLBALİ ERHAN,BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: 16th Asian technology conference in mathematics
İngilizce, 01.10.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
38
What knowledge teachers need for efficient technology integration into mathematics teaching an examination through TPCK framework

BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: 16th Asian technology conference in mathematics
İngilizce, 01.10.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
39
Matematik ve sınıf öğretmenlerinin teknolojinin öğrenmeye etkisi ile ilgili düşünceleri

DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: 16th Asian technology conference in mathematics
İngilizce, 01.10.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
40
Teachers conduct of problem solving activities

BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,OGRAS A
Yayın Yeri: Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.07.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
41
Development of pre service teachers in linking multiple representations via technology

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,DEMİR SERVET
Yayın Yeri: Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.07.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
42
Mathematical thinking research by Turkish Community

UBUZ BEHİYE,KAZAK S,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.07.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
43
Two teachers and two different ways of handling students difficulties during mathematical tasks implementation

BİNGÖLBALİ FERHAN,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.07.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
44
Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımlarının İrdelenmesi

DEMİR SERVET,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: Proceedings of 5th International Computer and Instructional Technologies Symposium
İngilizce, 01.07.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
45
Öğretmen ve öğretmen adayları öğrencilerin yasadıkları matematiksel zorlukların nedenleri hakkında ne düşünüyorlar

BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DEMİR SERVET
Yayın Yeri: IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 23.09.2010

Ulusal  Özet bildiri
46
Matematik dersi etkinlik uygulamaları sırasında karşılaşılan öğrenci zorlukları ve öğretmen müdahale şekilleri

BİNGÖLBALİ FERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 23.09.2010

Ulusal  Özet bildiri
47
Sınıf içi normlar alanında hazırlanan bir mesleki gelisim programının öğretmenlerin matematik dersi uygulamalarına etkisi

BÜYÜMEZ Y,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 23.09.2010

Ulusal  Özet bildiri
48
Matematiksel problem çözmede karşılaşılan zorluklara ilişkin öğretmen görüsleri

ESENDEMİR ÖKKEŞ,OĞRAŞ A,BİNGÖLBALİ FERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 23.09.2010

Ulusal  Özet bildiri
49
Evaluation of the programs developed for technology ıntegration

DEMİR SERVET,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: International Computer and Instructional Technologies Symposium Proceedings
İngilizce, 01.08.2010

Uluslararası  Tam metin bildiri
50
Matematik öğretmen adaylarına pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı bir ders tasarımı ve öğretmen adaylarının gelişimlerine etkisi

AKKOÇ HATİCE,UĞURLU R,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: The First International Congress of Educational Research "Trends and Issues of Educational Research
İngilizce, 01.08.2009

Uluslararası  Tam metin bildiri
51
Matematik öğretmen adaylarına ölçme değerlendirme bilgi ve becerisi kazandırma amaçlı bir ders tasarımı ve öğretmen adaylarının gelişimlerine etkisi

AKKAYA E,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: The First International Congress of Educational Research "Trends and Issues of Educational Research
Türkçe, 01.08.2009

Uluslararası  Tam metin bildiri
52
Development of a course for pre service mathematics teachers on formative assessment the case of questioning

AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: 33rd International Conference for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.08.2009

Uluslararası  Tam metin bildiri
53
Pedagogical content knowledge framework using it as a tool for course design

BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: 33rd International Conference for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.08.2009

Uluslararası  Tam metin bildiri
54
Development of pedagogical content knowledge with regard to intersubjectivity and alterity

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: 33rd International Conference for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.08.2009

Uluslararası  Tam metin bildiri
55
Exploring the technological pedagogical content knowledge

AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: 11th international congress on mathematical education (ICME11, Discussion Group 7)
İngilizce, 01.10.2008

Uluslararası  Tam metin bildiri
56
Bringing engineering student s view into play what mathematics they want and how they view mathematics

BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE
Yayın Yeri: 11th international congress on mathematics education (ICME11, Topic Study Group 9)
İngilizce, 01.10.2008

Uluslararası  Tam metin bildiri
57
Curriculum reform and teachers difficulties and dilemmas in primary mathematics education

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE
Yayın Yeri: 11th international congress on mathematics education (ICME11, Discussion group 20)
İngilizce, 01.10.2008

Uluslararası  Tam metin bildiri
58
Sınıf öğretmenlerinin farklı matematiksel çözüm yollarını değerlendirme süreçleri

BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE
Yayın Yeri: VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildiri Kitabı
TÜRKİYE, Türkçe, 01.09.2008

Ulusal  Tam metin bildiri
59
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin açık uçlu matematik soruları değerlendirme süreçleri

BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildiri Kitabı
TÜRKİYE, Türkçe, 01.09.2008

Ulusal  Tam metin bildiri
60
Investigating the technological pedagogical content knowledge a case of derivative at a point

AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Proceedings of the Joint Meeting of the 32nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.08.2008

Uluslararası  Tam metin bildiri
61
Voices ın shaping the subjectivity of pedagogical content knowledge

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,BİNGÖLBALİ ERHAN
Yayın Yeri: Proceedings of the Joint Meeting of the 32nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.01.2008

Uluslararası  Tam metin bildiri
62
Curriculum reform in primary mathematics education teacher difficulties and dilemmas

BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE
Yayın Yeri: Proceedings of the Joint Meeting of the 32nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.01.2008

Uluslararası  Tam metin bildiri
63
Prospective mathematics teachers pedagogical content knowledge of definite ıntegral The problem of limit process

AKKOÇ HATİCE,YEŞİLDERE İMRE SİBEL,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Proceedings of the British Society for Research into Learning Mathematics
İngilizce, 01.01.2007

Uluslararası  Tam metin bildiri
64
Abstraction scaffolding and emergent goals

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,JOHN MONAGHAN
Yayın Yeri: Proceedings of the 30th International Conference for the Psychology of Mathematics Education
İngilizce, 01.07.2006

Uluslararası  Tam metin bildiri
65
Mathematical abstraction a dialectical view

ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Proceedings of the British Society for Research into Learning Mathematics
İngilizce, 01.07.2005

Uluslararası  Tam metin bildiri
66
Voices in scaffolding mathematical constructions

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,JOHN MONAGHAN
Yayın Yeri: Fourth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
İngilizce, 17.02.2005

Uluslararası  Tam metin bildiri
67
Abstraction and consolidation

JOHN MONAGHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Proceedings of the 28th international conference for the psychology of mathematics education
İngilizce, 01.07.2004

Uluslararası  Tam metin bildiri
68
Mathematical abstraction through scaffolding

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ROPER T
Yayın Yeri: Proceedings of the 28th international conference for the psychology of mathematics education
İngilizce, 01.07.2004

Uluslararası  Tam metin bildiri
69
Scaffolding abstraction and emergent goals

ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Proceedings of the British Society for Research into Learning Mathematics
İngilizce, 01.07.2004

Uluslararası  Tam metin bildiri

Projeler

25 Adet
1
Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy: e-FLIP (2021-1-SK01-KA220-VET-000034712)

7 ülkeden eğitim kurumları ile yürütülen projenin amacı, öğretmenlerin tekno-pedagojik yeterliklerini geliştirmekle birlikte uzaktan eğitimin dinamiklerine uygun bir öğretim modeli geliştirirek bu modelle uyumlu öğretmen eğitim modülü ve dijital plat
30.11.2021 - 31.10.2023
Avrupa Birliği,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
2
Extending The Boundaries In Education (2021-1-NO01-KA220-SCH-000032490)

6 ülkeden 7 eğitim kurumunun ortaklığında yürütülen projenin amacı öğretmenlerin teknopedagojik yeterliklerini geliştirmektir. Bu kapsamda projede web 2 araçlarının kullanımına ve güncel eğitim yaklaşımlarına yönelik uygulamalı eğitimlere yer verilme
30.11.2021 - 06.06.2023
Avrupa Birliği,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
3
Extending the Boundaries in Education


30.11.2021 - 29.11.2023
Avrupa Birliği,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
4
TÜBİTAK Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Destek Grubu Çağrı Programı Danışma Kurulu Üyeliği


29.06.2015 - 29.06.2016
TÜBİTAK PROJESİ,

ULUSAL  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
5
Şanliurfa Bilim Şenliği

Bilim ve Toplum
20.07.2018 - 20.02.2019
TÜBİTAK PROJESİ,   Uzman 

ULUSAL  Tamamlandı
6
Kültürler arası eğitim bağlamında Türk dünyası vatandaşlığı ders programı geliştirilmesi ve etkililiğinin deüerlendirilmesi


19.06.2014 - 19.12.2016
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
7
Work for an Inclusive School Heritage (2017-1-SK01-KA201-035313)


16.10.2017 - 31.08.2019
H2020,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
8
MATEMATİKSEL ETKİNLİK TASARIM VE UYGULAMA NİTELİKLERİNİN BELİRLENMESİNDE KULLANILABİLECEK BİR DEĞERLENDİRME VE GERİBİLDİRİM ARACININ GELİŞTİRİLMESİ

Matematiksel etkinlik konusunda ilgili alanyazın incelendiğinde etkinliklerin tasarlama, uygulama ve değerlendirmelerine yönelik olarak çeşitli çalışmalar yapıldığı görülmektedir. Fakat etkinlik temelli öğretim alanında yapılan çalışmalara yakından b
15.03.2020 - 03.08.2022
-Tübitak 1001,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
9
Polis Candır 2017

Sosyal destek ve farkındalık oluşturma amacıyla çocuk ve gençlere yöneliktir.
15.01.2017 - 15.12.2017
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
10
Müfredat ve Ders Kitapları Hazırlama Projesi


14.03.2012 - 15.07.2015
TÜBİTAK PROJESİ,   Araştırmacı 

ULUSAL  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
11
Matematik eğitimi programlarındaki öğretim üyelerinin etkili matematik öğretim sürecine ilişkin görüşleri ve uygulamaları


11.02.2015 - 13.12.2017
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Yürütücü 

ULUSAL  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
12
STREAM It Up! (STU15021GR3046 Federal Hibe Numarası)

STREAM It Up! Projesi, Türkiye'nin 81 ilinden STREAM ve yapay zekâ alanlarına ilgi duyan, İngilizce dil becerisine sahip katılımcıların yer alabildiği mühendislik, eğitim, Ar-Ge ve proje tabanlı uluslararası bir projedir.
10.09.2021 - 30.06.2022
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
13
Gazişehir Bilimle Şenleniyor

Bilim ve Toplum
10.06.2018 - 30.01.2019
TÜBİTAK PROJESİ,

ULUSAL  Tamamlandı
14
STREAM It Up!-2 (STU15022GR0024 Federal Hibe Numaralı)


02.08.2022 - 21.06.2023
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
15
Okul Öncesi Öğretmenlere Yönelik Düşünme Becerisi Eğitimi

Bilim ve Toplum
01.06.2018 - 01.12.2018
TÜBİTAK PROJESİ,   Proje İzleyiciliği 

ULUSAL  Tamamlandı
16
Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Bir Program Geliştirme

3501 - Kariyer
01.02.2008 - 01.02.2011
TÜBİTAK PROJESİ,   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
17
Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Bir Program Geliştirme

3501 - Kariyer
01.02.2008 - 01.02.2011
TÜBİTAK PROJESİ,   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
18
Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Bir Program Geliştirme

3501 - Kariyer
01.02.2008 - 01.02.2011
TÜBİTAK PROJESİ,   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
19
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Alanlarinda Mesleki Gelişim Modeli Ve Bu Modelin Yayginlaştirilmasi

1001 - Araştırma
01.01.2009 - 01.01.2012
TÜBİTAK PROJESİ,   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
20
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Alanlarinda Mesleki Gelişim Modeli Ve Bu Modelin Yayginlaştirilmasi

1001 - Araştırma
01.01.2009 - 01.01.2012
TÜBİTAK PROJESİ,   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
21
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen Ve Matematik Alanlarinda Mesleki Gelişim Modeli Ve Bu Modelin Yayginlaştirilmasi

1001 - Araştırma
01.01.2009 - 01.01.2012
TÜBİTAK PROJESİ,   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
22
Matematik Öğretmen Adaylarına Teknolojiye Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı bir Program Geliştirme


01.01.2008 - 01.06.2011
TÜBİTAK PROJESİ,   Araştırmacı 

ULUSAL  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
23
Gaziantep Eğitim Sorunları ve Çözüm Önerileri


DİĞER,   Yönetici 

  Tamamlandı
24
Okul Öncesi Eğitimle Değişen Hayatlar


DİĞER,   Yönetici 

  Tamamlandı
25
İlköğretim öğretmenlerinin fen ve matematik alanlarında mesleki gelişim modeli ve bu modelin yaygınlaştırılması


TÜBİTAK PROJESİ,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı

Editörlükler

6 Adet
1
e-FLIP: Facilitating e-Learning for an Inclusive Pedagogy

Yazar Adı: ÖZYURT MELİKE, CİNKARA EMRAH, BARDAKÇI MEHMET, ÖZMANTAR MEHMET FATİH , Yayın Yeri: Pegem Akademi
Kitap, İngilizce, 2023,   Uluslararası  Elektronik

2
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme

Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE , Yayın Yeri: Pegem Akademi
Kitap, Türkçe, 2018,   Uluslararası  Basılı

3
REFORM ve DEĞİŞİM BAĞLAMINDA İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI

Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,BAY ERDAL , Yayın Yeri: Pegem Akademi
Kitap, Türkçe, 2015, TÜRKİYE, Ankara  Ulusal  Basılı

4
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar

Yazar Adı: İSMAİL ÖZGÜR ZEMBAT, MEHMET FATİH ÖZMANTAR, ERHAN BİNGÖLBALİ, HAKAN ŞANDIR ALİ DELİCE , Yayın Yeri: Pegem Akademi
Kitap, Türkçe, 2013, TÜRKİYE,   Ulusal  Basılı

5
İlköğretimde Karşılaşılan Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri

Yazar Adı: BİNGÖLBALİ ERHAN,ÖZMANTAR MEHMET FATİH , Yayın Yeri: Pegem Akademi
Kitap, Türkçe, 2009, TÜRKİYE,   Ulusal  Basılı

6
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri

Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BİNGÖLBALİ ERHAN,AKKOÇ HATİCE , Yayın Yeri: Pegem Akademi
Kitap, Türkçe, 2008, TÜRKİYE,   Ulusal  Basılı

İdari Görevler

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2019-2020 Matematik Eğitiminde Sosyo Kültürel Kuramlar Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2010-2011 Matematik Eğitimi ve Öğrenme Teorileri Türkçe 3
2 2009-2010 Matematik Eğitimi ve Öğrenme Teorileri Türkçe 3
3 2009-2010 İleri Matematikte Yaygın Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
4 2009-2010 Matematik Eğitimi ve Öğrenme Teorileri Türkçe 3
5 2009-2010 İlköğretim Matematikte Yaygın Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
6 2010-2011 İlköğretim Matematikte Yaygın Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
7 2010-2011 Matematik Eğitimi ve Öğrenme Teorileri Türkçe 3
8 2019-2020 Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik Türkçe 3
9 2012-2013 MATEMATİK EĞİTİMİ VE ÖĞRENME TEORİLERİ Türkçe 3
10 2011-2012 MATEMATİK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA TRENDLERİ Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2010-2011 Analitik Geometri I Türkçe 3
2 2009-2010 Analitik Geometri I Türkçe 3
3 2010-2011 Lineer Cebir I Türkçe 3
4 2009-2010 Lineer Cebir I Türkçe 3
5 2009-2010 Matematik Eğitimine Giriş Türkçe 2
6 2009-2010 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
7 2009-2010 Lineer Cebir II Türkçe 3
8 2009-2010 Analitik Geometri II Türkçe 3
9 2009-2010 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 8
10 2009-2010 Toplumsal Duyarlık Projeleri II Türkçe 3
11 2010-2011 Matematik Eğitimine Giriş Türkçe 2
12 2010-2011 Matematik Tarihi Türkçe 2
13 2010-2011 Okul Deneyimi Türkçe 5
14 2010-2011 Toplumsal Duyarlık Projeleri I Türkçe 3
15 2010-2011 Lineer Cebir II Türkçe 3
16 2010-2011 Analitik Geometri II Türkçe 3
17 2010-2011 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 8
18 2010-2011 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
19 2010-2011 Toplumsal Duyarlık Projeleri II Türkçe 3
20 2019-2020 Matematilk Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları Türkçe 2
21 2019-2020 Eğitimde Ahlak ve Etik Türkçe 2
22 2019-2020 Analitik Geometri Türkçe 2
23 2019-2020 Lineer Cebir 1 Türkçe 2
24 2019-2020 Sayıların Öğretimi Türkçe 3
25 2012-2013 Lineer Cebir II Türkçe 3
26 2012-2013 ANALİTİK GEOMETRİ II Türkçe 3
27 2012-2013 TOPLUSAL DUYARLIK PROJELERİ II Türkçe 3
28 2012-2013 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Türkçe 8
29 2012-2013 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
30 2012-2013 TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ Türkçe 3
31 2012-2013 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II Türkçe 4
32 2012-2013 ANALİTİK GEOMETRİ I Türkçe 3
33 2012-2013 LİNEER CEBİR I Türkçe 3
34 2012-2013 OKUL DENEYİMİ Türkçe 5
35 2012-2013 TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ Türkçe 3
36 2012-2013 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Türkçe 4
37 2011-2012 LİNEER CEBİR II Türkçe 3
38 2011-2012 ANALİTİK GEOMETRİ II Türkçe 3
39 2011-2012 TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ II Türkçe 3
40 2011-2012 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Türkçe 8
41 2011-2012 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
42 2011-2012 OKUL DENEYİMİ Türkçe 5
43 2011-2012 TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ Türkçe 3
44 2011-2012 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II Türkçe 4
45 2011-2012 MATEMATİK EĞİTİMİNE GİRİŞ Türkçe 2
46 2011-2012 MATEMATİK TARİHİ Türkçe 2
47 2011-2012 ANALİTİK GEOMETRİ I Türkçe 3
48 2011-2012 LİNEER CEBİR I Türkçe 3
49 2011-2012 OKUL DENEYİMİ Türkçe 5
50 2011-2012 TOPLUMSAL DUYARLIK PROJELERİ Türkçe 3
51 2011-2012 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Türkçe 4

Yönetilen Tezler

Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı Sosyal medyada matematik öğretimi odaklı içerikler üzerine bir inceleme LEMAN KONUKOĞLU TezMerkezi 2025
2 Tamamlandı Ortaokul matematik öğretim etkinliklerinin niteliğini değerlendirme ve geri bildirim aracı (EDGA): Genellenebilirlik kuramı kullanarak EDGA' nın güvenirliğinin değerlendirilmesi SİBEL TUTAN TESKİN TezMerkezi 2024
3 Tamamlandı Matematik öğretmenlerinin etkinlik metni ve uygulamalarına ilişkin değerlendirmeleri üzerine bir inceleme GÜLBAHAR BAKIRCI TezMerkezi 2024
4 Devam Ediyor Gerçekçi Matematik Eğitimi İlkelerine Göre Ders Kitabı Analiz Çerçevesi Geliştirilmesi ve Türkiye - Hollanda 8.sınıf Matematik Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı İncelenmesi ÜLKÜ CİNKARA TezMerkezi 2024
5 Tamamlandı Matematik eğitimi araştırmalarında tematik dönüşüm ve bilimsel eğilimlerin analizi KENAN GÖKDAĞ TezMerkezi 2024
6 Tamamlandı Ortaokul matematik öğretmenlerinin etkinlik tercihlerinde belirleyici olan olgular NUH ÖZBEY TezMerkezi 2023
7 Tamamlandı Sınıf öğretmenliği lisans programında yer alan matematik öğretimi dersinin yapılandırılma sürecinin öğretmen eğitimcilerinin görüşlerine göre incelenmesi BİLGE YILMAZ ASLAN TezMerkezi 2023
8 Tamamlandı Matematik öğretmenlerinin öğretimsel kararlarındaki etik değerlendirmeler: Çoklu durum çalışması MEDİNE COŞKUN TezMerkezi 2020
9 Tamamlandı Matematiksel öğrenme etkinliklerinin tasarım ve uygulama niteliğinin değerlendirilmesi için bir model önerisi MEHMET GÜZEL TezMerkezi 2020
10 Tamamlandı Öğretmen eğitimcilerinin öğretimin matematiksel kalitesine yönelik değerlendirmeleri üzerine bir inceleme TUĞBA HANGÜL TezMerkezi 2019
11 Tamamlandı Türkiye ve Singapur 5. sınıf matematik ders kitaplarının karşılaştırmalı analizi ZEHRA TOPRAK TezMerkezi 2019
12 Tamamlandı Etkili matematik öğretimine ilişkin öğretim elemanlarının perspektifleri ve bilgi kaynakları üzerine bir inceleme GÜLAY AGAÇ TezMerkezi 2018
Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ev Ödevine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi CEREN ERTÜTÜNCÜ TezMerkezi 2025
2 Devam Ediyor Ders İmecesi Modelinin Matematik Derslerinde Uygulanmasına İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri YASEMİN KÖSELER TezMerkezi 2024
3 Tamamlandı İlkokul matematik ders kitaplarının kök değerler açısından incelenmesi ÖZGE ÜREYEN ÇİMEN TezMerkezi 2023
4 Tamamlandı Matematik öğretmen eğitimcilerinin araştırma odaklarının incelenmesi NACİYE DÖLEK TezMerkezi 2023
5 Tamamlandı Ortaokul matematik öğretmenlerinin beceri temelli soru kavramına ilişkin görüşleri ve öğretim sürecinde kullanım durumları YUSUF HANÇER TezMerkezi 2023
6 Tamamlandı İlkokul matematik ders kitaplarındaki etkinlikler üzerine bir inceleme BETÜL DEVECİOĞLU TezMerkezi 2023
7 Tamamlandı Matematik öğretmenlerinin eğitim hayatlarına ilişkin hatıraları üzerine bir inceleme DERYA AKGÜN ETYEMEZ TezMerkezi 2022
8 Tamamlandı Bilim sanat merkezlerindeki matematik öğretmenlerinin üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel gelişimine dönük yaptıkları uygulamalara ilişkin deneyimleri MUSTAFA ÇELİK TezMerkezi 2022
9 Tamamlandı Liselere Geçiş Sistemi (LGS) matematik soruları ile PISA matematik sorularının karşılaştırmalı incelenmesi MELİKE ÖZBAL TezMerkezi 2022
10 Tamamlandı Ortaokul öğrencilerinin temel işlem önceliği konularındaki zorlukları ELİF GEÇGİL NİZİPLİOĞLU TezMerkezi 2022
11 Tamamlandı Matematik dersi öğretim programlarının veri işleme öğrenme alanına ilişkin karşılaştırmalı analizi FATMA BETÜL AYTAR TezMerkezi 2022
12 Tamamlandı Tayvan-Türkiye 5-8. sınıf matematik öğretim programı karşılaştırmalı analizi BÜŞRA DEMİR ATAŞ TezMerkezi 2022
13 Tamamlandı Bilim fuarı matematik alt projelerine ait bir içerik analiz çalışması NUR UYGUN TezMerkezi 2021
14 Tamamlandı Matematik dersine ait hatıralar üzerine betimsel bir araştırma KÜBRA ÇELİK TezMerkezi 2021
15 Tamamlandı Matematik dersi öğretim programlarının veri işleme alanının istatiksel akıl yürütme açısından incelenmesi MEHMET DAYAN TezMerkezi 2021
16 Tamamlandı Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin aritmetik ve geometri sembollerine yükledikleri anlamların incelenmesi BÜŞRA NUR SAYMA TezMerkezi 2021
17 Tamamlandı Ortaokul matematik öğretmenlerinin veri öğrenme alanına dair yazılı sınav soruları ile PISA sorularının karşılaştırmalı incelemesi GÜLBAHAR BAKIRCI TezMerkezi 2019
18 Tamamlandı Matematik öğretmenlerinin alan bilgilerine ilişkin öz değerlendirme aracı olarak teknoloji kullanımı MEHMET NURİ ÖĞÜT TezMerkezi 2019
19 Tamamlandı Cumhuriyet Dönemi ilkokul matematik ders öğretim programlarının matematik okuryazarlığı perspektifinden incelenmesi LEMAN KONUKOĞLU TezMerkezi 2019
20 Tamamlandı 4+4+4 Eğitim Sisteminde 5. sınıf matematik dersi ile ilgili sınıf öğretmenleri ve ortaokul matematik öğretmenlerinin görüşleri ŞEYDA TUĞÇE ÖZKAN TezMerkezi 2019
21 Tamamlandı Matematik öğretiminin işlemsel ve kavramsal bilgi bağlamında değerlendirilmesine ilişkin bir ölçek geliştirme çalışması MUSTAFA İLHAN ÖZDEMİR TezMerkezi 2019
22 Tamamlandı Türkiye'de matematik eğitimi alanında görev yapmakta olan öğretim elemanlarının akademik çalışmaları açısından incelenmesi DERYA KOCAÇİNAR TezMerkezi 2017
23 Tamamlandı Öğrenci zorluklarının tespiti ve çözümünde matematik günlüklerinin rolü üzerine bir inceleme ERDAL İNAN TezMerkezi 2016
24 Tamamlandı Ortaokul matematik öğretmenlerinin tanımsızlık kavramına yükledikleri anlamların ve tanımsızlığı kavramsallaştırma şekillerinin incelenmesi NUH ÖZBEY TezMerkezi 2016
25 Tamamlandı İlköğretim matematik eğitimi programlarında görev yapan öğretim elemanlarının öğrenim, öğretim ve araştırma tecrübeleri üzerine bir araştırma SERAP GÜNER UÇAR TezMerkezi 2016
26 Tamamlandı Matematik öğretmenlerinin mesleki gelişim programlarıyla ilgili değerlendirme ve beklentileri SEVCAN ÖNALA TezMerkezi 2016
27 Tamamlandı Ortaokul matematik öğretmenlerinin ders kitabı dışında kaynak kullanımları üzerine bir araştırma MAHMUT DAPGIN TezMerkezi 2015
28 Tamamlandı Matematiksel etkinlik tasarımı üzerine hazırlanan bir mesleki gelişim programının değerlendirilmesi GONCE KALE ÖZKAN TezMerkezi 2013
29 Tamamlandı Sınıf ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin tercih ettikleri soru türlerinin incelenmesi PINAR KILIÇ TezMerkezi 2012
30 Tamamlandı Matematiksel problem çözme ve üstbiliş üzerine hazırlanan bir mesleki gelişim programı ve bu programın etkililiği ÖKKEŞ ESENDEMİR TezMerkezi 2011
31 Tamamlandı İlköğretim öğretmenlerinin etkinlik kavramına ve uygulanışına ilişkin görüşleri ELİF AÇIL TezMerkezi 2011
32 Tamamlandı Matematiksel etkinliklerin uygulanması sırasında ortaya çıkan öğretmen ve öğrenci rolleri BİTEN ASLAN TezMerkezi 2010
33 Tamamlandı Matematik öğretimi etkinlik uygulamalarında karşılaşılan öğrenci zorluklarının nedenleri ve öğretmen müdahale türleri FERHAN BİNGÖLBALİ TezMerkezi 2010

Üyelikler

4 Adet
1
International Group for the Psychology of Mathematics Education (IGPME)

 Üye    Bilimsel Kuruluş    2009 

2
Eğitim Araştırmaları Birliği (EAB)

 Üye    Bilimsel Kuruluş    2005 

3
European Society for Research in Mathematics Education

 Üye    Bilimsel Kuruluş    2003 

4
British Society for Research into Learning Mathematics (BSRLM)

 Üye    Bilimsel Kuruluş    2003 

Sanatsal Faaliyetler

14 Adet
1
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı Prof. Dr. Mustafa ARSLAN Doç. Dr. Şahin ORUÇ Doç. Dr. Mustafa SAĞDIÇ Doç. Dr. Mustafa Sami TOPÇU Doç. Dr. Hasan ÜNAL
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
2
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
3
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldı Teknik Üniversitesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
4
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
5
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
6
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
7
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
8
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  13.12.2017 - 13.12.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
9
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  13.12.2017 - 13.12.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
10
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  13.12.2017 - 13.12.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
11
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III ALEMTAYS-III

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  10.05.2017 - 10.05.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
12
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III ALEMTAYS-III

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  10.05.2017 - 10.05.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
13
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III ALEMTAYS-III

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  10.05.2017 - 10.05.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
14
Istanbul International Inventions Fair

Etkinlik Yeri: İstanbul
Düzenleyenler : ABDER
SERGİLER/Uluslararası Sergiler /  03.03.2016 - 06.03.2016

Uluslararası  Karma  SERGİ