GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
An Overview of Computational Thinking
YOKUŞ ERHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
---|---|
2 |
Development of Inquiry Based Teaching Self-Efficacy Scale for STEMS Education: Validity and Reliability Study
YILDIRIM İBRAHİM,BAŞARAN MEHMET,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN
|
3 |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,ŞİRAZ F
|
4 |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP, YOKUŞ ERHAN, CÜCÜK EYÜP, VURAL Selma, ŞİRAZ FADIL
|
5 |
Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Öz Yeterlikleri ile Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,BAŞARAN MEHMET,YILDIRIM İBRAHİM
|
6 |
Türk Dünyası Birliği Algısı
BAY ERDAL,ALİMBEKOV AKMATALİ,METE MUSTAFA,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN
|
1 |
Examination of the Validity of the Critical Thinking Disposition Scale at the Level of Graduate Students
YOKUŞ ERHAN, YILDIRIM İBRAHİM
|
---|---|
2 |
The Examination of Inquiry-Based Teaching Self-Efficacy of Teachers within STEMS Instruction
CÜCÜK EYÜP,BAŞARAN MEHMET,YOKUŞ ERHAN,YILDIRIM İBRAHİM
|
3 |
Öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ölçeği (ÖMYTÖ) geçerlik ve güvenirlik çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP, CÜCÜK EYÜP, VURAL Selma, YOKUŞ ERHAN, ŞİRAZ FADIL, BAY ERDAL
|
4 |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,YOKUŞ ERHAN,ŞİRAZ F,BAY ERDAL
|
5 |
Eğitim Fakültesi Birinci Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğe Giriş Özelliklerinin Analizi
YOKUŞ ERHAN,BAY ERDAL
|
6 |
Development of Inquiry Based Teaching Self - Efficacy Scale for STEMS Education: Validity and Reliability Study
YILDIRIM İBRAHİM,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN,BAŞARAN MEHMET
|
7 |
Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Öz Yeterlilikleri İle Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
BAŞARAN MEHMET,YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,yıldırım İ
|
8 |
Öğretmen adaylarının başarı yönelimleri ile öğretmenlik mesleğine hazır olma düzeyleri arasındaki ilişki
ÖNER GÜZİDE,siraz fadıl,CÜCÜK EYÜP,doğan e,YOKUŞ ERHAN
|
1 |
Köyde STEM-2
|
---|---|
2 |
KÜLTÜRLER ARASI EĞİTİM PERSPEKTİFİNDEN TÜRK DÜNYASI VATANDAŞLIĞI DERS PROGRAMININ GELİŞTİRİLMESİ VE ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Bu çalışmanın amacı farklı coğrafyalarda yaşayan benzer olduğu kadar farklı tarih ve kültürel değerlere sahip olan Türkiye ve Kırgızistan da üniversiteli gençlerin kültürler arası etkileşim anlayışı içerisinde farklı kültürleri tanıyarak ortak har
|
3 |
TÜBİTAK 2237-A/ Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları
Doktora öğrencilerine ileri metodoloji eğitimleri verilmesi
|
4 |
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri-2
|
1 |
11 Nisan Kemal Kılıç Lisesi Suruç Şanlıurfa
Öğretmen
|
---|
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Ortaöğretim 9.sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünmelerini etkileyen faktörler | KÜBRA AĞDEMİR YILMAZ | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Bilgi işlemsel düşünmenin meta-tematik analizi | BETÜL DEĞER | TezMerkezi | 2024 |