GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Eğitimde Pozitif Örgütsel Davranış
Bölüm Adı: Öğretmen Grupları İçinde Pozitiflik Unsurları |
---|---|
2 |
Eğitime Giriş
Bölüm Adı: Eğitimin Ekonomik Temelleri |
3 |
Eğitimde Etik ve Ahlak
Bölüm Adı: Etik lider olarak okul müdürü |
4 |
Eğitimde İnsan Kaynakları Yönetimi
Bölüm Adı: Eğitimde insan kaynağı yönetimine genel bakış |
5 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Bölüm Adı: Modern ve güncel yönetim kuramları |
6 |
EĞİTİM & BİLİM 2022-IV
Bölüm Adı: Ortaöğretim kurumlarında örgütsel erdemlilik |
7 |
Eğitimde Yeni Normal: Liderlik Yaklaşımları
Bölüm Adı: Daniel Goleman’ın Liderlik Stilleri |
8 |
Eğitimde Yeni Normal: Liderlik Yaklaşımları
Bölüm Adı: Ahenkli Liderlik |
9 |
Current Researches in Educational Sciences
Bölüm Adı: A Study on The Relationship Between Governance and Organizational Trust in Schools |
10 |
Educational and Science Occurred in Turkey Between The Years Of 1980 - 2000
Bölüm Adı: Teacher Training Policies and Practices Implemented in Turkey Between 1980 and 2000 |
11 |
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey between the Years of 1938-1980
Bölüm Adı: Teacher Training Policies in Turkey Between 1938 and 1982 |
12 |
Sınıf Yönetimi
Bölüm Adı: Sınıfta Zaman Yönetimi |
13 |
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey Between the Years of 1923-1938
Bölüm Adı: Teacher Training Policies During The Period of Atatürk (1923-1938) |
14 |
Türkiye’de Yeni Kurulan Kamu Üniversitelerindeki Kurumsallaşmanın İncelenmesi
Yazar(lar): BOZBAYINDIR FATİH |
1 |
Back to School After COVID-19: The Views of Psychological Counselors at Schools About the Effects of the Pandemic on Students
BOZBAYINDIR FATİH,Çetiner Akalın Tuğçe
|
---|---|
2 |
İlköğretim öğretmenlerinin siber zorbalık algılarının incelenmesi: Siirt örneği
TOPRAK YUNUS, BOZBAYINDIR FATİH
|
3 |
Examination of the Relationships between the Psychological Contract, Organisational Cynicism, and Turnover Intention
ALEV SEDAT, BOZBAYINDIR FATİH
|
4 |
Okul Yöneticilerinin Görüşleri Bağlamında Eğitim Sendikaları
GÖK Ahmet, BOZBAYINDIR FATİH
|
5 |
Öğretmen Görüşlerine Göre Eğitim Sendikaları: Mevcut Durum ve Beklentiler
GÖK Ahmet,BOZBAYINDIR FATİH
|
6 |
An Examination on the Opinions of Teachers Regarding the Use of Impression Management Tactics
BOZBAYINDIR FATİH
|
7 |
Support and Training Courses According to The Opinions of School Administrators: Contributions, Problems and Solution Offers
KARA MEVLÜT,BOZBAYINDIR FATİH
|
8 |
Okul Yöneticilerinin Okul Gelişim Modeli ile İlgili Görüşleri
BOZBAYINDIR FATİH,ALEV SEDAT
|
9 |
A Practice for Disadvantaged Students in Turkey: The Primary School Education Program (PSEP)
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT,ALEV SEDAT
|
10 |
Aday Öğretmenlerin Okul Kavramına İlişkin Algıları
KARA MEVLÜT,BOZBAYINDIR FATİH
|
11 |
A Study on Shared Leadership and Positive Psychological Capitals of Teachers at Primary and Secondary Schools
ÇOBANOĞLU NECATİ,BOZBAYINDIR FATİH
|
12 |
The relationship between the time management skills and cyberloafing behavior of school administrators: A quantitative analysis
BOZBAYINDIR FATİH
|
13 |
Öğretmenlik Mesleğinin Statüsünü Etkileyen Unsurların Öğretmen Görüşleri Temelinde İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH
|
14 |
An Analysis of the Relationship Between the General Self-efficacy Perceptions of Teachers and Their Political Skill Levels
BOZBAYINDIR FATİH,ALEV SEDAT
|
15 |
Öğretmenlerin Algılanan Örgütsel Destek, Sosyal sorumluluk Temelli Liderlik ve Pozitif Psikolojik Sermayeleri Arasındaki İlişki
EROL FATİME,BOZBAYINDIR FATİH
|
16 |
Öğretmenlerin Öz Yeterlilik, Proaktif Kişilik ve Değişime Açıklık Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH,ALEV SEDAT
|
17 |
Study on Mobbıng Behavıors Experıenced by Teachers
BOZBAYINDIR FATİH,EKEN MEHMET
|
18 |
Relationship between Teachers’ General Self-Efficacy Perception, Use of Impression Management Tactics and Emotional Labor Behaviors
ALEV SEDAT,BOZBAYINDIR FATİH
|
19 |
An Investigation of Dispositional Resistance, Change-specific Resistance and Change-Related Information: The Case of the “4 4 4” Educational Reform in Turkey
KALMAN MAHMUT,BOZBAYINDIR FATİH
|
20 |
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında (DYK) Karşılaşılan Sorunlar ve Öğretmen Görüşleri Temelinde Çözüm Önerileri
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT
|
21 |
Developing of a School Transparency Scale A Study on Validity andReliability
BOZBAYINDIR FATİH
|
22 |
Educational Leaders’ and Teachers’ Opinions About Changes in the Turkish Education System A Qualitative Case Study
SAMANCIOĞLU MUSTAFA,BAĞLIBEL MURAT,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
23 |
Ortaöğretim Kurumlarında Örgütsel Sinizmin Nedenleri ve Etkileri
BOZBAYINDIR FATİH,KAYABAŞI ERKAN
|
24 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet ve Sinizm Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÇETİN BAYRAM,ÖZĞAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
25 |
Öğretmenlerin Ruhsal Liderlik Algıları İle Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,BULUT LOLA,BULUT AYHAN,BOZBAYINDIR FATİH
|
26 |
Öğretim Elemanlarının Hesap Verebilirliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
ÖZĞAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
27 |
Mükemmeliyetçi Okul Müdürlerinin Öğretmenler Üzerindeki Etkileri
ÖZĞAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,YALÇIN AYLA
|
28 |
Okullarda Adil Olmayan Uygulamalar ve Etkileri
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
29 |
Müzakere Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÖZĞAN HABİB,ÇELİK ÇİĞDEM,BOZBAYINDIR FATİH
|
30 |
İlköğretim Okulu Müdürlerinin Müzakere Becerilerinin İncelenmesi
ÖZKAN HABİB,Çelik Çiğdem,BOZBAYINDIR FATİH
|
1 |
The Relationship Between Teachers' Conflict Management Strategies and Enneagram Personality Types
DUYUR Mine, BOZBAYINDIR FATİH
|
---|---|
2 |
Analysis of Organizational Virtuousness Level in Secondary Education Institutions
KERETLİ Ayşegül, BOZBAYINDIR FATİH
|
3 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
KARA MEVLÜT,AKCAN EMRULLAH,BOZBAYINDIR FATİH
|
4 |
Yatılı Ortaöğretim Okulları Pansiyonlarının Yönetici Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
BOZBAYINDIR FATİH
|
5 |
Öğretmenlere Yönelik Planlanan Hizmetiçi Eğitim Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi
BOZBAYINDIR FATİH
|
6 |
Öğretmen Strateji Belgesinin (2017-2023) Farklı Boyutlardan İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH
|
7 |
İlköğretim Okullarında Örgütsel Öğrenmenin Engellerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri ve Çözüm Uygulamaları
BOZBAYINDIR FATİH
|
8 |
Ortaöğretim Kurumlarının Okul Gelişim Planlarının Analizi
BOZBAYINDIR FATİH
|
9 |
Öğretmenlerin Psikolojik Sözleşmeye Uyma Düzeylerinin, Örgütsel Sinizm ve İşten Ayrılma Niyeti ile İlişkisinin İncelenmesi
ALEV SEDAT,BOZBAYINDIR FATİH
|
10 |
Yükseköğretim Program Atlası 2018 Sınıf Öğretmenliği ProgramVerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH
|
11 |
Investigations of Teachers with Foreıgn-Natıonal (Syrıa) Students in The Educatıon-Teaching Perspective
BOZBAYINDIR FATİH
|
12 |
Evaluation of Various Variables of The Violence in The Mediated Deliverable School
BOZBAYINDIR FATİH
|
13 |
Okulunda Yabancı Uyruklu (Suriyeli) Öğrenci Bulunan Yöneticilerin Yaşadığı Sorunlara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH
|
14 |
PICTES Projesi Kapsamında Yürütülen Faaliyetlerin Değerlendirilmesi
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT
|
15 |
Aday Öğretmenlerin Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
BOZBAYINDIR FATİH
|
16 |
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT
|
17 |
Investıgatıon of High Schools Teachers Organızatıonal Trust Levels
BOZBAYINDIR FATİH
|
18 |
Suriyeli Mültecilere Yönelik Geçici Eğitim Merkezlerinde Verilen Eğitim Katkıları Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
KARA MEVLÜT,BOZBAYINDIR FATİH
|
19 |
Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Performans Değerlendirme Yöntemine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH,DOĞAN PERİHAN
|
20 |
6528 Sayılı Kanunla Okul Yöneticisinin Görevlendirmesinde Yapılan Değişikliğe İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
21 |
Ortaöğretim Kurumlarında Örgütsel Sinizmin Nedenleri ve Etkileri
BOZBAYINDIR FATİH,KAYABAŞI ERKAN
|
22 |
İlköğretim Okulları Teftiş Raporları ile ilgili bir Çözümleme
BOZBAYINDIR FATİH,ÖZKAN HABİB,KALMAN MAHMUT
|
23 |
Öğretim Elemanlarının Hesap verebilirliklerine ilişkin Öğrenci Görüşleri
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
24 |
Okul Yöneticilerinin Algılarına Göre Taşımalı Eğitimdeki Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ŞAHİN SEVİLAY,BOZBAYINDIR FATİH,SEVER ZAFER
|
25 |
Üniversitelerin Stratejik Amaçları İle İlgili Bir Çözümleme
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
26 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Etkili Okul ile örgütsel Sinizm Algıları Arasındaki İlişkinim İncelenmesi
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,HACER ÜNAL
|
27 |
Okul Geliştirme Çalışmalarında Bir Yöntem: Öz Değerlendirme
ÖZKAN HABİB,AYDIN GÜNGÖR TUBA,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
28 |
Mükemmeliyetçi Okul Müdürlerinin Öğretmenler Üzerindeki Etkilerine İlişkin Nitel bir Araştırma
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,YALÇIN AYLA
|
29 |
Stajyer Öğretmenlerin Okulda Sosyalleşme Sürecinde Kıdemli Öğretmenlerden Beklentileri
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
30 |
Stajyer Öğretmenlerin Okulda Sosyalleşme Sürecinde Müfettişlerden Beklentileri
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
1 |
Okullarımızda Eğitim Kalitesinin Artırılması
Okulların Swot analizlerinin yapılması, eylem planlarının ve okul gelişim planlarının hazırlanması.
|
---|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
SINIF ÖĞRETMENİ
|
---|
1 |
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yazar Adı: KALMAN MAHMUT,BOZBAYINDIR FATİH
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
---|---|
2 |
Eğitime Giriş
Yazar Adı: KARA MEVLÜT, BOZBAYINDIR FATİH
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
3 |
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey between the Years of 1938-1980
Yazar Adı: AKMAN ÖZKAN,ÇAY MUSTAFA MURAT,BOZBAYINDIR FATİH,TUNÇ ERHAN
, Yayın Yeri: ISRES Publishing
|
4 |
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occurred in Turkey Between the Years of 1923-1938
Yazar Adı: AKMAN ÖZKAN,ÇAY MUSTAFA MURAT,BOZBAYINDIR FATİH
, Yayın Yeri: ISRES Publishing
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | ÖRGÜT VE YÖNETİM KURAMLARI | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | EĞİTİMDE PERFORMANS YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
4 | 2015-2016 | SEMİNER | Türkçe | 1 |
5 | 2016-2017 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | ÖRGÜT GELİŞTİRME | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | ÖĞRENEN MERKEZLİ ÖĞRETİM | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | HAYAT BOYU ÖĞRENME | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | SEMİNER | Türkçe | 1 |
11 | 2017-2018 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
12 | 2017-2018 | ÖRGÜT VE YÖNETİM KURAMLARI | Türkçe | 3 |
13 | 2017-2018 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 |
14 | 2018-2019 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 3 |
15 | 2018-2019 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
16 | 2019-2020 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
17 | 2019-2020 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 3 |
18 | 2019-2020 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
19 | 2019-2020 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
3 | 2016-2017 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
4 | 2015-2016 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
5 | 2016-2017 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
6 | 2015-2016 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
8 | 2014-2015 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
9 | 2014-2015 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
10 | 2014-2015 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
11 | 2014-2015 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
12 | 2017-2018 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
13 | 2019-2020 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
14 | 2018-2019 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
15 | 2013-2014 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
16 | 2014-2015 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 2 |
17 | 2014-2015 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
18 | 2014-2015 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
19 | 2014-2015 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
20 | 2015-2016 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
21 | 2015-2016 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
22 | 2015-2016 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
23 | 2015-2016 | BİREYDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİ GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
24 | 2015-2016 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 2 |
25 | 2015-2016 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
26 | 2016-2017 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
27 | 2016-2017 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
28 | 2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
29 | 2016-2017 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
30 | 2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
31 | 2017-2018 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
32 | 2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
33 | 2017-2018 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
34 | 2017-2018 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
35 | 2017-2018 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
36 | 2018-2019 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
37 | 2018-2019 | İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
38 | 2018-2019 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 2 |
39 | 2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
40 | 2018-2019 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
41 | 2018-2019 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
42 | 2019-2020 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Türkçe | 2 |
43 | 2019-2020 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
44 | 2019-2020 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
45 | 2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
46 | 2013-2014 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
47 | 2013-2014 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
48 | 2013-2014 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
49 | 2013-2014 | ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
50 | 2013-2014 | MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Eğitim çalışanlarının sendikaların mevcut durumuna ve sendikalardan beklentilerine ilişkin görüşleri | AHMET GÖK | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Maarif müfettişlerinin okul yöneticilerine yönelik mentörlük rollerinin incelenmesi | DURDU MEHMET BAYRAKTAR | TezMerkezi | 2020 |
3 | Tamamlandı | Öğretmenlerin örgütsel destek algısının sosyal sorumluluk temelli liderlik üzerine etkisi: Pozitif psikolojik sermayenin aracılık rolü | FATİME EROL | TezMerkezi | 2019 |
4 | Tamamlandı | İlk ve ortaokullardaki paylaşılan liderlik ile pozitif psikolojik sermayenin bazı değişkenler açısından incelenmesi ve aralarındaki ilişkisi | NECATİ ÇOBANOĞLU | TezMerkezi | 2019 |
5 | Tamamlandı | Öğretmenlerin genel öz yeterlilik algıları ile duygusal emek davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi: İzlenim yönetimi taktiklerinin aracılık rolü | SEDAT ALEV | TezMerkezi | 2018 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Ortaöğretim kurumlarında örgütsel erdemliliğin incelenmesine yönelik karma bir araştırma | AYŞEGÜL KERETLİ | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Öğretmenlerin motivasyon düzeyleri ile yetkinlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | ZELİHA MUTLU DELEN | TezMerkezi | 2021 |
3 | Tamamlandı | Öğretmenlerin politik becerileri ile çatışma yönetimi stratejileri kullanımı arasındaki ilişkinin incelenmesi | PERİHAN DOĞAN | TezMerkezi | 2019 |
4 | Tamamlandı | Öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları, etik davranışları ve örgütsel vatandaşlık davranışları üzerine bir araştırma | ABDURRAHMAN ÇOLOĞLU | TezMerkezi | 2018 |
5 | Tamamlandı | Ortaokulda görev yapan öğretmenlerin siber zorbalık algılarının incelenmesi | YUNUS TOPRAK | TezMerkezi | 2018 |
6 | Tamamlandı | Taşımalı eğitim sistemi uygulamasının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi | HÜLYA AYDIN TİMUR | TezMerkezi | 2017 |
7 | Tamamlandı | Ortaokullarda finansman ve finansman yönetiminin incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | ÖZGÜR ERDEM TEZCAN | TezMerkezi | 2017 |
1 |
Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi: NVivo 8 Programının Tanıtımı ve Uygulamaları
NVivo 8 Eğitimi
|
---|---|
2 |
Tübitak 2237 Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Proje Yazma Eğitim
|
3 |
10. Eğitim Yönetim Kongresi
Geleceği Şekillendirmek için eğitim Politikları
|
4 |
2023 Eğitim Vizyonu Nizip Çalıştayı
2023 Vizyonun İl ve Okul Düzeyinde Gerçekleştirme Çalışmaları
|
5 |
Innovative Approaches to Teacher Training
Teacher Training
|
6 |
Gaziantep Eğitim Sorunları ve Önceliklerimiz
Eğitim sorunlarının analizi ve çözüm önerileri
|
1 |
EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE EĞİTİM DENETÇİLERİ DERNEĞİ
Üye 2010 |
---|