GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
Döküman/Dosya materyal12792.docx |
Kesirler ve Dörtgenler ile ilgili çalışma ektedir. |
Döküman/Dosya Dörtgen Karşılaştırma12634-0.ggb Kesirler Geo12634-0.ggb |
1 |
A Framework For Evaluating Design and Implementation of Activities for Mathematics Instruction (e-kitap)
Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL Mehmet |
---|---|
2 |
Matematik Öğretiminde Etkinlik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Değerlendirme Çerçevesi
Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet |
3 |
Eğitimde Mizah
Bölüm Adı: Matematik Eğitimi ve Mizah |
4 |
Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler
Bölüm Adı: Matematik Öğrenimi ve Öğretiminde Ölçme Kavramı |
5 |
Cumhuriyet dönemi ortaokul matematik öğretim programlarına genel bir bakış (Ortaokul Matematik Öğretim ProgramlarıTarihsel Bir İnceleme)
Bölüm Adı: Ülkemizde Uygulamaya Konulan Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Genel Bir Bakış |
6 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: Cumhuriyetin İlanından Günümüze Eğitimde Program Geliştirmede ve Matematik Programlarında Yaşanan Değişim ve Gelişimler |
1 |
Commercialization And Community-Building in Exam-Centric Education On Youtube: An Analysis Of Turkey's Leading Educational Channels
KONUKOĞLU LEMAN, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
|
---|---|
2 |
Research themes and trends in the field of teacher educators: A topic modelling study
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,GÖKDAĞ Kenan,DEMİRCİ TUĞBA,AGAÇ GÜLAY
|
3 |
Mathematics teacher educators' knowledge sources in teacher education practices
ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
|
4 |
Etkili Matematik Öğretimine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi
AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, HANGÜL TUĞBA
|
5 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Beceri Temelli Sorulara İlişkin Yaklaşımlarının İncelenmesi
UZUN HAKAN, AGAÇ GÜLAY
|
6 |
Sözel Programlara Kayıt Yaptıran Üniversite Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin Hatıraları Üzerine Betimsel Bir İnceleme
ÇELİK KÜBRA, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
7 |
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarına Kapsayıcılığın Yansımaları: Tarihsel Bir Analiz
AGAÇ GÜLAY
|
8 |
Ortaokul 7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Matematiksel Potansiyel Düzeyleri
AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ, GÜZEL Mehmet
|
9 |
Kapsayıcı Matematik Eğitimine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Uygulamaları, Yeterlilikleri Ve Karşılaştıkları Problemler
AGAÇ GÜLAY, ÖZTÜRK AYŞE
|
10 |
Teacher Educators: A Bibliometric Mapping of an Emerging Research Area
HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
|
11 |
A Turkish adaptation of a framework for evaluating the mathematical quality of instruction
HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YAVUZ İLYAS
|
12 |
Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması
HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YAVUZ İLYAS
|
13 |
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Matematik Okuryazarlık Perspektifinden İncelenmesi
KONUKOĞLU LEMAN, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
14 |
8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri, Matematiksel İnançları, Öğrenilmiş Çaresizlikleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
|
15 |
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY,İLGÜN ŞÜKRÜ
|
16 |
8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri, Matematiksel İnançları, Öğrenilmiş Çaresizlikleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
AGAÇ GÜLAY, MASAL ERCAN
|
17 |
An Investigation of The Relation Between 8th Grade Students Beliefs Abstract Thought and Achievement The Case of Mathematics
AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
|
18 |
Meb Destekli Sanal Öğrenme Nesnelerinin Matematik Öğretiminde Etkili Teknoloji Kullanımı Bağlamında İncelenmesi
ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,AGAÇ GÜLAY,Erdoğan Gülçin,Koçak Ceren
|
19 |
Öğrencilerin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
MASAL ERCAN, TAKUNYACI MİTHAT, AGAÇ GÜLAY
|
1 |
Juxtaposition of Technology in Education and Teacher
Professional Development
DERİNALP PELİN,AGAÇ GÜLAY
|
---|---|
2 |
Juxtaposition of Technology in Education and Teacher Professional Development
DERİNALP PELİN,AGAÇ GÜLAY
|
3 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlikleri Seçme, Tasarlama ve Uygulama Kriterleri
Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL Mehmet
|
4 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Metni Adaptasyonuna İlişkin Deneyimlerinin İncelenmesi
Tırabzon Saliha Nur, AGAÇ GÜLAY, BOZKURT ALİ
|
5 |
Matematik Öğretmen Eğitimcilerinin Proje Yapma Durumlarına Göre Profillerinin İncelenmesi
DÖLEK Naciye, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
6 |
İlkokul 4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Kesir Etkinliklerinin EDGA-Etkinlik Metni Bileşenleri Bağlamında İncelenmesi
AGAÇ GÜLAY
|
7 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Matematiksel Etkinliklere Yönelik Algılarında Oluşan Değişikliklerin İncelenmesi
Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet
|
8 |
EBA’daki 7. sınıf Cebir Öğretim Etkinliklerinin Matematiksel Potansiyel ve Pedagojik Kurguları Bağlamında İncelenmesi
Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet, Tutan Sibel
|
9 |
Öğretmenlerin Matematiksel Etkinlikleri Temin Etme veya Oluşturma Sürecinde Başvurdukları Kaynaklar ve Etkinlik Seçiminde Dikkat Edilen Hususlar
BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Avcı Zeynep
|
10 |
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Matematiksel Etkinlik Kavramı ve İyi tasarlanmış bir Etkinliğin Nitelikleri
AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, Avcı Zeynep
|
11 |
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Etkili Matematik Öğretimi
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
12 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenme-öğretme Süreçlerinde Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanımlarının İncelenmesi
AGAÇ GÜLAY
|
13 |
An Investigation on the Concept Images Related Parallelogram Family in the Context of the Symmetry Axis and Concept Map of Mathematics Teachers
AGAÇ GÜLAY
|
14 |
Student Roles in the Primary Mathematics Curricula of Turkish Republican Period
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
|
15 |
An Examination of the Secondary Mathematics Curricula Documents of Turkish Republican Period in terms of Equity Principle
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
|
16 |
Cumhuriyet dönemi matematik öğretim programlarında alıştırmaların yeri
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
17 |
8. sınıf öğrencilerinin matematiğe ilişkin problem çözme becerileri, inançları ve öğrenilmiş çaresizlikleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
AGAÇ GÜLAY, MASAL ERCAN
|
18 |
Investigating Prospective Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge Through Scenario Type Interview Questions
YILMAZ BİLGE,AGAÇ GÜLAY
|
19 |
Matematik Dersi Öğretim Programlarına Üstbilişsel Bilgi ve Beceri Entegrasyonuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Bilgileri ve Uygulamaları
ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
|
20 |
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Eşitlik İlkesi Bağlamında Değerlendirilmesi
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY
|
21 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kariyer Planlamaları
ÇIRAK SEVİLAY,AGAÇ GÜLAY
|
22 |
Matematik Başarısında Duyuşsal Özelliklerin Rolü
AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
|
23 |
MEB destekli sanal öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde etkili teknoloji kullanımı bağlamında incelenmesi
ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY, AGAÇ GÜLAY, Erdoğan Gülçin, Koçak Ceren
|
1 |
Extending The Boundaries In Education 2021-2023 (2021-1-NO01-KA220-SCH-000032490)
6 ülkeden 7 eğitim kurumunun ortaklığında yürütülen projenin amacı öğretmenlerin teknopedagojik yeterliklerini geliştirmektir. Bu kapsamda projede web 2 araçlarının kullanımına ve güncel eğitim yaklaşımlarına yönelik uygulamalı eğitimlere yer verilme
|
---|---|
2 |
Extending The Boundaries In Education (2021-1-NO01-KA220-SCH-000032490)
6 ülkeden 7 eğitim kurumunun ortaklığında yürütülen projenin amacı öğretmenlerin teknopedagojik yeterliklerini geliştirmektir. Bu kapsamda projede web 2 araçlarının kullanımına ve güncel eğitim yaklaşımlarına yönelik uygulamalı eğitimlere yer verilme
|
3 |
Gaziantep Üniversitesi Uzaktan Eğitim Altyapı Geliştirme Projesi
|
4 |
STREAM It Up!-3
STREAM ve Yapay Zeka
|
5 |
Yapay Zeka Destekli Bulanık Mantık Teorisi Ile Günlük Hayat Problemlerinin Çözümü 2
Yapay Zeka Destekli Bulanık Mantık Teorisi Ile Günlük Hayat Problemlerinin Çözümü
|
6 |
Matematiksel Etkinlik Tasarım Ve Uygulama Niteliklerinin Belirlenmesinde Kullanılabilecek Bir Değerlendirme ve Geribildirim Aracının Geliştirilmesi
|
7 |
MATEMATİKSEL ETKİNLİK TASARIM VE UYGULAMA NİTELİKLERİNİN BELİRLENMESİNDE KULLANILABİLECEK BİR DEĞERLENDİRME VE GERİBİLDİRİM ARACININ GELİŞTİRİLMESİ
Matematiksel etkinlik konusunda ilgili alanyazın incelendiğinde etkinliklerin tasarlama, uygulama ve değerlendirmelerine yönelik olarak çeşitli çalışmalar yapıldığı görülmektedir. Fakat etkinlik temelli öğretim alanında yapılan çalışmalara yakından b
|
8 |
Matematik eğitimi programlarındaki öğretim üyelerinin etkili matematik öğretim sürecine ilişkin görüşleri ve uygulamaları
|
9 |
STREAM It Up! (STU15021GR3046 Federal Hibe Numarası)
Yapay Zeka, Kodlama ve STEM Eğitimleri
|
10 |
Yapay Zeka Destekli Bulanık Mantık Teorisi ile Günlük Hayat Problemlerinin Çözümü
4004
|
11 |
STREAM It Up!-2 (STU15022GR0024 Federal Hibe Numarası)
Yapay Zeka, Kodlama ve STEM Eğitimleri
|
12 |
Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri
Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Matematik Öğretimi Üzerine Araştırmalar | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | Matematik Eğitimi Teorileri | Türkçe | 3 |
3 | 2022-2023 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Doktora) | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
3 | 2018-2019 | Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 2 |
6 | 2018-2019 | Seminer | Türkçe | 2 |
7 | 2018-2019 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
8 | 2019-2020 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) | Türkçe | 3 |
9 | 2020-2021 | Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme | Türkçe | 3 |
10 | 2020-2021 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
11 | 2019-2020 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
12 | 2021-2022 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
13 | 2021-2022 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
14 | 2021-2022 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 6 |
15 | 2021-2022 | Seminer | Türkçe | 2 |
16 | 2021-2022 | Dönem Projesi | Türkçe | 0 |
17 | 2021-2022 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
18 | 2022-2023 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
19 | 2022-2023 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
20 | 2022-2023 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 5 |
21 | 2022-2023 | Seminer | Türkçe | 2 |
22 | 2022-2023 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
23 | 2023-2024 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Uzaktan TİÖ) | Türkçe | 3 |
24 | 2023-2024 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
25 | 2023-2024 | Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 7 |
26 | 2023-2024 | Seminer | Türkçe | 2 |
27 | 2023-2024 | Dönem Projesi | Türkçe | 0 |
28 | 2023-2024 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
29 | 2018-2019 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) | Türkçe | 3 |
30 | 2018-2019 | Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme (TİÖ) | Türkçe | 3 |
31 | 2020-2021 | Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme (TİÖ) | Türkçe | 3 |
32 | 2020-2021 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (TİÖ) | Türkçe | 3 |
33 | 2020-2021 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) | Türkçe | 3 |
34 | 2020-2021 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
35 | 2020-2021 | Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme (Bahar Dön.) | Türkçe | 3 |
36 | 2020-2021 | Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme (Bahar Dön.) (TİÖ) | Türkçe | 3 |
37 | 2021-2022 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (TİÖ) | Türkçe | 3 |
38 | 2021-2022 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Uzaktan TİÖ) | Türkçe | 3 |
39 | 2021-2022 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) | Türkçe | 3 |
40 | 2021-2022 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Bahar Dönemi) (TİÖ) | Türkçe | 3 |
41 | 2021-2022 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Bahar Dönemi) (Uzaktan TİÖ) | Türkçe | 3 |
42 | 2021-2022 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Bahar Dönemi) (TİÖ) | Türkçe | 3 |
43 | 2021-2022 | Seminer (Bahar Dönemi) | Türkçe | 2 |
44 | 2021-2022 | Yüksek Lisans Tezi (Bahar Dönemi) | Türkçe | 6 |
45 | 2021-2022 | Uzmanlık Alanı (Bahar Dönemi) | Türkçe | 4 |
46 | 2022-2023 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (TİÖ) | Türkçe | 3 |
47 | 2022-2023 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Uzaktan TİÖ) | Türkçe | 3 |
48 | 2022-2023 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Uzaktan TİÖ) | Türkçe | 3 |
49 | 2022-2023 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) | Türkçe | 3 |
50 | 2022-2023 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Bahar Dönemi) (TİÖ) | Türkçe | 3 |
51 | 2022-2023 | Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Bahar Dönemi) (Uzaktan TİÖ) | Türkçe | 3 |
52 | 2023-2024 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Uzaktan TİÖ) | Türkçe | 3 |
53 | 2023-2024 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (TİÖ) | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2 | 2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
3 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
4 | 2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
5 | 2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
8 | 2017-2018 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
9 | 2016-2017 | Genel Matematik | Türkçe | 6 |
10 | 2016-2017 | Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
11 | 2017-2018 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
12 | 2016-2017 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
13 | 2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
14 | 2017-2018 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
15 | 2017-2018 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 3 |
16 | 2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulamaları II | Türkçe | 3 |
17 | 2018-2019 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
18 | 2018-2019 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
19 | 2018-2019 | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
20 | 2018-2019 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
21 | 2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
22 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
23 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
24 | 2019-2020 | Geometri | Türkçe | 3 |
25 | 2019-2020 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
26 | 2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
27 | 2019-2020 | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
28 | 2019-2020 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
29 | 2017-2018 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
30 | 2018-2019 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
31 | 2018-2019 | Geometri | Türkçe | 3 |
32 | 2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
33 | 2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
34 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
35 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
36 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 2 |
37 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
38 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
39 | 2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
40 | 2019-2020 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
41 | 2019-2020 | Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı | Türkçe | 2 |
42 | 2019-2020 | Algoritma ve Programlama | Türkçe | 2 |
43 | 2020-2021 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
44 | 2020-2021 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
45 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
46 | 2020-2021 | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
47 | 2020-2021 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
48 | 2020-2021 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
49 | 2020-2021 | Geometri ve Ölçme Öğretimi | Türkçe | 3 |
50 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 2 |
51 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
52 | 2020-2021 | Algoritma ve Programlama | Türkçe | 2 |
53 | 2020-2021 | Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı | Türkçe | 2 |
54 | 2020-2021 | Olasılık ve İstatistik Öğretimi | Türkçe | 3 |
55 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
56 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
57 | 2021-2022 | Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları | Türkçe | 2 |
58 | 2021-2022 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
59 | 2021-2022 | Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme | Türkçe | 2 |
60 | 2021-2022 | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
61 | 2021-2022 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
62 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
63 | 2021-2022 | Algoritma ve Programlama | Türkçe | 2 |
64 | 2021-2022 | Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı | Türkçe | 2 |
65 | 2021-2022 | Olasılık ve İstatistik Öğretimi | Türkçe | 3 |
66 | 2021-2022 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Türkçe | 2 |
67 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
68 | 2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
69 | 2022-2023 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
70 | 2022-2023 | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
71 | 2022-2023 | Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları | Türkçe | 2 |
72 | 2022-2023 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 2 |
73 | 2022-2023 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
74 | 2022-2023 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
75 | 2022-2023 | Algoritma ve Programlama | Türkçe | 2 |
76 | 2022-2023 | Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı | Türkçe | 2 |
77 | 2022-2023 | Olasılık ve İstatistik Öğretimi | Türkçe | 3 |
78 | 2022-2023 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Türkçe | 2 |
79 | 2022-2023 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
80 | 2023-2024 | Eğitimde Ahlâk ve Etik | Türkçe | 2 |
81 | 2023-2024 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
82 | 2023-2024 | Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
83 | 2023-2024 | Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları | Türkçe | 2 |
84 | 2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
85 | 2017-2018 | Etkinliklere Katılım | Türkçe | 2 |
86 | 2017-2018 | Okul Deneyimi (Snf) | Türkçe | 1 |
87 | 2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları (Snf) | Türkçe | 3 |
88 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması (Snf) | Türkçe | 2 |
89 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
90 | 2021-2022 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Sosyal medyada matematik öğretimi odaklı içerikler üzerine bir inceleme | LEMAN KONUKOĞLU | TezMerkezi | 2025 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Ders İmecesi Modelinin Matematik Derslerinde Uygulanmasına İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri | YASEMİN KÖSELER | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | 8. sınıf öğrencilerinin veri işleme öğrenme alanına ilişkin matematiksel kavram yanılgılarının ve nedenlerinin incelenmesi | LEYLA PALA | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Matematik öğretmen eğitimcilerinin araştırma odaklarının incelenmesi | NACİYE DÖLEK | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin etkinlik metnini adapte etme ve uygulama süreçlerinden yansımalar | SALİHA NUR TIRABZON | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel etkinlik kavramı ve etkinliklerle öğretime yönelik görüşlerinin incelenmesi | HATİCE KÜBRA KENDİRCİ | TezMerkezi | 2023 |
6 | Devam Ediyor | TASARIMDAN UYGULAMAYA MATAMATİKSEL BİR ETKİNLİĞİN NİTELİĞİNİN İNCELENMESİ | AYŞEGÜL KILIÇ ODUNCU | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Liselere Geçiş Sistemi (LGS) matematik soruları ile PISA matematik sorularının karşılaştırmalı incelenmesi | MELİKE ÖZBAL | TezMerkezi | 2022 |
8 | Tamamlandı | Matematiksel etkinliklerin tasarım ve adaptasyon boyutlarına dair akademisyen ve öğretmen görüşlerinin incelenmesi | ZEYNEP AVCI | TezMerkezi | 2022 |
9 | Tamamlandı | Yeni nesil matematik sorularına ilişkin ortaokul matematik öğretmenlerinin yaklaşımlarının incelenmesi | HAKAN UZUN | TezMerkezi | 2021 |
10 | Tamamlandı | Matematik dersine ait hatıralar üzerine betimsel bir araştırma | KÜBRA ÇELİK | TezMerkezi | 2021 |
11 | Tamamlandı | Cumhuriyet Dönemi ilkokul matematik ders öğretim programlarının matematik okuryazarlığı perspektifinden incelenmesi | LEMAN KONUKOĞLU | TezMerkezi | 2019 |
1 |
Gaziantep 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı
2023 Eğitim Vizyonu
|
---|---|
2 |
STEM & Robotik Eğitmen Eğitimi
STEM Eğitmen Eğitimi
|
3 |
Tübitak Yüksek Lisans Bursu
TÜBİTAK Lisansüstü Burs
|
4 |
Tübitak Doğrudan Doktora Bursu
TÜBİTAK Lisansüstü Bursu
|
1 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
---|---|
2 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
3 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
4 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
5 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
|
6 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
|
7 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
|
8 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
|
9 |
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV
|
10 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|
11 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|
12 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|
13 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|
14 |
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III
|