Doçent GÜLAY AGAÇ

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ

   agac@gantep.edu.tr      (0342) 360 12 00      2796  
YÖK Akademik ORCID
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  İlköğretim Matematik Eğitimi  İlköğretim Matematik Eğitimi

Duyuru / Döküman

Döküman/Dosya
materyal12792.docx

Kesirler ve Dörtgenler ile ilgili çalışma ektedir.

Döküman/Dosya
Dörtgen Karşılaştırma12634-0.ggb
Kesirler Geo12634-0.ggb

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

6 Adet
1
A Framework For Evaluating Design and Implementation of Activities for Mathematics Instruction (e-kitap)

Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL Mehmet
Yayın Yeri: Pegem Akademi Yayıncılık ISBN: 978-625-6764-01-9, TÜRKİYE, Ankara, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
2
Matematik Öğretiminde Etkinlik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Değerlendirme Çerçevesi

Yazar(lar): BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet
Yayın Yeri: Pegem ISBN: 978-625-8325-60-7, TÜRKİYE, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
3
Eğitimde Mizah

Bölüm Adı: Matematik Eğitimi ve Mizah
Yazar(lar): AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Nobel ISBN: 978-625-417-347-9, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
4
Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler

Bölüm Adı: Matematik Öğrenimi ve Öğretiminde Ölçme Kavramı
Yazar(lar): AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-7880-72-5, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
5
Cumhuriyet dönemi ortaokul matematik öğretim programlarına genel bir bakış (Ortaokul Matematik Öğretim ProgramlarıTarihsel Bir İnceleme)

Bölüm Adı: Ülkemizde Uygulamaya Konulan Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Genel Bir Bakış
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YILMAZ ASLAN BİLGE, ÖZBEY Nuh
Yayın Yeri: PEGEM akademi ISBN: 978-605-318-335-8, TÜRKİYE, 2018

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
6
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları

Bölüm Adı: Cumhuriyetin İlanından Günümüze Eğitimde Program Geliştirmede ve Matematik Programlarında Yaşanan Değişim ve Gelişimler
Yazar(lar): ERGÜN MUSTAFA,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BAY ERDAL,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-605-318-335-8, TÜRKİYE, Ankara, 2016

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe

Makaleler

19 Adet
1
Commercialization And Community-Building in Exam-Centric Education On Youtube: An Analysis Of Turkey's Leading Educational Channels

KONUKOĞLU LEMAN, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: International Journal of Education, Technology and Science
Türkçe, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
2
Research themes and trends in the field of teacher educators: A topic modelling study

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,GÖKDAĞ Kenan,DEMİRCİ TUĞBA,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Teaching and Teacher Education
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
3
Mathematics teacher educators' knowledge sources in teacher education practices

ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Mathematics Education Research Journal
İngilizce, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC, EBSCO Education Source, EBSCO Education Source, Emerging Sources Citation
4
Etkili Matematik Öğretimine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi

AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, HANGÜL TUĞBA
Yayın Yeri: Anadolu Universitesi Egitim Bilimleri Enstitusu Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Derleme Makale  TR DİZİN
5
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Beceri Temelli Sorulara İlişkin Yaklaşımlarının İncelenmesi

UZUN HAKAN, AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson)
6
Sözel Programlara Kayıt Yaptıran Üniversite Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin Hatıraları Üzerine Betimsel Bir İnceleme

ÇELİK KÜBRA, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  H. W. Wilson Databases (Education Full Text)
7
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarına Kapsayıcılığın Yansımaları: Tarihsel Bir Analiz

AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Eğitimde Kuram ve Uygulama
Türkçe, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text Database Coverage List (H. W. Wilson)
8
Ortaokul 7. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Matematiksel Potansiyel Düzeyleri

AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ, GÜZEL Mehmet
Yayın Yeri: Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson)
9
Kapsayıcı Matematik Eğitimine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Uygulamaları, Yeterlilikleri Ve Karşılaştıkları Problemler

AGAÇ GÜLAY, ÖZTÜRK AYŞE
Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  H. W. Wilson Databases (Education Full Text)
10
Teacher Educators: A Bibliometric Mapping of an Emerging Research Area

HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Australian Journal of Teacher Education
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC, ESCI
11
A Turkish adaptation of a framework for evaluating the mathematical quality of instruction

HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YAVUZ İLYAS
Yayın Yeri: Journal of Human Sciences
Türkçe, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Derleme Makale  Index Copernicus, - CrossRef - Google Scholar - İdealonline - Index Copernic
12
Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması

HANGÜL TUĞBA, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, YAVUZ İLYAS
Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences
Türkçe, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  CrossRef, Google Scholar, Index Copernicus,
13
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Matematik Okuryazarlık Perspektifinden İncelenmesi

KONUKOĞLU LEMAN, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
14
8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri, Matematiksel İnançları, Öğrenilmiş Çaresizlikleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki

AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
Yayın Yeri: Gaziantep University Journal of Social Sciences
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
15
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Alıştırmalar Bağlamında İncelenmesi: Tarihsel Bir Analiz

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY,İLGÜN ŞÜKRÜ
Yayın Yeri: Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
16
8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri, Matematiksel İnançları, Öğrenilmiş Çaresizlikleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki

AGAÇ GÜLAY, MASAL ERCAN
Yayın Yeri: Gaziantep University Journal of Social Sciences
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
17
An Investigation of The Relation Between 8th Grade Students Beliefs Abstract Thought and Achievement The Case of Mathematics

AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences
İngilizce, Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H.W. Wilson)
18
Meb Destekli Sanal Öğrenme Nesnelerinin Matematik Öğretiminde Etkili Teknoloji Kullanımı Bağlamında İncelenmesi

ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,AGAÇ GÜLAY,Erdoğan Gülçin,Koçak Ceren
Yayın Yeri: Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2013

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Türk Eğitim İndeksi
19
Öğrencilerin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması

MASAL ERCAN, TAKUNYACI MİTHAT, AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Basılı, 2013

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Sobiad, ASOS Index, Türk Eğitim İndeksi, Akademik Dizin

Bildiriler

23 Adet
1
Juxtaposition of Technology in Education and Teacher Professional Development

DERİNALP PELİN,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: The 5th incotepd
ENDONEZYA, Yoguakarta, İngilizce, 25.06.2024

Uluslararası  Özet bildiri
2
Juxtaposition of Technology in Education and Teacher Professional Development

DERİNALP PELİN,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: The 5th International Conference on Teacher Education and Professional Development (InCoTEPD)
ENDONEZYA, Yogyakarta, İngilizce, 25.06.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
3
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlikleri Seçme, Tasarlama ve Uygulama Kriterleri

Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, GÜZEL Mehmet
Yayın Yeri: IECESS2023 3rd International Eurasian Conference on Educational and Social Studies
İSPANYA, Granada, Türkçe, 30.11.2023

Uluslararası  Tam metin bildiri
4
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Etkinlik Metni Adaptasyonuna İlişkin Deneyimlerinin İncelenmesi

Tırabzon Saliha Nur, AGAÇ GÜLAY, BOZKURT ALİ
Yayın Yeri: 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu
TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 28.10.2023

Uluslararası  Özet bildiri
5
Matematik Öğretmen Eğitimcilerinin Proje Yapma Durumlarına Göre Profillerinin İncelenmesi

DÖLEK Naciye, AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu
TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 28.10.2023

Uluslararası  Özet bildiri
6
İlkokul 4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Kesir Etkinliklerinin EDGA-Etkinlik Metni Bileşenleri Bağlamında İncelenmesi

AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: Cumhuriyet 8th International Conference on Social Sciences
TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 23.04.2023

Uluslararası  Tam metin bildiri
7
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Matematiksel Etkinliklere Yönelik Algılarında Oluşan Değişikliklerin İncelenmesi

Memiş Taha, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet
Yayın Yeri: International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies
TÜRKİYE, Antalya, Türkçe, 22.10.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
8
EBA’daki 7. sınıf Cebir Öğretim Etkinliklerinin Matematiksel Potansiyel ve Pedagojik Kurguları Bağlamında İncelenmesi

Tutan Sibel, BOZKURT ALİ, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Güzel Mehmet, Tutan Sibel
Yayın Yeri: International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies
TÜRKİYE, Antalya, Türkçe, 22.10.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
9
Öğretmenlerin Matematiksel Etkinlikleri Temin Etme veya Oluşturma Sürecinde Başvurdukları Kaynaklar ve Etkinlik Seçiminde Dikkat Edilen Hususlar

BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, AGAÇ GÜLAY, Avcı Zeynep
Yayın Yeri: ERPA 2021 International Congresses on Education
TÜRKİYE, Türkçe, 03.06.2021

Uluslararası  Özet bildiri
10
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Matematiksel Etkinlik Kavramı ve İyi tasarlanmış bir Etkinliğin Nitelikleri

AGAÇ GÜLAY, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ, Güzel Mehmet, Avcı Zeynep
Yayın Yeri: ERPA 2021 International Congresses on Education
TÜRKİYE, Sakarya, Türkçe, 03.05.2021

Uluslararası  Özet bildiri
11
Öğretmen Eğitimcilerinin Perspektifinden Etkili Matematik Öğretimi

AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: 4th international Turkish computer & mathematics education symposium
TÜRKİYE, İzmir, Türkçe, 26.10.2019

Uluslararası  Özet bildiri
12
Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenme-öğretme Süreçlerinde Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanımlarının İncelenmesi

AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: 4th international Turkish computer & mathematics education symposium
TÜRKİYE, İzmir, Türkçe, 26.09.2019

Uluslararası  Özet bildiri
13
An Investigation on the Concept Images Related Parallelogram Family in the Context of the Symmetry Axis and Concept Map of Mathematics Teachers

AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: ERPA
TÜRKİYE, Sakarya, Türkçe, 19.06.2019

Uluslararası  Özet bildiri
14
Student Roles in the Primary Mathematics Curricula of Turkish Republican Period

ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: ERPA International Congresses on Education 2017
MACARİSTAN, Budapeşte, Türkçe, 18.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
15
An Examination of the Secondary Mathematics Curricula Documents of Turkish Republican Period in terms of Equity Principle

AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
Yayın Yeri: ERPA International Congresses on Education 2017
MACARİSTAN, Budapeşte, Türkçe, 18.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
16
Cumhuriyet dönemi matematik öğretim programlarında alıştırmaların yeri

AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
Yayın Yeri: ERPA International Congresses on Education 2016
BOSNA HERSEK, Saraybosna, Türkçe, 02.06.2016

Uluslararası  Özet bildiri
17
8. sınıf öğrencilerinin matematiğe ilişkin problem çözme becerileri, inançları ve öğrenilmiş çaresizlikleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi

AGAÇ GÜLAY, MASAL ERCAN
Yayın Yeri: ERPA International Congresses on Education 2016
TÜRKİYE, Bosna Hersek, Türkçe, 02.06.2016

Uluslararası  Özet bildiri
18
Investigating Prospective Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge Through Scenario Type Interview Questions

YILMAZ BİLGE,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION
TÜRKİYE, Konya, Türkçe, 12.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
19
Matematik Dersi Öğretim Programlarına Üstbilişsel Bilgi ve Beceri Entegrasyonuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Bilgileri ve Uygulamaları

ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: II. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM ve SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
20
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Eşitlik İlkesi Bağlamında Değerlendirilmesi

ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: II. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM ve SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
21
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kariyer Planlamaları

ÇIRAK SEVİLAY,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
TÜRKİYE, Adıyaman, Türkçe, 16.05.2015

Ulusal  Özet bildiri
22
Matematik Başarısında Duyuşsal Özelliklerin Rolü

AGAÇ GÜLAY,MASAL ERCAN
Yayın Yeri: 2.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
TÜRKİYE, Adıyaman, Türkçe, 16.05.2015

Ulusal  Özet bildiri
23
MEB destekli sanal öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde etkili teknoloji kullanımı bağlamında incelenmesi

ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY, AGAÇ GÜLAY, Erdoğan Gülçin, Koçak Ceren
Yayın Yeri: 6th International Computer & Instructional Technologies Symposium
TÜRKİYE, Türkçe, 04.10.2012

Uluslararası  Özet bildiri

Projeler

12 Adet
1
Extending The Boundaries In Education 2021-2023 (2021-1-NO01-KA220-SCH-000032490)

6 ülkeden 7 eğitim kurumunun ortaklığında yürütülen projenin amacı öğretmenlerin teknopedagojik yeterliklerini geliştirmektir. Bu kapsamda projede web 2 araçlarının kullanımına ve güncel eğitim yaklaşımlarına yönelik uygulamalı eğitimlere yer verilme
31.12.2021 - 06.06.2023
Avrupa Birliği,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
2
Extending The Boundaries In Education (2021-1-NO01-KA220-SCH-000032490)

6 ülkeden 7 eğitim kurumunun ortaklığında yürütülen projenin amacı öğretmenlerin teknopedagojik yeterliklerini geliştirmektir. Bu kapsamda projede web 2 araçlarının kullanımına ve güncel eğitim yaklaşımlarına yönelik uygulamalı eğitimlere yer verilme
30.11.2021 - 26.10.2022
Avrupa Birliği,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
3
Gaziantep Üniversitesi Uzaktan Eğitim Altyapı Geliştirme Projesi


29.07.2019 - 14.01.2021
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
4
STREAM It Up!-3

STREAM ve Yapay Zeka
15.06.2023 - 30.06.2024
Uluslararası İkili İşbirliği Programları,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
5
Yapay Zeka Destekli Bulanık Mantık Teorisi Ile Günlük Hayat Problemlerinin Çözümü 2

Yapay Zeka Destekli Bulanık Mantık Teorisi Ile Günlük Hayat Problemlerinin Çözümü
15.05.2024 - 15.05.2025
TÜBİTAK PROJESİ,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
6
Matematiksel Etkinlik Tasarım Ve Uygulama Niteliklerinin Belirlenmesinde Kullanılabilecek Bir Değerlendirme ve Geribildirim Aracının Geliştirilmesi


15.03.2020 - 03.08.2022
-Tübitak 1001,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
7
MATEMATİKSEL ETKİNLİK TASARIM VE UYGULAMA NİTELİKLERİNİN BELİRLENMESİNDE KULLANILABİLECEK BİR DEĞERLENDİRME VE GERİBİLDİRİM ARACININ GELİŞTİRİLMESİ

Matematiksel etkinlik konusunda ilgili alanyazın incelendiğinde etkinliklerin tasarlama, uygulama ve değerlendirmelerine yönelik olarak çeşitli çalışmalar yapıldığı görülmektedir. Fakat etkinlik temelli öğretim alanında yapılan çalışmalara yakından b
15.03.2020 - 03.08.2022
-Tübitak 1001,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
8
Matematik eğitimi programlarındaki öğretim üyelerinin etkili matematik öğretim sürecine ilişkin görüşleri ve uygulamaları


11.02.2015 - 13.12.2017
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
9
STREAM It Up! (STU15021GR3046 Federal Hibe Numarası)

Yapay Zeka, Kodlama ve STEM Eğitimleri
10.09.2021 - 30.06.2022
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
10
Yapay Zeka Destekli Bulanık Mantık Teorisi ile Günlük Hayat Problemlerinin Çözümü

4004
10.04.2023 - 14.04.2023
TÜBİTAK PROJESİ,   Eğitmen 

ULUSAL  Tamamlandı
11
STREAM It Up!-2 (STU15022GR0024 Federal Hibe Numarası)

Yapay Zeka, Kodlama ve STEM Eğitimleri
02.08.2022 - 30.06.2023
Uluslararası İkili İşbirliği Programları,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
12
Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri

Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri
01.01.2012 - 31.12.2012
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı

İdari Görevler

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2019-2020 Matematik Öğretimi Üzerine Araştırmalar Türkçe 3
2 2020-2021 Matematik Eğitimi Teorileri Türkçe 3
3 2022-2023 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Doktora) Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2019-2020 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) Türkçe 3
2 2019-2020 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 3
3 2018-2019 Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme Türkçe 3
4 2018-2019 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 3
5 2018-2019 Yüksek Lisans Tezi Türkçe 2
6 2018-2019 Seminer Türkçe 2
7 2018-2019 Uzmanlık Alanı Türkçe 4
8 2019-2020 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) Türkçe 3
9 2020-2021 Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme Türkçe 3
10 2020-2021 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
11 2019-2020 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 3
12 2021-2022 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
13 2021-2022 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 3
14 2021-2022 Yüksek Lisans Tezi Türkçe 6
15 2021-2022 Seminer Türkçe 2
16 2021-2022 Dönem Projesi Türkçe 0
17 2021-2022 Uzmanlık Alanı Türkçe 4
18 2022-2023 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 3
19 2022-2023 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
20 2022-2023 Yüksek Lisans Tezi Türkçe 5
21 2022-2023 Seminer Türkçe 2
22 2022-2023 Uzmanlık Alanı Türkçe 4
23 2023-2024 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Uzaktan TİÖ) Türkçe 3
24 2023-2024 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
25 2023-2024 Yüksek Lisans Tezi Türkçe 7
26 2023-2024 Seminer Türkçe 2
27 2023-2024 Dönem Projesi Türkçe 0
28 2023-2024 Uzmanlık Alanı Türkçe 4
29 2018-2019 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) Türkçe 3
30 2018-2019 Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme (TİÖ) Türkçe 3
31 2020-2021 Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme (TİÖ) Türkçe 3
32 2020-2021 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (TİÖ) Türkçe 3
33 2020-2021 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) Türkçe 3
34 2020-2021 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 3
35 2020-2021 Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme (Bahar Dön.) Türkçe 3
36 2020-2021 Matematik Öğretimi ve Materyal Geliştirme (Bahar Dön.) (TİÖ) Türkçe 3
37 2021-2022 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (TİÖ) Türkçe 3
38 2021-2022 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Uzaktan TİÖ) Türkçe 3
39 2021-2022 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) Türkçe 3
40 2021-2022 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Bahar Dönemi) (TİÖ) Türkçe 3
41 2021-2022 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Bahar Dönemi) (Uzaktan TİÖ) Türkçe 3
42 2021-2022 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Bahar Dönemi) (TİÖ) Türkçe 3
43 2021-2022 Seminer (Bahar Dönemi) Türkçe 2
44 2021-2022 Yüksek Lisans Tezi (Bahar Dönemi) Türkçe 6
45 2021-2022 Uzmanlık Alanı (Bahar Dönemi) Türkçe 4
46 2022-2023 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (TİÖ) Türkçe 3
47 2022-2023 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Uzaktan TİÖ) Türkçe 3
48 2022-2023 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Uzaktan TİÖ) Türkçe 3
49 2022-2023 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (TİÖ) Türkçe 3
50 2022-2023 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Bahar Dönemi) (TİÖ) Türkçe 3
51 2022-2023 Matematik Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme (Bahar Dönemi) (Uzaktan TİÖ) Türkçe 3
52 2023-2024 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (Uzaktan TİÖ) Türkçe 3
53 2023-2024 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri (TİÖ) Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2017-2018 Okul Deneyimi Türkçe 1
2 2016-2017 Okul Deneyimi Türkçe 1
3 2017-2018 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 2
4 2016-2017 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 2
5 2017-2018 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
6 2016-2017 Toplumsal Duyarlılık Projesi II Türkçe 3
7 2016-2017 Toplumsal Duyarlılık Projesi I Türkçe 1
8 2017-2018 Toplumsal Duyarlılık Projesi I Türkçe 1
9 2016-2017 Genel Matematik Türkçe 6
10 2016-2017 Mesleki Etik Türkçe 2
11 2017-2018 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Türkçe 4
12 2016-2017 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Türkçe 4
13 2017-2018 Özel Öğretim Yöntemleri I Türkçe 4
14 2017-2018 Özel Öğretim Yöntemleri II Türkçe 4
15 2017-2018 Toplumsal Duyarlılık Projesi II Türkçe 3
16 2016-2017 Topluma Hizmet Uygulamaları II Türkçe 3
17 2018-2019 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
18 2018-2019 Genel ve Mesleki Etik Türkçe 2
19 2018-2019 Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Türkçe 2
20 2018-2019 Matematik Tarihi Türkçe 2
21 2018-2019 Özel Öğretim Yöntemleri I Türkçe 4
22 2018-2019 Okul Deneyimi Türkçe 1
23 2018-2019 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 2
24 2019-2020 Geometri Türkçe 3
25 2019-2020 Matematik Tarihi Türkçe 2
26 2019-2020 Özel Öğretim Yöntemleri I Türkçe 4
27 2019-2020 Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Türkçe 2
28 2019-2020 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
29 2017-2018 Genel ve Mesleki Etik Türkçe 2
30 2018-2019 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Türkçe 4
31 2018-2019 Geometri Türkçe 3
32 2018-2019 Özel Öğretim Yöntemleri II Türkçe 4
33 2018-2019 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
34 2019-2020 Öğretim Teknolojileri Türkçe 2
35 2019-2020 Okul Deneyimi Türkçe 1
36 2019-2020 Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 Türkçe 2
37 2019-2020 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Türkçe 4
38 2019-2020 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 2
39 2019-2020 Özel Öğretim Yöntemleri II Türkçe 4
40 2019-2020 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
41 2019-2020 Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı Türkçe 2
42 2019-2020 Algoritma ve Programlama Türkçe 2
43 2020-2021 Özel Öğretim Yöntemleri II Türkçe 4
44 2020-2021 Özel Öğretim Yöntemleri I Türkçe 4
45 2020-2021 Okul Deneyimi Türkçe 1
46 2020-2021 Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Türkçe 2
47 2020-2021 Matematik Tarihi Türkçe 2
48 2020-2021 Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri Türkçe 3
49 2020-2021 Geometri ve Ölçme Öğretimi Türkçe 3
50 2020-2021 Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 Türkçe 2
51 2020-2021 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 2
52 2020-2021 Algoritma ve Programlama Türkçe 2
53 2020-2021 Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı Türkçe 2
54 2020-2021 Olasılık ve İstatistik Öğretimi Türkçe 3
55 2020-2021 Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 Türkçe 3
56 2021-2022 Öğretmenlik Uygulaması 1 Türkçe 2
57 2021-2022 Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları Türkçe 2
58 2021-2022 Matematik Tarihi Türkçe 2
59 2021-2022 Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme Türkçe 2
60 2021-2022 Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Türkçe 2
61 2021-2022 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
62 2021-2022 Öğretmenlik Uygulaması 2 Türkçe 2
63 2021-2022 Algoritma ve Programlama Türkçe 2
64 2021-2022 Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı Türkçe 2
65 2021-2022 Olasılık ve İstatistik Öğretimi Türkçe 3
66 2021-2022 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi Türkçe 2
67 2021-2022 Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 Türkçe 3
68 2022-2023 Öğretmenlik Uygulaması 1 Türkçe 2
69 2022-2023 Matematik Tarihi Türkçe 2
70 2022-2023 Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Türkçe 2
71 2022-2023 Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları Türkçe 2
72 2022-2023 Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 Türkçe 2
73 2022-2023 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
74 2022-2023 Öğretmenlik Uygulaması 2 Türkçe 2
75 2022-2023 Algoritma ve Programlama Türkçe 2
76 2022-2023 Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı Türkçe 2
77 2022-2023 Olasılık ve İstatistik Öğretimi Türkçe 3
78 2022-2023 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi Türkçe 2
79 2022-2023 Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 Türkçe 3
80 2023-2024 Eğitimde Ahlâk ve Etik Türkçe 2
81 2023-2024 Matematik Tarihi Türkçe 2
82 2023-2024 Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Türkçe 2
83 2023-2024 Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları Türkçe 2
84 2023-2024 Öğretmenlik Uygulaması 1 Türkçe 2
85 2017-2018 Etkinliklere Katılım Türkçe 2
86 2017-2018 Okul Deneyimi (Snf) Türkçe 1
87 2018-2019 Topluma Hizmet Uygulamaları (Snf) Türkçe 3
88 2018-2019 Öğretmenlik Uygulaması (Snf) Türkçe 2
89 2019-2020 Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 Türkçe 3
90 2021-2022 Özel Öğretim Yöntemleri II Türkçe 4

Yönetilen Tezler

Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı Sosyal medyada matematik öğretimi odaklı içerikler üzerine bir inceleme LEMAN KONUKOĞLU TezMerkezi 2025
Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Devam Ediyor Ders İmecesi Modelinin Matematik Derslerinde Uygulanmasına İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri YASEMİN KÖSELER TezMerkezi 2024
2 Tamamlandı 8. sınıf öğrencilerinin veri işleme öğrenme alanına ilişkin matematiksel kavram yanılgılarının ve nedenlerinin incelenmesi LEYLA PALA TezMerkezi 2024
3 Tamamlandı Matematik öğretmen eğitimcilerinin araştırma odaklarının incelenmesi NACİYE DÖLEK TezMerkezi 2023
4 Tamamlandı Ortaokul matematik öğretmenlerinin etkinlik metnini adapte etme ve uygulama süreçlerinden yansımalar SALİHA NUR TIRABZON TezMerkezi 2023
5 Tamamlandı İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel etkinlik kavramı ve etkinliklerle öğretime yönelik görüşlerinin incelenmesi HATİCE KÜBRA KENDİRCİ TezMerkezi 2023
6 Devam Ediyor TASARIMDAN UYGULAMAYA MATAMATİKSEL BİR ETKİNLİĞİN NİTELİĞİNİN İNCELENMESİ AYŞEGÜL KILIÇ ODUNCU TezMerkezi 2023
7 Tamamlandı Liselere Geçiş Sistemi (LGS) matematik soruları ile PISA matematik sorularının karşılaştırmalı incelenmesi MELİKE ÖZBAL TezMerkezi 2022
8 Tamamlandı Matematiksel etkinliklerin tasarım ve adaptasyon boyutlarına dair akademisyen ve öğretmen görüşlerinin incelenmesi ZEYNEP AVCI TezMerkezi 2022
9 Tamamlandı Yeni nesil matematik sorularına ilişkin ortaokul matematik öğretmenlerinin yaklaşımlarının incelenmesi HAKAN UZUN TezMerkezi 2021
10 Tamamlandı Matematik dersine ait hatıralar üzerine betimsel bir araştırma KÜBRA ÇELİK TezMerkezi 2021
11 Tamamlandı Cumhuriyet Dönemi ilkokul matematik ders öğretim programlarının matematik okuryazarlığı perspektifinden incelenmesi LEMAN KONUKOĞLU TezMerkezi 2019

Araştırmalar

4 Adet
1
Gaziantep 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı

2023 Eğitim Vizyonu
Gaziantep,   Ulusal  Çalıştay

2
STEM & Robotik Eğitmen Eğitimi

STEM Eğitmen Eğitimi
STEM ve Bilim Merkezi, Şanlıurfa,   Ulusal  Sertifika

3
Tübitak Yüksek Lisans Bursu

TÜBİTAK Lisansüstü Burs
TÜBİTAK, Ankara,   Ulusal  Burs

4
Tübitak Doğrudan Doktora Bursu

TÜBİTAK Lisansüstü Bursu
TÜBİTAK, Ankara,   Ulusal  Burs

Sanatsal Faaliyetler

14 Adet
1
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
2
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
3
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
4
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
5
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması Sergisi-I

Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi
Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Dekanlığı
SERGİLER/Üniversitelerin düzenlediği sergiler /  17.05.2016 - 17.05.2016

Ulusal  Karma  SERGİ
6
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV


SERGİLER/Grup Sergiler /  13.12.2017 - 13.12.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
7
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV


SERGİLER/Grup Sergiler /  13.12.2017 - 13.12.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
8
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV


SERGİLER/Grup Sergiler /  13.12.2017 - 13.12.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
9
Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-IV ALEMTAYS-IV


SERGİLER/Grup Sergiler /  13.12.2017 - 13.12.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
10
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III


Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Grup Sergiler /  10.05.2017 - 10.05.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
11
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III


Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Kamu Kuruluşlarınca düzenlenen sergiler /  10.05.2017 - 10.05.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
12
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III


Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Kamu Kuruluşlarınca düzenlenen sergiler /  10.05.2017 - 10.05.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
13
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III


Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Kamu Kuruluşlarınca düzenlenen sergiler /  10.05.2017 - 10.05.2017

Ulusal  Karma  SERGİ
14
Yıldız Teknik Üniversitesi - Eğitim Fakültesi Alan Eğitiminde Materyal Tasarım Yarışması/Sergisi-III


Düzenleyenler : Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİLER/Kamu Kuruluşlarınca düzenlenen sergiler /  10.05.2017 - 10.05.2017

Ulusal  Karma  SERGİ