GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri Temel Kavramlar İlkeler ve Süreçler
Yazar(lar): İLHAN MUSTAFA, ÇETİN BAYRAM |
---|---|
2 |
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır
Bölüm Adı: Parametrik İstatistikler |
3 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Bölüm Adı: Test Geliştirme |
4 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Bölüm Adı: Yazılı Yoklamalar ve Açık Uçlu Maddeler |
5 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Bölüm Adı: Sözlü Sınavlar |
6 |
Ölçeklerin ve Diğer Ölçme Araçlarının Uyarlanması: Problemler ve Çözümler
Bölüm Adı: Faydalı Ölçümlerin Özellikleri |
7 |
Sosyal Bilimler İçin İstatistik
Bölüm Adı: Durum I ve Durum II Araştırmaları için t-Testi |
8 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Bölüm Adı: BİLİŞSEL ALAN DAVRANIŞLARININ ÖLÇÜLMESİ |
9 |
Matematik Eğitiminde Teoriler
Bölüm Adı: Solo Taksonomisi |
10 |
ÇOK DEĞİŞKENLİ İSTATİSTİKLERİN KULLANIMI Using Multivariate Statistics
Bölüm Adı: 7. Çok Değişkenli Varyans ve Kovaryans Analizi |
11 |
ÇOK DEĞİŞKENLİ İSTATİSTİKLERİN KULLANIMI Using Multivariate Statistics
Bölüm Adı: 12. Kanonik Korelasyon |
12 |
Eğitim Bilimine Giriş
Bölüm Adı: Eğitim Biliminde Yöntem |
1 |
The effects of Jetpul mind game on attention deficit and hyperactivity
ÇETİN BAYRAM,Biçer Mehmet
|
---|---|
2 |
Okul Öncesi Dönemde Travma Sonrası Stres Tepkilerini Belirleme Ölçeği (Öğretmen Formu): Ölçek Geliştirme Çalışması
AKYÜZ Gökce Aysu,ÇETİN BAYRAM
|
3 |
Öğretmenlerin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunu Tanıma Yeterlilikleri
BİÇER MEHMET,ÇETİN BAYRAM
|
4 |
Investigation of the Effect of Online (Web-Based) Formative Assessment Applications on Students Academic Achievement
Akpınar Şeref, ÇETİN BAYRAM
|
5 |
Views of academician examiners on the testing accommodations of the measurement, selection and placement center for disabled test takers
İLHAN MUSTAFA, ŞAHİN MELEK GÜLŞAH, ÇETİN BAYRAM
|
6 |
The Process of Inquiry-Based Teaching Practices from the Perspective of Prospective Mathematics Teachers
SARICA RABİA, ÇETİN BAYRAM
|
7 |
The investigation of the factors that affect high school students’ attitudes towards social media by CHAID analysis
KARAKAYA İSMAİL,ŞATA MEHMET,ÇORBACI ERGÜN CİHAT,ÇETİN BAYRAM
|
8 |
An Investigation of the Factors That Affect High School Students' Attitudes Towards Social Media by CHAID Analysis
ÇETİN BAYRAM,KARAKAYA İSMAİL,ŞATA MEHMET
|
9 |
Study of Bias in 2012-Placement Test through Rasch Model inTerms of Gender Variable
TÜRKAN AZMİ,ÇETİN BAYRAM
|
10 |
Eğitim Araştırmalarında Güç Analizi ve Bir Uygulama
ŞEVGİN HİKMET,ÇETİN BAYRAM
|
11 |
Standart ve SOLO Taksonomisine Dayalı Rubrikler ile Puanlanan Açık Uçlu Matematik Sorularında Puanlayıcı Katılığı ve Cömertliğinin İncelenmesi
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
12 |
The identification of the views of raters on standard rubrics and rubrics based on the solo taxonomy Standart ve solo taksonomisine dayalı rubrikler hakkındaki puanlayıcı görüşlerinin incelenmesi
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM
|
13 |
Using generalizability theory to examine different concept map scoring methods
GÜLER NEŞE,ÇETİN BAYRAM
|
14 |
STANDART TESTLERE YÖNELİK İNANÇ ÖLÇEĞİ NİN STYİÖ TÜRKÇE UYARLAMASI GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM,KİNAY İSMAİL
|
15 |
MATEMATİK UMUTSUZLUK ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
ÇETİN BAYRAM,BARS MEHMET,Esra Bars
|
16 |
LISREL ve AMOS Programları Kullanılarak Gerçekleştirilen Yapısal Eşitlik Modeli YEM Analizlerine İlişkin Sonuçların Karşılaştırılması
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
17 |
An Investigation of the Relationship between the Fear of Receiving Negative Criticism and of Taking Academic Risk through Canonical Correlation Analysis
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA,YILMAZ FERAT
|
18 |
Factors Affecting Burnout and School Engagement among High School Students Study Habits Self Efficacy Beliefs and Academic Success
BİLGE FİLİZ,TUZGÖL DOST MELİHA,ÇETİN BAYRAM
|
19 |
Prospective Teachers Individual Innovativeness and Their Adopted Philosophies of Education
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM,ARSLAN SEYFETTİN
|
20 |
Kültürel Zekâ Ölçeği nin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
21 |
FİZİK EĞİTİMİNDE BAŞARININ ÖLÇÜLMESİNDE SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE HAZIRLANAN RUBRİKLERİN İNCELENMESİ
ÇETİN BAYRAM,BORAN ABDURRAHMAN
|
22 |
Performans Değerlendirmeye Karışan Puanlayıcı Etkilerini Azaltmanın Yollarından Biri Olarak Puanlayıcı Eğitimleri Kuramsal Bir Analiz
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
23 |
Development of Mathematics Achievement Goal Orientation Scale MAGOS Validity and Reliability Study
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
24 |
An Analysis of the Relationship between Academic Burnout and Classroom Assessment Environment
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
25 |
Development of Classroom Assessment Environment Scale CAES Validity and Reliability Study
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
26 |
İlköğretim kademesinde görev yapan öğretmenlerin örgütsel sinizim düzeyinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
ÇETİN BAYRAM,ÖZGAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
27 |
Öğretmenlerin mesleki imaj ölçeği
BAĞÇECİ BİRSEN,ÇETİN BAYRAM,ÜNSAL SERKAN
|
28 |
Katılımcı Değerlendirmeye Yönelik İnanç Ölçeği nin KDYİÖ Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM,BARS MEHMET
|
29 |
Ortaokul öğrencilerinin matematik odaklı akademik risk alma davranışları Bir ölçek geliştirme çalışması
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM
|
30 |
Ders çalışma becerileri ile akademik risk alma arasındaki ilişkinin kanonik korelasyon ile incelenmesi
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM,ÖNER SÜNKÜR MERAL,YILMAZ FERAT
|
31 |
Mathematıcs oriented implicit theory of intelligence scale Validity and reliability study
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM
|
32 |
Olumlu ve olumsuz mükemmeliyetçilik ile ders çalışma becerileri arasındaki ilişkinin kanonik korelasyon ile incelenmesi
Mustafa İlhan, Bayram Çetin, Meral Öner Sünkür
|
33 |
The Mathematics Oriented Epistemological Belief Scale MOEBS Validity and Reliability Study
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM
|
34 |
Development of Attitudes towards Instructional Technologies and Material Development Course Scale ATITMDCS A Study of Validity and Reliability
ÇETİN BAYRAM,KİNAY İSMAİL,ŞİMŞEK ÖMER
|
35 |
Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Hazır Bulunuşluk Ölçeği nin ÇÖHBÖ Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
36 |
Matematik Öğrenme Yaklaşımları Ölçeği nin MÖYÖ Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA,KILIÇ Mehmet Ali
|
37 |
The Turkish Adaptation of Implicit Theory of Intelligence Scale The Validity and Reliability Study
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
38 |
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersine yönelik tutum ölçeğinin ÖTMTDYTÖ geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
KINAY İSMAİL, ÇETİN BAYRAM, BAĞÇECİ BİRSEN, ŞİMŞEK Ö
|
39 |
The Investigation of Relationship among Relational-Interdependent Self-Construal, Cyberbullying, and Psychological Disharmony in Adolescents: An Investigation of Structural Equation Modelling
ÇETİN BAYRAM, EROĞLU YÜKSEL, PEKER ADEM, AKBABA SIRRI, PEPSOY SEVİM
|
40 |
Öğretimde Kavram Haritaları Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi
SARICA RABİA,ÇETİN BAYRAM
|
41 |
Ergenlerde Iliskisel Karsılıklı Bagımlı Benlik Kurgusu Siber Zorbalık ve Psikolojik Uyumsuzluk Arasındaki Iliskinin Incelenmesi
ÇETİN BAYRAM,EROĞLU YÜKSEL,PEKER ADEM
|
42 |
Analyse of efficiency of cooperative process in social constructivist
BAY ERDAL,ÇETİN BAYRAM
|
43 |
AN INVESTIGATION OF EDUCATIONAL PHISOLOPHIES ADOPTED BY PRESERVICE TEACHERS IN TERMS OF VARIOUS VARIABLES
İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM,ARSLAN SEYFETTİN
|
44 |
İşbirliği süreci ölçeği İSÖ geliştirilmesi
ÇETİN BAYRAM,BAY ERDAL
|
45 |
The Effects of Social Constructivist Approach on the Learnersâ Problem Solving and Metacognitive Levels
ÇETİN BAYRAM,Bagceci Birsen,BAY ERDAL
|
46 |
Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÇETİN BAYRAM, İLHAN MUSTAFA, ASLAN SEYFETTİN
|
47 |
Koşullu öz değer ölçeğinin geçerlik ve güvenirliği
ÇETİN BAYRAM,AKIN AHMET,EROĞLU YÜKSEL
|
48 |
Cyber victim and bullying scale A study of validity and reliability
ÇETİN BAYRAM,PEKER ADEM,YAMAN ERKAN
|
49 |
Interpersonal cognitive distortions as a predictor of cyber victimization and bullying A preliminary report in adolescents
ÇETİN BAYRAM,PEKER ADEM,EROĞLU YÜKSEL,Nihan Çitemel
|
50 |
Cross cultural structural parameter invariance on pisa 2006 student questionnaires
ÇETİN BAYRAM
|
51 |
Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Ölçeği Kısa Formu nun Türkçe Uyarlaması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇETİN BAYRAM,DOĞAN TAYFUN,SAPMAZ FATMA
|
52 |
An investigation of the relationship between achievement goal orientations and the use of stress coping strategies with canonical correlation
ÇETİN BAYRAM,AKIN AHMET
|
53 |
Tromso Sosyal Zekâ Ölçeği Türkçe Formunun Faktör Yapısı Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇETİN BAYRAM,DOĞAN TAYFUN
|
54 |
İş Yaşamında Yalnızlık Ölçeği Türkçe formunun geçerlilik ve güvenilirlik çalışması
ÇETİN BAYRAM,DOĞAN TAYFUN,SUNGUR MEHMET ZİHNİ
|
55 |
AN INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIPS BETWEEN SELF COMPASSION MOTIVATION AND BURNOUT WITH STRUCTURAL EQUATION MODELING
ÇETİN BAYRAM,GÜNDÜZ HASAN BASRİ,AKIN AHMET
|
56 |
Üniversite öğrencilerinin sosyal zeka düzeylerinin depresyon ve bazı değişkenlerle ilişkisinin incelenmesi
DOĞAN TAYFUN,ÇETİN BAYRAM
|
57 |
Multi Dimensional Organizational Intelligence Scale MULDIMORINS
ERÇETİN ŞEFİKA ŞULE,ÇETİN BAYRAM,POTAS KAYA NİHAN
|
58 |
What Is Measured with Student Selection Interview A Conjoint Analysis Study
ÇETİN BAYRAM
|
59 |
Psychometric properties of multiple choice tests scored with traditional and elimination scoring
ÇETİN BAYRAM,KELECİOĞLU HÜLYA
|
60 |
Başarı yönelimleri ölçeği Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÇETİN BAYRAM,AKIN AHMET
|
61 |
The Validity and Reliability of the Turkish Version of the MetacognitiveAwareness Inventory
ÇETİN BAYRAM,AKIN AHMET,ABACI RAMAZAN
|
62 |
Depression Anxiety Stress Scale The Study of Validity and Reliability
ÇETİN BAYRAM,AKIN AHMET
|
63 |
Portfolio Değerlendirme: Tanımı, Özellikleri Uygulanması, Üstünlükleri ve Sınırlılıkları
ÇETİN BAYRAM
|
64 |
Kompozisyon Tipi Sınavlarda Kompozisyon Biçimsel Özelliklerinden Kestirilen Puanların Anahtarlarla ve Genel İzlenimle Elde Edilen Puanlarla İlişkisi
ÇETİN BAYRAM
|
65 |
Kompozisyon tipi sınavlarda kompozisyonun biçimsel özelliklerinden kestirilen puanların anahtarla ve genel izlenimle elde edilen puanlarla ilişkis
ÇETİN BAYRAM,KELECİOĞLU HÜLYA
|
1 |
Investigation Of Effect Research Based Instruction Practices In Measurement And Evaluation Course
Sarıca Rabia,ÇETİN BAYRAM,BOZKURT ALİ
|
---|---|
2 |
Oyun ve Oyunlaştırma Yöntemi ile Geliştirilen Denge Deneylerinin Özel Yetenekli Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
ÇETİN BAYRAM,AKAR BAŞAK
|
3 |
Öğrenme ve Öğretme Uluslararası Anketi (TALIS) 2018’e Göre Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ŞAHİN MELEK GÜLŞAH,ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
4 |
A Nationwide Cognitively Diagnostic Assessment Application in Fractions
AKBAY LOKMAN, TOKER TÜRKER, KAPLAN MEHMET, YILDIRIM İBRAHİM, DEMİRCİOĞLU HANDAN, KARAASLAN KATİBE GİZEM, ÇETİN BAYRAM
|
5 |
Görme Engelli (Hiç Görmeyen) Öğrenciler ve Diğer Öğrencilerin Matematik Puanlarının Tucker Doğrusal Eşitleme Yöntemi ile Eşitlenmesi
GÜNDÜZ TUBA,ÇETİN BAYRAM
|
6 |
Testteki Maddelerin Farklı Sıralanmalarının Madde Güçlük İndeksleri Açısından İncelenmesi
GÜNDÜZ TUBA,ÇELİKTEN SERPİL,ÇAKAN MEHTAP
|
7 |
Lojistik regresyon ve CHAID analizi yöntemlerinin örneklem büyüklüğüne bağlı olarak sınıflandırma performanslarının karşılaştırılması
ŞATA MEHMET,ÇETİN BAYRAM,ŞEVGİN HİKMET,ELKONCA FUAT,CEYHAN GÖRKEM
|
8 |
Are Different Raters Type Rating The Same Constructs In Problem Solvıng SkıllsAssessment?
SARITAŞ SEYHAN, ÇETİN BAYRAM, ÖZDEMİR VİLDAN
|
9 |
CART, CHAID ve Lojistik Regresyon Analizi Yöntemlerinin
Sınıflandırma Performanslarının KarĢılaĢtırılması
ÇETİN BAYRAM,KAYRİ MURAT,CEYHAN GÖRKEM
|
10 |
Eğitim Araıtırmalarında Güç Analizi Ve Bir Uygulama
ÇETİN BAYRAM,ŞEVGİN HİKMET
|
11 |
CART CHAID ve Lojistik Regresyon Analizi Yöntemlerinin Sınıflandırma Performanslarının Kar ıla tırılması
ÇETİN BAYRAM,KAYRİ MURAT,CEYHAN GÖRKEM
|
12 |
Sosyal Bilgiler Dersi Sınav Sorularının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
GEZER MELAHAT,ÖNER SÜNKÜR MERAL,İLHAN MUSTAFA,ÇETİN BAYRAM
|
13 |
Relationship between Implicit Theory of Intelligence and Learning Approaches
ÇETİN BAYRAM,İLHAN MUSTAFA
|
14 |
Özel Okulların Fatih Projesine Hazırlıklarına İlişkin Yönetici Görüşleri Gaziantep Örneği
ÇETİN BAYRAM,DEMİR SERVET
|
15 |
The effects of the authentic task based social constructivist approach on the learners problem solving skills and metacognitive levels
BAY ERDAL,ÇETİN BAYRAM,BAĞÇECİ BİRSEN
|
16 |
From cybervictimization to coping ways of stress Gender as moderator
ÇETİN BAYRAM,EROĞLU YÜKSEL,GÜLER NEŞE,PEKER ADEM,Sevim Pepsoy
|
17 |
Kız öğrencilerde siber zorba ve kurban olmanın yordayıcıları olarak internet bağımlılığı ve yaşam doyumu
ÇETİN BAYRAM,PEKER ADEM,EROĞLU YÜKSEL
|
18 |
The validity and reliability study of Turkish version of the Academic Expectations Stress Inventory
AKIN AHMET,ABACI RAMAZAN,ÇETİN BAYRAM
|
19 |
Öz duyarlık ile tükenmişlik Yapısal eşitlik modeliyle bir inceleme
AKIN AHMET,GÜNDÜZ HASAN BASRİ,ÇETİN BAYRAM
|
1 |
Empowering Social Skills of Gifted Students by Inclusive Education
Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından yürütülmekte olan Erasmus Plus Programı Okul Eğitimi Stratejik Ortaklıklar (KA201)
|
---|---|
2 |
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
3 |
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
4 |
Tıp Eğitiminde Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
5 |
2017 DGS Değerlendirme Raporu
Sınav Raporu
|
6 |
2017 ALES Sonbahar Değerlendirme Raporu
Sınav Raporu Hazırlama
|
7 |
Engelli-Sağlık Sorunu veya Özel Durumu Olan Adaylara Yapılan Sınav Uygulamaları
Engelli Sınavları
|
8 |
Integrative Parents' Autism Training
Integrative Parents' Autism Training
|
9 |
Üstün Yetenekli Çocuklar ve Yaratıcı Doğa Eğitimi
Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimi
|
10 |
Sosyal anksiyete bozukluğunun bilişsel ve kendini değerlendirme süreçleri açısından diğer anksiyete bozukluklarıyla karşılaştırılması
Anksiyete bozukluklarının bilişsel ve kendini değerlendirme süreçleri açısından karşılaştırılması
|
11 |
T C Başbakanlık AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Hayatboyu Öğrenme Programı LLP 2011 2012 Dönemi Çalışma Ziyaretleri Ev Sahipliği Tema Innovative Approaches In Teachers Lifelong Training
Öğretmen Eğitimi
|
12 |
Türkiye ve Avrupa da Eğitim Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar
Eğitim Yönetiminde yeni yaklaşımlar
|
13 |
MESLEKİ EĞİTİMDE SEKİZ RENK EIGHT COLOURS IN THE VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING
Mesleki Eğitimde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Eğitim
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmenlik
|
1 |
Eğitim ve Bilim Dergisi
Yazar Adı: ÇETİN BAYRAM
, Yayın Yeri: Türk Eğitim Derneği
|
---|---|
2 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri Temel Kavramlar İlkeler ve Süreçler
Yazar Adı: ÇETİN BAYRAM, İLHAN MUSTAFA, ŞAHİN MELEK GÜLŞAH
, Yayın Yeri: Pegem
|
3 |
International Journal of Human Sciences
Yazar Adı: ÇETİN BAYRAM,BİRKÖK MEHMET CÜNEYT
, Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences
|
4 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Yazar Adı: ÇETİN BAYRAM
, Yayın Yeri: Anı yayıncılık
|
5 |
Journal of Education and Humanities
Yazar Adı: ÇETİN BAYRAM
, Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Psikometri | Türkçe | 1 |
2 | 2019-2020 | Eğitim İstatistiği II | Türkçe | 1 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | Araştırma Yöntemleri (Tezsiz) | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ | Türkçe | 1 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 1 |
2 | 2005-2006 | Öğretimde Planlama ve Değerlendirme | Türkçe | 9 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Çevrim içi biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin akademik başarılarına etkisinin bilişsel tanı modellemesi ile incelenmesi | ŞEREF YİĞİT AKPINAR | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Araştırmaya dayalı öğretim uygulamalarının ölçme ve değerlendirme dersindeki etkisinin incelenmesi | RABİA SARICA | TezMerkezi | 2016 |
3 | Tamamlandı | Standart ve SLO taksonomisine dayalı rubrikler ile puanlanan açık uçlu matematik sorularında puanlayıcı etkilerinin çok yüzeyli Rasch modeli ile incelenmesi | MUSTAFA İLHAN | TezMerkezi | 2015 |
4 | Tamamlandı | Bilişsel ve kendini değerlendirme süreçlerinin sosyal anksiyete açısından incelenmesi | TAYFUN DOĞAN | TezMerkezi | 2009 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | ABİDE 2016 verilerini kullanarak öğrencilerin fen bilgisi ve matematik başarılarını yordayan duyuşsal özellikleri değişkeninin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi | HUZEYFE OKUR | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Özel yetenekli öğrencilerin Fen Bilimleri dersindeki laboratuvar etkinliklerinde puanlayıcı güvenirliğinin Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile incelenmesi | BAŞAK AKAR | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Dikkat eksikliği tanılamasında yeni yöntem: "Materyal destekli test bataryası geliştirme" | MEHMET BİÇER | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | İngilizce B1 seviye atlama sınavının kesme puanının farklı standart belirleme yöntemlerine göre incelenmesi | RÜMEYSA KAYA | TezMerkezi | 2023 |
5 | Devam Ediyor | Öğrenme Eksikliklerinin Belirlenmesinde iki parametreli lojistik madde tepki kuramı modeli ile Bilişsel Tanı modellerinden DINA model uyumlarının incelenmesi | ABDULLAH ŞAHİN | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Uzman görüşüne göre yanlı olduğu belirlenen maddelerin değişen madde fonksiyonu belirleme yöntemleri ile tutarlılığının incelenmesi | NURCAN CEYLAN | TezMerkezi | 2022 |
7 | Tamamlandı | Öğrenci ve öğretmen özelliklerinin sekizinci sınıf İngilizce dersi başarısı ile ilişkisinin incelenmesi | ERGÜN CİHAT ÇORBACI | TezMerkezi | 2016 |
8 | Tamamlandı | TIMSS 2011 8. sınıf öğrencilerinin fen başarısı ile ilişkili öğrenci ve öğretmen niteliklerinin bilişsel alanlara göre incelenmesi: İki düzeyli hiyerarşik lineer model analizi | OYA ERDİNÇ AKAN | TezMerkezi | 2016 |
9 | Tamamlandı | 2012-Seviye Belirleme Sınavının Rasch Modeline göre cinsiyet değişkeni açısından yanlılığının incelenmesi | AZMİ TÜRKAN | TezMerkezi | 2014 |
10 | Tamamlandı | PISA başarısına göre TALIS verilerine dayalı olarak bazı öğretmen özelliklerinin karşılaştırılması | ŞEYMA TOSUN | TezMerkezi | 2014 |
11 | Tamamlandı | Yönetsel değerlerin önem düzeyi ile iş performansı arasındaki ilişkinin incelenmesi | HAYRULLAH DOGRUEL | TezMerkezi | 2013 |
12 | Tamamlandı | Başarının ölçülmesinde SOLO Taksonomiye dayalı hazırlanan rubrik kullanımının etkisinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi | NURULLAH YAZICI | TezMerkezi | 2013 |
13 | Tamamlandı | İlköğretim öğretmenlerinde sosyal paylaşım sitelerini kullanma durumunun okul kültürüne katkısının incelenmesi | ZAKİR ELÇİÇEK | TezMerkezi | 2012 |
14 | Tamamlandı | İlköğretim okul müdürlerinin demokratik tutum ve davranışlarının öğretmen motivasyonu ve öğrenci başarısına etkisi | MUSTAFA CÜNEYT ARSLAN | TezMerkezi | 2012 |
15 | Tamamlandı | İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin empatik eğilim düzeylerine göre denetim odağı boyutları ve akılcı olmayan inançlarının incelenmesi | LOKMAN KIZILYAR | TezMerkezi | 2010 |
16 | Tamamlandı | Ailenin sosyoekonomik düzeyinin birinci sınıf öğrencilerinin aile-öğretmen iletişimi ve okuma yazma başarısıyla ilişkisi | SELMA VURAL | TezMerkezi | 2008 |
17 | Tamamlandı | Yeni bir öğretim ve değerlendirme tekniği olarak bireysel öğrenci panoları | ADEM BAYAR | TezMerkezi | 2008 |
18 | Tamamlandı | Yapılandırmacılık kuramına göre işlenen ilköğretim 6. sınıf "kuvvet ve hareket" ve "maddenin tanecikli yapısı" ünitelerinin başarısının incelenmesi ve öğrencilerin program hakkındaki görüşleri | NURCAN ERGÜL | TezMerkezi | 2008 |
19 | Tamamlandı | Coğrafi çevre farklılıklarının fen ve teknoloji dersinde öğrencilerin hazırbulunuşluk düzeyleri ile ilişkisi | NESLİHAN SALTAŞ | TezMerkezi | 2008 |
20 | Tamamlandı | İlköğretim okulunda görevli sınıf öğretmenlerinin bazı değişkenlere göre örgütsel bağlılık düzeyleri (Sakarya il örneği) | VEYSEL ÖZKAN | TezMerkezi | 2008 |
21 | Tamamlandı | İlköğretim II. kademe yabancı dil dersi öğretim programının değerlendirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri (Adapazarı örneği) | SELDA KARAKOYUN | TezMerkezi | 2008 |
1 |
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2013 |
---|