GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Geçmişten Geleceğe Bilişsel Davranışçı Terapi
Bölüm Adı: Bilişsel Davranışçı Terapiler |
---|---|
2 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE REHBERLİK
Bölüm Adı: OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI |
3 |
Social Skills of Gifted Students Within the Context of İnclusive Education
Bölüm Adı: Social Skills in Gifted Children |
4 |
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II
Bölüm Adı: Ebeveyn Stresi |
5 |
Geçmişten Geleceğe Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulamaları
Bölüm Adı: Aile Eğitiminde Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulamaları |
6 |
Okul Öncesi ve İlkokulda Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Bölüm Adı: Aile Rehberliği |
1 |
Predictors of Post-Traumatic Stress Disorder in Adolescents: Loneliness and Self Compassion
ÇEKİÇ ALİ,Sesli Çiğdem
|
---|---|
2 |
The Mediating Role of Cognitive Flexibility in the Relationship Between Social Media
Addiction and Mental Well-Being in Young Adults
ÇEKİÇ ALİ,Ayhan Öz Türkan
|
3 |
Alabama Ebeveyn Davranışları Ölçeği Çocuk Formunun Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İspenoğlu Fatma Nur, ÇEKİÇ ALİ
|
4 |
ANNE BABA DAVRANIŞLARI İLE ÇOCUKLARDA GÖZLENEN PROBLEM DAVRANIŞLAR ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
GÜLER PINAR, ÇEKİÇ ALİ
|
5 |
ERGENLER İÇİN ARKADAŞLIK İNANÇLARI ÖLÇEĞİNİN (EAİÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
BUĞA AHMET, ÇEKİÇ ALİ
|
6 |
Psychological symptoms in children who are victims of war and migration: Comparison of Turkish and Syrian students
ÇEKİÇ ALİ
|
7 |
ANALYZING PARENTING STRESS IN TERMS OF PARENTAL SELF-EFFICACY AND PARENT-CHILD COMMUNICATION
ÇEKİÇ ALİ, KARAGEYİK KADER
|
8 |
Irrational Beliefs in Parenting Behaviors: Comparison of Turkish and Syrian Parents
ÇEKİÇ ALİ, PAKSAL-ÇETİN Ülkü, BUĞA AHMET
|
9 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE SOSYAL KAYGININ YORDAYICILARI OLARAK DUYGUSAL ZEKÂ VE OTANTİKLİK
KOCAOĞLU FATİH, ÇEKİÇ ALİ
|
10 |
The Impact of a Psychoeducation Program on Turkish Students’ Negative Attitudes Towards Refugee Peers
ÇEKİÇ ALİ,HAMAMCI ZEYNEP
|
11 |
The Effect of Psychodrama on Subjective Well-Being and Trait Anxiety
AYŞENUR KATMER, DEMİR RAMAZAN, ÇEKİÇ ALİ, HAMAMCI ZEYNEP
|
12 |
Üstün Yetenekli Çocuğu Olan ve Olmayan Anne Babaların Ebeveynliğe İlişkin YeterlilikAlgıları İle Stres Düzeylerinin Karşılaştırılması
söğüt rıdvan,ÇEKİÇ ALİ
|
13 |
Aile Eğitim Programinin Annelerin Ebeveynlik Davranışlarına ve Çocuklarında Gözlenen Davranış Problemlerine Etkisi
ALTUNTAŞ ÇİĞDEM,ÇEKİÇ ALİ
|
14 |
PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK VE YAŞAMDA MEVCUT ANLAMIN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAM DOYUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Sabancı Yunus,ÇEKİÇ ALİ
|
15 |
AKILCI DUYGUSAL DAVRANIŞÇI TERAPİYE DAYALI PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SALDIRGANLIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,KUL AYKUT,ŞAP GÜLSÜM
|
16 |
Children’s Use of Technology and Its Negative Impacts From Mother’s Perspective
ÇEKİÇ ALİ
|
17 |
Examining The Relationship Between Parents’ Irrational Beliefs and Life Satisfaction
ÇEKİÇ ALİ,KAYA İDRİS,BUĞA AHMET
|
18 |
The Effect of the Cognitive Behavioral Therapy Based Cyberbullying Prevention Program
Yüksel Kevser,ÇEKİÇ ALİ
|
19 |
The Relationship between Irrational Beliefs, Resilience, Psychological Needs, Cyberbullying and Cyber Victimization
Sabancı Yunus,ÇEKİÇ ALİ
|
20 |
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grup Müdahalelerinin Çocuk ve Ergenlerin İşlevsel Olmayan Düşünceleri Üzerindeki Etkisi: Meta-Analiz Çalışması
TÜRK FULYA,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,HAMAMCI ZEYNEP
|
21 |
Alabama Ebeveyn Davranışları Ölçeği' nin Türkçe' ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA,BUĞA AHMET,HAMAMCI ZEYNEP
|
22 |
Adaptation of the Parenting Stress Index-Short Form into Turkish: a study of validity and reliability
ÇEKİÇ ALİ,HAMAMCI ZEYNEP
|
23 |
Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Düzeylerine Göre Sosyal Problem Çözme Tarzlarının İncelenmesi
BUĞA AHMET,ÖZKAMALI EYYÜP,ALTUNKOL WİSE FATMA,ÇEKİÇ ALİ
|
24 |
THE EFFECT OF FRIENDSHIP SKILLS TRAINING ON FRIENDSHIP QUALITY AND SUBJECTIVE WELL-BEING OF ADOLESCENTS
ÇEKİÇ ALİ,KUL AYKUT,ÇETİN AYŞENUR,CİHANGİROĞLU ÜMMÜGÜLSÜM
|
25 |
Akılcı Duygusal Aile Eğitim Programının anne Babaların Akılcı Olmayan İnançlarına ve Anne Babalık Streslerine Etkisi
ÇEKİÇ ALİ,AKBAŞ TURAN,HAMAMCI ZEYNEP
|
26 |
Anne Baba stres Ölçeği’xxnin Türkçe’xxye Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇEKİÇ ALİ,AKBAŞ TURAN,HAMAMCI ZEYNEP
|
27 |
GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMANIN İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN ÖFKE İLE BAŞA ÇIKABİLME BECERİLERİNE ETKİSİ
ÇEKİÇ ALİ,MURAT MEHMET
|
28 |
BİR İÇERİK ANALİZİ GÜZİN ABLA KÖŞESİNE GELEN MEKTUPLAR VE BU MEKTUPLARA VERİLEN YANITLARIN İNCELENMESİ
HAMAMCI ZEYNEP,MURAT MEHMET,Murat Yıkılmaz,ÇEKİÇ ALİ
|
1 |
Psychological Symptoms in Children Vic6ms of War and
Migra6on: Comparison of Turkish and Syrian Students
ÇEKİÇ ALİ, Akay Mahsun
|
---|---|
2 |
The Effect of the Cognitive Behavioral Based Cyberbullying Prevention Program
Yüksel Kevser,ÇEKİÇ ALİ
|
3 |
Ebeveynlerin Anne Babalığa İlişkin Akılcı Olmayan İnançları ile Ebeveyn Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP
|
4 |
ANNELERİN KENDİ EBEVEYNLİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ÇEKİÇ ALİ
|
5 |
Türk ve Mülteci (Suriye Vatandaşları) Öğrencilerin SosyalBecerilerinin Karşılaştırılması
ÇEKİÇ ALİ
|
6 |
The Effect of Psychological Resilience and Meaning in Life on High School Students’xx Life Satisfaction
Sabancı Yunus,ÇEKİÇ ALİ
|
7 |
Impact of Psychoeducation Program on Turkish Students’ Negative Attitudes Towards Refugee Peers
Antikacı Serkan Sami,ÇEKİÇ ALİ,HAMAMCI ZEYNEP
|
8 |
The Effect Of A Group Guidance Programme Based On Solution Focused Brief Therapy Upon Adolescents’xx Anger Levels
ÇEKİÇ ALİ,Kaya Ayşegül
|
9 |
Psikolojik Danışman Adayları ile Psikolojik Danışmanların PDR Alanındaki Etik İlkelere İlişkin Metaforik Algıları.
ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA
|
10 |
Investigation of the Relationships between Irrational Belıefs about Parenting the Child-Parent Relatıonships and Mental Health
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,TÜRK FULYA,TANRIKULU İBRAHİM,HAMAMCI ZEYNEP,DUY BAKİ
|
11 |
The Effect of a Psychoeducation Program Based on Rational Emotive Behavioral Approach upon Children’xxs Aggressiveness Levels
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,KUL AYKUT,ŞAP Gülsüm
|
12 |
An Examination of Cyber Bullying and Cyber Victimization in Adolescents in Terms of Irrational Beliefs, Psychological Resilience and Psychological Needs
ÇEKİÇ ALİ,SABANCI YUNUS
|
13 |
The Effect of a Psychoeducation Program Based on Rational Emotive Behavioral Approach upon Children’xxs Aggressiveness Levels
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,KUL AYKUT,şap gülcan
|
14 |
Psychometric Properties of the Turkish Form of Alabama Parenting Questionnaire.
ÇEKİÇ ALİ,TANRIKULU İBRAHİM,BUĞA AHMET,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP
|
15 |
Psychometric Properties of the Turkish Form of the Alabama Parenting Questionnaire
ÇEKİÇ ALİ,TANRIKULU İBRAHİM,BUĞA AHMET,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP
|
16 |
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grup Müdahalelerinin Çocuk ve Ergenlerdeki Bilişsel Çarpıtmalar Üzerindeki Etkisi: Meta-Analiz Çalışması
TÜRK FULYA,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,HAMAMCI ZEYNEP
|
17 |
Akılcı duygusal Eğitim Programının Ergenlerin Öfke ve Öfke İfade Tarzları Üzerindeki Etkisi
BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP
|
18 |
Anne Babaların Akılcı Olmayan İnançları ile Yaşam doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÇEKİÇ ALİ,KAYA İDRİS,BUĞA AHMET
|
19 |
Akılcı Duygusal Aile Eğitim Programının Anne Babaların Akılcı Olmayan İnançlarına ve Anne Babalık Streslerine Etkisi
ÇEKİÇ ALİ,AKBAŞ TURAN,HAMAMCI ZEYNEP
|
20 |
Investigation of the High School Students’ Life Satisfaction with Respect to Diverse Variables
ÖZKAMALI EYYÜP,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,ALTUNKOL FATMA
|
21 |
The Study of Social Problem Solving Skills and Cognitive Levels of University Students in Terms of Various Variables
BUĞA AHMET,ÖZKAMALI EYYÜP,ALTUNKOL FATMA,ÇEKİÇ ALİ
|
22 |
An Investigation of Predictor Variables of Eating Habits of University Students
ÇEKİÇ ALİ,ÖZKAMALI EYYÜP,Altunkol Fatma,BUĞA AHMET
|
23 |
Cognitive Flexibility Scale for SecondaSchool Students: The Study of Validity and Reliability
ALTUNKOL FATMA,ÇEKİÇ ALİ,ÖZKAMALI EYYÜP,BUĞA AHMET
|
24 |
Anne Baba Stres Ölçeğinin Türkçe’xxye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇEKİÇ ALİ,AKBAŞ TURAN,HAMAMCI ZEYNEP
|
25 |
Investigation Of Relationships Between Vocational Maturity And Irrational Career Beliefs
ÖZKAMALI EYYÜP,Cesuroğlu Şahika Gülcan,HAMAMCI ZEYNEP,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ
|
26 |
Analysis of Variables Predicting The Eating Habits of University Students
ÇEKİÇ ALİ,ÖZKAMALI EYYÜP,BUĞA AHMET
|
27 |
An Investigation of University Students Aggresiveness Levels and Attitudes Towards Spose Beating in terms of Demografic Variables
HAMAMCI ZEYNEP,TUNÇ ERHAN,ÖZKAMALI EYYÜP,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ
|
28 |
Grupla Psikolojik Danışmanın İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Öfke ile Başa Çıkabilme Becerilerine Etkisi
ÇEKİÇ ALİ,MURAT MEHMET
|
29 |
Bir İçerik Analizi Örneği Güzin Abla Köşesine Gelen Mektuplar ve Bu Mektuplara Verilen Yanıtların İncelenmesi
HAMAMCI ZEYNEP,MURAT MEHMET,YIKILMAZ MURAT,ÇEKİÇ ALİ
|
1 |
Empowering Social Skills of Gifted Students by Inclusive Education
Üstün yetenekli öğrencilerin sosyal becerilerinin geliştirilmesi konusunda farklı ülkelerin uygulamalarını görmek
|
---|---|
2 |
“Covid19 Pandemi Döneminde Çocukların Teknoloji Kullanımına Yönelik Destek Programı Geliştirilmesi ve Programın Ebeveyn Farkındalığına Etkisinin Araştırılması
COVID-19 pandemisi ile birlikte artan teknoloji kullanımının doğru yönetilmesi, artan teknoloji kullanımına bağlı ortaya çıkabilecek risk faktörlerinin tespit edilip önlenmesi için ebeveynlerin bilgilendirilmesi amaçlanmaktadır. Bu yolla hem anne bab
|
1 |
Gaziantep Şahinbey Rehberlik ve Araştırma Merkezi
Psikolojik Danışman
|
---|---|
2 |
Şükriye Göğüş İlköğretim Okulu
Psikolojik Danışman
|
3 |
23. İç Güvenlik Tugayı
Rehberlik ve Danışma Merkezi Subayı
|
1 |
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yazar Adı: ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi
|
---|---|
2 |
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yazar Adı: ÇEKİÇ ALİ,KILIÇ MEHMET
, Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
|
3 |
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Yazar Adı: ÇEKİÇ ALİ
, Yayın Yeri: Dergipark
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | EB510 ÇAĞDAŞ PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | EB516 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
3 | 2017-2018 | EB519 GRUP REHBERLİĞİ | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | EB535 BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
5 | 2017-2018 | İNPİ502 GRUP DİNAMİĞİ VE GRUP İÇİ İLİŞKİLER | Türkçe | 3 |
6 | 2019-2020 | Kısa süreli Çözüm Odaklı Yaklaşım | Türkçe | 3 |
7 | 2019-2020 | Grup rehberliği | Türkçe | 3 |
8 | 2019-2020 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
9 | 2019-2020 | Bireysel Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
10 | 2018-2019 | Bireysel Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
11 | 2018-2019 | Grup Dinamiği ve Grup İçi İlişkiler | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | Grup Rehberliği | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | Kısa Süreli Çözüm Odaklı Yaklaşım | Türkçe | 3 |
14 | 2018-2019 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmda Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | Bireysel Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | Örgütlerde İletişim | Türkçe | 3 |
17 | 2017-2018 | Grup Dinamiği ve Grup İçi İlişkiler | Türkçe | 3 |
18 | 2017-2018 | Grup Rehberliği | Türkçe | 3 |
19 | 2017-2018 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
20 | 2016-2017 | Yaşam Dönemleri ve Uyum Probemleri | Türkçe | 3 |
21 | 2016-2017 | Grup Dinamiği ve Grup İçi İlişkiler | Türkçe | 3 |
22 | 2016-2017 | Temel Psikolojik Danışma Becerileri | Türkçe | 3 |
23 | 2016-2017 | Grup Sürecinde Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
24 | 2016-2017 | Grup Dinamiği ve Grup İçi İlişkiler | Türkçe | 3 |
25 | 2016-2017 | Grup Rehberliği | Türkçe | 3 |
26 | 2016-2017 | Örgütlerde İletişim | Türkçe | 3 |
27 | 2015-2016 | Davranışın Temelleri | Türkçe | 3 |
28 | 2015-2016 | Bireyi Tanıma Teknikleri | Türkçe | 3 |
29 | 2015-2016 | Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
30 | 2015-2016 | Davranışın Temelleri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | GERP325 DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI-I | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | GERP405 ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | Gelişim I | Türkçe | 2 |
4 | 2019-2020 | Davranış Bozuklukları I | Türkçe | 3 |
5 | 2019-2020 | Çocuk Psikolojisi-I | Türkçe | 2 |
6 | 2019-2020 | Grupla Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
7 | 2019-2020 | Bireysel Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
8 | 2019-2020 | Çocuk ve Ergenlik Davranış Bozuklukları | Türkçe | 2 |
9 | 2019-2020 | Davranış .bozuklukları -II | Türkçe | 3 |
10 | 2019-2020 | Psikolojik Danışma ve Rehberlik Semineri | Türkçe | 2 |
11 | 2019-2020 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 1 |
12 | 2019-2020 | Kurum Deneyimi | Türkçe | 1 |
13 | 2019-2020 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
14 | 2018-2019 | Davranış Bozuklukları-II | Türkçe | 3 |
15 | 2018-2019 | Toplumsal Duyarlılık Projesi-II | Türkçe | 1 |
16 | 2018-2019 | Meslek Etiği ve Yasal Konular | Türkçe | 2 |
17 | 2018-2019 | Gelişim Psikolojisi-I | Türkçe | 2 |
18 | 2018-2019 | Okullarda Gözlem | Türkçe | 2 |
19 | 2018-2019 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
20 | 2018-2019 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 1 |
21 | 2018-2019 | Kurum Deneyimi | Türkçe | 1 |
22 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
23 | 2018-2019 | Çocuk ve Ergenlerde Davranış Bozuklukları | Türkçe | 2 |
24 | 2018-2019 | Davranış Bozuklukları-I | Türkçe | 3 |
25 | 2018-2019 | Temel Psikolojik Danışma Becerileri | Türkçe | 3 |
26 | 2018-2019 | Grupla Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
27 | 2018-2019 | Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
28 | 2017-2018 | Okullarda Gözlem | Türkçe | 2 |
29 | 2017-2018 | Mesleki Rehberlik ve Danışma uygulaması | Türkçe | 1 |
30 | 2017-2018 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 1 |
31 | 2017-2018 | Gelişim Psikolojisi I | Türkçe | 3 |
32 | 2017-2018 | Davranış Bozuklukları II | Türkçe | 3 |
33 | 2017-2018 | Meslek Etiği ve Yasal Konular | Türkçe | 2 |
34 | 2016-2017 | Temel Psikolojik Danışma Becerileri | Türkçe | 3 |
35 | 2016-2017 | Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
36 | 2016-2017 | Grupla Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
37 | 2016-2017 | Öğrenme Güçlükleri | Türkçe | 3 |
38 | 2016-2017 | Çocuk ve Ergenlikte Davranış Bozuklukları | Türkçe | 2 |
39 | 2016-2017 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
40 | 2016-2017 | Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
41 | 2016-2017 | Okullarda Gözlem | Türkçe | 2 |
42 | 2016-2017 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
43 | 2016-2017 | Rehberlik ve Psikolojik Alan Çalışması | Türkçe | 1 |
44 | 2016-2017 | Kurum Deneyimi | Türkçe | 1 |
45 | 2016-2017 | Gelişim Psikolojisi- I | Türkçe | 3 |
46 | 2016-2017 | Meslek Etiği ve Yasal Konular | Türkçe | 2 |
47 | 2015-2016 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
48 | 2015-2016 | Çocuk ve Ergenlerde Davranış Sorunları | Türkçe | 2 |
49 | 2015-2016 | Özel Eğitim | Türkçe | 3 |
50 | 2015-2016 | Öğrenme Güçlükleri | Türkçe | 3 |
51 | 2015-2016 | Bireysel Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
52 | 2015-2016 | Gelişim Psikolojisi-I | Türkçe | 3 |
53 | 2015-2016 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
54 | 2015-2016 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 1 |
55 | 2015-2016 | Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
56 | 2015-2016 | eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Ergenlerin Psikolojik Sağlamlık Düzeylerinin Sosyal Kaygı ve Akademik Başarı ile İlişkinde Özgüvenin Aracılık Rolü | İSMAİL DÜZ | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinde bilişsel esneklik, problemli internet kullanımı ve siber zorbalık arasındaki ilişkinin incelenmesi | FİDAN BARAN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Ergenlerin internet bağımlılığında akılcı olmayan inançlar ve problem çözme becerilerinin rolü | AYŞE KEVSER KARA | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | GENÇ YETİŞKİNLERDE TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI VE DÜRTÜSELLİĞİN SİBER ZORBALIK ÜZERİNDEKİ YORDAYICI ETKİSİNİN İNCELENMESİ | GÜLDEREN DEMİR ÇETİN | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Ebeveynlerin kendi ebeveynlik davranışlarına ilişkin algıları ile çocuklarının ebeveynlik davranışlarına ilişkin algılarının karşılaştırlması | ZÜMRÜT SATILMIŞ | TezMerkezi | 2024 |
6 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin öz şefkat, bilinçli farkındalık ve affetme düzeyleri arasındaki ilişki | ÖZLEM GÖK | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Alabama Ebeveyn Davranışları Ölçeği Çocuk Formunun Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması | FATMA NUR İSPENOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
8 | Tamamlandı | Anne baba davranışları ile çocuklarda gözlenen problem davranışlar arasındaki ilişkinin incelenmesi | PINAR GÜLER | TezMerkezi | 2021 |
9 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinde sosyal kaygının yordayıcıları olarak duygusal zekâ ve otantiklik | FATİH KOCAOĞLU | TezMerkezi | 2020 |
10 | Tamamlandı | Aile eğitim programının annelerin ebeveynlik davranışlarına ve çocuklarında gözlenen davranış problemlerine etkisi | ÇİĞDEM ALTUNTAŞ | TezMerkezi | 2019 |
11 | Tamamlandı | Ebeveyn stresinin ebeveyn yetkinliği ve ebeveynin çocuğu ile iletişimi açısından incelenmesi | KADER KARAGEYİK | TezMerkezi | 2019 |
12 | Tamamlandı | Üstün yetenekli olan ve olmayan çocukların anne babalarının ebeveynliğe ilişkin yeterlik algıları ile stres düzeylerinin karşılaştırılması | RIDVAN SÖĞÜT | TezMerkezi | 2019 |
13 | Tamamlandı | Ergenlerde siber zorbalık ve siber mağduriyetin yordayıcıları olarak akılcı olmayan inançlar psikolojik sağlamlık ve psikolojik ihtiyaçlar | YUNUS SABANCI | TezMerkezi | 2018 |
14 | Tamamlandı | Bilişsel davranışçı temelli siber zorbalık önleme programının etkisi | KEVSER YÜKSEL | TezMerkezi | 2018 |
1 |
Temel Kabiliyetler Testi (7-11)
-İlkokl çöğrencilerinin yetenek alanlarının belirlenmesinde kullanılan TKT (7-11) testinin kullanımının öğrenilmesi.
|
---|---|
2 |
Temel Yetenek Testi (6-8)
Temel Yetenek Testi (6-8) için uygulayıcı yetiştirmek.
|
3 |
Psikososyal Okul Projesi
Okullarda psikosyal risk faktörleri, risklere yönelik müdahale ve önleyici yaklaşımlar.
|
4 |
Anne Baba Eğitimi
MEB tarafından geliştirilen 7-19 aile eğitim programı için uygulayıcı yetiştirmek.
|
5 |
İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programı
İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programlarının tanıtılması ve uygulanması.
|
6 |
Çocuk ve Ergenlerde Depresyon
Çocuk ve Ergenlerde depresyonun nedenleri, tedavisi ve önleyici müdahaleler.
|
7 |
Psikolojik DAnışma ve Rehberlik Merkezi Personeli Oryantasyon Eğitim Kursu
Türk silahlı kuvvetleri bünyesinde RDM Merkezleri olarak hizmet veren kurumlara ilişkin bilgilendirme, askerler arasında sık görülen ruh sağlığı problemler, tanılama ve tedavi süreçleri.
|
8 |
Anne Baba Eğitimi
Aile eğitim uygulamaları ile ilgili bilgilendirme.
|
9 |
“Mesleki gelişim ve kariyer”
Aday öğretmenlerin kariyer gelişimlerinin desteklenmesi.
|
10 |
Grup Laboratuarı
Grupla psikolojik danışma becerileri konusunda teorik ve uygulama eğitimi.
|
11 |
Mindful Parenting
Mindfull yaklaşımına dayalı aile eğitim programlarının tanıtımı ve uygulama örnekleri
|
12 |
If at First You Don’xxt Succeed: Pivoting after Mistakes in CBT with Youth
Ergenlerde Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı danışma uygulamalarında sık yapılan hatalar ve çözümler.
|
13 |
Gazi Erken Çocukluk Gelişimi Değerlendirme Aracı
Gazi Erken Çocukluk Gelişimi Değerlendirme Aracı için uygulayıcı yetiştirmek.
|
14 |
Gaziantep 2023 Eğitim Vizyonu Çalıştayı
2023 Eğitim Vizyonu’xxnun Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri bölümünün tartışılıp, değerlendirilmes.
|
15 |
Oryantasyon Eğitimi
Okul Rehberlik hizmetlerinin tanıtmı, psikolojik danışmanların okullarda çalışma koşulları, yönetmelikler vb. konularda bilgilendirilmesi.
|
16 |
Çözüm Odaklı Kısa süreli Psikolojik Danışma Eğitimi
Çözüm Odaklı Yaklaşımın teorisi ve uygulama becerilerinin kazandırılması.
|
17 |
Stanford-Binet Zeka Testi Uygulayıcı Yetiştirme Kursu
Stanford-Binet Zeka Testi için uygulayıcı yetiştirmek.
|
18 |
Kognitif Davranış Terapilerinde Grup Terapisi
Kognitif terapilerin grup uygulamalarına ilişkin uygulamalı eğitim.
|
19 |
Psikoloji Gündemi-10
Bilişsel Davranışçı Terapiler
|
20 |
Türk Silahlı Kuvvetleri Rehberlik ve Danışma Merkezleri 1. Koordinasyon Toplantısı
Türk Silahlı Kuvvetleri bünyesinde faaliyet yürüten RDM merkezlerinin çalışmalarının değerlendirilmesi, uygulamalarda karşılaşılan sorunlar ve çözüm öneriler.
|
21 |
Stresle Başa Çıkma Yöntemleri
Streslr başa çıkma yöntemleri ile psikoeğitim yaşantısı.
|
22 |
VAM Modelinin Tanıtmı
Prof. Dr. Nlüfer Voltan Acar ve Behnam Molaei tarafından geliştirilen grupla psikolojik danışma yaklaşımın tanıtmı ve uygulanması.
|
23 |
VI. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi
PDR alanında yapılan uygulama çalışmalarının sunulması, alanda çalışan akademisyen ve psikolojik danışmanlara yönelik sempozyum, çalıştay ve konferansların düzenlenmesi.
|
24 |
Sosyodrama ve Psikodramada Göç
Göçe bağlı uyum sorunlarının sağaltımında psikodrama ve sosyodrama uygulamaları.
|
25 |
Çift Terapiler ve Cinsel Tedaviler
Çift terapilerine yönelik teorik bilgiler, terapi süreci, çift terapilerinde sık karşılaşılan cinsel sorunlara yönelik terapötik müdahaleler.
|
26 |
Kognitif ve Davranışçı Terapist Eğitimi
Ülkemizde bilişsel-davranışçı terapiler eğitimi ile ilgili sistematik bir eğitim Kognitif ve Davranışçı Terapileri Derneği aracılığı ile Ankara ve İstanbul´da 2 yıldır yapılmaktadır. Sözü edilen dernek 1995 yılında kurulmuş, 1996 yılında Avrupa Davra
|
1 |
Kognitif ve Davranış Terapileri Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2015 |
---|---|
2 |
Türk PDR Derneği Gaziantep Şubesi
Yönetim Kurulu Üyesi Bilimsel Kuruluş 2012 |
3 |
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2009 |