GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Geçmişten Geleceğe Bilişsel Davranışçı Terapi
Bölüm Adı: Bilişsel Davranışçı Terapiler ve Teknolojik Uygulamalar |
---|---|
2 |
Geçmişten Geleceğe Bilişsel Terapi Uygulamaları
Bölüm Adı: Ergenlerle Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulamaları |
3 |
Okulöncesi ve İlkokulda Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Bölüm Adı: Çocuklarla Psikolojik Danışmada Etik |
1 |
ERGENLER İÇİN ARKADAŞLIK İNANÇLARI ÖLÇEĞİNİN (EAİÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
BUĞA AHMET, ÇEKİÇ ALİ
|
---|---|
2 |
Evli Bireylerde Bilişsel Esneklik ve Evlilik Öz Yetkinliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÇELİK METİN, BUĞA AHMET
|
3 |
The Role of Cognitive Distortions related Academic Achievement in Predicting the Depression, Stress and Anxiety Levels of Adolescents
BUĞA AHMET, KAYA İDRİS
|
4 |
The Relationship Between Rumination about Interpersonal Offense and Psychological Well-Being: The Mediation Effect of Forgiveness
BUĞA AHMET
|
5 |
Irrational beliefs in parenting behaviors: Comparison of Turkish and Syrian parents
ÇEKİÇ ALİ, PAKSAL-ÇETİN Ülkü, BUĞA AHMET
|
6 |
ANNE BABALARIN EBEVEYN DAVRANIŞLARININ VE EVLİLİK DOYUMLARININ İNCELENMESİ
KAYA Ayşegül, BUĞA AHMET
|
7 |
Türkiye’de Üniversite Öğrenimi Gören Öğrencilerin Öz-anlayışları ile Sosyal Medya Bağımlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ATLI Fatih, BUĞA AHMET, MAMMADLİ Taleh, YILDIRIM ATLI Ayşen
|
8 |
Özel Yetenekli Çocukların Ebeveynlerinin Akılcı Olmayan İnançları ve Ebeveyn Yetkinliklerinin İncelenmesi
aydın yunus emre,BUĞA AHMET
|
9 |
An Investigation of Friendship Quality, Attachment to Friends andPerceived Social Support from Friends as Predictors of Loneliness in Adolescents
Katmer Ayşe Nur,BUĞA AHMET,KAYA İDRİS
|
10 |
Ev kadınlarının öz-anlayışlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ATLI FATİH,BUĞA AHMET
|
11 |
Üniversite Öğrencilerinde Yalnızlık ve İnternet Bağımlılığı Arasındaki İlişki: Bilişsel Çarpıtmaların Aracı Rolü
DEMİR SAFA,BUĞA AHMET
|
12 |
AKILCI DUYGUSAL DAVRANIŞÇI TERAPİYE DAYALI PSİKO-EĞİTİM PROGRAMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SALDIRGANLIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,KUL AYKUT,ŞAP GÜLSÜM
|
13 |
Examining The Relationship Between Parents’ Irrational Beliefs and Life Satisfaction
ÇEKİÇ ALİ,KAYA İDRİS,BUĞA AHMET
|
14 |
Alabama Ebeveyn Davranışları Ölçeği‘nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA,BUĞA AHMET,HAMAMCI ZEYNEP
|
15 |
Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Düzeylerine Göre Sosyal Problem Çözme Tarzlarının İncelenmesi
BUĞA AHMET,ÖZKAMALI EYYÜP,ALTUNKOL WİSE FATMA,ÇEKİÇ ALİ
|
16 |
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Grup Müdahalelerinin Çocuk ve Ergenlerin İşlevsel Olmayan Düşünceleri Üzerindeki Etkisi: Meta-Analiz Çalışması
TÜRK FULYA,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,HAMAMCI ZEYNEP
|
17 |
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Web Tabanlı İnteraktif ve Geleneksel Psiko Eğitim Programlarının Çocukların Bilişsel Hatalarına ve Psikolojik Belirtilerine Etkisi
BUĞA AHMET,HAMAMCI ZEYNEP
|
18 |
Üniversite Öğrencilerinin Evlilik Yaşantısı ile İlgili Bilgi Kaynaklarının ve Evlilik Öncesi Eğitim İhtiyaçlarının İncelenmesi
HAMAMCI ZEYNEP,BUĞA AHMET,duran şenol
|
19 |
Bir Öfke Denetimi Eğitimi Programı nın Üniversite Öğrencilerinin Sürekli Öfke Düzeylerine Etkisİ
ÖZKAMALI EYYÜP, BUĞA AHMET
|
1 |
Ebeveynlerin Anne Babalığa İlişkin Akılcı Olmayan İnançları ile Ebeveyn Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP
|
---|---|
2 |
Ergenlerde Yalnızlığın Yordayıcısı Olarak Arkadaşlık Kalitesi, Arkadaşa Bağlanma ve Arkadaştan Algılanan Sosyal Desteğin İncelenmesi
Katmer Ayşenur, BUĞA AHMET, KAYA İDRİS
|
3 |
The Role of Cognitive Flexibility and Demographic Properties in Predicting University Students’ Psychological Resilience
BUĞA AHMET, ÇEKİÇ ALİ
|
4 |
Investigation of the relationship between irrational beliefs about parenting, the child-parent realtionship and mental health
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,TÜRK FULYA,TANRIKULU İBRAHİM,HAMAMCI ZEYNEP,DUY BAKİ
|
5 |
The Effect of a Psychoeducation Program Based on Rational Emotive Behavioral Approach upon Children’xxs Aggressiveness Levels
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,KUL AYKUT,ŞAP Gülsüm
|
6 |
Pyschometric properties of the Turkish Form of the Alabama Parenting Questionnaire
ÇEKİÇ ALİ,TANRIKULU İBRAHİM,BUĞA AHMET,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP
|
7 |
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Müdahalelerin Çocuk ve Ergenlerdeki Bilişsel Çarpıtmalar Üzerindeki Etkisi: Meta-Analiz Çalışması
TÜRK FULYA, BUĞA AHMET, ÇEKİÇ ALİ, HAMAMCI ZEYNEP
|
8 |
Akılcı Duygusal Eğitim Programının Ergenlerin Öfke ve Öfke İfade Tarzları Üzerindeki Etkisi
BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP,KUL AYKUT
|
9 |
Anne Babaların Akılcı Olmayan İnançları ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÇEKİÇ ALİ,KAYA İDRİS,BUĞA AHMET
|
10 |
Examination of School Principals Leadership Styles According to Emotional Intelligence
MURAT MEHMET,BUĞA AHMET,ATMACA UFUK
|
11 |
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Web Tabanlı İnteraktif Bir Psiko-Eğitim Programının Çocukların Bilişsel Hataları Üzerindeki Etkisi
BUĞA AHMET, HAMAMCI ZEYNEP
|
12 |
An Investigation Of Predictor Variables of Eating Attitudıes of Working Women
ÇEKİÇ ALİ, ÖZKAMALI EYYÜP, Altunkol Fatma, BUĞA AHMET
|
13 |
The Study Of Social Problem Solving Skills And Cognitive Levels Of University Students In Terms Of Various Variables
BUĞA AHMET, ÖZKAMALI EYYÜP, Altunkol Fatma, ÇEKİÇ ALİ
|
14 |
Cognitive Felixibility Scale For Secondary School Students: The Study Of Validity And Reliability
Altunkol Fatma, ÇEKİÇ ALİ, ÖZKAMALI EYYÜP, BUĞA AHMET
|
15 |
Investigation of The High School Students’ Life Satisfaction with Respect to Diverse Variables
ÖZKAMALI EYYÜP, BUĞA AHMET, ÇEKİÇ ALİ, Altunkol Fatma
|
16 |
The investigation of relationships between vocational maturity and irrational career beliefs
ÖZKAMALI EYYÜP,cesuroğlu şahika gülcan,HAMAMCI ZEYNEP,BUĞA AHMET,ÇEKİÇ ALİ
|
17 |
The Analysis of Variables Predicting Eating Habits of University Students
ÇEKİÇ ALİ,ÖZKAMALI EYYÜP,BUĞA AHMET
|
18 |
An Investigation of University Students' Aggresiveness Levels and Attitudes Towards Spose Beating in terms of Demografic Variables
HAMAMCI ZEYNEP, ÖZKAMALI EYYÜP, TUNÇ ERHAN, BUĞA AHMET, ÇEKİÇ ALİ
|
19 |
Üniversite Öğrencilerinin Evlilik Öncesi İlişkilerinin İncelenmesi
BUĞA AHMET, HAMAMCI ZEYNEP
|
20 |
Bir Öfke Denetimi Eğitimi Programı’nın Üniversite Öğrencilerinin Sürekli Öfke Düzeylerine Etkisi
ÖZKAMALI EYYÜP, BUĞA AHMET
|
21 |
Üniversite Öğrencilerinin Evlilik Yaşantısı ile İlgili Bilgi Kaynaklarının ve Evlilik Öncesi Eğitim İhtiyaçlarının İncelenmesi
HAMAMCI ZEYNEP, BUĞA AHMET, duran şenol
|
22 |
İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Duygusal Zeka Düzeyleri ile Çatışma Yönetimi Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BUĞA AHMET, MURAT MEHMET
|
1 |
Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Bilgisayar Temelli Danışma Programının Çocukların Bilişsel Hataları ve Psikolojik Belirtileri Üzerindeki Etkisi
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
|
---|
1 |
Öz Bizim Çocuklar Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi
Psikolog
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Kişilk Gelişimi | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | Genel Psikoloji | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Davranış Bilimine Giriş | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Bireyle Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | EB 502 Bireyle Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | İNPİ 507 Çocuk ve Ergen Psikolojisi | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | İNPİ 501 Kişilik Gelişimi | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | HBÖ 513 Davranış Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | EB 510 Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
11 | 2016-2017 | EB 570 Örgütlerde İletişim | Türkçe | 3 |
12 | 2017-2018 | İNPİ 501 Kişilik Gelişimi | Türkçe | 3 |
13 | 2017-2018 | EB 510 Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
14 | 2017-2018 | İNPİ 505 İnsan İlişkileri ve İletişim Becerileri | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | EB 516 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | EB 502 Bireyle Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
17 | 2017-2018 | EB 570 Örgütlerde İletişim | Türkçe | 3 |
18 | 2018-2019 | İNPİ 501 Kişilik Gelişimi | Türkçe | 3 |
19 | 2018-2019 | İNPİ 505 İnsan İlişkileri ve İletişim Becerileri | Türkçe | 3 |
20 | 2018-2019 | EB 516 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
21 | 2018-2019 | EB 510 Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
22 | 2019-2020 | EB 502 Bireyle Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
23 | 2019-2020 | EB 516 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
24 | 2019-2020 | İNPİ 501 Kişilik Gelişimi | Türkçe | 3 |
25 | 2019-2020 | İNPİ 505 İnsan İlişkileri ve İletişim Becerileri | Türkçe | 3 |
26 | 2020-2021 | EB 516 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
27 | 2020-2021 | İNPİ 501 Kişilik Gelişimi | Türkçe | 3 |
28 | 2020-2021 | İNPİ 505 İnsan İlişkileri ve İletişim Becerileri | Türkçe | 3 |
29 | 2022-2023 | EB 510 Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
30 | 2021-2022 | İNPİ 505 İnsan İlişkileri ve İletişim Becerileri | Türkçe | 3 |
31 | 2021-2022 | İNPİ 501 Kişilik Gelişimi | Türkçe | 3 |
32 | 2021-2022 | EB 516 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
33 | 2021-2022 | İNPİ 502 Grup Dinamiği ve Grup İçi İlişkiler | Türkçe | 3 |
34 | 2022-2023 | İNPİ 501 Kişilik Gelişimi | Türkçe | 3 |
35 | 2022-2023 | İNPİ 505 İnsan İlişkileri ve İletişim Becerileri | Türkçe | 3 |
36 | 2022-2023 | EB 516 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Temel Psikolojik Danışma Becerileri | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Rehberlik | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Grupla Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
6 | 2015-2016 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | Okullarda Gözlem | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | Psikoloji | Türkçe | 3 |
9 | 2015-2016 | Okullarda Gözlem | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
11 | 2016-2017 | Kurum Deneyimi | Türkçe | 3 |
12 | 2016-2017 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
13 | 2016-2017 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
14 | 2015-2016 | Psikolojik Testler | Türkçe | 3 |
15 | 2015-2016 | Meslek Etiği ve Yasal Konular | Türkçe | 3 |
16 | 2015-2016 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
17 | 2016-2017 | GERP 208 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
18 | 2016-2017 | GERP 209 Okularda Gözlem | Türkçe | 3 |
19 | 2016-2017 | GERP 308 Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
20 | 2016-2017 | GERP 404 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
21 | 2016-2017 | GERP 408 Kurum Deneyimi | Türkçe | 3 |
22 | 2016-2017 | ILF 114 Psikoloji | Türkçe | 3 |
23 | 2017-2018 | GERP 403 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
24 | 2017-2018 | GERP 423 Temel Psikolojik Danışma Becerileri | Türkçe | 3 |
25 | 2017-2018 | GEEB 451 Çocuk ve Ergenlerde Davranışsal Bozukluklar | Türkçe | 2 |
26 | 2017-2018 | GEEB 419 Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
27 | 2017-2018 | FEL 107 Psikolojiye Giriş | Türkçe | 4 |
28 | 2017-2018 | GERP 208 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
29 | 2017-2018 | GERP 209 Okularda Gözlem | Türkçe | 3 |
30 | 2017-2018 | GERP 308 Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
31 | 2017-2018 | GERP 404 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
32 | 2017-2018 | GEEB 118 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
33 | 2018-2019 | GERP 208 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
34 | 2018-2019 | GERP 209 Okularda Gözlem | Türkçe | 3 |
35 | 2018-2019 | GERP 308 Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
36 | 2018-2019 | GERP 404 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
37 | 2018-2019 | GERP 408 Kurum Deneyimi | Türkçe | 3 |
38 | 2018-2019 | GEFT 222 Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
39 | 2018-2019 | GEEB 424 Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
40 | 2018-2019 | BÖMB 102 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
41 | 2018-2019 | GERP 423 Temel Psikolojik Danışma Becerileri | Türkçe | 3 |
42 | 2018-2019 | GERP 419 Grupla Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
43 | 2018-2019 | GERP 403 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
44 | 2018-2019 | GEEB 419 Rehberlik | Türkçe | 3 |
45 | 2019-2020 | EFMB 102 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
46 | 2019-2020 | GEFT 222 Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
47 | 2019-2020 | PDR 202 Kişilik Kuramları | Türkçe | 2 |
48 | 2019-2020 | GERP 404 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
49 | 2019-2020 | GERP 408 Kurum Deneyimi | Türkçe | 3 |
50 | 2019-2020 | GERP 308 Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
51 | 2019-2020 | GEEB 419 Rehberlik | Türkçe | 3 |
52 | 2019-2020 | GERP 403 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
53 | 2019-2020 | PDR 205 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 |
54 | 2019-2020 | GERP 423 Temel Psikolojik Danışma Becerileri | Türkçe | 3 |
55 | 2020-2021 | GEEB 419 Rehberlik | Türkçe | 3 |
56 | 2020-2021 | PDR 205 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 |
57 | 2020-2021 | GERP 403 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
58 | 2020-2021 | BÖMB 102 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
59 | 2020-2021 | EFMB 102 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
60 | 2020-2021 | GEFT 222 Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
61 | 2020-2021 | PDR 202 Kişilik Kuramları | Türkçe | 2 |
62 | 2020-2021 | PDR 308 Mesleki Rehberlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
63 | 2020-2021 | GERP 408 Kurum Deneyimi | Türkçe | 3 |
64 | 2020-2021 | GERP 404 Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 3 |
65 | 2021-2022 | FEL 413 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 4 |
66 | 2021-2022 | PDR 407 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I | Türkçe | 2 |
67 | 2021-2022 | PDR 205 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 |
68 | 2021-2022 | PDR 403 Meslek Etiği ve Yasal Konular | Türkçe | 2 |
69 | 2021-2022 | EFMB 405 Okullarda RPD Uyulaması | Türkçe | 2 |
70 | 2021-2022 | PDR 308 Mesleki Rehberlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
71 | 2021-2022 | EFMB 406 Okullarda RPD Uygulaması II | Türkçe | 2 |
72 | 2021-2022 | PDR 202 Kişilik Kuramları | Türkçe | 2 |
73 | 2021-2022 | PDR 408 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması II | Türkçe | 2 |
74 | 2021-2022 | PDR 406 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri | Türkçe | 2 |
75 | 2021-2022 | BÖMB 102 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
76 | 2021-2022 | EFMB 102 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
77 | 2022-2023 | PDR 407 Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması I | Türkçe | 2 |
78 | 2022-2023 | EFMB 405 Okullarda RPD Uyulaması | Türkçe | 2 |
79 | 2022-2023 | PDR 403 Meslek Etiği ve Yasal Konular | Türkçe | 2 |
80 | 2022-2023 | PDR 205 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Anne-baba tutumlarının akademik öz-yeterlik ve akademik sosyal karşılaştırma ile ilişkisinin incelenmesi | ZEYNEP KÜMET | TezMerkezi | 2024 |
2 | Devam Ediyor | Kişilerarası İlişki Tarzlarının Yordayıcısı Olarak Öz Şefkat ve Bilişsel Ayrışmanın İncelenmesi | PINAR İLGEN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinde benliğin ayrımlaşması ve iyilik hali arasındaki ilişkinin incelenmesi | ESRA YAZAR | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Evli bireylerde bilişsel esneklik ve evlilik öz yetkinliği arasındaki ilişkinin incelenmesi | METİN ÇELİK | TezMerkezi | 2022 |
5 | Tamamlandı | Ergenlerin bilişsel esneklikleri ile akran zorbalığı ve mağduriyeti arasındaki ilişkinin incelenmesi | UFUK YILDIRIM | TezMerkezi | 2022 |
6 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinin akademik başarılarına ilişkin bilişsel çarpıtmaları ve gelecek beklentileri arasındaki ilişki | ÜMMÜ SELEK ŞAHİN | TezMerkezi | 2021 |
7 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinin anne baba tutumları ile sınav kaygısı arasındaki ilişki: Akademik başarıya ilişkin bilişsel çarpıtmalarının aracı rolü | SENA GÖLÇEK | TezMerkezi | 2020 |
8 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinde yalnızlık ve internet bağımlılığı arasındaki ilişki: Bilişsel çarpıtmaların aracı rolü | SAFA DEMİR | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Özel yetenekli çocukların ebeveynlerinin akılcı olmayan inançları ve ebeveyn yetkinliklerinin incelenmesi | YUNUS EMRE AYDIN | TezMerkezi | 2019 |
10 | Tamamlandı | Anne babaların ebeveyn davranışlarının ve evlilik doyumlarının incelenmesi | AYŞE GÜL KAYA | TezMerkezi | 2019 |
11 | Tamamlandı | Ergenlerde yalnızlığın yordayıcısı olarak algılanan sosyal destek, arkadaşlık kalitesi ve arkadaşa bağlanmanın incelenmesi | AYŞE NUR KATMER | TezMerkezi | 2018 |
1 |
Kognitif ve Davranışçı Terapist Eğitimi (Prof. Dr. Mehmet Zihni SUNGUR)
Dört modülden oluşan bu eğitimin amacı kognitif davranışçı terapistler yetiştirmektir. Dört modül (450 saat) tamamlanarak uluslararası geçerliği olan EABCT tarafından onaylanan Bilişsel Davranışçı Terapist olmaya hak kazanılmıştır.
|
---|---|
2 |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
Çocuk ve Ergenlerde Depresyon
|
3 |
Psikoaktüel Eğitim ve Psikolojik Hizmetler
Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığında Terapötik Yaklaşımlar
|
4 |
Pegem Akami
Veri Analizi Eğitimi (27 Saat)
|
5 |
Türk PDR Derneği
Okulda Yas ve Kayıp ile Çalışma
|
6 |
Türk PDR Derneği
Kognitif Davranış Terapilerinde Grup Terapisi
|
7 |
Gaziantep Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme Programı (AB)
Innovative Approaches to Teacher Training
|
8 |
Türk PDR Derneği
Psikodrama ile Kaynaştırılmış Bilişsel Yaklaşım
|
9 |
Türk PDR Derneği
VI. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi Düzenleme Kurulu Üyeliği
|
10 |
Türk PDR Derneği
Çözüm Odaklı Psikolojik Danışmanlık Yaklaşımı
|
11 |
Türk PDR Derneği
VAM Modeli Grup Terapisi
|
12 |
Anlam Düşünce Davranış Değişim ve Eğitim Merkezi
Çocuklarla Bilişsel Davranışçı Terapi Eğitimi (28 Saat)
|
13 |
Türk PDR Derneği
Etkileşim Grubu
|
1 |
Kognitif ve Davranış Terapileri Derneği
Üye 2015 |
---|---|
2 |
TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERNEĞİ
Üye 2011 |