GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
OĞUZELİ M.Y.O. OĞUZELİ M.Y.O.
SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ DANIŞMANLIK SAATİM AŞAĞIDADIR. ULAŞABİLECEĞİNİZ BİLGİLER; yasin__eroglu@hotmail.com yasineroglu0671@gmail.com GÜN SAAT PAZARTESİ 14.00 - 16.00 PERŞEMBE 14.00 - 16.00 |
Döküman/Dosya ilk-yardim12618.pdf |
Döküman/Dosya meslek-etigi-512093.pptx |
1 |
PROFESYONEL FUTBOLCULARIN ANTRENMAN DIŞ YÜKLERİNİN BİR SEZON BOYUNCA TAKİP EDİLMESİ
ŞAHİN LEVENT, ALTUNDAĞ EMRE, EROĞLU YASİN, MİALE GİOVANNİ, GONZALES CESAR HERNANDES
|
---|---|
2 |
Blood plasma oxidative stress parameters after maximal oxygen consump-tion test in wrestlers
Alexandrova Albena,EROĞLU YASİN,Petrov Lubomir,Makaveev Rasho,Georgieva Almira,Tzvetanova Elina
|
3 |
Effect of mental training on passing skills in soccer
AKCAN FIRAT,ÖZDAL MUSTAFA,BOSTANCI ÖZGÜR,KABADAYI MENDERES,EROĞLU YASİN,Alexandrova Albena
|
4 |
The effect of submaximal exercise on oxidant and antioxidant mechanisms in judokas and sedentary
EROĞLU YASİN,DAĞLIOĞLU ÖNDER
|
5 |
Gaziantep Üniversitesi akademik ve idari personelin beslenme alışkanlıklarının karşılaştırılması
EROĞLU YASİN,ŞENTÜRK HALİL EVREN,KARACABEY KÜRŞAT
|
1 |
Sedanter Erkeklerde Aerobik Egzersizin Oksijen Satürasyonu Üzerine Etkisi
İŞLEYEN GAMZE,DAĞLIOĞLU ÖNDER,DAĞLIOĞLU TANER,KAYA FATİH,EROĞLU YASİN
|
---|---|
2 |
Sedanter Erkeklerde 8 haftalık Yüzme Eğitim Programının Aerobik kapasite ve Vücut Kompozisyonu Üzerine Etkisi
BAĞIRAN YASEMİN,DAĞLIOĞLU ÖNDER,BOSTANCI ÖZGÜR,DAĞLIOĞLU TANER,EROĞLU YASİN
|
3 |
Blood Plasna Oxidative Stress Parameters After Maximal Oxygen Uptake Test in Wrestlers
Alexandrova Albena,EROĞLU YASİN,Petrov Lubomir,Makaveev Rasho,georgieva almira,tzvetanova elina
|
4 |
Comparison of Hand Grip Strength of Hockey and Badminton Players
yanıt serhat,TUZCUOĞULLARI ÖMER TARKAN,EROĞLU YASİN,kötek ömer,AKCAN FIRAT,demirezer adem
|
5 |
Investigation of Acute Effect of Aerobic Exercise on Hamstring Flexibility in Sedentary Women
caymaz sevgi,AKCAN FIRAT,alıncak hatice,EROĞLU YASİN
|
6 |
Effect of electromyostimulation training with voluntary muscle contractions on fat free mass in sedentary women
KARADAM YASEMİN,ÖZDAL MUSTAFA,AKCAN FIRAT,DAĞLIOĞLU TANER,EROĞLU YASİN
|
7 |
EFFECT OF ENVIRONMENT ON REACTIVE OXYGEN SPECIES GENERATIONIN HUMAN BODY: FEATURES IN ATHLETES
EROĞLU YASİN,Petrov Lubomir,Alexandrova Albena,DAĞLIOĞLU ÖNDER
|
8 |
The Effect of Submaximal Exercise on Oxidant and Antioxidant Mechanisms in Judokas and Sedentary
EROĞLU YASİN,DAĞLIOĞLU ÖNDER
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2012-2013 | BEDEN EĞİTİMİ | Türkçe | 18 |
2 | 2010-2011 | YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 8 |
3 | 2010-2011 | BEDEN EĞİTİMİ | Türkçe | 10 |
4 | 2011-2012 | ÜNİVERSİTE KÜLTÜRÜ | Türkçe | 4 |
5 | 2012-2013 | YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 6 |
6 | 2012-2013 | SAĞLIKLI YAŞAM VE SPOR | Türkçe | 16 |
7 | 2012-2013 | İTFAİYE VE SPOR ESĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
8 | 2013-2014 | GENEL MESLEK ETİĞİ | Türkçe | 4 |
9 | 2018-2019 | GENEL MESLEK ETİĞİ | Türkçe | 12 |
10 | 2018-2019 | SAĞLIKLI YAŞAM VE SPOR | Türkçe | 28 |
11 | 2018-2019 | İLK YARDIM | Türkçe | 10 |
12 | 2018-2019 | YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ 1 | Türkçe | 2 |
13 | 2018-2019 | YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ 2 | Türkçe | 2 |
14 | 2018-2019 | YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 4 |
15 | 2018-2019 | SPOR EĞİTİMİ | Türkçe | 6 |
16 | 2018-2019 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ 1 | Türkçe | 1 |
17 | 2018-2019 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ 2 | Türkçe | 2 |
18 | 2019-2020 | GENEL VE MESLEK ETİĞİ | Türkçe | 12 |
19 | 2019-2020 | SAĞLIKLI YAŞAM VE SPOR | Türkçe | 20 |
20 | 2019-2020 | YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 4 |
21 | 2019-2020 | YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ 1 | Türkçe | 2 |
22 | 2019-2020 | YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ 2 | Türkçe | 2 |
23 | 2019-2020 | İLK YARDIM | Türkçe | 6 |
24 | 2019-2020 | SPOR EĞİTİMİ | Türkçe | 4 |
25 | 2019-2020 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ 1 | Türkçe | 1 |
26 | 2019-2020 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ 2 | Türkçe | 2 |
27 | 2020-2021 | GME100 GENEL VE MESLEK ETİK | Türkçe | 4 |
28 | 2020-2021 | GOS118 SAĞLIKLI YAŞAM VE SPOR | Türkçe | 20 |
29 | 2020-2021 | OMGV121 İLK YARDIM | Türkçe | 6 |
30 | 2020-2021 | TDP101 TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ-I | Türkçe | 1 |
31 | 2020-2021 | OMGV259 YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ-1 | Türkçe | 2 |
32 | 2020-2021 | OMCİ130 YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 4 |
33 | 2020-2021 | OMGV264 YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ-II | Türkçe | 2 |
34 | 2020-2021 | TDP102 TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ -II | Türkçe | 3 |
35 | 2020-2021 | OMSV154 SPOR EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
36 | 2020-2021 | OMGV154 SPOR EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
37 | 2020-2021 | OMCİ276 TEMEL İLK YARDIM BİLGİSİ | Türkçe | 2 |
38 | 2020-2021 | MUP100 MESLEKİ UYGULAMA PROJESİ | Türkçe | 2 |
39 | 2021-2022 | GME100 GENEL VE MESLEK ETİK | Türkçe | 6 |
40 | 2021-2022 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ 2 | Türkçe | 2 |
41 | 2021-2022 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ 1 | Türkçe | 1 |
42 | 2021-2022 | OMGV259 YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ-1 | Türkçe | 2 |
43 | 2021-2022 | OMGV259 YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ-2 | Türkçe | 2 |
44 | 2021-2022 | OMCİ276 TEMEL İLK YARDIM BİLGİSİ | Türkçe | 2 |
45 | 2021-2022 | OMGV121 İLK YARDIM | Türkçe | 2 |
46 | 2021-2022 | OMSV154 SPOR EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
47 | 2021-2022 | OMGV154 SPOR EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
48 | 2021-2022 | OMCİ130 YAKIN SAVUNMA VE KORUMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 8 |
49 | 2021-2022 | GOS118 SAĞLIKLI YAŞAM VE SPOR | Türkçe | 20 |
50 | 2021-2022 | OMSV121 İLK YARDIM | Türkçe | 2 |
51 | 2021-2022 | OMİG126 İLK YARDIM | Türkçe | 2 |
52 | 2023-2024 | Gos118 Sağlıklı Yaşam ve Spor | Türkçe | 10 |
53 | 2023-2024 | Omgv264 Yakın Savunma ve Koruma Teknikleri | Türkçe | 2 |
54 | 2023-2024 | Omci 130 Yakın Savunma ve Koruma Teknikleri | Türkçe | 4 |
55 | 2023-2024 | Omgv154 Spor Eğitimi | Türkçe | 2 |
56 | 2023-2024 | Omsv 154 Spor Eğitimi | Türkçe | 2 |
57 | 2023-2024 | Tdp Toplumsal Duyarlık Projeleri | Türkçe | 2 |