
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
1 |
A Content Analysis Of The Function Concept In Mathematics Textbooks From Singapore And Türkiye Using Anthropological Theory Of Didactics
AYDOĞAN HALİME,ERBAŞ AYHAN KÜRŞAT,ÇETİNKAYA BÜLENT
|
|---|
1 |
Etkinlik Değerlendirme Ve Geribildirim Aracı (Edga) Ile Nitelikli Matematiksel Etkinlik Tasarım Ve Uygulama Eğitimi
Eğitimde yapılandırmacı yaklaşım, öğrenen merkezli ortamların oluşturulması ve öğrenme sorumluluğunun öğretmen ve öğrencilerce paylaşılması gerektiğinin altını çizmektedir. Matematiksel etkinlikler bu tarz eğitim ortamları için önemli bir seçenektir.
|
|---|