GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Bölüm Adı: Nicel Araştırma ve Tarama Araştırması (SURVEY RESEARCH) |
---|---|
2 |
Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim
Bölüm Adı: Finlandiya |
3 |
Eğitimde Kuramsal ve Uygulamalı Araştırmalar
Bölüm Adı: Dürüstlük değerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi |
4 |
Vatandaşlık Bilgisi ve Eğitimi: Demokratik vatandaşlık eğitimi için yeni bir yaklaşım
Bölüm Adı: Vatandaşlığın siyasi boyutu |
5 |
Coğrafya Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm Adı: Örnek uygulamalar ile artırılmış ve sanal gerçeklik |
6 |
The pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences
Bölüm Adı: Self-control scale: A validity and reliability analysis |
7 |
New Horizons in Social Studies Education
Bölüm Adı: A methodological and thematic analysis of the graduate theses conducted with preservice social studies teachers in Turkey |
1 |
Trauma and related measures one year after the 2023 earthquakes in Türkiye: post-traumatic stress, post-traumatic growth, spiritual well-being, and self-compassion
KARTOL ASLI,ÜZTEMUR SERVET,Chen Chao-Ying,Lin Chung-Ying,GÖKALP ALİ,Potenza Marc N.,Pakpour Amir H.
|
---|---|
2 |
Pandemic or “Plandemic”?: The Mediating Role of Epistemic Justification Strategies in the Relationship Between COVID‐19 Conspiracy Beliefs and COVID‐19 Vaccine Conspiracy Beliefs
GÖKALP Ali,ÜZTEMUR Servet,HUANG Po-Ching,KARTOL Aslı,TSAI Hsin-Chi,DİNÇ Erkan,Griffiths Mark D.
|
3 |
Pandemic or “Plandemic”?: The Mediating Role of Epistemic Justification Strategies in the Relationship Between COVID‐19 Conspiracy Beliefs and COVID‐19 Vaccine Conspiracy Beliefs
GÖKALP ALİ,ÜZTEMUR SERVET,Huang Po-Ching,KARTOL ASLI,Tsai Hsin-Chi,DİNÇ ERKAN,Griffiths Mark D.,Lin Chung-Ying
|
4 |
Exploring the relationship between social studies teachers’ gamification self-efficacy and innovative thinking tendencies with moderated mediation model
GÖKALP ALİ,İnesi Mehmet Akif,SEZER ADEM
|
5 |
Social Media Fatigue Scale: Adaptation to Turkish culture, validity and reliability study
GÖKALP ALİ,Fan Chia-Wei,İNEL YUSUF,I-Hua Chen
|
6 |
Comparative evaluation of 2018 and 2024 Turkish social studies curricula: A document review
DİNÇ ERKAN,AKTAŞ VEYSİ,Ongur Fatma,GÖKALP ALİ,ÜZTEMUR SERVET
|
7 |
A Scale Development Study on The Gamification Self-Efficiency of Social Studies Teachers
İNESİ MEHMET AKİF, GÖKALP ALİ, SEZER ADEM
|
8 |
Examining the Factors on the Patience Value of Secondary School Students
GÖKALP ALİ
|
9 |
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLER ODASINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
GÖKALP ALİ, İNEL YUSUF, ÜZTEMUR SERVET
|
10 |
Oyunlaştırma Tutum Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
İNESİ MEHMET AKİF, GÖKALP ALİ, SEZER ADEM
|
11 |
An Analysis of Secondary School Students Empathy Skills in terms of Student- and School-Related Variables
GÖKALP ALİ, İNEL YUSUF
|
12 |
Democratic behaviour tendency scale at school: A validity and reliability study
DEĞİRMENCİ NAİL, KILCAN BAHADIR, İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ
|
13 |
Dostluk değeri üzerinde sevgi ve saygı değerinin yordayıcı rolünün incelenmesi
GÖKALP ALİ
|
14 |
Ortaokul Öğrencilerinin Yardımseverlik Değerinin İncelenmesi
GÖKALP ALİ
|
15 |
The Mediation Role of Responsibility and Benevolence between Eighth Grade Secondary School Students Empathy Skills and the Value of Justice
GÖKALP ALİ, İNEL YUSUF
|
16 |
An Examination of the Association between Visual Images and Texts in History Textbooks Published in 2018
GÖKALP ALİ, DİNÇ ERKAN
|
17 |
Sorumluluk Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
GÖKALP ALİ
|
18 |
Empati Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
GÖKALP ALİ, İNEL YUSUF
|
19 |
The mediating role of responsibility and friendship between empathy skill and benevolence
GÖKALP ALİ, İNEL YUSUF
|
20 |
Öz Denetim İle Sorumluluk Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
GÖKALP ALİ, ULUÇINAR UFUK, DEĞİRMENCİ NAİL, YÜKSEL KORAY
|
21 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretim ve Uygulamalarında Teknolojinin Entegre Edilmesine Yönelik Algıları
SEZER ADEM, İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ
|
22 |
ÇALIŞMA GRUBU SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİ OLAN TÜRKİYE’DEKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
SEZER ADEM, İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ
|
23 |
Akran Arabuluculuk Eğitiminin Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Hoşgörü
Eğilimlerine Etkisi Ve Akran Arabuluculuğuna Yönelik Görüşleri
GÖKALP ALİ, İNEL YUSUF
|
24 |
Ortaokul Öğrencilerinin Hoşgörü Eğilimlerinin İncelenmesi
İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ
|
1 |
The Moderating Effect of Users' Social Anxiety on Social Media on The Relationship Between Social Media Burnout and Social Media Discontinuous Use
ÜZTEMUR SERVET,GÖKALP ALİ,KARTOL ASLI,AVCI GÖRKEM
|
---|---|
2 |
Yapay Zekânın Ortaokul Düzeyi Finansal Okuryazarlık Becerisi Hakkındaki Görüşleri
İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ
|
3 |
Kök Değerler İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri
GÖKALP ALİ, İNEL YUSUF
|
4 |
Ortaokul Öğrencilerinin Adalet Değerinin Farklı Faktörler Açısından İncelenmesi
GÖKALP ALİ
|
5 |
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Empati Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
GÖKALP ALİ, İNEL YUSUF
|
6 |
Ortaokul Öğrencilerinin Öz Denetim Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
GÖKALP ALİ, DEĞİRMENCİ NAİL
|
7 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitimle Yürütülen Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüşleri
YILDIRIM TAHSİN, İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ
|
8 |
Yardımseverlik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ
|
9 |
Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Coğrafi Kavramların Öğretimine İlişkin Çalışmaların İncelenmesi
SEZER ADEM, İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ, DUMAN AHMET
|
10 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersliği Hakkındaki Görüşleri
İNEL YUSUF, ÜZTEMUR SERVET, GÖKALP ALİ
|
11 |
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Merakı: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Araştırma
İNEL YUSUF, GÖKALP ALİ, ÜZTEMUR SERVET
|
1 |
Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler
Yazar Adı: ÇETİN TURHAN, TÜRKSEVER ÖMER, GÖKALP ALİ
, Yayın Yeri: Hiperyayın
|
---|