GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DERLEMELER
Bölüm Adı: EĞİTİMDE LİDERLİK: KAPSAYICI LİDERLİK |
---|---|
2 |
UYGULAMALI OKUL LİDERLİĞİ
Bölüm Adı: MESLEKİ ÖĞRENME TOPLULUĞU OLARAK OKULLAR |
3 |
GÜZEL SANATLARDA ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER
Bölüm Adı: Yaratıcı Uygulama Temelli Giysi Tasarımı: İzohips Eğrileri |
4 |
SINIF YÖNETİMİ
Bölüm Adı: Sınıf Yönetimini Etkileyen Etmenler |
5 |
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
Bölüm Adı: Kapsayıcı Eğitim Alan Öğretmenlerin Sınıflarındaki Sosyal Adalete Yönelik Uygulamaları |
6 |
The Most Recent Studies in Science and Art
Bölüm Adı: Wearable Technological Textiles |
7 |
NATURAL AND ARTIFICIAL FIBER-REINFORCED COMPOSITES AS RENEWABLE SOURCES
Bölüm Adı: Interfacial Modification of Hemp Fiber–ReinforcedComposites |
8 |
TEXTILE FOR ADVANCED APPLICATIONS
Bölüm Adı: Textile Reinforced Structural Composites for Advanced Applications |
9 |
EĞİTİME DÖNÜŞ
Bölüm Adı: İlkokul ve Ortaokullarda Lider-Üye Etkileşiminin İşle Bütünleşmeye Etkisi |
1 |
BEHAVIORS RELATED TO PRIMARY SCHOOL PRINCIPALS' CRISIS MANAGEMENT SKILLS: IN THE CONTEXT OF THE FEBRUARY 6TH 2023 EARTHQUAKE
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,TÜRKOĞLU ÖZDEMİR SELİN
|
---|---|
2 |
ASRIN FELAKETİ OLARAK NİTELENDİRİLEN 6 ŞUBAT DEPREMLERİNİN EĞİTİM VE ÖĞRETİM SÜREÇLERİNE YANSIMALARI
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
3 |
A STUDY ON THE RELATONSHIP BETWEEN TEACHERS’ DARK TRIAD PERSONALITY TRAITS AND ORGANIZATIONAL CYNICISM BEHAVIOURS
ÖZDEMİR GÖKÇE,BAŞAR AHMET İLHAN
|
4 |
OKUL ETKİLİLİĞİNİN BİR BELİRLEYİCİSİ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN YÖNETSEL DAVRANIŞLARI
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
5 |
EĞİTİMDE SOSYAL ADALET LİDERLİĞİ: ALAN YAZINININ BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
6 |
THE RELATIONSHIP BETWEEN SCHOOL ADMINISTRATORS’ AGILE LEADERSHIP AND THEIR INNOVATION MANAGEMENT COMPETENCIES
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
7 |
DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN EĞİTİME YANSIMALARI: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ÖZDEMİR GÖKÇE, GÖZTÜRK LEYLA
|
8 |
8-20 YAŞ DOWN SENDROMLU KIZ BİREYLERİN ANTROPOMETRİK BİR YAKLAŞIMLA TEMEL BEDEN KALIPLARININ OLUŞTURULMASI
ÇAYHAN SELMA, ÖZDEMİR GÖKÇE, ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
9 |
EV TEKSTİLİ ÜRÜNÜNE YÖNELİK FONKSİYONEL TASARIMLAR: BORNOZ VE HAVLU TASARIMI
ÖZDEMİR GÖKÇE, KAHYEOĞLU TUĞBA
|
10 |
THE POLITICAL SKILLS OF SCHOOL ADMINISTRATORS: ADMINISTRATIVE PERSPECTIVE
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
11 |
THE EFFECT OF SCHOOL EFFECTIVENESS ON THE INTENTION TO LEAVE A JOB IN SECONDARY SCHOOLS: THE ROLE OF DISTRIBUTED LEADERSHIP
Bildirici Salih, ÖZDEMİR GÖKÇE
|
12 |
USING RANK-ORDER JUDGMENTS SCALING FOR POLITICAL TACTICS USED BY TEACHERS AND SCHOOL
PRINCIPALS
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
13 |
MODANIN GİZEMLİ STİLİ GOTİK: DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
14 |
Punk Sanat Akımının Modaya Yansıması
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÇORUH EBRU,ÖZTÜRK TUĞBA
|
15 |
COVİD-19 PANDEMİSİNİN GİYİM KUŞAMA TEMATİK YANSIMALARI: MASKE KULLANIMI
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
16 |
POP-ART SANAT AKIMININ GİYSİ TASARIMLARINA YANSIMASININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
17 |
ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİ BAKIŞ AÇISIYLA ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİM BECERİSİ
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
18 |
THE EFFECT OF TEACHERS’ SELF LEADERSHIP PERCEPTIONS ON JOB SATISFACTION
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
19 |
THE INDIVIDUAL INNOVATIVENESS PERSPECTIVE OF TEACHERS: WHAT TYPE OF INNOVATOR AM I?
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
20 |
MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSELERİ YÖNETİCİLERİNİN TEKNİK LİDERLİK BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
21 |
THE MEDIATING ROLE OF PERCEIVED ADMINISTRATIVE SUPPORT FOR THE EFFECT OF JOB MOTIVATION ON ORGANIZATIONAL IDENTIFICATION
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
22 |
TEACHERS’ SELF-EFFICACY PERCEPTIONS IN TERMS OF SCHOOL PRINCIPAL’S INSTRUCTIONAL LEADERSHIP BEHAVIOURS
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ
|
23 |
PRINCIPAL’S SUPERVISORY PRACTICES FOR TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT: BUREAUCRATIC AND PROFESSIONAL PERSPECTIVES
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
24 |
ANADOLU MOTİFLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR MODA TASARIMI BAĞLAMINDA KULLANIMI: KUŞ MOTİFİ ÖRNEĞİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,KURTOĞLU GİZEM
|
25 |
ÖZGÜN DOKUMA YÜZEY TASARIMLARININ GİYSİ ÜZERİNE UYGULAMALARI
ÖZDEMİR GÖKÇE,KAHYEOĞLU TUĞBA
|
26 |
CHRİSTİAN DİOR’UN NEW LOOK AKIMI COROLLE KOLEKSİYONU İÇERİSİNDEKİ BAR MODELİNİN GÖSTERGEBİLİM ÇÖZÜMLEMESİ
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
27 |
THE EFFECT OF SOCIAL INTELLIGENCE LEVELS OF SCHOOL PRINCIPALS ON THEIR LEADERSHIP BEHAVIOURS: A MIXED METHOD RESEARCH
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
28 |
Dokuma Kumaş Tasarımı ve Örnek Uygulamaları
ÇORUH EBRU,AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK TUĞBA
|
29 |
ÇANTA TASARIMLARINA MANİPÜLATİF DOKUNUŞLAR: KUTNU KUMAŞ ÖRNEĞİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÇAYHAN SELMA
|
30 |
AUTONOMY IN THE WORKPLACE: A COMPARATIVE STUDY OF PUBLIC AND PRIVATE SCHOOLS
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
31 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK BECERİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMENLERİN METAFORİK ALGILARI
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ
|
32 |
INTERFACIAL MODIFICATION OF HEMP FIBER–REINFORCED COMPOSITES
KARADUMAN YEKTA, ÖZDEMİR HÜSEYİN, ŞAHBAZ KARADUMAN NESRİN, ÖZDEMİR GÖKÇE
|
33 |
Geometrik Desen ve Blokların Kıyafetlere Uyarlaması
ÖZTÜRK TUĞBA,AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÇORUH EBRU
|
34 |
Tuvallerden Kumaşlara Yolculuk: Kumaş Desen Tasarımları
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZTÜRK TUĞBA,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZDEMİR HÜSEYİN,ÇORUH EBRU
|
35 |
Geri Dönüşüm Kapsamında İkinci El Giysilerin Tekrar Kullanıma Dönüştürülmesi ve Sürdürülebilirlik
ÇORUH EBRU,AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK TUĞBA
|
36 |
MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEKİ EĞİTİME BAKIŞ AÇILARI (Gaziantep Üniversitesi Örneği)
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
37 |
TEXTILE REINFORCED STRUCTURAL COMPOSITES FOR ADVANCED APPLICATIONS
ŞAHBAZ KARADUMAN NESRİN, KARADUMAN YEKTA, ÖZDEMİR HÜSEYİN, ÖZDEMİR GÖKÇE
|
38 |
DEVELOPMENT of THE TECHNICAL LEADERSHIP SKILLS SCALE in VOCATIONAL and TECHNICAL HIGH SCHOOL ADMINISTRATORS RELIABILITY and VALIDITY STUDIES
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
39 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN İNSANCIL YETERLİKLERİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,TEKİN AYKAR,AYDIN TUBA
|
40 |
LİDERLİK PERFORMANS ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME GEÇERLİK ve GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
ÇETİN BAYRAM,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
41 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNİ DENETLEMESİNE YÖNELİK EĞİTİM MODELİ
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
42 |
MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNİK LİDERLİK BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE ANALİZİ
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
43 |
EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ İNOVATİF DEĞİŞİMLERE YÖNELİK İLKÖĞRETİM OKULYÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,AYDIN GÜNGÖR TUBA,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
1 |
YENİLİKCİ ORGUT OLABİLME ADINA EĞİTİM ORGUTLERİNİ İNOVASYON KAVRAMI UZERİNDEN DEĞERLENDİRME
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
---|---|
2 |
OKUL YÖNETİMİNDE DİJİTAL LİDERLİK UYGULAMALARINA YÖNELİK YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZ ZAVARCI BENİAN
|
3 |
ASRIN FELAKETİ OLARAK NİTELNDİRİLEN 6 ŞUBAT DEPREMLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI
ÖZDEMİR GÖKÇE
|
4 |
ÖZEL EĞİTİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
ÖZDEMİR GÖKÇE, DURSUNOĞLU MUSTAFA
|
5 |
OKUL ETKİLİLİĞİ İLE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN FARKLI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,BİLDİRİCİ SALİH
|
6 |
ÇANTA TASARIMLARINA MANİPÜLATİF DOKUNUŞLAR: KUTNU KUMAŞ ÖRNEĞİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÇAYHAN SELMA
|
7 |
Zeugma Mozaik Desenlerindeki Geometrik Formların Pamuklu Kumaş Üzerine Uygulama Örnekleri
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZTÜRK TUĞBA,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÇORUH EBRU
|
8 |
POSTMODERNİZM AKIMININ GİYSİLERE ETKİSİ
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
9 |
Kapsayıcı Eğitim Alan Öğretmenlerinin Sınıflarındaki Sosyal Adelete Yönelik Uygulamaları
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,Gürkan Emre
|
10 |
KAPSAYICI EĞİTİM ALAN ÖĞRETMENLERİN SINIFLARINDAKİ SOSYAL ADALETE YÖNELİK UYGULAMALARI
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,GÜRKAN EMRE
|
11 |
Metalik Kumaşların Dikim Süreci ve Görselliği Üzerine Bir Çalışma
ÖZTÜRK TUĞBA,AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÇORUH EBRU
|
12 |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL MUHALEFET NASIL ANLAMLANDIRDIKLARI VE NEDENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,KISAOĞLU MERVE
|
13 |
Doğadan İlham Alınarak Tasarlanan Kıyafetler
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZTÜRK TUĞBA,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZDEMİR HÜSEYİN,ÇORUH EBRU
|
14 |
ETİK DIŞI DAVRANIŞLAR: ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İÇİN NE ANLAM İFADE EDER?
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
15 |
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE ADAY ÖĞRETMENLERİN DANIŞMANLARINDAN DESTEK İHTİYAÇLARI
ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
16 |
Kübizm Akımının İlkelerinden Biri Olan Üç Boyutlu Geometrik Şekillerin Kıyafetlere Yansıması
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÇORUH EBRU,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK TUĞBA,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
17 |
Tuval Resimlerinin Giyilebilir Sanat Uygulamaları
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÇORUH EBRU,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK TUĞBA
|
18 |
MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEKİ EĞİTİME BAKIŞ AÇILARI (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
19 |
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİ (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
20 |
Zeugma Mozaik Desenlerinin Giyimdeki Dijital Baskı Uygulamaları
ÖZDEMİR HÜSEYİN,ÖZDEMİR GÖKÇE,AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZTÜRK TUĞBA,ÇORUH EBRU
|
21 |
EĞİTİM-ÖĞRETİMDE SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ (SİVAS İLİ ÖRNEĞİ)
ŞAHİN SEVİLAY,AVAN YASİN,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
22 |
Moda Tasarımı Öğrencilerinin Etik Kavramına Bakış Açılarının Değerlendirilmesi: Gaziantep Örneği
AVCIOĞLU KALEBEK NAZAN,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÇORUH EBRU,ÖZTÜRK TUĞBA
|
23 |
ÖĞRETMENLERİN ETİK ALGILARI: KENDİ VE DİĞERLERİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ
|
24 |
DEVLET OKULLARINDAKİ ÖĞRETMENLERİN ÖZERKLİĞİNE İLİŞKİN BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,KAYA MEHMET SELMAN
|
25 |
İLKOKUL VE ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖZYETERLİK ALGILARI
ÖZDEMİR GÖKÇE,BAĞRIYANIK HÜSEYİN,ŞAHİN SEVİLAY
|
26 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL BECERİLERİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILAR
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
27 |
FLOK BASKIDA KUMAŞ PARÇALARI KULLANARAK YENİ DESENTASARIMLARI
ÖZDEMİR HÜSEYİN,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
28 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMENLERİN ÖZYETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK NECATİ,ŞAHİN SEVİLAY
|
29 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN İLİŞKİSEL LİDERLİK BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN LİDERLİĞİNE ETKİSİ
ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
30 |
İLKOKUL VE ORTAOKULLARDA LİDER-ÜYE ETKİLEŞİMİNİN İŞLE BÜTÜNLEŞMEYE ETKİSİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK NECATİ,ŞAHİN SEVİLAY
|
31 |
İLKOKUL VE ORTAOKULLARDA ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ETKİ TAKTİKLERİNİN ÖĞRETMEN LİDERLİĞİNE ETKİSİ
ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
32 |
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN AVRUPA YETERLİKLER ÇERÇEVESİNDE YER ALAN 5. SEVİYE YETERLİKLERİ KAZANIMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLER
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTEKİN REMZİ,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
33 |
MESLEK YÜKSEKOKULLARININ ÖĞRETİM KALİTESİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLER
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTEKİN REMZİ,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
34 |
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM OKULLARI YÖNETİCİLERİNİN TEKNİK LİDERLİK BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ EĞİTİM PROGRAMI: PROGRAM GELİŞTİRME SÜREÇLERİ BAĞLAMINDA
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
35 |
TÜRK VE AMERİKAN EĞİTİM SİSTEMLERİNDE BULUNAN EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN YETİŞTİRİLMESİNE VE MESLEKİ GELİŞİMLERİNE YÖNELİK POLİTİKALARIN İNCELENMESİ
AYDIN GÜNGÖR TUBA,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK NECATİ
|
36 |
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE OKUL İŞLETME İŞBİRLİĞİNİ SAĞLAMAYA DÖNÜK UYGULANAN POLİTİKALAR
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
37 |
MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNİK LİDERLİK BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
38 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN İNSANCIL YETERLİKLERİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,TEKİN BOZKURT AYKAR,AYDIN GÜNGÖR TUBA
|
39 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNİN DENETLENMESİNE YÖNELİK EĞİTİM MODELİ
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
40 |
İŞ YERİ EĞİTİMCİLERİNİN İŞLETMELERDEKİ MESLEKİ EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
41 |
İşe Yeni Atanan Eğitim Denetçilerinin Yetiştirilmesinde Mentorluk Modeliyle İlgili
Olarak Eğitim Denetçilerinin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY, AYDIN GÜNGÖR TUBA, ÇAKIR Çiğdem, ÖZDEMİR GÖKÇE
|
42 |
EĞİTİM SİSTEMİNDEKİ İNOVATİF DEĞİŞİMLERE YÖNELİK İLKÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ: GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,AYDIN GÜNGÖR TUBA,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
43 |
DEĞİŞİME HAZIR OLMADA BİR ETKEN SÜREÇ DANIŞMANLIĞI
ÖZKAN METİN,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
44 |
ÖĞRENİM ŞEKLİNE GÖRE EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
GEDİKOĞLU TOKAY,ÖZKAN METİN,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
45 |
ÖĞRENEN ÖRGÜTLER VE ENGELLERİ
ÖZKAN HABİB,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
1 |
Uygulamalı Okul Liderliği Okulu Eğitim Etkinliği
Okul yöneticilerinin geleceğin örgütlenme yapısına uygun yetiştirilmesi
|
---|---|
2 |
Integrative Parents' Autism Training
To provide parent trainings to improve the quality of life of individuals with autism disorder
|
3 |
International Cooperation For Rehabilitation And Social Integration Of RefugeeWomen In Turkey And Europe
Nowadays one of the most important and growing worldwide problem is migration. Migration movements effect on not only the refugees but also the local people. Briefly wecan tell that migration effects bilions of people worldwide. It is seen that refug
|
4 |
Combating Child Marriage
UNICEF implements an ”intervention model to prevent child marriages” in Gaziantep and Kilis. The model includes a series of steps to prevent and effectively respond to child marriages.
|
1 |
Sanko Havlu
Kalite Sorumlusu
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2021-2022 | Sistemli Değişim ve Okul Geliştirme | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Örgütlerde İletişim | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Örgütsel Davranış | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Türk Eğitim Sisteminin Güncel Sorunları | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Liderlik | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | Örgütsel Davranış | Türkçe | 3 |
7 | 2017-2018 | Eğitimde Denetim | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | Eğitimde Denetim | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | Örgütlerde İletişim | Türkçe | 3 |
10 | 2019-2020 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 3 |
11 | 2021-2022 | Moda Tasarım Atölyesi-I | Türkçe | 3 |
12 | 2020-2021 | Moda Tasarım Atölyesi-II | Türkçe | 3 |
13 | 2019-2020 | İnsan Bedenindeki Değişimler ve Moda Eğilimleri | Türkçe | 3 |
14 | 2020-2021 | Moda Ürün Semiyolojisi | Türkçe | 3 |
15 | 2019-2020 | Moda Tasarım Atölyesi-I | Türkçe | 3 |
16 | 2021-2022 | Eğitim Örgütlerinde Yönetim Sorunları | Türkçe | 3 |
17 | 2020-2021 | Eğitim Örgütlerinde Yönetim Sorunları | Türkçe | 3 |
18 | 2020-2021 | Moda Tasarım Atölyesi-I | Türkçe | 3 |
19 | 2019-2020 | Moda Tasarım Atölyesi-II | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
2 | 2018-2019 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
3 | 2018-2019 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 2 |
5 | 2019-2020 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 2 |
6 | 2019-2020 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
7 | 2016-2017 | Hazır Giyim Üretim Teknikleri-I | Türkçe | 4 |
8 | 2020-2021 | Hazır Giyim Üretim Teknikleri-II | Türkçe | 4 |
9 | 2021-2022 | Hazır Giyim Üretim Teknikleri-I | Türkçe | 4 |
10 | 2016-2017 | Giysi Tasarımı-I | Türkçe | 4 |
11 | 2021-2022 | Moda Uygulamaları-I | Türkçe | 8 |
12 | 2021-2022 | Bilgisayar Destekli Kalıp | Türkçe | 4 |
13 | 2020-2021 | Giysi Tasarımı-II | Türkçe | 4 |
14 | 2016-2017 | Drapaj | Türkçe | 4 |
15 | 2016-2017 | Giysi Atölyesi-I | Türkçe | 6 |
16 | 2016-2017 | Giysi Atölyesi-II | Türkçe | 6 |
17 | 2016-2017 | Giysi Tasarımı-II | Türkçe | 4 |
18 | 2020-2021 | Moda Uygulamaları-II | Türkçe | 8 |
19 | 2019-2020 | Hazır Giyim Üretim Teknikleri-I | Türkçe | 4 |
20 | 2019-2020 | Giysi Tasarımı-I | Türkçe | 4 |
21 | 2019-2020 | Bilgisayar Destekli Kalıp | Türkçe | 4 |
22 | 2019-2020 | Moda Uygulamaları-I | Türkçe | 6 |
23 | 2020-2021 | Giysi Tasarımı-I | Türkçe | 4 |
24 | 2020-2021 | Hazır Giyim Üretim Teknikleri-I | Türkçe | 4 |
25 | 2020-2021 | Moda Uygulamaları-I | Türkçe | 6 |
26 | 2019-2020 | Hazır Giyim Üretim Teknikleri-II | Türkçe | 4 |
27 | 2019-2020 | Moda Uygulamaları-II | Türkçe | 8 |
28 | 2019-2020 | Giysi Tasarımı-II | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Üç boyutlu yazıcılar ile giysi tasarımı ve üretimi | İLKNUR TERLEMEZ | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ BAĞLAMINDA SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN BULUNDUĞU OKULLARDA KARŞILAŞILAN ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ | YAHYA NASER | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | 8-20 yaş down sendromlu bireylerin antropometrik bir yaklaşımla beden ve kol kalıplarının oluşturulması | SELMA ÇAYHAN | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Özel eğitim okulu öğretmenlerinin bakış açısıyla okul yöneticilerinin öğretimsel liderliği | MUSTAFA DURSUNOĞLU | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Okul etkililiğinin işten ayrılma niyeti üzerine etkisinde paylaşılan liderliğin aracılık rolü | SALİH BİLDİRİCİ | TezMerkezi | 2020 |
6 | Tamamlandı | Özel Eğitim Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderlik Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri | MUSTAFA DURSUNOĞLU | Beyan | |
7 | Tamamlandı | Öğretmenlerin Örgütsel Kimliklenme Algıları | DİLEK KEVSER DEMİRKAYA | Beyan |
1 |
İKMEP (İnsan Kaynaklarını Mesleki ve Teknik Eğitimle Geliştirme AB Projesi
Ön lisans düzeyindeki programların AB programları ile uyumlu hale getirilmesi için yeterlik tablolarının hazırlanarak, müfredat güncelleme çalışmalarının yapılması
|
---|---|
2 |
TRC1/19/TD/0009 Tasarım Beceri Atölyeleri Eğitmen Eğitimi
Millî Eğitim Bakanlığınca, çocukların elleriyle yaparak, yaşayarak ve deneyimleyerek öğrenmelerine dayanan Tasarım Beceri Atölyeleri´nde (TBA) görev alacak öğretmenlere yönelik eğitimler.
|
3 |
Öğretmen Mesleki Gelişim Semineri
Yabancılara Türkçe Öğretimi, Sınıf Yönetimi, Ölçme ve Değerlendirme
|
4 |
Okul Farklılıklarının Azaltılması
2023 Vizyon Belgesi çatısı altında Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 2019-2020 eğitim-öğretim yılında yürütülecek olan projelerin görüşülmesi
|
5 |
Gaziantep’in Eğitim Sorunları ve Öncelikleri Çalıştayı
Gaziantep’in eğitim sorunsallarının belirlenerek, çözüm önerilerinde bulunulması
|
1 |
Gaziantep Kent Konseyi
Üye 2015 |
---|
1 |
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÇALIŞANLARI GAZİANTEP FOTOĞRAFLARI SERGİSİ
Etkinlik Yeri: Online
|
---|---|
2 |
GAZİANTEP'İN KURTULUŞ KAHRAMANLARINA RESİMLİ MEKTUPLAR JÜRİLİ SERGİSİ
Etkinlik Yeri: Online
|
3 |
DÖNGÜ
Etkinlik Yeri: GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ CENANİ KONAĞI
|
4 |
ULUSLARARASI ÖGRENCİ BULUŞMASI DEFİLESİ
Etkinlik Yeri: GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ MEYDANI
|
5 |
ÇİÇEK FESTİVALİ
Etkinlik Yeri: SANKO AVM/GAZİANTEP
|
6 |
ÇİÇEK FESTİVALİ
Etkinlik Yeri: SANKO AVM/GAZİANTEP
|
7 |
15 TEMMUZ DEMOKRASİ VE MİLLİ BİRLİK GÜNÜ KARMA DİJİTAL SERGİ
Etkinlik Yeri: Online
|
8 |
18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ ÖĞRETİM ELEMANLARI SERGİSİ
Etkinlik Yeri: GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ CENANİ KONAĞI
|
9 |
YÖN III
Etkinlik Yeri: Cenani KONAĞI/GAZİANTEP
|
10 |
VAROLUŞ
Etkinlik Yeri: Cenani KONAĞI/GAZİANTEP
|
11 |
I. ULUSLAR ARASI RESİMLİ JÜRİLİ MEKTUP SANATI SERGİSİ
|
12 |
YÖN II
Etkinlik Yeri: Cenani Konağı Kültür ve Sanat Merkezi
|
13 |
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI ÖĞRETİM ELEMANLARI SERGİSİ
Etkinlik Yeri: Gaziantep Üniversitesi Cenani Konağı ve Online
|
14 |
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI DİJİTAL KARMA SERGİ
Etkinlik Yeri: Online
|
15 |
8 MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜ SERGİSİ
Etkinlik Yeri: GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
|
16 |
ART IN CONVERGE: Art Towards Varna
Etkinlik Yeri: BULGARİSTAN
|
17 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR MODA TEMALI TASARIM YARIŞMASI
Etkinlik Yeri: Gaziantep Üniversitesi Güzl Sanatlar Fakültesi
|
18 |
YÖN IV
Etkinlik Yeri: Online sergi
|
19 |
23 NİSAN GELENEKSEL II. ÇOCUK DEFİLESİ
Etkinlik Yeri: GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİ
|
20 |
BİTİRME PROJESİ DEFİLESİ
Etkinlik Yeri: GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİ
|
21 |
MASKÜLEN
Etkinlik Yeri: GZİANTEP ÜNİVERSİTESİ AKS MERKEZİ
|
22 |
ULUSLARARASI ÖĞRENCİ FESTİVALİ
Etkinlik Yeri: GAZİANTEP
|