GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Uygulamalı Okul Liderliği
Bölüm Adı: Eğitimde Küresel Beceriler |
---|---|
2 |
Eğitim Yönetiminde Alan Araştırması Kılavuzu
Bölüm Adı: Eğitim Yönetiminde Anlatı Araştırması |
3 |
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
Bölüm Adı: Örgütlerde Güç ve Politika |
4 |
Eğitim Yönetiminde Araştırma
Bölüm Adı: Sınırlılıklar |
5 |
Mültecilerin Eğitimi İçin Okul Liderliği
Bölüm Adı: Yeni gelen öğrenciler için kaliteli eğitim sağlamak: İşlevsel mekanizmalar |
6 |
Eğitimin Özü
Bölüm Adı: Özaldatma/Kendini Aldatma |
7 |
Essays on Education, Literacy and Culture
Bölüm Adı: Utopia |
8 |
Emotion Management and Feelings in Teaching and Educational Leadership
Bölüm Adı: The Effects of Shame in School Leadership: The Case of Turkish Principals |
9 |
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları
Bölüm Adı: Teknoloji Liderliği |
10 |
Eğitim Bilimine Giriş
Bölüm Adı: Bir Meslek Olarak Öğretmenlik |
11 |
The Educational Superintendent between trust and regulation an international perspective
Bölüm Adı: Mapping the terrain of superintendency in Turkey: Structural, institutional and normative features |
12 |
Eğitim Yönetiminde Kuram ve Uygulama
Bölüm Adı: Örgütlerde Güç ve Politika |
1 |
Cross Analysis on Social Justice Leadership of School Principals in Turkey and Greece
Sayıcı Mehmet, Soulani Alexandra Helen, SİNCAR MEHMET
|
---|---|
2 |
AI-Driven Technological Unemployment and the Role of Education
SİNCAR MEHMET
|
3 |
Metavethics in Higher Education Institutions: Is the Metaverse Second Forbidden Fruit of Humanity?
GÜNDÜZ NURTEN,SİNCAR MEHMET
|
4 |
Ethical Challenges with Personalized Avatars in Higher Education of the Metaverse Era
GÜNDÜZ NURTEN,SİNCAR MEHMET
|
5 |
Agnes Grey: A Cultural and Educational Critique
KALAYLI ÖZCAN, LIN TZU YU, SİNCAR MEHMET
|
6 |
Yapay Zekâ Bağlamında Okul Yöneticilerini Bekleyen Zorluklar
SİNCAR MEHMET
|
7 |
Feminine Narrative, Trauma and Cultural Theory
GÜNDÜZ NURTEN, LIN TZU YU, SİNCAR MEHMET
|
8 |
Eğitimde Orta Düzey Liderlik
Sayıcı Mehmet, SİNCAR MEHMET
|
9 |
The representation of “woman” in Turkish literature from the perspective of gender
ÖNEN ZERRİN, SİNCAR MEHMET
|
10 |
Eğitimde Sosyal Adalet Liderliği Üzerine Bir İnceleme
Yeşil Ertuğrul, SİNCAR MEHMET
|
11 |
An investigation of Turkish female school administrators’ views on the concept of self-development
SİNCAR MEHMET,ÖNEN ZERRİN,ARAR KHALID HUSNY
|
12 |
Okul öncesi eğitimin zorunlu eğitim kapsamında değerlendirilmesi
Kiz Sevim,SİNCAR MEHMET
|
13 |
Demokratik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
SİNCAR MEHMET,ŞAHİN İDRİS,BEYCİOĞLU KADİR
|
14 |
An Analysis of Teacher’s Performance Evaluation at Private Schools: Kahramanmaraş and Gaziantep Sample
ÖNEN ZERRİN,SİNCAR MEHMET
|
15 |
Demokratik tutum ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
SİNCAR MEHMET,ŞAHİN İDRİS,BEYCİOĞLU KADİR
|
16 |
Ortaokul öğretmenlerinin yöneticiye bağlılık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
BOZKURT BAYRAM,SİNCAR MEHMET
|
17 |
Öğretmenlikten Şube Müdürlüğüne Geçen Eğitim Yöneticilerinin Yönetsel Algılarındaki Değişimin İncelenmesi
KESER ÖZMANTAR ZEHRA,SİNCAR MEHMET
|
18 |
Readiness of teachers for change in schools
KONDAKÇI YAŞAR,BEYCİOĞLU KADİR,SİNCAR MEHMET,UĞURLU CELAL TEYYAR
|
19 |
The mediating roles of internal context variables in the relationship between distributed leadership perceptions and continuous change behaviours of public school teachers
KONDAKÇI YAŞAR,ZAYİM KURTAY MERVE,BEYCİOĞLU KADİR,SİNCAR MEHMET,UĞURLU CELAL TEYYAR
|
20 |
Teacher Rotation (Compulsory Relocation) Scale Development
ŞAHİN İDRİS,BEYCİOĞLU KADİR,SİNCAR MEHMET,Çıkrıkçı Ferhat
|
21 |
The relationship between technology leadership roles and profiles of school principals and technology integration in primary school classrooms
Mustafa SAMANCIOĞLU,Murat Bağlıbel,KALMAN MAHMUT,SİNCAR MEHMET
|
22 |
Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Etkisi
UĞURLU CELAL TEYYAR,SİNCAR MEHMET,ÇINAR KEREM
|
23 |
Examination of the inappropriate behaviours displayed by prospective teachers through digital devices in terms of certain variables
SİNCAR MEHMET
|
24 |
Primary school teachers’ views on communication skills and organizational citizenship
UĞURLU CELAL TEYYAR,SİNCAR MEHMET
|
25 |
Large-Scale 1:1 Computing Initiatives: An Open Access Database
Richardson Jayson W,McLeod Scott,Kevin Flora,Sauers Nick J,Kannan Sathiamoorthy,SİNCAR MEHMET
|
26 |
Challenges School Principals Facing in the Context of Technology Leadership
SİNCAR MEHMET
|
27 |
The validity and reliability study of school administrators’xx ethical leadership scale
UĞURLU CELAL TEYYAR,SİNCAR MEHMET
|
28 |
Öğretmenlerin Forum Sayfalarında Karşılaştıkları Etik Sorunlar
SİNCAR MEHMET,UĞURLU CELAL TEYYAR
|
29 |
Eğitim Müfettişlerinin Görev Alanları Açısından Karşılaştıkları Sorunlar
YILDIRIM MUHAMET CEVAT,BEYCİOĞLU KADİR,UĞURLU CELAL TEYYAR,SİNCAR MEHMET
|
30 |
İl Eğitim Denetmenlerinin İletişim Becerileri ile Empatik Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UĞURLU CELAL TEYYAR,YILDIRIM MUHAMET CEVAT,ÖZER NİYAZİ,SİNCAR MEHMET,BEYCİOĞLU KADİR
|
31 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Rollerine İlişkin Görüşleri
SİNCAR MEHMET,ASLAN BATTAL
|
32 |
An analysis of prospective teachers’ digital citizenship behaviour norms
SİNCAR MEHMET
|
33 |
Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi’nin Öğrenci Kayıtlarında Esas Alınmasına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
SİNCAR MEHMET,Özbek Merve
|
34 |
Data-Based Change forDepartmental Effectiveness in the English Preparatory Unit: A Longitudinal Case Study.
SUMMAK MEHMET SEMİH,Summak Elçin,SİNCAR MEHMET
|
35 |
Avrupa Birliği sürecinde yükselen ağ toplumu ve eğitim yöneticileri
DÖNMEZ BURHANETTİN,SİNCAR MEHMET
|
1 |
Demokratik Tutum Ölçeğinin (DTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
SİNCAR MEHMET,ŞAHİN İDRİS,BEYCİOĞLU KADİR
|
---|---|
2 |
Reliability and validity study of technology leadership roles of the
elementary school administrators
ASLAN BATTAL, SİNCAR MEHMET
|
1 |
University of Kentucky
Short Term Scholar
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Teknik Öğretmen
|
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Dezavantajlı bölgelerdeki okul müdürlerinin sosyal adalet liderliği üzerine bir inceleme | MEHMET SAYICI | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Metaverse'ün yükseköğretim kurumlarında yaratacağı etik sorunlar | NURTEN GÜNDÜZ | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Sosyal adalet liderliği ile yöneticiye bağlılık ve örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki | BAYRAM BOZKURT | TezMerkezi | 2018 |
4 | Tamamlandı | Orta öğretim kurum yöneticilerinin etik liderlik davranışlarına ilişkin bir karma yöntem çalışması | MELİH MUSTAFA HABAN | TezMerkezi | 2018 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Kadın okul yöneticilerini güçlü kılan faktörlerin incelenmesi | MELİKE MERVE ÇİLKIZ | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar: Bir anlatı araştırması | BAHATTİN TABUR | TezMerkezi | 2023 |
3 | Tamamlandı | Covid-19 pandemi sürecinde sınıf öğretmenlerinin görev boyutunda karşılaştıkları zorluklar | ÇİĞDEM DEMİR | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Covid-19 pandemi döneminde mesleki eğitimde karşılaşılan zorluklara ilişkin bir durum çalışması | ARSELİ POLAT | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | Eğitim yönetiminde kadın olmak: Bir anlatı araştırması | BİNNUR ŞAMCI | TezMerkezi | 2022 |
6 | Tamamlandı | Okul müdürleri tarafından kullanılan etkileme taktiklerine ilişkin öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşlerinin incelenmesi | ESRA HATİCE MARANGOZ | TezMerkezi | 2020 |
7 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin okul yönetiminde karşılaştıkları sorunlar: Batman örneği | MEDENİ ARSLAN | TezMerkezi | 2019 |
8 | Tamamlandı | Okul öncesi eğitimin zorunlu eğitim kapsamına alınmasının okulun örgütsel boyutlarına etkisi | SEVİM KİZ | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Okullarda sosyal adalet uygulamalarına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri | AHMET SAĞDIÇ | TezMerkezi | 2018 |
10 | Tamamlandı | Kadın okul yöneticilerinin kendini geliştirme kavramına ilişkin görüşleri | ZERRİN ÖNEN | TezMerkezi | 2016 |
11 | Tamamlandı | Önleyici hizmetlerde görev yapan polis memurları ve sıralı amirlerin takım çalışmasını olumsuz etkileyen faktörlere ilişkin görüşleri | SAVAŞ KAPLAN | TezMerkezi | 2016 |
12 | Tamamlandı | Örgüt yöneticilerinin kaleminden PKK'yı meşrulaştırma çabaları | ABDÜLAZİZ ÖZDEMİRER | TezMerkezi | 2015 |
13 | Tamamlandı | Problem odaklı polislik: Gaziantep Emniyet Teşkilatında görev yapan amirlerin suç analizine ilişkin görüşleri | BEKİR TİRYAKİ | TezMerkezi | 2015 |
14 | Tamamlandı | Avrupa Birliği yükseköğretim kalite göstergeleri bağlamında öğretim süreçleri ve öğrenme kaynaklarının incelenmesi (Gaziantep Üniversitesi örneği) | MURAT ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2015 |
15 | Tamamlandı | PKK/KCK eylem profili: Gaziantep örneği | ALİ YASİN ÇİÇEK | TezMerkezi | 2014 |
16 | Tamamlandı | Göçün terörizme etkisi üzerine bir inceleme (Gaziantep örneği) | BİLAL ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2014 |