GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Education and Conflict Review
Rebuilding Syrian higher education for a stable future
Bölüm Adı: Syrian higher education and social capital in times of conflict |
---|---|
2 |
Dystluk Beceriler ölçeği / Friendship skills scale /
Yazar(lar): SARMINI IMAN |
3 |
psikolojik Refahlik ölçeği / Psychological well-being scale
Yazar(lar): SARMINI IMAN |
4 |
psikolojik Dayaniklik ölçeği / Psychological resilience scale /
Yazar(lar): SARMINI IMAN |
5 |
İnternet bağımlılığı ölçeği / Internet addiction scale /
Yazar(lar): SARMINI IMAN |
1 |
Social Networking Sites addiction: Conceptual and theoretical prospective
SARMINI IMAN
|
---|---|
2 |
The ability of anxiety, depression, and post-traumatic stress disorder to predict social networking addiction among university students in light of the Corona virus (COVID-19) pandemic
SARMINI IMAN
|
3 |
Cross border connected learning in northern Syria: An agricultural pilot study
Abdullateef Shaher, Parkinson Tom, SARMINI IMAN
|
4 |
Türkiye'deki yetimhanelerde kalan Suriyeli mülteci yetimlerin yaşam kalitesi ve öz yeterlilik ilişkisiçbaşlıklı
SARMINI IMAN
|
5 |
Surıye nın Kuzeybatısinda Korona salıgını sürecinde üniversite öğrencilerin psikolojik sağlığın psikolojik dırençle ılgısı
SARMINI IMAN
|
6 |
lntegrating Syrian refugee children in Turkey: the role of Turkish language skills (a case study in Gaziantep
SARMINI IMAN, TOPCU EMEL, Scharbrodt Oliver
|
7 |
Bazi Üniversite öğrencilerindeki arkadaşlık ve psikolojik refah
SARMINI IMAN
|
8 |
Üniversite öğrencisi örneğinde dostluk ve mutluluk
SARMINI IMAN
|
9 |
Üniversite öğrencisi örnekleminde internet bağımlılığı ve benlik saygısı
SARMINI IMAN
|
1 |
Cara Small Grant 2018
Cross Border Connected Learning in Northern Syria: An Agricultural Pilot Study
|
---|---|
2 |
Cara Small Grant 2018
Integrating Syrian Refugee Children in Turkey:the role of Turkish language skills (a case study in Gaziantep
|
1 |
Al Ain Al Jareya Derneği
Psikolog
|
---|---|
2 |
Halep'te Engelli Çocuklar için Al-Amal Okulu
Beceri geliştirme okulu
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | eğitım psykolojsı | Arapça | 3 |
2 | 2016-2017 | sosyologi | Arapça | 2 |
3 | 2018-2019 | eğitım psykolojsı | Arapça | 2 |
4 | 2019-2020 | rehberlik | Arapça | 2 |
5 | 2021-2022 | din sosyolojisi -(İSLAMİ İLİMLER-1.Öğretim) | Arapça | 2 |
6 | 2021-2022 | AEFMB205 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME-(Sınıf Öğretmenliği (Arapça)-1.Öğretim) | Arapça | 2 |
7 | 2021-2022 | AGEEB419 REHBERLİK-(Sınıf Öğretmenliği (Arapça)-1.Öğretim) | Arapça | 2 |
8 | 2021-2022 | ATES307 ÇOCUK EDEBİYATI-(Sınıf Öğretmenliği (Arapça)-1.Öğretim) | Arapça | 2 |
9 | 2021-2022 | AEFMB207 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ-(Sınıf Öğretmenliği (Arapça)-1.Öğretim) | Arapça | 2 |
10 | 2021-2022 | AEFGK210 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM EĞİTİM FAKÜLTESİ / Sınıf Öğretmenliği (Arapça) | Arapça | 2 |
11 | 2021-2022 | AEFMB310 KAPSAYICI EĞİTİM / Sınıf Öğretmenliği (Arapça) | Arapça | 2 |
12 | 2021-2022 | AEFMB404 OKULLARDA REHBERLİK / Sınıf Öğretmenliği (Arapça) | Arapça | 2 |
13 | 2021-2022 | AİPF202 Eğitim Psikolojisi-(İSLAMİ İLİMLER-1.Öğretim | Arapça | 2 |
14 | 2021-2022 | AİPF302 Sınıf Yönetimi-(İSLAMİ İLİMLER-1.Öğretim | Arapça | 2 |
15 | 2021-2022 | ATES402 KARAKTER VE DEĞER / Sınıf Öğretmenliği (Arapça)EĞİTİMİ | Arapça | 2 |
16 | 2020-2021 | AEFMB102 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
17 | 2020-2021 | AEFMB206 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU | Arapça | 2 |
18 | 2020-2021 | APDR212 ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Arapça | 2 |
19 | 2020-2021 | AZİF202 Eğitim Psikolojis | Arapça | 2 |
20 | 2020-2021 | AZİF202 Eğitim Psikolojisi | Arapça | 2 |
21 | 2020-2021 | AZİL214 Din Sosyolojisi II | Arapça | 2 |
22 | 2020-2021 | EFMB310 KAPSAYICI EĞİTİM | Arapça | 2 |
23 | 2020-2021 | AEFMB207 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
24 | 2020-2021 | AGEEB419 REHBERLİK | Arapça | 2 |
25 | 2020-2021 | APDR103 KÜLTÜREL ANTROPOLOJİ | Arapça | 2 |
26 | 2020-2021 | APDR203 ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
27 | 2020-2021 | APDR205 SOSYAL PSİKOLOJİ | Arapça | 2 |
28 | 2020-2021 | APDR219 YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
29 | 2020-2021 | AZİL115 Din Psikolojisi | Arapça | 2 |
30 | 2020-2021 | AZİL211 Felsefe Tarihi I | Arapça | 2 |
31 | 2020-2021 | AZİL213 Din Sosyolojisi I | Arapça | 2 |
32 | 2015-2016 | eğitım psykolojsı | Arapça | 2 |
33 | 2022-2023 | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Arapça | 2 |
34 | 2022-2023 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Arapça | 2 |
35 | 2022-2023 | AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Arapça | 2 |
36 | 2022-2023 | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
37 | 2022-2023 | Eğitim Bilimine Giriş | Arapça | 2 |
38 | 2022-2023 | Ölçme ve Değerlendirme | Arapça | 2 |
39 | 2022-2023 | ÇOCUK EDEBİYATI | Arapça | 2 |
40 | 2022-2023 | AEFGK210 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Arapça | 2 |
41 | 2022-2023 | AEFMB102 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
42 | 2022-2023 | AEFMB302 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Arapça | 2 |
43 | 2022-2023 | AEFMB310 KAPSAYICI EĞİTİM | Arapça | 2 |
44 | 2022-2023 | AEFMB404 OKULLARDA REHBERLİK | Arapça | 2 |
45 | 2022-2023 | ATES402 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİM | Arapça | 2 |
46 | 2022-2023 | İslami İlimler Bölümü (Arapça) İslami İlimler Programı (ARAPÇA)... AİİF409.1. Din Psikolojisi - II 2022 Bahar | Arapça | 2 |
47 | 2022-2023 | slami İlimler Bölümü (Arapça) İslami İlimler Programı (ARAPÇA)... AİİF410.1. Din Sosyolojisi - II 2022 Bahar | Arapça | 2 |
48 | 2022-2023 | slami İlimler Bölümü (Arapça) İslami İlimler Programı (ARAPÇA)... AİİF410.1. Din Sosyolojisi - I 2022 GÜz | Arapça | 2 |
49 | 2022-2023 | İslami İlimler Bölümü (Arapça) İslami İlimler Programı (ARAPÇA)... AİİF409.1. Din Psikolojisi - I 2022 Güz | Arapça | 2 |
50 | 2023-2024 | AEFMB101 EĞİTİME GİRİŞ | Arapça | 2 |
51 | 2023-2024 | AEFMB103 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Arapça | 2 |
52 | 2023-2024 | AEFMB202 TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Arapça | 2 |
53 | 2023-2024 | AEFMB205 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Arapça | 2 |
54 | 2023-2024 | AEFMB307 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
55 | 2023-2024 | ATES307 ÇOCUK EDEBİYATI | Arapça | 2 |
56 | 2023-2024 | AEFMB102 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
57 | 2023-2024 | AEFMB302 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Arapça | 2 |
58 | 2023-2024 | AEFMB306 EĞİTİMDE DRAMA | Arapça | 2 |
59 | 2023-2024 | AEFMB404 OKULLARDA REHBERLİK | Arapça | 2 |
60 | 2023-2024 | AKRY100 KARİYER PLANLAMA | Arapça | 2 |
61 | 2023-2024 | ATES402 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Arapça | 2 |
62 | 2023-2024 | EFGK208 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ | Arapça | 2 |
63 | 2024-2025 | AEFMB101 EĞİTİME GİRİŞ | Arapça | 2 |
64 | 2024-2025 | AEFMB103 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Arapça | 2 |
65 | 2024-2025 | AEFMB202 TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Arapça | 2 |
66 | 2024-2025 | AEFMB205 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME | Arapça | 2 |
67 | 2024-2025 | AEFMB207 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Arapça | 2 |
68 | 2024-2025 | ATES201 İLKOKULDA DRAMA | Arapça | 2 |
69 | 2024-2025 | ATES401 MÜZİK ÖĞRETİMİ | Arapça | 2 |
1 |
iman sarmini
attended children and and war foundation s training on teaching recovery techniques
|
---|---|
2 |
iman sarmini
The Eye Movement Desensitization and Reprocessing – EMDR level 2 -3
|
3 |
iman sarmini
The Eye Movement Desensitization and Reprocessing – EMDR level 1
|
4 |
iman sarmini
Statistical analysis using SPSS
|
5 |
ıman sarmını
Corona virüsü korkusu ve onunla başa çıkma mekanizmaları
|
6 |
ıman sarmını
Okulda psikolojik dayanıklılık programı eğitimi
Hazırlayan: Dünya Çocukları Örgütü
|
7 |
iman sarmini
Attend a training course in speech disorders
|
8 |
iman sarmini
Fellow (FHEA)In recognition of attainment against the
Professional Standards Framework for
teaching and learning support in higher
education.
|
9 |
iman sarmini
Solidarity with Academic Communities in Syria & Türkiye
|
10 |
ıman sarmını
tezli yüksek lisans programı öğrencisi Hana MUSLIM'ın,
Kadına Yönelik Şiddetin Sorumluluk Taşıyan
Faktörleri ve Aile Yaşamına Yansımaları
(
Şanlıurfa İlinde Şiddete Uğrayan Kadınlar Üzerine Bir Vaka Çalışması
|
11 |
ıman sarmını
Travma sonrası büyüme /Post-traumatic growth
|
12 |
iman sarmini
A training diploma in the skills of a psychologist for people with mental disabilities
|
13 |
iman sarmini
İkinci düzey anaokulu öğretmenleri kursunun düzenlenmesi / Organizing a second-level kindergarten teachers’ course
|
14 |
ıman sarmını
Başlıklı yüksek lisans tezi:
Erken yaşta evlilik, sebepleri ve Türkiye'deki Suriyeli mülteci kadınlar üzerindeki etkileri
(Diyarbakır ilindeki Suriyeli mülteci kadınlar örneklemi üzerine bir saha araştırması).
|
15 |
iman sarmini
attended EMDR R-TEP and EMDR G-TEP Training
|
16 |
iman sarmini
attended EMDR for Children and Adolescence (Level 1) Training
|
1 |
DANIŞMANLIK VE GELİŞTİRME İÇİN AKADEMİ
DERNEĞİ
Üye Bilimsel Kuruluş 2023 |
---|