Doktor Öğretim Üyesi MUSTAFA ŞENEL

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ


YÖK Akademik ORCID WoS
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Eğitim Programları ve Öğretim  Eğitim Programları ve Öğretim

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

4 Adet
1
GÖÇ KÜLTÜR VE EĞİTİM

Bölüm Adı: ALMANYA, BİRLEŞİK KRALLIK VE FRANSA'DA GÖÇMEN EĞİTİM POLİTİKALARI VE UYGULAMALARI
Yazar(lar): ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: PARADİGMA AKADEMİ ISBN: 978-625-5972-28-6, TÜRKİYE, Çanakkale, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
2
Kuram ve Uygulamalarla Eleştirel Okuma

Bölüm Adı: Eleştirel Düşünme
Yazar(lar): ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: Nobel ISBN: 978-625-397-989-8, TÜRKİYE, Ankara, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
3
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış

Bölüm Adı: Venezuela Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri
Yazar(lar): ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-6810-90-7, TÜRKİYE, Ankara, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
4
Etkili Öğretim Stratejileri

Bölüm Adı: İlk Haftaki Derslerde Yapılması Gerekenler
Yazar(lar): ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: pegem akademi ISBN: 978-625-7228-12-1, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe

Makaleler

8 Adet
1
Exploring the Integration of Artful Thinking as an Innovative Approach to Foster Critical Thinking Skills

ŞENEL MUSTAFA,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: International Journal of Modern Education Studies
İngilizce, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
2
Examining Teachers' Views on the use of Artificial Intelligence (AI) in Education

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: i-manager’s Journal of Educational Technology
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
3
A Comparative Study of eTwinning Projects from the Perspectives of Turkish and European Preschool Teachers

ŞENEL MUSTAFA,Han Nevra
Yayın Yeri: Shanlax International Journal of Education
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
4
An Investigation of Private School Psychological Counseling and Guidance Teachers’ Views on Immigrant Students

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: Shanlax International Journal of Education
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
5
Development of pupils’ critical thinking skills through journal writing

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: International Forum for Education
Türkçe, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  marszalek.com.pl
6
Development of Creative Thinking Skills of Students Through Journal Writing

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education
Türkçe, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Eric
7
Ilkokul İngilizce dersinde ters yüz sınıf (flipped classroom) modeli uygulamasının değerlendirilmesi

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Dergipark
8
Beşinci Sınıf Yoğunlaştırılmış İngilizce Programı Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Düzenleyebilme Durumları

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi (TURKSOSBİLDER)
Türkçe, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Dergipark

Bildiriler

4 Adet
1
Özel Okul Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik Öğretmenlerinin Göçmen Öğrencilerle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: II. Uluslararası Göç Çalışmaları Sempozyumu
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 14.12.2023

Uluslararası  Özet bildiri
2
Kişisel Sosyal Sağlık Ekonomik "PSHE" Eğitimi

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi “Güncel Gelişmeler Doğrultusunda Eğitim Programları: Herkes İçin Eğitim”
TÜRKİYE, Aydın, İngilizce, 26.10.2023

Uluslararası  Özet bildiri
3
Teachers’ Viewpoints on AI Technology for Education

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: 5th International East-West Congress
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 08.09.2023

Uluslararası  Özet bildiri
4
How to Improve Students’ Creative Thinking Skills: A Model for Improving the Students' CTS

ŞENEL MUSTAFA
Yayın Yeri: The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019)
İngilizce, 09.10.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2022-2023 PROJE TABANLI ÖĞRENME Türkçe 3
2 2022-2023 EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ GELİŞMELER Türkçe 4
3 2023-2024 PROJE TABANLI ÖĞRENME Türkçe 3
4 2023-2024 ÖĞRENME STİLLERİ Türkçe 3
5 2023-2024 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME Türkçe 3
6 2024-2025 PROJE KÜLTÜRÜ VE YÖNETİMİ Türkçe 3
7 2024-2025 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2022-2023 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ Türkçe 2
2 2022-2023 Eleştirel ve Analitik Düşünme Türkçe 2
3 2022-2023 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Türkçe 2
4 2022-2023 Eğitimde Araştırma Yöntemleri Türkçe 2
5 2022-2023 Eğitimde Ahlâk ve Etik Türkçe 2
6 2022-2023 KAPSAYICI EĞİTİM Türkçe 2
7 2022-2023 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi Türkçe 2
8 2023-2024 Öğretim İlke ve Yöntemleri Türkçe 2
9 2023-2024 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 2
10 2023-2024 Eğitim Sosyolojisi Türkçe 2
11 2023-2024 Eleştirel ve Analitik Düşünme Türkçe 2
12 2023-2024 Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi Türkçe 2
13 2023-2024 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ Türkçe 2
14 2023-2024 KAPSAYICI EĞİTİM Türkçe 2
15 2023-2024 Sosyal Beceri Öğretimi Türkçe 2
16 2024-2025 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ Türkçe 4

Yönetilen Tezler

Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Afet İle İlgili İçeriklerin CIIP Program Değerlendirme Modeline Göre İncelenmesi HÜSNE YILMAZ TezMerkezi 2024