GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
GÖÇ KÜLTÜR VE EĞİTİM
Bölüm Adı: ALMANYA, BİRLEŞİK KRALLIK VE FRANSA'DA GÖÇMEN EĞİTİM POLİTİKALARI VE UYGULAMALARI |
---|---|
2 |
Kuram ve Uygulamalarla Eleştirel Okuma
Bölüm Adı: Eleştirel Düşünme |
3 |
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış
Bölüm Adı: Venezuela Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri |
4 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Bölüm Adı: İlk Haftaki Derslerde Yapılması Gerekenler |
1 |
Exploring the Integration of Artful Thinking as an Innovative Approach to Foster Critical Thinking Skills
ŞENEL MUSTAFA,DÖŞ BÜLENT
|
---|---|
2 |
Examining Teachers' Views on the use of Artificial Intelligence (AI) in Education
ŞENEL MUSTAFA
|
3 |
A Comparative Study of eTwinning Projects from the Perspectives of Turkish and European Preschool Teachers
ŞENEL MUSTAFA,Han Nevra
|
4 |
An Investigation of Private School Psychological Counseling and Guidance Teachers’ Views on Immigrant Students
ŞENEL MUSTAFA
|
5 |
Development of pupils’ critical thinking skills through journal writing
ŞENEL MUSTAFA
|
6 |
Development of Creative Thinking Skills of Students Through Journal Writing
ŞENEL MUSTAFA
|
7 |
Ilkokul İngilizce dersinde ters yüz sınıf (flipped classroom) modeli uygulamasının değerlendirilmesi
ŞENEL MUSTAFA
|
8 |
Beşinci Sınıf Yoğunlaştırılmış İngilizce Programı Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Düzenleyebilme Durumları
ŞENEL MUSTAFA
|
1 |
Özel Okul Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik Öğretmenlerinin Göçmen Öğrencilerle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
ŞENEL MUSTAFA
|
---|---|
2 |
Kişisel Sosyal Sağlık Ekonomik "PSHE" Eğitimi
ŞENEL MUSTAFA
|
3 |
Teachers’ Viewpoints on AI Technology for Education
ŞENEL MUSTAFA
|
4 |
How to Improve Students’ Creative Thinking Skills: A Model for Improving the Students' CTS
ŞENEL MUSTAFA
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | PROJE TABANLI ÖĞRENME | Türkçe | 3 |
2 | 2022-2023 | EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ GELİŞMELER | Türkçe | 4 |
3 | 2023-2024 | PROJE TABANLI ÖĞRENME | Türkçe | 3 |
4 | 2023-2024 | ÖĞRENME STİLLERİ | Türkçe | 3 |
5 | 2023-2024 | ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 3 |
6 | 2024-2025 | PROJE KÜLTÜRÜ VE YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
7 | 2024-2025 | ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
2 | 2022-2023 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | Türkçe | 2 |
3 | 2022-2023 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 2 |
4 | 2022-2023 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
5 | 2022-2023 | Eğitimde Ahlâk ve Etik | Türkçe | 2 |
6 | 2022-2023 | KAPSAYICI EĞİTİM | Türkçe | 2 |
7 | 2022-2023 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Türkçe | 2 |
8 | 2023-2024 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
9 | 2023-2024 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 2 |
10 | 2023-2024 | Eğitim Sosyolojisi | Türkçe | 2 |
11 | 2023-2024 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | Türkçe | 2 |
12 | 2023-2024 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Türkçe | 2 |
13 | 2023-2024 | EĞİTİM SOSYOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
14 | 2023-2024 | KAPSAYICI EĞİTİM | Türkçe | 2 |
15 | 2023-2024 | Sosyal Beceri Öğretimi | Türkçe | 2 |
16 | 2024-2025 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Afet İle İlgili İçeriklerin CIIP Program Değerlendirme Modeline Göre İncelenmesi | HÜSNE YILMAZ | TezMerkezi | 2024 |