GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
JASP ile İstatistiksel Analiz: Uygulamalı Bir Rehber
Bölüm Adı: Frekanslar Modülü |
---|
1 |
Oyunlaştırma için Oyuncu Tipleri Ölçeğinin Ortaokul Düzeyine Uyarlanması ve Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
BIYIKLIOĞLU BÜŞRA,YILDIRIM İBRAHİM,MELEN TUĞBERK
|
---|
1 |
(2237-A): Öğrenme-Öğretme Süreçlerinde WEB 2 Araçlarının Kullanımı
Lisansüstü öğrenimdeki öğretmenlerin, WEB 2 araçlarına yönelik teknopedagojik yeterliliklerini artırmayı, eğitim teknolojilerinin öğrenme-öğretme süreçlerinde etkin bir şekilde kullanımına katkı sağlamayı hedefleyen bilimsel etkinlik projesi.
|
---|---|
2 |
(2237-A): Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Okul Öncesi Eğitimde Kullanımı ve Materyal Tasarımı
Okul öncesi eğitimde, AR uygulamalarının etkin kullanımı ve çocukların gelişimsel özelliklerinin dikkate alınarak, öğrenme süreçlerine teknolojik entegrasyonun yapılmasına ilişkin, okul öncesi eğitim uzmanlarına ve uygulayıcılarına yönelik proje.
|
3 |
(4008): (124B602) Doğada Hepimiz Aynıyız-2
Doğa temelli, disiplinler arası etkinliklerle 11-15 yaş arası hafif zihinsel engelli öğrenciler ve özel eğitim öğretmenlerinin doğa bilimlerine ilgisini ve olumlu tutumlarını artırmayı, bilimsel ve sosyal becerilerini geliştirmeyi amaçlayan proje.
|
4 |
(4008): (222B080) Doğada Hepimiz Aynıyız
Özel gereksinimli bireylerin, okul dışı öğrenme ortamında doğa ile bütünleşmesini sağlamayı, doğa konusunda özel öğrencilerde merak oluşturmayı ve farkındalık yaratmayı amaçlayan, disiplinlerarası uygulamalı atölyeler içeren proje.
|
5 |
(4004): (123B774) Harmoni Üçgeni: Doğa, Matematik ve Yaratıcı Yazarlık
Öğrencilerin, doğa gibi okul dışı öğrenme ortamlarında araştırma, sorgulama, merak gibi duygularını teşvik etmek; öğrenme motivasyonlarını artırmak ve etkinliklerle doğadaki matematiği fark etmelerini sağlamayı hedefleyen disiplinlerarası proje.
|
6 |
(2237-A): WEB 2.0 Araçlarıyla Sınıf İçi Öğrenimin Geliştirilmesi Etkinliği
COVID-19’la birlikte artan uzaktan eğitim ve dijital öğrenme süreçlerinin, sınıf içi eğitim ve öğretim süreçlerine entegrasyonunun sağlanmasını yaygınlaştırmak amacıyla öğretmenlerin dijital beceri ve okuryazarlıklarını geliştirmeyi hedefleyen proje.
|
1 |
(2237-A): (Katılımcı) Yükseköğretimde Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi için Ölçme ve Değerlendirme Kavramları ile İstatistiksel Bilgi ve Becerilerin Kazandırılması
Temel ölçme ve değerlendirme kavramları, eğitim ve öğretim süreçlerinde kullanılan değerlendirmeler ve türleri, ölçek analizlerinde kullanılan istatistikler, geçerlik ve güvenirlik analizleri, standart puanlar, Z ve T puan dönüşümlerini içeren proje.
|
---|
1 |
Amerikan Psikoloji Birliği
Üye Bilimsel Kuruluş 2023 |
---|---|
2 |
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2021 |
3 |
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2021 |