Doktor Öğretim Üyesi PELİN DERİNALP

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ


YÖK Akademik ORCID
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  İngiliz Dili Eğitimi  İngiliz Dili Eğitimi

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Makaleler

6 Adet
1
Online learning and learner autonomy: a comparative study of Turkish and Indonesian EFL students’ perspectives

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: Journal of Education and Learning (EduLearn)
İngilizce, 2025

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scopus
2
Adaptation of the Student Attitudes Toward Artificial Intelligence Scale to the Turkish Context: Validity and Reliability Study

DERİNALP PELİN,ÖZYURT MELİKE
Yayın Yeri: International Journal of Human–Computer Interaction
Türkçe, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
3
Exploring English for Academic Purposes Program: Needs analysis and impact evaluation

Lestari Damayanti, İka,DERİNALP PELİN,Asyifa Firly,Suryatama Kurniawan
Yayın Yeri: Studies in English Language and Education
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCOPUS
4
Past, Present, and Future of Artificial Intelligence in Education: A Bibliometric Study

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: Sakarya University Journal of Education
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2024

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
5
Sibling Bullying in Turkish Adolescents: Translation and Cross-Cultural Validation of the Sibling Bullying Questionnaire

Deniz Emre, DERİNALP PELİN, Gulkanat Ilayda, Kaz Cagla, Ozhan Neslihan, Toseeb Umaar
Yayın Yeri: Journal of Family Violence
Türkçe, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
6
Defining reflective practice from the Indonesian novice EFL teachers\u2019 perspective

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: Reflective Practice
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  British Education Index

Bildiriler

11 Adet
1
Juxtaposition of Technology in Education and Teacher Professional Development

DERİNALP PELİN,AGAÇ GÜLAY
Yayın Yeri: The 5th Incotepd
ENDONEZYA, Yogyakarta, İngilizce, 25.06.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
2
Ethical considerations and safeguards in AI-powered professional development

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: The 5th Incotepd
ENDONEZYA, Yogyakarta, İngilizce, 25.06.2024

Uluslararası
3
An investigation of secondary school students' attitudes towards artificial intelligence

ÖZYURT MELİKE,DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: Ankara international Congress scientific research-IX
TÜRKİYE, Ankara, İngilizce, 26.12.2023

Uluslararası  Özet bildiri
4
Augmented Reality Within the Past Five Years in Turkey: A Systematic Review

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: Proceedings of the 7th International Conference on Teaching, Learning and Education
DANİMARKA, İngilizce, 03.11.2023

Uluslararası  Tam metin bildiri
5
Reflective Practice for Continuous Professional Development

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: Second International Education Conference (ILEC)
ENDONEZYA, İngilizce, 07.12.2022

Uluslararası
6
Reflective practice for continuous professional development

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: "Illuminating English Language Teaching Post Covid-19: How to Solve its Threats and Seize Benefits"
ENDONEZYA, İngilizce, 07.12.2022

Uluslararası
7
Study skills at international universities

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: UK-ID English Digital Innovation Grants Project
ENDONEZYA, Bandung, İngilizce, 20.05.2022

Uluslararası
8
Internationalisation and networking skills

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: UK-ID English Digital Innovation Grants Project
ENDONEZYA, Bandung, İngilizce, 20.05.2022

Uluslararası
9
Transcultural communication: Language and locus of integration in diversifying HE

Jack Victoria, Xing Bijia, Sakamoto Yoshikazu, DERİNALP PELİN, Smith Katie
Yayın Yeri: BALEAP
İngilizce, 27.03.2021

Uluslararası  Özet bildiri
10
Professional development: How and why to be a reflective practitioner

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: International webinar on teacher training
ENDONEZYA, İngilizce, 07.08.2020

Uluslararası
11
Exploring Indonesian novice EFL teachers' understanding of and practices of reflection: An exploratory study

DERİNALP PELİN
Yayın Yeri: Language in Focus
HIRVATİSTAN, Dubrovnik, İngilizce, 02.05.2019

Uluslararası  Özet bildiri

Projeler

1 Adet
1
The Indonesia Partnerships for English Teacher Development Project

Endonezyalı İngilizce öğretmenlerinin Akademik İngilizce öğretim becerilerini geliştirmek
01.01.2022 - 31.03.2023
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar,   Proje Koordinatörü 

ULUSLARARASI  Tamamlandı

Üniversite Dışı Deneyim

1 Adet
1
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

İngilizce Öğretmeni
İngilizce Öğretmeni,

2010 - 2016

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2021-2022 Sözlü İletişim Becerileri 2 İngilizce 2
2 2021-2022 Sözlü İletişim Becerileri 2 (Şube 2) İngilizce 2
3 2021-2022 Dil Edinimi İngilizce 2
4 2021-2022 Dil Edinimi (Şube 2) İngilizce 2
5 2021-2022 Language Acquisition İngilizce 3
6 2021-2022 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II Türkçe 2
7 2021-2022 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II (2. Şube) Türkçe 2
8 2022-2023 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
9 2022-2023 Bilim ve Araştırma Etiği Türkçe 2
10 2022-2023 Eleştirel ve Analitik Düşünme Türkçe 2
11 2022-2023 Öğretmenlik Uygulaması 1 İngilizce 2
12 2022-2023 Mikro Öğretim İngilizce 2
13 2022-2023 Okuma Becerileri 1 İngilizce 2
14 2022-2023 Okuma Becerileri 1 (2. Şube) İngilizce 2
15 2022-2023 Yazma Becerileri 1 İngilizce 2
16 2022-2023 Yazma Becerileri 1 (2. Şube) İngilizce 2
17 2022-2023 Sözlü İletişim Becerileri 1 İngilizce 2
18 2022-2023 Sözlü İletişim Becerileri 1 (2. Şube) İngilizce 2
19 2022-2023 Okul Deneyimi Türkçe 1
20 2022-2023 Advanced Reading and Writing I İngilizce 3
21 2022-2023 Oral Communication Skills I İngilizce 3
22 2022-2023 Effective Communication İngilizce 3
23 2022-2023 Oral Expression and Public Speaking İngilizce 3
24 2022-2023 Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 Türkçe 1