GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
Döküman/Dosya tablolar-z-kikare-t6048.pdf |
1 |
The Effect of Problem Posing Attitude on Problem Solving Attitude: The
Mediating Role of Mathematical Self-Efficacy
ÇELİK HALİL COŞKUN,ÖZDEMİR FURKAN,BİNDAK RECEP
|
---|---|
2 |
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Çarpanlar-Katlar ile Veri Analizi Konularındaki Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
DOĞAN ADEM, BİNDAK RECEP
|
3 |
The Effect of Creative Writing Approach on Students Writing Attitudes and Writing Skills in 6th Grade Turkish Lesson
AKTO AKİF, KIRAN ÖLMEZ Ela, BİNDAK RECEP
|
4 |
Examining Mathematical Justification Levels of 7th Grade Students,
ÖZMUSUL BEGÜM, BİNDAK RECEP
|
5 |
Ortaokul Öğrencilerinde Matematik Özyeterliğinin Yordayıcısı Olarak Okula Aidiyet Ve Matematik Motivasyonu
BOZKUŞ ENSARİ, BOZKUŞ BAŞAK HİLAL, BİNDAK RECEP
|
6 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tükenmişliklerinin Yordayıcısı Olarak Okul İklimi ve Örgütsel Bağlılık
DÖNÜK OKTAY, BİNDAK RECEP
|
7 |
İlkokul matematik dersinde problem çözme öğretim uygulamaları
PESEN CAHİT, BİNDAK RECEP
|
8 |
Likert tipi ölçeklerde katilim düzeyi sayisindaki değişikliğin psikometrik özelliklerinin incelenmesi
ÖZKAN RÜYA,BİNDAK RECEP
|
9 |
COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KİTAP OKUMA TUTUM VE DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
KAYA AHMET İHSAN, KAYA ASLIHAN, BİNDAK RECEP
|
10 |
Determination of fruit growth and fruit peel and aril colors in differentpomegranate genotypes
TÜRKER SERDAR,POLAT ATİLA AYTEKİN,BİNDAK RECEP
|
11 |
2010-2017 yılları arasında türkiye'de matematik eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi.
BİNDAK RECEP, TERECİ ABDULLAH
|
12 |
A bibliometric analysis of the essential oil-bearing plants exposed to the water stress: How long way we have come and how much further?
KULAK MUHİTTİN,ÖZKAN ALİ,BİNDAK RECEP
|
13 |
Lise 9.sınıf öğrencilerinin şiddet eğilimlerinin sosyal problem çözme becerileri ile bazı değişkenler açısından incelenmesi.
EMİROĞLU MÜRŞİDE, BİNDAK RECEP
|
14 |
Parameter estimation for linear regression using Bootstrap method
BİNDAK RECEP
|
15 |
SLCO1B1 Polymorphisms are Associated With Drug Intolerance in Childhood Leukemia Maintenance Therapy
Eldem İrem,Yavuz Duygu,Cumaoğulları Özge,İLERİ DİLBER TALİA,Ünal İnce Elif,ERTEM MEHMET,DOĞANAY ERDOĞAN BEYZA,BİNDAK RECEP,ÖZDAĞ HİLAL,Şatıroğlu Tufan NL,Uysal L Zümrüt
|
16 |
Matematiksel ilişkilendirme öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
ÖZGEN KEMAL,BİNDAK RECEP
|
17 |
Okul yöneticilerinde algılanan yaşam kalitesi
EKİNCİ ABDURRAHMAN, SAKIZ HALİS, BİNDAK RECEP
|
18 |
Beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının mesleki kaygi düzeyleri (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği)
UÇAK KUDBETTİN, BİNDAK RECEP
|
19 |
Bazı Kişisel Değişkenlerin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerindeki Etkisi Bir Regresyon Modeli
AKHAN ŞAKİR, BİNDAK RECEP
|
20 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin sınav soruları ile TEOG matematik sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne göre analizi
KARAMAN MUHAMMED,BİNDAK RECEP
|
21 |
Comparative study on fatty acid composition of olive (Olea europaea L.), with emphasis on phytosterol contents
ÖZKAN ALİ,ABOUL ENEIN Hassan Y,KULAK MUHİTTİN,BİNDAK RECEP
|
22 |
Mekân - Cinayet Bağıntısına Küresel Bir Bakış: Bir Davranışsal Coğrafya Çalışması
ÖZGEN NURETTİN,BİNDAK RECEP
|
23 |
Ortaokul öğrencilerinde matematik başarısının matematik kaygısı sınav kaygısı ve bazı demografik değişkenlerle ilişkisinin incelenmesi
YILMAZ HARUN REŞİT,BİNDAK RECEP
|
24 |
Liderlik yoğunluğu envanterinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
SAMANCIOĞLU MUSTAFA, BAĞLIBEL MURAT, BİNDAK RECEP
|
25 |
Okullarda sosyal adalet ölçeğinin geliştirilmesi
KARACAN HÜSEYİN, BAĞLIBEL MURAT, BİNDAK RECEP
|
26 |
İller arası göç tahmini için bir çekim modeli cazibe modeli önerisi
BİNDAK RECEP
|
27 |
Aflatoxin B1 and aflatoxins in ground red chilli pepper after drying.
ÖZKAN ALİ,BİNDAK RECEP,ERKMEN OSMAN
|
28 |
Öğretmenler için bilgisayar tutum ölçeğinin güvenirlik ve geçerlik çalışması
BİNDAK RECEP, ÇELİK HALİL COŞKUN
|
29 |
Relationship between Randomness and Coefficient Alpha: A Monte Carlo Simulation Study
BİNDAK RECEP
|
30 |
Prevalence of Obesity in Elementary Schools in Mardin South Eastern of Turkey A Preliminary Study
BATTALOĞLU İNANÇ BETÜL,SAY ŞAHİN DENİZ,OĞUZÖNCÜL AYŞE FERDANE,BİNDAK RECEP,MUNGAN FERİDE
|
31 |
İlköğretim II kademe öğrencilerinin matematik kaygılarının incelenmesi.
DURSUN ŞEMSETTİN, BİNDAK RECEP
|
32 |
Lise öğrencilerinin matematik okuryazarlığına yönelik özyeterlik inançlarının belirlenmesi.
ÖZGEN KEMAL, BİNDAK RECEP
|
33 |
Mann-Whitney U ile Student’s t testinin I.Tip Hata ve Güç bakımından Karşılaştırılması: Monte Carlo Simülasyon Çalışması
BİNDAK RECEP
|
34 |
Öğretmen Adaylarının Doğal Afetler Konusuna Yönelik “Etkili Öğrenme Biçimleri” nin Belirlenmesi
ÖZGEN NURETTİN,ESER ÜNALDI ÜLKÜ,BİNDAK RECEP
|
35 |
Matematik okuryazarlığı öz yeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
ÖZGEN KEMAL,BİNDAK RECEP
|
36 |
Coğrafya dersine yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilmesi
ÖZGEN NURETTİN, BİNDAK RECEP, BİREL FIRAT KIYAS
|
37 |
OKUL DENEYİMİ- I UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGILARI (DİCLE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
KUDU MUSTAFA, ÖZBEK RAMAZAN, BİNDAK RECEP
|
38 |
Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
ÇELİK HALİL COŞKUN, BİNDAK RECEP
|
39 |
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
ÇELİK HALİL COŞKUN, BİNDAK RECEP
|
40 |
İlköğretim öğrencileri için matematik kaygı ölçeği
BİNDAK RECEP
|
1 |
BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE ÖĞRETMENLERİN OKUL İKLİMİ ALGILARI, ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI VE TÜKENMİŞLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
BİNDAK RECEP, DÖNÜK OKTAY
|
---|---|
2 |
Ortaokul matematik öğretmenlerinin tükenmişliklerinin yordayıcısı olarak okul iklimi ve örgütsel bağlılık (Malatya ili örneği)
DÖNÜK OKTAY, BİNDAK RECEP
|
3 |
Nonparametrik istatistik tekniklerinin lisansüstü tezlerde kullanımı
BİNDAK RECEP
|
4 |
Investigation of Geometrical Justification Skill Levels of Middle School 7th Grade Students, Internatıonal Conference On Mathematıcs
ÖZMUSUL Begüm,BİNDAK RECEP,BOZKURT ALİ
|
5 |
Bazı nar genotiplerinin Gaziantep ekolojisindeki kalite özellikleri
TÜRKER SERDAR,POLAT ATİLA AYTEKİN,BİNDAK RECEP
|
6 |
Development of Mathematical Connection Self-Efficacy Scale
ÖZGEN KEMAL, BİNDAK RECEP
|
7 |
Statistical Evaluation of Antimicrobial Effects of Aromatic Plant Essential Oil on bacteria, Yeasts and Molds. , p.752, ISBN: 978-605-4988-14-3.
Anas Almohammed,BİNDAK RECEP,ERKMEN OSMAN
|
8 |
Varsayımlar ihlal edildiğinde ANOVA F yerine kullanılan Kruskal Wallis H ile Welch testlerinin I tip hata bakımından karşılaştırılması
BİNDAK RECEP
|
9 |
Matematik öğretmen adaylarının matematik okuryazarlığı öz yeterlik algıları
ÖZGEN KEMAL, BİNDAK RECEP
|
10 |
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR VE BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARI
ÖZGEN KEMAL, OBAY MUSTAFA, BİNDAK RECEP
|
1 |
Dicle Üniversitesi
Arş.Gör.
|
---|---|
2 |
Milli Eğitim Bakanlığı
Öğretmen
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Matematik Eğitimi Araştırmalarında Çok Değişkenli İstatistik | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | NİCEL ARAŞTIRMALARDA VERİ ANALİZ YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Bilimsel Araştırmalarda Veri Analizi ve İstatistik Teknikler | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | Matematik eğitimi Araştırmalarında Nicel Veri Analizi | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Parametrik Olmayan İstatistik Yöntemler ve Uygulamaları | Türkçe | 3 |
5 | 2019-2020 | VERİ ANALİZİ VE İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | CEBİRE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2 | 2018-2019 | İSTATİSTİK VE OLASILIK-II | Türkçe | 4 |
3 | 2019-2020 | İSTATİSTİK VE OLASILIK-I | Türkçe | 4 |
4 | 2019-2020 | İSTATİSTİK VE OLASILIK-I, II | Türkçe | 8 |
5 | 2019-2020 | Olasılık | Türkçe | 2 |
6 | 2020-2021 | Analiz1 | Türkçe | 2 |
7 | 2020-2021 | Analiz3 | Türkçe | 2 |
8 | 2020-2021 | Cebir | Türkçe | 2 |
9 | 2020-2021 | İstatisti | Türkçe | 2 |
10 | 2013-2014 | İSTATİSTİK ve OLASILIK I/II | Türkçe | 4 |
11 | 2014-2015 | GENEL MATEMATİK | Türkçe | 6 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Mesleki Matematik II | Türkçe | 4 |
2 | 2018-2019 | MESLEKİ MATEMATİK | Türkçe | 4 |
3 | 2019-2020 | MESLEKİ MATEMATİK II | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Geometri öğretimi uygulamalarının matematiksel niteliği: Bir durum çalışması | OZAN ESENDEMİR | TezMerkezi | 2020 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin kesir problemleri çözme süreçlerinin çoklu temsil ve yaratıcılık bağlamında incelenmesi | SEZEN GÜN | TezMerkezi | 2024 |
2 | Devam Ediyor | İşbirlikli öğrenme temelli Problem çözme etkinliklerinin 5. sınıf öğrencilerinin problem çözmedeki başarına etkisi ve öğrenci görüşleri | MÜNEVVER TEMİZ | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Matematik eğitimi araştırmaları trendleri: tematik ve bibliyometrik analizi | HAYRUNNİSA KARABACAK | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin matematiğe ilişkin metaforik algılarının incelenmesi | ORHAN AYDIN | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | İlköğretim matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagoik alan bilgileri ile mesleki öz yeterlikleri arasındaki ilişkiler | GİRAYHAN KAZANCI | TezMerkezi | 2022 |
6 | Tamamlandı | Suriyeli öğrencilere matematik eğitimi veren öğretmenlerin karşılaştıkları zorluklar | EMİŞ BAŞTUĞ | TezMerkezi | 2022 |
7 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinde sayı duyusu gelişimi | GÜL ŞAHİN | TezMerkezi | 2019 |
8 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerine yönelik geometri kaygı ölçeğinin geliştirilmesi ve geometri kaygısının bazı değişkenlere göre yordanması | HANDE NUR AKARCA | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin psikomotor becerisine ilişkin bilgilerinin incelenmesi | ŞAHİN TOSUN | TezMerkezi | 2019 |
10 | Tamamlandı | Ortaokul matematik öğretmenlerinin tükenmişliklerinin yordayıcısı olarak okul iklimi ve örgütsel bağlılık (Malatya ili örneği) | OKTAY DÖNÜK | TezMerkezi | 2019 |
11 | Tamamlandı | Likert tipi ölçeklerde katılım düzeyi sayısındaki değişikliğin psikometrik özelliklerinin incelenmesi | RÜYA ÖZKAN | TezMerkezi | 2019 |
12 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinin okul tükenmişliği ile matematik dersine yönelik tutumları arasındaki ilişki | HASAN KURT | TezMerkezi | 2019 |
13 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin matematiksel süreç becerilerine ilişkin bilgi düzeyleri | SÜLBİYE POLAT | TezMerkezi | 2018 |
14 | Tamamlandı | Gerçekçi matematik eğitiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin dörtgenlerde alan konusundaki matematiksel başarılarına ve motivasyonlarına etkisi | AYŞE YONUCUOĞLU | TezMerkezi | 2018 |
15 | Tamamlandı | Ortaokul 6-8.sınıf öğrencilerinde aritmetik performans ile sayı duyusu arasındaki ilişki | DUYGU ŞAHİN | TezMerkezi | 2018 |
16 | Tamamlandı | Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin matematiksel gerekçelendirme becerileri düzeylerinin incelenmesi | BEGÜM ÖZMUSUL | TezMerkezi | 2018 |
17 | Tamamlandı | 2010-2017 yılları arasında Türkiye'de matematik eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin bazı kriterlere göre karşılaştırmalı incelenmesi | ABDULLAH TERECİ | TezMerkezi | 2017 |
18 | Tamamlandı | İlköğretim matematik öğretmenlerinin sınav soruları ile TEOG matematik sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisine göre analizi | MUHAMMED KARAMAN | TezMerkezi | 2016 |
19 | Tamamlandı | İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinde matematik başarısı ile matematik kaygısı, sınav kaygısı ve bazı demografik değişkenlerle ilişkisinin incelenmesi | HARUN REŞİT YILMAZ | TezMerkezi | 2015 |
20 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin matematik başarısının matematik tutumu, okul kültürü ve bazi demografik değişkenlerle ilişkisinin incelenmesi | ŞAKİR AKHAN | TezMerkezi | 2015 |