
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İSLAHİYE İKT.ve İDARİ BİL.FAK. İŞLETME
					
1 | 
					TURİZM VE DESTİNASYON ARAŞTIRMALARI VIII
						 
Bölüm Adı: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK PAZARLAMASI: TURİZM SEKTÖRÜ  | 
				
|---|---|
2 | 
					GİRİŞİMCİLİĞİ KEŞFET
						 
Bölüm Adı: SOSYAL GİRİŞİMCİLİK  | 
				
3 | 
					TEORİKTEN PRATİĞE İŞLETME BİLİMİ
						 
Bölüm Adı: İŞLETMELERİN SINIFLANDIRILMASI  | 
				
4 | 
					Dynamics of International  Tourism: Contemporary Issues and Problems
						 
Bölüm Adı: Information and Communication Technologies in e- Tourism  and the Transformative Effects of Covid- 19  | 
				
5 | 
					TÜKETICI DAVRANIŞLARI
						 
Bölüm Adı: TÜKETİCİ DAVRANIŞ MODELLERİ VE  SATIN ALMA AŞAMALARI  | 
				
6 | 
					PAZARLAMA İLKELERİ
						 
Bölüm Adı: PAZAR BÖLÜMLENDİRME,    PAZAR HEDEFLEME VE PAZAR KONUMLANDIRMA  | 
				
7 | 
					MARKA VE MARKA ÖZGÜNLÜĞÜ (UYGULAMALI)
						 
Yazar(lar): DAĞ KAZIM, DURMAZ YAKUP 	  | 
				
8 | 
					Gospodarka i Finanse
						 
Bölüm Adı: A THEORETICAL APPROACH TO STRATEGIC MARKETING ALLIANCES AND STRATEGIC ALLIANCE TYPES  | 
				
1 | 
					The effect of consumer inspiration on experience extension in augmented reality marketing
						 
 DAĞ KAZIM,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,AKÇACI TANER 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					THE ADOPTION OF AUGMENTED AND VIRTUAL REALITY TECHNOLOGIES IN THE CONTEXT OF THE UTAUT MODEL AND BEHAVIORAL INTENTION
						 
 DAĞ KAZIM,ÇAVUŞOĞLU SİNAN,ASLAN FERHAT 
   | 
				
3 | 
					Brand experience and consumer inspiration: The mediating role of openness to experience. 
						 
 ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DAĞ KAZIM 
   | 
				
4 | 
					Artırılmış Gerçeklik Deneyiminin Artırılmış Gerçeklik Tatmini ve Davranışsal Niyet Üzerindeki Rolü (The Role of Augmented Reality Experience on Augmented Reality Satisfaction and Behavioral Intention)
						 
 GÖRAL MURAT, DAĞ KAZIM 
   | 
				
5 | 
					The effect of immersive experience user engagement and nbsp perceived authenticity on place satisfaction in the context of nbsp augmented reality
						 
 DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DURMAZ YAKUP 
   | 
				
6 | 
					Marka Deneyiminin Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkisi
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
7 | 
					ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK PAZARLAMASINDA ÇEVRİMİÇİ HİZMET DENEYİMİNİN İNCELENMESİ (EXAMİNİNG ONLİNE SERVİCE EXPERİENCE İN AUGMENTED REALİTY MARKETİNG)
						 
 DAĞ KAZIM, BÜKEY AZİZ, ALTUNÖZ ÖZLEM 
   | 
				
8 | 
					Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Turizm Destinasyon Seçimi Üzerindeki Etkisi: Planlı Davranış Teorisi Bağlamında Bir İnceleme
						 
 DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM, PAKSOY SADETTİN 
   | 
				
9 | 
					Marka özgünlüğü, algılanan değere ve marka güvenine yol açar (Brand authenticity leads to perceived value and brand trust)
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
10 | 
					Artırılmış Gerçeklik Kullanımının Algılanan Avantaj, Varoluşsal Özgünlük ve Tatmin Üzerindeki Etkileri
						 
 ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM 
   | 
				
11 | 
					Mekânsal Bağlılık ile Mekân Tatmini Arasındaki İlişkide Çevreci Davranışsal Niyetin Rolü (The Role of Environmental Behavioral Intention in the Relationship Between Place Attachment and Place Satisfaction)
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
12 | 
					Restoran Sektöründe İlişki Kalitesinin Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkileri
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
13 | 
					YAVAŞ TURİZM BAĞLAMINDA ÖZGÜNLÜK, MEKÂNSAL BAĞLILIK VE DAVRANIŞSAL NİYET ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: HALFETİ ÖRNEĞİ
						 
 DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT 
   | 
				
14 | 
					Akıllı Turizm Teknolojilerinin Hafızaya Dayalı Turizm Deneyimleri, Turist Tatmini ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Akıllı Şehir Antalya Örneği
						 
 ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT, DAĞ KAZIM 
   | 
				
15 | 
					Flexible Working Systems and Job Satisfaction in A Changing World Order: An Empirical Study
						 
 DURMAZ YAKUP, Bitiren Tugce Nurbanu, DAĞ KAZIM 
   | 
				
16 | 
					Müşteri Tatmini ve Marka Değiştirme Niyeti: Türkiye’de Mobil Hizmetler Üzerine Bir Çalışma
						 
 ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM, DEMİRAĞ BÜLENT 
   | 
				
17 | 
					CONSUMPTİON, CONSUMER BEHAVİOR AND NEW HABİTS ACQUİRED BY CONSUMERS AS A RESULT OF COVID-19 MEASURES
						 
 DURMAZ YAKUP, DAĞ KAZIM 
   | 
				
18 | 
					COVİD-19’UN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: YERLİ TURİSTLER 
ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
						 
 DAĞ KAZIM, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DEMİRAĞ BÜLENT 
   | 
				
19 | 
					Marka Özgünlüğünün Marka İmajı ve Marka Tercihindeki İlişkisinde Marka Güveninin Aracılık Rolü
						 
 DAĞ KAZIM, DURMAZ YAKUP 
   | 
				
20 | 
					Dindarlık, Tutum ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Almanya daki Müslüman Tüketicilerin Helal Gıda Etiketli Ürünlere Yönelik Algılarının VAB Modeli İle İncelenmesi (Investigation of the Relationship between Religiosity, Attitud
						 
 DEMİRAĞ BÜLENT, ÇAVUŞOĞLU SİNAN, DAĞ KAZIM 
   | 
				
21 | 
					ETİK LİDERLİĞİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGISINA ETKİSİNDE ÖRGÜTSEL GÜVENİN ARACI ROLÜ
						 
 BÜYÜKBEŞE TUBA, DAĞ KAZIM 
   | 
				
22 | 
					Öğretmenlerin Psikolojik Sermaye Seviyelerinin İşe İlişkin Duyuşsal İyilik Algıları Üzerine Etkisi
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
23 | 
					MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNÜN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: CEP TELEFONU MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
						 
 DURMAZ YAKUP, DAĞ KAZIM 
   | 
				
1 | 
					AUTHENTICITY IN SMALL-SCALE BUSINESSES: THE EFFECT OF COMMITMENT ON 
PURCHASE INTENTION
						 
 ÇAVUŞOĞLU SİNAN,DAĞ KAZIM 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					COVID-19’un Tüketicilerin Panik Satın Alma Davranışına Etkilerinin İncelenmesi
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
3 | 
					Yeşil Eko-etiket Ürünlerini Kullanan Tüketicilerin Davranışsal Niyetini Anlamak
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
4 | 
					SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ ANLAMAKTA MARKA GÜVENİNİN ROLÜ
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
5 | 
					Marka Aşkı, Marka Sadakati ve Ağızdan Ağıza İletişim: Türk Hava Yolları Örneği.
						 
 DAĞ KAZIM 
   | 
				
1 | 
					Tübitak 2237-A / DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL İNOVASYONUN TOPLUMSAL YANSIMALARI
						 
 Dijital Dönüşüm 
  | 
				
|---|
1 | 
					MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
						 
 Sınıf Öğretmeni 
  | 
				
|---|
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2022-2023 | MARKA GELİŞTİRME | Türkçe | 6 |