GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
REKTÖRLÜK REKTÖRLÜK
1 |
GÜNCEL DİJİTAL PAZARLAMA PARADİGMALARI
Bölüm Adı: Pazarlamanın Değişen Dünyası ve Pazarlama 4.0 |
---|---|
2 |
Toplam Marka Yönetimi
Bölüm Adı: Markaların Efendisi: Marka İsmi |
3 |
Kamu Yönetimi: Yaklaşımlar, Sorunlar ve Metodlar
Bölüm Adı: Proje Yönetimi ve Proje Yönetimi Üzerine Bir Değerlendirme |
1 |
A comparative analysis of teachers’ attitudes towards including all students in six countries
CHARITAKI GARYFALIA,KOURTI ISIDORA,GREGORY JESS L.,ÖZTÜRK MESUT,ISMAIL ZALEHA,ALEVRIADOU ANASTASIA,SOULIS SPYRIDON-GEORGIOS,KYPRIOTAKI MARIA,SAKICI ŞEHNAZ,DEMİREL CAN
|
---|---|
2 |
Enhancing Point-of-Interest Recommendation Systems through Multi-Modal Data Integration in Location-Based Social Networks: Challenges and Future Directions
Dutta Pushan Kumar,KUMAR Anuj,SAKICI ŞEHNAZ,Mensah Benneh
|
3 |
BIT Ürünlerinde Sürdürülebilirlik ve Döngüsel Ekonomi: Yatay Politikalar ve Pazarlama Yaklaşımları
SAKICI ŞEHNAZ
|
4 |
Sürdürülebilir Kalkınma Çerçevesinde Halı Sektörüne Yönelik Yeşil Fiyatlandırma ve Sürdürülebilir Performansın Değerlendirilmesi Üzerine Nitel Bir Çalışma
SAKICI ŞEHNAZ, AYTEKİN MEHMET
|
5 |
Teachers’ Attitudes Towards Inclusive Education: a Cross-National Exploration
SAKICI ŞEHNAZ, DEMİREL CAN, ÖZTÜRK MESUT
|
6 |
Sürdürülebilir Çevreden Deneysel Ekosistem Muhasebesine: Birleşmiş Milletler ve Avrupa Birliği Perspektifinden İlerleme Süreci
KARAHAN MURAT, SAKICI ŞEHNAZ
|
7 |
Avrupa Yeşil Mutabakatı (Green Deal) ve Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Perspektifinde Sürdürülebilir Dijital Pazarlama Stratejileri
ÇAYIRAĞASI FİLİZ, SAKICI ŞEHNAZ
|
1 |
Implementation of the Global Gateway Strategy through the New EU Circular Economy Resource Centre
KHACHIKYAN SOS,SAKICI ŞEHNAZ,CUNHA CARLOS,YAPRAK BURAK,RAJIC MILENA
|
---|---|
2 |
Circular Economy and sustainable Consumption as Leverage for Green Growth and Consumer Protection
Snezana Radukic,Zorana Stankovic,SAKICI ŞEHNAZ,YAPRAK BURAK,Ajtene Avdullahi,Brikene Dionizi,Nieves Espinosa
|
3 |
Marketing AI Interaction and Environmental Risks: Carbon Footprint Issue Beyond Benefits
SAKICI ŞEHNAZ
|
4 |
A Review of Sustainable Supply Chain Management Studies in the Perspective of the United Nations Development Goals
SAKICI ŞEHNAZ, AYTEKİN MEHMET
|
5 |
Markaların Markası: Marka İsmi I. Bölüm: Genel Bakış ve Dünden Bugüne Değişim
DERELİ TÜRKAY,BAYKASOĞLU ADİL,SAKICI ŞEHNAZ
|
6 |
Markaların Markası: Marka İsmi II. Bölüm: Dilsel Analizler ve Fırsatlar
BAYKASOĞLU ADİL, DERELİ TÜRKAY, HALİS MUHSİN, SAKICI ŞEHNAZ
|
7 |
Markaların Markası: Marka İsmi III: Bölüm: Türkiye'de Marka İsimleri
DERELİ TÜRKAY, BAYKASOĞLU ADİL, HALİS MUHSİN, SAKICI ŞEHNAZ
|
1 |
Knowledge Valorisation and Awareness Dialogue among Business People and Newcomers for a Resilient Green Development - 2021-2-TR01-KA210-VET- 000049308
Projenin çıkış noktası; "Kadınlar, sürdürülebilir bir dünya inşasında çok boyutlu bir dönüşümün aktörleri olabilir." Proje, iş kadınlarının yeşil kalkınma sürecindeki rolüne ve çevresel sürdürülebilirlik için bu yeni yeşil politika sürecinde kadınlar
|
---|---|
2 |
Cooperation For Integration Under Financial Inclusion of Current Refugees And Newcomers 2021-2-TR01-KA210-ADU-000048627
Bu proje, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri perspektifinde; genç yetişkin mültecilerin tercihlerini ve beklentilerini belirlemeyi amaçlamaktadır. Ayrıca, çoklu bir ülke perspektifi ile en iyi uygulamaları paylaşarak yasal çerçevel
|
3 |
Second Chance For Colibri Birds: Empowering and Increasing Capabilities Of Women - Ref: 2020-1-TR01-KA204-093670
Projenin amacı, 18-64 yaş arası işgücüne giremeyen, girişimci potansiyeli olan kadınları hem ekonomik hem de sosyal hayata katılmaları için güçlendirmek ve çalışan kadınların kapasitelerini geliştirerek yetişkin eğitiminin kalitesini artırmaktır. Pro
|
4 |
Becoming Aware of Disability: Developing a Cirriculum Based on Cognitive Evolution in Higher Education 2019-1-TR01-KA203-074191
01.09.2019 tarihinde başlayan ve bir Erasmus+ Projesi olan “Engelleri Engelsiz Farketme: Yükseköğretimde Bilinçsel Değişim Temelli Müfredat Oluşturma Projesi”nin temel amacı, yükseköğretimdeki öğrencilerin insan hakları temelinde olmak üzere engellil
|
5 |
Sharing Good Practices for the Psychoeducation of Children of Parents with mental health problems in Europe 2019-1-EL01-KA204-062964
Share4Carers Projesi, hasta organizasyonu, akademisyenler, klinisyenler ve bakıcıları ulusal düzeyde birleştirerek ve onlara psikoeğitimi teşvik etmek ve Avrupa'da zihinsel sağlık sorunları olan ebeveynlerin çocuklarının toplumsal etkileri hakkında f
|
6 |
Integrative Parents’ Autism Training 2020-1-EL01-KA204-079195
Proje Erasmus Plus Yetişkin Eğitimi için Stratejik Ortaklıklar kapsamında finanse edilmektedir. Ebeveynlerin ve çocuklarının yaşam kalitesini arttırmak üzere İspanya, İtalya ve Yunanistan’dan proje ortakları ile birlikte bir eğitim modülü ve uzaktan
|
7 |
Entrepreneurship, Youth and Environment 2020-2-ES02-KA205-015303
Erasmus+ KA205 Gençlik için Stratejik Ortaklıklar kapsamında yürütülen proje, 18-35 yaş aralığındaki gençlerin “yeşil” iş fikirlerini nasıl oluşturacakları ve uygulayacakları ve kendi KOBİ'lerini/Start-up'larını nasıl oluşturacakları konusunda gerekl
|
8 |
Design, Development, Implementation and Assessment of Skill Formation Process in the Frame of VET for RD Staff 2018-1-TR01-KA202-059252
In today’s world, where science and technology fields are experiencing new developments day by day, RD has the undeniable importance both in the private sector and in the countries. As is known, RD activities are systematic studies that can only be c
|
9 |
An Alternative Tool for Architectural History Teaching: Timeline Travel 2017-1-TR01-KA203-046818
Projenin iki ana ürünü olan Timeline Travel Aracı ile Timeline Travel e-Öğrenme Platformu’ndan sadece mimarlık alanındakiler değil, başka alanlar da yaralanabilmektedir. Girişimcilik alanında mimarlık temelli bu araçlar ile üniversitemize kendi e-öğr
|
10 |
Providing Learning Skills about Generating Solutions of Refugee Parents Facing to Educational problems of Their Children 2017-1-TR01-KA204-045870
Eğitim modülümüz mülteci ebeveynlerin çocuklarının eğitimleri sürecinde okul idareleri, öğretmenler, diğer veliler ve kendi çocuklarıyla iletişimlerini güçlendirmek ve sosyal adabtasyon sürecine katkıda bulunmak amacıyla hazırlanmıştır. Hazırlanan eğ
|
11 |
Creating An Applicable Curriculum on Occupational Safety and Health for Occupational Safety and Health Professionals - ref: 2017-1-TR01-KA202-045736
•AB kriterleri çerçevesinde iş sağlığı ve güvenliği programında eğitim veren, mesleki yeterliliğini güçlendiren öğretim elemanları ile karşılıklı bilgi ve deneyim alışverişinde bulunularak ortak eğitim-öğretim müfredatı oluşturulması amaçlanmaktadır.
|
12 |
International Cooperation for Rehabilitaion and Social Integration of refugee women in Turkey and Europe 2016-1-TR01-KA204-033919
Projenin amacı, Türkiye’de Suriyeli kadınlar, yurt dışındaki ortak ülkelerdeki Suriyeli kadınlar ve diğer mülteci kadın gruplarının rehabilitasyonu, sosyal entegrasyonuna yönelik, ortak, uygulanabilir ve sürdürülebilir bir modül geliştirmek ve pilot
|
1 |
University of Bradford
PhD Visitor Student
|
---|---|
2 |
University of Bradford
PhD Visitor Student
|
3 |
Güney İlleri Gazeteciler Derneği
Proje uzmanı
|
4 |
Mark Mark İletişim Danışmanlığı
Proje Koordinatörü
|
5 |
Çalışma Aile ve Sosyal Hizmetler
Stajyer
|
1 |
Sustainable supply chain practices from the perspective of the European Union and Sustainable Development Goals: The case of the United Kingdom
Konuşma, Türkiye ve Birleşik Krallık'ta yürütülen doktora çalışmasının bir parçası olarak gerçekleştirilmiştir. Çalışmada, Türkiye'nin dünyanın en büyük makine halısı tedarikçisi olmasından dolayı halı sektörü ele alınmıştır. Sunumda, bu sürecin deta
|
---|---|
2 |
Avrupa Birliği Proje Teklifi Hazırlama
2006 yılında Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Avrupa Birliği Koordinasyon Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen 1 haftalık Avrupa Birliği onaylı eğitim programı tarafından verilen sertifikadır.
|
3 |
CA22124 - EU Circular Economy Network for All: Consumer Protection through reducing, reusing, repairing (ECO4ALL)
WG1. Circular economy process to empower consumers in green transition and data collection
- With stakeholders: ECO4ALL Eylemi'nin ana amacı, gençler, akademisyenler, genç araştırmacılar, kamu yönetimi çalışanları, iş dünyası ve genel olarak toplum
|
4 |
STGM - Sivil Toplum Geliştirme Merkezi Yerel Uzman Sertifikası
STGM - Sivil Toplum Geliştirme Merkezi Yerel Uzman Sertifikasıdır. Sivil toplum için kaynak geliştirme ve proje döngüsü yönetimi eğitimlerini tamamlama şartı ile bu eğitimi tamamlayan kişiler yerel uzman olmaya hak kazanmışlardır.
|
5 |
Science PG Certificate of Reviewer
Reviewer of European Business & Management(EBM)
|
6 |
CA22156 - Transformations international Experience and Research network for Sustainable futures (TransformERS)
Bu tür toplumsal dönüşümlerin, felaket niteliğinde iklim değişikliği ve biyolojik çeşitlilik kaybını önlemek için son derece gerekli olduğu belirtilmektedir ve IPCC ve IPBES çerçeveleri ile Avrupa Yeşil Mutabakatı'nda çağrılmaktadır. Ancak, dönüşümle
|
7 |
Circular Economy and Digitalization: Young Researchers’ Fostering Perspective
Araştırma anket yöntemi ile uluslararası düzeyde dört ana alanda ayrıntılı bilgiler toplamak için yapılandırılmıştır: demografik bilgiler, döngüsel ekonomide mevcut uygulamalar ve karşılaşılan zorluklar, dijital teknolojilerle ilgili fırsatlar ve gel
|
8 |
CA20112 - PlatfoRm OF policy Evaluation community for improvED EU policies and Better ACKnowledgement
PROFEEDBACK Hareketi, AB düzeyinde politika değerlendirme topluluğunun ağ kurmasını teşvik etmeyi, politika değerlendirme araştırmalarının önemine dikkat çekmeyi ve politika oluşturma üzerindeki etkisini artırmayı amaçlamaktadır. Platform, tabandan g
|
9 |
Journal of IEEE Transactions on Engineering Management
IEEE Transactions on Engineering Management Dergisi'nde hakem (reviewer)
|