GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP M.Y.O. PAZARLAMA VE REKLAMCILIK
1 |
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II
Bölüm Adı: Cebir Öğretimi |
---|---|
2 |
Zihinden Problemler
Yazar(lar): Çelik Ahmet,KAPLAN ORHAN |
1 |
Thematic Modeling of Pre-service Mathematics Teachers’ Reflections on ChatGPT Use: Appraisals, Ethical Challenges and Aspirations
KAPLAN ORHAN
|
---|---|
2 |
How social expectations affect eighth-grade students' math achievement: An investigation of motivational drivers
KAPLAN ORHAN, ADAMS Thomasenia Lott
|
3 |
Attitudes Towards STEAM, Critical Thinking Disposition and Decision-Making Skills: Mediation and Gender Moderation
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE, KAPLAN ORHAN
|
4 |
Facing the influence of poverty on graduation rates in public high schools
BAYDU MEHMET MİRZE,KAPLAN ORHAN,BAYAR ADEM
|
1 |
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Cebir Öğrenme Alanındaki İlişkilendirmelerin Karşılaştırmalı Analizi: Cebirsel Kavramlar ve STEAM Disiplinleriyle İlişkilendirmeler
KAPLAN ORHAN
|
---|---|
2 |
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Ders İmecesi: Yansıtıcı
Düşünme Becerileri ve Gerekçelendirmede Eksiklikler
KAPLAN ORHAN
|
3 |
Examination of primary school students’ attitudes towards STEAM in terms of some variables.
AYDIN GÜRLER SÜMEYYE, KAPLAN ORHAN
|
4 |
Syrian immigrants’ integration and inclusion in Turkey’s educational context: educational policy, practice, issues and recommendations
KAPLAN ORHAN, ALAGÖZ BÜLENT
|
5 |
NCTM’s Voice in the Evolution of Assessment, Equity, and Feminism from 1920’s to the Present
Wagner Robert, Elliott Kristen M., KAPLAN ORHAN
|
6 |
Learning from the Past, Projecting the future: Social Justice from NCTM’s Lens
KAPLAN ORHAN,Adams Thomasenia Lott
|
7 |
The Development of Equity in Education through NCTM’s Lens
KAPLAN ORHAN
|
8 |
Factors Affecting Mathematics Teachers’ Perspective Toward CCSSM
KAPLAN ORHAN
|
9 |
An Exploratory Study of Mathematics Teachers’ Incorporation of the Common Core State Standards for Mathematics
KAPLAN ORHAN,Mitten Carolyn
|
10 |
Constructivist Study of Graduate Students’ Health Care Experiences
Gaulee Uttam,Lee Brenda,Ridgewell Natalie Khoury,Butcher Colleen,Koro Ljungberg Mirka,Whitaker Douglas,Almazam Fatima,KAPLAN ORHAN,Watson Dayna M
|
11 |
Teachers’ Readiness for Incorporating the Common Core State Standards for Mathematics (CCSS-M) Scale
KAPLAN ORHAN
|
12 |
Barriers to Efficiently Incorporating Common Core State Standards for Mathematics (CCSS-M) in Mathematics Instruction: An Exploratory Study
KAPLAN ORHAN,Adams Thomasenia Lott,Carolyn Mitten
|
13 |
Facing the influence of poverty on graduation rates in public high schools
BAYDU MEHMET MİRZE,BAYAR ADEM,KAPLAN ORHAN
|
14 |
Stone-Weierstrass Approximation Theorem, A Constructive Approach
KAPLAN ORHAN
|
1 |
Matematik Eğitimine Yönelik Teknolojik ve Yenilikçi İçerik Geliştirme Uygulamaları
Gaziantep'te gerçekleştirilen projede 'Matematik Eğitiminde Yapay Zeka Uygulamaları' konusunda öğretmenlere eğitim verildi.
|
---|
1 |
Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Araştırma ve Strateji Tanımlama Koordinasyon Ekibi
|
---|---|
2 |
Upward Bound Program
Geometri Öğretmeni
|
3 |
MEB
Matematik Öğretmeni
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2024-2025 | MIG507 Statistical Data Analysis | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | NME-201 Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
2 | 2019-2020 | NEFIM414 ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | NME202 ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
4 | 2020-2021 | NEFIM314 Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 2 |
5 | 2020-2021 | NEFIM406 Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 6 |
6 | 2020-2021 | NEFIM416 Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
7 | 2020-2021 | NGK202 Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 2 |
8 | 2020-2021 | NEM202 Ortaokul Matematik Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
9 | 2020-2021 | NME212 Matematik Öğretiminde Okul-Dışı Öğrenme Ortamları | Türkçe | 2 |
10 | 2020-2021 | NME306 Matematik Öğretiminde İlişkilendirme | Türkçe | 3 |
11 | 2020-2021 | NME310 Matematik Öğretiminde Kaynaştırma Uygulamaları | Türkçe | 2 |
12 | 2021-2022 | NGK307 Mesleki İngilizce | Türkçe | 2 |
13 | 2021-2022 | NME201 Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
14 | 2021-2022 | NME209 Matematik Eğitiminde Özdüzenleme | Türkçe | 2 |
15 | 2021-2022 | NME313 İlkokul Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
16 | 2021-2022 | NME401 Matematikte Problem Çözme | Türkçe | 2 |
17 | 2021-2022 | NME407 Matematik Sınıflarında İletişim | Türkçe | 2 |
18 | 2021-2022 | NMB401 Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
19 | 2022-2023 | NME313 İlkokul Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
20 | 2022-2023 | NME209 Matematik Eğitiminde Özdüzenleme | Türkçe | 2 |
21 | 2022-2023 | NME201 Matematik Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
22 | 2022-2023 | NSE303 Matematik Öğretimi | Türkçe | 3 |
23 | 2022-2023 | NME407 Matematik Sınıflarında İletişim | Türkçe | 2 |
24 | 2022-2023 | NME401 Matematikte Problem Çözme | Türkçe | 2 |
25 | 2022-2023 | NGK307 Mesleki İngilizce | Türkçe | 2 |
26 | 2022-2023 | NMB401 Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
27 | 2024-2025 | NME301 Sayıların Öğretimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | NMMH001 Mesleki Yabancı Dil I | Türkçe | 4 |
2 | 2019-2020 | NMIS131 Mesleki Matematik | Türkçe | 4 |
3 | 2019-2020 | NMDI251 Mesleki Yabancı Dil-I | Türkçe | 4 |
4 | 2019-2020 | NMDI005 Yabancı Dil Uygulamaları-I | Türkçe | 4 |
5 | 2019-2020 | NMBİ241 Mesleki Yabancı Dil | Türkçe | 4 |
6 | 2019-2020 | NMBA201 Mesleki Yabancı Dil-I | Türkçe | 4 |
7 | 2019-2020 | NMIS132 Ticari Matematik | Türkçe | 4 |
8 | 2019-2020 | NMMH002 Mesleki Yabancı Dil II | Türkçe | 4 |
1 |
NCTM’s Annual Meeting Exposition 2018
NCTM’in yıllık konferansında kat sorumlusu
|
---|---|
2 |
BİLTEK-IV 4th International Symposium on Current Developments in Science, Technology and Social Sciences, 2021
Uluslararası Sempozyumda Organizasyon Komitesinde Görevli
|
3 |
Teşekkür Belgesi, 2010
MEB adına New York Eğitim Ateşeliği, Master eğitimindeki başarıdan dolayı Teşekkür Belgesi
|
4 |
Certificate of Promotion, Intensive English Program / ELS Language Center, 2009
İleri seviye İngilizce
|
5 |
Certificate of Appreciation
University of Florida'da fakir öğrencilere üniversiteye hazırlık kursu veren Upward Bound Programındaki Geeometri öğretmeni olarak verdiğim servislerim için takdir belgesi
|
6 |
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Ölçme ve Değerlendirme Sertifikası
|
1 |
National Council of Teachers of Mathematics
Üye Bilimsel Kuruluş 2012 |
---|