
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM
					
1 | 
					Göç, Kültür ve Tarih
						 
Bölüm Adı: Farklı kültürden gelen öğrencileri güçlendirmek: Göçmen öğrenci öğretiminde kapsayıcı yaklaşımlar  | 
				
|---|---|
2 | 
					Araştırma Makaleleri Tezler ve Bitirme Tezleri: Yazarlık El Kitabı
						 
Bölüm Adı: İlk Taslağı Planlama  | 
				
3 | 
					Uyumlu Okul Projesi: Türk ve Suriyeli Sığınmacı öğrencilerin sınıf içi statülerinin sosyometrik açıdan incelenmesi
						 
Yazar(lar): ÖZLÜ ZEYNEL, KARADAŞ YÜCEL, TUNÇ ERHAN, AKCAN EMRULLAH, ASLAN ATİK, Sözen Orhan Burak, Altan Hale Nur, Aydın İnci, Polat Sinem, Sevil Sevgi 	  | 
				
4 | 
					Kaynaştırma ve Genel Eğitim Sınıflarında Sınıf Yönetimi: Karşılaştırmalı Bir Araştırma
						 
Yazar(lar): AKCAN EMRULLAH 	  | 
				
5 | 
					TÜRKÇE DERS KİTABI İNCELEMELERİ
						 
Bölüm Adı: Öğretim Sürecinde Ders Kitapları  | 
				
6 | 
					EDUCATION, SOCIAL, HEALTH AND POLITICAL DEVELOPMENTS IN
TURKEY BETWEEN
2000-2020
						 
Bölüm Adı: THE CULTURAL FUNCTION OF THE LIFE SCIENCES COURSE IN THE 2000’s  | 
				
7 | 
					Geçmişten günümüze ilkokul programları (1924-2018)
						 
Bölüm Adı: Müzik dersi programlarının gelişimi  | 
				
8 | 
					Educational and science occurred in Turkey between the years of 1980-2000
						 
Bölüm Adı: Development of inclusive education in Turkey between the years 1980-2000  | 
				
9 | 
					Educational and science occurred in Turkey between the years of 1980-2000.
						 
Bölüm Adı: Developments in life science education between 1980-2000  | 
				
10 | 
					Geçmişten Günümüze İlkokul Programları (1924-2018)
						 
Bölüm Adı: Görsel sanatlar dersi programlarının gelişimi  | 
				
1 | 
					Problems Faced by PIKTES Teachers in Life Science Classes and Suggested Solutions
						 
 GÜNAY CENGİZ CANAN,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik kapsayıcı eğitim tutum ölçeğinin geliştirilmesi
						 
 Türkmenoğlu Ömer Alper,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
3 | 
					Kültüre Duyarlı Eğitim Yaklaşımıyla Öğrencilerde Güven Oluşumu: Hayat Bilgisi Örneği
						 
 Şahin Birgül,AKCAN Leyla,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
4 | 
					Sınıf Öğretmenlerinin Perspektifinden Akran Zorbalığı ve Göçmen/Mülteci Çocuklar
						 
 KARATAŞTAN Ayşe, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
5 | 
					An Analysis of the Texts in the Life Studies Textbooks in the Context of the United Nations Convention on the Rights of the Child
						 
 AKCAN EMRULLAH, BAKIR Kemal Faruk 
   | 
				
6 | 
					Opinion of primary school teachers about the Culturally responsive education practices used in the life Studies Lessons: Implementation of the practices used in the US to Turkey
						 
 AKCAN EMRULLAH, Blaha Karen 
   | 
				
7 | 
					Kapsayıcı Liderlik Ölçeği: Türkçeye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
						 
 BOZKURT BAYRAM, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
8 | 
					Investigation of the Relationship between the Life Studies Lesson Attitudes and Critical Thinking Tendencies of Primary School 3rd-Grade Students
						 
 AKCAN EMRULLAH, Tekkeşin Esra 
   | 
				
9 | 
					An Investigation of The Acknowledge in The Primary School 2018 Life Studies Lessons Curriculum in Terms of Culturally Responsive Education
						 
 ŞAHİN BİRGÜL, AKCAN Leyla, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
10 | 
					Drawings of Refugee/Immigrant Students Regarding the Image of the their Primary School Teacher
						 
 AKCAN EMRULLAH, TÜRKCAN Sümeyye Dudu 
   | 
				
11 | 
					Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yaklaşımları Farklı Olan Öğretmenlerin Pandemi Sürecinde Hayat Bilgisi Öğretim Deneyimleri
						 
 GÖK Özge, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
12 | 
					Development of inquiry skills scale for life studies: Validity and reliability study
						 
 AKCAN EMRULLAH, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
13 | 
					Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının Farklılıklar Açısından İncelenmesi (An Analysis of Life Studies Textbooks in Terms of Diversities)
						 
 AKCAN EMRULLAH, Türkmenoğlu Ömer Alper 
   | 
				
14 | 
					Primary School Teachers' Opinions of Social Justice in Life Studies Lessons And In-Class Practices
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
15 | 
					Ethnopedagogical Examination of the Most Watched Cartoon by Primary School Students: The Example of Rafadan Tayfa
						 
 AKCAN EMRULLAH, BAKIR Kemal Faruk 
   | 
				
16 | 
					Culturally responsive education as a sustainable educational approach: Reflections from primary school teachers  life science course practices
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
17 | 
					An analytical overview of the studies on the life studies lesson: Bibliometric analysis based on Web of Science database.
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
18 | 
					The examination of pedagogical formation education certificate program students\u2019 perceptions regarding education and ideal education through metaphors
						 
 KARA MEVLÜT, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
19 | 
					Mesleğe Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları İstenmedik Davranışlara ve Bu Davranışlar Karşısında Uyguladıkları Yöntemlere İlişkin Görüşleri
						 
 KAPLAN Sevil, KALMAN MAHMUT, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
20 | 
					Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Çokkültürlü Eğitim Bağlamında İncelenmesi (Examination of Texts in Life Science Studies Textbooks in the Context of
Multicultural Education)
						 
 BAKIR Kemal Faruk, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
21 | 
					Eğitim Konulu Filmlerin Sınıf Yönetiminin Boyutları Açısından İncelenmesi
						 
 AKCAN EMRULLAH, KARA MEVLÜT 
   | 
				
22 | 
					Examination of Life Studies Coursebooks in Terms of Inclusive Education
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
23 | 
					A Review of Educational Philosophy From Different Perspectives Through an Analysis of Period Movies During the Era of the War of Independence and the Early Republic of Turkey (1920-1940)
						 
 AKCAN EMRULLAH, DOĞAN AYHAN 
   | 
				
24 | 
					KAYNAŞTIRMA SINIFLARINDA SINIF YÖNETİMİ
						 
 AKCAN EMRULLAH,BAŞKURT İRFAN 
   | 
				
25 | 
					YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE SENDİKAL FAALİYETLERİN OKULLARA ETKİSİ
						 
 AKCAN EMRULLAH,POLAT SONER,Ölçüm Dinçer 
   | 
				
26 | 
					Eğitim Temalı Filmlerin Çokkültürlü Eğitim Açısından Analizi
						 
 POLAT SONER,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
27 | 
					Eğitim Konulu Türk Filmlerinde Öğretmen İmajı: Öğretmen İmajına Tarihi Bakış
						 
 AKCAN EMRULLAH,POLAT SONER 
   | 
				
28 | 
					Kaynaştırma sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma konusundaki yeterliliklerinin araştırılması
						 
 AKCAN EMRULLAH,İLGAR LÜTFÜ 
   | 
				
29 | 
					MÜFETTİŞ DENETİMİNİN ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONUNA ETKİSİ
						 
 AKCAN EMRULLAH,POLAT SONER 
   | 
				
1 | 
					GAZİANTEP’TEKİ GÖÇMEN KADINLARIN İŞ BULMA SÜREÇLERİ VE BU SÜREÇTE 
YAŞADIKLARINA GENEL BİR BAKIŞ
						 
 Dinçoğlu Eyüp,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					Oyun temelli öğrenmenin ilkokul Öğrencilerinin sorgulama becerilerine Etkisi
						 
 Özköse Gizem,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
3 | 
					Dijital Eğitim Materyallerinin Kapsayıcı Eğitimde Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
						 
 KESTİR Zübeyde Yaren,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
4 | 
					İlkokul eğitiminde yapay zekanın bugünü ve yarını: Sınıf öğretmenlerinin düşünceleri ve olası senaryolara ilişkin görüşleri.
						 
 Bakır Kemal Faruk,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
5 | 
					Kültüre duyarlı eğitim yaklaşımıyla öğrencilerde güven oluşumu: Hayat bilgisi örneği
						 
 Şahin Birgül,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
6 | 
					Göçmen Öğrencisi Olan Öğretmenlerin Hayat Bilgisi Dersinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
						 
 Akcan Leyla,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
7 | 
					Dikkat dağınıklığı olan ilkokul öğrencisinin okuma esnasındaki göz hareketlerinin yapay zeka destekli uygulamayla değerlendirilmesi
						 
 Bakır Kemal Faruk,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
8 | 
					Çağdaş Eğitimde Yapay Zekâ: Sınıf İçinde Hangi Öğretmen Görevleri Yapay Zekâ ile Destekleniyor?
						 
 Akcan Leyla,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
9 | 
					Dünyadan Türkiye’ye Akademik Göç: Göçmen Akademisyenlerin Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Yolları
						 
 KÖK Ülkü, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
10 | 
					CULTURAL INTEGRATION OF MIGRANT STUDENTS IN PRIMARY SCHOOL INTO THE SCHOOL AND CLASSROOM ENVIRONMENT
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
11 | 
					İlkokuldaki Gizli Tehlike: Göçmen Öğrencilere Yönelik “Stereotip Tehdidi”
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
12 | 
					The Teacher in the 21st Century: What Teachers Think about Students from Different Cultures in Today's Multicultural Classrooms
						 
 Akcan Leyla, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
13 | 
					Öğretmen görüşlerine göre okullarda sosyal adalet
						 
 BOZKURT BAYRAM, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
14 | 
					Sınıf Öğretmenlerine Göre Hayat Bilgisi Dersinin Kültürel Rolü
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
15 | 
					Sınıf Öğretmenlerinin “Tarih” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
						 
 AKCAN Leyla, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
16 | 
					Uluslararası Çevrimiçi Temel Eğitim Dergisi’nin (IOJPE) Bibliyometrik Analizi
						 
 AKCAN Leyla, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
17 | 
					Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farklı Kültürden Gelen Öğrencilerin Hayat
Bilgisi Derslerinde Karşılaştıkları Sorunlara ve Çözüm Önerilerine Yönelik
Görüşleri
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
18 | 
					İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Tutumları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
19 | 
					Farklı Kültürlerden Öğrencilerin Bulunduğu İlkokul Sınıflarında Sosyal Kabule İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri (Teachers' Opinions about Social Acceptance to Students from Different Cultures in Primary School)
						 
 Gökdemir Çakmak Nimet, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
20 | 
					SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN AKRAN ZORBALIĞI VE MÜLTECİ/GÖÇMEN ÖĞRENCİLER
						 
 KARATAŞTAN Ayşe, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
21 | 
					Investigation of life science teaching experiences of teachers with different attitudes on information and communication technologies during the pandemic
						 
 GÖK Özge, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
22 | 
					Examination of the texts in life science textbooks in terms of the united nations convention on the rights of the child
						 
 BAKIR Kemal Faruk, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
23 | 
					Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
						 
 AKCAN EMRULLAH, KARA MEVLÜT, BOZBAYINDIR FATİH 
   | 
				
24 | 
					Eğitim Konulu Filmlerde Sınıf Yönetimi
						 
 AKCAN EMRULLAH, KARA MEVLÜT 
   | 
				
25 | 
					Examination of Social Studies Textbooks in Terms of Inclusive Education
						 
 AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
26 | 
					Eğitim Fakültesi Mezunu Olmayan Öğretmen Adaylarının Eğitim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
						 
 KARA MEVLÜT, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
27 | 
					Matematik Programları için Yeni Yaklaşımlar: Kesirleri Scamper ve Morfolojik 
Sentezle Sınıfa Getirmek
						 
 BATDAL KARADUMAN GÜLŞAH,ÖRS ESRA,AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
28 | 
					Effects of Trade-Union Activities in Schools
						 
 AKCAN EMRULLAH, Ölçüm Dinçer, POLAT SONER 
   | 
				
1 | 
					Okullarımızda Eğitim Kalitesinin Artırılması
						 
 Okulların Swot analizlerinin yapılması, eylem planlarının ve okul gelişim planlarının hazırlanması. 
  | 
				
|---|
1 | 
					MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
						 
 Öğretmen / Yönetici 
  | 
				
|---|
1 | 
					Göç, Kültür ve Tarih
						 
       Yazar Adı: ÖZLÜ ZEYNEL,AKCAN EMRULLAH,PATOĞLU EMRAH BERKANT 
 , Yayın Yeri: Paradigma Akademi yay. 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU)
						 
       Yazar Adı: AKCAN EMRULLAH,ÇARKIT CAFER,ÖZENÇ MEHMET,BOZKURT BAYRAM 
 , Yayın Yeri: Emrullah AKCAN 
  | 
				
3 | 
					Göç, Kültür ve Eğitim
						 
       Yazar Adı: ÖZLÜ ZEYNEL,AKCAN EMRULLAH 
 , Yayın Yeri: Paradigma Akademi yay. 
  | 
				
4 | 
					International Review of Migration and Refugee Studies
						 
       Yazar Adı: AKCAN EMRULLAH 
 , Yayın Yeri: GAÜN Göç Enstitüsü 
  | 
				
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | Eğitimde Çocuk Edebiyatı Uygulamaları | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2020-2021 | EĞİTİMDE ÇOCUK EDEBİYATI UYGULAMALARI | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2020-2021 | EĞİTİMDE ÇOCUK EDEBİYATI UYGULAMALARI | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2021-2022 | KÜLTÜR TEMELLİ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2022-2023 | KÜLTÜR TEMELLİ HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2022-2023 | Göç Çalışmalarında Araştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2022-2023 | Göç Çalışmalarında Araştırma Yöntemleri ve Etik | Türkçe | 3 | 
| 8 | 2023-2024 | İstatistiki Veri Analizi | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2023-2024 | Sinema ve Kadın | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2023-2024 | SÜRDÜRÜLEBİLİR KENTLEŞME | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2023-2024 | Kültür Temelli Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2023-2024 | İstatistiki Veri Analizi | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2023-2024 | Sinema ve Kadın | Türkçe | 3 | 
| 14 | 2023-2024 | Kültür Temelli Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 15 | 2023-2024 | Kültür Temelli Hayat Bilgisi Öğretimi (Tezsiz) | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2019-2020 | Eğitimde Çocuk Edebiyatı Uygulamaları | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 | 
| 2 | 2019-2020 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 | 
| 3 | 2019-2020 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 | 
| 4 | 2019-2020 | Erken Çocukluk Eğitimi | Türkçe | 2 | 
| 5 | 2019-2020 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 | 
| 6 | 2019-2020 | Rehberlik | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2018-2019 | Güzel Yazı Teknikleri | Türkçe | 2 | 
| 8 | 2018-2019 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2020-2021 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 | 
| 10 | 2020-2021 | ÇOCUK EDEBİYATI | Türkçe | 2 | 
| 11 | 2020-2021 | Kapsayıcı Dil Öğretimi | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2020-2021 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2020-2021 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 | 
| 14 | 2020-2021 | Kapsayıcı Eğitim | Türkçe | 2 | 
| 15 | 2020-2021 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 | 
| 16 | 2020-2021 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 | 
| 17 | 2021-2022 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 18 | 2021-2022 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 | 
| 19 | 2021-2022 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 | 
| 20 | 2021-2022 | Kapsayıcı Eğitim | Türkçe | 2 | 
| 21 | 2021-2022 | İlköğretimde Kaynaştırma | Türkçe | 2 | 
| 22 | 2021-2022 | Öğretimi bireyselleştirme ve Uygulama | Türkçe | 2 | 
| 23 | 2021-2022 | Türk Kültüründe Çocuk ve Eğitim | Türkçe | 2 | 
| 24 | 2022-2023 | Kapsayıcı Eğitim | Türkçe | 2 | 
| 25 | 2022-2023 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 | 
| 26 | 2022-2023 | Öğrenme Güçlüğü | Türkçe | 2 | 
| 27 | 2022-2023 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 | 
| 28 | 2022-2023 | Afetler ve Afet Yönetimi | Türkçe | 2 | 
| 29 | 2022-2023 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 30 | 2022-2023 | İlkokul Ders Kitapları İncelemesi | Türkçe | 2 | 
| 31 | 2022-2023 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 3 | 
| 32 | 2022-2023 | Oyun ve Fiziki Etkinlikler Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 33 | 2022-2023 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 34 | 2022-2023 | Çocuk Psikolojisi | Türkçe | 2 | 
| 35 | 2022-2023 | Görsel Sanatlar Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 36 | 2022-2023 | İlk Okuma Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 37 | 2022-2023 | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | Türkçe | 2 | 
| 38 | 2022-2023 | Oyun ve Fiziki Etkinlikler Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 39 | 2022-2023 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 40 | 2022-2023 | Görsel Sanatlar Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 41 | 2022-2023 | İlk Okuma Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 42 | 2022-2023 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 | 
| 43 | 2023-2024 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 44 | 2023-2024 | Afetler ve Afet Yönetimi | Türkçe | 2 | 
| 45 | 2023-2024 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 46 | 2023-2024 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Türkçe | 2 | 
| 47 | 2023-2024 | Kapsayıcı Dil Öğretimi | Türkçe | 2 | 
| 48 | 2023-2024 | Afetler ve Afet Yönetimi | Türkçe | 2 | 
| 49 | 2023-2024 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 50 | 2023-2024 | Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi | Türkçe | 2 | 
| 51 | 2023-2024 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 52 | 2023-2024 | İlkokul Ders Kitapları İncelemesi | Türkçe | 3 | 
| 53 | 2023-2024 | Kariyer Planlama | Türkçe | 1 | 
| 54 | 2023-2024 | Oyun ve Fiziki Etkinlikler Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 55 | 2023-2024 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| 56 | 2023-2024 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Devam Ediyor | Argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımının ilkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin matematik başarısına ve matematik tutumuna etkisi | SENA MELİKE BEDİR | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Özel eğitim çocuk dergisinde yer alan metinlerin ilkokul öğrencilerinin söz varlığını geliştirmesi açısından incelenmesi | MERT ARIK | TezMerkezi | 2025 | 
| 3 | Devam Ediyor | Oyun Temelli Öğrenmenin İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersindeki Sorgulama Becerilerine Etkisi | GİZEM ÖZKÖSE | TezMerkezi | 2025 | 
| 4 | Tamamlandı | Hayat Bilgisi dersinde kültüre duyarlı etkinlikler yoluyla sosyal becerilerin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması | BİRGÜL ŞAHİN | TezMerkezi | 2024 | 
| 5 | Tamamlandı | PİKTES öğretmenlerinin hayat bilgisi dersinde yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri | CANAN GÜNAY CENGİZ | TezMerkezi | 2024 | 
| 6 | Tamamlandı | Göçmen/mülteci öğrencisi olan ve olmayan sınıf öğretmenlerinin yaşadıkları sınıf içi problemler ve çözüm önerilerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi | AYŞE KARATAŞTAN | TezMerkezi | 2023 | 
| 7 | Tamamlandı | Türk ve mülteci/göçmen öğrencilerin çocuk haklarına yönelik bakış açılarının incelenmesi: Karşılaştırmalı durum çalışması | KEMAL FARUK BAKIR | TezMerkezi | 2023 | 
| 8 | Devam Ediyor | Eğitim Temalı Fimlerde Yer Alan Stereotiplerin İncelenmesi | RAHİME DOĞAN | TezMerkezi | 2023 | 
| 9 | Devam Ediyor | Kültürel değerlere duyarlı 3. Sınıf hayat bilgisi etkinliklerinin öğrencilerin yaratıcılığına etkisi | FADİME ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2023 | 
| 10 | Tamamlandı | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerine yönelik kapsayıcı eğitim tutum ölçeğinin geliştirilmesi | ÖMER ALPER TÜRKMENOĞLU | TezMerkezi | 2022 | 
| 11 | Devam Ediyor | İLKOKULDA TÜRK ÖĞRENCİLERİN GÖZÜNDEN MÜLTECİ/GÖÇMEN ÖĞRENCİ TEMSİLLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA | SÜMEYYE DUDU TÜRKCAN | TezMerkezi | 2022 | 
| 12 | Devam Ediyor | İlkokul Öğrencilerine Yönelik Kültürel Değerlere Duyarlılık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması | ESRA TEKKEŞİN | TezMerkezi | 2022 | 
| 13 | Devam Ediyor | Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Kullanılan Metinlerin ve Görsellerin Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi | SEVİL ALDEMİR | TezMerkezi | 2022 |