GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yaratıcı Drama: İlkokul Uygulamaları
Bölüm Adı: Okul dışı öğrenme ortamları |
---|---|
2 |
21. Yüzyıl Okuryazarlıkları ve Ana Dili Eğitimi
Bölüm Adı: Program Okuryazarlığı |
3 |
Okul Dışı Öğrenme Ortamları İlkokul Uygulamaları
Bölüm Adı: Okul Dışı Öğrenmede Planlama Uygulama ve Değerlendirme |
4 |
İlk Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları
Bölüm Adı: İlk Okuma Yazmaya Hazırlık |
5 |
Müzik Öğretimi
Bölüm Adı: Müzik Öğretim Programları Müzik Öğretiminde Planlama, Ölçme ve Değerlendirme |
6 |
Türkçe Eğitimine Genel Bir Bakış
Bölüm Adı: Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme |
7 |
Türkçe Eğitimi
Bölüm Adı: Dil Becerileri ve Eleştirel Düşünme |
8 |
Ortaokul Matematik Öğretim Programları Tarihsel Bir İnceleme
Bölüm Adı: Program Geliştirme Süreci Bağlamında Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Temel Bileşenleri |
9 |
Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: Türkçe Dersi Öğretim Programı |
10 |
Contemporary perspectives and research on early childhood education
Bölüm Adı: Pre-School Teachers’ Point of Views About Literacy Practices |
1 |
The effect of creative drama method in 4th grade primary school values education
BARCIN FAZİLET, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
---|---|
2 |
Examination of the Mistakes Made by Primary School Students in Writing and Their Literacy Levels
ÖĞÜT KARAKUŞ Aylin, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
3 |
Sınıf Öğretmenlerinin ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Müzik Öğretimine İlişkin Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi
AÇILMIŞ HASAN, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
4 |
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersi Öğretim Programına İlişkin Değerlendirmelerinin İncelenmesi
BAL AYTEN PINAR, KARABAY AYŞEGÜL, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
5 |
Using Online Photovoice (OPV) to Understand Youths’ Perceptions of Distance Education during COVID-19
TÜMKAYA SONGÜL, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE, TANHAN AHMET, ARSLAN ÜMÜT
|
6 |
A review of the inclusion process of Syrian refugee students in the formal education system of Turkey
ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Tüfekçi Küçükoğlu Şükran
|
7 |
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerini Kazanma Durumlarının Öğretmenlik Eğitimlerine ve Mesleki Deneyimlerine Göre İncelenmesi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE
|
8 |
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
KARABAY AYŞEGÜL,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAL AYTEN PINAR
|
9 |
İlkokul Öğrencilerinin STEM’e İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAŞARAN MEHMET
|
10 |
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarılarının ve Okuma Hızlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Ağaçkıran Zeliha
|
11 |
Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Yaratıcı Dramaya İlişkin Algıları ve Tutumları Üzerine Bir Çalışma
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
12 |
Öz-düzenleyici öğrenmenin okuduğunu anlamaya yönelik akademik başarı ve öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,DOĞANAY AHMET
|
13 |
Üniversite Öğrenci ve Mezunları ile Yetişkinlerin Çoklu Zeka Alanları Açısından Değerlendirilmesi: Adana/Türkiye Örnekleminde Bir Çalışma
İFLAZOĞLU SABAN AYTEN,Işık dilek,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
14 |
The investigation of pre service teachers perceptions about critical reading self efficacy
KARABAY AYŞEGÜL,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Işık Dilek
|
15 |
A Study on Reading Comprehension Skills of Primary School 5th Grade Students Learning Basic Reading and Writing Skills Through Phonics Based Sentence Method or Decoding Method
KARABAY AYŞEGÜL,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
16 |
The validity and reliability study ofTurkish version of the multiple intelligences developmental assessment scales
İFLAZOĞLU SABAN AYTEN,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Işık Dilek,Shearer Branton
|
17 |
Çoklu Zeka Kuramı Temelli Çalışmaların Değerlendirilmesi Türkiye Örneği
KARABAY AYŞEGÜL,Işık Dilek,GÜNAY BİLALOĞLU RAZİYE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
18 |
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri Ve Okumaya Ilişkin Tutumları Arasındaki Ilişki
KARABAY AYŞEGÜL,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
19 |
Çoklu zekâ kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin Türkçe dersine ilişkin tutuma ve okuduğunu anlama başarısına etkisi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,İFLAZOĞLU SABAN AYTEN
|
1 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Duyuşsal Özellikleri ve Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Polat Tuba,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
---|---|
2 |
Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenen Türkçe Derslerinin İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Becerilerine Etkisi
İLHAN PELİN,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
3 |
Yaratıcı Drama Lideri Olabilmek: Bir Delphi Çalışması
CESUR BURAK, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
4 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DRAMA ALGILARI VE DRAMAYI PLANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Kunt Elif, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
5 |
İlk Okuma ve Yazma Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bartan Songül, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
6 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YARATICI DRAMAYA YÖNELİK ALGILARI: METAFOR ANALİZİ
CESUR BURAK, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
7 |
Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
8 |
The Analysis of Primary School Fourth Graders’ Reading Skills by Their Use of Reading Strategies
AY BURCU, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
9 |
An Analysis of Affective Factors of In-Service and Preservice Primary School Teachers About Music Education
AÇILMIŞ HASAN, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
10 |
Work for an Inclusive School Herritage- WISH: A good example as an EU project
ÖZYURT MELİKE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,TUNÇ ERHAN,Bacardit Albert Joan
|
11 |
An Initiative for Widening Syrian Students' Participation in Higher Education: The case of Classroom Teaching Department of Gaziantep University
KALMAN MAHMUT, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
12 |
STUDY OF WRITING SKILLS AND WRITING SPEED OF PRIMARY SCHOOL FIRST GRADE STUDENTS
Benik Taha,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
13 |
Examination of the mistakes made by primary school students in writing and legibility levels
Öğüt Aylin,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
14 |
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
KARABAY AYŞEGÜL,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAL AYTEN PINAR
|
15 |
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
KARABAY AYŞEGÜL,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAL AYTEN PINAR
|
16 |
Lise Öğrencilerinin Sosyal İçerme Konusundaki Farkındalıklarının İncelenmesi
TUNÇ ERHAN,KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
17 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN DERSİNE İLİŞKİN TUTUM VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Çıldır Ali,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
18 |
Çoklu Zeka Kuramına Göre Hazırlanan Öğretim Etkinliklerinin 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına ve Kaygı Düzeylerine Etkisi
Karbeyaz Aytekin,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
19 |
Analysis of elementary school teachers’ opinions regarding the integration process of refugee students into the educational processes in Turkey
ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Tüfekçi Küçükoğlu Şükran
|
20 |
İlkokul Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlıklarının İncelenmesi
ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,AY BURCU
|
21 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretimine İlişkin Yeterlik Algılarının ve Tutumlarının İncelenmesi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Akyılmaz Neslihan
|
22 |
Birinci sınıfa kayıtlı farklı yaş grubundaki öğrencilerin Türkçe ve matematik dersi öğretim programı kazanımlarına ulaşma durumlarının incelenmesi.
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Çiftçi Ercan
|
23 |
Investigation of High School Students’ Attitudes Towards STEM in Terms of Various Variables in the Context of School Type
BAŞARAN MEHMET,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
24 |
The Investigation of Primary School Children’s Attitudes Towards STEM in Terms of Different Variables
ÖZYURT MELİKE,BAŞARAN MEHMET,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
25 |
STEM Tutum Ölçeğini İlkokul ve Lise Düzeyine Uyarlama Çalışması
ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAŞARAN MEHMET
|
26 |
Sınıf Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerini Kazanma Durumlarının İncelenmesi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE
|
27 |
İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarının ve okuma hızlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Ağaçkıran Zeliha
|
28 |
Eğitim Fakültesi Lisans ve Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmen Kimliklerine İlişkin Algıları ile “Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi” Akademik Başarılarının İncelenmesi
ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
29 |
Sınıf öğretmenliği özel alan yeterlilikleri öz değerlendirme ölçeği Ölçek geliştirme geçerlik ve güvenirlik çalışması
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE
|
30 |
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimliklerine Yönelik Algıları Üzerine Birİnceleme
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
31 |
The effects of self regulated learning on the academic achievement of reading comprehension, self-regulatory skills and reading strategies.
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,DOĞANAY AHMET
|
32 |
Türkiye’de öz-düzenleyici öğrenme ile ilgili yapılan araştırmalar üzerine betimsel bir değerlendirme.
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
33 |
Güdülenme ve öğrenme stratejileri ölçeğini uyarlama çalışması.
DOĞANAY AHMET,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
34 |
Pre-school teachers’ views and practices about preparation studies for reading and writing
KARABAY AYŞEGÜL,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
35 |
An Investigation of Pre-Service Teachers’ Attitude toward Physical Education in terms of Various Variables
GÜNSEL ANA MARIA, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE, IŞIK DİLEK
|
36 |
A meta-analysis study on the effectiveness of multiple intelligences-based instruction: The case of Turkey. (Çoklu zeka kuramı temelli öğretimin etkililiğine ilişkin bir meta analiz çalışması: Türkiye örneği)
KARABAY AYŞEGÜL,Işık Dilek,GÜNAY BİLALOĞLU RAZİYE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
37 |
İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının düşünme becerilerinin öğretimine yönelik öz-yeterlik algılarının ve bilişsel farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Işık Dilek,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
38 |
İlkokuma yazmayı farklı yöntemlerle öğrenen ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri üzerine bir çalışma
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,KARABAY AYŞEGÜL
|
39 |
Çoklu zekâ kuramı destekli proje tabanlı öğrenme yönteminin sosyal bilgiler dersinde akademik başarı ve tutuma etkisi.
Kayıran Turan,KARAKUŞ MEMET,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
40 |
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki.
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,KARABAY AYŞEGÜL
|
41 |
Evaluation of studies conducted in Turkey on multiple intelligences theory
KARABAY AYŞEGÜL,Işık Dilek,GÜNAY BİLALOĞLU RAZİYE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
42 |
A study on the adaptation of Multiple Intelligences Developmental Assessment Scales (MIDAS) in Turkish language
Shearer Branton,İFLAZOĞLU SABAN AYTEN,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Işık Dilek
|
43 |
Çoklu zekâ kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersine ilişkin tutumları üzerindeki etkisi
KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,İFLAZOĞLU SABAN AYTEN
|
44 |
The relationship between self-esteem and academic motivation in preservice teacher education
İFLAZOĞLU SABAN AYTEN,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Işık Dilek
|
45 |
Birinci sınıf öğretmeleri ile öğretmen adaylarının ses temelli cümle yöntemine yönelik görüşleri: Nitel bir çalışma örneği.
KARABAY AYŞEGÜL,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,Işık Dilek
|
1 |
WORK FOR AN INCLUSIVE SCHOOL HERITAGE (W)ISH
|
---|---|
2 |
Eleştirel Okuma Öz Yeterlik Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
|
3 |
Yetişkinlerin Çoklu Zeka Alanlarının Bazı Sosyo Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi MIDAS ın The Multiple Intelligences Developmental Assessment Scales Türkçe ye Uyarlanması Kapsamında Bir Çalışma
|
1 |
Karahüyük İlköğretim Okulu-Elbistan/K.Maraş
Sınıf Öğretmeni
|
---|
1 |
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yaratıcı Drama: İlkokul Uygulamaları
Yazar Adı: KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,METİNNAM İHSAN,CESUR BURAK
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
---|---|
2 |
Okul Dışı Öğrenme Ortamları İlkokul Uygulamaları
Yazar Adı: KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE, ÖZYURT MELİKE
, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
3 |
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme
Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AKKOÇ HATİCE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,ÖZYURT MELİKE
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
4 |
Müzik Öğretimi
Yazar Adı: AÇILMIŞ HASAN, KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | İlköğretimde Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | İlköğretimde Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
4 | 2015-2016 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 |
5 | 2014-2015 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 |
7 | 2017-2018 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 |
8 | 2017-2018 | İlköğretimde Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | UYGULAMALI EĞİTİM İSTATİSTİĞİ | Türkçe | 3 |
10 | 2018-2019 | İLKÖĞRETİMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
11 | 2019-2020 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | Eğitimde Veri Analizi ve İstatistiksel Teknikler | Türkçe | 3 |
13 | 2019-2020 | İLKÖĞRETİMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
14 | 2016-2017 | EĞİTİMDE VERİ ANALİZİ VE İSTATİSTİKSEL TEKNİKLER | Türkçe | 1 |
15 | 2015-2016 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
3 | 2014-2015 | Sınıf Öğretmenliğinde Yeni Yaklaşımlar | Türkçe | 2 |
4 | 2016-2017 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Drama | Türkçe | 4 |
6 | 2015-2016 | Drama | Türkçe | 4 |
7 | 2015-2016 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
8 | 2015-2016 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
9 | 2015-2016 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
10 | 2015-2016 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
11 | 2015-2016 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 |
12 | 2015-2016 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
13 | 2015-2016 | Sınıf Öğretmenliğinde Yeni Yaklaşımlar | Türkçe | 2 |
14 | 2017-2018 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | Drama | Türkçe | 4 |
16 | 2017-2018 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
17 | 2018-2019 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
18 | 2019-2020 | İlkokuma ve Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
19 | 2018-2019 | Drama | Türkçe | 4 |
20 | 2019-2020 | Drama | Türkçe | 4 |
21 | 2018-2019 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
22 | 2019-2020 | İlkokul programı | Türkçe | 2 |
23 | 2019-2020 | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
24 | 2019-2020 | Sınıf Öğretmenliğinde Yeni Yaklaşımlar | Türkçe | 2 |
25 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
26 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
27 | 2019-2020 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
28 | 2018-2019 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
29 | 2018-2019 | İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları | Türkçe | 2 |
30 | 2018-2019 | SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 2 |
31 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
32 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
33 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
34 | 2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
35 | 2019-2020 | İlkokulda Drama | Türkçe | 2 |
36 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
37 | 2017-2018 | SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 2 |
38 | 2017-2018 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
39 | 2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 1 |
40 | 2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 1 |
41 | 2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 1 |
42 | 2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
43 | 2016-2017 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
44 | 2016-2017 | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
45 | 2016-2017 | SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 2 |
46 | 2015-2016 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
47 | 2015-2016 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 1 |
48 | 2015-2016 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 1 |
49 | 2014-2015 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 1 |
50 | 2014-2015 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenliği lisans programında yer alan matematik öğretimi dersinin yapılandırılma sürecinin öğretmen eğitimcilerinin görüşlerine göre incelenmesi | BİLGE YILMAZ ASLAN | TezMerkezi | 2023 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | İlkokul Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerileri Üzerine Yapılan Çalışmalar ve Kullanılan Ölçme Araçları Üzerine Bir İnceleme | SULTAN DEMİRLİ | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Web 2.0 araçlarıyla desteklenen Türkçe derslerinin ilkokul 2. sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma becerilerine etkisi | PELİN İLHAN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | İlkokul öğrencilerinin okuma kültürü edinme sürecine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri | SİNEM GÜNGÖR DAĞ | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin okumaya ilişkin duyuşsal özellikleri ve okuduğunu anlama becerileri arasındaki ilişkilerin incelenmesi | TUBA POLAT | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin drama algıları ve dramayı planlama becerileri üzerine bir inceleme | ELİF KUNT | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Zenginleştirilmiş öğretim uygulamalarının ilkokul 1. sınıf öğrencilerinin okuma becerilerine ve okumaya yönelik tutumlarına etkisi | FATMA GÜL ÖZ YURDAER | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin okuma stratejilerini kullanım durumlarına göre okuma becerilerinin incelenmesi | BURCU AY | TezMerkezi | 2020 |
8 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin beden eğitimi ve oyun dersine ilişkin tutumlarının incelenmesi | ALİ ÇILDIR | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Çoklu zeka kuramına göre hazırlanan öğretim etkinliklerinin 4. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarına ve kaygı düzeylerine etkisi | AYTEKİN KARBEYAZ | TezMerkezi | 2018 |
10 | Tamamlandı | Sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe öğretimine ilişkin yeterlik algılarının ve tutumlarının incelenmesi | NESLİHAN AKYILMAZ | TezMerkezi | 2018 |
11 | Tamamlandı | Okuma güçlüğü çeken öğrencilerin okuma becerilerini geliştirmede tekrarlı okuma tekniğinin kullanımı üzerine bir durum çalışması | MEHMET PEKSOY | TezMerkezi | 2018 |
12 | Tamamlandı | İlkokul öğrencilerinin yazım hatalarının ve yazılarının okunaklılık düzeylerinin incelenmesi | AYLİN ÖĞÜT | TezMerkezi | 2018 |
13 | Tamamlandı | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin yazma becerilerinin ve yazma hızlarının incelenmesi | TAHA BENİK | TezMerkezi | 2018 |
14 | Tamamlandı | İlkokul 4. sınıf değerler eğitiminde yaratıcı drama yönteminin etkisi | FAZİLET BARCIN | TezMerkezi | 2018 |
15 | Tamamlandı | Birinci sınıfa kayıtlı farklı yaş grubundaki öğrencilerin Türkçe ve matematik dersi öğretim programına dair kazanımlara ulaşma durumlarının incelenmesi | ERCAN ÇİFTÇİ | TezMerkezi | 2017 |
16 | Tamamlandı | İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarının ve okuma hızlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi | ZELİHA KATIRCI AĞAÇKIRAN | TezMerkezi | 2016 |
1 |
Çukurova Üniversitesi Öğretim Elemanları Derneği
Üye 2013 |
---|---|
2 |
Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Üye 2009 |
3 |
Çağdaş Drama Derneği
Üye 2006 |
1 |
II.Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
---|---|
2 |
II.Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
3 |
II.Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
4 |
I. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
5 |
I. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
6 |
I. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
7 |
I. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
8 |
I. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
9 |
I. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
10 |
I. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
11 |
IV. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
12 |
IV. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|
13 |
IV. Alan Eğitiminde Materyal Tasarım/Yarışması
|