GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM
1 |
Sınıf Yönetimi
Bölüm Adı: Sınıfta Zaman Yönetimi |
---|---|
2 |
Eğitime Giriş
Bölüm Adı: Eğitime İlişkin Temel Kavramlar |
3 |
Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim
Bölüm Adı: İsveç |
4 |
Eğitimde Özerklik: Kuram ve Uygulama
Bölüm Adı: Özerkliğin Kuramsal Temelleri |
5 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Bölüm Adı: Liderlik Kuramları ve Eğitimde Liderlik |
6 |
Eğitim Örgütlerinde Kurumsallaşma: Ortaöğretim Okulları Üzerine Bir Araştırma
Yazar(lar): KARA MEVLÜT |
7 |
Eğitimde Yeni Normal: Liderlik Yaklaşımları
Bölüm Adı: Sosyal Adalet Liderliği |
8 |
Educational And Science Occurred in Turkey Between The Years Of 1980 - 2000
Bölüm Adı: Policies For Selecting, Training And Appointing School Administrators in Turkey Between 1980 and 2000 |
9 |
Educational And Science Occurred in Turkey Between The Years Of 1980 - 2000
Bölüm Adı: Developments in Turkish Higher Education System Between 1980 And 2000 |
1 |
Relationship between Social Justice Leadership and Trust in Principals: Mediating Role of Perceived Administrator Support
BOZKURT BAYRAM,KARA MEVLÜT
|
---|---|
2 |
Okul Yöneticilerinin Sosyal Hayatının İncelenmesi
Çimşir Serap, KARATAŞ İBRAHİM HAKAN, AYDIN BAHRİ, KARA MEVLÜT
|
3 |
The Collective Teacher Efficacy Behaviours Scale: A Validity and Reliability Study
KAPAT SEYFETTİN, ŞAHİN SEVİLAY, KARA MEVLÜT
|
4 |
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Özerkliği Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
BOZKURT BAYRAM, KARA MEVLÜT
|
5 |
Okul Yöneticilerinin Özel ve Günlük Yaşamları
KARAYAMAN SAFFET, KARATAŞ İBRAHİM HAKAN, KARA MEVLÜT, AYDIN BAHRİ
|
6 |
The Examination of the Relationship Between Teacher Autonomy and Teacher Leadership through Structural Equation Modeling
KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM
|
7 |
The Mediating Role of Leader-Member Exchange in the Relationship between Motivational Language and Loyalty to Supervisor in Schools
KARA MEVLÜT, ALEV SEDAT
|
8 |
Okul Yöneticiliği Meslek Algısı
KARA MEVLÜT, KARATAŞ İBRAHİM HAKAN, AYDIN BAHRİ
|
9 |
School Culture as the Predictor of TeacherLleadership
KARA MEVLÜT
|
10 |
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Okul Yöneticiliği: Karşılaşılan Sorunlar ve Çıkarılan Dersler
KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM
|
11 |
Suriyeli Göçmen Öğrencilerin Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlara Odaklanan Araştırmaların Eğilimleri: Betimsel İçerik Analizi
KARA MEVLÜT, ÖZENÇ MEHMET
|
12 |
Eğitim Konulu Filmlerin Sınıf Yönetiminin Boyutları Açısından İncelenmesi
AKCAN EMRULLAH, KARA MEVLÜT
|
13 |
Problems Faced in the Education of Syrian Immigrant Students and Solution Recommendations: The Turkey case
ÖZENÇ MEHMET, KARA MEVLÜT
|
14 |
The Examination of Pedagogical Formation Education Certificate Program Students’ Perceptions Regarding Education and Ideal Education Through Metaphors
KARA MEVLÜT,AKCAN EMRULLAH
|
15 |
The Relationship between Cultural Intelligence and the Attitudes towards Refugee Students: A Study on Primary School Teachers
ALEV SEDAT,KARA MEVLÜT
|
16 |
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Sürecinde Akran Öğretiminin Etkisi: Deneysel Bir Çalışma
KARA MEVLÜT,ŞAHİN SEVİLAY,KAPAT SEYFETTİN
|
17 |
A Multidimensional Approach to the Problems Experienced by the Classroom Teachers With Syrian Students in Their Classes
KARA MEVLÜT,ÖZENÇ MEHMET
|
18 |
Eğitim Paydaşlarının Görüşleri Doğrultusunda Türk Eğitim Sisteminin Sorunları
KARA MEVLÜT
|
19 |
A Practice For Disadvantaged Students in Turkey: The Primary School Educatıon Program (PSEP)
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT,ALEV SEDAT
|
20 |
Support and Training Courses According to the Opinions of School Administrators: Contributions, Problems And Solution Offers
KARA MEVLÜT,BOZBAYINDIR FATİH
|
21 |
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Öğretmen ve İdeal Öğretmen Algıları: Bir Metafor Çalışması
KARA MEVLÜT
|
22 |
Aday Öğretmenlerin Okul Kavramına İlişkin Algıları: Bir Metafor Çalışması
KARA MEVLÜT,BOZBAYINDIR FATİH
|
23 |
Resmi ve Özel Ortaöğretim Okullarının Kurumsallaşma Düzeylerinin İncelenmesi
KARA MEVLÜT,YAŞAR MEHMET
|
24 |
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında (DYK) Karşılaşılan Sorunlar ve Öğretmen Görüşleri Temelinde Çözüm Önerileri
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT
|
25 |
Öğretmenlerin Sendikalara Üye Olmama Nedenleri ve Sendikalardan Beklentileri
KARA MEVLÜT
|
26 |
Popüler Kültürün Öğrenci Davranışları Üzerinde Algılanan Etkileri
ÖZKAN HABİB,Arslan Mustafa Cüneyt,KARA MEVLÜT
|
27 |
Öğretmenlerin Okul Yöneticilerine Uyguladıkları Psikolojik Yıldırma Uygulamaları ve Etkileri
ÖZKAN HABİB,KARA MEVLÜT,Arslan Mustafa Cüneyt
|
1 |
Öğretmenlerin Performanslarını Etkileyen Faktörler: Fenomenolojik Bir Araştırma
KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM
|
---|---|
2 |
Okul Yöneticilerinin Performanslarını Etkileyen Faktörler
BOZKURT BAYRAM, KARA MEVLÜT
|
3 |
Öğretmenlerin Bakış Açısına Göre Etkili Bir Okul Kültürü: Olgubilimsel Bir Araştırma
KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM
|
4 |
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Müdür Yetkili Öğretmenlerin Yaşadıkları Eğitsel ve Yönetsel Sorunlar
KARA MEVLÜT, CAN MERT, CAN YEŞİM
|
5 |
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Genel Tutum ve Değerlerinin Okul Yöneticilerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
KARA MEVLÜT, BOZBAYINDIR FATİH
|
6 |
Okul Yöneticilerinin İletişim Sürecinde Yaptıkları Hatalar: Nedenleri ve Etkileri
BOZKURT BAYRAM, KARA MEVLÜT
|
7 |
Okul Müdürlerinin Yönetsel Özerkliğe İlişkin Görüşleri: Fenomenolojik Bir Araştırma
KARA MEVLÜT, CAN MERT
|
8 |
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Özerkliği Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM
|
9 |
The Investigation of the Problems Encountered by School Principals During the Covid-19 Pandemic in the Context of Management Processes
KARA MEVLÜT, YEŞİL ERTUĞRUL, ACAR GÖZDE
|
10 |
School Management in the Covid-19 Pandemic Process: Facing Challenges and Lessons Learned
BOZKURT BAYRAM, KARA MEVLÜT
|
11 |
Okul Yöneticilerinin Görüşleri Doğrultusunda Okul Mutluluğu: Nitel Bir Araştırma
KARA MEVLÜT, ATEŞ MEHMET
|
12 |
Öğretmenlerin Kolektif Yeterlik Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
KAPAT SEYFETTİN, KARA MEVLÜT, ŞAHİN SEVİLAY
|
13 |
Öğretmenlerin Görüşleri Doğrultusunda İdeal Okul Yöneticisi: Bir Metafor Çalışması
KARA MEVLÜT, DENİZ EMRE
|
14 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
AKCAN EMRULLAH,KARA MEVLÜT,BOZBAYINDIR FATİH
|
15 |
Kitlesel Göç Sonucu Ortaya Çıkan Eğitim Sorununa Yönelik Bir Çözüm Modeli: Geçici Eğitim Merkezleri (GEM)
KARA MEVLÜT
|
16 |
Eğitim Konulu Filmlerde Sınıf Yönetimi
AKCAN EMRULLAH,KARA MEVLÜT
|
17 |
Eğitim Fakültesi Mezunu Olmayan Öğretmen Adaylarının Eğitim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
KARA MEVLÜT,AKCAN EMRULLAH
|
18 |
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmen Kavramına İlişkin Görüşlerinin Metaforlar Yoluyla İncelenmesi
KARA MEVLÜT
|
19 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri
KARA MEVLÜT
|
20 |
Aday Öğretmenlerin Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analiz Edilmesi
KARA MEVLÜT
|
21 |
PICTES Projesi Kapsamında Yürütülen Faaliyetlerin Değerlendirilmesi
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT
|
22 |
Resmi ve Özel Ortaöğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığa İlişkin Görüşleri
KARA MEVLÜT,YAŞAR MEHMET
|
23 |
Aday Öğretmenlerin Öğrenci Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
KARA MEVLÜT
|
24 |
Aday Öğretmenlerin Okul Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
KARA MEVLÜT,BOZBAYINDIR FATİH
|
25 |
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT
|
26 |
Examining Institutionalization at Public and Private Secondary Schools
KARA MEVLÜT,YAŞAR MEHMET
|
27 |
The Challenges Faced in Enhancing Formal And Non-Formal Education And Training Courses (ETCs) and Solution Proposals Based On Teachers’ Views
BOZBAYINDIR FATİH,KARA MEVLÜT
|
28 |
Suriyeli Mültecilere Yönelik Geçici Eğitim Merkezlerinde Verilen Eğitim: Katkıları, Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
KARA MEVLÜT,BOZBAYINDIR FATİH
|
29 |
Öğretmenlerin Sendikalara Üye Olmama Nedenleri ve Sendikalardan Beklentileri
KARA MEVLÜT
|
30 |
İlkokullarda Takımdaşlık ve Liderlik Bilinci Oluşturma Konusunda Bir Uygulama Örneği
KAHRAMAN İSMAİL,KARA MEVLÜT
|
31 |
Öğretmenlerin Okul Yöneticilerine Uyguladıkları Psikolojik Yıldırma Uygulamaları Ve Etkileri
ÖZKAN HABİB,KARA MEVLÜT,Arslan Mustafa Cüneyt
|
1 |
Mesleki Öğrenme Topluluğu Aracılığıyla Okul Yönetimi Kapasitesinin Geliştirilmesi
Dijital Eğitim Entegrasyonu
|
---|---|
2 |
Okullarımızda Eğitim Kalitesinin Artırılması
Okulların Swot analizlerinin yapılması, eylem planlarının ve okul gelişim planlarının hazırlanması.
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
ÖĞRETMEN
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Eğitim Koordinatörlüğü
|
3 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Müdür Yardımcılığı
|
4 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Müdür Vekili
|
5 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Müdür Yardımcılığı
|
1 |
Sınıf Yönetimi
Yazar Adı: KARA MEVLÜT,BOZKURT BAYRAM
, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
---|---|
2 |
Eğitime Giriş
Yazar Adı: KARA MEVLÜT, BOZBAYINDIR FATİH
, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
3 |
Eğitimde Özerklik: Kuram ve Uygulama
Yazar Adı: KARATAŞ İBRAHİM HAKAN, KARA MEVLÜT
, Yayın Yeri: NOBEL BİLİMSEL ESERLER
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 8 |
2 | 2019-2020 | SEMİNER | Türkçe | 4 |
3 | 2019-2020 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 5 |
4 | 2019-2020 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
5 | 2019-2020 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
6 | 2019-2020 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 3 |
7 | 2020-2021 | EĞİTİM POLİTİKALARI | Türkçe | 6 |
8 | 2020-2021 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 8 |
9 | 2020-2021 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 8 |
10 | 2020-2021 | EĞİTİM POLİTİKALARI | Türkçe | 3 |
11 | 2020-2021 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
12 | 2020-2021 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 4 |
14 | 2021-2022 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 9 |
15 | 2021-2022 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 8 |
16 | 2021-2022 | EĞİTİM POLİTİKALARI | Türkçe | 3 |
17 | 2021-2022 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 4 |
18 | 2022-2023 | EĞİTİM POLİTİKALARI | Türkçe | 6 |
19 | 2022-2023 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 |
20 | 2022-2023 | NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
21 | 2022-2023 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 8 |
22 | 2022-2023 | SEMİNER | Türkçe | 4 |
23 | 2022-2023 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 10 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2 | 2018-2019 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 2 |
3 | 2017-2018 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
5 | 2018-2019 | EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ VE LİDERLİK YAKLAŞIMLARI | Türkçe | 2 |
6 | 2018-2019 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 4 |
7 | 2018-2019 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 8 |
9 | 2019-2020 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 4 |
10 | 2019-2020 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 6 |
11 | 2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 4 |
12 | 2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 4 |
13 | 2017-2018 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 6 |
14 | 2019-2020 | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 8 |
15 | 2019-2020 | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 6 |
16 | 2019-2020 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
17 | 2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 4 |
18 | 2020-2021 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 10 |
19 | 2020-2021 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 2 |
20 | 2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1 | Türkçe | 4 |
21 | 2020-2021 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 2 |
22 | 2020-2021 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 8 |
23 | 2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 4 |
24 | 2021-2022 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 8 |
25 | 2021-2022 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 8 |
26 | 2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 4 |
27 | 2021-2022 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 6 |
28 | 2021-2022 | EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
29 | 2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 4 |
30 | 2022-2023 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 8 |
31 | 2022-2023 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 8 |
32 | 2022-2023 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin sosyal adalet liderliği davranışları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi | MERT CAN | TezMerkezi | 2023 |
2 | Tamamlandı | Öğretmenlerin iletişim becerileri ile öğretmen liderliği arasındaki ilişkinin incelenmesi | EMRE DENİZ | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Sınıfında Suriyeli öğrenci bulunan sınıf öğretmenlerinin çokkültürlü eğitime ilişkin görüşlerinin ve tutumlarının incelenmesi | TUĞBA YILDIRIM | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel mutluluk ile örgütsel bağlılık algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi | MEHMET ATEŞ | TezMerkezi | 2022 |
1 |
Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı (ISPC) 2021
Mevlüt KARA, bu kongrenin bilim ve düzenleme kurulu yer almıştır. Aynı zamanda kongrede gerçekleştirilen "Okul Özerkliği İleri Araştırmalar Çalıştayı"nda moderatör olarak görev yapmıştır. Bunun yanında kongreye oturum başkanlığı yaparak da katkı verm
|
---|---|
2 |
11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
Mevlüt KARA, Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği EYUDER ve MEF Üniversitesi işbirliği ile 17-21 Kasım 2020 tarihleri arasında düzenlenen 11. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-11 paralel oturumlarında “Oturum Başkanı” olarak katkıda bulun
|
3 |
4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES (BİLTEK IV)
Mevlüt KARA, 12-13 Nisan 2021 tarihleri arasında düzenlenen "4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES (BİLTEK IV.)" adlı kongrenin düzenleme kurulunda yer alarak katkıda bulunmuştur.
|
4 |
2020 Eğitim Vizyonu Nizip Çalıştayı
Mevlüt KARA, Nizip İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen çalıştaya katılmış ve oturum başkanlığı yaparak katkıda bulunmuştur.
|
5 |
Türkiye Okul Yöneticileri Raporu (TOYR) 2020
Türkiye Okul Yöneticileri Raporu (TOYR), Öncü Okul Yöneticileri Derneği tarafından
okul yöneticiliği mesleğinin ve okul yöneticilerinin durumunu betimlemek amacıyla
hazırlanmıştır. İlki 2019’da ‘Türkiye Okul Yöneticileri Raporu 2019’ adıyla yayımla
|
1 |
ÖNCÜ OKUL YÖNETİCİLERİ DERNEĞİ
Üye 2019 |
---|---|
2 |
EYED-DER (Eğitim Yöneticileri ve Eğitim Deneticileri Derneği)
Üye Bilimsel Kuruluş 2014 |