GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
21. Yüzyıl Okuryazarlıkları ve Ana Dili Eğitimi
Bölüm Adı: Bilgi Okuryazarlığı |
---|---|
2 |
Göç, Kültür ve Eğitim
Bölüm Adı: Göçmenlere Yazma Eğitimi |
3 |
Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma
Bölüm Adı: Eleştirel Pedagoji |
4 |
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi
Bölüm Adı: Kelime Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme |
5 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Bölüm Adı: Türkçe Ders Kitaplarında Okuma ve Dinleme Etkinlikleri |
6 |
Education, Social, Health and Political Developments in Turkey Between 2000-2020
Bölüm Adı: Developments in the Area of Turkish Education After 2000s |
7 |
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: Hızlı Okuma Teknikleri |
8 |
Educational and Science Occured in Turkey Between the Years of 1980-2000
Bölüm Adı: Developments in the Area of Turkish Education Between 1980-2000 |
9 |
Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler
Bölüm Adı: Ortaokul Türkçe Derslerinde Konuşma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüş ve Uygulamaları |
1 |
Weight stigma exposure inventory (WeSEI): Adaptation to Turkish culture, validity and reliability study
ÇARKIT CAFER,GAN WAN YING,KOÇ HAZAL,BEVAN NADİA,AVCI EZGİ,LIN YI-CHING
|
---|---|
2 |
Afrika Kökenli Yükseköğrenim Öğrencilerinin Türkçe Öğrenme Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Bir Fenomenoloji Çalışması
ÇARKIT CAFER
|
3 |
The Relationship Between Critical Reading and Cognitive Awareness of Reading Strategies: A Canonical Correlation Analysis/ Eleştirel Okuma ve Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalığı Arasındaki İlişki: Bir Kanonik Korelasyon Analizi
BAHADIR HALİL İBRAHİM,ÇARKIT CAFER
|
4 |
Ukrayna’da Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Karşılaşılan Sorunların Fenomenolojik Bir Araştırması
ÇARKIT CAFER, KORKUTAN KADİR
|
5 |
Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER, SUR EMİNE
|
6 |
Ortaokul Öğrencilerinin Dil Bilgisine Yönelik Metaforik Algıları
ÇARKIT CAFER, KARA MERVE
|
7 |
Eleştirel Okuma Dersinin Çıktıları Üzerine Bir Araştırma
ÇARKIT CAFER
|
8 |
The Relationship Between Preservice Teachers' Critical Thinking and Epistemological
Beliefs
ÇARKIT CAFER, KURNAZ HASAN
|
9 |
Metaphoric Perceptions of Secondary School Students towards the
Thinking Education Course
ÇARKIT CAFER
|
10 |
Ortaokul Türkçe Ders Kitapları Millî Mücadele ve Atatürk Teması Metinlerinin Okunabilirlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
ÇARKIT CAFER, BAHADIR HALİL İBRAHİM
|
11 |
Examination of the 6th Grade Turkish Lesson Coursebook Texts Within the Context of the Properties of the Text
ÇARKIT CAFER, ÇOHANTİMUR AYŞEN
|
12 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Yansıtıcı Düşünme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER, İPLİK YASİN
|
13 |
Assessment of 4th Grade Students’ Problem-Solving Skills in Terms of Various
Variables
ÇARKIT CAFER, ÖZENÇ MEHMET
|
14 |
The Relationship Between Functional Literacy and Problem-Solving Skills: A Study on 4th Grade Students
ÖZENÇ MEHMET, ÇARKIT CAFER
|
15 |
Teachers' Vievs and Practices Regarding Students' Listening Defects in Secondary School Turkish Lessons
ÇARKIT CAFER, KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
16 |
Instructors' Opinion on the Use of Concept Maps for Improving Vocabulary in Teaching Turkish as a Foreign Language
ÇARKIT CAFER, KAVCAR ŞEYMA
|
17 |
A Qualitative Research on the Use of Humor in Turkish Teaching in Secondary School
ÇARKIT CAFER, CANALICI MERYEM
|
18 |
1981 ve 2019 Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Dinleme Eğitimi Açısından Karşılaştırılması
ÇARKIT CAFER
|
19 |
Covid-19 Sürecinde Türkçe Dersi Uygulamaları Üzerine Nitel Bir Araştırma
ÇARKIT CAFER,KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
20 |
Evaluation of Audiobook Listening Experiences of 8th Grade Students: An Action Research
ÇARKIT CAFER
|
21 |
Reflective thinking in Turkish language education
ÇARKIT CAFER
|
22 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Eleştirel Dinleme/İzleme Uygulamaları Üzerine Bir Eylem Araştırması
ÇARKIT CAFER,ALTUN KUDRET
|
23 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Kültür Aktarımına Yönelik Uygulamalar
ÇARKIT CAFER
|
24 |
Kaynaştırma Öğrencilerine Okuma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Öğretmen Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
25 |
Eleştirel Dinleme/İzleme Özyeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve GüvenilirlikÇalışması
ÇARKIT CAFER,ALTUN KUDRET
|
26 |
2018 Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programının Eleştirel Düşünme Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
27 |
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Çerçevesinde Hazırlanan 8. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
28 |
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı Bağlamında Hazırlanan Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER
|
29 |
Ortaokul Okuma Becerileri Dersine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
30 |
Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dinlemenin/İzlemenin Önemi ve Yeri
ÇARKIT CAFER
|
31 |
Ortaokul Türkçe Derslerinde Dinleme Becerisinin Değerlendirilme Sürecine Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER
|
32 |
Ortaokul Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Bağlamında Yazma Becerisi Öğretimi Üzerine Öğretmen Görüşleri
ÇARKIT CAFER, KARADÜZ ADNAN
|
1 |
PIKTES Kapsamında Yabancı Uyruklu Öğrencilere Yönelik Açılan Destekleme Kursları Üzerine Bir İnceleme
ÇARKIT CAFER
|
---|---|
2 |
Türkçe Öğretmenlerinin Sesli Kitaplara Yönelik Görüşleri
ÇARKIT CAFER
|
3 |
Eleştirel Okuma Dersinin Çıktıları Üzerine Bir Araştırma
ÇARKIT CAFER
|
4 |
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı Okuma Kazanımları ile PISA Okuma Becerileri Yeterlik Düzeylerinin Karşılaştırmalı Bir Analizi
ÇARKIT CAFER, KORKUTAN KADİR
|
5 |
Türkçe Eğitiminde Analitik Düşünmenin Kapsamı Üzerine Bir Değerlendirme
ÇARKIT CAFER, ÖZDEN MÜNİRE
|
6 |
Türkçe Eğitimi Alanında Dinleme Türlerine Genel Bir Bakış
ÖZDEN MÜNİRE, ÇARKIT CAFER
|
7 |
Masallarla Karakter Eğitimi Setinin Değerler Eğitimi ve Dil Kullanımı Bağlamında İncelenmesi
ÇARKIT CAFER
|
8 |
6. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇARKIT CAFER, ÇOHANTİMUR AYŞEN
|
9 |
A Qualitative Research on Turkish Course Application During Covid-19 Process
ÇARKIT CAFER,KOÇOĞLU ABDULHAMİT
|
10 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İşlevsel Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
ÖZENÇ MEHMET,ÇARKIT CAFER
|
11 |
4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerisi Algılarının Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER,ÖZENÇ MEHMET
|
12 |
Çocuklarda Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinin Önemi
ÇARKIT CAFER
|
13 |
2016 Düşünme Eğitimi Dersi Öğretim Programında Eleştirel Düşünmenin Yeri
ÇARKIT CAFER
|
14 |
Reklamların Dili: 7. sınıf Türkçe Dersinde Reklam Çözümlemesine Yönelik Bir Uygulama
ÇARKIT CAFER
|
15 |
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Yazma Etkinliklerinin Yaratıcı Yazma Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
16 |
Ortaokul Okuma Becerileri Dersine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Uygulamaları
ÇARKIT CAFER
|
17 |
2018 Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programının Eleştirel Düşünme Bağlamında Değerlendirilmesi
ÇARKIT CAFER
|
18 |
Ortaokul Yazarlık ve Yazma Becerileri Dersi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Değerlendirilmesi
KARADÜZ ADNAN, ÇARKIT CAFER, ÇOBAN ABDULLAH
|
1 |
GÖKYÜZÜNÜN MOZAİĞİ
|
---|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Türkçe öğretmeni
|
---|
1 |
Journal of Elementary Education: Theory & Practice (JELEDU)
Yazar Adı: ÇARKIT CAFER, AKCAN EMRULLAH, ÖZENÇ MEHMET, BOZKURT BAYRAM
, Yayın Yeri: Journal of Elementary Education: Theory & Practice (JELEDU)
|
---|---|
2 |
Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma
Yazar Adı: KURNAZ HASAN, ÇARKIT CAFER
, Yayın Yeri: Nobel Yayınları
|
3 |
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi
Yazar Adı: ÇARKIT CAFER, KURNAZ HASAN
, Yayın Yeri: Nobel Akademi
|
4 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Yazar Adı: KURNAZ HASAN, ÇARKIT CAFER
, Yayın Yeri: Eğiten Kitap
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
3 | 2021-2022 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
5 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
6 | 2022-2023 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
8 | 2022-2023 | Temel Dil Becerileri: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
9 | 2023-2024 | Türkçe Eğitiminde Düşünme Becerileri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Türkçe Öğretim Tarihi | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
4 | 2020-2021 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
5 | 2021-2022 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
8 | 2022-2023 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
9 | 2022-2023 | Seminer | Türkçe | 2 |
10 | 2022-2023 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
12 | 2022-2023 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
13 | 2023-2024 | Türkçe Eğitiminde Eleştirel Dil Becerileri | Türkçe | 3 |
14 | 2023-2024 | Seminer | Türkçe | 2 |
15 | 2023-2024 | Metinlerle Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi | Türkçe | 4 |
2 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
3 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
4 | 2019-2020 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
5 | 2019-2020 | Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitimi | Türkçe | 4 |
6 | 2019-2020 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
7 | 2019-2020 | Dil ve Kültür | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
9 | 2019-2020 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
10 | 2019-2020 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
11 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
12 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
14 | 2020-2021 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | Türkçe | 2 |
15 | 2020-2021 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
16 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
17 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
18 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
19 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
20 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
21 | 2020-2021 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
22 | 2020-2021 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
23 | 2020-2021 | Dil ve Kültür | Türkçe | 2 |
24 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
25 | 2020-2021 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
26 | 2020-2021 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 |
27 | 2021-2022 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
28 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
29 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
30 | 2021-2022 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
31 | 2021-2022 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
32 | 2021-2022 | Eleştirel Okuma | Türkçe | 2 |
33 | 2021-2022 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
34 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
35 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
36 | 2021-2022 | Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
37 | 2022-2023 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
38 | 2022-2023 | Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
39 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
40 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
41 | 2022-2023 | Dil Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
42 | 2022-2023 | Türkçe Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
43 | 2022-2023 | İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
44 | 2022-2023 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
45 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
46 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
47 | 2022-2023 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
48 | 2022-2023 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
49 | 2022-2023 | Dil Eğitiminin Temel Kavramları | Türkçe | 2 |
50 | 2023-2024 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
51 | 2023-2024 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
52 | 2023-2024 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
53 | 2023-2024 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
54 | 2023-2024 | Dil Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
55 | 2023-2024 | İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
56 | 2022-2023 | Dinleme Eğitimi | Türkçe | 3 |
57 | 2022-2023 | Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
58 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
59 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
60 | 2022-2023 | Dil Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 2 |
61 | 2022-2023 | İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
62 | 2022-2023 | Türkçe Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
63 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
64 | 2022-2023 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
65 | 2022-2023 | Dil Eğitiminin Temel Kavramları | Türkçe | 2 |
66 | 2022-2023 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
67 | 2022-2023 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
68 | 2022-2023 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
69 | 2023-2024 | Dil Eğitiminin Temel Kavramları | Türkçe | 2 |
70 | 2023-2024 | Eleştirel Okuma | Türkçe | 2 |
71 | 2023-2024 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 3 |
72 | 2023-2024 | Türk Dil Bilgisi II | Türkçe | 2 |
73 | 2023-2024 | Türk Dil Bilgisi IV | Türkçe | 2 |
74 | 2023-2024 | Türkçe Öğretim Programları | Türkçe | 2 |
75 | 2023-2024 | Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi | Türkçe | 3 |
76 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi I | Türkçe | 2 |
77 | 2021-2022 | Türk Dil Bilgisi III | Türkçe | 2 |
78 | 2021-2022 | Eleştirel ve Analitik Düşünme | Türkçe | 2 |
79 | 2024-2025 | Savremeni Turski Jezik G-3 | Türkçe | 4 |
80 | 2024-2025 | Savremeni Turski Jezik G-5 | Türkçe | 2 |
81 | 2024-2025 | Savremeni Turski Jezik G-7 | Türkçe | 4 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Etkili ve Güzel Konuşma | Türkçe | 4 |
2 | 2019-2020 | Etkili ve Güzel Konuşma I | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Geri Bildirimin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarı ve Motivasyonuna Etkisi | MUSTAFA FİDAN | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | 7. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersine yönelik motivasyonlarının yaratıcı drama yoluyla geliştirilmesi: Bir eylem araştırması | ELİF YAVUZ | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | 7. sınıf öğrencilerinin yazma öz-yeterliklerinin geliştirilmesinde süreç-tür odaklı yazma yaklaşımının kullanımı | HASAN YILDIZ | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin eleştirel dinleme/izleme özyeterliliklerinin değerlendirilmesi | KÜRŞATHAN GÜRBÜZEL | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Ortaokul Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin metin özellikleri bağlamında incelenmesi | CANAN ÖZCAN | TezMerkezi | 2024 |
6 | Devam Ediyor | Sınıf ve Türkçe öğretmenlerinin dinleme/izleme eğitimine yönelik görüş ve uygulamalarının karşılaştırmalı bir analizi | NAZLI İBİŞ | TezMerkezi | 2024 |
7 | Devam Ediyor | Öğrencilerin yazma öz yeterliliklerinin geliştirilmesinde tematik portfolyo kullanımı | HAVVA DAŞKIRAN | TezMerkezi | 2024 |
8 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeylerinin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması | ESRA PAKSOY | TezMerkezi | 2024 |
9 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin internet bağımlılık düzeyleri ile konuşma kaygıları arasındaki ilişkiye yönelik görünümler | ABDULHAMİT KOÇOĞLU | TezMerkezi | 2023 |
10 | Devam Ediyor | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYAOKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI | ESRA PAKSOY | TezMerkezi | 2023 |
11 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin eleştirel okuma becerileri ile okuma stratejileri bilişsel farkındalık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | HALİL İBRAHİM BAHADIR | TezMerkezi | 2022 |
1 |
2023 TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ
NEDEN ELEŞTİREL DÜŞÜNMELİYİZ?
|
---|---|
2 |
JÜRİ ÜYESİ
2024 TÜBİTAK 2204A- LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
|
3 |
JÜRİ ÜYESİ
2022 TÜBİTAK 2204A- LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
|
4 |
KONGRE DÜZENLEME
4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS
IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES (BILTEK-IV)
|
5 |
JÜRİ ÜYESİ
2020 TÜBİTAK 2204A- LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
|
6 |
ÇALIŞTAY
TÜRKÇE VE TÜRK KÜLTÜRÜ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI ÇALIŞTAYI
|
7 |
TÜBİTAK 2211 YURT İÇİ DOKTORA BURSU
TÜBİTAK 2211 YURT İÇİ DOKTORA BURSU
|
8 |
JÜRİ ÜYESİ
2023 TÜBİTAK 2204A- LİSE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI
|