GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Bölüm Adı: Bölüm 9: Okulda Öğrenci ile ilgili Hizmetler |
---|---|
2 |
Social Skills of Gifted Students within The Context of Inclusive Education: Türkı̇ye, Poland, Portugal
Yazar(lar): YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, ÖZTÜRK HÜSEYİN, KOÇ SELAHATTİN, ÇEKİÇ ALİ, TEKİN BOZKURT AYKAR, Tanış Yasemin, Sevinç Derya, Ertürk Orhan, Ulukaya Merve, Mazırık Çamlı Özge, Majchrzak Ola, Ostrogska Patrycja, Witerska Kamila, Lombardi Raquel, Aguiar Claudia, F |
3 |
Social Skills of Gifted Students within The Context of Inclusive Education: Türkı̇ye, Poland, Portugal
Bölüm Adı: INCLUSIVE EDUCATION |
4 |
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar
Bölüm Adı: EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE ÖĞRENİM GÖREN SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI |
5 |
Eğitimde Ahlak ve Etik
Bölüm Adı: Ahlaki/Etik Bir Lider Olarak Okul Müdürü |
6 |
INSAC Contemporary Trends in Education Sciences
Bölüm Adı: İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçiliklerine Nitel Bir Bakış |
7 |
YÛNUS EMRE ANISINA TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI-IX
Bölüm Adı: Covid-19 Korona Pandemisi Sürecinde Mahkûmlarının Kişilik ve İyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
8 |
AÇIK, UZAKTAN VE ÇEŞİTLİ DİSİPLİNLERLE EĞİTİM
Bölüm Adı: SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUM VE ÖZYETERLİKLERİ |
9 |
FARKLI YÖNLERİYLE UZAKTAN EĞİTİM
Bölüm Adı: COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ |
10 |
KURMANCAN DATKA ANISINA TÜRKİYE VE TÜRKDÜNYASI ARAŞTIRMALARI-IV
Bölüm Adı: Eğitim Fakültelerinde Okuyan Öğrencilerin Sporda Şiddet Ve İstenmeyen Davranışlara Yönelik Görüşleri |
1 |
Okul Yöneticilerinin Liderlik Stillerinin Öğretmenlerin Örgütsel Stres Düzeyleri ile İlişkisi
DİREKCİ Berna,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
---|---|
2 |
Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının İncelenmesi
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, ATAŞ Ahmet
|
3 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Covid 19 Pandemi Sürecinde Birleştirilmiş Sınıfta Öğretmenlik ile ilgili Görüşleri
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
4 |
An Investigation of Teachers’ Attitudes Towards Female School Administrators
AKGÖL KÜBRA, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
5 |
The Relationship Between Classroomteachers’ Levels of Agency and Organizational Commitment
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, Aksoy Mahmut
|
6 |
ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN DENETİM BECERİLERİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
UYGUN CEMAL, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
7 |
Bibliometric analysis of published research on inclusive education
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
8 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINIF YÖNETİMİ YAKLAŞIMLARI
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
9 |
The Effect of Primary School Students’xx Participation in Active Games involving Physical Movement on Life Satisfaction
ÖZTÜRK HÜSEYİN,ÖZTÜTÜNCÜ SAADET,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
10 |
A STUDY ON THE LEADERSHIP SKILLS OF PRIMARY SCHOOL PRINCIPALS
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
11 |
Examination of Constant Anxiety Statuses of Prisoners Who Attend Recreational Activities
ÖZTÜRK HÜSEYİN,HACICAFEROĞLU SERKAN,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
12 |
ATTITUDES OF PARENTS TO CHILDREN’xxS PARTICIPATION INPHYSICAL EDUCATION CLASSES
ÖZTÜRK HÜSEYİN,YILGIN AHMET,Peksayılır Gamze,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
13 |
İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN BİREYSEL YENİLİKÇİLİKLERİNİN İNCELENMESİ
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
14 |
İlköğretim okulu yöneticilerinin iş doyumları ile örgütsel stres kaynakları arasındaki ilişki
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,MURAT MEHMET
|
1 |
COMMUNICATION SKILLS OF CLASSROOM TEACHING DEPARTMENT STUDENTS/ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
---|---|
2 |
PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK
MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE SINIF YÖNETİMİ
YAKLAŞIMLARINI BENİMSEME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
3 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ COVİD 19 PANDEMİ
SÜRECİNDE BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFTA ÖĞRETMENLİK İLE İLGİLİ
GÖRÜŞLERİ
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
4 |
Ben Varım Projesinin Üniversite Öğrencilerinin Proje Yönetim Becerilerine
Yansımaları
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
5 |
20. Milli Eğitim Şurası Kararlarının Temel Eğitimde Fırsat Eşitliği Boyutu
İle İlgili Öğretmen Görüşleri
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, İlhan Pelin, Gaya Galip Çağatay
|
6 |
COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, DEMİR Hatice
|
7 |
TÜRK EĞİTİM POLİTİKALARINA ETKİ EDEN ULUSAL ÖRGÜT RAPORLARININ
EĞİTİMDE EŞİTLİK VE EĞİTİM YÖNETİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
YILMAZ İrem, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
8 |
Eğitim Fakültelerinde Öğrenim Gören Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
TEKİN BOZKURT AYKAR,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
9 |
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Yönetimi Yaklaşımları
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
10 |
Okulda Şenlik Var Projesine Katılan Öğrencilerin Benlik Saygısı Düzeylerinin Belirlenmesi
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
11 |
Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Yalnızlık Düzeyleri
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ÖZTÜRK HÜSEYİN
|
12 |
Rekreaatif Faaliyet İçin Doğa Yürüyüşüne Katılanları Motive Eden Etkenler
YILGIN AHMET,ÖZTÜRK HÜSEYİN,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
13 |
Rekreasyon Aktivetelerine Katılan Mahkumların Sürekli Kaygı Durumlarının İncelenmesi
YILGIN AHMET,ÖZTÜRK HÜSEYİN,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
14 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin bireysel yenilikçilikleri: Nitel bir araştırma
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
15 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin yenilikçilik profilleri
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
16 |
İLK VE ORTAÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ KULLANIM YETERLİLİĞİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İL ÖRNEĞİ)
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, Öztürk Necati
|
17 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin performanslarının okul müdürleri tarafından değerlendirilmesi
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,ŞAHİN SEVİLAY
|
1 |
2020-1-TR01-KA201-093617 EMPOWERING SOCIAL SKILLS OF GIFTED STUDENTS BY INCLUSIVE EDUCATION
Kapsayıcı eğitim bağlamında özel yetenekli öğrencilerin sosyal becerilerinin geliştirilmesi ile ilgili verilerin toplanması, literatürün incelenmesi, politika yapıcılara ve uygulayıcılara öneriler geliştirilmesi.
|
---|---|
2 |
Gençlik ve Spor Bakanlığı, Gençlik Projeleri Destek Programı, ”BEN VARIM Projesi”, proje no: 50461
Üniversite öğrencilerinin Gönüllülük esasına bağlı olarak sosyoekonomik düzeyi düşük bir okulda öğrencilerin kendini ifade etme becerilerini geliştirilmesini sağlamak. Bu sayede en nihayetinde çocuğa karşı şiddetin azaltılmasına katkı sunmak.
|
3 |
118B782 Nolu “Gazişehir’ de Bilimin ve Sanatın Dili”
Bir de Bu Taraftan Bak
|
4 |
118B782 Nolu “Gazişehir’ de Bilimin ve Sanatın Dili” Tübitak 4007 projesi
Farklı Aynı Zamanda Eşitiz
|
1 |
Milli Eğitim Bakanlığı/ Şahinbey Belediyesi Bilim ve Sanat Merkezi
Sınıf Öğretmenliği
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Okul müdür yardımcısı
|
3 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmenlik
|
4 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Müdür yetkili öğretmen
|
1 |
ENGELLİ BİREYLER İÇİN SPOR
Yazar Adı: YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
, Yayın Yeri: Spor Yayınevi ve Kitabevi
|
---|---|
2 |
SOCIAL SKILLS OF GIFTED STUDENTS WITHIN THE CONTEXT OF INCLUSIVE EDUCATION Türkiye, Poland, Portugal
Yazar Adı: YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
, Yayın Yeri: Nobel Akademi Yayıncılık
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | nitel araştırmalarda veri analiz yöntemleri | Türkçe | 3 |
2 | 2018-2019 | araştırma yöntemleri ve etik | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | Öğrenme ve Motivasyon | Türkçe | 3 |
4 | 2019-2020 | Örgütlerde İletişim | Türkçe | 3 |
5 | 2019-2020 | ÖĞRENME VE MOTİVASYON | Türkçe | 3 |
6 | 2020-2021 | Eğitimde Politika Analizi | Türkçe | 3 |
7 | 2020-2021 | Öğrenme ve Motivasyon | Türkçe | 3 |
8 | 2020-2021 | Eğitimde Politika Analizi | Türkçe | 3 |
9 | 2021-2022 | Eğitim Politikaları | Türkçe | 3 |
10 | 2021-2022 | Öğrenme ve Motivasyon | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | ÖĞRENME VE MOTİVASYON | Türkçe | 3 |
12 | 2022-2023 | EĞİTİM POLİTİKALARI | Türkçe | 3 |
13 | 2021-2022 | DÖNEM PROJESİ | Türkçe | 3 |
14 | 2019-2020 | DÖNEM PROJESİ | Türkçe | 3 |
15 | 2018-2019 | DÖNEM PROJESİ | Türkçe | 3 |
16 | 2023-2024 | Eğitim Politikaları | Türkçe | 3 |
17 | 2023-2024 | Okul Geliştirme Kuram ve Uygulama | Türkçe | 3 |
18 | 2023-2024 | Öğrenme ve Motivasyon | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | etkili iletişim | Türkçe | 3 |
2 | 2018-2019 | hayat bilgisi öğretimi | Türkçe | 3 |
3 | 2018-2019 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | Birleştirilmiş sınıflarda öğretim | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | eğitim felsefesi | Türkçe | 2 |
6 | 2018-2019 | Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
7 | 2018-2019 | Türkiye Eğitim Sistemi ve okul yönetimi | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
9 | 2019-2020 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
10 | 2019-2020 | Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
11 | 2019-2020 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
12 | 2019-2020 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
13 | 2019-2020 | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 |
14 | 2019-2020 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
15 | 2019-2020 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
16 | 2019-2020 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
17 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
18 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
19 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 2 |
20 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 1 |
21 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
22 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 1 |
23 | 2020-2021 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
24 | 2020-2021 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
25 | 2020-2021 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
26 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projeleri | Türkçe | 1 |
27 | 2020-2021 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
28 | 2020-2021 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
29 | 2020-2021 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
30 | 2020-2021 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
31 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
32 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
33 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projeleri II | Türkçe | 1 |
34 | 2020-2021 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Türkçe | 2 |
35 | 2021-2022 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
36 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
37 | 2021-2022 | Hayat Bilgisi Öğretimi | Türkçe | 3 |
38 | 2021-2022 | Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
39 | 2021-2022 | Sosyal Bilgiler Öğretimi | Türkçe | 3 |
40 | 2021-2022 | Sosyal Beceri Öğretimi | Türkçe | 2 |
41 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
42 | 2021-2022 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
43 | 2021-2022 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
44 | 2021-2022 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
45 | 2021-2022 | Geleneksel Çocuk Oyunları | Türkçe | 2 |
46 | 2022-2023 | EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK | Türkçe | 2 |
47 | 2022-2023 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1 | Türkçe | 2 |
48 | 2022-2023 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
49 | 2022-2023 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
50 | 2022-2023 | EĞİTİMİE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
51 | 2022-2023 | GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI | Türkçe | 2 |
52 | 2022-2023 | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
53 | 2022-2023 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
54 | 2022-2023 | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 |
55 | 2022-2023 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
56 | 2022-2023 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2 | Türkçe | 2 |
57 | 2022-2023 | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
58 | 2021-2022 | İLKOKULDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
59 | 2019-2020 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 3 |
60 | 2018-2019 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 3 |
61 | 2018-2019 | ETKİNLİKLERE KATILIM | Türkçe | 1 |
62 | 2023-2024 | Eğitimde Ahlak ve Etik | Türkçe | 2 |
63 | 2023-2024 | Eğitime Giriş | Türkçe | 2 |
64 | 2023-2024 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
65 | 2023-2024 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
66 | 2023-2024 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
67 | 2023-2024 | Karakter ve Değer Eğitimi | Türkçe | 2 |
68 | 2023-2024 | Kariyer Planlama | Türkçe | 1 |
69 | 2023-2024 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
70 | 2023-2024 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | ÖĞRETMENLERİN BİLGİ UÇURMA DAVRANIŞLARI İLE OKUL İKLİMİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ | NURSİMA KARATURNA | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin görüşleri çerçevesinde küreselleşmenin ilkokul kademesine yansımaları | FATİH SANCAK | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin liderlik stillerinin öğretmenlerin örgütsel stres düzeyleri ile ilişkisi | BERNA DİREKCİ | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | İlkokullarda görev yapan yönetici ve öğretmenlerin kapsayıcı eğitime dair görüşlerinin incelenmesi | TÜRKAN BUCAKLIOĞLU | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Öğretmenlerin bilgi uçurma davranışları ile okul iklimi algıları arasındaki ilişki | NURSİMA KARATURNA | TezMerkezi | 2024 |
6 | Tamamlandı | Ortaokul yöneticilerinin denetim becerilerinin öğretmenlerin örgütsel adalet algıları üzerindeki rolü | CEMAL UYGUN | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Öğretmenlerin kadın yöneticilere yönelik tutumlarının incelenmesi | KÜBRA AKGÖL | TezMerkezi | 2020 |
8 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin özel yetenekli öğrencilerin eğitimine yönelik tutum ve öz yeterlikleri | SİBEL DUYMAZ | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleği ve okul yöneticiliğine yönelik tutumlarının incelenmesi | GÜLLÜ GÜLSÜM ÇELİKEL | TezMerkezi | 2019 |
1 |
OSMANLI TÜRKÇESİ KURSU ORTA SEVİYE
OSMANLI TÜRKÇESİ
|
---|---|
2 |
Nitelikli Uluslararası Dergilerde Yayın Yapma Stratejileri Webinar
Doç. Dr. Mehmet Şükrü Bellibaş tarafından sunumu gerçekleştirilen Nitelikli Uluslararası Dergilerde Yayın Yapma Stratejileri Webinarına katılım
|
3 |
OSMANLI TÜRKÇESİ KURSU TEMEL SEVİYE
OSMANLI TÜRKÇESİ
|
4 |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER EĞİTİCİ EĞİTİMİ KATILIM SERTİFİKASI
Özel yetenekli öğrencilerin eğitimi
|
5 |
Web of Science Core Collection webinar
Derya Soğuksu tarafından sunulan Web of Science Core Collection webinarına katılım
|
6 |
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİNİ GELİŞTİRME SEMİNERİ
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ
|
7 |
T3 Vakfı
T3 vakfı Teknoloji yarışmalarında Jüri üyeliği
|
8 |
Bilim ve Sanat Merkezlerini Geliştirme Eğitimi Projesi Çalıştayı
Bilim ve Sanat Merkezlerinin kurumsal yapısı, etkinliklerin iyileştirilmesi.
|