Doçent SÜMEYYE AYDIN GÜRLER

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ

   sgurler@gantep.edu.tr      03425231023  
YÖK Akademik ORCID
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Fen Bilgisi Eğitimi  Fen Bilgisi Eğitimi

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

5 Adet
1
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II

Bölüm Adı: Fen Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Yazar(lar): AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları ISBN: 978-625-6504-53-0, TÜRKİYE, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
2
Education, Social, Health and Political Developments in Turkey Between 2000-2020

Bölüm Adı: Developments in the Field of Science Education in Turkey Between 2000-2020
Yazar(lar): AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: ISRES Publishing ISBN: 978-605-71165-1-2, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
3
Educational and Science Occurred in Turkey Between the Years of 1980 – 2000

Bölüm Adı: Developments in Science Education in Turkey Between 1980-2000
Yazar(lar): AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: İKSAD Publishing house ISBN: 978-625-7687-15-7, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
4
IPCEDU 2020 E-Kitabı

Bölüm Adı: Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme Araçları
Yazar(lar): AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ ISBN: 978-625-7228-61-9, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
5
Social, Educational, Political, Economic and Other Developments Occured in Turkey Between the Years of 1938-1980

Bölüm Adı: Developments in the Field of Science Education in Turkey That Took Place Between 1938-1980
Yazar(lar): AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: ISRES Publishing ISBN: 978-605-69854-1-6, 2019

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce

Makaleler

17 Adet
1
Attitudes Towards STEAM, Critical Thinking Disposition and Decision-Making Skills: Mediation and Gender Moderation

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE, KAPLAN ORHAN
Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
2
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin TIMSS Sınavı Farkındalıkları ve 2019 TIMSS Fen Performansını Değerlendirmeleri

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
3
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları ve ‘Doğal Kaynaklar’ Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: Yaşadıkça Eğitim
Türkçe, Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
4
The case of middle school students’ attitudes towards STEM on predicting their perceptions of innovative thinking

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: Journal of Innovative Research in Teacher Education
İngilizce, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
5
4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi “Maddenin Özellikleri” Ünitesine İlişkin Akademik Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE, AKGÜN Hava
Yayın Yeri: Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2023

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
6
Relationship Between Scientific Literacy and the Attitude Towards Reading Scientific Texts: A Study on Primary School Teacher Candidates

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
7
Ortaokul Öğrencilerinin “Saf Madde ve Karışımlar” Konusu ile İlgili Bilgilerini Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Düzeyleri

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
8
State of prediction of the critical thinking dispositions of primary school teacher candidates through their self-efficacy for STEM practices

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: Participatory Educational Research (PER)
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
9
İlkokulda Temel Fen Bilimleri Dersine Yönelik Akademisyen Görüşleri

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE, BAYKARA OKTAY
Yayın Yeri: Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
10
İlkokul Öğrencilerinin “Varlıkların Hareket Özellikleri” Konusunda Öğrendikleri Bilgileri Günlük Hayat İle İlişkilendirme Durumları

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2021

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
11
Fen Bilimleri Dersinde Dereceli Puanlama Anahtarı Kullanımı ve Puanlama Anahtarına İlişkin Öğrenci Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
Yayın Yeri: Turkish Studies - Educational Sciences
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
12
Fen Bilimleri Dersinin İlkokullarda Yetiştirme Programına (İYEP) Dâhil Edilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
13
Problems Encountered By Classroom Teachers in Teaching Science to Syrian Students and Suggestions for These Problems

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences
İngilizce, Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
14
Development of an Attitude Scale for Physics Courses And A Review of Student Attitudes

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
Yayın Yeri: Journal of Baltic Science Education
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
15
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Dereceli Puanlama Anahtarı (DPA) Kullanımı ve Akran Değerlendirmesi

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
Yayın Yeri: International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
İngilizce, Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scientific World Index
16
The Impact of Rubrics on the Evaluation of Students’ Success on the “Subject of Force and Motion”

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
Yayın Yeri: International Journal of Education and Research
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Google Scholar, Research Gate, WorldCat
17
6. Sınıf “Maddenin Tanecikli Yapısı ve Özellikleri” Konusundaki Öğrenci Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyinin Belirlenmesi

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
Yayın Yeri: Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Türk Eğitim İndeksi, SOBIAD, Google Scholar

Bildiriler

13 Adet
1
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Deneylerin (Etkinliklerin) Bazı Kriterler Açısından İncelenmesi: Maddenin Özellikleri Ünitesi Örneği

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: 16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
TÜRKİYE, Edirne, Türkçe, 04.09.2024

Ulusal  Özet bildiri
2
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Dijital Eğitim Araçları Farkındalıkları ve Fen Bilimleri Derslerinde Kullanma Durumları

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
TÜRKİYE, Kars, Türkçe, 27.09.2023

Ulusal  Özet bildiri
3
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: International Education Congress
TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 20.09.2023

Uluslararası  Özet bildiri
4
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan “Fen, Mühendislik ve Girişimcilik” Uygulamalarının Fen Bilimleri Dersine Yansımaları

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: 4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
TÜRKİYE, BURSA, Türkçe, 18.05.2023

Uluslararası  Özet bildiri
5
İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Çevre Kazanımları Bağlamında İncelenmesi

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
TÜRKİYE, Hatay, Türkçe, 20.07.2022

Uluslararası  Özet bildiri
6
Examination of Primary School Students' Attitudes Towards STEAM in Terms of Some Variables

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE, KAPLAN ORHAN
Yayın Yeri: 8th International ZEUGMA Conference on Scientific Research
TÜRKİYE, Gaziantep, İngilizce, 15.07.2022

Uluslararası  Özet bildiri
7
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin 2019 Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırmasına (TIMSS) Yönelik Değerlendirmeleri: Nitel Bir Çalışma

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
TÜRKİYE, BURDUR, Türkçe, 19.05.2021

Ulusal  Özet bildiri
8
Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinin İşlenişine Yönelik Görüşleri

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: 4. Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu
TÜRKİYE, Gaziantep, Türkçe, 12.04.2021

Uluslararası  Özet bildiri
9
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Öğretiminde Analoji Kullanımına Yönelik Algıları

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
TÜRKİYE, Hatay, Türkçe, 03.09.2020

Uluslararası  Tam metin bildiri
10
Fen Bilimleri Dersinin İlkokullarda Yetiştirme Programına Dahil Edilmesinin Sağlayabileceği Katkılar

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: 3. Uluslararası ZEUGMA Bilimsel Araştırmalar Kongresi
TÜRKİYE, GAZİANTEP, Türkçe, 22.11.2019

Uluslararası  Özet bildiri
11
Yeni Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı İçeriğinin Fen Dersleri Açısından Değerlendirilmesi

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
Yayın Yeri: 3. Uluslararası ZEUGMA Bilimsel Araştırmalar Kongresi
TÜRKİYE, GAZİANTEP, Türkçe, 22.11.2019

Uluslararası  Özet bildiri
12
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Dereceli Puanlama Anahtarı (Dpa) Kullanımı ve Akran Değerlendirmesi

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE,BAYKARA OKTAY
Yayın Yeri: 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
TÜRKİYE, Kahramanmaraş, Türkçe, 26.10.2017

Uluslararası  Özet bildiri
13
Fen Bilimleri Dersinde Dereceli Puanlama Anahtarı Kullanımının Öğrencilerin Başarısına ve Değerlendirmede Objektifliğe Katkısı

AYDIN GÜRLER SÜMEYYE
Yayın Yeri: II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
TÜRKİYE, GAZİANTEP, Türkçe, 05.05.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri

Projeler

3 Adet
1
Researchers' Night for Citizens & Researchers' Meeting for Science and Art Centers/ Vatandaşlar için Araştırmacılar Gecesi & Bilim Sanat Merkezleri için Araştırmacılar Buluşması


12.02.2024 - 12.12.2024
H2020,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
2
Adile Altınbaş Ortaokulu Bilim Fuarı


09.05.2018 - 09.05.2018
TÜBİTAK PROJESİ,   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
3
Sustainable Environment and Climate Change International Science Festival Project-SECC-SCIFEST Associated Event to the European Researchers' Night ( H2020-MSCA-NIGHT-2020bis) Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali Proj


01.03.2021 - 15.12.2021
H2020,   Eğitmen 

ULUSLARARASI  Tamamlandı

Üniversite Dışı Deneyim

1 Adet
1
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENİ

2008 - 2018

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2021-2022 Seminer Türkçe 2
2 2021-2022 Uzmanlık Alanı Türkçe 4
3 2022-2023 Uzmanlık Alanı Türkçe 4
4 2022-2023 Seminer Türkçe 2
5 2021-2022 Seminer Türkçe 2
6 2021-2022 Uzmanlık Alanı Türkçe 3
7 2022-2023 Yüksek Lisans Tezi Türkçe 6
8 2022-2023 Uzmanlık Alanı Türkçe 6
9 2022-2023 Seminer Türkçe 2
10 2023-2024 Seminer Türkçe 2
11 2023-2024 Uzmanlık Alanı Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2018-2019 Genel Fizik Türkçe 2
2 2018-2019 Fizik I Türkçe 4
3 2018-2019 Fizik II Türkçe 4
4 2018-2019 Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları I Türkçe 3
5 2018-2019 Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Türkçe 3
6 2018-2019 Fen ve Teknoloji Öğretimi I Türkçe 3
7 2018-2019 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Türkçe 3
8 2018-2019 Genel Kimya Türkçe 2
9 2018-2019 İlkokulda Temel Fen Bilimleri Türkçe 3
10 2018-2019 Özel Eğitim Türkçe 8
11 2018-2019 İlköğretimde Kaynaştırma Türkçe 2
12 2018-2019 Genel ve Mesleki Etik Türkçe 2
13 2019-2020 Origami Türkçe 2
14 2019-2020 Fen ve Teknoloji Öğretimi I Türkçe 3
15 2019-2020 Bilim ve Araştırma Etiği Türkçe 2
16 2019-2020 Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları I Türkçe 3
17 2017-2018 Genel Kimya Türkçe 2
18 2017-2018 Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Türkçe 3
19 2017-2018 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Türkçe 3
20 2019-2020 Fizik I Türkçe 4
21 2019-2020 Genel Biyoloji Türkçe 2
22 2019-2020 Genel Fizik Türkçe 2
23 2019-2020 Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları Türkçe 2
24 2019-2020 Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 Türkçe 1
25 2019-2020 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 2
26 2019-2020 Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Türkçe 3
27 2019-2020 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Türkçe 3
28 2019-2020 Okul Deneyimi I Türkçe 2
29 2019-2020 Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Türkçe 8
30 2019-2020 İlkokulda Temel Fen Bilimleri Türkçe 3
31 2019-2020 Toplumsal Duyarlılık Projesi II Türkçe 3
32 2020-2021 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Türkçe 2
33 2020-2021 Okul Deneyimi Türkçe 2
34 2020-2021 Genel Fizik Türkçe 2
35 2020-2021 Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları I Türkçe 3
36 2020-2021 Fen ve Teknoloji Öğretimi I Türkçe 3
37 2020-2021 Bilim ve Araştırma Etiği Türkçe 8
38 2020-2021 Kariyer Planlama ve Geliştirme Türkçe 4
39 2020-2021 Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları Türkçe 2
40 2020-2021 Fen Öğretimi Türkçe 3
41 2020-2021 Öğretmenlik Uygulaması Türkçe 2
42 2020-2021 Fen Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları II Türkçe 3
43 2020-2021 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 6
44 2020-2021 Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Türkçe 8
45 2020-2021 İlkokulda Temel Fen Bilimleri Türkçe 3
46 2021-2022 Fizik I Türkçe 4
47 2021-2022 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Türkçe 2
48 2021-2022 Fen ve Teknoloji Öğretimi I Türkçe 3
49 2021-2022 Bilim ve Araştırma Etiği Türkçe 8
50 2021-2022 Medya Okuryazarlığı Türkçe 2
51 2021-2022 Öğretmenlik Uygulaması I Türkçe 2
52 2021-2022 Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları Türkçe 2
53 2021-2022 Fen Öğretimi Türkçe 3
54 2021-2022 Toplumsal Duyarlılık Projesi I Türkçe 1
55 2021-2022 Fizik II Türkçe 4
56 2021-2022 Fen ve Teknoloji Öğretimi II Türkçe 3
57 2021-2022 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 6
58 2021-2022 Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Türkçe 4
59 2021-2022 Öğretmenlik Uygulaması II Türkçe 2
60 2021-2022 Çevre Eğitimi Türkçe 2
61 2021-2022 İlkokulda Temel Fen Bilimleri Türkçe 3
62 2021-2022 Toplumsal Duyarlılık Projesi II Türkçe 3
63 2022-2023 Bilim ve Araştırma Etiği Türkçe 6
64 2022-2023 Öğretmenlik Uygulaması I Türkçe 2
65 2022-2023 Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları Türkçe 2
66 2022-2023 Fen Öğretimi Türkçe 3
67 2022-2023 Topluma Hizmet Uygualamaları Türkçe 6
68 2022-2023 Eğitimde Araştırma Yöntemleri Türkçe 4
69 2022-2023 Öğretmenlik Uygulaması II Türkçe 2
70 2022-2023 Çevre Eğitimi Türkçe 2
71 2022-2023 İlkokulda Temel Fen Bilimleri Türkçe 3
72 2023-2024 Bilim ve Araştırma Etiği Türkçe 4
73 2023-2024 Eğitimde Proje Hazırlama Türkçe 2
74 2023-2024 Fen Öğretimi Türkçe 3
75 2023-2024 Öğretmenlik Uygulaması I Türkçe 2
76 2023-2024 Toplumsal Duyarlılık Projesi I Türkçe 1
77 2023-2024 Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Türkçe 8
78 2023-2024 İlkokulda Temel Fen Bilimleri Türkçe 3
79 2023-2024 Öğretmenlik Uygulaması II Türkçe 2
80 2023-2024 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 6
81 2023-2024 Toplumsal Duyarlılık Projesi II Türkçe 3

Yönetilen Tezler

Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Devam Ediyor İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeylerinin ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi SERVET ÇELİK TezMerkezi 2024
2 Devam Ediyor Eğitsel Oyunlarla Destekli Fen Öğretiminin Akademik Başarıya, Fene Yönelik Tutuma Etkisi ve Sürece Yönelik Öğrenci Görüşleri HAVA AKGÜN TezMerkezi 2023
3 Devam Ediyor İlkokul öğrencilerinin Çevreye Yönelik Farkındalıkları ve Çevre Kavramına Yönelik Metaforik Algıları MUSTAFA ATMACA TezMerkezi 2023

Araştırmalar

11 Adet
1
Gaziantep Keşif Kampüsü Jüri Üyeliği

Jüri Üyeliği
Gaziantep,   Ulusal  Jüri Üyelikleri

2
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi Bilim Kurulu Üyeliği

Bilim Kurulu Üyeliği
Kars,   Ulusal  Kongre Düzenleme

3
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi Oturum Başkanlığı

Oturum Başkanlığı
Kars,   Ulusal  Kongre Düzenleme

4
Yüksek Lisans Tezi Jüri Üyeliği

Tez Jüri Üyeliği
Elazığ,   Ulusal  Jüri Üyelikleri

5
Yüksek Lisans Tezi Jüri Üyeliği

Yüksek Lisans Tezi Jüri Üyeliği
Elazığ,   Ulusal  Jüri Üyelikleri

6
2210-A Genel Yurtiçi Yüksek Lisans Burs Programı

2210-A Genel Yurtiçi Yüksek Lisans Bursu
TÜBİTAK,   Ulusal  Burs

7
IV. Uluslararası Bilim Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler Sempozyumu Düzenleme Kurulu Üyesi

Düzenleme Kurulu Üyesi
Gaziantep,   Uluslararası  Kongre Düzenleme

8
Yüksek Lisans Tezi Jüri Üyeliği

Yüksek Lisans Tezi Jüri Üyeliği
Fırat Üniversitesi,   Ulusal  Jüri Üyelikleri

9
2023 Eğitim Vizyonu Nizip Çalıştayı

2023 Eğitim Vizyonu
Nizip,   Ulusal  Çalıştay

10
2211-A Genel Yurt İçi Doktora Burs Programı

2211-A Genel Yurt İçi Doktora Bursu
TÜBİTAK,   Ulusal  Burs

11
Gaziantep ve Diyarbakır Nesibe Aydın Okulları Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Bağlam Temelli Soru Hazırlama Eğitimi

Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Bağlam Temelli Soru Hazırlama Eğitimi
Gaziantep ve Diyarbakır,   Ulusal  Seminer