GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
|
1 |
İnovasyon Yönetimi ve İnovatif Metaverse Devrimi
Bölüm Adı: Örgütsel Güven ve İnovasyon |
---|---|
2 |
EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ -9- Karakter ve Değerler Eğitimi
Bölüm Adı: DEĞER EĞİTİMİ, İLKELERİ VE SÜREÇLERİ |
3 |
Social Skills of Gifted Students Within The Context of Inclusive Education: Türkiye, Poland, Portugal
Bölüm Adı: INCLUSIVE EDUCATION |
4 |
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar
Bölüm Adı: EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE ÖĞRENİM GÖREN SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI |
5 |
XII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR XII TAM METİNLER VE GENİŞ ÖZETLER KİTABI
Bölüm Adı: PANDEMİ SÜRECİNDE OKUL YÖNETİCİLERİNİN TRANSFORMASYONEL LİDERLİK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ (NİTEL BİR ÇALIŞMA) |
6 |
Eğitim Yönetimi Araştırmaları (e-kitap)
Bölüm Adı: Okul Yöneticilerinin Yönetim Kavramına Yönelik İleri Sürdükleri Metaforların İncelenmesi- 32. Bölüm |
1 |
TÜRKİYE’DE ÖĞRETMENLERİN 21. YÜZYIL BECERİLERİ KONUSUNDA YAYIMLANAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Özer İrem,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
---|---|
2 |
Eğitimde Sosyal Adalet Liderliği: Alan Yazınının Bibliyometrik Analizi
ÖZDEMİR GÖKÇE,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
3 |
School Administrators’ Views on Problem Situations and Solution Recommendations in Distance Education during Covid-19 Pandemi/ Covid-19 Pandemisinde Uzaktan Eğitim Sürecinde Yaşanılan Sorun Durumları ve Çözüm Önerilerine İlişkin Okul Yöneticisi Görüş
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
4 |
STEM Eğitimi ve Sınıflardaki Uygulamaları Hakkında Bir Doküman Analizi Çalışması
TEKİN BOZKURT AYKAR, Yıldırım Ali
|
5 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER KAVRAMINA İLİŞKİN METAFOR ALGILARININ İNCELENMESİ
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
6 |
Examination of Value Orientations and Levels of Tolerance of Teacher Candidates
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
7 |
Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatı Eserlerinde Yer Alan Öğretmen Karakterlerinin Öğretmen Liderliği Bağlamında İncelenmesi
USTAOĞLU SEVGİLİ YASEMİN, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
8 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINIF YÖNETİMİ YAKLAŞIMLARI
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
9 |
Lider Öğretmen Rolleri ve Davranışların İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma
USTAOĞLU SEVGİLİ YASEMİN, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
10 |
İlkokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Çocuk Haklarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
GÜRGE Seval, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
11 |
Öğretmenlerin Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Yürütülen Uzaktan Hizmet İçi Eğitim Faaliyetleri Hakkındaki Görüşleri
GEBEL Selvi, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
12 |
Eğitim Yöneticisi ve Öğretmenlerin Eğitim Yönetimi Alanında Tezsiz Yüksek Lisans Yapma Nedenlerinin İncelenmesi
YAĞIZ ABDULLAH, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
13 |
Bibliometric analysis of published research on inclusive education
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
14 |
Okul Yönetici ve Öğretmenlerinin Değişime Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi (Gaziantep İli Örneği)
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
15 |
Okul Yöneticilerinin Yöneticilik Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi
TEKİN BOZKURT AYKAR, Deniz Esma Nur
|
16 |
YILDIRMA (MOBBİNG) KAVRAMINA İLİŞKİN KADIN OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
YILDIRIM GÖKÇE, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
17 |
AN INVESTIGATION OF SCHOOL EMPLOYEES’ READINESS FOR TECHNOLOGICAL CHANGES (THE CASE OF FATIH PROJECT)
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
18 |
The Evaluation of Mobbing Cases Which Teachers Experience In Middle Schools (Sample of Mersin Province)
TEKİN BOZKURT AYKAR,AVCI YUNUS EMRE,Gökalp Serkan
|
19 |
The Primary School Teachers’ Perceptions about Their Educational Background and Their Levels of Income
TEKİN BOZKURT AYKAR,Gökalp Serkan
|
20 |
Inspection of School Managers’ Carrying Out Cultural Leadership Roles
Gökalp Serkan,YAŞAR MEHMET,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
21 |
Okul Yöneticilerinin İnsancıl Yeterlikleri (Humanistic Qualifications of School Principals)
ÖZDEMİR GÖKÇE,TEKİN BOZKURT AYKAR,AYDIN GÜNGÖR TUBA
|
22 |
Eğitim Sistemindeki İnovatif Değişimlere Yönelik İlköğretim Okul Yöneticilerinin Görüşleri (Gaziantep İli Örneği)
ÖZDEMİR GÖKÇE,AYDIN GÜNGÖR TUBA,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
23 |
İlk ve Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Teftişe İlişkin Metaforik Algıları (The Metaphoric Perceptions About ”Inspection” of Primary And Secondary Schools’ Teachers)
TEKİN BOZKURT AYKAR,YILMAZ SEDA
|
24 |
ÖĞRENCİLERİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN SINIF YÖNETİMİNE ETKİSİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ÖZKAN HABİB,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
1 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOCUK HAKLARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
ŞAHİN SEVİLAY,TEKİN BOZKURT AYKAR,ÖZTÜRK MERVE
|
---|---|
2 |
Türkiye’de Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Becerileri Konusunda Yayımlanan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Özer İrem,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
3 |
A QUALITATIVE ANALYSIS IN THE CONTEXT OF ADMINISTRATORS' AND TEACHERS' OPINIONS ON THE PROBLEMS ENCOUNTERED IN THE COMMUNICATION PROCESS IN SCHOOLS
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
4 |
PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI İLE SINIF YÖNETİMİ YAKLAŞIMLARINI BENİMSEME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
5 |
STEM EĞİTİMİ VE SINIFLARDAKİ UYGULAMALARI HAKKINDA BİR DÖKÜMAN ANALİZİ ÇALIŞMASI
TEKİN BOZKURT AYKAR, Yıldırım Ali
|
6 |
EĞİTİMDE YENİLİK KONUSU İLE İLGİLİ YAYINLANAN ARAŞTIRMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ (THE BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF PUBLISHED RESEARCHES ON INNOVATION IN EDUCATION)
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
7 |
PANDEMİ SÜRECİNDE OKUL YÖNETİCİLERİNİN TRANSFORMASYONEL LİDERLİK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ (NİTEL BİR ÇALIŞMA)
Mendil Nasibe, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
8 |
ÖĞRETMENLERİN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN UZAKTAN HİZMET İÇİ EĞİTİM FAALİYETLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
GEBEL Selvi, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
9 |
Eğitim Fakültelerinde Öğrenim Gören Son Sınıf Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
TEKİN BOZKURT AYKAR,YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP
|
10 |
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Sınıf Yönetimi Yaklaşımları
YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
11 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN YÖNETİCİLİK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ
TEKİN BOZKURT AYKAR,Deniz Esma Nur
|
12 |
ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİ SÜRECİNDE SERGİLEDİKLERİ DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İL ÖRNEĞİ)
TEKİN BOZKURT AYKAR,Mutlu Zeliha
|
13 |
OKUL ÇALIŞANLARININ TEKNOLOJİK DEĞİŞİMLERE HAZIR BULUNUŞLUK DURUMLARININ İNCELENMESİ
TEKİN BOZKURT AYKAR
|
14 |
Okul Yöneticilerinin Kültürel Sermaye Yeterliliklerinin İncelenmesi
Gökalp Serkan,TEKİN BOZKURT AYKAR,Kalaycı Mehmet
|
15 |
Okul Yöneticilerinin Yönetim Kavramına Yönelik İleri Sürdükleri Metaforların İncelenmesİ
TEKİN BOZKURT AYKAR,Dursunoğlu Mustafa,Deniz Esma Nur,Kaymaz Sait
|
16 |
Okul Yönetici ve Öğretmenlerinin Değişime Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
TEKİN BOZKURT AYKAR,SUMMAK MEHMET SEMİH
|
17 |
Okul müdürlerinin insancıl yeterliklerine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
ÖZDEMİR GÖKÇE, TEKİN BOZKURT AYKAR, AYDIN GÜNGÖR TUBA
|
18 |
Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Temel Sorunların İncelenmesi
TEKİN BOZKURT AYKAR,ÖZDEMİR GÖKÇE,AYDIN GÜNGÖR TUBA
|
19 |
Eğitim Sistemindeki İnovatif Değişimlere Yönelik İlköğretim Okul Yöneticilerinin Görüşleri: Gaziantep İli Örneği
ÖZDEMİR GÖKÇE, AYDIN GÜNGÖR TUBA, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
20 |
İLK VE ORTAÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ KULLANIM YETERLİLİĞİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İL ÖRNEĞİ)
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ ÖZTÜRK ZEYNEP, Öztürk Necati
|
21 |
İlköğretim Ve Ortaöğretim Okul Yöneticilerinin Benimsedikleri Bireysel Ve Örgütsel Değerler
ŞAHİN SEVİLAY,TEKİN BOZKURT AYKAR,öztürk necati
|
22 |
Öğretmen Adaylarının Matematik Kavramına İlişkin Metafor Algıları
TEKİN BOZKURT AYKAR, TURAN ÖZPOLAT ESEN, TURAN Gizem
|
23 |
İlk ve Ortaöğretim Kurumu Öğrencilerinin Teftişe İlişkin Metaforik Algıları
TEKİN BOZKURT AYKAR, YILMAZ OKYANUS IŞIK SEDA
|
24 |
Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerine ve Bu Düzeylerin Sınıf Yönetimi Üzerindeki Etkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
ÖZKAN HABİB, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
1 |
Empowering Social Skills of Gifted Students by Inclusive Education
Empowering Social Skills of Gifted Students by Inclusive Education 2020-1-TR01-KA201-093617
|
---|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
ÖĞRETMENLİK
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
7 | 2018-2019 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
10 | 2017-2018 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
11 | 2017-2018 | EĞİTİMDE TEMEL OKUMALAR | Türkçe | 3 |
12 | 2017-2018 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
13 | 2017-2018 | YÖNETİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
14 | 2016-2017 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
15 | 2016-2017 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE GÜNCEL SORUNLAR | Türkçe | 3 |
16 | 2016-2017 | EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI | Türkçe | 3 |
17 | 2021-2022 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
18 | 2021-2022 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
19 | 2022-2023 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
20 | 2022-2023 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
21 | 2022-2023 | ÖRGÜT VE YÖNETİM KURAMLARI | Türkçe | 3 |
22 | 2021-2022 | EĞİTİM EKONOMİSİ VE PLANLAMASI | Türkçe | 3 |
23 | 2017-2018 | YÖNETİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
24 | 2017-2018 | EĞİTİMDE TEMEL OKUMALAR | Türkçe | 3 |
25 | 2018-2019 | EĞİTİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
26 | 2023-2024 | ÖRGÜTLERDE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
27 | 2023-2024 | EĞİTİMDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM ALANI VE KÜLTÜRLERARASI İŞBİRLİĞİ | Türkçe | 2 |
2 | 2020-2021 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
3 | 2020-2021 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
5 | 2018-2019 | EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ VE LİDERLİK YAKLAŞIMLARI | Türkçe | 2 |
6 | 2018-2019 | GİRİŞİMCİLİK | Türkçe | 2 |
7 | 2018-2019 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 2 |
8 | 2018-2019 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
10 | 2017-2018 | KAYNAK TARAMA VE RAPOR YAZMA | Türkçe | 3 |
11 | 2017-2018 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
12 | 2016-2017 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
13 | 2016-2017 | YÖNETİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
14 | 2021-2022 | Karakter ve Değer Eğitimi | Türkçe | 2 |
15 | 2021-2022 | EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE DEĞİŞİM YÖNETİMİ VE LİDERLİK YAKLAŞIMLARI | Türkçe | 2 |
16 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
17 | 2022-2023 | KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM | Türkçe | 2 |
18 | 2022-2023 | AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM ALANI VE KÜLTÜRLERARASI İŞBİRLİĞİ | Türkçe | 2 |
19 | 2022-2023 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
20 | 2022-2023 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 3 |
21 | 2022-2023 | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
22 | 2022-2023 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II | Türkçe | 2 |
23 | 2021-2022 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
24 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması- I | Türkçe | 2 |
25 | 2021-2022 | EĞİTİME GİRİŞ | Türkçe | 2 |
26 | 2021-2022 | AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM ALANI VE KÜLTÜRLERARASI İŞBİRLİĞİ | Türkçe | 2 |
27 | 2018-2019 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
28 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması- I | Türkçe | 2 |
29 | 2017-2018 | KAYNAK TARAMA VE RAPOR YAZMA | Türkçe | 3 |
30 | 2017-2018 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
31 | 2016-2017 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
32 | 2021-2022 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
33 | 2023-2024 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-I | Türkçe | 3 |
34 | 2023-2024 | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
35 | 2023-2024 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ-II | Türkçe | 2 |
36 | 2023-2024 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin kültürel sermaye yeterliklerinin ve kültürel liderlik rollerini yerine getirme düzeylerinin incelenmesi | SERKAN GÖKALP | TezMerkezi | 2018 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin görüşleri bağlamında Suriyeli öğrencilerin bulunduğu okullarda karşılaşılan zorluklar ve çözüm önerileri | YAHYA NASER | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin benimsedikleri eğitim felsefelerine, yönetsel anlayışlarına ve davranışlarına yönelik okul müdürlerinin ve öğretmenlerin görüşlerinin incelenmesi | SELÇUK ÇELİK | TezMerkezi | 2021 |
3 | Tamamlandı | Cumhuriyet Dönemi Türk edebiyatı eserlerinde yer alan öğretmen karakterlerinin öğretmen liderliği bağlamında incelenmesi | YASEMİN USTAOĞLU SEVGİLİ | TezMerkezi | 2021 |
4 | Tamamlandı | Ortaokullarda görev yapan yönetici ve öğretmenlerin örgütsel adalet algıları(Siirt ili örneği) | MESUT ÇEÇEN | TezMerkezi | 2019 |
5 | Tamamlandı | Müzik öğretmenlerinin okullardaki sosyal sermaye algısının iş doyumlarıyla ilişkisi üzerine bir araştırma | MAHMUT EKİN HETAV İPEK | TezMerkezi | 2018 |
6 | Tamamlandı | Kadın okul yöneticilerinin yıldırma (Mobbing) kavramına ilişkin görüşlerinin incelenmesi | GÖKÇE YILDIRIM | TezMerkezi | 2017 |
7 | Tamamlandı | Öğretmen ve öğrencilerde ortaya çıkan duyguların öğretmen-öğrenci ilişkilerine etkileri | ALİ GÜLER | TezMerkezi | 2017 |
1 |
GAZİANTEP - 2023 EĞİTİM VİZYONU ÇALIŞTAYI
İlköğretime Erişim ve Devam, Eğitimde Kalite, İnsan Kaynakları ve Yönetimi, Öğretmen, Yönetici, gibi alt başlıklar hakkında hakkında çalıştay
|
---|---|
2 |
Gaziantep Eğitim Sorunları ve Önceliklerimiz
Gaziantep'te okul öncesi eğitim, ilköğretim, ortaöğretim, mesleki eğitim, fiziksel altyapı alt yapı gibi başlıklarda yer alan sorunların tartışılması
|