GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ ve İDARİ.BİL.FAK. İŞLETME
1 |
Contemporary Business Research in the Islamic World
Bölüm Adı: The Effects of Perceived Price, Quality, and Consumer Trust on Purchase Intentions of Halal Products |
---|---|
2 |
Consumer Behavioral Analytics in Metaverse and the Adoption of a Virtual World
Bölüm Adı: Metaverse Concepts and Marketing |
3 |
Ekonomi, İdari ve Sosyal Bilimler Araştırmaları
Bölüm Adı: Metaverse Nedir? Metaverse Dünyasında Pazarlama |
4 |
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XIV
Bölüm Adı: Sohbet Pazarlaması |
5 |
Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar II
Bölüm Adı: AR, VR, MR ve XR Arasındaki Fark Nedir? Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ve Uygulamaları |
6 |
Tüketici Davranışlarında Makro Trendler
Bölüm Adı: Sosyal Gelişmeleri Kaçırma Korkusu (Fear of Missing Out-FoMO) |
7 |
Stratejik İşletme Yönteminde Teknolojinin Endüstriyel Süreci
Bölüm Adı: Yönetim Bilgi Sistemleri ve Türkiye: Pazarlamada Dijital Dönüşüm |
8 |
Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması
Bölüm Adı: Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması ile Arama Motoru Optimizasyonu Uzmanlığı |
9 |
Alternatif Dijital Evren Metaverse-I
Bölüm Adı: Metaverse Platformları, Metaverse Oyunları ve Metaverse'e Giriş Yapan İşletmeler |
10 |
Tüketici Davranışları-I Güncel Akademik Çalışmalar
Bölüm Adı: Tüketici Davranışında İlişkisel Pazarlamanın Yükselişi |
11 |
Güncel Dijital Pazarlama Paradigmaları
Bölüm Adı: İçerik Pazarlaması |
12 |
Sosyal Medya Reklam ve Marka Üçgeni
Yazar(lar): EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL,DURMAZ YAKUP |
13 |
Tüketici Davranışları
Bölüm Adı: Tüketici Davranışını Etkileyen Kişisel Faktörler |
14 |
Pazarlama İlkeleri
Bölüm Adı: Dijital Pazarlama |
1 |
Elektrikli Araç Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
---|---|
2 |
Digital Consumer Behavior: A Systematic Literature Review
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
3 |
The effects of trust and religiosity on halal products purchase intention: indirect effect of attitude
KOÇ FATİH,ÖZKAN BEKİR,KOMODROMOS MARCOS,EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL,BARAN TAMER
|
4 |
Effects of brand awareness and feminist message level in femvertising: An experimental study
KOÇ FATİH,EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL,ÖZKAN BEKİR,UĞURTAN HAZAL,BARAN TAMER
|
5 |
Marketing and Data Privacy: A Bibliometric Analysis
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
6 |
Sosyal Medyadaki Etkileyicilerin Takipçilere Etkisi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, DEĞİRMENCİ BEKİR, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
7 |
Yapay Zekâ Pazarlaması: İnternetten Yapılan Alışverişlerde Yapay Zekânın Satın Alma Niyetine Etkisi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
8 |
The Rise of the Non-Fungible Token (NFT) Market in Turkey: The Effect of Social Media Interaction and the Need for Uniqueness on NFT Purchase Intention
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
9 |
The Effect of Information About Metaverse on the Consumer's Purchase Intention
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
10 |
İnternet Alışverişlerinde Organik Gıda Satın Alma Niyetinin Planlı Davranış Teorisi Açısından İncelenmesi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, AKEL GÖKHAN, ELMASOĞLU KAMİLE, AYDOĞDU DİLEK, KOÇ OKAN
|
11 |
Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Likert Tipi Ölçeklerdeki Cevap Alternatifi Sayısının Ölçek Güvenilirliğine Etkisi
BARAN TAMER, EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, ÖZKAN BEKİR, KOÇ FATİH
|
12 |
The Mediating Effect of Blockchain Technology on the Cryptocurrency Purchase Intention
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, AKEL GÖKHAN, DEĞİRMENCİ BEKİR, AYDOĞDU DİLEK, ELMASOĞLU KAMİLE, BUMİN DOYDUK HANDE BEGÜM, ŞEKER ARZU, BAHÇE HATİCE
|
13 |
The Evaluation of AI Integration in Innovative Digital Marketing Strategies
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
14 |
Sistematik Bir Literatür Taraması ile Kişiselleştirilmiş Pazarlama
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
15 |
Dijital Pazarlama Uzmanlarının Gözünden Etkili İçerik Stratejilerinin Belirlenmesi: Nitel Bir Araştırma
AKEL GÖKHAN, EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
16 |
Trends in Artificial Intelligence Marketing: A Bibliometric Analysis
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
17 |
Kripto Paralara Yatırım Niyetini Etkileyen Bazı Faktörlerin İncelenmesi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
18 |
The perception of COVID-19 and avoidance behavior in Turkey: The role of income level, gender and education
ABDULMUHSİN AMİR A., DEĞİRMENCİ BEKİR, EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, DURMAZ YAKUP
|
19 |
The Impact of Perceptions of Social Media Advertisements on Advertising Value, Brand Awareness and Brand Associations: Research on Generation Y Instagram Users
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, DURMAZ YAKUP
|
20 |
Cep telefonu satın alma kararında markanın etkisi: Y kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, MUTLU Adnan Talha, DURMAZ YAKUP
|
21 |
The impact of conspicuous consumption in social media on purchasing intentions
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
22 |
Travel from Traditional Marketing to Digital Marketing
DURMAZ YAKUP,EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
23 |
Brand management in retailing with customer and producer perspective
DURMAZ YAKUP,EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
1 |
Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerine Yönelik Tutumun ve Çevrimiçi Karar Verme Tarzlarının Satın Alma Niyetine Etkisi
BÜLBÜL NİHAL,ÇAYIRAĞASI FİLİZ,EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
---|---|
2 |
Metaverse Marketing
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
3 |
Marketing 5.0
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
4 |
AI-Powered Content Creation in Marketing
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
5 |
Metaverse Marketing and Consumer Dynamics: A New Era of Virtual Interaction
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
6 |
Artificial Neural Networks in Marketing: A Comprehensive Review of Consumer Behavior Applications
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
7 |
Artificial Intelligence and Consumer Behavior: The Future of Marketing
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
8 |
Yapay Zekâ Destekli Sohbet Robotları ile Sohbet Pazarlaması: Bibliyometrik Bir Analiz
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
9 |
Data Privacy in Marketing: A Bibliometric Analysis
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
10 |
Digital Consumer Behavior: A Systematic Literature Review
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
11 |
Systematic Literature Review on Online Second-Hand Luxury Shopping: A Sustainable and Accessible Trend
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
12 |
Pazarlama Bakış Açısıyla Toplu Pazarlık ile İlgili Yayınların Bibliyometrik İncelemesi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
13 |
The Effects of Perceived Price, Quality, and Consumer Trust on Purchase Intention of Halal Products
ÖZKAN BEKİR, EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, BARAN TAMER, KOÇ FATİH
|
14 |
The Power of Artificial Intelligence in Personalized Marketing
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
15 |
The Change of Digital Marketing with Artificial Intelligence
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
16 |
Yapay Zekâ Pazarlaması
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
17 |
What is the Difference Between AR, VR, MR, and XR? Augmented Reality Marketing and Applications
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
18 |
WEB 3.0 Marketing
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
19 |
Kripto paralara yatırım niyetini etkileyen faktörlerin incelenmesi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
20 |
NFT Pazarının Yükselişi: Sosyal Medya Etkileşiminin ve Benzersiz Olma İhtiyacının NFT Satın Alma Niyetine Etkisi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
21 |
The effect of consumer innovation, price and environmental concern in the green economy on electric vehicle purchase intention in Turkey
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
22 |
Algılanan değer ve e-WOM’un akıllı saat satın alma niyetine etkisi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
23 |
Why do consumers prefer websites using debt card or credit card storage application in online shopping? The effect of values on selection behavior with the theory of consumption value perspective
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
24 |
Metaverse’e yatırım yapılır mı? Bilgiyi benimseme modeli bakış açısı ile algılanan riskin satın alma niyetine etkisi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
25 |
The impact of perceptions of social media advertisements on advertising value and brand awareness: Research on generation Y Instagram users
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, DURMAZ YAKUP
|
26 |
Cep Telefonu Satın Alma Kararında Markanın Etkisi: Y Kuşağı Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL,MUTLU ADNAN TALHA,DURMAZ YAKUP
|
27 |
Sosyal Medyadaki Gösteriş Tüketiminin Satın Alma Niyetine Etkisi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
28 |
Gaziantep Üniversitesi’ne Uluslararası Anlaşmalarla Gelen Öğrencilere Genel Bir Bakış: Eğitimde Ülkeler Arası İşbirlikleri
ASLAN AYŞE BURCU, EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
1 |
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU
BİLGİSAYAR MÜHENDİSİ
|
---|---|
2 |
AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI
ÇÖZÜMLEYİCİ
|
3 |
ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş.
BİLGİSAYAR MÜHENDİSİ
|
4 |
TARIM VE KIRSAL KALKINMAYI DESTEKLEME KURUMU
PROJE UZMANI
|
5 |
SANKO HOLDİNG A.Ş.
UZMAN
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2023-2024 | Elektronik Pazarlama | Türkçe | 3 |
2 | 2023-2024 | Elektronik Pazarlama | Türkçe | 3 |
3 | 2024-2025 | Uzmanlık Alan Dersi | Türkçe | 4 |
4 | 2024-2025 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
5 | 2024-2025 | Pazarlama İletişimi Yönetimi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2021-2022 | Temel Bilgisayar ve Teknoloji Kullanımı | Türkçe | 2 |
2 | 2022-2023 | Temel Bilgisayar ve Teknoloji Kullanımı | Türkçe | 2 |
3 | 2023-2024 | Genel İşletme | Türkçe | 2 |
4 | 2023-2024 | Temel Bilgisayar ve Teknoloji Kullanımı | Türkçe | 2 |
5 | 2023-2024 | Pazarlama İlkeleri | Türkçe | 3 |
6 | 2023-2024 | Proje Yönetimi | Türkçe | 3 |
7 | 2023-2024 | Girişimcilik | Türkçe | 3 |
8 | 2023-2024 | Dijital Okuryazarlık | Türkçe | 2 |
9 | 2023-2024 | Ar-Ge ve Proje Yönetimi | Türkçe | 2 |
10 | 2023-2024 | Kariyer Planlama | Türkçe | 2 |
11 | 2023-2024 | Kariyer Planlama | Türkçe | 3 |
12 | 2023-2024 | Bilgisayar Programlamaya Giriş | Türkçe | 2 |
13 | 2024-2025 | Bilişim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
14 | 2024-2025 | Bilim, Teknoloji ve Dijital Ekonomi | Türkçe | 2 |
15 | 2024-2025 | Bilişim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
16 | 2024-2025 | Pazarlama Yönetimi | Türkçe | 3 |
17 | 2024-2025 | Pazarlama İletişimi | Türkçe | 3 |
18 | 2024-2025 | Bilişim Teknolojileri | Türkçe | 2 |
19 | 2024-2025 | Genel İşletme | Türkçe | 2 |
20 | 2024-2025 | Temel Bilgisayar ve Teknoloji Kullanımı | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | Grafik ve Animasyon Tasarımı | Türkçe | 2 |
2 | 2022-2023 | Temel Bilgi Teknolojileri | Türkçe | 2 |
3 | 2022-2023 | Görsel Programlama I | Türkçe | 2 |
4 | 2022-2023 | Web Projesi Yönetimi | Türkçe | 2 |
5 | 2022-2023 | Bilgisayar Ağ Sistemleri | Türkçe | 4 |
6 | 2022-2023 | Bilgisayar Donanımı | Türkçe | 4 |
7 | 2022-2023 | Elektronik Ticaret | Türkçe | 2 |
8 | 2022-2023 | Görsel Programlama II | Türkçe | 2 |
9 | 2022-2023 | İşletme Bütçeleri | Türkçe | 2 |
10 | 2022-2023 | Toplam Kalite Yönetimi | Türkçe | 2 |
11 | 2022-2023 | Yönetim ve Organizasyon | Türkçe | 2 |
12 | 2023-2024 | Dijital Pazarlama | Türkçe | 2 |
13 | 2023-2024 | İşletme Yönetimi | Türkçe | 2 |
14 | 2023-2024 | Görsel Programlama I | Türkçe | 2 |
15 | 2023-2024 | Grafik ve Animasyon Tasarımı | Türkçe | 2 |
16 | 2023-2024 | Web Projesi Yönetimi | Türkçe | 2 |
17 | 2023-2024 | Temel Bilgi Teknolojileri | Türkçe | 2 |
18 | 2023-2024 | Dijital Pazarlama | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Sosyal medya pazarlama aktivitelerine yönelik tutumun ve çevrimiçi karar verme tarzlarının satın alma niyetine etkisi | NİHAL BÜLBÜL | TezMerkezi | 2023 |
1 |
Online E-Ticaret ve E-İhracat Uzmanlık Eğitimi
Online E-Ticaret ve E-İhracat
|
---|---|
2 |
Yeşil Yetenekler Eğiticilerin Eğitimi
Sürdürülebilirlik
|
3 |
TUBİTAK Bilim Söyleşileri
Metaverse ve Gelecekteki Yenilikler
|
4 |
Microsoft
Fundamentals of Microsoft Server
|
5 |
TUBİAK Bilim Söyleşileri
Metaverse ve Gelecekteki Yenilikler
|
6 |
TODAİE
Uygulamalı Elektronik İmza
|
7 |
Uygulamalı Elektronik İmza
Elektronik İmza
|
8 |
YTB-UNHCR
Social Inclusion and Conflict Resolution in Building Coexistence
|
9 |
EDYS Eğitimi
EDYS Eğitimi
|
10 |
Microsoft
Configuring and Troubleshooting a Windows Server
|
11 |
19. Akademik Bilişim Konferansı
19. Akademik Bilişim Konferansı
|
12 |
Microsoft
Managing and Maintaining Windows Server
|
13 |
EÜAŞ
İdari Oryantasyon
|
14 |
16. Akademik Bilişim Konferansı
16. Akademik Bilişim Konferansı
|
15 |
SPSS ile İstatiksel Analiz Yöntemleri
SPSS ile İstatiksel Analiz Yöntemleri
|
16 |
Nicel Araştırma Yöntemleri
Nicel Araştırma Yöntemleri
|
17 |
SPSS ve AMOS Eğitimi
SPSS ve AMOS Eğitimi
|
18 |
TUBİTAK Bilim Söyleşileri
Metaverse ve Gelecekteki Yenilikler
|
19 |
TUBİTAK Bilim Söyleşileri
Metaverse ve Gelecekteki Yenilikler
|
20 |
18. Akademik Bilişim Konferansı
18. Akademik Bilişim Konferansı
|
21 |
TOBB ETÜ-SEM
Bilişim ve İnternet Hukuku
|
22 |
Bilişim ve İnternet Hukuku
Bilişim ve İnternet Hukuku
|
23 |
SSCI Index dergilere yayın gönderme süreçleri
SSCI Index dergilere yayın gönderme süreçleri
|
24 |
TUBİTAK Bilim Söyleşileri
Metaverse ve Gelecekteki Yenilikler
|
25 |
Mendeley Reference Management Education
Mendeley Reference Management Education
|
26 |
Proje Yönetimi
Proje Yönetimi
|
1 |
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2019 |
---|