
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
					
1 | 
					Nitel Araştırmalarda Yapay Zekâ Araçları-I
						 
Bölüm Adı: Eğitimde Yapay Zeka: Akademik Yazımda Grammarly'nin Rolü  | 
				
|---|---|
2 | 
					Nitel Araştırmalarda Yapay Zekâ Araçları-I
						 
Bölüm Adı: Quillbot ile Akademik Yazımda Devrim Yaratmak:Prafrazın Gücü  | 
				
3 | 
					Nitel Araştırmalarda Yapay Zekâ Araçları-I
						 
Bölüm Adı: Nitel Araştırmalarda Perplexity.AI  | 
				
4 | 
					Exploring the Nexus of Education, Language and Technology in the 21st Century
						 
Bölüm Adı: Unplugged Coding Applications  | 
				
5 | 
					Akademik Araştırma Süreçlerinde Dijital Teknolojilerin Destekleyici Rolü: Teoriden Uygulamaya
						 
Bölüm Adı: Araştırmaların Yayın Süreci  | 
				
6 | 
					Kuramdan Uygulamaya Okul Geliştirme Çalışmaları
						 
Bölüm Adı: Okul Geliştirmede 21. yy. Öğrenme Becerileri  | 
				
7 | 
					Z Kuşağı Ethosfer Sisteminin Analizi [Z’amane Kuşağını Anlama]
						 
Bölüm Adı: Fenomen Analizi  | 
				
8 | 
					Z Kuşağı Ethosfer Sisteminin Analizi [Z’amane Kuşağını Anlama]
						 
Bölüm Adı: Sosyal Medya (Tweet Analizleri)  | 
				
9 | 
					Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme
						 
Bölüm Adı: Yetişkinlik ve Yaşlılıkta Dikkat, Hafıza  | 
				
10 | 
					Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme
						 
Bölüm Adı: Yetişkinlik ve Yaşlılıkta Zeka, Yaratıcılık ve Bilgelik  | 
				
11 | 
					Eğitimde Çağdaş Gelişmeler - STEM Eğitim Modeli
						 
Bölüm Adı: STEM Eğitim Modeli  | 
				
12 | 
					Eğitimde Çağdaş Gelişmeler - Waldorf Yaklaşımı
						 
Bölüm Adı: Waldorf Yaklaşımı  | 
				
13 | 
					Teknoloji Destekli Öğretim: Güncel Gelişmeler
						 
Bölüm Adı: Bir Eğitim Modeli Olarak STEM  | 
				
14 | 
					Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi - “Çocuğun Keşif Yolculuğu”
						 
Bölüm Adı: Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Stem Yaklaşımı  | 
				
15 | 
					Etkili Öğretim Stratejileri
						 
Bölüm Adı: Teknoloji Kullanımı  | 
				
1 | 
					Design-Based Digital Story Program: Enhancing Coding and Computational Thinking Skills in Early Childhood Education
						 
 BAŞARAN MEHMET,METİN ŞERMİN,Kalyenci Zeliha Damla,Relkin Emily,Bilir Büşra 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					Dialogues with artificial intelligence: Exploring medical students’ perspectives on ChatGPT
						 
 BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
3 | 
					Early Coding Education and its Multidimensional Impact on Preschool Development: An Analysis of ChatGPT’s Insights
						 
 BAŞARAN MEHMET,VURAL ÖMER FARUK,METİN ŞERMİN,Tamur Sabiha 
   | 
				
4 | 
					A meta-thematic analysis of using technology-mediated gamification tools in the learning process
						 
 Candan Feyza, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
5 | 
					Adaptation of the Computational Thinking Skills Assessment Tool (TechCheck-K) in Early Childhood
						 
 METİN ŞERMİN,BAŞARAN MEHMET,KALYENCİ ZELİHA DAMLA,YILDIRIM SEHERYELİ MERVE,Relkin Emily 
   | 
				
6 | 
					Meta-thematic synthesis of research on early childhood coding education: A comprehensive review
						 
 BAŞARAN MEHMET,METİN ŞERMİN,VURAL ÖMER FARUK 
   | 
				
7 | 
					The Plights of West-African Students in Turkish Universities: A Case Study of Gaziantep University
						 
 BAŞARAN MEHMET,VURAL ÖMER FARUK,Jibril Shafiyu 
   | 
				
8 | 
					Examining coding skills of five-year-old children
						 
 METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET, Kalyenci Zeliha Damla 
   | 
				
9 | 
					The effect of project-based STEAM activities on the social and cognitive skills of preschool children,
						 
 BAŞARAN MEHMET, BAY ERDAL 
   | 
				
10 | 
					Doğan Cüceloğlu’s Philosophy of Education in Context of His Speeches and Writing Works
						 
 BAŞARAN MEHMET, Candan Feyza 
   | 
				
11 | 
					Nuclear Sciences School for Science Teachers
						 
 UYGUR EMRE, EŞ HÜSEYİN, BAŞARAN MEHMET, BİBER MÜFTÜLER FAZİLET ZÜMRÜT 
   | 
				
12 | 
					Investigation of the relationship between teachers’ inquiry-based teaching self-efficiency for STEM+S and their computational thinking skills
						 
 BAŞARAN MEHMET, İlter Merve 
   | 
				
13 | 
					Investigation of the Attitudes of Primary School Teachers Towards Refugee Students
						 
 Kara Veysel, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
14 | 
					Sosyal Beceri Eğitimine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
						 
 Gür Dörtok Hatice Damla, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
15 | 
					Artırılmış Gerçeklik (Ag) Uygulamalarının Okul Öncesi Dönemde Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
						 
 BAŞARAN MEHMET, Nacat Erkan, Nacar Gökçen, Tüfekçi Hülya, VURAL ÖMER FARUK 
   | 
				
16 | 
					Development of Teachers Perception Scale Regarding of Visual Arts with NFT: Validity – Reliability Study
						 
 VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
17 | 
					Distance Education Experiences of Syrian Students under Temporary Protection during the Covid-19 Pandemic
						 
 BAŞARAN MEHMET, İlter Merve, Alemdar Murat, VURAL ÖMER FARUK 
   | 
				
18 | 
					Investigation of the relationship between teachers self-efficacy in Inquiry-based teaching for STEM+S and teaching 21st century skills
						 
 Durucu Ayşe Sonay, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
19 | 
					Development of inquiry skills scale for life studies: Validity and reliability study
						 
 BAŞARAN MEHMET, AKCAN EMRULLAH 
   | 
				
20 | 
					Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 ve Covid-19 Pandemi Dönemindeki Okul Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesi
						 
 VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, Özkan Çigdem, Orhan Neslihan, Ortoğlu Zühal 
   | 
				
21 | 
					Test for assessing coding skills in early childhood
						 
 Kalyenci Damla, METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
22 | 
					Analysis of High School Students’ Perceptions of Covid-19 and School during the Covid-19 Period through Metaphors
						 
 VURAL ÖMER FARUK, Altınparmak Esra, Aras Şadiye Elif, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
23 | 
					Students’ “COVID-19” and “school” perceptions in the pandemic
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, DEMİRTAŞ ZEYNEP, Karamanlı Aynur, Bayrakçı Cansu 
   | 
				
24 | 
					Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokul Öğrencilerinin Ödevle İlgili Durumlarının Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Eraslan Aslı, Belen Fatih, Abar Hatice Sena 
   | 
				
25 | 
					İlkokul Velilerinin Covid-19’a Karşı Metaforik Algıları
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Çetin Ebrucan, Akay Celep Derya, Uslu Ebru 
   | 
				
26 | 
					Teachers’ Metaphoric Perceptions of Covid-19 And School in the Process of Covid-19
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Ulaş Suat Deniz, Kurt Halil İbrahim, Bayındır Sezgi, Cihan Özgül 
   | 
				
27 | 
					Teacher Views on Blended Learning
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, ÖZTAŞ CANSU 
   | 
				
28 | 
					Solution Proposals for High School Students’ Problems in Spelling and Punctuation: Student and Teacher Views
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Yavuz Tamer 
   | 
				
29 | 
					Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Durumlarının İncelenmesi
						 
 BAŞARAN MEHMET, Ülger Irmak Gül, Demirtaş Merve, Kara Elif, Geyik Ceylan, VURAL ÖMER FARUK 
   | 
				
30 | 
					Ar-Ge Çalışmalarının Okullar Üzerine Etkisinin Erasmus+ Projeleri Bağlamında Değerlendirilmesi
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Kumru Semra, Acar Derya, Kayıklık Fatma 
   | 
				
31 | 
					The reasons for teachers’ preference for Master’s degree
						 
 VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
32 | 
					The Reasons  for  Gaining  and  Losing  the  Popularity  of  a Paradigm in Constructivism: Why? and How?
						 
 BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
33 | 
					Evaluation of Information Technologies and Software Course Curriculum in the Context of CIPP Model
						 
 İlteriş Özdemir Oğuzhan, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
34 | 
					Evaluation of Preschool Education Program According to CIPP Model
						 
 BAŞARAN MEHMET, Dursun Büşra, Gür Dörtok Hatice Damla, Yılmaz Gökhan 
   | 
				
35 | 
					Meta-Thematic Analysis of Flipped Classroom Applications
						 
 BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
36 | 
					Koronavirüs (Covıd-19) Pandemi Sürecinin Getirisi Olan Uzaktan Eğitimin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma
						 
 BAŞARAN MEHMET,Doğan Elif,Karaoğlu Esra,Şahin Ecem 
   | 
				
37 | 
					Öğretme-Öğrenme Sürecinde Yapılandırmacı Öğretmen Performansı Değerlendirme Ölçeği: Bir Rubrik Çalışması
						 
 BAŞARAN MEHMET,BAGÇECİ BİRSEN,ŞAHİN KİLİSLİOĞLU ASİYE,Doğan Esra 
   | 
				
38 | 
					8. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi
						 
 BAŞARAN MEHMET,Can Muhammet Salih,Özdemir İlteriş Oğuzhan 
   | 
				
39 | 
					Proje Tabanlı Öğretim Sürecinde eTwinning Faaliyeti’nin Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Yansıması
						 
 BAŞARAN MEHMET,Kaya Zehra,Akbaş Nurcan,Yalçın Nazan 
   | 
				
40 | 
					Development of Inquiry Based Teaching Self-Efficacy Scale for STEMS Education: Validity and Reliability Study
						 
 YILDIRIM İBRAHİM,BAŞARAN MEHMET,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN 
   | 
				
41 | 
					İlkokul Öğrencilerinin STEM’e İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
						 
 ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
42 | 
					Öğretmen Adaylarının Mesleğe İlişkin Öz Yeterlikleri ile Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
						 
 YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,BAŞARAN MEHMET,YILDIRIM İBRAHİM 
   | 
				
43 | 
					Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Programın Uygulanışı Üzerine Görüşlerinin Analizi 2016 Yılında Gelinen Son Nokta
						 
 BAĞCECİ BİRSEN, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
   | 
				
44 | 
					Mathematical Knowledge and Skills Expected by Higher Education in Engineering and the Social Sciences  Implications for High School Mathematics Curriculum
						 
 BAŞARAN MEHMET, ALACACI CENGİZ, KALENDER İLKER, Özalp Gülümser 
   | 
				
1 | 
					The Plights of West-African Students in Turkish Universities, A Case Study of Gaziantep University
						 
 Jibril Shafiyu, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					NFT Perception Scale
						 
 VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, Geyik Ceylan 
   | 
				
3 | 
					Okul İdarecilerinin Covid-19 Sürecine İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Çömez Adnan, Ekşi Mehmet, Akdağ Tuğba Nur 
   | 
				
4 | 
					Students' Perception of Covid-19 and School Perceptions in the Covid-19 Process: A Metaphor Analysis Study
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Fet Elif Yağmur, Yıldırım Sucu Hilal, Durmuş Keskin Özlem 
   | 
				
5 | 
					Covid 19 Uzaktan Eğitim Sürecinin Kaynaştırma Öğrencilerine Etkisine Dair Öğretmen Görüşleri
						 
 Dağdelen Gülin, Kaşan Ferihan, Coşkun Gülfen Öcal, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
   | 
				
6 | 
					Test for Assessing Coding Skills in Early Childhood Period
						 
 Kalyenci Zeliha Damla, METİN ŞERMİN, BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
7 | 
					Okullardaki Değerler Eğitimi Çalışmalarının Öğrenci Davranışlarına Etkisi
						 
 Sekin Serap, Tozcu Rabia, Karadağ Nihan, BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
   | 
				
8 | 
					Öğretmenlerin Eğitimde Teknoloji Kullanımı ve Tersine Çevrilmiş Sınıf Hakkındaki Görüşleri
						 
 Başaran Feyza, VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET, DEMİRTAŞ ZEYNEP 
   | 
				
9 | 
					Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinde Web 2.0 Araçları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
						 
 BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, Canyurt Mukaddes, Sevinç Derya, Vural Meserret 
   | 
				
10 | 
					Teachers’ Opinions for Academic Development
						 
 VURAL ÖMER FARUK,BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
11 | 
					Kırsal Kesimlerde Öğrenim Gören Öğrencilerin STEM Eğitimine İlişkin Tutumları: “Köyde STEM” Projesi
						 
 UYGUR EMRE, BAŞARAN MEHMET, AŞIK GÜRSU, Uygur Mesude, Yıldırım Binali, İpek Hakan 
   | 
				
12 | 
					Okul öncesinde Stem uygulamalarının okul öncesi dönemdeki çocuklar üzerinde etkisi
						 
 BAŞARAN MEHMET,BAY ERDAL 
   | 
				
13 | 
					The Examination of Inquiry-Based Teaching Self-Efficacy of Teachers within STEMS Instruction
						 
 CÜCÜK EYÜP,BAŞARAN MEHMET,YOKUŞ ERHAN,YILDIRIM İBRAHİM 
   | 
				
14 | 
					Ortaöğretim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıkları ile Akademik Başarılar Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
						 
 BAŞARAN MEHMET, Maraş Mehmet 
   | 
				
15 | 
					Öğretmenlerin STEM'e İlişkin Metaforik Algıları Üzerine Nitel Bir Değerlendirme
						 
 BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, Tıraş Meral 
   | 
				
16 | 
					STEM Eğitiminin Öğretmenlerin Sorgulamaya Dayalı Öğretim Özyeterlikleri ve STEM Farkındalıkları Üzerine Etkisi
						 
 BAŞARAN MEHMET,YILDIRIM İBRAHİM 
   | 
				
17 | 
					Bir Okul Öncesi Eğitim Kurumu İçin Stem [Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik] Eğitici Eğitimi Süreci ve Basamakları
						 
 BAŞARAN MEHMET,BAY ERDAL 
   | 
				
18 | 
					An Analysis of Teachers’ Opinions about the Mathematics Curriculum through Understanding by Design Approach
						 
 BAŞARAN MEHMET,ÖZYURT MELİKE,YİĞİT CELAL 
   | 
				
19 | 
					STEM’in Kökenleri ve Uluslararası Müfredatlar
						 
 BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
20 | 
					Investigation of High School Students’ Attitudes Towards STEM in Terms of Various Variables in the Context of School Type
						 
 BAŞARAN MEHMET,ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE 
   | 
				
21 | 
					Development of Inquiry Based Teaching Self - Efficacy Scale for STEMS Education: Validity and Reliability Study
						 
 YILDIRIM İBRAHİM,CÜCÜK EYÜP,YOKUŞ ERHAN,BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
22 | 
					The Investigation of Primary School Children’s Attitudes Towards STEM in Terms of Different Variables
						 
 ÖZYURT MELİKE,BAŞARAN MEHMET,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE 
   | 
				
23 | 
					STEM Tutum Ölçeğini İlkokul ve Lise Düzeyine Uyarlama Çalışması
						 
 ÖZYURT MELİKE,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE,BAŞARAN MEHMET 
   | 
				
24 | 
					Examining Teacher Candidates’ Self-Efficacy Perceptions About Being A Teacher and Their Attitudes Towards Computer Assisted Education
						 
 BAŞARAN MEHMET,YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,YILDIRIM İBRAHİM 
   | 
				
25 | 
					Uluslararası Bakalorya Diploma Programı ile 11  ve 12  Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Bir Araştırması
						 
 BAĞCECİ BİRSEN, Şenel Mustafa, BAŞARAN MEHMET, Vural Selma 
   | 
				
26 | 
					Mathematical Knowledge and Skills Expected by Higher Education  Implications for Curriculum Design and Textbook Content
						 
 ALACACI CENGİZ, BAŞARAN MEHMET, Özalp Gülümser, KALENDER İLKER 
   | 
				
1 | 
					Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri & Yazılımları: Kuramsal & Uygulamalı Çalışmalar
						 
 Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri & Yazılımları: Kuramsal & Uygulamalı Çalışmalar adlı TÜBİTAK projesi kapsamında MUHAMMET BAŞ yürütücülüğünde Eğitmen:CELALETTİN KORKMAZ, Eğitmen:AHMET BOZAK, Eğitmen:OKAN SARIGÖ 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					Köyde STEM-2
						 
  
  | 
				
3 | 
					Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı
						 
  
  | 
				
4 | 
					Tıp Eğitiminde Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları
						 
 Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret 
  | 
				
5 | 
					Social Integration of the Disabled: A Youth Awareness Movement Project
						 
  
  | 
				
6 | 
					Okul Öncesi Dönemde Bilgi İşlemsel Düşünme Eğitimi: Küresel Bir Bakış ve İnovatif Modelleme Çalışması
						 
  
  | 
				
7 | 
					STEM&Maker ve Robotik Kodlama Öğretmen Eğitimi
						 
  
  | 
				
8 | 
					Teknofest 2021 Kapsamında Öğrencileri Destekleme Projesi
						 
  
  | 
				
9 | 
					Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri 
						 
 Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri  
  | 
				
10 | 
					Gazişehir Bilimle Şenleniyor
						 
 Bi̇li̇m ve Toplum 
  | 
				
11 | 
					Bilim Sanat Merkezlerinde Görevli Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu
						 
 Nükleer Bilimler Okulu 
  | 
				
12 | 
					Gaziantep Bilim, Sanat ve Teknoloji Festivali
						 
  
  | 
				
13 | 
					Okul Öncesi Eğitimde Bilgisayarsiz Kodlama
						 
 Bilim ve Toplum 
  | 
				
14 | 
					Türk ve Suriyeli Öğretmen ve Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM&Maker Eğitici Eğitimi 1
						 
  
  | 
				
15 | 
					Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözüm Önerileri-2
						 
  
  | 
				
16 | 
					STEM&Maker Öğretmen Eğitimi
						 
  
  | 
				
17 | 
					Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu
						 
 Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu 
  | 
				
18 | 
					Scientix 3
						 
 Avrupa da Fen ve Matematik Eğitimi 
  | 
				
19 | 
					Barış Diyaloğu Kampüs Ağı: Göçmenler ve Ev Sahibi Toplumun Gençleri Arasında Olumlu Tutum Geliştirilmesi
						 
  
  | 
				
20 | 
					Köyde STEM 1
						 
 Bilim ve Toplum 
  | 
				
21 | 
					Türk ve Suriyeli Öğretmen ve Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM&Maker Eğitici Eğitimi 2
						 
  
  | 
				
22 | 
					Okul Öncesi STEM Öğretmen Eğitimi
						 
  
  | 
				
23 | 
					Matematiksel Modelleme Temelli STEAM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme ve Problem Çözme Becerileri ile Matematik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
						 
  
  | 
				
24 | 
					Defining Standards in STE²AM (Entrepreneurship)Education
						 
  
  | 
				
25 | 
					STREAMitup Project 2
						 
  
  | 
				
26 | 
					Yeni Nesil Öğrenme Sistemleri Tasarımı
						 
  
  | 
				
27 | 
					STREAMitup Project 1
						 
 STEAM Eğitimi 
  | 
				
28 | 
					Etkinlik Değerlendirme ve Geri Bildirim Aracı (Edga) ile Nitelikli Matematik Etkinliği Tasarımı ve Uygulama Eğitimi,
						 
  
  | 
				
29 | 
					Proje Tabanlı STEM Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi 
						 
  
  | 
				
30 | 
					Scientix 4
						 
 Inquiry-Based Science Education in Europe
 
  | 
				
31 | 
					STEM Yaklaşımı ile Ortaokul Fen ve Matematik Öğretmenlerine Yönelik Hizmetiçi Eğitim Programı Tasarısı Geliştirme ve Uygulama
						 
  
  | 
				
32 | 
					Scientix 2
						 
 Avrupa ve Dünyada STEM Eğitimi 
  | 
				
1 | 
					Türkiye Büyük Millet Meclisi [TBMM]
						 
 STEM  Araştırma Uzmanı 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					Özel Sanko Fen ve Teknoloji Lisesi
						 
 Matematik Öğretmenliği 
  | 
				
1 | 
					Nitel Araştırmalarda Yapay Zekâ Araçları-I
						 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET,BATDI VELİ 
 , Yayın Yeri: Nobel 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					International Journal of Trends and Developments in Education
						 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK, METİN ŞERMİN 
 , Yayın Yeri: Jtade 
  | 
				
3 | 
					Psycho-Educational Research Reviews
						 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET 
 , Yayın Yeri: Psycho-Educational Research Reviews 
  | 
				
4 | 
					Yetişkin Gelişimi ve Öğrenme
						 
       Yazar Adı: VURAL ÖMER FARUK, BAŞARAN MEHMET 
 , Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi 
  | 
				
5 | 
					Eğitimde Çağdaş Gelişmeler
						 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET, VURAL ÖMER FARUK 
 , Yayın Yeri: Pegem 
  | 
				
6 | 
					Gaziantep University Journal of Educational Sciences (GAUN-JES)
						 
       Yazar Adı: BAŞARAN MEHMET 
 , Yayın Yeri: Dergipark 
  | 
				
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2024-2025 | Nitel Araştırma | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2025-2026 | Bilgisayarda Çok Değişkenli Analiz Uygulamaları | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | Eğitimin Esasları | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2019-2020 | Eğitim Programları ve Öğretimde Çağdaş Gelişmeler | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2019-2020 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2019-2020 | Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2020-2021 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2020-2021 | Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2020-2021 | Uzaktan Eğitimde Öğretim Tasarımı:Kuram, Uygulama ve Araştırma | Türkçe | 3 | 
| 8 | 2020-2021 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2020-2021 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2020-2021 | Proje Tabanlı Öğrenme | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2020-2021 | Yetişkin Eğitiminde Teknoloji Kullanımı | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2020-2021 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2021-2022 | Eğitim Programlarında Değerlendirme | Türkçe | 3 | 
| 14 | 2021-2022 | Proje Kültürü ve Yönetimi | Türkçe | 3 | 
| 15 | 2021-2022 | Eğitim Programları ve Öğretimde Çağdaş Gelişmeler | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2021-2022 | Eğitimde Araştırma Yöntemlerine Giriş | Türkçe | 3 | 
| 17 | 2021-2022 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 3 | 
| 18 | 2021-2022 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2019-2020 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| 2 | 2019-2020 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 | 
| 3 | 2019-2020 | Açıktan ve Uzaktan Öğrenme | Türkçe | 3 | 
| 4 | 2019-2020 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2019-2020 | Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme | Türkçe | 2 | 
| 6 | 2020-2021 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 2 | 
| 7 | 2020-2021 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| 8 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 | 
| 10 | 2020-2021 | Kaynak Tarama ve Rapor Yazma | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2020-2021 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2020-2021 | Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| 13 | 2020-2021 | İlköğretimde Bilgisayar Destekli Eğitim | Türkçe | 2 | 
| 14 | 2021-2022 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 | 
| 15 | 2021-2022 | Öğretim Teknolojileri | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2021-2022 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Tasarım temelli bilgi işlemsel düşünme eğitim modelinin okul öncesi çocukların yürütücü işlev ve öz düzenleme becerilerine etkisi | ZELİHA DAMLA KALYENCİ | TezMerkezi | 2025 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Öğretmenlerin Kodlama Becerilerine Yönelik Değerlendirme Testinin Geliştirilmesi | DENİZHAN YAĞLI | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Görev odaklı öğretim uygulamalarının karma-meta yöntemiyle değerlendirilmesi | MERVE SAYGIN | TezMerkezi | 2025 | 
| 3 | Tamamlandı | Okul dışı öğrenme ortamlarının etkililiği üzerine meta-tematik bir çalışma | TUĞBA ERDEM | TezMerkezi | 2024 | 
| 4 | Tamamlandı | Eğitimde yapay zekânın kullanılmasına dair öğretmen görüşleri | MEHMET YAMAN | TezMerkezi | 2024 | 
| 5 | Tamamlandı | İmam Hatip kız ortaokulu kademesinde örtük programın öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi | AHMET TİRYAKİ | TezMerkezi | 2024 | 
| 6 | Tamamlandı | Dil becerileri öğretiminde yaratıcı drama yönteminin meta-tematik analizi | ESRA TİRYAKİ | TezMerkezi | 2024 | 
| 7 | Tamamlandı | Türkçe öğretiminde beceri temelli sorulara ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi | MELİKE TÜTER | TezMerkezi | 2024 | 
| 8 | Devam Ediyor | THE IMPACT OF USING ONLINE VIDEOS IN TEACHING MATHEMATICS TO FIVE-YEAR BILINGUAL STUDENTS | BAHAR GHELICHI | TezMerkezi | 2023 | 
| 9 | Tamamlandı | Robotik ve kodlama eğitiminin meta-tematik analizi | MEHMET TAŞKIN | TezMerkezi | 2023 | 
| 10 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin mülteci öğrencilere yönelik tutumlarının incelenmesi | VEYSEL KARA | TezMerkezi | 2022 | 
| 11 | Tamamlandı | Öğretmenlerin STEM+S için sorgulamaya dayalı öğretim öz-yeterlilikleri ile bilgi işlemsel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | MERVE İLTER | TezMerkezi | 2022 | 
| 12 | Tamamlandı | Sosyal beceri eğitimi: Doküman analizi | HATİCE DAMLA GÜR DÖRTOK | TezMerkezi | 2022 | 
| 13 | Tamamlandı | Öğretmenlerin STEM+S için sorgulamaya dayalı öğretim öz-yeterlilikleri ile 21.yy. becerileri öğretimi arasındaki ilişkinin incelenmesi | AYŞE SONAY DURUCU | TezMerkezi | 2022 | 
| 14 | Tamamlandı | Türkiye'deki uzaktan eğitim uygulamaları ve öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital okuryazarlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi | ADEM ULUTAŞ | TezMerkezi | 2022 | 
| 15 | Tamamlandı | Teknoloji odaklı oyunlaştırma uygulamalarının öğrenme sürecinde kullanılmasının meta-tematik analizi: Kahoot! örneği | FEYZA CANDAN | TezMerkezi | 2022 | 
| 16 | Tamamlandı | Erken çocukluk döneminde kodlama becerilerinin değerlendirilmesi-test geliştirme | ZELİHA DAMLA KALYENCİ | TezMerkezi | 2021 | 
| 17 | Tamamlandı | Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi | OĞUZHAN İLTERİŞ ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2021 | 
1 | 
					KEFEK - Başta Kız Çocukları Olmak Üzere Gençlerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanlarına Yönlendirilmesi Alt Komisyonu Raporu
						 
 KEFEK - Başta Kız Çocukları Olmak Üzere Gençlerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanlarına Yönlendirilmesi Alt Komisyonu Raporu 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					Bahçeşehir Üniversitesi BAUSTEM STEM Lider Öğretmen Eğitimi
						 
 STEM Lider Öğretmen Eğitimlerinde Türkiye Geneli Eğitimler 
  | 
				
3 | 
					V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi
						 
 Düzenleme Kurulu Görevi 
  | 
				
4 | 
					STEM Maker Öğretmen Eğitimi
						 
 STEM Maker Öğretmen Eğitimi 
  | 
				
5 | 
					International Bacelaurate Teaching Certificate
						 
 Uluslararası Mezuniyet Programı Matematik Öğretmenliği Sertifikası 
  | 
				
6 | 
					Matematik Öğretmenliği Pedagojik Formasyon Sertifikası
						 
 Matematik Öğretmenliği Pedagojik Formasyon Sertifikası 
  | 
				
7 | 
					Türkiye Büyük Millet Meclisi Kefek STEM Sunumu
						 
 TBMM STEM Eğitim Modeli Sunumu 
  | 
				
8 | 
					Scientix Deputy Ambassador for Turkey
						 
 Scientix Projesi Türkiye Temsilciliği 
  | 
				
9 | 
					Türk Standartları Enstitüsü İç Tetkik
						 
 Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [İç Tetkik] 
  | 
				
10 | 
					Türk Standartları Enstitüsü Risk Tabanlı Proses
						 
 Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [Risk Tabanlı Proses] 
  | 
				
11 | 
					Türk Standartları Enstitüsü Kalite Belgelendirme
						 
 Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 
  | 
				
12 | 
					Türk Standartları Enstitüsü Dokümantasyon
						 
 Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001:2015 [Dokümantasyon] 
  |