Profesör VELİ BATDI

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ

   velibatdi@gantep.edu.tr      (0342) 317 27 97  
YÖK Akademik ORCID WoS
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Eğitim Programları ve Öğretim  Eğitim Programları ve Öğretim

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

34 Adet
1
Educational games: enhancing learning through interactive experiences

Bölüm Adı: Digital game Addiction
Yazar(lar): BATDI VELİ,DOĞAN YUNUS,TÜTER Mekselna
Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc. ISBN: 979-8-89530-388-7, New York, 2025

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
2
Educational games: enhancing learning through interactive experiences

Bölüm Adı: Enhancing learning through digital games in education
Yazar(lar): BATDI Hacer,DOĞAN YUNUS,SAYGIN Merve,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc. ISBN: 979-8-89530-388-7, New York, 2025

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
3
Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (Unplugged coding applications)

Bölüm Adı: Unplugged coding applications
Yazar(lar): BAŞARAN MEHMET,TALAN TARIK,ÇAKMAK Furkan,DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc. ISBN: 979-8-89530-085-5, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, New York, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
4
Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (Learn to learn)

Bölüm Adı: Learn to learn
Yazar(lar): DOĞAN YUNUS,TAMUR Sabiha,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc. ISBN: 979-8-89530-085-5, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, New York, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
5
Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (Creative thinking in Turkish language education)

Bölüm Adı: Creative thinking in Turkish language education
Yazar(lar): BATDI VELİ,DOĞAN YUNUS,ERDEM Tuğba,YILMAZ İSLİM DERYA,AKDAĞ İsmail
Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc. ISBN: 979-8-89530-085-5, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, New York, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
6
Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (Analysis of the basic language skills within the framework of 21st century skills)

Bölüm Adı: Analysis of the basic language skills within the framework of 21st century skills
Yazar(lar): CİNKARA EMRAH,DOĞAN YUNUS,TİRYAKİ Esra,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc. ISBN: 979-8-89530-085-5, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, New York, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
7
Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century (A new World: The metaverse)

Bölüm Adı: A new World: The metaverse
Yazar(lar): DOĞAN YUNUS,YOKAK Mehtap,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc. ISBN: 979-8-89530-085-5, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, New York, 2024

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
8
İnovasyon yönetimi ve inovatif metaverse

Bölüm Adı: Genişletilmiş gerçeklik üzerine bir derleme çalışması
Yazar(lar): BATDI VELİ, NACAR Erkan, NACAR Gökçen, DEDE Erdem
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-803-4, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
9
Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Geçmişten günümüze hikâye anlatıcılığı)

Bölüm Adı: Geçmişten günümüze hikâye anlatıcılığı
Yazar(lar): BATDI VELİ, TİRYAKİ Ahmet, BATDI Hacer
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-742-6, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
10
Teknoloji çağında eğitim ve güncel yaklaşımlar (Eğitimde metaverse kullanımı)

Bölüm Adı: Eğitimde metaverse kullanımı
Yazar(lar): BATDI VELİ, AKYOL Ali, ARSLAN Meryem
Yayın Yeri: Efeakademi ISBN: 978-625-8324-53-2, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
11
Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Eğitimde eğlenceli kodlama uygulamaları)

Bölüm Adı: Eğitimde eğlenceli kodlama uygulamaları
Yazar(lar): BATDI VELİ, NACAR Gökçen, YILDIRIM BİLAL
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-742-6, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
12
Eğitimde metaverse: Kuram ve uygulamalar

Bölüm Adı: Tüm evrenlerin ötesinde sanal bir evren: Metaverse
Yazar(lar): DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, CİNKARA EMRAH, SALMA Cihan
Yayın Yeri: Efeakademi ISBN: 978-625-6939-15-8, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
13
Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Kodlama eğitimi)

Bölüm Adı: Kodlama eğitimi
Yazar(lar): BATDI VELİ, DOĞAN YUNUS, SELEK Elif
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-742-6, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
14
Teknoloji çağında eğitim ve güncel yaklaşımlar (Mühendislik tasarım temelli öğretim)

Bölüm Adı: Mühendislik tasarım temelli öğretim
Yazar(lar): BATDI VELİ, AYDIN Aylin, DOĞAN YUNUS
Yayın Yeri: Efeakademi ISBN: 978-625-8324-53-2, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
15
Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Teknoloji destekli proje tabanlı öğrenme ve bilgi işlemsel düşünme ilişkisi)

Bölüm Adı: Teknoloji destekli proje tabanlı öğrenme ve bilgi işlemsel düşünme ilişkisi
Yazar(lar): KAYIKLIK Fatma, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-742-6, TÜRKİYE, Gaziantep, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
16
Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler (Öğretim sürecinde çoklu ortamlar)

Bölüm Adı: Öğretim sürecinde çoklu ortamlar
Yazar(lar): BATDI VELİ, GİZEM AÇIKKOL Hülya, DOĞAN YUNUS
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-742-6, 2022

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
17
Sosyal bilimlerde seçme konular-7

Bölüm Adı: Examination of flipped learning approach in k-12 and higher education through the mixed-meta method
Yazar(lar): KURT Fatih, BATDI VELİ, ASLAN AYDIN
Yayın Yeri: İksad Yayıncılık ISBN: 978-625-8213-99-7, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
18
Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme(Eğitimde program geliştirme modelleri)

Yazar(lar): BATDI VELİ
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık ISBN: 978-625-8499-03-2, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
19
Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme (Program geliştirmede temel kavramlar)

Bölüm Adı: Program geliştirmede temel kavramlar
Yazar(lar): BATDI VELİ
Yayın Yeri: Nobel Yayıncılık ISBN: 978-625-439-930-5, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
20
Öğretim Programları (Yabancılara Türkçe öğretim programının geçmişi, mevcut durumu ve programda kullanılan yeni yönelimler)

Bölüm Adı: Yabancılara Türkçe öğretim programının geçmişi, mevcut durumu ve programda kullanılan yeni yönelimler
Yazar(lar): BATDI VELİ, ALEMDAR Murat
Yayın Yeri: Akademisyen Kitabevi ISBN: 978-625-7354-95-0, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
21
Öğretim Programları (Sosyal Bilgiler öğretim programının tarihçesi ve mevcut durumunun incelenmesi)

Bölüm Adı: Sosyal Bilgiler öğretim programının tarihçesi ve mevcut durumunun incelenmesi
Yazar(lar): BATDI VELİ, TAŞARSU Emre
Yayın Yeri: Akademisyen Kitabevi ISBN: 978-625-7354-95-0, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
22
Öğretim Programları (Hayat Bilgisi dersi öğretim programının mevcut durumu)

Bölüm Adı: Hayat Bilgisi dersi öğretim programının mevcut durumu
Yazar(lar): BATDI VELİ, ÖZTAŞ Cansu
Yayın Yeri: Akademisyen Kitabevi ISBN: 978-625-7354-95-0, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
23
Eğitimde Araştırma Yöntemleri Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler

Bölüm Adı: Nitel verilerin toplanması ve analizi
Yazar(lar): BATDI VELİ
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-7676-81-6, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
24
New trends and scientific researches in education (Meta-thematic analysis concerning the use of discovery learning strategy in education settings)

Bölüm Adı: Meta-thematic analysis concerning the use of discovery learning strategy in education settings
Yazar(lar): BATDI VELİ, KILIÇ Ali, ASLAN AYDIN
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-638-2, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
25
New trends and scientific researches in education (Mini meta-thematic analysis of micro-teaching technique)

Bölüm Adı: Mini meta-thematic analysis of micro-teaching technique
Yazar(lar): BATDI VELİ, CANLI Mehmet Furkan
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-638-2, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
26
New trends and scientific researches in education (Robotic coding)

Bölüm Adı: Robotic coding
Yazar(lar): BATDI VELİ, YOKUŞ Tülay, TALAN TARIK
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-638-2, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
27
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bölüm Adı: Bilimsel Araştırmalarda Geçerlik ve Güvenirlik
Yazar(lar): BATDI VELİ,ORAL BEHÇET
Yayın Yeri: Pegem Akademi ISBN: 978-625-7880-17-6, TÜRKİYE, ANKARA, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
28
Sosyal Bilimlerde Özgün Çalışmalar-1

Bölüm Adı: Artırılmış Gerçeklik: Eğitimdeki Uygulamalar Üzerine Kuramsal Bir Çalışma
Yazar(lar): ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ
Yayın Yeri: İksad Yayıncılık ISBN: 978-625-7279-34-5, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
29
Sosyal Bilimlerde Özgün Çalışmalar-1

Bölüm Adı: Covıd-19 Pandemi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Örgün ve Uzaktan Eğitime Bakışı
Yazar(lar): PAKSOY SADETTİN,BATDI VELİ
Yayın Yeri: İksad Yayıncılık ISBN: 978-625-7279-34-5, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
30
Meta-Thematic Analysis in Research Process

Bölüm Adı: Introduction to Meta-Thematic Analysis
Yazar(lar): BATDI VELİ
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-461-6, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
31
Meta-Thematic Analysıs in Research Process

Bölüm Adı: Validity and Reliability in Qualitatıve Studies
Yazar(lar): ÖZMANTAR MEHMET FATİH,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Anı Yayıncılık ISBN: 978-605-170-461-6, TÜRKİYE, Ankara, 2020

Uluslararası  Bilimsel Kitap  İngilizce
32
META-TEMATİK ANALİZ

Bölüm Adı: META-TEMATİK ANALİZ
Yazar(lar): BATDI VELİ
Yayın Yeri: ANI YAYINCILIK EĞİTİM VE DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ. ISBN: 978-605-170-324-4, TÜRKİYE, 2019

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
33
EĞİTİMDE YENİ BİR YÖNELİM:MEGA-ÇOKLU BÜTÜNCÜLYAKLAŞIM VE BEYİN TEMELLİÖĞRENME ÖRNEKUYGULAMASI

Yazar(lar): BATDI VELİ
Yayın Yeri: İksad Yayıncılık ISBN: 978-605-7510-22-8, TÜRKİYE, 2018

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
34
Eğitim Bilimlerinde Yenilik ve Nitelik Arayışı

Bölüm Adı: WEB-TABANLI ÖĞRETİM VE AKADEMİK BAŞARI: META ANALİTİK VE TEMATİK BİR KARŞILAŞTIRMA
Yazar(lar): BATDI VELİ
Yayın Yeri: Pegem A Yayıncılık TÜRKİYE, 2016

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe

Makaleler

99 Adet
1
Bağlam Temelli Uygulamaların Kalıcılığa Etkisine İlişkin Çoklu Bütüncül Yaklaşım

BATDI VELİ,DUMAN Cevahir
Yayın Yeri: Eğitim ve Bilim-Education and Science
Türkçe, 2025

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
2
The effect of Project-based learning approach on students’ academic achievement: A mixed- meta Method

BATDI VELİ,TOPKAYA YAVUZ,JİBRİL Shafiye
Yayın Yeri: Educational Academic Research
İngilizce, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
3
Artificial Intelligence Applications in Education

ER Fatma Tuba,BATDI VELİ
Yayın Yeri: International Journal Trends And Developments In Education
İngilizce, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, INDEX CPERNICUS
4
Effectiveness of developing cross-cultural competence of pre-service teachers: a mixed-meta method research

Ailauova Zhazira,DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Educational Research and Evaluation
İngilizce, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ESCI, ARC, ERIC, SCOPUS
5
Evaluation of cooperative learning in science education: A mixed-meta method study

YAŞAR MEHMET DİYADDİN,Erdoğan Mustafa,BATDI VELİ,Cinkara Ülkü
Yayın Yeri: European Journal of Science and Mathematics Education
İngilizce, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
6
Evaluation of the effectiveness of critical thinking training on critical thinking skills and academic achievement by using mixed-meta method

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL,Özçelik Ceyda,SEMERCİ NURİYE,ÖZKAYA ÖZLEM MİRAÇ
Yayın Yeri: Review of Education
İngilizce, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Australian Education Index
7
El efecto de las prácticas de pensamiento reflexivo sobre las puntuaciones de retención: un meta-método mixto (The effect of reflective thinking based practices on retention scores: a mixed-meta method)

CİNKARA EMRAH,SALMA Cihan,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Praxis educativa
İspanyolca, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCOPUS, EBSCO
8
Yapılandırmacı yaklaşım uygulamalarının tutuma etkisine ilişkin bir karma-meta çalışması

TOPKAYA YAVUZ,BATDI VELİ,ŞAHNE Eda Nur,ÖZKAYA ABDULKADİR
Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
9
Farklı değişkenlerin öznel iyi oluş düzeyine etkisi: Nitel analizle bütünleştirilmiş karma-meta yöntemi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkçe, Basılı, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, ERIH PLUS
10
Effectiveness of portfolio assessment in primary education: A multi-complementary research approach

DOĞAN YUNUS,YILDIRIM Nazife Tuğba,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Evaluation and Program Planning
İngilizce, Basılı, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
11
A mixed-meta method on the efficacy and impact of constructivist applications on permanent learning

YILDIRIM Nazife Tuğba,BATDI VELİ,EFENDİOĞLU AKIN
Yayın Yeri: Interactive Learning Environments
İngilizce, Basılı, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
12
Use of augmented reality in science education: A mixed‑methods research with the multi‑complementary approach

ANIL ÖZGÜR, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Education and Information Technologies
İngilizce, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
13
Effectiveness of flipped classroom practices in teaching of science: a mixed research synthesis

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, YAŞAR MEHMET DİYADDİN
Yayın Yeri: Research in Science & Technological Education
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
14
Effectiveness of online learning: a multicomplementary approach research with responses from the COVID-19 pandemic period

BATDI VELİ, DOĞAN YUNUS, TALAN TARIK
Yayın Yeri: Interactive Learning Environments
İngilizce, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
15
Effectiveness of the Constructivist Approach to Learning: A Mixed-Meta Method Study

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Education and Science
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
16
Eylem araştırması desenli yansıtıcı düşünme uygulamalarının karma-meta analizi

BIÇAKCI BÜŞRANUR, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DRJI, ROAD, ASOS
17
Effectiveness of layered curriculum: a mixed-meta research synthesis

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, CİNKARA EMRAH, SOĞANCI SAADET
Yayın Yeri: i-manager’s Journal of Educational Technology
Türkçe, Basılı, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
18
Ortaöğretim kademesinde oyun temelli uygulamaların karma-meta yöntemi ile analizi

BİNGÖLBALI ABDULLAH, YALÇIN NAZAN, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Basılı, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
19
The effectiveness of using comics in education: a meta-analytic and meta-thematic analysis study

TOPKAYA YAVUZ, BATDI VELİ, BURAK DURMUŞ, ÖZKAYA ABDULKADİR
Yayın Yeri: Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi (AKEF) Dergisi
İngilizce, Basılı, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
20
Evaluating the project based learning in science education through mixed-meta method

KILINÇ Büşra, YAŞAR MEHMET DİYADDİN, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Inonu University Journal of the Faculty of Education
Türkçe, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
21
Doküman incelemesinde artırılmış gerçeklik uygulamalarına ilişkin nitel ve nicel verileri karşılaştırma: Bir karma-meta yöntemi

BATDI VELİ, GÜRGEN AKICI Burcu
Yayın Yeri: Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
22
Analyzing the effect of coding-based applications on retention scores through the mixed-meta method

KURT Fatih, BATDI VELİ
Yayın Yeri: International Journal of Scholars in Education
İngilizce, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DRJI, SOBIAD, NewJour, ASOS
23
İlköğretim ikinci kademede artırılmış gerçeklik uygulamalarının etkililiğinin karma-meta yöntemi ile analizi

BATDI VELİ, ANIL ÖZGÜR, TUNÇ Adem
Yayın Yeri: Savunma Bilimleri Dergisi
Türkçe, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
24
Evaluating coding-based entertainment applications in the context of 21st century skills according to teachers' opinions

TALAN TARIK, BATDI VELİ
Yayın Yeri: International Journal of Scholars in Education
İngilizce, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DRJI, SOBIAD, NewJour, ASOS
25
Yabancı dil öğretiminde e-öğrenme uygulamalarının kullanılmasına ilişkin bir karma-meta yöntemi

BATDI VELİ, CANDAN FEYZA
Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Türkçe, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
26
Öğretmen adaylarının web 2.0 araçlarını eğitimde kullanma yeterliliklerine ilişkin görüşlerinin rasch ölçme modeli ve MAXQDA ile analizi

TALAN TARIK, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkçe, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DRJI, SOBIAD, NewJour, ASOS
27
Eğitimde Endüstri 4.0 ile ilişkili kavramların çok-yüzeyli Rasch ölçme modeliyle analizi

TALAN TARIK, BATDI VELİ
Yayın Yeri: The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences
Türkçe, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DRJI, SOBIAD, NewJour, ASOS
28
FoMO perception of academics: scale development and assessment

AYAZ SEZER, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Management and Economics Research
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
29
The effects of augmented reality applications on secondary students' academic achievement in science course

TALAN TARIK, YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH
Türkçe, Basılı, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
30
Effect of coding-based instructional interventions on learners' attitudes: a mixed-meta study

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, TÜFEKÇİ HÜLYA
Yayın Yeri: i-manager’s Journal of Educational Technology
İngilizce, Basılı, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
31
Bilgisayar destekli eğitimle öğrenme: Bir meta-tematik analiz

BATDI VELİ, ANIL ÖZGÜR
Yayın Yeri: BAUN Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Türkçe, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
32
Fen Bilgisi Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Karma-Meta Yöntem ile Analizi

BATDI VELİ, ÖZTAŞ Cansu, TALAN TARIK
Yayın Yeri: Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DRJI, SOBIAD, NewJour, ASOS
33
Yabancılara dil öğretiminde teknolojinin kullanımı: Bir Karma-Meta Yöntemi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Milli Eğitim Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
34
A meta-thematic analysis of the effect of creative drama method on learning outcomes: from primary to higher education

BATDI VELİ, ASLAN AYDIN, DOĞAN YUNUS
Yayın Yeri: i-manager’s Journal on School Educational Technology
İngilizce, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
35
Meta-Analysis of the Use of Augmented Reality Applications in Science Teaching

YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Science Learning
İngilizce, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
36
Revisiting Brainstorming Within an Educational Context: A Meta-Thematic Analysis

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Learning for Development-JL4D
İngilizce, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
37
Efficiency of digital and non-digital educational games: A comparative meta-analysis and a meta-thematic analysis

TALAN TARIK,DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Research on Technology in Education
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
38
Yaratıcı dramanın mini meta-tematik analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Yaratıcı Drama Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Derleme Makale  TR DİZİN
39
Effects of drama method on social communication skills: A comparative analysis

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL
Yayın Yeri: International Journal of Research in Education and Science (IJRES)
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
40
Music Education Competencies of Preschool Teachers and Preservice Preschool Teachers

ELALDI ŞENEL,BATDI VELİ,SÖNMEZ ÖLGER DEMET
Yayın Yeri: Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İngilizce, Basılı, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ebsco
41
EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH

TALAN TARIK,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ESCI/ERIC
42
İstasyon Tekniğinin Meta-Tematik Analizi

BATDI VELİ,ATİK Ümran
Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Türkçe, Basılı, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DOAJ
43
Augmented reality applications: A Meta-analysis and thematic analysis

BATDI VELİ,TALAN TARIK
Yayın Yeri: Turkish Journal of Education
İngilizce, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ESCI, ERIC
44
Akıllı telefonların öğretmen adaylarının akademik başarıları ile sunum yeterlik düzeylerine etkisine ilişkin çoklu analiz

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL,AKPUNAR BÜRHAN
Yayın Yeri: Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Türkçe, Basılı, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
45
An investigation of textbooks used to teach Turkish as a foreign language with Rasch measurement model and Maxqda

BİÇER NURŞAT,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Language and Linguistic Studies
İngilizce, Basılı, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
46
Meta-Analytic and Meta-Thematic Analysis of STEM Education

BATDI VELİ,TALAN TARIK,SEMERCİ ÇETİN
Yayın Yeri: International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology (IJEMST)
İngilizce, Basılı, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
47
Farklı Uygulamaların Akademik Başarı Bağlamında Çoklu Karşılaştırılması

BATDI VELİ,ANIL ÖZGÜR
Yayın Yeri: Savunma Bilimleri Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
48
The effect of technology supported teaching on students’ academic achievement: a combined meta-analytic and thematic study

BATDI VELİ,ASLAN Aydın,Zhu CHANG
Yayın Yeri: Int. J. Learning Technology
İngilizce, Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ESCI
49
A meta-analytic and thematic study concerning the effect of inquiry based instruction onlearners’ achievement

BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN,ASLAN Aydın
Yayın Yeri: Educational Policy Analysis and Strategic Research
İngilizce, Basılı, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
50
The Effect of Computer-Supported Education on Student Attitudes: A Meta-Analytical Comparison for the Period 2005-2015

ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ,KÜÇÜKÖZER HÜSEYİN
Yayın Yeri: Educational Sciences-Theory Practice
İngilizce, Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
51
The Meaning Crisis of Curriculum in Information Age

AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,ÖZEREN ENDER,KIRILMAZKAYA GAMZE
Yayın Yeri: International Journal of Information and Education Technology
İngilizce, Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scopus
52
Öğretmen adayları ile öğretim üyelerinin pedagojik formasyon eğitimi ders içeriklerinin yöntemsel çoğulculuk bağlamında karşılaştırmalı analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
53
Comparing the high school English curriculum in Turkey through multi-analysis

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
İngilizce, Basılı, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
54
Eğitlence uygulamalarının akademik başarıya etkisi: meta-analitik bir çalışma

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Basılı, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ISI WEB OF SCIENCE, Index Copernicus, Türke Eğitim İndeksi
55
A thematic-based meta analytic study regarding the effect of creativity on academic success and learning retention

ÖZDAŞ FAYSAL,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
56
The Effect of Multiple Intelligences on Academic Achievement: A Meta-Analytic and Thematic Study

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory Practice
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
57
Smart Board and Academic Achievement in Terms of the Process of Integrating Technology into Instruction: A Study on the McA / Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Croatian Journal of Education - Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
İngilizce, Elektronik, 2017

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
58
The Levels of German Teacher Trainers Working in Turkey Regarding Reigeluth’xxs Organizational Strategies

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL
Yayın Yeri: Journal of Education and Learning
İngilizce, Elektronik, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC, Google Scholar, CNKI Scholar
59
Metodolojik çoğulculukta yeni bir yönelim: çoklu bütüncül yaklaşım

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Basılı, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
60
Comparing Effects of Different Applications on Pre ServiceTeachers: A Meta Analysis

ELALDI ŞENEL,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC, BASE, Google Scholar
61
A Meta Analytic Comparison of Mastery Model and Traditional Methods

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
Türkçe, Basılı, 2016

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Araştirmax, ASOS
62
The Effect of Educational Entertaining Activities Supported with Co operative Learning in Teaching English

BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN
Yayın Yeri: Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
İngilizce, Basılı, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ISI-Web of Science
63
Bloom’un programın ögelerine dayalı değerlendirme modeli bağlamında İngilizce öğretim programının çoklu analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergis
Türkçe, Basılı, 2016

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, arastirmax, Scientific Indexing Service
64
Mobile Phone Use at School as an Element of Hidden Curriculum M Hidden Curriculum

AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,YILDIRIM BİLAL,KULOĞLU AYŞENUR,ÖZEREN ENDER
Yayın Yeri: International Journal of Learning and Teaching
İngilizce, Elektronik, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DOAJ, Google Scholar, WorldCat
65
Analysis of High School German Textbooks through RaschMeasurement Model

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
66
Türkiye deki Almanca Öğretmenlerinin Hizmet İçi Alan Eğitimineİlişkin Görüşleri ile Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İngilizce, Basılı, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
67
A Meta Analytic and Thematic Comparative Analysis of the Integration of Augmented Reality Applications into Education

YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Eğitim ve Bilim
İngilizce, Basılı, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
68
Analysis of High School English Curriculum Materials through Rasch Measurement Model and Maxqda

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL
Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory & Practice
İngilizce, Basılı, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
69
The effects of different applications on creativity regarding academic achievement: a meta analysis

ELALDI ŞENEL,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
70
Effects of computer based instruction on pre-service teachers: a meta–analysis

ELALDI ŞENEL,BATDI VELİ
Yayın Yeri: International Journal of Academic Research
İngilizce, Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ISI-Thomson Reuters
71
Effect of creative drama on academic achievement: A meta analytic and thematic analysis

BATDI VELİ,BATDI HACER
Yayın Yeri: Educational Sciences: Theory Practice
İngilizce, Basılı, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
72
A Comparative Meta-Analysis of 5E and Traditional Approaches in Turkey

ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Journals Indexed in Eric
73
Ortaöğretim Dil ve Anlatım ders kitaplarının çok yüzeyli rasch ölçme modeliyle analizi

BATDI VELİ,BATDI HACER
Yayın Yeri: Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Basılı, 2015

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO, DOAJ, ASOS, INDEKS COPERNICUS
74
Analysis of high school geography curriculum activities through rasch measurement model and nvivo

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL
Yayın Yeri: Journal of Education and Sociology
İngilizce, Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
75
A meta analytic study concerning the effect of computer based teaching on academic success in Turkey

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
İngilizce, Basılı, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
76
Analysis of teachers views regarding web sites prepared by students in the computer departments of vocational high schools using the Rasch Measurement Model

BATDI VELİ
Yayın Yeri: International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
İngilizce, Basılı, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
77
A meta analytic study regarding the effect of mıt on achievement attitude and retention

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
İngilizce, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ULAKBIM
78
A meta analysis study of mind mapping techniques and traditional learning methods

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Kamla-Raj Anthropologist
İngilizce, Basılı, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
79
The effect of pedagogical training on prospective teachers critical thinking skills

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Educational Research and Review
İngilizce, Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
80
A meta analysis of constructivist learning approach on learners academic achievements retention and attitudes

SEMERCİ ÇETİN,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı+Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
81
The German teacher trainers’xx self-efficacy beliefs

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Basılı, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
82
The effects of a problem based learning approach on students’xx attitude levels: a meta analysis

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Educational Research and Review
İngilizce, Basılı, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
83
Harmanlanmış öğrenme ortamlarının öğrencilerin akademik başarılarına etkisi bir meta analiz çalışması

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Basılı, 2014

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO, DOAJ, ASOS, COPERNICUS
84
Jigsaw tekniğinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisinin meta analiz yöntemiyle incelenmesi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Ekev Akademi Dergisi
Türkçe, Basılı, 2014

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, EBSCO, EBSCOHOST
85
Etkinlik temelli öğrenme yaklaşımının akademik başarıya etkisi Meta analitik ve tematik bir çalışma

BATDI VELİ
Yayın Yeri: e-International Journal of Educational Research
Türkçe, Basılı, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
86
A meta analysis study comparing problem based learning with traditional instruction

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Electronic Journal of Social Sciences
İngilizce, Basılı, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
87
Kavram haritası tekniği ile geleneksel öğrenme yönteminin kullanılmasının öğrencilerin başarıları bilgilerinin kalıcılığı ve tutumlarına etkisi bir meta analiz çalışması

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Basılı, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ULAKBIM
88
Ortaöğretim matematik öğretim programı içeriğinin rasch ölçme modeli ve nvıvo ile analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
Türkçe, Basılı, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ULAKBIM
89
İşbirlikli öğrenmenin yabancı dil öğretimindeki önemine ilişkin öğretmen görüşleri

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı, 2013

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, ARASTIRMAX, SIB
90
Evaluation of teachers views about the affective domain of the high school new English curriculum in Turkey

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Mediterranean Journal of Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2013

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
91
İlköğretim öğrencilerinin fen bilgisi öğrenimine yönelik motivasyon düzeylerinin cinsiyet ve sınıf değişkenine göre değerlendirilmesi

AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,DÖNDER AYŞENUR
Yayın Yeri: Cumhuriyet International Journal of Education
İngilizce, Elektronik, 2013

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
92
The Analysis of the Effects of Olfactive Stimulus in Learning in Context of Educational Technology

AKPUNAR BÜRHAN,ÖZDAŞ FAYSAL,YILDIRIM BİLAL,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Procedia-Social and Behavioral Sciences
İngilizce, Elektronik, 2013

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
93
Yabancı dil öğretiminde eğitsel oyunların kullanılmasına ilişkin öğretmen görüşleri

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı, 2012

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, ARASTIRMAX,SIB,
94
Şarkıların yabancı dil becerilerini geliştirmedeki etkililiğine ilişkin öğrenci görüşleri

BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN
Yayın Yeri: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı, 2012

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, SIB, ARASTIRMAX
95
Derslerde istasyon tekniği uygulamasının yansıtıcı sorgulaması

BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN
Yayın Yeri: Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Basılı, 2012

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ULAKBIM
96
Determining teachers self efficacy beliefs in educational internet use

BATDI VELİ
Yayın Yeri: AWERProcediaInformation Technology& Computer Science
İngilizce, Elektronik, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scientific World Index
97
Yabancı dil öğretiminde e öğrenmeye ilişkin öğrenci görüşleri bir durum çalışması

SEMERCİ ÇETİN,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
TÜRKİYE, Türkçe, 2012

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ULAKBIM, EBSCO, ARASTIRMAX, PROQUEST
98
İlköğretim yabancı dil öğretiminde konuşma becerilerinin geliştirilmesinde İngilizce ders kitaplarının etkililiği

BATDI VELİ,ÖZBEK RAMAZAN
Yayın Yeri: e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
Türkçe, Elektronik, 2010

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  GOOGLE SCHOLAR
99
Yabancı dil ağırlıklı liselerde okutulan İngilizce ders kitabının etkili kullanılabilmesi için taşıması gereken özelliklere ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi Elazığ ve Diyarbakır İlleri Örneği

BATDI VELİ,ÖZBEK RAMAZAN
Yayın Yeri: Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları Dergisi
TÜRKİYE, Türkçe, Basılı, 2010

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor

Bildiriler

87 Adet
1
Impact of digital games on developmental areas of preschool children: a meta-synthesis

DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ
Yayın Yeri: 2nd international canadian scientifıc research congress
KANADA, Toronto, İngilizce, 24.10.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
2
Artificial intelligence and its applications in fields of Science

DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ
Yayın Yeri: 2nd international canadian scientifıc research congress
KANADA, Toronto, İngilizce, 24.10.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
3
İlkokul Türkçe öğretim programının tarihsel gelişimi

AYDIN Sami,BATDI VELİ
Yayın Yeri: 8. international African conference on current studies
KENYA, Nairobi, Türkçe, 11.10.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
4
Digital design in education

DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Tokyo 9th international innovative studies & contemporary scientific research congress
JAPONYA, Tokyo, İngilizce, 10.10.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
5
Coping with stress

DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Coping with stress
JAPONYA, Tokyo, İngilizce, 10.10.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
6
Meta-analysis of the use of augmented reality applications in foreign language teaching

BATDI VELİ,AÇIKGÖZ Ayşenur
Yayın Yeri: 9. international scientific research and innovation congress
İTALYA, Venedik, Türkçe, 28.09.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
7
Öğrenme sürecinde yapılandırmacı yaklaşımın meta analizi ve meta tematik analizinin karşılaştırılması

BEŞE Selma Begüm,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Africa 6th international conference on scientific researches
MISIR, Cairo, Türkçe, 26.09.2024

Uluslararası  Tam metin bildiri
8
Teaching profession

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, SEVEN Hatice Gülçin, AÇIKGÖZ Ayşenur
Yayın Yeri: II. International Europa Scientific Researches Technology Development Congress
İngilizce, 26.11.2023

Uluslararası  Tam metin bildiri
9
21.st century tezcher skills and technology use in learning environments

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ
Yayın Yeri: II. International Europa Scientific Researches Technology Development Congress
AZERBAYCAN, Baku, İngilizce, 26.11.2023

Uluslararası  Tam metin bildiri
10
A theoretical review of brain-based education

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, AKALIN Tuğba
Yayın Yeri: Latin American international conference on social sciences and humanities –III
İngilizce, 04.10.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
11
Revisiting the effect of constructivist approach on academic achievement in mathematics: a mixed-meta research study

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, MERT YÜKSEL Nalan
Yayın Yeri: Latin American international conference on social sciences and humanities –III
İngilizce, 04.10.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
12
Factors affecting teachers’ and students’ preferences for distance education: a meta-thematic analysis

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, TANRIKULU Elif
Yayın Yeri: 7th international new york conference on evolving trends in interdisciplinary research & practices
İngilizce, 01.10.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
13
A review on project-based learning

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, KAYIKLIK Fatma
Yayın Yeri: 7th international new york conference on evolving trends in interdisciplinary research & practices
İngilizce, 01.10.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
14
An overview of blended learning

BATDI VELİ, YOKAK Mehtap
Yayın Yeri: 9th international social sciences congress
Türkçe, 09.07.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
15
EBA applications in educational process

BATDI VELİ, GİZEM AÇIKKOL Hülya
Yayın Yeri: 9th international social sciences congress
Türkçe, 09.07.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
16
Pandemi sürecinde dezavantajlı öğrenciler için öznel iyi oluş ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması

BATDI VELİ
Yayın Yeri: IXth internatıonal eurasian educational research congress
Türkçe, 22.06.2022

Uluslararası  Özet bildiri
17
Teacher’s views on the use of digital games in foreign language teaching

BATDI VELİ, TALAN TARIK
Yayın Yeri: Latin American international conference on social sciences and humanities
Türkçe, 05.04.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
18
The proliferation of mobile learning: an overview of learning tools, opportunities and limitations

BATDI VELİ, AYDIN Aylin, TALAN TARIK
Yayın Yeri: 6th international new york conference on evolving trends in interdisciplinary research & practices
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, Manhattan, Türkçe, 03.04.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
19
The effectiveness of educational game applications

BATDI VELİ, ÖCAL COŞKUN Gülfem, GÜRGEN AKICI Burcu
Yayın Yeri: 6th Asia Pacific International Modern Sciences Congress
HİNDİSTAN, Delhi, Türkçe, 15.12.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
20
Blended learning practices in higher education during covid-19 pandemic: a rapid review of prelimınary findings

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ
Yayın Yeri: Hodja Akhmet Yassawi 5th International Conference on Scientific Research
AZERBAYCAN, İngilizce, 05.11.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
21
Meta-thematic analysıs of blended learning model in higher educatıon

BATDI VELİ, DOĞAN YUNUS
Yayın Yeri: Hodja Akhmet Yassawi 5th International Conference on Scientific Research
AZERBAYCAN, İngilizce, 05.11.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
22
Meta-thematic analysis of constructivist approach in the second level of primary education

BATDI VELİ, YALÇIN Nazan
Yayın Yeri: Euroasia Congress on Scientific Researches and Recent Trends-VIII
FİLİPİNLER, Türkçe, 02.08.2021

Uluslararası  Özet bildiri
23
A meta-thematic analysis of the effects of socratic (question answer) method on education

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, ABAZEED Hanen
Yayın Yeri: 4th International Conference on Innovative Studies of Contemporary Sciences
JAPONYA, Tokyo, İngilizce, 29.07.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
24
Harmanlanmış öğrenme sürecinin değerlendirilmesi

BATDI VELİ, KAYIKLIK Fatma, TALAN TARIK
Yayın Yeri: Internatıonal Parıs Conference On Socıal Scıences-VI
FRANSA, Paris, Türkçe, 09.07.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
25
STEM eğitimi ile ilgili yapılmış tezlerin meta-tematik analizi

BATDI VELİ, TALAN TARIK, KAYIKLIK Fatma
Yayın Yeri: Internatıonal Parıs Conference On Socıal Scıences-VI
FRANSA, Paris, Türkçe, 09.07.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
26
Etkileşimli tahtanın kullanımına ilişkin kuramsal bir çalışma

BATDI VELİ, YALÇIN Nazan, GÜÇLÜER Hasan
Yayın Yeri: VI. International European Conference On Social Sciences
UKRAYNA, Türkçe, 04.06.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
27
Yaratıcı drama uygulamalarının değerlendirilmesi

BATDI VELİ, GÜÇLÜER Hasan, YALÇIN Nazan
Yayın Yeri: VI. International European Conference On Social Sciences
UKRAYNA, Türkçe, 04.06.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
28
Teknolojinin öğretmen eğitimine entegrasyonu

BATDI VELİ, Akın ERSÜ Ahmet, PARLAKKAYA Şerafettin
Yayın Yeri: AL -FARABI 9th International Conference on Social Sciences
AZERBAYCAN, Türkçe, 02.05.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
29
Animasyon tekniğinin meta-tematik analizi

BATDI VELİ, PARLAKKAYA Şerafettin, Akın ERSÜ Ahmet
Yayın Yeri: AL -FARABI 9th International Conference on Social Sciences
AZERBAYCAN, Türkçe, 02.05.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
30
Active learning revisited: a meta-thematıc analysis of its effects

DOĞAN YUNUS, BATDI VELİ, ÇOBAN Kübra
Yayın Yeri: International Congress on Social Sciences-VI
MACARİSTAN, İngilizce, 26.03.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
31
Using Games in Mathematics Curriculum in Turkey

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 4th Asia Pacific International Modern Sciences Congress
Türkçe, 12.12.2020

Uluslararası  Tam metin bildiri
32
Analysis of Game Applications in Primary Education Second-Stage Mathematics Course Through Mixed-Meta

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 4th Asia Pacific International Modern Sciences Congress
Türkçe, 12.12.2020

Uluslararası  Tam metin bildiri
33
Gerçekçi matematik eğitiminin mini meta-tematik analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 3rd International Zeugma Conference on Scientific Researches
Türkçe, 22.11.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
34
Gerçekçi matematik eğitiminin meta-tematik analizi

BATDI VELİ,UYANIKER ŞEVVAL,UYANIKER İREM GÜL
Yayın Yeri: 3rd International Zeugma Conference on Scientific Researches
Türkçe, 22.11.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
35
Farklı kültürlerde okuyan öğretmen adaylarının bireysel inovasyon yeterlik düzeyleri

BATDI VELİ,AYAZ SEZER
Yayın Yeri: VII. Uluslar arası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu
TÜRKİYE, Türkçe, 15.11.2019

Ulusal  Tam metin bildiri
36
Meta-thematic analysis of layered curriculum method

BATDI VELİ
Yayın Yeri: XI. International Congress on Social Sciences, China to Adriatic
Türkçe, 08.11.2019

Uluslararası  Özet bildiri
37
Görsel işitsel araçların mini meta-analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu
TÜRKİYE, İzmir, Türkçe, 26.10.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
38
Görsel işitsel araçların mini meta-tematik analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 29 Ekimm Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu
Türkçe, 26.10.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
39
Yaratıcı dramanın mini-meta analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi
Türkçe, 24.10.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
40
Yaratıcı dramanın mini meta-tematik analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Yaratıcı Drama Kongresi
Türkçe, 24.10.2019

Uluslararası  Özet bildiri
41
Zihin haritası tekniğinin meta-tematik analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Türkçe, 16.10.2019

Uluslararası  Özet bildiri
42
İki dilli eğitim uygulamalarının meta-analizi

BATDI VELİ,ASLAN Aydın
Yayın Yeri: Ankara Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Türkçe, 04.10.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
43
İlköğretim 2. sınıf öğretim programlarının cıpp modeline göre değerlendirilmesi

BATDI VELİ,TALAN HAFİZE
Yayın Yeri: VIth International Eurasian Educational Research Congress
Türkçe, 19.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
44
Öğretim programlarının uygulanmasında materyal kullanımına ilişkin görüşlerin değerlendirilmesi

BATDI VELİ,Tansu EREN,PAKSOY Elif Nisa
Yayın Yeri: VIth International Eurasian Educational Research Congress
Türkçe, 19.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
45
Evaluation of second grade curriculum considering the CIPP model

BATDI VELİ,TALAN HAFİZE
Yayın Yeri: VIth International Eurasian Educational Research Congress
Türkçe, 19.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
46
Teachers’ views on the use of materials in education programs

BATDI VELİ,TANSU EREN,PAKSOY ELİF NİSA
Yayın Yeri: VIth International Eurasian Educational Research Congress
Türkçe, 19.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
47
Eğitimde strateji geliştirmeye ilişkin kuramsal bir çalışma

AYAZ SEZER,YALAZA ORHAN,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Anadolu 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
Türkçe, 28.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
48
Türkçe öğretim programının Bloom’un programın öğelerine dayalı değerlendirme modeli bağlamında incelenmesi

BATDI VELİ,TALAN HAFİZE
Yayın Yeri: İKSAD 2. Uluuslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Türkçe, 22.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
49
Pedagojik formasyon programının eğitsel eleştiri modelinin değerlendirme aşaması bağlamında incelenmesi

BATDI VELİ,ÖZKAN ŞEYMA
Yayın Yeri: İKSAD 2. Uluuslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Türkçe, 22.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
50
İlkokul 2. sınıf Türkçe öğretim programında tam öğrenme modeline göre geliştirilen başarı testinin geçerlik ve güvenirlik çalışması

BATDI VELİ,BUCAK FATMA
Yayın Yeri: İKSAD 2. Uluuslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Türkçe, 22.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
51
Mega-çoklu bütüncül yaklaşımın kuramsal dayanağı gestalt kuramı

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR9)
Türkçe, 01.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
52
Probleme dayalı örnek uygulamayla eğitimde yeni bir yönelim: mega-çoklu bütüncül yaklaşım

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR9)
İngilizce, 01.11.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
53
The Efficiency of Fun-Based Videos on Creativity, Individual Thinking and Attention In English Teaching

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL
Yayın Yeri: ICLEC 2018 1st International Conference on Language Education and Culture
İngilizce, 02.09.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
54
İngilizce öğretiminde şarkıların etkililiği

BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN
Yayın Yeri: Uluslararası Dil, Kültür ve Eğitim Konferansı
KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, Türkçe, 02.09.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
55
Fen Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları

YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,BATDI VELİ
Yayın Yeri: II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
TÜRKİYE, Bodrum, İngilizce, 26.04.2018

Uluslararası  Özet bildiri
56
Fen ve Fizik Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Değerlendirilmesi

ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ
Yayın Yeri: 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Gazi Üniversitesi / ANKARA
Türkçe, 11.04.2018

Uluslararası  Özet bildiri
57
Eğitici çizgi romanın etkililiğine yönelik bir değerlendirme

TOPKAYA YAVUZ,BATDI VELİ,TOKCAN HALİL
Yayın Yeri: 2nd INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES
ANTALYA, Türkçe, 04.04.2018

Uluslararası  Özet bildiri
58
Araştırma Temelli Öğrenmenin Tutuma Etkisi

BATDI VELİ,ANIL ÖZGÜR
Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi / AFYON
Türkçe, 24.03.2018

Uluslararası  Özet bildiri
59
Artırılmış Gerçeklik Destekli Başarı Testi: Optik Ünitesi

ANIL ÖZGÜR,BATDI VELİ
Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi / AFYON
Türkçe, 23.03.2018

Uluslararası  Özet bildiri
60
Meta and Content Analysis of Dissertations related to Brain Based Learning in Science Education in Turkey

YAŞAR Mehmet Diyaddin,BATDI VELİ
Yayın Yeri: International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
İngilizce, 18.05.2017

Uluslararası  Özet bildiri
61
Eliot Eisner’ın eğitsel eleştiri değerlendirme modeli bağlamında pedagojik formasyon program sürecinin değerlendirilmesi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
TÜRKİYE, Çanakkale, Türkçe, 27.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
62
5E öğrenme döngüsünün akademik başarıya etkisinin tematik analizi.

BATDI VELİ,ARCAGÖK SERDAR,BORAN GÖKSEL
Yayın Yeri: VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
TÜRKİYE, Çanakkale, Türkçe, 27.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
63
Öğretmenlerin öğretmen standartlarını gerçekleştirme düzeylerine ilişkin görüşleri

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Innovation and Global Issues in Social Sciences
TÜRKİYE, Antalya, Türkçe, 27.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
64
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleği genel yeterliklerinin değerlendirilmesi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: Innovation and Global Issues in Social Sciences
Antalya, İngilizce, 27.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
65
Öğretmen adaylarının yazılı ve sözlü ifade becerilerine ilişkin öz-yeterlik bağlamında karşılaştıkları problemler ve öneriler

BATDI VELİ
Yayın Yeri: VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
TÜRKİYE, Çanakkale, Türkçe, 27.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
66
Akıllı telefonların öğretmen adaylarının akademik başarıları ile yeterlilik düzeylerine etkisine ilişkin çoklu analiz.

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’nde (UEBK)
Antalya, İngilizce, 20.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
67
Evaluation of English course curriculum for 8th grade with regard to Stake’s congruence-contingency model.

BATDI VELİ,ASLAN AYDIN
Yayın Yeri: 3rd Çukurova International ELT Teachers Conferences’ta (CUELT)
TÜRKİYE, Adana, İngilizce, 20.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
68
The views of prospective teachers on self-peer assessment and teaching practice in the framework of general competencies of teachers in Turkey

BATDI VELİ,AKDAĞ KURNAZ EREN
Yayın Yeri: International Congress on Afro - Eurasian Research II
İSPANYA, Malaga, İngilizce, 17.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
69
Öğretmenlerin eğitim programı tasarım yaklaşımı tercih düzeyleri

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 2nd World Congress on Lifelong Education’da (WCLE)
TÜRKİYE, Antalya, Türkçe, 14.04.2017

Uluslararası  Özet bildiri
70
Proje tabanlı öğrenmenin akademik başarıya etkisinin çoklu bütüncül yaklaşım bağlamında değerlendirilmesi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 4th International Conference on Curriculum and Instruction
TÜRKİYE, ANTALYA, İngilizce, 27.10.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri
71
Çoklu zekâ kuramının akademik başarıya etkisinin çoklu bütüncül yaklaşımla karşılaştırmalı analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 4th International Conference on Curriculum and Instruction
TÜRKİYE, ANTALYA, İngilizce, 27.10.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri
72
Araştırma temelli öğrenmenin öğrenenlerin başarılarına ilişkin karşılaştırmalı bir analiz

BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN,ASLAN AYDIN
Yayın Yeri: III. International Eurasian Educational Research Congress
TÜRKİYE, MUĞLA, Türkçe, 31.05.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri
73
Farklı uygulamalarla öğretmen adaylarının akademik başarı düzeyleri ve öğretim üyelerinin mevcut duruma ilişkin görüşlerinin meta analitik ve tematik karşılaştırılması

BATDI VELİ,AKPUNAR BÜRHAN,ÖZTÜRK MUSTAFA
Yayın Yeri: III. International Eurasian Educational Research Congress
TÜRKİYE, MUĞLA, Türkçe, 31.05.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri
74
Öğretmen adayları ile öğretim üyelerinin pedagojik formasyon eğitim ders içeriklerinin öğrenme kuramlarına göre yöntemsel çoğulculuk bağlamında Rasch ve Maxqda ile karşılaştırmalı analizi

BATDI VELİ
Yayın Yeri: XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS
TÜRKİYE, ESKİŞEHİR, İngilizce, 30.05.2016

Uluslararası  Tam metin bildiri
75
Metodolojik Çoğulculukuta Yeni Bir Yönelim: Trend Programlarla Çoklu Bütüncül Bir Yaklaşım

BATDI VELİ
Yayın Yeri: 7th International Congress on New Trends in Education
İngilizce, 13.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
76
Dramanın meta analitik ve tematik boyutu ile öğretmen adaylarının bu yönteme ve sosyal iletişim becerilerine ilişkin görüşleri

BATDI VELİ,ELALDI ŞENEL
Yayın Yeri: 26. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi
TÜRKİYE, İSTANBUL, İngilizce, 09.03.2016

Uluslararası  Sözlü Bildiri
77
The effect of project based learning on retention achievement attitudes and English teaching (a meta analytic, thematic and experimental comparison)

ÖZDAŞ FAYSAL,BATDI VELİ
Yayın Yeri: the 3rd International Congress on Curriculum and Instruction
TÜRKİYE, Adana, Türkçe, 22.10.2015

Uluslararası  Tam metin bildiri
78
Compilation on metacognition concept

KULOĞLU AYŞENUR,KARAHAN OSMAN,BATDI VELİ,AYDEMİR HASAN,AKMENÇE EZGİ
Yayın Yeri: the International conference of New Perspectives In Science Education
İngilizce, 20.03.2014

Uluslararası  Tam metin bildiri
79
The whole human being paradigm and holistic curriculum approach

ÖZDAŞ FAYSAL,AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,KARAHAN OSMAN,YILDIRIM BİLAL
Yayın Yeri: International Conference of New Perspectives In Science Education
İngilizce, 20.03.2014

Uluslararası  Tam metin bildiri
80
The evaluation of 4 4 4 education model reform in Turkey based on the views of school administrators

GEZER YUSUF,BATDI VELİ,KARAHAN OSMAN,TAN ÇETİN,DÖNDER AYŞENUR
Yayın Yeri: the International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning
İngilizce, 17.10.2013

Uluslararası  Tam metin bildiri
81
The problems regarding the use of internet technology in engineering education in Turkey

AKPUNAR BÜRHAN,BATDI VELİ,BENZER ALİ İHSAN,TAN ÇETİN,KARAHAN OSMAN
Yayın Yeri: the International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning
İngilizce, 17.10.2013

Uluslararası  Tam metin bildiri
82
Teachers views on the effects of fun language teaching on students psyhological social and affective domains

DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ,YILDIRIM BİLAL,DÖNDER AYŞENUR
Yayın Yeri: the 4th Global Conference: Videogame Cultures and the Future of Interactive Entertainment
İngilizce, 11.07.2012

Uluslararası  Tam metin bildiri
83
İngilizce ders kitaplarının 4 8 Sınıflar Rasch Ölçme Modeliyle değerlendirilmesi

SEMERCİ ÇETİN,BATDI VELİ
Yayın Yeri: 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
TÜRKİYE, Türkçe, 24.05.2012

Ulusal  Sözlü Bildiri
84
Teachers views on the practice of project based learning approach in primary school science education

DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ,YILDIRIM BİLAL
Yayın Yeri: the International the conference of New Perspectives In Science Education
İngilizce, 08.03.2012

Uluslararası  Tam metin bildiri
85
The evaluation of the primary education fourth and fifth grades English coursebooks with regard to teachers views

SEMERCİ ÇETİN,BATDI VELİ
Yayın Yeri: 1st International Congress on Curriculum and Instruction
İngilizce, 05.10.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
86
Öğretmenlerin web kullanım amaçlarının belirlenmesi

DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ,AKPUNAR BÜRHAN
Yayın Yeri: 9. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi
Türkçe, 16.06.2011

Uluslararası  Tam metin bildiri
87
İlköğretim 4 ve 5 sınıf İngilizce ders kitaplarındaki metin seçimine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi

BATDI VELİ,SEMERCİ ÇETİN
Yayın Yeri: 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
TÜRKİYE, Sivas, Türkçe, 05.05.2011

Ulusal  Tam metin bildiri

Projeler

11 Adet
1
Alanyazın Tarama ve Derlemeye Yolculuk


28.06.2021 - 03.07.2021
TÜBİTAK PROJESİ,   Eğitmen 

ULUSAL  Tamamlandı
2
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Fen Eğitiminde Kullanımı

Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Fen Eğitiminde Kullanımının etkilerini ortaya çıkarmak
26.09.2017 - 16.05.2019
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
3
A comparative analysis of a meta analytic thematic review of drama method and preservice teachers views on the related method and communication skills Drama Yönteminin Meta Analitik ve Tematik Boyutu İleÖğretmen Adaylarının Yönteme ve Sosyal İletişi

The main subject in the project was to identify to what extent the course of drama contributes to training and social communication skills of preservce teachers Projenin temel araştırma konusu drama dersinin öğretmen adaylarının eğitimine ve sosyal
16.05.2016 - 16.11.2016
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Yürütücü 

ULUSAL  KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
4
A Comparative Analysis of the Views of Preservice Teachers and Academics on Pedagogical Training Courses Content with regard to Learning Theories in the context of Methodological Pluralism through Rasch and Maxqda Öğretmen Adayları ile Öğretim Üyeler

Determining the views of academics and preservice teachers on the contents of PTC considering the learning theories constructivist cognitive behavioristic humanistic learning through methodological pluralism was serached in this project Pedagoji
16.05.2016 - 16.11.2016
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Yürütücü 

ULUSAL  KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
5
Yabancılara Türkçe Öğretim Programının Uygulanmasında Kullanılan Ders Materyallerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi


09.04.2018 - 09.10.2018
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Yürütücü 

ULUSAL  KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
6
Kuramdan Uygulamaya Sistematik Literatür İnceleme Kursu (KUSLİK)


06.09.2021 - 10.09.2021
TÜBİTAK PROJESİ,   Eğitmen 

ULUSAL  Tamamlandı
7
Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı

Örnekler ve Uygulamalarla Meta Tematik Analiz Eğitimi
06.02.2021 - 06.01.2022
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
8
Araştırmacı Eğitimi Online Öğrenme Ortamının ve Sisteminin Geliştirilmesi ve Tasarımı


06.02.2020 - 06.01.2021
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
9
Depremzede öğrencilerin öznel iyi oluş düzeylerinin artırılması


01.09.2020 - 14.07.2021
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
10
4-6 Yaş Okul Öncesi Öğretmenlerinin 21. YY. Öğretmen Yeterlikleri Bağlamında Geliştirilmesi

İlgili kurum ve kademedeki öğretmenlerin söz konusu yeterlikler çerçevesinde kalitelerini arttırma, öğretmenlerin yeterlik ve performans düzeylerinin yüksek olması ve eğitim-öğretim hizmetlerinin daha sağlıklı yapmaları için eğimsel paylaşımlar sağla
01.04.2019 - 31.12.2019
Diğer (Ulusal),   Araştırmacı 

ULUSAL  KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
11
Pandemi sürecinde dezavantajlı öğrencilerin akademik bağlamda desteklenmesi


01.03.2022 - 31.12.2022
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı

Üniversite Dışı Deneyim

6 Adet
1
CUMHURİYET KIZ ANADOLU İ.H.L

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ

2015 - 2015
2
ELAZIĞ ANADOLU LİSESİ PANSİYONU

BELLETİCİ ÖĞRETMEN

2008 - 2014
3
CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ

2007 - 2014
4
FATİH İLKÖĞRETİM OKULU

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ

2006 - 2007
5
KOVANCILAR ANADOLU LİSESİ

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ

2005 - 2006
6
KARŞIYAKA LİSESİ

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ

2003 - 2005

Editörlükler

12 Adet
1
Exploring the nexus of education, language, and technology in the 21st century

Yazar Adı: DOĞAN YUNUS,BATDI VELİ , Yayın Yeri: Nova Science Publishers, Inc.
Kitap, İngilizce, 2024,   Uluslararası  Basılı

2
Kapsayıcı öğretmen el kitabı

Yazar Adı: DEMİRKOL MEHMET, BATDI VELİ , Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
Kitap, Türkçe, 2023,   Uluslararası  Basılı

3
İnovasyon yönetimi ve inovatif metaverse

Yazar Adı: BATDI VELİ, AYAZ SEZER , Yayın Yeri: Anı yayıncılık
Kitap, Türkçe, 2023,   Uluslararası  Basılı

4
Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler

Yazar Adı: BATDI VELİ, YILMAZ ZEYNEL ABİDİN , Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
Kitap, Türkçe, 2022,   Uluslararası  Basılı

5
Teknoloji çağında eğitim ve güncel yaklaşımlar

Yazar Adı: TALAN TARIK, BATDI VELİ , Yayın Yeri: Efeakademi
Kitap, Türkçe, 2022,   Uluslararası  Basılı

6
META-TEMATİK ANALİZ Örnek Uygulamalar

Yazar Adı: BATDI VELİ , Yayın Yeri: ANI YAYINCILIK EĞİTİM VE DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ.
Kitap, Türkçe, 2019,   Uluslararası  Basılı

7
Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme

Yazar Adı: BATDI VELİ , Yayın Yeri: Nobel Yayıncılık
Kitap, Türkçe, 2021,   Uluslararası  Basılı

8
Öğretim Programları

Yazar Adı: BATDI VELİ, DOĞAN YUNUS , Yayın Yeri: Akademisyen Kitabevi
Kitap, Türkçe, 2021,   Uluslararası  Basılı

9
New trends and scientific researches in education

Yazar Adı: BATDI VELİ , Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
Kitap, İngilizce, 2021,   Uluslararası  Basılı

10
Meta-Thematic Analysıs in Research Process

Yazar Adı: BATDI VELİ , Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
Kitap, İngilizce, 2020,   Uluslararası  Basılı+Elektronik

11
International congress on social sciences China to Adriatic: Full Texts book

Yazar Adı: BATDI VELİ,ALIMGEREY Zhanuzak , Yayın Yeri: İksad Publication
Kitap, Türkçe, 2019,   Uluslararası

12
International congress on social sciences China to Adriatic: Abstract book

Yazar Adı: BATDI VELİ,ALIMGEREY Zhanuzak , Yayın Yeri: İksad Publication
Kitap, Türkçe, 2019,   Uluslararası

İdari Görevler

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2018-2019 Çağdaş Öğretim Kuramları Türkçe 3
2 2018-2019 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi Türkçe 6
3 2018-2019 Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Etik Türkçe 3
4 2019-2020 Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi Türkçe 4
5 2019-2020 Bilimsel Aeraştırma Yöntemleri ve Etik Türkçe 3
6 2019-2020 Yüksek Lisans Tezi Türkçe 1
7 2019-2020 Bilimsel Araştırma Yönetim ve Teknikleri Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2015-2016 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Türkçe 4
2 2015-2016 Eğitim Programlarında Yeni Yaklaşımlar Türkçe 4
3 2015-2016 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Türkçe 4
4 2015-2016 Okul Deneyimi Türkçe 1
5 2015-2016 Öğretmenlik Uygulaması-I Türkçe 2
6 2016-2017 ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Türkçe 6
7 2016-2017 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Türkçe 4
8 2016-2017 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Türkçe 3
9 2016-2017 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I Türkçe 4
10 2016-2017 OKUL DENEYİMİ Türkçe 2
11 2016-2017 PROGRAM GELİŞTİRME Türkçe 2
12 2016-2017 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
13 2015-2016 Öğretmenlik Uygulaması-II Türkçe 2
14 2015-2016 Öğretmen Yeterlikleri Türkçe 2
15 2018-2019 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Türkçe 2
16 2018-2019 Eğitimde Program Geliştirme Türkçe 2
17 2018-2019 Öğretim İlke ve Yöntemleri Türkçe 3
18 2018-2019 Öğretmenlik Uygulaması-1 Türkçe 2
19 2019-2020 Eğitimde Program Geliştirme Türkçe 2
20 2019-2020 Öğretim İlke ve Yöntemleri Türkçe 1
21 2019-2020 Eğitime Giriş Türkçe 2

Yönetilen Tezler

Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı Okul öncesi ve ilköğretim kademelerinde oyun temelli uygulamaların meta-analizi ile meta-tematik analizinin karşılaştırılması NAZAN YALÇIN TezMerkezi 2024
2 Tamamlandı Yansıtıcı düşünmeye dayalı uygulamaların tutuma etkisine ilişkin bir karma-meta yöntemi çalışması AHMED ELHLİF TezMerkezi 2024
3 Tamamlandı Eğitimde dijital öykü kullanımının karma- meta yöntemi ile değerlendirilmesi DERYA TATLI TezMerkezi 2024
4 Devam Ediyor Okul Öncesi Kademesinde Yapay Zekâya Dayalı İnteraktif Öğrenme Ortamlarının Nitel Araştırma Destekli Karma-Meta Yöntemiyle Değerlendirilmesi SELMA BEGÜM BEŞE TezMerkezi 2024
5 Tamamlandı Matematik öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin karma-meta yöntemi ile değerlendirilmesi ECEM ŞAHİN TezMerkezi 2023
6 Tamamlandı Farklılaştırılmış öğretim uygulamalarının çoklu bütüncül yaklaşımla değerlendirilmesi BURCU GÜRGEN AKICI TezMerkezi 2023
7 Tamamlandı Zihin haritalarının çoklu bütüncül yaklaşımla analizi bağlamında okul öncesi eğitim programında kullanılmasının değerlendirilmesi ŞEYMA ÖZKAN KARAOĞLAN TezMerkezi 2021
8 Tamamlandı Türkiye'de Gerçekçi Matematik Eğitimi'nin meta-tematik analizi İREM GÜL UYANIKER TezMerkezi 2021
9 Tamamlandı Tam öğrenme modelinin çoklu bütüncül yaklaşımla analizi bağlamında Türkçe öğretim programında kullanılmasının değerlendirilmesi FATMA BUCAK TezMerkezi 2020

Araştırmalar

7 Adet
1
Meta Analiz Çalıştayı

Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık tarafından düzenlenen Meta Analiz çalıştayına katılım.
Anı Eğitim ve Danışmanlık, Ankara, Ankara/Türkiye   Ulusal  Çalıştay

2
Meta-tematik Analiz

Meta-tematik Analizin tanıtımı ve örnek uygulamalar
Gaziantep,   Ulusal  Çalıştay

3
Meta-tematik Analiz ve Maxqda Nitel Veri Analizi Programı ile Örnek Uygulamalar

Meta-tematik Analiz,n tanıtımı ve Maxqda Nitel Veri Analizi Programı ile Örnek Uygulamaların yapılması
Kemer/Antalya,   Ulusal  Çalıştay

4
Meta-tematik Analiz

Meta-tematik Analizin tanıtımı
Bursa,   Ulusal  Çalıştay

5
QSR N-VIVO 8, MetaWin ve Comprehensive Meta-Analysis (CMA) Programlarının Tanıtımı ve Kullanımı

QSR N-VIVO 8, MetaWin ve Comprehensive Meta-Analysis (CMA) Programlarının Tanıtımı ve Kullanımına ilişkin Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Anafartalar Eğitim Fakültesi'ndeki akademisyenlere kurs verdi. İlgili programların tanıtımını yaparak nasıl
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Anafartalar Eğitim Fakültesi, Türkiye/Çanakkale   Ulusal  Kurs

6
Maxqda ile Nitel Veri Analizi Çalıştayı

Maxqda ile Nitel Veri Analizi Çalıştayı sonucunda Katılım Belgesi alındı.
NAM Nitel Araştırma Merkezi, İstanbul/Türkiye   Ulusal  Sertifika

7
QSR N-VIVO 8, MetaWin ve Comprehensive Meta Analysis (CMA) bilgisayar programlarının tanıtımı ve kullanımı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesinde QSR N-VIVO 8, MetaWin ve Comprehensive Meta Analysis (CMA) bilgisayar programlarının tanıtımı ve kullanımına ilişkin kurs verdi. İlgili programlara yönelik tanıtım ve kullanım bilgisinden sonra
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Anafartalar Eğitim Fakültesi, Türkiye/Çanakkale   Ulusal  Kurs

Üyelikler

2 Adet
1
Türk Dünyası Eğitimciler Birliği (TURKDEB)

 Üye    Bilimsel Kuruluş    2015 

2
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ DERNEĞİ

 Üye    Bilimsel Kuruluş    2015