GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İLAHİYAT FAKÜLTESİ FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ
1 |
Kafkasya ve Orta Asya'da Okullarda Din Eğitimi
Bölüm Adı: Özbekistan'da Okullarda Din Eğitimi |
---|---|
2 |
Din Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri
Bölüm Adı: Öğrenme- Öğretme Modelleri |
3 |
Dini hitabet ve din hizmetleri
Bölüm Adı: Hitabeti sanata çeviren etkenler |
4 |
Dini Hitabet ve Din Hizmetleri
Bölüm Adı: Hitabeti sanata çeviren etkenler |
5 |
Dini Hitabet ve Din Hizmetleri
Bölüm Adı: Hitabeti sanata çeviren etkenler |
6 |
Türk Devletlerinde Din-Devlet İlişkileri ve Din Eğitimi
Bölüm Adı: Kırgızistan'da Din Siyaset İlişkisi ve Din Eğitimi |
1 |
Çevre Etiği Bilincinin Oluşumunda Din ve Din Eğitimi Faktörü
TINAS DİLARA
|
---|
1 |
ÖZBEKİSTAN DİN DEVLET İLİŞKİLERİ BAĞLAMINDA DİN İŞLERİ KOMİTESİ"
TINAS DİLARA
|
---|---|
2 |
Türk İslam Mimarisinin Örneği Semerkant Şehri
TINAS DİLARA
|
3 |
ÖZBEKİSTAN’DA DİN EĞİTİMİNİN HUKUKİ TEMELLERİ
TINAS DİLARA
|
4 |
“Bağımsızlıktan Sonra Rusya Federasyonu’nda Din Ve Din Eğitimi”
TINAS DİLARA
|
5 |
“XIX. Yüzyıl Sonu- XX.yüzyıl Başlarında Batı Araştırmacılarının İlgi Odağı Olan Orta Asya Keşifleri (Kırgızistan Oş Şehri Örneği)”
TINAS DİLARA
|
6 |
Rusya’da Hıristiyan Din Eğitimi
TINAS DİLARA
|
7 |
Çevre, Ahlak ve Din Eğitimi
TINAS DİLARA
|
8 |
Günümüzde Orta Asya’da Kadın ve Din Eğitimi:Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TINAS DİLARA
|
9 |
KIRGIZİSTAN’DA DİN EĞİTİMİ SORUNLARI VE ÇÖZÜM ARAYIŞLARI
TINAS DİLARA
|
1 |
“Kültürlerarası Eğitim Bağlamında Türk Dünyası Vatandaşlığı ve Türk Dünyası EğitimBirliği”
“Kültürlerarası Eğitim Bağlamında Türk Dünyası Vatandaşlığı ve Türk Dünyası EğitimBirliği”
|
---|---|
2 |
TÜRK DEVLETLERİNDE DİN-DEVLET İLİŞKİLERİ VE DİN EĞİTİMİ (Azerbaycan, Kazakistan, Kırgızistan, Özbekistan, Türkiye, Türkmenistan)
DİN EĞİTİMİ
|
3 |
GAZİANTEP’TE YAŞAYAN AFGANİSTAN VE KIRGIZİSTAN ÖZBEKLERİNİN DİL VE KÜLTÜRÜ
GAZİANTEP’TE YAŞAYAN AFGANİSTAN VE KIRGIZİSTAN ÖZBEKLERİNİN DİL VE KÜLTÜRÜ
|
1 |
OŞ DEVLET ÜNÜVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM ÜYESİ
|
---|
1 |
Gaziantep Ü. İlahiyat Fakültesi Resmi Dergisi The Official Journal of the Faculity of DivinityGaziantep University
Yazar Adı: TINAS DİLARA
, Yayın Yeri: GAÜN
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2013-2014 | Din Eğitiminin Bilimselliği I-II | Türkçe | 3 |
2 | 2013-2014 | Ahlak Eğitimi ve Öğretimi | Türkçe | 2 |
3 | 2013-2014 | İslam Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | DİN EĞİTİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I-II | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | MODERN PSİKOLOJİDE DİNDARLIK KURAMLARI VE TİPOLOJİLERİ | Türkçe | 3 |
6 | 2019-2020 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ- I | Türkçe | 3 |
7 | 2019-2020 | DİN EĞİTİMİNİN TEMEL PROBLEMLERİ | Türkçe | 3 |
8 | 2021-2022 | Din Eğitiminin Bilimselliği- I-II | Türkçe | 3 |
9 | 2021-2022 | Din Eğitiminin Temel Problemleri | Türkçe | 3 |
10 | 2022-2023 | GELİŞİM BASAMAKLARINA GÖRE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | Din Eğitiminin Bilimselliği- I-II | Türkçe | 3 |
12 | 2022-2023 | Din Eğitiminin Temel Problemleri | Türkçe | 3 |
13 | 2022-2023 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
14 | 2022-2023 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
15 | 2021-2022 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
16 | 2020-2021 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
17 | 2019-2020 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
18 | 2023-2024 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
19 | 2017-2018 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 4 |
20 | 2021-2022 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
21 | 2020-2021 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
22 | 2019-2020 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
23 | 2018-2019 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
24 | 2017-2018 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
25 | 2020-2021 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
26 | 2020-2021 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
27 | 2020-2021 | DİNİ GELİŞİM TEORİLERİ | Türkçe | 3 |
28 | 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I | Türkçe | 3 |
29 | 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ II | Türkçe | 3 |
30 | 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I | Türkçe | 3 |
31 | 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ II | Türkçe | 3 |
32 | 2021-2022 | DİN EĞİTİMİNİN TEMEL PROBLEMLERİ | Türkçe | 3 |
33 | 2021-2022 | GELİŞİM BASAMAKLARINA GÖRE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
34 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I | Türkçe | 3 |
35 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ II | Türkçe | 3 |
36 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİNİN TEMEL PROBLEMLERİ | Türkçe | 3 |
37 | 2023-2024 | GELİŞİM BASAMAKLARINA GÖRE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
38 | 2023-2024 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ I | Türkçe | 3 |
39 | 2023-2024 | DİN EĞİTİMİ BİLİMİNİN BİLİMSELLİĞİ II | Türkçe | 3 |
40 | 2023-2024 | SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE ETİK | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | GENEL VE MESLEKİ ETİK | Türkçe | 2 |
2 | 2017-2018 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
3 | 2017-2018 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
4 | 2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
5 | 2017-2018 | BATIDA DİNİ KURUMLAR VE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
6 | 2017-2018 | ÖĞRENİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 2 |
7 | 2017-2018 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
8 | 2016-2017 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
9 | 2014-2015 | ÇOCUK PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
10 | 2017-2018 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 |
11 | 2016-2017 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 |
12 | 2015-2016 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 1 |
13 | 2014-2015 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 |
14 | 2012-2013 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 |
15 | 2013-2014 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 |
16 | 2011-2012 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 2 |
17 | 2015-2016 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
18 | 2014-2015 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
19 | 2013-2014 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
20 | 2012-2013 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
21 | 2013-2014 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 2 |
22 | 2014-2015 | ÖĞRENİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 2 |
23 | 2014-2015 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
24 | 2014-2015 | İSLAM EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
25 | 2018-2019 | ÖĞRENİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
26 | 2018-2019 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 1 |
27 | 2018-2019 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 |
28 | 2018-2019 | EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
29 | 2018-2019 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
30 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
31 | 2018-2019 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
32 | 2018-2019 | TDP | Türkçe | 2 |
33 | 2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
34 | 2018-2019 | GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
35 | 2019-2020 | TDP101 | Türkçe | 1 |
36 | 2019-2020 | TDP | Türkçe | 2 |
37 | 2023-2024 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
38 | 2019-2020 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
39 | 2023-2024 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 |
40 | 2023-2024 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
41 | 2019-2020 | TÜRK EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
42 | 2019-2020 | EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
43 | 2021-2022 | İslam Eğitim Tarihi | Türkçe | 2 |
44 | 2021-2022 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 |
45 | 2021-2022 | TDP | Türkçe | 1 |
46 | 2022-2023 | KARİYER PLANLAMA | Türkçe | 1 |
47 | 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
48 | 2022-2023 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 |
49 | 2021-2022 | Din Eğitimi | Türkçe | 2 |
50 | 2022-2023 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 3 |
51 | 2022-2023 | TDP | Türkçe | 2 |
52 | 2021-2022 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
53 | 2020-2021 | GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
54 | 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
55 | 2020-2021 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
56 | 2020-2021 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
57 | 2020-2021 | EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
58 | 2022-2023 | TDP | Türkçe | 2 |
59 | 2020-2021 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 |
60 | 2021-2022 | HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA | Türkçe | 2 |
61 | 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
62 | 2021-2022 | İSLAM EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 2 |
63 | 2021-2022 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
64 | 2021-2022 | TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ | Türkçe | 1 |
65 | 2023-2024 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 4 |
66 | 2023-2024 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 4 |
67 | 2023-2024 | GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNİN DİJİTAL MATERYALLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ | SAKİNE KOCAOĞLU | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | Ergenlik döneminde duygusal zekâ gelişimi açısından din eğitimi | GÜLİSTAN BERKBASAN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Devam Ediyor | Mekke Döneminin Dini Gelişim Teorileri Açısından Değerlendirilmesi | ÜMMÜ SELİME POLAT | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Mekke döneminin dini gelişim teorileri açısından değerlendirilmesi | ÜMMÜ SELİME POLAT | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | "Popüler kültür etkisinde gençler ve dini yaşantı" (Gaziantep İmam Hatip Ortaokulları özelinde) | ÖZGÜL ÇELİK | TezMerkezi | 2024 |
6 | Devam Ediyor | Sosyal medyanın (TikTok ve Instagram) gençler üzerindeki etkisinin din eğitimi açısından incelenmesi | SERKAN DOĞAN | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Ortaokul Din, Ahlak ve Değerler Alanı seçmeli dersleri ile DKAB dersinin kazanım ve içerik açısından karşılaştırmalı incelemesi | SONER ÜZMEZ | TezMerkezi | 2022 |
8 | Tamamlandı | Okul öncesi dönemde ahlak öğretimi yoluyla duygu eğitimi | NUR DEMİR | TezMerkezi | 2022 |
9 | Tamamlandı | DİB 4-6 yaş Kur'an kursu öğretim programının uygulanmasında eğitici görüşlerinin dini gelişim kuramları bağlamında değerlendirilmesi (Gaziantep örneği) | ESRA KILIÇ | TezMerkezi | 2021 |
10 | Tamamlandı | Ortaokullarda seçmeli din derslerinin öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi: Gaziantep ili örneği | ÜMİT KÖSE | TezMerkezi | 2018 |
11 | Tamamlandı | Mısır'da ilköğretim 1. ve 2. sınıflarda İslam din eğitimi (Ders kitapları üzerine bir analiz) | AYŞE KOCABAŞ | TezMerkezi | 2017 |
12 | Tamamlandı | Din kültürü ve ahlak bilgisi dersini ilk kez alan öğrencilerin karşılaştığı problemlerin analizi | MÜBERRA AKPINAR | TezMerkezi | 2017 |
13 | Tamamlandı | İmam Hatip Lisesinde okuyan öğrencilerin İmam Hatip Lisesini tercih nedenleri ve beklentileri (Gaziantep örneği) | PEMPEGÜL ATEŞ | TezMerkezi | 2016 |
14 | Tamamlandı | İmam Hatip Lisesi öğrencilerinin mesleki yeterlilik algıları | ŞULE ÖZYURT | TezMerkezi | 2015 |
1 |
Laik Sistem İçerisinde Din Eğitimi Uygulamaları
Laik Sistem İçerisinde Din Eğitimi Uygulamaları
|
---|