GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
TES101 İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK DERSİ HARF NOTLARI EKTEDİR. |
Döküman/Dosya ilkokulda-temel-matematik-en-son-guncel12677.xlsx |
2018-2019 GÜZ DÖNEMİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ - I DERSİ HARF NOTLARI EKTEDİR. |
Döküman/Dosya geis307-matematik-ogretimi-viz_final-cikti12677.pdf |
Döküman/Dosya bilimsel-arsyont-sinav-sonucu12275.xlsx |
1 |
Matematik Eğitiminde Yeni Modeller ve Uygulamalar
Bölüm Adı: Ortaokul Matematı̇k Ders Kı̇taplarındakı̇ Cebı̇r Problemlerı̇nı̇n Türlerı̇: Cathcart Vd Modelı̇yle Betı̇msel Bı̇r Analı̇z |
---|---|
2 |
Matematik Eğitiminde Yeni Modeller ve Uygulamalarıı
Bölüm Adı: Matematı̇k Öğretı̇mı̇nde Yenı̇ Yaklaşımlar: Öğretmen Adaylarının Uygulama Tabanlı Yansıtıcı Yazılarının Analı̇z |
3 |
21. Yüzyıl Eğitiminde Dijitalleşme, Temel Kavramlar ve Süreçleri
Bölüm Adı: Matematik Eğitiminde Dijital çağ: Matematiksel Dijital Yeterlilik ve Öğretim Etkinliklerine Yansımaları |
4 |
Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar
Bölüm Adı: CUMHURİYETİN İLANINDAN GÜNÜMÜZE İLKOKUL 1. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI İÇERİKLERİ |
5 |
Cumhuriyet dönemi ortaokul matematik öğretim programlarına genel bir bakış (Ortaokul Matematik Öğretim ProgramlarıTarihsel Bir İnceleme)
Bölüm Adı: Ülkemizde Uygulamaya Konulan Ortaokul Matematik Öğretim Programlarına Genel Bir Bakış |
6 |
Küçük Çocuklar İçin Matematiği Anlama
Bölüm Adı: Sayıların ve Saymanın Anlaşılması |
1 |
Mathematics teachers' perspectives on the use of math teaching materials
YILMAZ ASLAN BİLGE
|
---|---|
2 |
Examining Algebraic Habits of the Mind through a Problem Solving: Elementary School Example
YILMAZ ASLAN BİLGE, ÖZMUSUL BEGÜM
|
3 |
The Perspective of the Mathematics Teacher Educator on the Design of Mathematics Teaching Method Courses for Elementary Teacher Candidates
YILMAZ ASLAN BİLGE, ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
4 |
İki Ortaokul Sınıfındaki Matematik Öğretimi Kalitesinin Karşılaştırılması
YILMAZ ASLAN BİLGE, BOZKURT ALİ, KOÇ YUSUF
|
5 |
Investigating the levels of teachers’ use of student thinking in mathematics classrooms
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ Yusuf
|
1 |
Examining the lesson plan designs and reflections of pre-service
elementary teachers regarding mathematics teaching
YILMAZ ASLAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
---|---|
2 |
Mathematics teacher educators' microteaching implementations:
selection of settings and approaches to assessment and feedback for
prospective primary teachers
YILMAZ ASLAN BİLGE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,KUŞDEMİR KAYIRAN BİLGE
|
3 |
Problem Çözme Aracılığıyla Zihnin Cebirsel
Düşünme Alışkanlıklarının İncelenmesi
YILMAZ ASLAN BİLGE, ÖZMUSUL BEGÜM
|
4 |
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Geometrik Zihin Alışkanlıklarının Belirlenmesi
YILMAZ BİLGE,GÜZEL MEHMET,ÖZBEY NUH
|
5 |
Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Sınıf içi Uygulamalarındaki Öğrenmeye Dair Sorgulama ve Öğrencilerle Etkileşim Düzeyinin Belirlenmesi
BOZKURT ALİ,YILMAZ BİLGE
|
6 |
Matematik sınıflarında öğretmenlerin öğrenci düşünüşlerini kullanma düzeylerinin incelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
7 |
Sınıf içi uygulamaların öğrencilerin matematikselgelişim ve becerilerine uyum düzeylerinin incelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
8 |
Investigating Prospective Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge Through Scenario Type Interview Questions
YILMAZ BİLGE,AGAÇ GÜLAY
|
9 |
İlköğretim 7 Sınıf Matematik Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilişsel Talep Seviylerine Göre İncelenmesi
BOZKURT ALİ,YILMAZ BİLGE
|
10 |
Ortaokul Mtematik Sınıflarında Ders Süresinin Etkin Kullanımı Açısından İncelenmesi
YILMAZ BİLGE,BOZKURT ALİ,KOÇ YUSUF
|
1 |
Ortaokul Sınıflarında Matematik Öğretim Kalitesinin Belirlenmesi (Gaziantep Üniversitesi, E.F.15.01 )
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2024-2025 | İLK521 Problem Çözme ve Matematiksel Modelleme | Türkçe | 3 |
2 | 2024-2025 | İLK513 İlköğretimde Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
3 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
4 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 8 |
5 | 2017-2018 | Toplumsal Duyarlılık Projesi | Türkçe | 2 |
6 | 2017-2018 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
7 | 2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | Temel Matematik I | Türkçe | 2 |
9 | 2018-2019 | Matematik Öğretimi I | Türkçe | 3 |
10 | 2018-2019 | İlkokulda Temel Matematik | Türkçe | 3 |
11 | 2018-2019 | Matematik Öğretimi II | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 8 |
13 | 2018-2019 | Toplumsal Duyarlılık Projesi II | Türkçe | 3 |
14 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 8 |
15 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 5 |
16 | 2024-2025 | ME204 Lineer Cebir 2 | Türkçe | 2 |
17 | 2024-2025 | ME203 Lineer Cebir 1 | Türkçe | 2 |
18 | 2024-2025 | ME306 Matematik Öğretiminde İlişkilendirme | Türkçe | 3 |
19 | 2024-2025 | EFMB409 Mikro Öğretim | Türkçe | 2 |
20 | 2024-2025 | TES304 Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 3 |
21 | 2024-2025 | ME301 Sayıların Öğretimi | Türkçe | 3 |
22 | 2024-2025 | TES305 Matematik Öğretimi 1 | Türkçe | 3 |
23 | 2024-2025 | EFMB401 Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 8 |
24 | 2024-2025 | EFMB402 Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 8 |
1 |
IV. Alan Eğitiminde Materyal Tasarımı Sergisi
Etkinlik Yeri: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
|
---|---|
2 |
IV. Alan Eğitiminde Materyal Tasarımı Sergisi
Etkinlik Yeri: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
|
3 |
IV. Alan Eğitiminde Materyal Tasarımı Sergisi
Etkinlik Yeri: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
|