GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ FELSEFE
1 |
Çağdaş Küresel Medeniyetin Ontolojisi / İbn Haldun’dan John Searle’e Küresel Medeniyet Okuması
Yazar(lar): GENÇ MEHMET SABRİ |
---|---|
2 |
İnsan Neden Hikâye Anlatır?
Bölüm Adı: Hayatın Ortasından Yazmak |
3 |
100. YILINDA CUMHURİYET DÖNEMİ GAZİANTEP
Bölüm Adı: Gaziantep’te Cumhuriyet Öncesi ve Sonrası Gündelik Hayat Teşekküllerinin Mitat Enç’in Şahitlikleri Aracılığıyla Analizi |
4 |
ZKS KÜLTÜR SANAT YILLIĞI 2021
Bölüm Adı: KRİPTO SANAT, POSTDOXA POSTEPİSTEME POSTGNOSİS POSTTEKHNE BİR TÜRÜN DOĞUŞU |
5 |
SANATIN SEYRİ / EDEBİYAT VE FELSEFE YAZILARI
Yazar(lar): GENÇ MEHMET SABRİ |
6 |
ZKS KÜLTÜR SANAT YILLIĞI
Bölüm Adı: Kripto Sanat: Postdoxa / Postepisteme / PostGnosis / Posttekhne Bir Türün Doğuşu |
7 |
İSTİKLAL MARŞI VE ANLAM DÜNYASI
Bölüm Adı: İstiklâl Marşı’nın Kavramlarına Mânâ Perspektifinden Bir Bakış |
8 |
Felsefe-Bilimin Odağında Metafizik
Yazar(lar): DURALI ŞABAN TEOMAN,GENÇ MEHMET SABRİ |
9 |
İSTİKLÂL MARŞI VE ANLAM DÜNYASI
Bölüm Adı: İstiklâl Marşı’nın Kavramlarına Mânâ Perspektifinden Bir Bakış |
10 |
Okuma Hikâyeleri
Bölüm Adı: Sorgulanmamış Okuma Yaşanmaya Değmez |
11 |
Yazma Hikâyeleri
Bölüm Adı: Yitik Vasiyetin Peşinde |
12 |
SORUN ÇAĞININ ANATOMİSİ
Yazar(lar): DURALI ŞABAN TEOMAN, GENÇ MEHMET SABRİ |
1 |
Mitat Enç Öykülerinin Sanat Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
GENÇ MEHMET SABRİ
|
---|---|
2 |
Dârülfünûndan Üniversiteye: Türk Felsefe Camiasının Oluşumu
GENÇ MEHMET SABRİ
|
3 |
GAYBIN ESTETİĞİ
GENÇ MEHMET SABRİ
|
4 |
20. Asrın Şahidi: Mitat Enç
GENÇ MEHMET SABRİ
|
5 |
Hüseyin Su’nun Eserlerinin Sanat Felsefesi Bağlamında Değerlendirilmesi
GENÇ MEHMET SABRİ
|
6 |
Akıl Dışı Bir Korku Olarak ‘Phobia’nın İslâm’a İlintilenme Obsesifliği
GENÇ MEHMET SABRİ
|
7 |
Emil Michel Cioran ve Metafiziksel İroni
GENÇ MEHMET SABRİ
|
8 |
Sprachliche Abenteuer der Türkei
GENÇ MEHMET SABRİ
|
9 |
Franz Brentano’nun Çağdaş Batı Felsefesine Etkileri
GENÇ MEHMET SABRİ
|
10 |
Franz Brentano’da İç Algı ve İç Gözlem Arasındaki Fark
GENÇ MEHMET SABRİ
|
11 |
Olay ve Gerçeklik Zamanı
Kleinknecht Reinhard
|
1 |
Eğitimin Geleceği, Geleceğin Eğitimi Kapanış Konuşması
GENÇ MEHMET SABRİ
|
---|---|
2 |
Ş. Teoman Duralı'nın Felsefe Anlayışı
GENÇ MEHMET SABRİ
|
3 |
Ş. Teoman Duralı'da Kimlik: İnsan-Olmanın Esası Sorunu
GENÇ MEHMET SABRİ
|
4 |
GAZİANTEP’TE CUMHURİYET ÖNCESİ VE SONRASI GÜNDELİK HAYAT TEŞEKKÜLLERİNİN MİTAT ENÇ’İN ŞAHİTLİKLERİ ARACILIĞIYLA ANALİZİ
GENÇ MEHMET SABRİ
|
5 |
Ş. TEOMAN DURALI'DA EDEBİYAT VE FELSEFE İLİŞKİSİ
GENÇ MEHMET SABRİ
|
6 |
Ş. TEOMAN DURALI'NIN MASASI: 'FELSEFE-BİLİM ATEŞİNİ TÜRKÇE'YLE TUTUŞTURMAK
GENÇ MEHMET SABRİ
|
7 |
Mitat Enç Bize Ne Anlatır?
GENÇ MEHMET SABRİ
|
8 |
Çağdaş Küresel Medeniyetin Ontolojisi
GENÇ MEHMET SABRİ
|
9 |
BİREYİN VE TOPLUMUN İNŞASINDA KİMLİK-HAK-ÖZGÜRLÜK SORUNU
GENÇ MEHMET SABRİ
|
10 |
Hatırlama, Bilme ve Öğrenme / Teknolojinin Organı Göz Yoluyla Bilgi Edinmenin Mahiyeti
GENÇ MEHMET SABRİ
|
11 |
İbn Haldun’un Asabiyet Teorisinden John Searle’ün Kitlesel Yönelmişlik Teorisine Çağdaş Küresel Medeniyetin Ontolojisine Dair Yeni Yorumlar
GENÇ MEHMET SABRİ
|
12 |
Bir Filozofun Felsefe-Bilim Seyir Defteri: Teoman Duralı’nın Düşünce Dünyası
GENÇ MEHMET SABRİ
|
13 |
The Application of Philosophy to the Problem of Education
GENÇ MEHMET SABRİ
|
14 |
The Role of Education in Rapidly Changing Societies
GENÇ MEHMET SABRİ
|
15 |
The Philosophy of Education in an Interconnected World
GENÇ MEHMET SABRİ
|
16 |
Ölülerin Edebiyatı Göreve Çağırması
GENÇ MEHMET SABRİ
|
17 |
Franz Brentano's Influence on Social Ontological Perspectives through his Theory of Intentionality
GENÇ MEHMET SABRİ
|
1 |
(II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi 2018 (International Congress on Social Sciences II (INCSOS 2018) / Yurtdışı Kongre)
Sürdürülebilir, Dengeli ve Kapsayıcı Büyüme Eğitim Ekonomi ve Finans Girişimcilik ve İş Hukuk Sağlık Yönetimi Spor Bilimleri Turizm ve Türizm İşletmeciliği Tarih Toplum ve Kültür Coğrafya Temel İslam Bilimleri Sosyal problemler Kadın Araştırmaları Ge
|
---|---|
2 |
Course on Globalisation
Life at the the boarder- migration and globalisation / Changing realities - philosopher confronted with new realities at the Syrian border.
|
3 |
STK'larla İşbirliği için Kamu Sektörünün Güçlendirilmesi Teknik Destek Projesi
|
4 |
Yurtdışı Akademik Görevlendirme Misafir Araştırmacı
Sosyal Ontoloji Konusu Hakkında Araştırma
|
5 |
Philosophy of Education (Eğitim Felsefesi)
1) Philosophy of Education in an Interconnected World (Birbiriyle İletişim İçerisinde Olan Dünyada Eğitim Felsefesi), 2) The Role of Education in Rapidly Changing Societies (Sürekli Değişen Toplumlarda Eğitimin Rolü), 3) The Application of Philosophy
|
6 |
GAZİANTEP LİSELER VE ÜNİVERSİTELER ARASI FELSEFE SEMPOZYUMU
EĞİTİMİN GELECEĞİ - GELECEĞİN EĞİTİMİ
EĞİTİMİN GELECEĞİ-GELECEĞİN EĞİTİMİ: İmkânlar, Sınırlar, Sorunlar, Soruşturmalar kapsamında;
1) Öğretmenin Geleceği-Geleceğin Öğretmeni
2) Öğrencinin Geleceği-Geleceğin Öğrencisi
3) Eğitim Öğretimde Fiziki imkânlar
4) Sosyal Çevre ve Aile
5) İda
|
7 |
Austrian Thought at the Turn of the 20th Century
The Austrian tradition of psychology and philosophy of mind (e.g., Brentano, intentionality, idea, feeling, and desire, Gestalt, experimental psychology, apriorism, inner consciousness, Hayek?s theory of memory and the emergence of mind) and their in
|
1 |
University College of Southeast Norway
Misafir Araştırmacı
|
---|
1 |
Vahye Göre Akıl
Yazar Adı: GENÇ MEHMET SABRİ
, Yayın Yeri: ŞULE YAYINLARI
|
---|---|
2 |
Deniz ve Kaşiflik (Şiirler / Hatıralar)
Yazar Adı: GENÇ MEHMET SABRİ
, Yayın Yeri: ŞULE YAYINLARI
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | Ahlak Felsefesinin Temelleri | Türkçe | 3 |
2 | 2022-2023 | Social Psychology | İngilizce | 3 |
3 | 2022-2023 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
4 | 2022-2023 | Modern Mantık | Türkçe | 4 |
5 | 2021-2022 | Küreselleşme ve Kültürlerarası Felsefe | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | Migration and Development | İngilizce | 3 |
7 | 2022-2023 | Social Psychology | İngilizce | 3 |
8 | 2022-2023 | Ahlak Felsefesinin Temelleri | Türkçe | 3 |
9 | 2022-2023 | Modern Mantık | Türkçe | 4 |
10 | 2022-2023 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 3 |
11 | 2023-2024 | Modern Mantık | Türkçe | 4 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2011-2012 | Kültür Felsefesi | Türkçe | 4 |
2 | 2011-2012 | Siyaset Felsefesi | Türkçe | 4 |
3 | 2011-2012 | Modern Mantık | Türkçe | 4 |
4 | 2011-2012 | Felsefe | Türkçe | 2 |
5 | 2021-2022 | Estetik ve Sanat Felsefesi | Türkçe | 3 |
6 | 2022-2023 | Kültürlerarası Felsefe | Türkçe | 2 |
7 | 2023-2024 | Hukuk Felsefesi | Türkçe | 3 |
8 | 2023-2024 | İnsan Felsefesi | Türkçe | 3 |
9 | 2023-2024 | Philosophy | Türkçe | 1 |
10 | 2022-2023 | Varoluşçu Felsefe | Türkçe | 3 |
11 | 2022-2023 | Sembolik Mantık | Türkçe | 4 |
12 | 2021-2022 | Felsefenin Temel Kavramları | Türkçe | 3 |
13 | 2021-2022 | Sosyal Bilimler Felsefesi | Türkçe | 3 |
14 | 2021-2022 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
15 | 2022-2023 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 4 |
16 | 2022-2023 | Kültürlerarası Felsefe | Türkçe | 2 |
17 | 2022-2023 | İnsan Felsefesi | Türkçe | 3 |
18 | 2022-2023 | Estetik ve Sanat Felsefesi | Türkçe | 3 |
19 | 2022-2023 | Estetik ve Sanat Felsefesi | Türkçe | 2 |
20 | 2022-2023 | Modern Mantık | Türkçe | 4 |
21 | 2022-2023 | Sembolik Mantık | Türkçe | 4 |
22 | 2022-2023 | Varoluşçu Felsefe | Türkçe | 3 |
23 | 2023-2024 | Hukuk Felsefesi | Türkçe | 3 |
24 | 2023-2024 | İnsan Felsefesi | Türkçe | 3 |
25 | 2023-2024 | Kültürlerarası Felsefe | Türkçe | 2 |
26 | 2023-2024 | Philosophy | İngilizce | 1 |
27 | 2023-2024 | Sosyal Psikoloji | Türkçe | 4 |
28 | 2023-2024 | Felsefenin Temel Kavramları | Türkçe | 3 |
29 | 2023-2024 | Modern Mantık | Türkçe | 4 |
30 | 2023-2024 | Estetik ve Sanat Felsefesi | Türkçe | 3 |
31 | 2023-2024 | Felsefe | Türkçe | 1 |
32 | 2021-2022 | Genel ve Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | SURİYELİ GÖÇMENLERİN VE SIĞINMACILARIN ENTEGRASYON SÜRECİNDE ULUSLARARASI STK'LARIN ROLÜ: GAZİANTEP ÖRNEĞİ | ZEYNEL KAPLAN | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | Okullaşmanın göçmenlerin entegrasyonuna ve cinsiyet rollerine etkisi: Gaziantep Vatan Mahallesi örneği | RABİA AKBAŞ | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Zanzibar devrimi sonrasında yaşanan Arap göçleri | GAMZE ALKAN KAPLAN | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Şaban Teoman Duralı'nın ahlâk felsefesi | NAZİF KAYA | TezMerkezi | 2024 |
5 | Tamamlandı | Şaban Teoman Duralı'da Türklük sorunu | YUSUF YILDIZ | TezMerkezi | 2024 |
6 | Tamamlandı | Suriye İç Savaşı ve Suriye Türkmenlerinin göçü | MEHMET YATMAZ | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Deniz yoluyla gerçekleştirilen düzensiz göç olgusu: Türkiye karasuları örneği ve göçmen tacirliği | HATİCE YILDIRIM KAYA | TezMerkezi | 2023 |
8 | Tamamlandı | Sivil toplum kuruluşlarının toksik dindarlık sendromuna etkisi | HİLAL KAZICI | TezMerkezi | 2018 |
1 |
Teoman Duralı ile Röportaj
"Birliği bütünlüğü sağlayan edebiyattır, şiirdir" başlıklı Prof. Dr. Şaban Teoman DURALI ile yaptığım röportaj
|
---|---|
2 |
Oktay Taftalı ile Röportaj
„Oktay Taftalı ile Söyleşi: Değer Üretmek Zorundayız“, Karabatak Dergisi, Kasım-Aralık, 2019, Sayı 47, Sayfa 27-37.
|
3 |
Ahmet İnam ile Röportaj
“Başlangıçta hûşû vardı! Prof. Dr. Ahmet İNAM”, Röportaj, Karabatak Dergisi, Kasım – Aralık 2015, Sayı 23, s.43
|
4 |
Ayhan Bıçak ile Röportaj
“Küresel Medeniyet Zayıf Toplumları Ortadan Kaldırmaktadır.” Prof. Dr. Ayhan Bıçak ile Söyleşi, Karabatak Dergisi, Eylül-Ekim 2017, Sayı 34, s. 33
|
5 |
Ekrem Demirli ile Röportaj
„Tasavvuf, özel ve çetin yol demektir.“ Prof.Dr. Ekrem Demirli, Röportaj, Karabatak Dergisi, Mayıs Haziran 2016, Sayı 26, s. 53
|
6 |
Hakikat ve Kütüphaneler
Kitap okumak üzerine
|
7 |
Kaygı İnsanının Dünya Nöbeti
Aleksandr Soljenitsin hakkında bir konuşma
|
8 |
Kültürden İrfana
Kültür Felsefesi
|
9 |
Felsefi Düşüncenin Doğuşu
Felsefi düşüncenin ortaya çıkışı
|
10 |
Anlam ve Mânâ
Dil felsefesi kapsamında bir konuşma
|
11 |
Felsefenin Önemi
Felsefenin önemi
|
12 |
Sosyal Bilimler Nedir? Sosyal Bilimci Kimdir?
Sosyal bilimler felsefesi
|
13 |
GAZİ KÜLTÜR DÜŞÜNCE AKADEMİSİ
GEOMETRİ BİLMEYENLER NEDEN AKADEMIA'YA GİREMEZ?
|
14 |
Felsefe ve Nohut Dürümü
Felsefi Kültürün Yaygınlaştırılması
|
15 |
Sanat ve Teknoloji
Sanat felsefesi
|
16 |
GAZİ KÜLTÜR DÜŞÜNCE AKADEMİSİ
Felaketin İdeleştirilebilmesi / Zorluklarla Mücadelenin Felsefi İzahları
|
17 |
Denemenin Diğer Türler Arasındaki Yeri ve Bağımsızlık Arayışı
Edebiyat ve estetik
|
18 |
GAZİ KÜLTÜR DÜŞÜNCE AKADEMİSİ
Toplayıcı Avcı Gruplar ve Doğaya Bakışları
|
19 |
“Türk Kurtuluş Mücadelesinin Felsefesini Yeniden Düşünmek: “Ruh, Fikir, Atılganlık” Antep Savunması
Antep Harbi
|
20 |
Terazi Yapmak: Kosmosun ya da Düzgünlüğün Mahiyeti
Hukuk Felsefesi
|
21 |
Kültür Ajandası (Trt Türk Kanalı Program)
TRT Türk Kanalı Kültür Ajandası adlı programa konuk oldum. Kitaplarım hakkında konuşuldu.
|
22 |
Merak ve Hayret
Bilimsel merakın önemi
|
23 |
Postmodernizm-Simülasyon ya da Anadolu İrfanı
Baudrilliard'ın Simülasyon düşüncesine farklı bir bakış
|
24 |
Akıl Örtüklüğü
Aklın önemi
|
25 |
Bilgiden Bilince / Tarih ve Medeniyet
Bilgi ve bilinç ilişkisi
|
26 |
Bir Yazar Bir Konu: Dünya Bir Gelindir
Dünya Bir Gelindir adlı romanım hakkında söyleşi
|
27 |
Neden Felsefe?
Felsefenin Önemi
|
28 |
GAZİ KÜLTÜR DÜŞÜNCE AKADEMİSİ
Kültürel Hayatın Temelleri ve Düşüncenin Oluşumu
|
29 |
Küreyerel Kimlikler
Küreselleşme ve kimlik ilişkisi
|
30 |
Türk Toplumunun Yeni Davranış Özellikleri
Toplum Felsefesi
|
31 |
Kavram Kargaşası
Kavramların önemi
|
32 |
Kültürlerarası Ufuklar
Kültürlerarası Felsefe
|
33 |
Yuvalama ve Felsefe
Gastronomi ve felsefe
|
34 |
Tıpa Tıbb Nasıl Uyar?
Tıp Felsefesi
|
35 |
Batı Uygarlığının Dünya Tasavvuru Karşısında İslam Medeniyeti
Medeniyet felsefesi
|
36 |
Ahlâk ve Etik İlişkisi
Etik
|
37 |
Edebiyat ve Emperyalizm
Edebiyat ve emperyalizm ilişkisi
|
38 |
İstanbul’da Değerlerin Dönüşümü ve Roman
Estetik ve Etik
|
39 |
Sanatın Seyri, Söyleşi
Sanatın Seyri adlı kitabımla ilgili söyleşi
|
40 |
Lisansüstü Tez Konuşmaları-İbn Haldun’un Asabiyet Teorisi Karşısında John Searle’ün Kitlesel Yönelmişlik Teorisi- Kitlesel Yönelmişlik Asabiyet’in Bir Evrimi mi?
Doktora tezim hakkında
|
41 |
Modern Zamanlar
Modern dönem eleştirisi
|
42 |
Felsefenin X, Y, Z’si
Felsefe Tarihindeki Ana Hatlar
|
43 |
Mekân Yazarlığı
Edebiyat
|
44 |
Felsefe ve Sanatın Seyri
Güz Dönemi İlsem Seminerleri
|
45 |
Jazz, Blues ve Cihat
Amerika'daki köleleştirilmiş Müslümanların Jazz ve Blues müziğe etkileri
|
46 |
Bilgiye Giden Yol
Bilgi Felsefesi
|
47 |
The Application of Philosophy to the Problem of Education
Felsefenin Eğitim Sorununa Karşı Uygulamaları
|
48 |
İstiklâl Marşı’nın Felsefî Yorumu
İstiklal Marşı Yorumu
|
49 |
Hak-Hukuk-Adalet Kavramlarının Hukuk Felsefesi Açısından Değerlendirilmesi
Hukuk felsefesi
|
50 |
GAZİ KÜLTÜR DÜŞÜNCE AKADEMİSİ
HOMO SAPIENS KİMDİR?
|
51 |
Hayatın Ortasından Yazmak
Yazmanın mahiyeti
|
52 |
Eril Batı / Dişil Doğu
Batının Doğuya Karşı Ataerkil Yapılanması (Kültürlerarası Felsefe)
|
53 |
Sınırda Sesler IV-Şiir Akşamı
Şiirlerim hakkında
|
54 |
Felsefe Söyleşileri
Prof.Dr. Ahmet İnam ile birlikte konferans
|
55 |
Mitat Enç: Bir Ulunun Hikâyesi
Mitat Enç
|
56 |
Bilgi ve Merak
Bilginin ortaya çıkışı
|
57 |
The Role of Education in rapidly changing Societies
Sürekli Değişen Toplumlarda Eğitimin Rolü
|
58 |
GAZİ KÜLTÜR DÜŞÜNCE AKADEMİSİ
Yerleşik Hayata Geçiş ve Düşüncenin Oluşumu
|
59 |
DÜŞÜNCE ATÖLYESİ
Felsefi düşüncenin oluşumundan günümüze kadar ele alınan konularla ve yoğun katılımla işlenen bir atölye.
|
60 |
SİNEMA VE FELSEFE ATÖLYESİ
Sinema ve Felsefe ilişkisinin ele alındığı yoğun katılımlı bir atölyedir.
|
61 |
Bilgelik Nedir?
Bilgelik hakkında
|
62 |
Felsefe
Kültür, Din ve Sosyal Bilimlere dair felsefi soruşturmalar
|
63 |
UNIVERSITY COLLEGE OF SOUTHEAST NORWAY
DOKTORA TEZ KONUMLA İLGİLİ 3 AY ARAŞTIRMACI OLARAK BULUNDUM
|
64 |
The Philosophy of Education in an interconnected World
Birbiriyle İletişim İçerisinde Olan Dünyada Eğitim Felsefesi
|
65 |
Başkaldıran İnsan veya Barışçıllaştırılmış Birey
İnsan Felsefesi
|
66 |
GAZİ KÜLTÜR DÜŞÜNCE AKADEMİSİ
Mitostan Logosa
|
67 |
Mitat Enç ve Eserlerinin Felsefî Analizi
Mitat Enç
|
68 |
Gazikültür İkindi Söyleşileri
Kitaplarım hakkında söyleşi
|
69 |
Dünya Bir Gelindir (Roman)
Dünya Bir Gelindir adlı ödüllü roman
|
70 |
Şey ve Tan (Kitap)
Felsefi Denemelerin olduğu bir kitap
|
71 |
Karekök Hayat (Kitap)
Felsefi Deneme ve anlatıların olduğu bir kitap
|
72 |
Antep Harbi: Mücadelenin Felsefesi
Antep Harbini anlamak
|
73 |
Başkaldıran İnsan Yok! Prof. Dr. Teoman Duralı ile Söyleşi
Söyleşi
|
74 |
Soyut İşgal ve Dönüşümler: Toplumun ve Zihnin İstismarı
Toplum Felsefesi
|
75 |
MAHMİL FİKRİYAT AKADEMİSİ
DÜŞÜNCE ATÖLYESİ
|
1 |
Türkiye Yazarlar Birliği Gaziantep Şubesi
Başkan 2023 |
---|---|
2 |
Türkiye Dil ve Edebiyat Derneği
Yönetim Kurulu Üyesi 2021 |
3 |
Internationale Gesellschaft für Thomas Bernhard
Üye 2013 |
4 |
WIEN GESELLSCHAFT FÜR INTERKULTURELLE PHILOSOPHIE
Üye Bilimsel Kuruluş 2009 |
1 |
PhiliaPhot
Etkinlik Yeri: Gaziantep Fotoğraf Atölyesi /Fotoğrafçılık Kulübü
|
---|---|
2 |
Türkiye Yazarlar Birliği Roman Büyük Ödülü
Etkinlik Yeri: 10. İstanbul Edebiyat Festivali
|
3 |
Ş. TEOMAN DURALI SERGİSİ: BİR FİLOZOFUN DÜNYA NÖBETİ
Etkinlik Yeri: GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK KÜLTÜR SAHNESİ SERGİ FUAYE ALANI
|
4 |
PENDİK EDEBİYAT FESTİVALİ ROMAN PANELİ
Etkinlik Yeri: İSTANBUL PENDİK
|
5 |
Ş. Teoman Duralı: Bir Filozofun Dünya Nöbeti
Etkinlik Yeri: Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
6 |
TRT RADYO 1 Gecenin İçinden Programı
Etkinlik Yeri: TRT ANKARA RADYOSU
|
7 |
SİNEMA VE FELSEFE ATÖLYESİ
Etkinlik Yeri: KAHRAMANMARAŞ AKADEMİ
|
8 |
DÜŞÜNCE ATÖLYESİ
Etkinlik Yeri: KAHRAMANMARAŞ AKADEMİ
|