GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
International Research in the Field of Curriculum and Instruction
Bölüm Adı: Investıgation of the Remedial Education Program in Primary Schools (Repps) in the Context of Children’s Right to Education According to Teachers’ Views |
---|---|
2 |
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Uluslararası Araştırmalar I
Bölüm Adı: İnsan Hakları Eğitimine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitiminin Yansımaları: Sınıf Öğretmenlerinin Perspektifinden Bir Değerlendirme |
3 |
Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Uygulamadaki Yansımaları
Bölüm Adı: Bloom’un Tam Öğrenme Modeli |
4 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: İlkokul Matematik Programlarında Öğretim Strateji, Yöntem ve Teknikleri |
5 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: İlkokul Matematik Programlarının Öğretim İlkeleri Açısından İncelenmesi |
1 |
Proficiency development in science laboratory practices with the flipped learning model in the distance education process in the COVID-19 pandemic
ÖZTÜRK AYŞE, YILMAZ İSLİM DERYA
|
---|---|
2 |
Developing the Children’s Rights-Based Classroom Scale
ÖZTÜRK AYŞE, KALENDER BARIŞ
|
3 |
To What Extent Do Children in Primary Schools Have a Voice in Context of the Right to Participation in Türkiye?: A Case Study
ÖZTÜRK AYŞE, EREN MUHAMMED, KALENDER BARIŞ
|
4 |
Toplumsal Duyarlılık Projeleri Çocuk Haklarının Hayata Geçirilmesi ve Mesleki Gelişim için Bir Araç Olabilir Mi?
KALENDER BARIŞ, CESUR BURAK, ÖZTÜRK AYŞE
|
5 |
Active Learning-based Children’s Rights Education for Primary School Teacher Candidates
KARATAŞ TUĞÇE NUR, ÖZTÜRK AYŞE
|
6 |
Kapsayıcı matematik eğitimine ilişkin sınıf öğretmenlerinin uygulamaları, yeterlilikleri ve karşılaştıkları problemler
AGAÇ GÜLAY, ÖZTÜRK AYŞE
|
7 |
The function of metacognition in instructional skills: A comparative case study
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZYURT MELİKE
|
8 |
Development of Children’s Rights Education Curriculum for Prospective Preschool Teachers
ÖZTÜRK AYŞE
|
9 |
Effective Children’s Rights Education in Turkey from the Perspective of Classroom Teachers: Problems and Suggestions
ÖZTÜRK AYŞE,EREN MUHAMMED,TOPÇU BÜŞRA
|
10 |
Development of Argumentation Skills through Socioscientific Issues in Science Course: A Collaborative Action Research
ÖZTÜRK AYŞE,DOĞANAY AHMET
|
11 |
Birleşmiş Milletler Çocuk Hakları Sözleşmesi’nin İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarına Yansımaları: Tarihsel Bir Analiz
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
12 |
Investigation of Pre-service Primary School Teachers’ Decision Processes Related to Genetic-based Socioscientific Discussions in Terms of Human Rights
ÖZTÜRK AYŞE,DOĞANAY AHMET
|
13 |
Human Rights Education with Socioscientific Issues through the Environmental Education Courses
ÖZTÜRK AYŞE
|
14 |
An Analysis of Children’s Right to Participation at Primary Schools in Turkey: A Case Study
KILIÇ AHMET,ÖZTÜRK AYŞE
|
15 |
An Investigation of Prospective Science Teachers’ Socio-scientific Argumentation Processes in Terms of Metacognition: A Causal-Comparative Study
ÖZTÜRK AYŞE
|
16 |
Problem Solving Skill in Primary Mathematics Curricula Documents of the Republican Period
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
|
17 |
Effective Children’s Rights Education from the Perspectives of Expert Teachers in Children’s Rights Education: A Turkish Sample
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZDEMİR DOĞAN GÜLAY
|
18 |
Development of a Scale for the Attitude Towards Children’s Rights Education
ÖZTÜRK AYŞE,DOĞANAY AHMET
|
19 |
Çocuk Hakları Temelli Okul Ölçeğinin Geliştirilmesi
ÖZTÜRK AYŞE,DOĞANAY AHMET
|
20 |
Children’s Participatıon Rights in the Life Sciences Curricula in Turkey: A Historical Analysis
ÖZTÜRK AYŞE
|
21 |
Developing Attitudes towards Human Rights through Socioscientific Issues in Science Courses: An Action Research
DOĞANAY AHMET,ÖZTÜRK AYŞE
|
22 |
Teacher Roles in Primary School Mathematics Curricula of the Republican Period
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH
|
23 |
İlköğretim Beşinci ve Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Dünyanın Şekli ve Yerçekimi Kavramlarına İlişkin Anlamaları ve Zihinsel Modelleri
ÖZTÜRK AYŞE,DOĞANAY AHMET
|
24 |
Deneyimli ve Deneyimsiz Sınıf Öğretmenlerinin Bilişsel Farkındalıkları Açısından Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi
DOĞANAY AHMET,ÖZTÜRK AYŞE
|
25 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Bilişsel Farkındalığın Etkisi: Bir Nedensel Karşılaştırma Araştırması
EMRAHOĞLU NURİ,ÖZTÜRK AYŞE
|
26 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Kavramlarını Anlama Seviyelerinin ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi Üzerine Boylamsal Bir Araştırma
EMRAHOĞLU NURİ,ÖZTÜRK AYŞE
|
1 |
Children's Right to Participation in the 4th Grade Social Studies Course Curriculum (2024)
ÖZTÜRK AYŞE,YILMAZ İSLİM DERYA
|
---|---|
2 |
Examining the 4th Grade Social Studies Course Curriculum (2024) in terms of Article 29 of the United Nations Convention on the Rights of the Child
ÖZTÜRK AYŞE,YILMAZ İSLİM DERYA
|
3 |
Examining the Life Sciences Course Curriculum (2024) in terms of Article 29 of the United Nations Convention on the Rights of the Child
ÖZTÜRK AYŞE,YILMAZ İSLİM DERYA,KALENDER BARIŞ
|
4 |
Examining the Life Sciences Course Curriculum (2024) in terms of Children's Right to Participation
ÖZTÜRK AYŞE,KALENDER BARIŞ,YILMAZ İSLİM DERYA
|
5 |
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Hayata Geçirilme Sürecinin İncelenmesi: Sorunlar ve Öneriler/Examining the Implementation Process of the Teaching Practice Course: Problems and Suggestions
ÖZTÜRK AYŞE, KALENDER BARIŞ, SAKA YAVUZ
|
6 |
Toplumsal Duyarlılık Projeleri Çocuk Haklarının Hayata Geçirilmesi ve Mesleki Gelişim İçin Bir Araç Olabilir mi?/Can Social Responsibility Projects Be a Tool for the Realization of Children's Rights and Professional Development?
KALENDER BARIŞ, ÖZTÜRK AYŞE, CESUR BURAK
|
7 |
Çocukların Eğitim Hakkı Bağlamında İlkokullarda Yetiştirme Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi / Investigation of the Remedial Education Program in Primary Schools (REPPS) in the Context of Children's Right to Education According to Tea
YÜCETAŞ SEVGİ, ÖZTÜRK AYŞE, YILMAZ İSLİM DERYA
|
8 |
Sınıf Öğretmenleri Tarafından Önerilen Çocuk Edebiyatı Kitaplarının Çocuk Hakları Açısından İncelenmesi / An Analysis of Children's Literature Books Suggested by Classroom Teachers in Terms of Children's Rights
KARATAŞ TUĞÇE, YILMAZ İSLİM DERYA, ÖZTÜRK AYŞE
|
9 |
İlkokullarda Çocuk Hakları Temelli Okul Yapısının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma/ A Research on Examination of Children’s Rights-Based Structure at Primary Schools
ÖZTÜRK AYŞE, KALENDER BARIŞ
|
10 |
Developing the Children’s Rights Based Classroom Scale
ÖZTÜRK AYŞE,KALENDER BARIŞ
|
11 |
Examination of the Social Studies Course Curriculum within the Context of the Educational Goals in the Un Convention on the Rights of the Child
ÖZTÜRK AYŞE,EREN MUHAMMED
|
12 |
Examination of Children’s Rights and Children’s Rights Education in Turkish Education System within the Context of Appreciative Inquiry and A Proposal For Education Policy
ÖZTÜRK AYŞE,EREN MUHAMMED
|
13 |
Opinions of Teachers on the Effectıveness of Resource Room Application with Regard to Education Rights of Children
ÖZTÜRK AYŞE,EREN MUHAMMED
|
14 |
Examination of the Attitudes of Classroom Teachers Regarding Children’s Rights Education
ÖZTÜRK AYŞE,EREN MUHAMMED
|
15 |
Student Roles in the Primary Mathematics Curricula of Turkish Republican Period
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
|
16 |
An Examination of the Secondary Mathematics Curricula Documents of Turkish Republican Period in terms of Equity Principle
AGAÇ GÜLAY,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE
|
17 |
Sınıf Öğretmenlerinin Perspektifinden Türkiye’de Etkili Çocuk Hakları Eğitimi: Problemler ve Öneriler
ÖZTÜRK AYŞE,EREN MUHAMMED,TOPÇU BÜŞRA
|
18 |
4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Ders Kitabının Çocukların Katılım Hakkı Bağlamında İncelenmesi
ÖZTÜRK AYŞE,TOPÇU BÜŞRA,EREN MUHAMMED
|
19 |
Matematik Dersi Öğretim Programlarına Üstbilişsel Bilgi ve Beceri Entegrasyonuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Bilgileri ve Uygulamaları
ÖZTÜRK AYŞE,AGAÇ GÜLAY
|
20 |
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Eşitlik İlkesi Bağlamında Değerlendirilmesi
ÖZTÜRK AYŞE,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,AGAÇ GÜLAY
|
21 |
Rehberlik ve Denetim Rehberlerinin Türk Eğitim Sisteminin Amaçları ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi
KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZTÜRK AYŞE
|
22 |
4 4 4 Eğitim Sisteminin Yansımaları: 5 Sınıfta Sınıf-Branş Öğretmeni Değişikliğinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
BALCIOĞLU RÜYA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ÖZTÜRK AYŞE
|
23 |
Sosyo-Bilimsel Konularla Argümantasyon Becerisi ve İnsan Haklarına Karşı Tutum Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
ÖZTÜRK AYŞE,DOĞANAY AHMET
|
24 |
İlköğretimden Yüksek Öğretime Son Sınıf Öğrencilerinin Temel Astronomi Kavramlarını Anlama Seviyeleri ve Kavram Yanılgıları
EMRAHOĞLU NURİ,ÖZTÜRK AYŞE
|
25 |
İlköğretim Beşinci Sınıftan Sekizinci Sınıfa Öğrencilerinin Dünyanın Şekli ve Yerçekimi Kavramlarına İlişkin Anlayış ve Zihinsel Modellerindeki Değişim
ÖZTÜRK AYŞE,DOĞANAY AHMET
|
1 |
75. Yıl İlköğretim Okulu, Erzin/Hatay
Öğretmen
|
---|
1 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Yazar Adı: ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ÖZTÜRK AYŞE,BAY ERDAL
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Matematik Eğitimi Araştırmalarında Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | Öğretim Programlarında Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi | Türkçe | 3 |
2 | 2018-2019 | Nitel Araştırmalarda Veri Analiz Yöntemleri | Türkçe | 3 |
3 | 2018-2019 | Çocuk Hakları Eğitimi | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | Öğretim Programlarında Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi | Türkçe | 3 |
5 | 2017-2018 | Çocuk Haklari Eğitimi | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | Program Geliştirme | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | Öğretim Programlarında Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | Program Geliştirme | Türkçe | 3 |
10 | 2015-2016 | Program Geliştirme | Türkçe | 3 |
11 | 2015-2016 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
12 | 2015-2016 | Öğretim Programlarında Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi | Türkçe | 3 |
13 | 2014-2015 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
14 | 2014-2015 | Öğretim Programlarında Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi | Türkçe | 3 |
15 | 2014-2015 | Program Geliştirme | Türkçe | 3 |
16 | 2013-2014 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
17 | 2013-2014 | Program Geliştirme | Türkçe | 3 |
18 | 2019-2020 | Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik | Türkçe | 3 |
19 | 2019-2020 | Çocuk Hakları Eğitimi | Türkçe | 3 |
20 | 2019-2020 | Seminer | Türkçe | 2 |
21 | 2019-2020 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
22 | 2019-2020 | Dönem Projesi | Türkçe | 3 |
23 | 2018-2019 | Seminer | Türkçe | 2 |
24 | 2018-2019 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
25 | 2017-2018 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 3 |
26 | 2017-2018 | Seminer | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Türkçe | 3 |
2 | 2018-2019 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları II | Türkçe | 2 |
3 | 2018-2019 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | İlkokulda Temel Fen Bilimleri | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | Araştırma Projesi-II | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
7 | 2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
9 | 2018-2019 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Türkçe | 3 |
10 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
11 | 2018-2019 | Genel Biyoloji | Türkçe | 2 |
12 | 2018-2019 | Araştırma Projesi-I | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları I | Türkçe | 2 |
14 | 2018-2019 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
15 | 2017-2018 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Türkçe | 3 |
17 | 2017-2018 | Araştırma Projesi-II | Türkçe | 3 |
18 | 2017-2018 | Araştırma Projesi-I | Türkçe | 3 |
19 | 2017-2018 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
20 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
21 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
22 | 2017-2018 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları II | Türkçe | 2 |
23 | 2017-2018 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları I | Türkçe | 2 |
24 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
25 | 2016-2017 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
26 | 2016-2017 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
27 | 2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
28 | 2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
29 | 2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
30 | 2016-2017 | Araştırma Projesi-II | Türkçe | 3 |
31 | 2016-2017 | Çocuk Hakları | Türkçe | 3 |
32 | 2016-2017 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları I | Türkçe | 2 |
33 | 2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
34 | 2016-2017 | Araştırma Projesi-I | Türkçe | 3 |
35 | 2015-2016 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
36 | 2015-2016 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
37 | 2015-2016 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
38 | 2015-2016 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları I | Türkçe | 2 |
39 | 2015-2016 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
40 | 2015-2016 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
41 | 2015-2016 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
42 | 2014-2015 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları II | Türkçe | 2 |
43 | 2014-2015 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
44 | 2014-2015 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
45 | 2014-2015 | Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
46 | 2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
47 | 2014-2015 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
48 | 2014-2015 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
49 | 2014-2015 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
50 | 2014-2015 | Genel Biyoloji | Türkçe | 2 |
51 | 2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
52 | 2014-2015 | Genel Fizik | Türkçe | 2 |
53 | 2014-2015 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları I | Türkçe | 2 |
54 | 2014-2015 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
55 | 2013-2014 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
56 | 2013-2014 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
57 | 2013-2014 | Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
58 | 2013-2014 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
59 | 2013-2014 | Genel Kimya | Türkçe | 2 |
60 | 2013-2014 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları II | Türkçe | 2 |
61 | 2013-2014 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
62 | 2013-2014 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
63 | 2019-2020 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
64 | 2019-2020 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları I | Türkçe | 2 |
65 | 2019-2020 | Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları | Türkçe | 2 |
66 | 2019-2020 | Genel Biyoloji | Türkçe | 2 |
67 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
68 | 2015-2016 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
69 | 2019-2020 | Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları II | Türkçe | 2 |
70 | 2019-2020 | Çevre Eğitimi | Türkçe | 2 |
71 | 2019-2020 | İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi | Türkçe | 2 |
72 | 2019-2020 | İlkokul Programı | Türkçe | 2 |
73 | 2019-2020 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
74 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
75 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
76 | 2019-2020 | Öğretim Programlarında Demokrasi ve İnsan Hakları Eğitimi | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | İlkokullarda sosyal bilgiler dersinde çocuk hakları eğitimi: Bir durum araştırması | TUBA KARA ÇITIRKI | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Sınıf öğretmeni adayları için aktif öğrenme temelli çocuk hakları eğitimi | TUĞÇE NUR KARATAŞ | TezMerkezi | 2023 |
3 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin sosyobilimsel konulara yönelik karar süreçlerinin insan hakları açısından incelenmesi | AYŞE NUR ÖZKARA | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Çocuk hakları eğitimi için öğretmen mesleki gelişim aracı olarak bir facebook grubunun incelenmesi | BAŞAK BAL | TezMerkezi | 2019 |
5 | Tamamlandı | Yaratıcı drama temelli çocuk hakları eğitimi programının geliştirilmesi ve uygulanması | BÜŞRA TOPÇU | TezMerkezi | 2019 |
6 | Tamamlandı | Demokratik tutum bağlamında çocukların katılım hakkının gerçekleşme düzeyi: Karşılaştırmalı durum araştırması | KEVSER URFALIOĞLU | TezMerkezi | 2019 |
7 | Tamamlandı | Çocuk edebiyatı eserleriyle insan hakları eğitimi programının geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi | MEHMET HAKTAN KARAKUŞ | TezMerkezi | 2018 |
8 | Tamamlandı | Hayat bilgisi dersi öğretim programlarının Çocuk Hakları Sözleşmesinin eğitim hedefleri maddesi açısından incelenmesi: Tarihsel bir analiz | BARIŞ KALENDER | TezMerkezi | 2018 |
9 | Tamamlandı | İlkokullarda çocukların katılım hakkının gerçekleşme düzeyi: Bir durum araştırması | AHMET KILIÇ | TezMerkezi | 2017 |
10 | Tamamlandı | Çocuk hakları eğitiminde uzman sınıf öğretmenlerinin perspektifinden etkili çocuk hakları eğitimi: Anlayışlar ve uygulamalar | GÜLAY ÖZDEMİR DOĞAN | TezMerkezi | 2017 |
1 |
Köy Okullarına Eğitim Desteği Projesi
Proje kapsamında köy okullarına eğitim materyalleri desteği sağlanmış olup projenin gerçekleştirilmesi sürecinde aktif görev alınmıştır.
|
---|---|
2 |
Türkçe Öğretiminde Yaratıcı Drama
Türkçe öğretimi sürecinde yaratıcı drama etkinliklerinin nasıl gerçekleştirilebileceğine ilişkin beceri kazanımı temelli uygulamalı bir eğitim sürecine katılım sağlanmıştır.
|
3 |
Çocuk İstismarını Fark Et Semineri
Gaziantep Üniversitesi’nde düzenlenen ”Çocuk İstismarını Fark Et” konulu seminere katılım sağlanmıştır.
|
4 |
Proje Süreç Eğitimi
TÜBİTAK 2237 Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı kapsamında proje fikrinin oluşturulması, proje başvurusunun hazırlanması, proje süreci, proje değerlendirme kriterleri ve panel aşaması ile ilgili detaylı bilgiler kazanımına yönelik bir e
|
5 |
Türkiye’de Denetimli Serbestlik Hizmetlerinde Çocuklar İçin Etkili Bir Risk Değerlendirme Sisteminin Geliştirilmesi Projesi Bölgesel Semineri
Avrupa Birliği, Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ve UNICEF’in eş finansmanı ve UNICEF’in teknik desteği ile Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü Denetimli Serbestlik Daire Başkanlığı ile yürütülmekte olan Türkiye’de Denetimli Serbestlik
|
6 |
Bilim Kahramanları Buluşuyor/FIRST LEGO League Gaziantep Turnuvası
”Nature’s Fury/Doğanın Gücü” temalı Bilim Kahramanları Buluşuyor/FIRST LEGO League Gaziantep Turnuvası’nda jüri üyesi olarak değerlendirme sürecinde görev alınmıştır.
|
1 |
EPÖDER- Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2019 |
---|---|
2 |
Gaziantep İli Çocuk Koruma Koordinasyon Üst Kurulu
Üye 2016 |