GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ ve İDARİ.BİL.FAK. İŞLETME
1 |
Studies On Interdisciplinary Economics and Business - Volume V
Bölüm Adı: In the Context of International Marketing; Pricing in Terms of Payment Methods |
---|---|
2 |
Genel İşletme Çalışmaları
Bölüm Adı: Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri |
3 |
Pazarlama İlkeleri
Bölüm Adı: Dağıtım ve Dağıtım Kanalları |
4 |
İlişkisel Pazarlama Yaklaşımında Bağlamsal Pazarlama Stratejisinin Yeri ve Bir Uygulama
Yazar(lar): ÇAYIRAĞASI FİLİZ |
5 |
The Basic Studies on Economics and Business
Bölüm Adı: The Nexus Between Export Diversification and Growth: Evidence from Newly Industrialized Countries |
1 |
Sosyal Medyadaki Etkileyicilerin Takipçilere Etkisi
EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, DEĞİRMENCİ BEKİR, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
---|---|
2 |
Sosyal Medyadaki Etkileyicilerin Takipçilere Etkisi
Efendioğlu İbrahim, DEĞİRMENCİ BEKİR, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
3 |
Tüketicilerin Karara Varma İhtiyacının Hedonik ve Faydacı Tüketime Etkisi
ÇOPUROĞLU FİLİZ, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
4 |
Uluslararası Pazarlarda Uygulanan Adaptasyon Stratejilerinin İhracat Performansı Üzerindeki Etkisi: Pazara Giriş Stratejilerinin Düzenleyici Rolü Üzerine Bir Araştırma
UZUN MEHMET, ÇAYIRAĞASI FİLİZ, ÇOPUROĞLU FİLİZ
|
5 |
Özgeci Değerin Sürdürülebilir Tüketici Tutum ve
Davranışlarına Etkisi
ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
6 |
Yeşil Pazarlama Algısının Çevreye Duyarlı Ürünleri Satın Almaya Etkisinde Sürdürülebilirlik Bilincinin Aracılık Rolü
ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
7 |
Avrupa Yeşil Mutabakatı, Avrupa Birliği İle Türkiye Arasındaki İhracat Ve Sınırda Karbon Ayarlaması Üzerine Değerlendirme
ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
8 |
Sustainable Information and Communication Technologies: A
Critical Query for CO2 Emissions in Panel Countries
ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
9 |
The mediating role of destination satisfaction between the perception of gastronomy tourism and consumer behavior during COVID-19
DURMAZ YAKUP, ÇAYIRAĞASI FİLİZ, ÇOPUROĞLU FİLİZ
|
10 |
Müşteri nezaketsizliği ile müşteri yönlü davranış arasındaki ilişki: Bankacılık sektöründe bir uygulama
Böge İshak, ÇOPUROĞLU FİLİZ, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
11 |
Avrupa Yeşil Mutabakatı (Green Deal) ve Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Perspektifinde Sürdürülebilir Dijital Pazarlama Stratejileri
ÇAYIRAĞASI FİLİZ, SAKICI ŞEHNAZ
|
12 |
Avrupa Yeşil Mutabakatı (Green Deal) ve Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Perspektifinde Sürdürülebilir Dijital Pazarlama Stratejileri
ÇAYIRAĞASI FİLİZ, SAKICI ŞEHNAZ
|
13 |
Yapısal Kırılmalar Altında Teknoloji Yoğun Sektörlerde Verimlilik ve Rekabet Gücü İlişkisi
ÖZPOLAT ASLI,ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
14 |
Comparative Analysis of Competition Power in High Technology and Low Technology Intensive Manufactures
YILDIRIM METİN,NAKIPOĞLU ÖZSOY FERDA,ÖZPOLAT ASLI,ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
15 |
A Conceptual Study on Nepotism and Effects in Family Enterprises
ÇEVİK TAŞDEMİR DERYA,ÇAYIRAĞASI FİLİZ,GÜVEN GÜLSÜM GÜNBALA
|
16 |
A Study on Social Capital Concept, Development and Importance
ÇEVİK TAŞDEMİR DERYA,BAHAR AYŞE DÜRÜYE,ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
17 |
A Conceptual Study on Nepotism and Effects in Family Enterprises
ÇEVİK TAŞDEMİR DERYA, ÇAYIRAĞASI FİLİZ, DURHAN GÜLSÜM GÜNBALA
|
18 |
A Study on Social Capital Concept, Development and Importance
ÇEVİK TAŞDEMİR DERYA, BAHAR AYŞE DÜRÜYE, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
19 |
Choice of Strategy in SME s
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,ALSU ERKAN,tan özgül,BÜYÜKBEŞE TUBA
|
20 |
Comparison in Terms of Doing Business of OECD High Income Economics and Turkey
ALSU ERKAN,ÇAYIRAĞASI FİLİZ,KARAHAN MURAT
|
21 |
CHOICE OF STRATEGY IN SME’S
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,ALSU ERKAN,YÜKSEKBİLGİLİ ÖZGÜL,BÜYÜKBEŞE TUBA
|
22 |
Choice of Strategy in SME’s
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,ALSU ERKAN,Tan Özgül,BÜYÜKBEŞE TUBA
|
23 |
A Theoretic Approach to History of Brand and Brand Strategies
DURMAZ YAKUP,ÇAYIRAĞASI FİLİZ,KILIÇ Zafer
|
24 |
Özel Güvenlik Sektöründe Çalışanların Örgütsel Bağlılık, İş Motivasyonu, İş Performans Düzeyleri ve Bir Uygulama
ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
1 |
Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerine Yönelik Tutumun ve Çevrimiçi Karar Verme Tarzlarının Satın Alma Niyetine Etkisi
BÜLBÜL NİHAL,ÇAYIRAĞASI FİLİZ,EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL
|
---|---|
2 |
Fenomen Pazarlamasının Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-Wom) Üzerindeki Etkisi
ÇAYIRAĞASI FİLİZ, ÇOPUROĞLU FİLİZ
|
3 |
FENOMEN PAZARLAMASININ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM
(E-WOM) ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
ÇAYIRAĞASI FİLİZ, ÇOPUROĞLU FİLİZ
|
4 |
Sürdürülebilir Bilincin Yeşil Satın Alma Davranışına Etkisi
ÇOPUROĞLU FİLİZ, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
5 |
Role of Sustainable ICT Exports in CO2 Emissions: The Evidence for Panel Countries
ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
6 |
Competitiveness, Productivity and Spillover Effect in ICT: Evidence from OECD
ÇAYIRAĞASI FİLİZ, ÖZPOLAT ASLI
|
7 |
An Empirical Analysis of Consumer Price Index and Producer Price Index: Evidence from the
CEEs
ÖZPOLAT ASLI, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
8 |
Teknoloji Yoğun Sektörlerde Verimlilik Ve Rekabet Gücü İlişkisi
ÖZPOLAT ASLI,ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
9 |
E-Ticaretin Uluslararası Rekabet Gücü Üzerindeki Etkisi: Panel Veri Analizi
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,ÖZPOLAT ASLI
|
10 |
Tüketi̇ci̇ Satınalma Davranışlarını Etki̇leyen Psi̇koloji̇k Faktörlere Yöneli̇k Bi̇r Çalışma
ÇEVİK TAŞDEMİR DERYA,ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
11 |
Competition Power in High Technology Manufacturing: A Cross Country Analysis
ÖZPOLAT ASLI,NAKIPOĞLU ÖZSOY FERDA,ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
12 |
Information Technologies and Relationship Marketing Strategy In Marketing: A Literature Review
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,UÇAR MUSTAFA,ÖZPOLAT ASLI,ÇEVİK TAŞDEMİR DERYA
|
13 |
Integrated Approach On A Green Labeling and Green Marketing
ÇEVİK TAŞDEMİR DERYA,ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
14 |
Information Technologies and Relationship Marketing Strategy In Marketing: A Literature Review
ÇAYIRAĞASI FİLİZ, UÇAR MUSTAFA, ÖZPOLAT ASLI, ÇEVİK TAŞDEMİR DERYA
|
15 |
Based On The Relationship Marketing Approach Contextual Marketing Strategy: A Conceptual Analysis
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,UÇAR MUSTAFA
|
16 |
The Effect Of Corporate Social Responsibility On Firm Profitability A Perspective Of Economics Business and Law
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,GÜVEN GÜLSÜM GÜNBALA,ÖZPOLAT ASLI
|
17 |
THE EFFECT OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY ON FIRM PROFITABILITY A PERSPECTIVE OF ECONOMICS BUSINESS AND LAW
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,GÜVEN GÜLSÜM GÜNBALA,ÖZPOLAT ASLI
|
18 |
THE EFFECT OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY ON FIRM PROFITABILITY A PERSPECTIVE OF ECONOMICS BUSINESS AND LAW
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,GÜVEN GÜLSÜM GÜNBALA,ÖZPOLAT ASLI
|
19 |
The Relationship Between Export Diversification and Productivity A Cross Country Analysis
ÇAYIRAĞASI FİLİZ,ÖZPOLAT ASLI
|
20 |
Liberal Ekonomi Çerçevesinde Suçluluk Oranı ile Özel Güvenlik İstihdamı Arasındaki İlişki
ÖZPOLAT ASLI, ÇAYIRAĞASI FİLİZ
|
21 |
Özel Güvenlik Sektöründe Çalışanların Örgütsel Bağlılık, İş Motivasyonu, İş Performans Düzeyleri ve Bir Uygulama
ÇAYIRAĞASI FİLİZ, ÖZPOLAT ASLI
|
1 |
Second Chance For Colibri Birds: Empowering and Increasing Capabilities Of Women - Ref: 2020-1-TR01-KA204-093670
Projenin amacı, 18-64 yaş arası işgücüne giremeyen, girişimci potansiyeli olan kadınları hem ekonomik hem de sosyal hayata katılmaları için güçlendirmek ve çalışan kadınların kapasitelerini geliştirerek yetişkin eğitiminin kalitesini artırmaktır. Pro
|
---|---|
2 |
Entrepreneurship, Youth and Environment (EYE) Ref: 2020-2-ES02-KA205-015303
Proje, 18-35 yaş aralığındaki gençlerin “yeşil” iş fikirlerini nasıl hazırlayacaklarını, uygulayacakları ve kendi KOBİ'lerini/Start-up'larını nasıl oluşturacakları konusunda gerekli beceri ve araçları edinmelerini sağlamayı ve eğitmeyi amaçlamaktadır
|
3 |
Creating An Applicable Curriculum on Occupational Safety and Health for Occupational Safety and Health Professionals - ref: 2017-1-TR01-KA202-045736
•AB kriterleri çerçevesinde iş sağlığı ve güvenliği programında eğitim veren, mesleki yeterliliğini güçlendiren öğretim elemanları ile karşılıklı bilgi ve deneyim alışverişinde bulunularak ortak eğitim-öğretim müfredatı oluşturulması amaçlanmaktadır.
|
1 |
SANKO HOLDİNG
İHRACAT UZMANI
|
---|
1 |
Güncel Dijital pazarlama Paradigmaları
Yazar Adı: ÇAYIRAĞASI FİLİZ
, Yayın Yeri: NOBEL YAYINEVİ
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | GLOBAL PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | PAZARLAMA STRATEJİLERİ YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | GLOBAL PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | GLOBAL PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
5 | 2022-2023 | GLOBAL PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | İŞLETME BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | ELEKTRONİK PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
4 | 2020-2021 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
5 | 2020-2021 | ELEKTRONİK PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
6 | 2021-2022 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
7 | 2021-2022 | ELEKTRONİK PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
8 | 2022-2023 | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
9 | 2022-2023 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | İŞLETME BİLİMLERİNE GİRİŞ II | Türkçe | 3 |
4 | 2019-2020 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | İŞLETME BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
7 | 2018-2019 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI | Türkçe | 3 |
8 | 2018-2019 | ELEKTRONİK PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
9 | 2020-2021 | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
10 | 2020-2021 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
11 | 2020-2021 | TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI | Türkçe | 3 |
12 | 2020-2021 | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI | Türkçe | 3 |
13 | 2020-2021 | KAMBİYO VE DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ | Türkçe | 3 |
14 | 2021-2022 | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
15 | 2021-2022 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
16 | 2021-2022 | PAZARLAMA İLKELERİ | Türkçe | 3 |
17 | 2022-2023 | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
18 | 2022-2023 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
2 | 2017-2018 | ULUSLARARASI TİCARET | Türkçe | 4 |
3 | 2017-2018 | LOJİSTİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
4 | 2017-2018 | DEPOLAMA VE ENVANTER YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
5 | 2017-2018 | MALİYET MUHASEBESİ | Türkçe | 2 |
6 | 2017-2018 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 2 |
7 | 2017-2018 | İŞLETME BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
8 | 2017-2018 | MALİ TABLOLAR ANALİZİ | Türkçe | 4 |
9 | 2017-2018 | ŞİRKETLER MUHASEBESİ | Türkçe | 2 |
10 | 2017-2018 | DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
11 | 2017-2018 | DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ MUHASEBESİ | Türkçe | 2 |
12 | 2017-2018 | KOMBİNE TAŞIMACILIK | Türkçe | 2 |
13 | 2017-2018 | LOJİSTİK DOKÜMAN YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
14 | 2016-2017 | LOJİSTİK DOKÜMAN YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
15 | 2016-2017 | LOJİSTİK MALİYET ANALİZİ | Türkçe | 4 |
16 | 2016-2017 | DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
17 | 2016-2017 | MALİ TABLOLAR ANALİZİ | Türkçe | 4 |
18 | 2016-2017 | ŞİRKETLER MUHASEBESİ | Türkçe | 2 |
19 | 2016-2017 | KOMBİNE TAŞIMACILIK | Türkçe | 2 |
20 | 2016-2017 | DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ MUHASEBESİ | Türkçe | 2 |
21 | 2016-2017 | MALİYET MUHASEBESİ | Türkçe | 4 |
22 | 2016-2017 | LOJİSTİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
23 | 2015-2016 | LOJİSTİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
24 | 2015-2016 | ŞİRKETLER MUHASEBESİ | Türkçe | 2 |
25 | 2015-2016 | DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
26 | 2015-2016 | LOJİSTİK DOKÜMAN YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
27 | 2015-2016 | LOJİSTİK MALİYET ANALİZİ | Türkçe | 4 |
28 | 2015-2016 | TERMİNAL PLANLAMASI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
29 | 2015-2016 | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
30 | 2015-2016 | LOJİSTİK YÖNETİMİ VE ORGANİZASYONU | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Sosyal medya pazarlama aktivitelerine yönelik tutumun ve çevrimiçi karar verme tarzlarının satın alma niyetine etkisi | NİHAL BÜLBÜL | TezMerkezi | 2023 |
2 | Tamamlandı | Tüketicilerin internet reklamcılığı algılarının satın alma kararlarına etkisi | ERCAN AYBAKAN | TezMerkezi | 2023 |
3 | Tamamlandı | Müşteri nezaketsizliği ile müşteri yönlü davranış arasındaki ilişki: Bankacılık sektöründe bir uygulama | İSHAK BÖGE | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Uluslararası pazarlarda uygulanan adaptasyon stratejilerinin ihracat performansı üzerindeki etkisi: Pazara giriş stratejilerinin düzenleyici rolü üzerine bir araştırma | MEHMET UZUN | TezMerkezi | 2022 |
5 | Tamamlandı | Sürdürülebilir çevre bilinci ve çevresel duyarlılığın ekolojik ürün satın alma davranışına etkisi | FATMA KILIÇ | TezMerkezi | 2022 |
6 | Tamamlandı | Tüketicilerin görsel, işitsel ve dokunsal duyularının marka algılarına etkisi | MAAN HAC MUHAMMED | TezMerkezi | 2022 |