
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
1 |
Lise Matematik Öğretimi
Bölüm Adı: Matematik Öğretimi Becerileri |
|---|---|
2 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: Duyuşsal Özellikler Bağlamında İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının İncelenmesi |
3 |
Küçük Çocuklar için Matematiği Anlama
Bölüm Adı: Sayıların ve Saymanın Anlaşılması |
1 |
EXAMINATION OF TEACHERS’ AND PRE-SERVICE TEACHERS’
AWARENESS LEVELS REGARDING DYSCALCULIA
ESENDEMİR OZAN
|
|---|---|
2 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ
ESENDEMİR OZAN
|
3 |
Covid-19 Pandemi Döneminin İlkokul Matematik Eğitimi Sürecine Yansımaları: Uygulamalar, Yeterlilikler ve Karşılaşılan Sorunlar
ESENDEMİR OZAN
|
4 |
Adaptation of the Test Developed to Measure Mathematical Knowledge of Teaching Geometry in Turkey
ESENDEMİR OZAN,BİNDAK RECEP
|
5 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
ESENDEMİR OZAN,ÇIRAK SEVİLAY,Samancıoğlu Mustafa
|
1 |
SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN RUTİN OLMAYAN GEOMETRİ
PROBLEMLERİNİ ÇÖZME SÜREÇLERİNDE PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİ
Şenel İlker,ESENDEMİR OZAN
|
|---|---|
2 |
Öğretmenlik Uygulaması Değerlendirme Formuna Matematik Eğitimi Açısından Eleştirel Bir Bakış
ESENDEMİR OZAN
|
3 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARI İLE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FİNANSAL OKURYAZARLIKLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
ESENDEMİR OZAN
|
4 |
İlköğretimde Şarkılarla Ondalık Öğretiminin Matematik Başarısına ve Edinilen Bilgilerin Kalıcılığına Etkisinin İncelenmesi
Demirkılıç Yeliz, ESENDEMİR OZAN
|
5 |
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ortaokul Matematik Ders Kitaplarını Değerlendirmeleri Üzerine Bir İnceleme
ESENDEMİR OZAN
|
6 |
MATHEMATICAL KNOWLEDGE FOR TEACHING IN GEOMETRY: A COMPARISON STUDY OF US AND TURKISH MATHEMATICS TEACHERS
ESENDEMİR OZAN,BİNDAK RECEP
|
7 |
Use of Structured Exploration Process to Develop Teachers Mathematical Justification Skills
BOZKURT ALİ, KOÇ YUSUF, POLAT SEMRA, GÜZEL MEHMET, TOPRAK ZEHRA, ESENDEMİR OZAN, ayhan akif
|
8 |
Kâğıt Katlamayla Oluşan Şekillerin İncelemesi Etkinliğiyle Geometrik Düşünmeyi Teşvik Etme
KOÇ YUSUF,BOZKURT ALİ,Toprak Zehra,Mehmet Akif Ayhan,Polat Semra,ESENDEMİR OZAN
|
9 |
Matematiksel Problem Çözmede Karşılan Zorluklara İlişkin Öğretmen Görüşleri
ESENDEMİR OZAN, Oğraş Adile, BİNGÖLBALİ ERHAN, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
1 |
Etkinlik Değerlendirme Ve Geribildirim Aracı (Edga) Ile Nitelikli Matematiksel Etkinlik Tasarım Ve Uygulama Eğitimi
Eğitimde yapılandırmacı yaklaşım, öğrenen merkezli ortamların oluşturulması ve öğrenme sorumluluğunun öğretmen ve öğrencilerce paylaşılması gerektiğinin altını çizmektedir. Matematiksel etkinlikler bu tarz eğitim ortamları için önemli bir seçenektir.
|
|---|---|
2 |
TEKNOLOJİ DESTEKLİ VE ETKİLEŞİMLİ SINIFLARIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Bu projede Gaziantep Üniversitesi Gaziantep Eğitim Fakültesinin altyapısının geliştirilmesi ve teknoloji sınıflarının öğrenci başarı ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu bağlamda fakültemizde her bölüm için ayrı şekilde kendi i
|
3 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Alanlarında Mesleki Gelişim Modeli ve Bu Modelin Yaygınlaştırılması Projesi
|
1 |
MILLI EGITIM BAKANLIGI
Matematik Öğretmeni
|
|---|
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2021-2022 | Matematik Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
| 2 | 2021-2022 | Matematiğin Temelleri 2 | Türkçe | 2 |
| 3 | 2021-2022 | Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 6 |
| 4 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 1 |
| 5 | 2021-2022 | İlkokulda Temel Matematik | Türkçe | 3 |
| 6 | 2021-2022 | Matematik Öğretimi 1 | Türkçe | 6 |
| 7 | 2021-2022 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
| 8 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
| 9 | 2021-2022 | Mantıksal Akıl Yürütme | Türkçe | 2 |
| 10 | 2021-2022 | Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
| 11 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 4 |
| 12 | 2021-2022 | İlkokul Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
| 13 | 2020-2021 | Matematik Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
| 14 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 15 | 2020-2021 | Analitik Geometri 2 | Türkçe | 3 |
| 16 | 2020-2021 | Temel Matematik 2 | Türkçe | 2 |
| 17 | 2020-2021 | Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 3 |
| 18 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 4 |
| 19 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
| 20 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
| 21 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
| 22 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 1 |
| 23 | 2019-2020 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 24 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
| 25 | 2017-2018 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
| 26 | 2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 6 |
| 27 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
| 28 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
| 29 | 2017-2018 | Matematik Öğretimi 1 | Türkçe | 3 |
| 30 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
| 31 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
| 32 | 2017-2018 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Devam Ediyor | Sekizinci sınıf öğrencilerinin rutin olmayan geometri problemlerini çözme süreçleri | İLKER ŞENEL | TezMerkezi | 2025 |
1 |
Mathematics Education Research Group-Turkey
Üye 2009 |
|---|