
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
1 |
Lise Matematik Öğretimi
Bölüm Adı: Matematik Öğretimi Becerileri |
|---|---|
2 |
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları
Bölüm Adı: Duyuşsal Özellikler Bağlamında İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının İncelenmesi |
3 |
Küçük Çocuklar için Matematiği Anlama
Bölüm Adı: Sayıların ve Saymanın Anlaşılması |
1 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ
ESENDEMİR OZAN
|
|---|---|
2 |
Covid-19 Pandemi Döneminin İlkokul Matematik Eğitimi Sürecine Yansımaları: Uygulamalar, Yeterlilikler ve Karşılaşılan Sorunlar
ESENDEMİR OZAN
|
3 |
Adaptation of the Test Developed to Measure Mathematical Knowledge of Teaching Geometry in Turkey
ESENDEMİR OZAN,BİNDAK RECEP
|
4 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
ESENDEMİR OZAN,ÇIRAK SEVİLAY,Samancıoğlu Mustafa
|
1 |
Öğretmenlik Uygulaması Değerlendirme Formuna Matematik Eğitimi Açısından Eleştirel Bir Bakış
ESENDEMİR OZAN
|
|---|---|
2 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARI İLE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FİNANSAL OKURYAZARLIKLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
ESENDEMİR OZAN
|
3 |
İlköğretimde Şarkılarla Ondalık Öğretiminin Matematik Başarısına ve Edinilen Bilgilerin Kalıcılığına Etkisinin İncelenmesi
Demirkılıç Yeliz, ESENDEMİR OZAN
|
4 |
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ortaokul Matematik Ders Kitaplarını Değerlendirmeleri Üzerine Bir İnceleme
ESENDEMİR OZAN
|
5 |
MATHEMATICAL KNOWLEDGE FOR TEACHING IN GEOMETRY: A COMPARISON STUDY OF US AND TURKISH MATHEMATICS TEACHERS
ESENDEMİR OZAN,BİNDAK RECEP
|
6 |
Use of Structured Exploration Process to Develop Teachers Mathematical Justification Skills
BOZKURT ALİ, KOÇ YUSUF, POLAT SEMRA, GÜZEL MEHMET, TOPRAK ZEHRA, ESENDEMİR OZAN, ayhan akif
|
7 |
Kâğıt Katlamayla Oluşan Şekillerin İncelemesi Etkinliğiyle Geometrik Düşünmeyi Teşvik Etme
KOÇ YUSUF,BOZKURT ALİ,Toprak Zehra,Mehmet Akif Ayhan,Polat Semra,ESENDEMİR OZAN
|
8 |
Matematiksel Problem Çözmede Karşılan Zorluklara İlişkin Öğretmen Görüşleri
ESENDEMİR OZAN, Oğraş Adile, BİNGÖLBALİ ERHAN, ÖZMANTAR MEHMET FATİH, BOZKURT ALİ
|
1 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Alanlarında Mesleki Gelişim Modeli ve Bu Modelin Yaygınlaştırılması Projesi
|
|---|
1 |
MILLI EGITIM BAKANLIGI
Matematik Öğretmeni
|
|---|
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2021-2022 | Matematik Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
| 2 | 2021-2022 | Matematiğin Temelleri 2 | Türkçe | 2 |
| 3 | 2021-2022 | Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 6 |
| 4 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 1 |
| 5 | 2021-2022 | İlkokulda Temel Matematik | Türkçe | 3 |
| 6 | 2021-2022 | Matematik Öğretimi 1 | Türkçe | 6 |
| 7 | 2021-2022 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
| 8 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
| 9 | 2021-2022 | Mantıksal Akıl Yürütme | Türkçe | 2 |
| 10 | 2021-2022 | Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | Türkçe | 2 |
| 11 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 1 | Türkçe | 4 |
| 12 | 2021-2022 | İlkokul Matematik Öğretimi | Türkçe | 2 |
| 13 | 2020-2021 | Matematik Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
| 14 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 15 | 2020-2021 | Analitik Geometri 2 | Türkçe | 3 |
| 16 | 2020-2021 | Temel Matematik 2 | Türkçe | 2 |
| 17 | 2020-2021 | Matematik Öğretimi 2 | Türkçe | 3 |
| 18 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 4 |
| 19 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
| 20 | 2019-2020 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
| 21 | 2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
| 22 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 1 |
| 23 | 2019-2020 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
| 24 | 2019-2020 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
| 25 | 2017-2018 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
| 26 | 2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 6 |
| 27 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 2 |
| 28 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 4 |
| 29 | 2017-2018 | Matematik Öğretimi 1 | Türkçe | 3 |
| 30 | 2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
| 31 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
| 32 | 2017-2018 | Matematik Tarihi | Türkçe | 2 |
1 |
Mathematics Education Research Group-Turkey
Üye 2009 |
|---|