Doçent RECEP KAHRAMANOĞLU

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ

   kahramanoglu@gantep.edu.tr  
YÖK Akademik ORCID WoS
Eğitim Bilimleri Temel Alanı  Eğitim Programları ve Öğretim  Eğitim Programları ve Öğretim

Eğitim Bilgileri

Akademik Bilgileri

Kitap ve Kitap Bölümleri

21 Adet
1
Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri I

Bölüm Adı: Hacı Bektaş Veli
Yazar(lar): ŞAHİN FULYA, ODABAŞ CEYLA, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ ISBN: 978-625-6764-58-3, TÜRKİYE, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
2
Z KUŞAĞI ETHOSFER SİSTEMİNİN ANALİZİ (Z’AMANE KUŞAĞINI ANLAMA)

Bölüm Adı: SOSYAL MEDYA (TWEET ANALİZLERİ)
Yazar(lar): BAŞARAN MEHMET, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Gazikültür Yayınları ISBN: 978-6257518-23-9, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
3
Z KUŞAĞI ETHOSFER SİSTEMİNİN ANALİZİ (Z’AMANE KUŞAĞINI ANLAMA)

Bölüm Adı: SİYASİ İLGİ, EĞİLİM VE KATILIM
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Gazikültür Yayınları ISBN: 978-6257518-23-9, 2023

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
4
K12 ULUSAL BECERİ ORTAK REFERANS ÇERÇEVESİ

Bölüm Adı: SOSYAL- DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ
Yazar(lar): ÖZHAN MEHMET BUĞRA, KAHRAMANOĞLU RECEP, TAŞGIN ADNAN, Kerkez Bilgen
Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü ISBN: 978-975-11-6484-1, 2022

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
5
YENİ ARAŞTIRMALARLA EĞİTİME FARKLI BAKIŞ

Bölüm Adı: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRİMİÇİ ÖDEV HEDEF YÖNELİMLERİ İLE ÖDEV MOTİVASYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP, DEMİRAL NİMET
Yayın Yeri: İksad publishing house ISBN: 978-625-6380-34-9, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
6
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (Teoriden Uygulamaya)

Bölüm Adı: Öğretimde Teknoloji Kullanımı
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık ISBN: 978-625-8499-50-6, TÜRKİYE, Ankara, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
7
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI

Bölüm Adı: ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEMELLERİ
Yazar(lar): ŞİRAZ FADIL, KANDIRMAZ MUSTAFA, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü ISBN: 978-975-11-6470-4, TÜRKİYE, Ankara, 2022

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
8
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI

Bölüm Adı: Temel Kavramlar
Yazar(lar): An Pak Firdevs, DURSUN BÜŞRA, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü ISBN: 978-975-11-6470-4, TÜRKİYE, Ankara, 2022

Ulusal  Bilimsel Kitap  Türkçe
9
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (Teoriden Uygulamaya)

Bölüm Adı: Gelecek Perspektifinde Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlikleri
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık ISBN: 978-625-8499-50-6, TÜRKİYE, Ankara, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
10
Etkili Öğretim Stratejileri

Bölüm Adı: Etkili Soru Sorma Yaklaşımı
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ ISBN: 978-625-7228-12-1, TÜRKİYE, Ankara, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
11
Öğretim İlke ve Yöntemleri

Bölüm Adı: Gelecek Perspektifinde Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlilikleri
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık ISBN: 978-625-8499-50-6, TÜRKİYE, istanbul, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
12
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

Bölüm Adı: Öğretimde Teknoloji Kullanımı
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Vizetek Yayıncılık ISBN: 978-625-8499-50-6, TÜRKİYE, Ankara, 2022

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
13
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR

Bölüm Adı: EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU-GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Iksad Publications ISBN: 978-625-8061-32-1, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
14
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR

Bölüm Adı: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETMEN OLMA SÜREÇLERİ
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Iksad Publications ISBN: 978-625-8061-32-1, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
15
EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI

Bölüm Adı: Eğitim Programı Okuryazarı Olarak Öğretim Programlarını Anlamak: Paradigma Değişimi
Yazar(lar): Şiraz Fadıl, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ ISBN: 978-625-7582-92-6, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
16
Eğitim Programı Okuryazarlığı

Bölüm Adı: Eğitim Programı Okuryazarlığı Yolunda Teori ve Uygulamayı Birleştirme: Programa Bağlılık ve Programı Uyarlama Dengesi
Yazar(lar): BOLAT YAVUZ, GÜZEL YÜCE SİBEL, ERDEM CAHİT, BOYACI MEHMET, SARICA RABİA, BAŞ MUHAMMET, KANATLI ÖZTÜRK FİKRİYE, PEKTAŞ SAMİ, ŞİRAZ FADIL, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Pegem Akademi Yayıncılık ISBN: 978-625-7582-92-6, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
17
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR

Bölüm Adı: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETMEN OLMA SÜREÇLERİ
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: İksad yayınevi ISBN: 978-625-8061-32-1, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
18
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR

Bölüm Adı: EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU-GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: İksad yayınevi ISBN: 978-625-8061-32-1, TÜRKİYE, Ankara, 2021

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
19
Karakter ve Değerler Eğitimi

Bölüm Adı: Türk Kültür Tarihinde ve Türkiye’de Değerler Eğitimi
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Pegem ISBN: 978-605-241-993-9, 2019

Uluslararası  Bilimsel Kitap  Türkçe
20
KÜRESELLEŞME TEKNOLOJİKYENİLİKLER VE EĞİTİMARAŞTIRMALARI

Bölüm Adı: ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ EV ORTAMININ VELİTOPLANTILARINDA YER ALMA DURUMUNUNİNCELENMESİ
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP,şahin hamza
Yayın Yeri: iksad publishing house ISBN: 978-605-7923-90-5, 2018

Uluslararası  Araştırma (Tez Hariç) Kitabı  Türkçe
21
KÜRESELLEŞME TEKNOLOJİKYENİLİKLER VE EĞİTİMARAŞTIRMALARI

Bölüm Adı: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ ÖZELÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I VE II DERSİNİNAKADEMİK ÖĞRENME STANDARTLARININBELİRLENMESİ
Yazar(lar): KAHRAMANOĞLU RECEP,sak erşat
Yayın Yeri: iksad publishing house ISBN: 978-605-7923-90-5, 2018

Uluslararası  Araştırma (Tez Hariç) Kitabı  Türkçe

Makaleler

59 Adet
1
Dijital okuryazarlık ile ilgili gerçekleştirilen çalışmaların analizi

Salma Cihan,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Anadolu Türk Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Index Copernicus
2
Determining the Selection Standards for Teachers in Science and Art Centers

KAHRAMANOĞLU RECEP,KURT FATİH
Yayın Yeri: Journal of Elementary Education: Theory and Practice
Türkçe, Elektronik, 2024

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Google scholar
3
K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli: Okuryazarlık Becerileri

KAHRAMANOĞLU RECEP,ALTUN DİLEK,BAKAN KALAYCIOĞLU DİLARA
Yayın Yeri: Milli Eğitim Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2024

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scopus
4
Sistem Düşüncesi Yaklaşımıyla Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlıkları Çerçevesi

Seven Hatice Gülçin,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2024

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
5
Qualitative Analysis of the Relationship between Online Homework and Prior Success, Self-efficacy, Perceived Responsibility, Motivation and Academic Success

ODABAŞ CEYLA, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: International Journal of Modern Education Studies
İngilizce, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
6
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIĞI GERÇEKLİK ŞOKLARI

BEŞALTI METİN, KAHRAMANOĞLU RECEP, Kılıç Ali
Yayın Yeri: Anadolu Türk Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Index Copernicus
7
Analyzing the Effects of Mobile Devices on Student Achievement: A Wide-ranging Meta-analysis

ODABAŞ CEYLA, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences
İngilizce, Elektronik, 2023

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Education Full Text (H.W. Wilson)
8
An Overview of Computational Thinking

YOKUŞ ERHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Anemon Mus Alparslan Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2022

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
9
Investigation the Relationship between Online Homework, Academic Success and Self-Regulation

KAHRAMANOĞLU RECEP, DURSUN BÜŞRA
Yayın Yeri: Psycho-Educational Research Reviews
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
10
An Overview of Computational Thinking

YOKUŞ ERHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İngilizce, Elektronik, 2022

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
11
Öğretmenlerin Program Okuryazarlık Düzeyleri, Program Yönelimleri ve Programa Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

YILMAZ GÖKHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Türkçe, Elektronik, 2021

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scientific Indexing Services Index Copernicus CiteFactor Idealonline Asos İndex
12
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,POLAT ÜMİT
Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
13
Sınıf İçi Öğretmen Liderlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KAHRAMANOĞLU RECEP,Eriş Ahmet
Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Basılı, 2020

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scientific Indexing Services, OAJI, DRJI ve ASOS Index
14
Eğitimde veli katılımına yönelik çalışmaların incelenmesi.

ArtanYücetaş Gözde,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Türkçe, 2020

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
15
Identifying the Target Needs of Preparatory Classes for UndergraduatePrograms in Foreign Languages: A Case Study of the Engineering Departments

KAHRAMANOĞLU RECEP, Aslan Emre, YILMAZ İSLİM DERYA, ODABAŞ CEYLA, Tekerek Süleyman, OFLAZ ÖKKEŞ
Yayın Yeri: Journal of Education and Training Studies
İngilizce, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERİC
16
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Beceri Yeterliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,TUTSOY Tayyar
Yayın Yeri: Anadolu Türk Eğitim Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
17
The Effect of the EBA (Educational Informatics Network) Coding Module’xxs Use on Secondary School Students’xx Self-efficacy Beliefs on Programming and Student Opinions on the Module

KAHRAMANOĞLU RECEP,Balaman Fatih,Gül Şahutoğlu Nalan
Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scopus
18
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığına Yönelik Yeterlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
19
Hacı Bektaş Veli Felsefesinin Etnopedagojik Açıdan İncelenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Fulya
Yayın Yeri: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
20
Halı Desinatörlüğü Dalı Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesi: Dacum Tekniği

KAHRAMANOĞLU RECEP,Al Meliha
Yayın Yeri: Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
21
The effect of the EBA (Educational Informatics Network) coding module's use on secondary school students' self-efficacy beliefs on programming and student opinions on the module.

KAHRAMANOĞLU RECEP, BALAMAN FATİH, GÜL ŞAHUTOĞLU NALAN
Yayın Yeri: Universal Journal of Educational Research
İngilizce, Elektronik, 2019

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
22
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KAHRAMANOĞLU RECEP,YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,ŞİRAZ F
Yayın Yeri: Journal of Turkish Studies Educational Sciences
Türkçe, Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
23
İlkokul İngilizce Dersinde Ters Yüz Sınıf (Flipped Classroom) Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,şenel mustafa
Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı, 2018

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
24
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim İnançlarının ve Epistemolojik İnançlarının Belirlenmesi ve Aralarındaki İlişkinin İncelenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,Özbakış Gönül
Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türkçe, Basılı, 2018

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
25
Analysis of Changes in the Affective Characteristics and Communicational Skills of Prospective Teachers: Longitudinal Study

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: International Journal of Progressive Education
İngilizce, Elektronik, 2018

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  ERIC
26
Programa Bağlılığı Etkileyen Faktörlerin Analizi

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN
Yayın Yeri: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
Türkçe, Basılı, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
27
Öğretmen yetiştiren kurumlara öğrenci seçimi: mülakat model önerisi

KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZER BAYRAM,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: Electronic Journal of Social Sciences
Türkçe, Basılı, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
28
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri veMatematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,deniz tuba
Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
29
Okul Temelli Program Geliştirme

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları
Türkçe, Elektronik, 2017

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
30
TEACHER VIEWS ON SCHOOL BASED CURRICULUM DEVELOPMENTAPPROACH AN ANALYSIS OF APPLICABILITY IN TURKEY

BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Aşk Zeynep
Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2016

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
31
Determination of Admittance Standards for Teacher Training Institutions A Delphi Study

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: TED EĞİTİM VE BİLİM
Türkçe, Elektronik, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
32
Okul temelli program geliştirme yaklaşımına ilişkin öğretmen görüşleri Türkiye de uygulanabilirlik üzerine bir inceleme

BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Aşk Zeynep
Yayın Yeri: Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
Türkçe, Basılı, 2016

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
33
Determination of Admittance Standards for Teacher Training Institutions A Delphi Study

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: Education and Science
TÜRKİYE, İngilizce, Basılı+Elektronik, 2016

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
34
Teacher views on school-based curriculum development approach (An analysis of applicability in Turkey).

BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,KAHRAMANOĞLU RECEP,AYDIN AŞK ZEYNEP
Yayın Yeri: Mustafa Kemal ÜniversitesiSosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2016

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ULAKBIM, ASOS, tei, ESJI, OAJI, Google Scholar
35
A Study on Possible Assessment Methods for Admission Standards for Teacher Education Institutions

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Türkçe, Basılı, 2015

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
36
İlkokula Yeni Başlayan 60 66 Ay Grubu Öğrencilerin Okula Hazır Oluşları Üzerine İnceleme

KAHRAMANOĞLU RECEP,TİRYAKİ ESRA NUR,Canpolat Murat
Yayın Yeri: Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Türkçe, Basılı, 2015

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
37
İlkokula Yeni Başlayan 60 66 Ay Grubu Öğrencilerin Okula Hazır Oluşları Üzerine İnceleme A Study On The School Readiness Of The 60 To 66 Months Old Students Who Have Just Started Primary School

KAHRAMANOĞLU RECEP,TİRYAKİ ESRA NUR,CANPOLAT MURAT
Yayın Yeri: KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2015

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
38
A Study on Possible Assessment Methods for Admission Standards for Teacher Education Institutions

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2015

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
39
İlkokula yeni başlayan 60 66 ay grubu öğrencilerin okula hazır oluşları üzerine inceleme

KAHRAMANOĞLU RECEP,TİRYAKİ ESRA NUR,CANPOLAT MURAT
Yayın Yeri: Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2015

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
40
Assessment Of The Relationship Between The Engagement İn Leisure Time And Academic Motivation Among The Students Of Faculty Of Education

SARI İHSAN,ÇETİN MEHMET ÇAĞRI,KAYA ERDİ,GÜLLE MAHMUT,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Turkish Journal of Sport and Exercise
Türkçe, Elektronik, 2014

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
41
An Investigation of Teachers Beliefs about Learning

BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN AŞK Zeynep,KİNAY İSMAİL,YİĞİT Celal,KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZYURT MELİKE
Yayın Yeri: Croatian Journal of Education
İngilizce, Elektronik, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
42
An Investigation of Teachers Beliefs about Learning

BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,YİĞİT CELAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN,ÖZYURT MELİKE
Yayın Yeri: Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje
İngilizce, Elektronik, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
43
Assessment of the relationship between the engagement in leisure time and academic motivation among the students of faculty of education

SARI İHSAN,ÇETİN MEHMET ÇAĞRI,KAYA ERDİ,GÜLLE MAHMUT,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Turkish Journal of Sport and Exercise
TÜRKİYE, Türkçe, Elektronik, 2014

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Adademik Dizin, Directory of Research Journals Indexing, DOAJ, Index Copernicus
44
An Investigation of Teachers’ Beliefs About Learning

BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KINAY İSMAİL,YİĞİT CELAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZYURT MELİKE
Yayın Yeri: Croatian Journal of Education
Türkçe, Basılı, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
45
Acutely incarcerated abdominal wall hernia what if it is a consequence

GÖNENÇ MURAT,BOZKURT MEHMET ABDUSSAMET,KAPAN SELİN,ARAS ABBAS,SÜREK AHMET,ALIŞ HALİL
Yayın Yeri: Hernia
İngilizce, Elektronik, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SCI-Expanded
46
Assessment of the relationship between the engagement in leisure time and academic motivation among the students of faculty of education

SARI İHSAN,ÇETİN MEHMET ÇAĞRI,KAYA ERDİ,GÜLLE MAHMUT,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Turkish Journal of Sport and Exercise
Türkçe, Elektronik, 2014

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
47
An Investigation of Teachers’ Beliefs about Learning

BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,YİĞİT CELAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN,ÖZYURT MELİKE
Yayın Yeri: Croatian Journal of Education
İngilizce, Elektronik, 2014

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  SSCI
48
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından Analizi

KAHRAMANOĞLU RECEP,AY YUSUF
Yayın Yeri: International Journal Of Turkish Literature Culture Education
Türkçe, Elektronik, 2013

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
49
Examination of the Primary Teachers Candidates Special Field Competence Perceptions in Terms of Varied Variables

KAHRAMANOĞLU RECEP,AY YUSUF
Yayın Yeri: International Journal Of Turkish Literature Culture Education
TÜRKİYE, Türkçe, Elektronik, 2013

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Scopus
50
Öğrenmeye Yönelik İnanç Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN AŞK Zeynep,KİNAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT Celal
Yayın Yeri: İnternational Journal of Human Sciences
Türkçe, Elektronik, 2012

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  ASOS, Michigan State University MSU Libraries, EBSCO Host, Index Copernicus Inte
51
Assessment of Professional Teaching Knowledge Courses Taught at Faculties of Education According to Teachers’ Opinions

ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Mevlana International Journal of Education
Türkçe, Elektronik, 2012

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Endekste taranmıyor
52
Öğrenmeye yönelik inanç ölçeği Geçerlik ve güvenirlik çalışması

BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT CELAL
Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences
Türkçe, Elektronik, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Index Copernicus, CiteFactor, Google Scholar
53
Öğrenmeye Yönelik İnanç Öçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN AŞK ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT CELAL
Yayın Yeri: Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
Türkçe, Elektronik, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  DIRECTORY OF OPEN ACCESS JOURNALS, EBSCO HOST, Index Copernicus International,
54
Öğrenmeye Yönelik İnanç Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KINAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT CELAL
Yayın Yeri: International Journal of Human Sciences
Türkçe, Basılı+Elektronik, 2012

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  SOBIAD Türk Eğitim İndeksi
55
Assessment of Professional Teaching Knowledge Courses Taught at Faculties of Education According to Teachers Opinions

ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Mevlana International Journal of Education (MIJE)
TÜRKİYE, İngilizce, Elektronik, 2012

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  Turkish Educational Index, ASOS index, Index Copernicus, EBSCO Pub, EducationalR
56
Anadolu Öğretmen Liseleri’nde Okuyan Öğrencilerin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi

ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkçe, Basılı, 2011

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
57
A motivation study on the effectiveness of intrinsic and extrinsic factors

ÇINAR ORHAN,BEKTAŞ ÇETİN,ASLAN İMRAN
Yayın Yeri: Economics Management
İngilizce, Elektronik, 2011

Uluslararası  Hakemli  Özgün Makale  EBSCO
58
İlköğretim 2 Devre Öğrencilerinin Şikâyet Etme Davranışlarının Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Gaziantep University Journal of Social Sciences
Türkçe, Basılı, 2010

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  TR DİZİN
59
İlköğretim 2 Devre Öğrencilerinin Şikâyet Etme Davranışlarının Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi Evaluating Primary Education Second Level Students Complaining Behaviours According to Teachers Students and Paren

ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi/ University of Gaziantep Journal of Social Sciences
TÜRKİYE, Türkçe, Basılı+Elektronik, 2010

Ulusal  Hakemli  Özgün Makale  Egitim Bilimleri Endeksleri

Bildiriler

58 Adet
1
Gençlerin Türk Dünyasının Dünü, Bugünü ve Yarınların Tasavvuruna İlişkin Yaklaşımları

MƏMMƏDOVA KONUL, BAY ERDAL, KAHRAMANOĞLU RECEP, ULUSOY MUHAMMET AYKUTHAN, ŞİRAZ FADIL
Yayın Yeri: Geçmişten Geleceğe Türk Dünyası
TÜRKİYE, Erzincan, Türkçe, 09.10.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
2
Gençlerin Türk dünyasının dünü, bugünü ve yarınların tasavvuruna ilişkin yaklaşımları

Mamadova Konul, BAY ERDAL, KAHRAMANOĞLU RECEP, ULUSOY MUHAMMET AYKUTHAN, ŞİRAZ FADIL
Yayın Yeri: Uluslararası Türk Dünyası Sempozyumu
TÜRKİYE, Erzincan, Türkçe, 09.10.2022

Uluslararası  Tam metin bildiri
3
KNOWLEDGE, AWARENESS AND EXPECTATIONS OF TURKISH STUDENTS ABOUT COVID-19 PANDEMIC

BAY ERDAL, GÖL MEHMET, DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: International Migration during the COVID-19 Pandemic
MOĞOLİSTAN, İngilizce, 19.05.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
4
Examining the knowledge levels and views of turkish citizens about covid-10 pandemic process

KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT, BAY ERDAL, GÖL MEHMET
Yayın Yeri: International Migration DUring the Covid 19 pandemic
MOĞOLİSTAN, İngilizce, 19.05.2021

Uluslararası  Tam metin bildiri
5
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF İÇİ LİDERLİK ÖZELLİKLERİNİNİNCELENMESİ

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: 3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
TÜRKİYE, Türkçe, 22.11.2019

Ulusal  Tam metin bildiri
6
SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM GÖRDÜĞÜ GEÇİCİ EĞİTİM MERKEZLERİNDE UYGULANAN EĞİTİM HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

KAHRAMANOĞLU RECEP,Yılmaz Aysun
Yayın Yeri: 3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Türkçe, 22.11.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
7
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MEB TAVSİYELİ 100 TEMEL ESERDEN YAZARI TÜRK OLAN ROMANLARIN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

KAHRAMANOĞLU RECEP,Karacan Ahmet
Yayın Yeri: 3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Türkçe, 22.11.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
8
PROBLEMS RELATED TO THE TRANSITION FROM DOUBLE EDUCATION SYSTEM TO FULL DAY EDUCATION SYSTEM

KAHRAMANOĞLU RECEP,Gümüştaş Meliha
Yayın Yeri: 7th International Congress on Curriculum and Instruction
İngilizce, 09.10.2019

Uluslararası  Özet bildiri
9
THE ANALYSIS OF HOMEWORK PRACTICES IN TERMS OF PISA AND TIMSS EXAMS

ODABAŞ CEYLA,BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 7th International Congress on Curriculum and Instruction
İngilizce, 09.10.2019

Uluslararası  Özet bildiri
10
Çevrimiçi Bir Sosyal Medya Ağının Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimi Açısından İncelenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,Yılmaz Onur
Yayın Yeri: V. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
Türkçe, 27.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
11
Öğretmenlerin Tasarım Beceri Atölyeleri Algıları Üzerine Fenomenolojik Bir Araştırma

KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Burak
Yayın Yeri: V. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
Türkçe, 27.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
12
Ders İmecesi Uygulaması

KAHRAMANOĞLU RECEP,ODABAŞ CEYLA
Yayın Yeri: V. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
Türkçe, 27.06.2019

Uluslararası  Tam metin bildiri
13
Cumhuriyet Sonrası Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Alım Sürecinde Mülakat Uygulaması ve Bu Çerçevede Bugünümüze Bakış

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: I. Uluslararası Anadolu Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
Türkçe, 28.12.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
14
Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecini Planlamada Yaşadıkları Sorunlar ve Beklentileri

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: I. Uluslararası Anadolu Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
Türkçe, 28.12.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
15
Öğretmen Olmak İsteyen Adaylar İçin Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Yönelik Giriş Standartlarının Önem Düzeyinin Belirlenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: I. Uluslararası Anadolu Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
Türkçe, 28.12.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
16
Halı Desinatörlüğü Dalı Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesi: Dacum Tekniği

KAHRAMANOĞLU RECEP,Al Meliha
Yayın Yeri: 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Türkçe, 11.10.2018

Uluslararası  Özet bildiri
17
Hazırlık Sınıflarında Eğitim Alan İngilizce Mühendislik Bölümü Öğrencilerinin İngilizce İhtiyaçlarının Belirlenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP, YILMAZ İSLİM DERYA, OFLAZ ÖKKEŞ, Aslan Emre, ODABAŞ CEYLA, Tekerek Süleyman
Yayın Yeri: IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
Türkçe, 27.06.2018

Uluslararası  Özet bildiri
18
Examining the Level of Informing of Parent Meetings Towards a Learning Supporting Home Environment

KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Hamza
Yayın Yeri: IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
İngilizce, 27.06.2018

Uluslararası  Özet bildiri
19
Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi Bağlamında Meb Şura Kararları

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: lV. ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COGRAFYASINDA EGİTİM VESOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (TURKCESS 2018)
İngilizce, 27.06.2018

Uluslararası  Tam metin bildiri
20
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KAHRAMANOĞLU RECEP,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,YOKUŞ ERHAN,ŞİRAZ F,BAY ERDAL
Yayın Yeri: 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, MUĞLA, Türkçe, 26.10.2017

Uluslararası  Özet bildiri
21
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin İngilizce Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonuna Katkıları

KAHRAMANOĞLU RECEP,AN Firdevs
Yayın Yeri: 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
İngilizce, 26.10.2017

Uluslararası  Özet bildiri
22
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,deniz tuba
Yayın Yeri: 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
İngilizce, 26.10.2017

Uluslararası  Özet bildiri
23
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu
İngilizce, 21.09.2017

Uluslararası  Özet bildiri
24
Velilerin Eğitim Sürecine Etkin Katılımını Sağlamaya Yönelik Örnek Uygulamalar

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: 1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu
Türkçe, 21.09.2017

Uluslararası  Özet bildiri
25
Cumhuriyet Sonrası Öğretmen Yetiştiren Kurumların Giriş Koşulları

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2016)
TÜRKİYE, Antalya, Türkçe, 27.10.2016

Uluslararası  Özet bildiri
26
Cumhuriyet sonrası öğretmen yetiştiren kurumların giriş koşulları

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
İngilizce, 27.10.2016

Uluslararası  Özet bildiri
27
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin ve Danışman Öğretmen Özelliklerinin İncelenmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (TURKCESS)
Türkçe, 05.05.2016

Uluslararası  Özet bildiri
28
A Study on Possible Assessment Methods for Acceptance Standards for Teacher Training Institutions

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: 3. International Conference on Curriculum and Instruction
Türkçe, 22.10.2015

Uluslararası  Özet bildiri
29
Makedonya Üniversite Müzeleri Sulu Han ve Davut Paşa Hamamı

ERBAY MUTLU
Yayın Yeri: II. Üniversite Müzeleri Platformu
İngilizce, 29.05.2015

Ulusal  Tam metin bildiri
30
Öğretmen Yetiştiren Kurumlar için Giriş Standartlarının Belirlenmesi: Delphi Çalışması

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 07.05.2014

Ulusal  Özet bildiri
31
Ög retmen Yetis tiren Kurumlar I c in Giris Standartlarının Belirlenmesi Delphi C alıs ması

KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: 3.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 07.05.2014

Ulusal  Sözlü Bildiri
32
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimi Sağlama Yeterlik Alanına İlişkin Görüşleri

Böük Erhan,Bozkurt Necati,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: III. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Türkçe, 28.04.2014

Uluslararası  Özet bildiri
33
Teachers Opinions Concerning School Based Currıculum Development An Analysis of Its Applicability In Turkey

AYDIN Z,KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
Yayın Yeri: European Conference on Curriculum Studies,
PORTEKİZ, Baraga, İngilizce, 18.10.2013

Uluslararası  Özet bildiri
34
Öğretmenlerin mesleki gelişimleri bağlamında rehber öğretmenlik uygulamasının etkililiğinin değerlendirilmesi

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,aydın zeynep
Yayın Yeri: XII Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu.
TÜRKİYE, aydın, Türkçe, 23.05.2013

Ulusal  Özet bildiri
35
Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Cinsiyet ve Hizmetiçi Eğitim Alma Değişkenlerine Göre İncelenmesi

ÖZER BAYRAM,Kuzu Sekvan,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: 12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
TÜRKİYE, Türkçe, 23.05.2013

Ulusal  Özet bildiri
36
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri Bağlamında “Rehber Öğretmenlik” Uygulamasının Sınıf Öğretmenlerine Göre Değerlendirilmesi

BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Zeynep
Yayın Yeri: 12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
TÜRKİYE, Türkçe, 23.05.2013

Ulusal  Özet bildiri
37
Eğitim Psikolojisi Dersinde Yaracı Drama Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

ÇETİN BAYRAM,ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Kuzu Sekvan
Yayın Yeri: 2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 27.09.2012

Ulusal  Özet bildiri
38
Eğitim Psikolojisi Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

ÇETİN BAYRAM,ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN
Yayın Yeri: II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, Bolu, Türkçe, 27.09.2012

Ulusal  Tam metin bildiri
39
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Tutumlarının Oluşmasında Ailelerin Rolü

ÖZER BAYRAM,Öcal Sabahat,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 12.09.2012

Ulusal  Özet bildiri
40
Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Öz Yeterliklerine Etkisi

ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Kuzu Sekvan
Yayın Yeri: 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
TÜRKİYE, Türkçe, 12.09.2012

Ulusal  Özet bildiri
41
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Tutumlarının Oluşmasında Ailelerin Rolü

ÖZER BAYRAM,ÖCAL SABAHAT,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: 21. Eğitim Bilimleri Kongresi
TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 12.09.2012

Ulusal  Tam metin bildiri
42
Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Öz Yeterliklerine Etkisi

ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN
Yayın Yeri: 21. Eğitim Bilimleri Kongresi
TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 12.09.2012

Ulusal  Tam metin bildiri
43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,Nıurtaç Benli,Balaman Fatih,AY YUSUF
Yayın Yeri: 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
TÜRKİYE, Türkçe, 24.05.2012

Ulusal  Özet bildiri
44
Anadolu Öğretmen Liselerinde Okutulan Öğretmenlik Mesleğine Giriş Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

BAGÇECİ BİRSEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA, YİĞİT CELAL, TURAN ÖZPOLAT ESEN, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, ESKİŞEHİR, Türkçe, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
45
İlköğretim Hayat Bilgisi Programının Değerlendirilmesi: Üreticilik ve Tüketicilik Vurgusu

BAGÇECİ BİRSEN, DÖŞ BÜLENT, TURAN ÖZPOLAT ESEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA, YİĞİT CELAL
Yayın Yeri: I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, ESKİŞEHİR, Türkçe, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
46
Anadolu Öğretmen Liselerinde Okutulan Öğretmenlik Mesleğine Giriş Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

BAGÇECİ BİRSEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA, YİĞİT CELAL, TURAN ÖZPOLAT ESEN, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 1.International Congress on Curriculum and Instruction
TÜRKİYE, Türkçe, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
47
Evaluation of Elementary School Life Sciences Pogramme: Production and Consumption

BAGÇECİ BİRSEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA, Yiğit Celal, TURAN ÖZPOLAT ESEN, DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: 1.International Congress on Curriculum and Instruction
TÜRKİYE, İngilizce, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
48
Anadolu öğretmen liselerinde okutulan öğretmenlik mesleğine görüş dersinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi

BAĞÇECİ BİRSEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA,YİĞİT CELAL,TURAN ÖZPOLAT ESEN,DÖŞ BÜLENT
Yayın Yeri: I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK)
TÜRKİYE, Eskişehir, Türkçe, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
49
İlköğretim hayat bilgisi programının değerlendirilmesi: Üreticilik ve tüketicilik vurgusu

BAĞÇECİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA,YİĞİT CELAL
Yayın Yeri: 1.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK)
TÜRKİYE, ESKİŞEHİR, Türkçe, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
50
İlköğretim Hayat Bilgisi Programının Değerlendirilmesi: Üreticilik Ve Tüketicilik Vurgusu

Bağçeci Birsen,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA,Yiğit Celal
Yayın Yeri: 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Türkçe, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
51
Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı dersinin öğretmen adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi

ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Türkçe, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
52
Evaluation of School Lİfe Sciences Programme: Production and Consumption

BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,Sarıca Rabia,Yiğit Celal
Yayın Yeri: 1.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
TÜRKİYE, Eskişehir, İngilizce, 05.10.2011

Uluslararası  Özet bildiri
53
Cumhuriyetten Günümüze Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Genel Bakış

BAGÇECİ BİRSEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA
Yayın Yeri: 20. Eğitim Bilimleri Kurultayı
TÜRKİYE, Burdur, Türkçe, 08.09.2011

Ulusal  Özet bildiri
54
Cumhuriyetten Günümüze Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Genel Bakış

Bağçeci Birsen,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA
Yayın Yeri: 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
TÜRKİYE, Burdur, Türkçe, 08.09.2011

Ulusal  Özet bildiri
55
Ses, Işık, Hava, Su ve Toprak Kirliği Konularının Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Çevreye Karşı Tutumlarına Etkisi

Nıurtaç Benli,AY YUSUF,KAHRAMANOĞLU RECEP
Yayın Yeri: 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
TÜRKİYE, Türkçe, 08.09.2011

Ulusal  Özet bildiri
56
İlköğretim 1-5. Sınıflarındaki Serbest Etkinlik Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

KAHRAMANOĞLU RECEP,AY YUSUF,Nıurtaç Benli
Yayın Yeri: 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
TÜRKİYE, Türkçe, 08.09.2011

Ulusal  Özet bildiri
57
İlköğretim I. Kademesinde sınıflara göre uzmanlaşma konusunda öğretmen görüşleri

ÖZER BAYRAM, KAHRAMANOĞLU RECEP, ALKAN SELÇUK
Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education
KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, Türkçe, 23.06.2010

Ulusal  Özet bildiri
58
İlköğretimin I. Kademesinde Sınıflara Göre Uzmanlaşma Konusundaki Öğretmen Görüşleri

ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Alkan Seçuk
Yayın Yeri: International Conference on New Horizons in Education
Türkçe, 23.06.2010

Uluslararası  Tam metin bildiri

Projeler

15 Adet
1
K12 Beceri Geliştirme Programı

Beceri Geliştirme Programı
23.03.2022 - 26.12.2022
Uluslararası İkili İşbirliği Programları,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
2
K12 Beceri Geliştirme Programı

Beceri, bireylerin düşünme biçimlerini olduğu kadar davranış modellerini de içeren bilişsel, duyuşsal ve psikomotor olarak geniş bir yelpazeyi kapsayan ve izlenilen süreci de tanımlayan kavramsal bir ifadedir. Gösterilen performansa atfedilen bir kav
23.03.2022 - 29.12.2023
Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar,   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  Tamamlandı
3
K12 Beceri Geliştirme Programı

Beceri çerçevesi geliştirme
23.03.2022 - 29.12.2023
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
4
Tıp Eğitiminde Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları

Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
22.11.2021 - 21.11.2022
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
5
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI

Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
22.11.2021 - 19.04.2023
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
6
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI

Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
22.11.2021 - 21.11.2022
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi,   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
7
K12 Beceri Gelistirme Programı

Beceri Haritası Geliştirme
22.03.2021 - 26.12.2022
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
8
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözümler

Nitel araştırmalara yönelik çalışmalar yapan lisansüstü araştırmacılara yönelik alan yazında nitel araştırma bağlamında yapılan hataları göstermek ve ileride yapılacak çalışmalarda benzer durumların önüne geçilmesini sağlamaktır.
17.05.2021 - 21.05.2021
TÜBİTAK PROJESİ,   Eğitmen 

ULUSAL  Tamamlandı
9
Hatay’da Eğitimin Kalitesinin Artırılması (Hekap – Vizyon) Projesi

Hatay il sınırları içerisinde yerel düzeyde eğitim sorunlarının tespit edilmesi
12.02.2013 - 12.02.2014
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
10
Osmaniye Huzurevi Destekli Okul Öncesi Eğitim Modeli UygulamasıGeçmişten Geleceğe Kültürel Kod Aktarımı

Geçmişten Geleceğe Kültürel Kod Aktarımı Uygulaması: Osmaniye İl Milli Eğitim Bakanlığı ile Osmaniye Özden Huzurevi ortaklığında yapılan projeOsmaniye İl Milli Eğiitm Müdürlüğü ve Osmaniye Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü işbirliği ile
06.10.2019 - 24.06.2021
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Araştırmacı 

ULUSAL  Tamamlandı
11
Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi

Osmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir.
01.10.2019 - 15.10.2020
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),

ULUSAL  Tamamlandı
12
Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi

Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir.
01.10.2018 - 01.10.2019
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç),   Yürütücü 

ULUSAL  Tamamlandı
13
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers

The main factor of the educational quality is the teacher If the teacher is successful school is also successful It is vital for teachers to continue their professional development even they had quality education at university In this regard in s
01.09.2016 - 10.10.2016
Diğer (Uluslararası),   Araştırmacı 

ULUSLARARASI  GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı
14
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler

Türk Millî Eğitim Politikaları
01.03.2018 - 31.12.2018
Diğer (Ulusal),   Danışman 

ULUSAL  Tamamlandı
15
Türk Eğitiminin İçinde Bulunduğu Sorunların Tespiti ve Eğitim Sistemimizin 2023 Hedeflerine Ulaşabilmesine Yönelik Önerilerin Ortaya Koyulması Amacıyla Eğitim Sistemine Yönelik Ar-Ge Projesi

Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
01.03.2018 - 31.12.2018
Özel Kuruluşlar,   Danışman 

ULUSAL  GAZİ ÜNİVERSİTESİ  Tamamlandı

Editörlükler

5 Adet
1
Anadolu Türk Eğitim Dergisi

Yazar Adı: KAHRAMANOĞLU RECEP , Yayın Yeri: Anadolu Türk Eğitim Dergisi
Dergi, Türkçe, 2024,   Uluslararası  Eurasian Scientific Journal Index (ESJI)  Basılı

2
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI

Yazar Adı: KAHRAMANOĞLU RECEP, Nasırcı Hasan, KANDIRMAZ MUSTAFA , Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
Kitap, Türkçe, 2022,   Ulusal  Basılı

3
Etkili Öğretim Stratejileri

Yazar Adı: BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP , Yayın Yeri: Pegem Akademi
Kitap, Türkçe, 2022,   Uluslararası  Basılı

4
Anadolu Türk Eğitim Dergisi

Yazar Adı: BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,KAHRAMANOĞLU RECEP , Yayın Yeri: Bireysel
Dergi, Türkçe, 2020, TÜRKİYE,   Ulusal  Elektronik

5
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi

Yazar Adı: KAHRAMANOĞLU RECEP , Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Derneği
Dergi, Türkçe, 2019,   Uluslararası  Basılı

İdari Görevler

Ödüller

Dersler

Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2016-2017 Test Geliştirme Türkçe 3
2 2017-2018 Özel Öğretim ve Alternatif Oku Modelleri Türkçe 3
3 2016-2017 Eğitimde İhtiyaç Analizi Türkçe 3
4 2017-2018 Eğitimde İhtiyaç Analizi Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2016-2017 Eğitim Programlarına Giriş Türkçe 3
2 2016-2017 Toplumsal bir Sistem Olarak OKUL Türkçe 3
3 2016-2017 Eğitimin Esasları Türkçe 3
4 2017-2018 Öğrenen Merkezli Öğretimi Düzenleme Türkçe 3
5 2016-2017 Yetişkin Eğitiminde Öğrenme ve Öğretme Türkçe 3
6 2017-2018 Eğitim Felsefesi Türkçe 3
7 2017-2018 Eğitimde Araştırma Yöntemlerine Giriş Türkçe 3
8 2017-2018 Nitel Araştırma Türkçe 3
9 2018-2019 Program Geliştirmeye Giriş Türkçe 3
10 2018-2019 Program Geliştirmenin Temelleri Türkçe 3
11 2018-2019 EĞİTİMİN ESASLARI Türkçe 3
12 2018-2019 Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri Türkçe 3
13 2018-2019 NİTEL ARAŞTIRMA Türkçe 3
14 2018-2019 Akademik Rapor Haz. ve Yazım Kuralları Türkçe 3
15 2016-2017 Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme Türkçe 3
16 2024-2025 Toplumsal Değişim ve Eğitim Programları Türkçe 3
Dönem Ders Adı Dili Saat
1 2016-2017 Eğitim Bilimine Giriş Türkçe 3
2 2016-2017 Öğretim İlke ve Yöntemleri Türkçe 3
3 2016-2017 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ Türkçe 3
4 2016-2017 Eğitimde Program Geliştirme Türkçe 2
5 2015-2016 EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ Türkçe 3
6 2015-2016 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Türkçe 3
7 2015-2016 Öğretim İlke ve Yöntemleri Türkçe 3
8 2015-2016 Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 3
9 2015-2016 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Türkçe 4
10 2015-2016 Sınıf Yönetimi Türkçe 2
11 2017-2018 Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 3
12 2018-2019 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Türkçe 3
13 2018-2019 EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME Türkçe 2
14 2018-2019 Öğretim İlke ve Yöntemleri Türkçe 3
15 2018-2019 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım Türkçe 3
16 2024-2025 Eğitimde Program Geliştirme Türkçe 2
17 2024-2025 Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Türkçe 2

Yönetilen Tezler

Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı Bilgi işlemsel düşünme becerisinin öğrenci başarısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması ERHAN YOKUŞ TezMerkezi 2022
2 Tamamlandı Çevrimiçi ödevlerin önceki başarılar öz-yeterlik sorumluluk motivasyon ve akademik başarı bağlamında değerlendirilmesi CEYLA ODABAŞ TezMerkezi 2022
Durum Tez Adı Hazırlayan Kaynak Yıl
1 Tamamlandı Dijital okuryazarlık ile ilgili gerçekleştirilen çalışmaların analizi CİHAN SALMA TezMerkezi 2024
2 Tamamlandı Sistem düşüncesi çerçevesinde öğretmenlerin öğretim programı okuryazarlık düzeylerinin geliştirilmesi HATİCE GÜLÇİN SEVEN TezMerkezi 2024
3 Tamamlandı Öğrencilerin ev ödevlerine yönelik duyuşsal özelliklerinin keşfedilmesi GAMZE NUR YİĞİT TezMerkezi 2024
4 Tamamlandı Bilim ve sanat merkezlerine öğretmen seçim standartlarının belirlenmesi FATİH KURT TezMerkezi 2023
5 Tamamlandı İlkokullarda ödev politikaları: Ödev ikileminde standartlaşma RECEP KAÇDİ TezMerkezi 2023
6 Tamamlandı Öğretmenlik meslek kaygıları: Doküman incelemesi YASİN KAYIŞOĞLU TezMerkezi 2022
7 Tamamlandı Çevrimiçi ödev, akademik başarı ve öz düzenleme arasındaki ilişkinin incenlenmesi BÜŞRA DURSUN TezMerkezi 2021
8 Tamamlandı Öğretmenlerin program okuryazarlık düzeyleri, program yönelimleri ve programa bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi GÖKHAN YILMAZ TezMerkezi 2021
9 Tamamlandı Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin yaşadığı gerçeklik şokları METİN BEŞALTI TezMerkezi 2021
10 Tamamlandı Din kültürü ve ahlak bilgisi dersi ile sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının karakter eğitimi bağlamında incelenmesi MUHAMMED SALİH CAN TezMerkezi 2021
11 Tamamlandı Öğretmen adaylarının online ödev hedef yönelimleri ile ödev motivasyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi NİMET DEMİRAL TezMerkezi 2021
12 Tamamlandı Türkiye'de demokrasi eğitimi konusunda 2000-2020 tarihleri arasında yapılmış çalışmaların incelenmesi BURAK ŞAHİN TezMerkezi 2021
13 Tamamlandı Ortaöğretim öğrencilerinin problemli internet kullanımları ile metabilişsel stratejilerinin incelenmesi MUSTAFA KÜRŞAT ATEŞ TezMerkezi 2020
14 Tamamlandı İngilizce öğretmenlerinin program uyumluluğunu sağlama durumlarının incelenmesi FİRDEVS AN TezMerkezi 2020
15 Tamamlandı Müzik öğretmenlerinin müzik dersi öğretim programına bağlılık düzeylerinin incelenmesi ÇAĞATAY GÜRBÜZ TezMerkezi 2020
16 Tamamlandı Sınıf içi farklı liderlik tipleri bağlamında sınıf atmosferinin incelenmesi AHMET ERİŞ TezMerkezi 2019
17 Tamamlandı NLP perspektifinde hayatboyu öğrenmede karşılaşılan sorunların incelenmesi SEMA KARABULUT TezMerkezi 2019
18 Tamamlandı Çevrimiçi bir sosyal medya ağının okul öncesi öğretmenlerinin mesleki gelişimi açısından incelenmesi ONUR YILMAZ TezMerkezi 2019
19 Tamamlandı Hacı Bektaş Veli felsefesine eğitsel bir bakış FULYA ŞAHİN TezMerkezi 2019
20 Tamamlandı Eğitimde veli katılımı: Doküman incelemesi GÖZDE YÜCETAŞ ARTAN TezMerkezi 2019
21 Tamamlandı Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde çalışan öğretmenlerin mesleki beceri yeterliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi TAYYAR TUTSOY TezMerkezi 2019
22 Tamamlandı Ortaöğretim öğrencilerine MEB tavsiyeli 100 temel eserden yazarı Türk olan romanların değerler eğitimi açısından incelenmesi AHMET KARACAN TezMerkezi 2019
23 Tamamlandı 8. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üstbilişsel stratejileri ile sınav kaygı düzeylerinin incelenmesi TESLİME SULTAN KÜTÜK TezMerkezi 2019
24 Tamamlandı Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının soru sorma stratejilerinin incelenmesi ADİLE ÖZTÜRK TezMerkezi 2019
25 Tamamlandı Suriyeli öğrencilerin eğitim gördüğü geçici eğitim merkezlerinde uygulanan eğitim hakkındaki öğretmen görüşleri AYSUN YILMAZ TezMerkezi 2019
26 Tamamlandı Devlet ilkokullarında eğitim gören Suriyeli öğrencilerin akademik başarılarını etkileyen faktörlerin incelenmesi RANA ANIS TezMerkezi 2019
27 Tamamlandı Sınıf öğretmenlerinin eğitim inançlarının ve epistemolojik inançlarının belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin incelenmesi GÖNÜL ÖZBAKIŞ TezMerkezi 2018
28 Tamamlandı Halı desinatörlüğü dalı öğrencilerinin mesleki yeterliliklerinin belirlenmesi: DACUM tekniği MELİHA AL TezMerkezi 2018
29 Tamamlandı EBA kodlama modülü kullanımının ortaokul öğrencilerinin programlamaya ilişkin öz yeterlik inançlarına etkisi ve modüle ilişkin öğrenci görüşleri NALAN GÜL ŞAHUTOĞLU TezMerkezi 2018
30 Tamamlandı Eğitim sürecine veli katılımının bir boyutu olan öğrenmeyi destekleyici ev ortamının veli toplantılarında yer alma durumunun incelenmesi (Durum çalışması) HAMZA ŞAHİN TezMerkezi 2018
31 Tamamlandı Sosyal Bilgiler öğretmenliği özel öğretim yöntemleri I ve II derslerinin akademik öğrenme standartlarının belirlenmesi ERŞAT SAK TezMerkezi 2018
32 Tamamlandı Ortaokul öğrencilerinin üstbiliş becerileri, matematik özyeterlikleri ve matematik başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi TUBA DENİZ TezMerkezi 2017