GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri I
Bölüm Adı: Hacı Bektaş Veli |
---|---|
2 |
Z KUŞAĞI ETHOSFER SİSTEMİNİN ANALİZİ (Z’AMANE KUŞAĞINI ANLAMA)
Bölüm Adı: SOSYAL MEDYA (TWEET ANALİZLERİ) |
3 |
Z KUŞAĞI ETHOSFER SİSTEMİNİN ANALİZİ
(Z’AMANE KUŞAĞINI ANLAMA)
Bölüm Adı: SİYASİ İLGİ, EĞİLİM VE KATILIM |
4 |
K12 ULUSAL BECERİ ORTAK REFERANS ÇERÇEVESİ
Bölüm Adı: SOSYAL- DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİ |
5 |
YENİ ARAŞTIRMALARLA EĞİTİME
FARKLI BAKIŞ
Bölüm Adı: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRİMİÇİ ÖDEV HEDEF YÖNELİMLERİ İLE ÖDEV MOTİVASYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ |
6 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (Teoriden Uygulamaya)
Bölüm Adı: Öğretimde Teknoloji Kullanımı |
7 |
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
Bölüm Adı: ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEMELLERİ |
8 |
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
Bölüm Adı: Temel Kavramlar |
9 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (Teoriden Uygulamaya)
Bölüm Adı: Gelecek Perspektifinde Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlikleri |
10 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Bölüm Adı: Etkili Soru Sorma Yaklaşımı |
11 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Bölüm Adı: Gelecek Perspektifinde Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlilikleri |
12 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Bölüm Adı: Öğretimde Teknoloji Kullanımı |
13 |
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı: EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU-GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ |
14 |
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETMEN OLMA SÜREÇLERİ |
15 |
EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI
Bölüm Adı: Eğitim Programı Okuryazarı Olarak Öğretim Programlarını Anlamak: Paradigma Değişimi |
16 |
Eğitim Programı Okuryazarlığı
Bölüm Adı: Eğitim Programı Okuryazarlığı Yolunda Teori ve Uygulamayı Birleştirme: Programa Bağlılık ve Programı Uyarlama Dengesi |
17 |
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETMEN OLMA SÜREÇLERİ |
18 |
EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR
Bölüm Adı: EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU-GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ |
19 |
Karakter ve Değerler Eğitimi
Bölüm Adı: Türk Kültür Tarihinde ve Türkiye’de Değerler Eğitimi |
20 |
KÜRESELLEŞME TEKNOLOJİKYENİLİKLER VE EĞİTİMARAŞTIRMALARI
Bölüm Adı: ÖĞRENMEYİ DESTEKLEYİCİ EV ORTAMININ VELİTOPLANTILARINDA YER ALMA DURUMUNUNİNCELENMESİ |
21 |
KÜRESELLEŞME TEKNOLOJİKYENİLİKLER VE EĞİTİMARAŞTIRMALARI
Bölüm Adı: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ ÖZELÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I VE II DERSİNİNAKADEMİK ÖĞRENME STANDARTLARININBELİRLENMESİ |
1 |
Dijital okuryazarlık ile ilgili gerçekleştirilen çalışmaların analizi
Salma Cihan,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
---|---|
2 |
Determining the Selection Standards for Teachers in Science and Art Centers
KAHRAMANOĞLU RECEP,KURT FATİH
|
3 |
K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli: Okuryazarlık Becerileri
KAHRAMANOĞLU RECEP,ALTUN DİLEK,BAKAN KALAYCIOĞLU DİLARA
|
4 |
Sistem Düşüncesi Yaklaşımıyla Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlıkları Çerçevesi
Seven Hatice Gülçin,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
5 |
Qualitative Analysis of the Relationship between Online Homework and Prior Success, Self-efficacy, Perceived Responsibility, Motivation and Academic Success
ODABAŞ CEYLA, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
6 |
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIĞI GERÇEKLİK ŞOKLARI
BEŞALTI METİN, KAHRAMANOĞLU RECEP, Kılıç Ali
|
7 |
Analyzing the Effects of Mobile Devices on Student Achievement: A Wide-ranging Meta-analysis
ODABAŞ CEYLA, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
8 |
An Overview of Computational Thinking
YOKUŞ ERHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
9 |
Investigation the Relationship between Online Homework, Academic Success and Self-Regulation
KAHRAMANOĞLU RECEP, DURSUN BÜŞRA
|
10 |
An Overview of Computational Thinking
YOKUŞ ERHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
11 |
Öğretmenlerin Program Okuryazarlık Düzeyleri, Program Yönelimleri ve Programa Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
YILMAZ GÖKHAN, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
12 |
Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,POLAT ÜMİT
|
13 |
Sınıf İçi Öğretmen Liderlik Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,Eriş Ahmet
|
14 |
Eğitimde veli katılımına yönelik çalışmaların incelenmesi.
ArtanYücetaş Gözde,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
15 |
Identifying the Target Needs of Preparatory Classes for UndergraduatePrograms in Foreign Languages: A Case Study of the Engineering Departments
KAHRAMANOĞLU RECEP, Aslan Emre, YILMAZ İSLİM DERYA, ODABAŞ CEYLA, Tekerek Süleyman, OFLAZ ÖKKEŞ
|
16 |
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Beceri Yeterliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,TUTSOY Tayyar
|
17 |
The Effect of the EBA (Educational Informatics Network) Coding Module’xxs Use on Secondary School Students’xx Self-efficacy Beliefs on Programming and Student Opinions on the Module
KAHRAMANOĞLU RECEP,Balaman Fatih,Gül Şahutoğlu Nalan
|
18 |
Öğretmenlerin Öğretim Programı Okuryazarlığına Yönelik Yeterlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
19 |
Hacı Bektaş Veli Felsefesinin Etnopedagojik Açıdan İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Fulya
|
20 |
Halı Desinatörlüğü Dalı Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesi: Dacum Tekniği
KAHRAMANOĞLU RECEP,Al Meliha
|
21 |
The effect of the EBA (Educational Informatics Network) coding module's use on secondary school students' self-efficacy beliefs on programming and student opinions on the module.
KAHRAMANOĞLU RECEP, BALAMAN FATİH, GÜL ŞAHUTOĞLU NALAN
|
22 |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,YOKUŞ ERHAN,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,ŞİRAZ F
|
23 |
İlkokul İngilizce Dersinde Ters Yüz Sınıf (Flipped Classroom) Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,şenel mustafa
|
24 |
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim İnançlarının ve Epistemolojik İnançlarının Belirlenmesi ve Aralarındaki İlişkinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,Özbakış Gönül
|
25 |
Analysis of Changes in the Affective Characteristics and Communicational Skills of Prospective Teachers: Longitudinal Study
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
26 |
Programa Bağlılığı Etkileyen Faktörlerin Analizi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN
|
27 |
Öğretmen yetiştiren kurumlara öğrenci seçimi: mülakat model önerisi
KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZER BAYRAM,DÖŞ BÜLENT
|
28 |
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri veMatematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,deniz tuba
|
29 |
Okul Temelli Program Geliştirme
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
30 |
TEACHER VIEWS ON SCHOOL BASED CURRICULUM DEVELOPMENTAPPROACH AN ANALYSIS OF APPLICABILITY IN TURKEY
BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Aşk Zeynep
|
31 |
Determination of Admittance Standards for Teacher Training Institutions A Delphi Study
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
32 |
Okul temelli program geliştirme yaklaşımına ilişkin öğretmen görüşleri Türkiye de uygulanabilirlik üzerine bir inceleme
BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Aşk Zeynep
|
33 |
Determination of Admittance Standards for Teacher Training Institutions A Delphi Study
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
34 |
Teacher views on school-based curriculum development approach (An analysis of applicability in Turkey).
BAY ERDAL,VURAL ÖMER FARUK,KAHRAMANOĞLU RECEP,AYDIN AŞK ZEYNEP
|
35 |
A Study on Possible Assessment Methods for Admission Standards for Teacher Education Institutions
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
36 |
İlkokula Yeni Başlayan 60 66 Ay Grubu Öğrencilerin Okula Hazır Oluşları Üzerine İnceleme
KAHRAMANOĞLU RECEP,TİRYAKİ ESRA NUR,Canpolat Murat
|
37 |
İlkokula Yeni Başlayan 60 66 Ay Grubu Öğrencilerin Okula Hazır Oluşları Üzerine İnceleme A Study On The School Readiness Of The 60 To 66 Months Old Students Who Have Just Started Primary School
KAHRAMANOĞLU RECEP,TİRYAKİ ESRA NUR,CANPOLAT MURAT
|
38 |
A Study on Possible Assessment Methods for Admission Standards for Teacher Education Institutions
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
39 |
İlkokula yeni başlayan 60 66 ay grubu öğrencilerin okula hazır oluşları üzerine inceleme
KAHRAMANOĞLU RECEP,TİRYAKİ ESRA NUR,CANPOLAT MURAT
|
40 |
Assessment Of The Relationship Between The Engagement İn Leisure Time And Academic Motivation Among The Students Of Faculty Of Education
SARI İHSAN,ÇETİN MEHMET ÇAĞRI,KAYA ERDİ,GÜLLE MAHMUT,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
41 |
An Investigation of Teachers Beliefs about Learning
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN AŞK Zeynep,KİNAY İSMAİL,YİĞİT Celal,KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZYURT MELİKE
|
42 |
An Investigation of Teachers Beliefs about Learning
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,YİĞİT CELAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN,ÖZYURT MELİKE
|
43 |
Assessment of the relationship between the engagement in leisure time and academic motivation among the students of faculty of education
SARI İHSAN,ÇETİN MEHMET ÇAĞRI,KAYA ERDİ,GÜLLE MAHMUT,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
44 |
An Investigation of Teachers’ Beliefs About Learning
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KINAY İSMAİL,YİĞİT CELAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZYURT MELİKE
|
45 |
Acutely incarcerated abdominal wall hernia what if it is a consequence
GÖNENÇ MURAT,BOZKURT MEHMET ABDUSSAMET,KAPAN SELİN,ARAS ABBAS,SÜREK AHMET,ALIŞ HALİL
|
46 |
Assessment of the relationship between the engagement in leisure time and academic motivation among the students of faculty of education
SARI İHSAN,ÇETİN MEHMET ÇAĞRI,KAYA ERDİ,GÜLLE MAHMUT,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
47 |
An Investigation of Teachers’ Beliefs about Learning
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,YİĞİT CELAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN,ÖZYURT MELİKE
|
48 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından Analizi
KAHRAMANOĞLU RECEP,AY YUSUF
|
49 |
Examination of the Primary Teachers Candidates Special Field Competence Perceptions in Terms of Varied Variables
KAHRAMANOĞLU RECEP,AY YUSUF
|
50 |
Öğrenmeye Yönelik İnanç Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN AŞK Zeynep,KİNAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT Celal
|
51 |
Assessment of Professional Teaching Knowledge Courses Taught at Faculties of Education According to Teachers’ Opinions
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
52 |
Öğrenmeye yönelik inanç ölçeği Geçerlik ve güvenirlik çalışması
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT CELAL
|
53 |
Öğrenmeye Yönelik İnanç Öçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN AŞK ZEYNEP,KİNAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT CELAL
|
54 |
Öğrenmeye Yönelik İnanç Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BAY ERDAL,İLHAN MUSTAFA,AYDIN ZEYNEP,KINAY İSMAİL,ÖZYURT MELİKE,KUZU SEKVAN,KAHRAMANOĞLU RECEP,YİĞİT CELAL
|
55 |
Assessment of Professional Teaching Knowledge Courses Taught at Faculties of Education According to Teachers Opinions
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
56 |
Anadolu Öğretmen Liseleri’nde Okuyan Öğrencilerin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
57 |
A motivation study on the effectiveness of intrinsic and extrinsic factors
ÇINAR ORHAN,BEKTAŞ ÇETİN,ASLAN İMRAN
|
58 |
İlköğretim 2 Devre Öğrencilerinin Şikâyet Etme Davranışlarının Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
59 |
İlköğretim 2 Devre Öğrencilerinin Şikâyet Etme Davranışlarının Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi Evaluating Primary Education Second Level Students Complaining Behaviours According to Teachers Students and Paren
ÖZER BAYRAM,GELEN İSMAİL,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
1 |
Gençlerin Türk Dünyasının Dünü, Bugünü ve Yarınların Tasavvuruna İlişkin Yaklaşımları
MƏMMƏDOVA KONUL, BAY ERDAL, KAHRAMANOĞLU RECEP, ULUSOY MUHAMMET AYKUTHAN, ŞİRAZ FADIL
|
---|---|
2 |
Gençlerin Türk dünyasının dünü, bugünü ve yarınların tasavvuruna ilişkin yaklaşımları
Mamadova Konul, BAY ERDAL, KAHRAMANOĞLU RECEP, ULUSOY MUHAMMET AYKUTHAN, ŞİRAZ FADIL
|
3 |
KNOWLEDGE, AWARENESS AND EXPECTATIONS OF TURKISH STUDENTS ABOUT COVID-19 PANDEMIC
BAY ERDAL, GÖL MEHMET, DÖŞ BÜLENT, KAHRAMANOĞLU RECEP
|
4 |
Examining the knowledge levels and views of turkish citizens about covid-10 pandemic process
KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT, BAY ERDAL, GÖL MEHMET
|
5 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINIF İÇİ LİDERLİK ÖZELLİKLERİNİNİNCELENMESİ
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
6 |
SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM GÖRDÜĞÜ GEÇİCİ EĞİTİM MERKEZLERİNDE UYGULANAN EĞİTİM HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
KAHRAMANOĞLU RECEP,Yılmaz Aysun
|
7 |
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MEB TAVSİYELİ 100 TEMEL ESERDEN YAZARI TÜRK OLAN ROMANLARIN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
KAHRAMANOĞLU RECEP,Karacan Ahmet
|
8 |
PROBLEMS RELATED TO THE TRANSITION FROM DOUBLE EDUCATION SYSTEM TO FULL DAY EDUCATION SYSTEM
KAHRAMANOĞLU RECEP,Gümüştaş Meliha
|
9 |
THE ANALYSIS OF HOMEWORK PRACTICES IN TERMS OF PISA AND TIMSS EXAMS
ODABAŞ CEYLA,BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
10 |
Çevrimiçi Bir Sosyal Medya Ağının Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimi Açısından İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,Yılmaz Onur
|
11 |
Öğretmenlerin Tasarım Beceri Atölyeleri Algıları Üzerine Fenomenolojik Bir Araştırma
KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Burak
|
12 |
Ders İmecesi Uygulaması
KAHRAMANOĞLU RECEP,ODABAŞ CEYLA
|
13 |
Cumhuriyet Sonrası Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Alım Sürecinde Mülakat Uygulaması ve Bu Çerçevede Bugünümüze Bakış
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
14 |
Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecini Planlamada Yaşadıkları Sorunlar ve Beklentileri
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
15 |
Öğretmen Olmak İsteyen Adaylar İçin Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Yönelik Giriş Standartlarının Önem Düzeyinin Belirlenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
16 |
Halı Desinatörlüğü Dalı Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesi: Dacum Tekniği
KAHRAMANOĞLU RECEP,Al Meliha
|
17 |
Hazırlık Sınıflarında Eğitim Alan İngilizce Mühendislik Bölümü Öğrencilerinin İngilizce İhtiyaçlarının Belirlenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP, YILMAZ İSLİM DERYA, OFLAZ ÖKKEŞ, Aslan Emre, ODABAŞ CEYLA, Tekerek Süleyman
|
18 |
Examining the Level of Informing of Parent Meetings Towards a Learning Supporting Home Environment
KAHRAMANOĞLU RECEP,Şahin Hamza
|
19 |
Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi Bağlamında Meb Şura Kararları
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
20 |
Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği (ÖMYTÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,CÜCÜK EYÜP,VURAL S,YOKUŞ ERHAN,ŞİRAZ F,BAY ERDAL
|
21 |
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin İngilizce Öğretiminde Teknoloji Entegrasyonuna Katkıları
KAHRAMANOĞLU RECEP,AN Firdevs
|
22 |
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Becerileri, Matematik Özyeterlikleri ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,deniz tuba
|
23 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT
|
24 |
Velilerin Eğitim Sürecine Etkin Katılımını Sağlamaya Yönelik Örnek Uygulamalar
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
25 |
Cumhuriyet Sonrası Öğretmen Yetiştiren Kurumların Giriş Koşulları
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
26 |
Cumhuriyet sonrası öğretmen yetiştiren kurumların giriş koşulları
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
27 |
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin ve Danışman Öğretmen Özelliklerinin İncelenmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP
|
28 |
A Study on Possible Assessment Methods for Acceptance Standards for Teacher Training Institutions
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
29 |
Makedonya Üniversite Müzeleri Sulu Han ve Davut Paşa Hamamı
ERBAY MUTLU
|
30 |
Öğretmen Yetiştiren Kurumlar için Giriş Standartlarının Belirlenmesi: Delphi Çalışması
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
31 |
Ög retmen Yetis tiren Kurumlar I c in Giris Standartlarının Belirlenmesi Delphi C alıs ması
KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
32 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimi Sağlama Yeterlik Alanına İlişkin Görüşleri
Böük Erhan,Bozkurt Necati,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
33 |
Teachers Opinions Concerning School Based Currıculum Development An Analysis of Its Applicability In Turkey
AYDIN Z,KAHRAMANOĞLU RECEP,BAY ERDAL
|
34 |
Öğretmenlerin mesleki gelişimleri bağlamında rehber öğretmenlik uygulamasının etkililiğinin değerlendirilmesi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,aydın zeynep
|
35 |
Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Cinsiyet ve Hizmetiçi Eğitim Alma Değişkenlerine Göre İncelenmesi
ÖZER BAYRAM,Kuzu Sekvan,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
36 |
Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri Bağlamında “Rehber Öğretmenlik” Uygulamasının Sınıf Öğretmenlerine Göre Değerlendirilmesi
BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,Aydın Zeynep
|
37 |
Eğitim Psikolojisi Dersinde Yaracı Drama Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
ÇETİN BAYRAM,ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Kuzu Sekvan
|
38 |
Eğitim Psikolojisi Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
ÇETİN BAYRAM,ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN
|
39 |
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Tutumlarının Oluşmasında Ailelerin Rolü
ÖZER BAYRAM,Öcal Sabahat,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
40 |
Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Öz Yeterliklerine Etkisi
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Kuzu Sekvan
|
41 |
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Tutumlarının Oluşmasında Ailelerin Rolü
ÖZER BAYRAM,ÖCAL SABAHAT,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
42 |
Eğitim Bilimlerine Giriş Dersinin Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Öz Yeterliklerine Etkisi
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,KUZU SEKVAN
|
43 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özel Alan Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,Nıurtaç Benli,Balaman Fatih,AY YUSUF
|
44 |
Anadolu Öğretmen Liselerinde Okutulan Öğretmenlik Mesleğine Giriş Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
BAGÇECİ BİRSEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA, YİĞİT CELAL, TURAN ÖZPOLAT ESEN, DÖŞ BÜLENT
|
45 |
İlköğretim Hayat Bilgisi Programının Değerlendirilmesi: Üreticilik ve Tüketicilik Vurgusu
BAGÇECİ BİRSEN, DÖŞ BÜLENT, TURAN ÖZPOLAT ESEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA, YİĞİT CELAL
|
46 |
Anadolu Öğretmen Liselerinde Okutulan Öğretmenlik Mesleğine Giriş Dersinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
BAGÇECİ BİRSEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA, YİĞİT CELAL, TURAN ÖZPOLAT ESEN, DÖŞ BÜLENT
|
47 |
Evaluation of Elementary School Life Sciences Pogramme: Production and Consumption
BAGÇECİ BİRSEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA, Yiğit Celal, TURAN ÖZPOLAT ESEN, DÖŞ BÜLENT
|
48 |
Anadolu öğretmen liselerinde okutulan öğretmenlik mesleğine görüş dersinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
BAĞÇECİ BİRSEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA,YİĞİT CELAL,TURAN ÖZPOLAT ESEN,DÖŞ BÜLENT
|
49 |
İlköğretim hayat bilgisi programının değerlendirilmesi: Üreticilik ve tüketicilik vurgusu
BAĞÇECİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA,YİĞİT CELAL
|
50 |
İlköğretim Hayat Bilgisi Programının Değerlendirilmesi: Üreticilik Ve Tüketicilik Vurgusu
Bağçeci Birsen,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA,Yiğit Celal
|
51 |
Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı dersinin öğretmen adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
52 |
Evaluation of School Lİfe Sciences Programme: Production and Consumption
BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,Sarıca Rabia,Yiğit Celal
|
53 |
Cumhuriyetten Günümüze Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Genel Bakış
BAGÇECİ BİRSEN, KAHRAMANOĞLU RECEP, SARICA RABİA
|
54 |
Cumhuriyetten Günümüze Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarında Yer Alan Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerine Genel Bakış
Bağçeci Birsen,KAHRAMANOĞLU RECEP,SARICA RABİA
|
55 |
Ses, Işık, Hava, Su ve Toprak Kirliği Konularının Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Çevreye Karşı Tutumlarına Etkisi
Nıurtaç Benli,AY YUSUF,KAHRAMANOĞLU RECEP
|
56 |
İlköğretim 1-5. Sınıflarındaki Serbest Etkinlik Uygulamalarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
KAHRAMANOĞLU RECEP,AY YUSUF,Nıurtaç Benli
|
57 |
İlköğretim I. Kademesinde sınıflara göre uzmanlaşma konusunda öğretmen görüşleri
ÖZER BAYRAM, KAHRAMANOĞLU RECEP, ALKAN SELÇUK
|
58 |
İlköğretimin I. Kademesinde Sınıflara Göre Uzmanlaşma Konusundaki Öğretmen Görüşleri
ÖZER BAYRAM,KAHRAMANOĞLU RECEP,Alkan Seçuk
|
1 |
K12 Beceri Geliştirme Programı
Beceri Geliştirme Programı
|
---|---|
2 |
K12 Beceri Geliştirme Programı
Beceri, bireylerin düşünme biçimlerini olduğu kadar davranış modellerini de içeren bilişsel, duyuşsal ve psikomotor olarak geniş bir yelpazeyi kapsayan ve izlenilen süreci de tanımlayan kavramsal bir ifadedir. Gösterilen performansa atfedilen bir kav
|
3 |
K12 Beceri Geliştirme Programı
Beceri çerçevesi geliştirme
|
4 |
Tıp Eğitiminde Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
5 |
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
6 |
TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI
Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret
|
7 |
K12 Beceri Gelistirme Programı
Beceri Haritası Geliştirme
|
8 |
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözümler
Nitel araştırmalara yönelik çalışmalar yapan lisansüstü araştırmacılara yönelik alan yazında nitel araştırma bağlamında yapılan hataları göstermek ve ileride yapılacak çalışmalarda benzer durumların önüne geçilmesini sağlamaktır.
|
9 |
Hatay’da Eğitimin Kalitesinin Artırılması (Hekap – Vizyon) Projesi
Hatay il sınırları içerisinde yerel düzeyde eğitim sorunlarının tespit edilmesi
|
10 |
Osmaniye Huzurevi Destekli Okul Öncesi Eğitim Modeli UygulamasıGeçmişten Geleceğe Kültürel Kod Aktarımı
Geçmişten Geleceğe Kültürel Kod Aktarımı Uygulaması: Osmaniye İl Milli Eğitim Bakanlığı ile Osmaniye Özden Huzurevi ortaklığında yapılan projeOsmaniye İl Milli Eğiitm Müdürlüğü ve Osmaniye Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü işbirliği ile
|
11 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Osmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir.
|
12 |
Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir.
|
13 |
Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
The main factor of the educational quality is the teacher If the teacher is successful school is also successful It is vital for teachers to continue their professional development even they had quality education at university In this regard in s
|
14 |
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
Türk Millî Eğitim Politikaları
|
15 |
Türk Eğitiminin İçinde Bulunduğu Sorunların Tespiti ve Eğitim Sistemimizin 2023 Hedeflerine Ulaşabilmesine Yönelik Önerilerin Ortaya Koyulması Amacıyla Eğitim Sistemine Yönelik Ar-Ge Projesi
Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
|
1 |
Anadolu Türk Eğitim Dergisi
Yazar Adı: KAHRAMANOĞLU RECEP
, Yayın Yeri: Anadolu Türk Eğitim Dergisi
|
---|---|
2 |
ÖĞRETIM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
Yazar Adı: KAHRAMANOĞLU RECEP, Nasırcı Hasan, KANDIRMAZ MUSTAFA
, Yayın Yeri: MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü
|
3 |
Etkili Öğretim Stratejileri
Yazar Adı: BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
4 |
Anadolu Türk Eğitim Dergisi
Yazar Adı: BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,KAHRAMANOĞLU RECEP
, Yayın Yeri: Bireysel
|
5 |
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yazar Adı: KAHRAMANOĞLU RECEP
, Yayın Yeri: Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Derneği
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Test Geliştirme | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | Özel Öğretim ve Alternatif Oku Modelleri | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | Eğitimde İhtiyaç Analizi | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | Eğitimde İhtiyaç Analizi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Eğitim Programlarına Giriş | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Toplumsal bir Sistem Olarak OKUL | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | Eğitimin Esasları | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | Öğrenen Merkezli Öğretimi Düzenleme | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Yetişkin Eğitiminde Öğrenme ve Öğretme | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 3 |
7 | 2017-2018 | Eğitimde Araştırma Yöntemlerine Giriş | Türkçe | 3 |
8 | 2017-2018 | Nitel Araştırma | Türkçe | 3 |
9 | 2018-2019 | Program Geliştirmeye Giriş | Türkçe | 3 |
10 | 2018-2019 | Program Geliştirmenin Temelleri | Türkçe | 3 |
11 | 2018-2019 | EĞİTİMİN ESASLARI | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | NİTEL ARAŞTIRMA | Türkçe | 3 |
14 | 2018-2019 | Akademik Rapor Haz. ve Yazım Kuralları | Türkçe | 3 |
15 | 2016-2017 | Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
16 | 2024-2025 | Toplumsal Değişim ve Eğitim Programları | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2016-2017 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 3 |
2 | 2016-2017 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 2 |
5 | 2015-2016 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
6 | 2015-2016 | Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
7 | 2015-2016 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
8 | 2015-2016 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
9 | 2015-2016 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
10 | 2015-2016 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
11 | 2017-2018 | Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
14 | 2018-2019 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 |
15 | 2018-2019 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım | Türkçe | 3 |
16 | 2024-2025 | Eğitimde Program Geliştirme | Türkçe | 2 |
17 | 2024-2025 | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Bilgi işlemsel düşünme becerisinin öğrenci başarısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması | ERHAN YOKUŞ | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Çevrimiçi ödevlerin önceki başarılar öz-yeterlik sorumluluk motivasyon ve akademik başarı bağlamında değerlendirilmesi | CEYLA ODABAŞ | TezMerkezi | 2022 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Dijital okuryazarlık ile ilgili gerçekleştirilen çalışmaların analizi | CİHAN SALMA | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Sistem düşüncesi çerçevesinde öğretmenlerin öğretim programı okuryazarlık düzeylerinin geliştirilmesi | HATİCE GÜLÇİN SEVEN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Öğrencilerin ev ödevlerine yönelik duyuşsal özelliklerinin keşfedilmesi | GAMZE NUR YİĞİT | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Bilim ve sanat merkezlerine öğretmen seçim standartlarının belirlenmesi | FATİH KURT | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | İlkokullarda ödev politikaları: Ödev ikileminde standartlaşma | RECEP KAÇDİ | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Öğretmenlik meslek kaygıları: Doküman incelemesi | YASİN KAYIŞOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
7 | Tamamlandı | Çevrimiçi ödev, akademik başarı ve öz düzenleme arasındaki ilişkinin incenlenmesi | BÜŞRA DURSUN | TezMerkezi | 2021 |
8 | Tamamlandı | Öğretmenlerin program okuryazarlık düzeyleri, program yönelimleri ve programa bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | GÖKHAN YILMAZ | TezMerkezi | 2021 |
9 | Tamamlandı | Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin yaşadığı gerçeklik şokları | METİN BEŞALTI | TezMerkezi | 2021 |
10 | Tamamlandı | Din kültürü ve ahlak bilgisi dersi ile sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının karakter eğitimi bağlamında incelenmesi | MUHAMMED SALİH CAN | TezMerkezi | 2021 |
11 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının online ödev hedef yönelimleri ile ödev motivasyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | NİMET DEMİRAL | TezMerkezi | 2021 |
12 | Tamamlandı | Türkiye'de demokrasi eğitimi konusunda 2000-2020 tarihleri arasında yapılmış çalışmaların incelenmesi | BURAK ŞAHİN | TezMerkezi | 2021 |
13 | Tamamlandı | Ortaöğretim öğrencilerinin problemli internet kullanımları ile metabilişsel stratejilerinin incelenmesi | MUSTAFA KÜRŞAT ATEŞ | TezMerkezi | 2020 |
14 | Tamamlandı | İngilizce öğretmenlerinin program uyumluluğunu sağlama durumlarının incelenmesi | FİRDEVS AN | TezMerkezi | 2020 |
15 | Tamamlandı | Müzik öğretmenlerinin müzik dersi öğretim programına bağlılık düzeylerinin incelenmesi | ÇAĞATAY GÜRBÜZ | TezMerkezi | 2020 |
16 | Tamamlandı | Sınıf içi farklı liderlik tipleri bağlamında sınıf atmosferinin incelenmesi | AHMET ERİŞ | TezMerkezi | 2019 |
17 | Tamamlandı | NLP perspektifinde hayatboyu öğrenmede karşılaşılan sorunların incelenmesi | SEMA KARABULUT | TezMerkezi | 2019 |
18 | Tamamlandı | Çevrimiçi bir sosyal medya ağının okul öncesi öğretmenlerinin mesleki gelişimi açısından incelenmesi | ONUR YILMAZ | TezMerkezi | 2019 |
19 | Tamamlandı | Hacı Bektaş Veli felsefesine eğitsel bir bakış | FULYA ŞAHİN | TezMerkezi | 2019 |
20 | Tamamlandı | Eğitimde veli katılımı: Doküman incelemesi | GÖZDE YÜCETAŞ ARTAN | TezMerkezi | 2019 |
21 | Tamamlandı | Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde çalışan öğretmenlerin mesleki beceri yeterliklerine yönelik görüşlerinin incelenmesi | TAYYAR TUTSOY | TezMerkezi | 2019 |
22 | Tamamlandı | Ortaöğretim öğrencilerine MEB tavsiyeli 100 temel eserden yazarı Türk olan romanların değerler eğitimi açısından incelenmesi | AHMET KARACAN | TezMerkezi | 2019 |
23 | Tamamlandı | 8. sınıf öğrencilerinin bilişsel ve üstbilişsel stratejileri ile sınav kaygı düzeylerinin incelenmesi | TESLİME SULTAN KÜTÜK | TezMerkezi | 2019 |
24 | Tamamlandı | Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının soru sorma stratejilerinin incelenmesi | ADİLE ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2019 |
25 | Tamamlandı | Suriyeli öğrencilerin eğitim gördüğü geçici eğitim merkezlerinde uygulanan eğitim hakkındaki öğretmen görüşleri | AYSUN YILMAZ | TezMerkezi | 2019 |
26 | Tamamlandı | Devlet ilkokullarında eğitim gören Suriyeli öğrencilerin akademik başarılarını etkileyen faktörlerin incelenmesi | RANA ANIS | TezMerkezi | 2019 |
27 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin eğitim inançlarının ve epistemolojik inançlarının belirlenmesi ve aralarındaki ilişkinin incelenmesi | GÖNÜL ÖZBAKIŞ | TezMerkezi | 2018 |
28 | Tamamlandı | Halı desinatörlüğü dalı öğrencilerinin mesleki yeterliliklerinin belirlenmesi: DACUM tekniği | MELİHA AL | TezMerkezi | 2018 |
29 | Tamamlandı | EBA kodlama modülü kullanımının ortaokul öğrencilerinin programlamaya ilişkin öz yeterlik inançlarına etkisi ve modüle ilişkin öğrenci görüşleri | NALAN GÜL ŞAHUTOĞLU | TezMerkezi | 2018 |
30 | Tamamlandı | Eğitim sürecine veli katılımının bir boyutu olan öğrenmeyi destekleyici ev ortamının veli toplantılarında yer alma durumunun incelenmesi (Durum çalışması) | HAMZA ŞAHİN | TezMerkezi | 2018 |
31 | Tamamlandı | Sosyal Bilgiler öğretmenliği özel öğretim yöntemleri I ve II derslerinin akademik öğrenme standartlarının belirlenmesi | ERŞAT SAK | TezMerkezi | 2018 |
32 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin üstbiliş becerileri, matematik özyeterlikleri ve matematik başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi | TUBA DENİZ | TezMerkezi | 2017 |