GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
OĞUZELİ M.Y.O. MUHASEBE VE VERGİ
Değerli Öğrenciler, Bilgi ve sorularınız için haftanın her günü, istediğiniz saatte bana mail aracılığıyla ulaşabilirsiniz. İletişim bilgileri şu şekildedir: esyilmaz@gantep.edu.tr |
|
1 |
Dijital Pazarlama Yönetimi
Bölüm Adı: Dijital Pazarlama ve Sosyal Ticaret |
---|---|
2 |
Blockchain in Finance, Marketing and Others
Bölüm Adı: Blockchain technology and digital marketing |
3 |
Digital Transformation: A Human-Centric Approach
Bölüm Adı: QR codes and e-wallet applications in digital era. How do they influence the digital marketing strategies? |
4 |
Research & Reviews in Social, Human and Administrative Sciences
Bölüm Adı: Examination of hotel evaluation criteria in online travel agencies: ETSTUR example |
5 |
Current Studies in Social Sciences III
Bölüm Adı: The power of opinion leaders on YouTube and Instagram to influence other users - influencer marketing |
6 |
Current Marketing Studies and Digital Developments
Bölüm Adı: The place of digital marketing in the hospitality sector: A review for Cappadocia |
7 |
New Searches and Studies in Social and Humanities Sciences
Bölüm Adı: Directing real time marketing activities through social networking sites: The Izmir earthquake example |
8 |
Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences
Bölüm Adı: Relationship between social networking sites and modern marketing |
9 |
Administrative and Economics Sciences Theory, Current Researches and New Trends
Bölüm Adı: A review of the relationship of social media with education and academic performance |
10 |
Economic and Social Impacts of Covid-19 Pandemic
Bölüm Adı: Social media coverage of the COVID-19 pandemic |
1 |
Doğal afet krizlerinde sosyal medyanın rolü üzerine yapılmış çalışmaların bibliyometrik analizi
BAL FERİDE,YILMAZ EMRAH SITKI
|
---|---|
2 |
Dış kaynak kullanımı açısından influencerların gücü: Instagram örneği
BAL FERİDE, YILMAZ EMRAH SITKI
|
3 |
Havayolu firmalarının kurumsal itibarlarının “Şikayetvar” sitesi üzerinden RQ modeli ile incelenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI, BAL FERİDE
|
4 |
“Metaverse” platformlarının pazarlama karması bağlamında çok kriterli karar verme yöntemleriyle incelenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI, ECEMİŞ ORHAN
|
5 |
Dijital platform üyeliklerinin devamlılığına etki eden faktörler: Netflix örneği
YILMAZ EMRAH SITKI, ERDEM AYTAÇ
|
6 |
Investigation factors affecting competitive advantage in streaming industry with multi-criteria decision making methods
YILMAZ EMRAH SITKI, ECEMİŞ ORHAN
|
7 |
Do Twitter sentiments really effective on energy stocks? Evidence from the intercompany dependency
YILMAZ EMRAH SITKI, ÖZPOLAT ASLI, DESTEK MEHMET AKİF
|
8 |
Effect of product presentation videos on purchase intention: The YouTube example
ERDEM AYTAÇ, YILMAZ EMRAH SITKI
|
9 |
Investigation of hedonic shopping motivation effective in impulse buying behavior of female consumers on Instagram
ERDEM AYTAÇ, YILMAZ EMRAH SITKI
|
10 |
Online market alışverişinin (kuru gıda, yaş meyve sebze ve paketli gıda ürünleri vb.) benimsenmesi: Covid-19 anksiyetesinin düzenleyici rolü
YILMAZ EMRAH SITKI,MUTLU HANİFİ MURAT
|
11 |
The effects on consumer behavior of hotel related comments on the TripAdvisor website: An Istanbul case
YILMAZ EMRAH SITKI
|
12 |
The determinants of tourist preferences of the Mediterranean Region in Turkey
YILMAZ EMRAH SITKI,AYTEKİN MEHMET
|
13 |
Tüketicilerin satın alma kararlarında sosyal paylaşım sitelerinin etkisi
SEYREK İBRAHİM HALİL,YILMAZ EMRAH SITKI
|
1 |
A bibliometric study on digital taylorism and digital sustainability
BAL FERİDE,YILMAZ EMRAH SITKI
|
---|---|
2 |
The power of universal communication in digital marketing: “WhatsApp”
YILMAZ EMRAH SITKI
|
3 |
A bibliometric analysis of digital marketing studies
YILMAZ EMRAH SITKI, MUTLU HANİFİ MURAT
|
4 |
Yeni dönem dijital yayıncılık: Twitch uygulamasının kullanım nedenlerinin araştırılması
YILMAZ EMRAH SITKI
|
5 |
Sponsorlu trend topic ve sponsorlu tweet özelliklerinin Twitter kullanıcıları üzerindeki etkinliğinin ölçümlenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI
|
6 |
Üniversiteye hazırlanan öğrencilerin eğitim faaliyetlerine yönelik YouTube kullanım deneyimlerinin araştırılması
YILMAZ EMRAH SITKI
|
7 |
Instagram kullanıcılarının butik hesaplardan yaptıkları online alışverişlerde etkili olan faktörlerin incelenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI
|
8 |
Havayolu ulaşımında mobil uygulama kullanımının tüketici memnuniyeti üzerindeki etkisinin incelenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI
|
9 |
Z kuşağının TikTok kullanma eğilimlerinin belirlenmesi
YILMAZ EMRAH SITKI
|
10 |
Effect of product placement advertising on visual media on brand awareness
YILMAZ EMRAH SITKI
|
11 |
Effects of hedonic and utilitarian intention on E-Wom: An evaluation on air passengers
POLAT SESLİOKUYUCU İNCİ,YILMAZ EMRAH SITKI
|
12 |
Political marketing application on factors affecting Turkey’s voter attitude
TAN AHMET,ERBAĞCI EBRU CANSU,YILMAZ EMRAH SITKI
|
1 |
Sosyal Bilimler Alanında Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler-III
Yazar Adı: YILMAZ EMRAH SITKI
, Yayın Yeri: Özgür Yayınları
|
---|---|
2 |
Dijitalleşme ve Pazarlama Araştırmaları
Yazar Adı: YILMAZ EMRAH SITKI
, Yayın Yeri: Özgür Yayınları
|
3 |
Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar
Yazar Adı: YILMAZ EMRAH SITKI
, Yayın Yeri: Orion Kitabevi
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2 | 2021-2022 | ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | PAZARLAMA İLKELERİ | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | ULUSLARARASI PAZARLAMA | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | LOJİSTİK VE DAĞITIM YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
2 | 2019-2020 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 4 |
3 | 2019-2020 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
4 | 2019-2020 | TEMEL OFİS PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
5 | 2019-2020 | E-TİCARET | Türkçe | 2 |
6 | 2019-2020 | İLERİ OFİS PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
7 | 2020-2021 | TEMEL OFİS PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
8 | 2020-2021 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 4 |
9 | 2020-2021 | İLERİ OFİS PROGRAMLARI | Türkçe | 2 |
10 | 2020-2021 | E-TİCARET | Türkçe | 2 |
11 | 2021-2022 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 4 |
12 | 2021-2022 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
13 | 2021-2022 | E-TİCARET | Türkçe | 2 |
14 | 2021-2022 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
15 | 2020-2021 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
16 | 2020-2021 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
17 | 2022-2023 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
18 | 2022-2023 | E-TİCARET | Türkçe | 2 |
19 | 2022-2023 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 4 |
20 | 2022-2023 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
21 | 2023-2024 | DİJİTAL PAZARLAMA | Türkçe | 2 |
22 | 2023-2024 | E-TİCARET | Türkçe | 2 |
23 | 2023-2024 | GENEL İŞLETME | Türkçe | 4 |
24 | 2023-2024 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |