GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
C1 Düzeyi Bağımsız Konuşma Başarımının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Dereceli Puanlama Anahtarı Önerisi
ARICI MEHMET ALİ, DİLİDÜZGÜN ŞÜKRAN
|
---|---|
2 |
Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenenler İçin Konuşma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DÖLEK ONUR, ARICI MEHMET ALİ
|
3 |
Ortaokul Öğrencileri İçin Konuşma Özyeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
AKSOY SEVİL, ARICI MEHMET ALİ, KAN MURAT
|
4 |
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Özyeterlik Algı Düzeyleri ile Yazma Başarımları Arasındaki İlişki
ARICI MEHMET ALİ, DÖLEK ONUR
|
1 |
Note-taking Habits of Turkish Language Teacher Candidates
ARICI MEHMET ALİ
|
---|---|
2 |
Adnan Ozyalciner's Narration
ARICI MEHMET ALİ
|
3 |
According to Holland’s Theory of Careers; the Personality Profiles of Turkish Teacher Candidates
ŞAHİN GÜLİZ, ARICI MEHMET ALİ, YÜCELŞEN NESLİHAN
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | Türkçe I | Türkçe | 8 |
2 | 2022-2023 | Türkçe III | Türkçe | 4 |
3 | 2022-2023 | Miras Dil Olarak Türkçe I (Tandem Uygulamalı) | Türkçe | 4 |
4 | 2022-2023 | Miras Dil Olarak Türkçe III (Tandem Uygulamalı) | Türkçe | 4 |
5 | 2022-2023 | Türkçe II | Türkçe | 4 |
6 | 2022-2023 | Türkçe IV (Tandem Uygulamalı) | Türkçe | 4 |
7 | 2022-2023 | Miras Dil Olarak Türkçe II (Tandem Uygulamalı) | Türkçe | 4 |
8 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
9 | 2021-2022 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
10 | 2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 4 |
11 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
12 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
13 | 2022-2023 | Türkçe III | Türkçe | 4 |
14 | 2023-2024 | Türkçe I | Türkçe | 8 |