GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Kapsayıcı Öğretmen
El Kitabı
Bölüm Adı: 8. Bölüm Eğitimde Rehberlik |
---|---|
2 |
Okullarda Pozitif Psikoloji Kuramdan Uygulamaya
Bölüm Adı: Okulda Güçlü Yönlerin Keşfedilmesi ve Desteklenmesi |
3 |
Geçmişten Geleceğe Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulamaları
Bölüm Adı: Sınav Kaygısına Yönelik Kabul ve Kararlılık Terapisi Uygulamaları |
4 |
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Bölüm Adı: Bağlaşımcılık ve Edimsel Koşullanma |
5 |
Psikososyal Önleyici Destek Programı
Yazar(lar): BALOĞLU MUSTAFA,KESİCİ ŞAHİN,AK MEHMET,PİŞKİN METİN,ADIGÜZEL YUSUF,ÖZKAN YASEMİN,ÜNAL AHMET ZEKİ,ÇAPCIOĞLU İHSAN,OK ÜZEYİR,ÖLÇER ÖZÜNEL EVRİM,MURAT MEHMET,YILDIZ BIÇAKÇI MÜDRİYE,OLÇAY GÜL SERAY,ŞAHİN RUKİYE,YALÇIN SÜLEYMAN BARBAROS,BİLGİNER SAMİYE Çİ |
6 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
Bölüm Adı: XII. Bölüm: Öğrenmede İnsancıl Yaklaşım |
1 |
Okul Öncesi ve İlkokul Öğrencilerine Yönelik Derlenen Anadolu Masalları’nda Karakter Güçlerinin İncelenmesi
ÇETİNER AKALIN Tuğçe, MURAT MEHMET
|
---|---|
2 |
Investigation of Teachers Proactivity, Psychological Well-Being and Professional Satisfaction
Uygun Servet,MURAT MEHMET
|
3 |
Öğretmenlerin Dijital Ebeveynlik Farkındalıkları ile Dijital Bağımlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
URTEKİN CEBRAİL,MURAT MEHMET
|
4 |
Lise Öğrencilerinin İyimserlik Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının
İncelenmesi
Çetin Cevher, MURAT MEHMET
|
5 |
Development of Adolescent Strengths Use Scale for Turkish adolescents
Demir Ramazan, MURAT MEHMET, ARSLAN GÖKMEN
|
6 |
TÜRK VE YABANCI ÖĞRENCİLERİN ÜNİVERSİTEYE UYUM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Altun Banu, MURAT MEHMET
|
7 |
Strengths/Character Strengths Based School Intervention Program
Demir Ramazan, Aydoğan Murat, MURAT MEHMET
|
8 |
Psikolojik İyi Oluşun Yordayıcıları Olarak Bilişsel Esneklik, Bilinçli Farkındalık ve Umut
İmiroğlu Ayşegül, Demir Ramazan, MURAT MEHMET
|
9 |
Effects of Acceptance and Commitment Therapy and Cogntive Behavioral Therapy Based Psychoeducation Programs on Test Anxiety
YAPAN SAADET, MURAT MEHMET, YAVUZ KAASIM FATİH
|
10 |
Öğrencilerin Güçlü Yönlerinin/Karakter Güçlerinin Keşfedilmesine Yönelik Sınıf İçi Uygulama Önerileri
Demir Ramazan, MURAT MEHMET
|
11 |
Çocukta Dini İnancın İnşasında Soyut Kavramlar Yerine Hz.
Peygamber Örnekliği
ÜNVERDİ MUSTAFA, MURAT MEHMET
|
12 |
Öğretmen Adaylarının Bilişsel Esneklikleri İle Yılmazlık Düzeyleri Arasındaki İlişkide Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejilerinin Aracı Rolü
TAŞDEMİR Sümeyye Hatun, MURAT MEHMET
|
13 |
Self-Concealment and Emotional Intelligence as Predictors of Seeking Psychological Help among Undergraduate Students
Demir Ramazan,MURAT MEHMET,BİNDAK RECEP
|
14 |
Narsistik Kişilik Özellikleri ile Affedicilik Arasında-ki İlişki: Bağlanma Stillerinin Aracı Rolü
SEZER SEDA,MURAT MEHMET
|
15 |
Ergenlerde Algılanan Anne Baba Davranışlarıyla Akran İlişkileri Arasında Özerkliğin Aracı Rolü
Akın Gökalp Fatma,MURAT MEHMET
|
16 |
The Investigation of Predictive Relationships between Loneliness, Internet Addiction, and Mindfulness through the Structural Equation Model
MURAT MEHMET
|
17 |
Ergenlerde Madde Bağımlılığından Korunmaya İlişkin Özyeterlik ile Akran Baskısı, Kendini İfade Edebilme Becerisi ve Psikolojik Sağlamlık Arasındaki İlişki
Tilim Emrah,MURAT MEHMET
|
18 |
Ergenlerde Akran Zorbalığı, İnternet Bağımlılığı ve Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SEZEN MEHMET FEYZİ,MURAT MEHMET
|
19 |
Öğretmen Adaylarının Mutluluk, İyimserlik, Yaşam Anlamı ve Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Demir Ramazan,MURAT MEHMET
|
20 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ Düzeyleri İle Yaşadıkları Psikolojik Yıldırma Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SÜMEYYE ERDEMİR,MURAT MEHMET
|
21 |
Lise Öğrencilerinin Kişilerarası İlişkilerle İlgili Bilişsel Çarpıtmaları ve Saldırganlık Tepkileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
UĞUR EROL,MURAT MEHMET
|
22 |
The Views of Student Teachers Attending A Turkish University on Discrimination Related to the Education of Women
MURAT MEHMET
|
23 |
Genel Lise 9 Sınıf Öğrencilerinin Bazı Değişkenlere ve Sürekli Kaygı Düzeylerine Göre Saldırganlık Düzeylerinin İncelenmesi
KILIÇ ERDAL, MURAT MEHMET
|
24 |
University Students Perceptions of Elimination of Discrimination against Women in Education
MURAT MEHMET
|
25 |
Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Depresyon Düzeylerini Yordayan Sosyo Demografik Değişkenlerin Belirlenmesi
EMİROĞLU MÜRŞİDE, MURAT MEHMET, BİNDAK RECEP
|
26 |
Grupla Psikolojik Danışmanın İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Öfke ile Başa Çıkabilme Becerilerine Etkisi
ÇEKİÇ ALİ, MURAT MEHMET
|
27 |
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Hayvanların Üremesi Büyümesi ve Gelişmesi Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Olası Kaynakları
MURAT MEHMET, KANATLI SEDAT, ÜNİŞEN ALİ
|
28 |
Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Depresyon Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
MURAT MEHMET, EMİROĞLU MÜRŞİDE, BİNDAK RECEP
|
29 |
EĞİTİM FAKÜLTESİNE YENİ BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ ALGILAYIŞLARI VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUMLARI
MURAT MEHMET, ÜNİŞEN ALİ, KANATLI SEDAT
|
30 |
Evlenmek İçin Birbirlerini Tercih Eden Çiftlerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
CİNGİSİZ NEŞE, MURAT MEHMET
|
31 |
Bir İçerik Analizi Örneği Güzin Abla Köşesine Gelen Mektuplar ve Bu Mektuplara Verilen Yanıtların İncelenmesi
HAMAMCI ZEYNEP, MURAT MEHMET, YIKILMAZ MURAT, ÇEKİÇ, ALİ
|
32 |
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İş Doyumları ile Örgütsel Stres Kaynakları Arasındaki İlişki
YILMAZ ZEYNEP, MURAT MEHMET
|
33 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ON YILLIK HİZMET SÜRECİNDE TÜKENMİŞLİKLERİNİN GELİŞİMİNE YÖNELİK BİR HARİTALAMA ÇALIŞMASI
MURAT MEHMET, GÖKÇAKAN ZAFER
|
34 |
Öğretim Elemanlarının Sınıf İçi Eğitim Öğretim Etkinlikleri Açısından Değerlendirilmesi
MURAT MEHMET, ASLANTAŞ H İSMAİL, ÖZGAN HABİB
|
35 |
Lise Mezuniyetlerinin Ardından ve Belli Bir Yaşam Deneyimi Geçirdikten Sonra Polislik Mesleğini Tercih Eden Öğrencilerin Polislik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Karşılaştırılması
MURAT MEHMET
|
36 |
GELİŞİM VE ÖĞRENME
MURAT MEHMET
|
37 |
Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Empatik Tutumlarına İlişkin Algıları ile Ders Başarıları Arasındaki İlişki
MURAT MEHMET, ÖZGAN HABİB, ASLANTAŞ H İSMAİL
|
38 |
Polis Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerinin Ders Başarılarını Etkileyen Etmenlere İlişkin Görüşleri
MURAT MEHMET, UYGUN ÖZGÜR
|
39 |
Polislik Mesleğine İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
MURAT MEHMET, UYGUN ÖZGÜR
|
40 |
Emniyet Görevlilerinde Tükenmişlik
MURAT MEHMET
|
41 |
Üniversite Öğretim Elemanlarında Tükenmişlik
MURAT MEHMET
|
1 |
Psikolojik İyi Oluşun Yordayıcıları Olarak Bilişsel Esneklik, Bilinçli Farkındalık ve Umut
Demir Ramazan, İmiroğlu Ayşegül, MURAT MEHMET
|
---|---|
2 |
KENDİN OLABİLMEK İÇİN: GERÇEKÇİ SINIR KOYABİLME
KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET
|
3 |
İLİŞKİLERİNİZİ DÜZENLEYEBİLME: GERÇEKÇİ SINIR KOYABİLME İHTİYACI
KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET
|
4 |
SINAV KAYGISI İLE BAŞ EDEBİLMEDE EBEVEYN VE ÖĞRETMENLERİN ROLÜ
KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET,BALOĞLU MUSTAFA
|
5 |
KENDİME OLAN SAYGIMI NASIL GELİŞTİRİRİM
KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET,BALOĞLU MUSTAFA
|
6 |
ÇOCUKLARDA DUYGUSAL YOKSUNLUK ŞEMASININ GELİŞMESİNİ ÖNLEME: EBEVEYNİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
BALOĞLU MUSTAFA,KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET
|
7 |
KÜBLER ROSS’A GÖRE YAS AŞAMALARINI ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP AİLELERLEDANIŞMA İÇİN UYARLAMAK
BALOĞLU MUSTAFA,KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET
|
8 |
TRAVMA SONRASI STRESE MÜDEHALEDE MOD TERAPİSİNİN KULLANIMI
BALOĞLU MUSTAFA,KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET
|
9 |
ÇOCUKLARDA ÖFKE DUYGUSUNUN EVRİLMESİ VE ÖFKE DUYGUSUNUNDÜZENLENMESİ
KESİCİ ŞAHİN,BALOĞLU MUSTAFA,MURAT MEHMET
|
10 |
EVLİLİKTE ALDATMA VAKALARINDA DANIŞMANA SÜRECİ
KESİCİ ŞAHİN,BALOĞLU MUSTAFA,MURAT MEHMET
|
11 |
ÇOCUKLARDA BAŞARISIZLIK: NEDENLERİ VE ÖNLENMESİ
MURAT MEHMET,KESİCİ ŞAHİN,BALOĞLU MUSTAFA
|
12 |
KÜBLER ROSS’UN YAS AŞAMALARININ KÜLTÜRÜMÜZ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
BALOĞLU MUSTAFA,KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET
|
13 |
ÇOCUKLARDA İNTERNET BAĞIMLILIĞINI ÖNLEYEBİLİR MİYİZ?: GERÇEKÇİSINIRLAR KOYMAK
MURAT MEHMET,BALOĞLU MUSTAFA,ÖZTEKE KOZAN HATİCE İREM,KESİCİ ŞAHİN
|
14 |
ÇOCUĞUM MÜKEMMEL OLMALI MI?
KESİCİ ŞAHİN,BALOĞLU MUSTAFA,ÖZTEKE KOZAN HATİCE İREM,MURAT MEHMET
|
15 |
BOŞANMA SÜRECİNİN SAĞLIKLI YÖNETİLMESİ
MURAT MEHMET,ÖZTEKE KOZAN HATİCE İREM,BALOĞLU MUSTAFA,KESİCİ ŞAHİN
|
16 |
KADINLARA DAİR DOĞRU BİLİNEN YANLIŞLAR
KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET,ÖZTEKE KOZAN HATİCE İREM,BALOĞLU MUSTAFA
|
17 |
EVLİLİKTE SAĞLIKLI YETİŞKİN OLMA: ETKİLİ ÇATIŞMA ÇÖZMESTRATEJİLERİ
KESİCİ ŞAHİN,ÖZTEKE KOZAN HATİCE İREM,MURAT MEHMET,BALOĞLU MUSTAFA
|
18 |
GENÇLER SERBEST ZAMANLARINDA NELER YAPIYORLAR?
MURAT MEHMET,GİRGİN BÜYÜKBAYRAKTAR ÇAĞLA,BALOĞLU MUSTAFA,KESİCİ ŞAHİN
|
19 |
ERKEN DÖNEM UYUMSUZ ŞEMALAR İLE MATEMATİK KAYGISIARASINDAKİ İLİŞKİ
KESİCİ ŞAHİN,BALOĞLU MUSTAFA,MURAT MEHMET,GİRGİN BÜYÜKBAYRAKTAR ÇAĞLA
|
20 |
Aile ve çocuk eğitimi ile ilgili mitler
MURAT MEHMET,KESİCİ ŞAHİN,BALOĞLU MUSTAFA,AK MEHMET
|
21 |
ANNE-BABA TUTUMLARI İLE SINAV KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİTHE RELATIONSHIP BETWEEN PARENTING AND TEST ANXIETY
MURAT MEHMET,GİRGİN BÜYÜKBAYRAKTAR ÇAĞLA,KESİCİ ŞAHİN,BALOĞLU MUSTAFA
|
22 |
ANNE-BABA TUTUMLARI İLE MATEMATİK KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİTHE RELATIONSHIP BETWEEN PARENTING AND MATHEMATICS ANXIETY
GİRGİN BÜYÜKBAYRAKTAR ÇAĞLA,KESİCİ ŞAHİN,BALOĞLU MUSTAFA,MURAT MEHMET
|
23 |
ERKEN DÖNEM UYUMSUZ ŞEMALAR İLE SINAV KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİTHE RELATIONSHIP BETWEEN EARLY MALADAPTIVE SCHEMAS AND TEST ANXIETY
BALOĞLU MUSTAFA,MURAT MEHMET,GİRGİN BÜYÜKBAYRAKTAR ÇAĞLA,KESİCİ ŞAHİN
|
24 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNSANİ DEĞERLERİNİN SOSYALKAYGI DÜZEYLERİNİ YORDAMASI
MURAT MEHMET,KESİCİ ŞAHİN
|
25 |
PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARININ PROBLEMATİK SOSYALNETWORK KULLANIMI YORDAMASI
KESİCİ ŞAHİN,MURAT MEHMET
|
26 |
İnternet Bağımlığı ve Kişilik Özelliklerinin Bazı Sosyo Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
BEŞALTI MEHMET,MURAT MEHMET
|
27 |
Examination of School Principals Leadership Styles According to Emotional Intelligence
MURAT MEHMET,BUĞA AHMET,ATMACA UFUK
|
28 |
PDR LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ SONUÇ BEKLENTİLERİNİN UMUT DÜZEYLERİ İLE İLİŞKİSİ
MURAT MEHMET,ARSLAN ALİ,YAPAN SAADET
|
29 |
ORTAOKUL 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK TERCİHİ YETKİNLİKLERİNİN DÜZEYİ VE BUNU YORDAYAN FAKTÖRLER
MURAT MEHMET,SEVİM FEYZULLAH
|
30 |
Discrimination against Women in Education
MURAT MEHMET
|
31 |
Özel Eğitim Kurumlarında Çalışan Eğitimcilerin Tükenmişlik Düzeylerinin Empatik Eğilim ve Bazı Değişkenlerle Olan İlişkisi
YALÇIN. MİNE, MURAT. MEHMET
|
32 |
İlköğretimde Görev Yapan Öğretmenlerin Duygusal Zeka Düzeyleri ile Çatışma Yönetimi Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BUĞA. AHMET, MURAT. MEHMET
|
33 |
Ortaöğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Duygusal Zekâ Düzeyleri İle Evlilik Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
CİNGİSİZ. NEŞE, MURAT. MEHMET
|
34 |
Effect of Group Psychological Consultation on Anger Management Skills of Secondary School Students
ÇEKİÇ. ALİ, MURAT. MEHMET
|
35 |
Çoklu Zeka Kuramına Göre Geliştirilen Eğitim Durumlarının Yabancı Dil Ağırlıklı Lise 9 Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Dersindeki Başarılarına ve Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi
HAMURLU. KÜRŞAT, MURAT. MEHMET
|
36 |
Gaziantep'teki okullarda çalışan psikolojik danışmanların mesleki sorunlarının incelenmesi
HAMAMCI ZEYNEP, MURAT MEHMET, ÇOBAN AYSEL
|
37 |
Eğitimde Portfolyo Bireysel Gelişim Dosyası Değerlendirme Yöntemi ve Bu Yönteme İlişkin İlköğretim I Kademe Öğretmen ve Yöneticilerinin Görüşleri
AĞCA. BURCU, MURAT. MEHMET
|
38 |
Bir İçerik Analizi Örneği Güzin Abla Köşesine Gelen Mektuplar ve Bu Mektuplara Verilen Yanıtların İncelenmesi
HAMAMCI. ZEYNEP, MURAT. MEHMET, MURAT. YIKILMAZ, ÇEKİÇ, ALİ
|
39 |
Sınıf Öğretmenlerinde 10 Yıllık Hizmet Sürecinde Tükenmişliğin Gelişimine Yönelik Bir Haritalama Çalışması
GÖKÇAKAN. ZAFER, MURAT. MEHMET
|
40 |
Sınıf Öğretmenlerinde Tükenmişliğin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
MURAT. MEHMET, GÖKÇAKAN. ZAFER
|
1 |
Empowering Social Skills of Gifted Students by Inclusive Education
Empowering Social Skills of Gifted Students by Inclusive Education
|
---|---|
2 |
Psikososyal Destek programlarının Desteklenmesi
Proje kapsamında hali hazırda kullanılan Psikososyal Destek programlarında kullanılantravma türlerinin yeniden ele alınarak altı travnma türünde yenilenmiş içeriklerin belirlenerek kitap haline getirilmesi
|
3 |
SODES EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDET VE SALDIRGANLIK KAYNAKLI PROBLEMLERİN ÖNLENMESİ
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ŞİDDETİN AZALTILMASINDAKİ ROLÜNÜN ARTIRILMASI
|
4 |
Combating Child Marriage
UNICEF implements an ”intervention model to prevent child marriages” in Gaziantep and Kilis. The model includes a series of steps to prevent and effectively respond to child marriages.
|
5 |
TURİZM SEKTÖRÜNDE GENÇ İŞ GÜCÜ PROGRAMI
GEÇ İŞ GÜCÜNÜN TURİZM SEKTÖRÜNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
|
6 |
Mesleki Eğitim
Öğretemenlerin Yetiştirilmesi ve İstihtamı İngiltere Örneği
|
7 |
TURİZM SEKTÖRÜNDE KADIN İSTİHDAMININ ARTIRILMASI
GENÇ İŞSİZ KADIN İŞGÜCÜNÜN TURİZME KAZANDIRILMASI
|
8 |
TEMİZ ENERJİ TEKNOLOJİLERİ KURSU
TEMİZ ENERJİ KONULARINDA PROJE HAZIRLAMA
|
9 |
AVRUPADA ALTERNATİF EĞİTİM DURUMLARI
AVRUPADA ALTERNATİF EĞİTİM DURUMLARI
|
1 |
DİYARBAKIR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
REHBER ÖĞRETMEN
|
---|
1 |
Karakter ve Değerler Eğitimi
Yazar Adı: MURAT MEHMET, YILMAZ EMRULLAH
, Yayın Yeri: lisans
|
---|---|
2 |
OPUS
Yazar Adı: EROĞLU SUSRAN ERKAN,BOZGEYİKLİ HASAN,MURAT MEHMET
, Yayın Yeri: ADAMOR Araştırma Danışmanlık Medya Ltd. Şti.
|
3 |
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Yazar Adı: ORAL BEHÇET,ARDIÇ TUNCAY,KARATAŞ KASIM,AKÜZÜM CEMAL,Akpunar Burhan,BALOĞLU MUSTAFA,Canfield Brian,KARA AHMET,NG KOK MUN,Amanullah Muhammad,KESİCİ ŞAHİN,GÜLTEKİN MEHMET,ÇUBUKÇU ZÜHAL,ŞAHİN ÇAVUŞ,GÖNEN SELAHATTİN,GÜVEN MEHMET,KUTLU MUSTAFA,GELİŞLİ YÜCE
, Yayın Yeri: Dergi
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | EB 521 GELİŞİM VE ÖĞRENME | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | GELİŞİM VE ÖĞRENME | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | GELİŞİM VE ÖĞRENME | Türkçe | 3 |
4 | 2017-2018 | EB 521 GELİŞİM VE ÖĞRENME | Türkçe | 3 |
5 | 2017-2018 | EB Doktora Tezi | Türkçe | 1 |
6 | 2013-2014 | EB 521 Gelişim ve Öğrenme | Türkçe | 3 |
7 | 2012-2013 | EB 521 Gelişim ve Öğrenme | Türkçe | 3 |
8 | 2019-2020 | EB 521 Gelişim ve Öğrenme | Türkçe | 1 |
9 | 2021-2022 | EB 698 Doktora Tezi | Türkçe | 3 |
10 | 2021-2022 | RPD 677 Pozitif Psikoloji | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | GERP 404 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 5 |
2 | 2015-2016 | GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI | Türkçe | 3 |
3 | 2015-2016 | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA | Türkçe | 3 |
5 | 2017-2018 | GERP 404 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | EB 589 Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 1 |
7 | 2013-2014 | EB 502 Bireysel Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
8 | 2012-2013 | EB 502 Bireysel Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
9 | 2012-2013 | EB 510 Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
10 | 2011-2012 | EB 510 Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
11 | 2011-2012 | EB 504 Grupla Psikolojik Dan. İlke ve Tek. | Türkçe | 3 |
12 | 2012-2013 | EB 504 Grupla Psikolojik Dan. İlke ve Tek. | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | EB 515 Çocuk ve Ergenlerde Davranışsal Sorunlar ve Başa Çıkma | Türkçe | 3 |
14 | 2018-2019 | İNPİ 507 Çocuk ve Ergen Psikolojisi | Türkçe | 3 |
15 | 2018-2019 | İNPİ 513 Anlaşmazlık Sürecinde Problem Çözme ve Arabuluculuk | Türkçe | 3 |
16 | 2019-2020 | EB 515 Çocuk ve Ergenlerde Davranışsal Sorular ve Başa Çıkma | Türkçe | 1 |
17 | 2019-2020 | EB 598 Yüksek Lisans Tezi | Türkçe | 1 |
18 | 2019-2020 | EB 700 Seminer | Türkçe | 1 |
19 | 2019-2020 | EB 800 Uzmanlık Alanı | Türkçe | 1 |
20 | 2019-2020 | İNPİ 507 Ergen ve Çocuk Psikolojisi | Türkçe | 1 |
21 | 2019-2020 | İNPİ 513 Anlaşmazlık Sürecinde Problem Çözme ve Arabuluculuk | Türkçe | 1 |
22 | 2021-2022 | EB 503 Psikolojik Danışma Müdahale Teknikleri | Türkçe | 3 |
23 | 2021-2022 | EB 507 Çocuk ve Ergen Psikolojisi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | Türkçe | 3 |
2 | 2014-2015 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
3 | 2014-2015 | GERP 206 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
4 | 2014-2015 | GERP 306 PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI | Türkçe | 3 |
5 | 2014-2015 | GERP 308 MESLEKİ REHBERLİK VE DANIŞMA UYGULAMALARI | Türkçe | 5 |
6 | 2015-2016 | GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA | Türkçe | 3 |
7 | 2015-2016 | ALAN ÇALIŞMASI | Türkçe | 3 |
8 | 2015-2016 | İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | PSİKOLOJİYE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
11 | 2016-2017 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
12 | 2017-2018 | GERP 307 Mesleki Rehberlik ve Danışma | Türkçe | 3 |
13 | 2017-2018 | GERP 423 Temel Psikolojik Danışma Becerileri | Türkçe | 3 |
14 | 2017-2018 | GERP 403 Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 4 |
15 | 2017-2018 | GERP 419 Grupla Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | Gelişim Psikolojisi (İlahiyat) | Türkçe | 2 |
17 | 2013-2014 | GERP 308 Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulaması | Türkçe | 5 |
18 | 2013-2014 | GERP 310 Grupla Psikolojik Danışma | Türkçe | 3 |
19 | 2012-2013 | GERP 306 Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
20 | 2011-2012 | GERP 306 Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
21 | 2013-2014 | GERP 306 Psikolojik Danışma Kuramları | Türkçe | 3 |
22 | 2013-2014 | GERP 206 İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
23 | 2018-2019 | GERP 206 İnsan ilişkileri ve iletişim | Türkçe | 3 |
24 | 2018-2019 | EFMB 102 Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 2 |
25 | 2018-2019 | GERP 429 Çocuk ve Ergenlerde Davranışsal Sorunlar | Türkçe | 3 |
26 | 2019-2020 | GEEB 418 Rehberlik | Türkçe | 1 |
27 | 2019-2020 | GERP 403 Bireysel Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
28 | 2019-2020 | GERP 419 Grupla Psiklojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 1 |
29 | 2019-2020 | GERP 305 Kişilik Kuramları | Türkçe | 1 |
30 | 2021-2022 | GEEB 419 Rehberlik | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2021-2022 | PDR 305 Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Ergenlerde okul anlamı, güçlü yönleri kullanma, akran zorbalığı, akademik iyi oluş, öznel iyi oluş arasındaki ilişkilerin incelenmesi | RAMAZAN DEMİR | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Kabul ve kararlılık terapisi ve bilişsel davranışçı terapi temelli psikoeğitim programlarının sınav kaygısına etkisi | SAADET YAPAN | TezMerkezi | 2021 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Ebeveyn olan öğretmenlerin dijital ebeveynlik farkındalıkları ile dijital bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi | CEBRAİL URTEKİN | TezMerkezi | 2024 |
2 | Devam Ediyor | OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ MESLEKİ DOYUMLARI VE PSİKOLOJİK İYİ OLUŞLARINDA STRESLE BAŞA ÇIKMANIN ARACI ROLÜ | DUYGU ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Okul psikolojik danışmanlarının mesleki doyumları ve psikolojik iyi oluşlarında stresle başa çıkmanın aracı rolü | DUYGU ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Psikolojik danışmanlarda dijital bağımlılık düzeyi ile genel erteleme eğilimi ilişkisi | RÜMEYSA ALVAR | TezMerkezi | 2024 |
5 | Devam Ediyor | Z KUŞAĞI OLAN VE OLMAYAN ANNELERİN EBEVEYN DAVRANIŞLARI İLE EBEVEYNLİK STRESİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE İÇİNDE BULUNDUKLARI KUŞAĞIN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ | MUHAMMET ZOBA | TezMerkezi | 2024 |
6 | Tamamlandı | Kahramanmaraş merkezli depremleri yaşayan öğretmenlerin kendini toparlama gücünün incelenmesi | NİDA DEMİRDÖĞEN | TezMerkezi | 2024 |
7 | Tamamlandı | Öğretmenlerin proaktif kişilik, psikolojik iyi oluş ve mesleki doyum düzeylerinin çeşitli demografik değişkenler bakımından incelenmesi | SERVET UYGUN | TezMerkezi | 2023 |
8 | Tamamlandı | LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL ESNEKLİK, ÖZ ANLAYIŞ VE GENEL ÖZ YETERLİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | HİLAL ATEŞ | TezMerkezi | 2022 |
9 | Tamamlandı | Genç yetişkinlerde öz-şefkatin yordayıcıları: Algılanan sosyal destek ve çocukluk örselenme yaşantıları | AYŞEGÜL İMİROĞLU | TezMerkezi | 2022 |
10 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının bilişsel esneklikleri ile yılmazlık düzeyleri arasındaki ilişkide bilişsel duygu düzenleme stratejilerinin aracı rolü | SÜMEYYE HATUN TAŞDEMİR | TezMerkezi | 2021 |
11 | Tamamlandı | Türk ve yabancı öğrencilerin üniversiteye uyum süreçlerinin incelenmesi: Nitel bir araştırma | BANU ALTUN | TezMerkezi | 2021 |
12 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin olumsuz otomatik düşünceleriyle yaşam doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi | BÜŞRA NACAR GÜL | TezMerkezi | 2021 |
13 | Tamamlandı | Ergenlerde algılanan anne baba davranışlarıyla akran ilişkileri arasında özerkliğin aracı rolü | FATMA AKIN GÖKALP | TezMerkezi | 2020 |
14 | Tamamlandı | Ergenlerde madde bağımlılığından korunmaya ilişkin özyeterlik ile akran baskısı, kendini ifade edebilme becerisi ve psikolojik sağlamlık arasındaki ilişki | EMRAH TİLİM | TezMerkezi | 2019 |
15 | Tamamlandı | Narsistik kişilik özellikleri ile affedicilik arasındaki ilişki: Bağlanma stillerinin aracı rolü | SEDA SEZER | TezMerkezi | 2019 |
16 | Tamamlandı | Ergenlerde akran zorbalığı, internet bağımlılığı ve duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | MEHMET FEYZİ SEZEN | TezMerkezi | 2018 |
17 | Tamamlandı | Öğretmen adaylarının mutluluk, iyimserlik, yaşam anlamı ve yaşam doyumlarının incelenmesi | RAMAZAN DEMİR | TezMerkezi | 2017 |
18 | Tamamlandı | Ergenlerde internet bağımlılığı ve kişilik özelliklerinin bazı sosyo-demografik özelliklere göre incelenmesi | MEHMET BEŞALTI | TezMerkezi | 2016 |
19 | Tamamlandı | 7.ve 8. sınıf öğrencilerinin meslek kararı verme davranışlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi | FEYZULLAH SEVİM | TezMerkezi | 2016 |
20 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinin kişilerarası ilişkilerle ilgili bilişsel çarpıtmaları ve saldırganlık tepkileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | EROL UĞUR | TezMerkezi | 2013 |
21 | Tamamlandı | İlköğretim öğretmenlerinin duygusal zeka düzeyleri ile yaşadıkları psikolojik yıldırma (Mobbing) arasındaki ilişki üzerine bir araştırma | SÜMEYYE ERDEMİR | TezMerkezi | 2013 |
22 | Tamamlandı | Lise öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının karar verme stilleri ile ilişkisi | ALİ ARSLAN | TezMerkezi | 2013 |
23 | Tamamlandı | Gaziantep Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencilerinin şiddete yönelik bakışları | CANAN BİRİMOĞLU | TezMerkezi | 2012 |
24 | Tamamlandı | Genel lise 9. sınıf öğrencilerinin, bazı değişkenlere ve sürekli kaygı durumlarına göre saldırganlık düzeylerinin incelenmesi | ERDAL KILINÇ | TezMerkezi | 2012 |
25 | Tamamlandı | Özel eğitim kurumlarında çalışan eğitimcilerin tükenmişlik düzeylerinin empatik eğilim ve bazı değişkenler ile olan ilişkisi | MİNE YALÇIN | TezMerkezi | 2011 |
26 | Tamamlandı | Rehber öğretmenlerin algıladığı yıldırma davranışlarının incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | MÜRŞİDE EMİROĞLU | TezMerkezi | 2011 |
27 | Tamamlandı | İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin duygusal zekâ düzeyleri ile çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | AHMET BUĞA | TezMerkezi | 2010 |
28 | Tamamlandı | Ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin duygusal zekâları ile evlilik doyumları arasındaki ilişki | NEŞE CİNGİSİZ | TezMerkezi | 2010 |
29 | Tamamlandı | Grupla psikolojik danışmanın ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin öfke ile başa çıkabilme becerilerine etkisi | ALİ ÇEKİÇ | TezMerkezi | 2009 |
30 | Tamamlandı | İlköğretim 3. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama becerilerini etkileyen ekonomik ve demografik faktörler | ESRA SABAK KALDAN | TezMerkezi | 2007 |
31 | Tamamlandı | Çoklu zekâ kuramına göre geliştirilen eğitim durumlarının yabancı dil ağırlıklı lise 9. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersindeki başarılarına ve derse ilişkin tutumlarına etkisi | MEHMET KÜRŞAT HAMURLU | TezMerkezi | 2007 |
32 | Tamamlandı | İlköğretim okulu yöneticilerinin iş doyumları ile örgütsel stres kaynakları arasındaki ilişki (Gaziantep örneği) | ZEYNEP YILMAZ | TezMerkezi | 2007 |
33 | Tamamlandı | E-eğitim ve örgün eğitimin üniversite öğrencilerinin akademik başarıları ve bilgisayar kullanabilme becerileri üzerine etkilerinin karşılaştırılması | MUSTAFA MEDET | TezMerkezi | 2006 |
34 | Tamamlandı | İlköğretim 5. sınıf fen bilgisi derslerinde öğretim materyalleri kullanımının öğrenci başarısına etkisi | CEYHUN MEMİŞ | TezMerkezi | 2004 |
1 |
ÖĞRENCİ SERVİSİ ŞOFÖRLERİNİN AKREDİTASYONU
Gaziantep İlinde görev yapan öğrenci servisi şoförlerine yönelik, öfke kontrolü, kriz yönetimi, iletişim ve beden dili gibi konularda eğitim sertifikası programı düzenlenmesi (Toplam=1800 kişi)
|
---|---|
2 |
Bilim Söyleşileri TUBiTAK
Anne baba çocuk ilişlileri ve iletişimi
|
3 |
PICTES
SINIFINDA SURİYELİ ÖĞRENCİ OLANA ÖĞRETMENLERİN EĞİTİMİ
|
4 |
Düşünceni Değiştir Hayatın Değişsin
Düşünce sisteminin insanın dayranışlarını ve duygularını nasıl etkilediği konusunda farkındalık kazandırmak
|
1 |
Türkiye Bilişsel Davranışçı Terapi Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2016 |
---|---|
2 |
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği
Üye Bilimsel Kuruluş 2000 |
1 |
PICTES
Etkinlik Yeri: ANTALYA
|
---|