GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile öğretmenlerin sosyal sermaye düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | OĞUZ KAYA | TezMerkezi | 2020 |
2 | Tamamlandı | Resmi ve özel ortaöğretim okullarında kurumsallaşma | MEVLÜT KARA | TezMerkezi | 2018 |
3 | Tamamlandı | Öğretmenlerin mesleki gelişimine ilişkin bir model geliştirme çalışması | ZAKİR ELÇİÇEK | TezMerkezi | 2016 |
4 | Tamamlandı | Öğretmenlerin kültürel sermaye yeterliklerinin incelenmesi | YUNUS EMRE AVCI | TezMerkezi | 2015 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Okul Yöneticilerinin Dijital Liderlik Düzeyleri İle Öğretmenlerin Dijital Bilgeliğe İlişkin Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | ZELİHA SERİCİK | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin sosyal adalet liderliği ile okul kültürü arasındaki ilişki | HASAN KAPLAN | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri ile öz liderlik becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | TUĞBA DEMİR | TezMerkezi | 2023 |
4 | Devam Ediyor | Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışları İle Öğretmen Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | MEHMET ÖZYİĞİT | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | İlkokul öğretmenlerinin öğretim sürecindeki zaman yönetimi becerileri | TEVFİK GELEN | TezMerkezi | 2021 |
6 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin ve okulöncesi öğretmenlerinin okulöncesi eğitimine yönelik metaforik algılarının karşılaştırılması | ABDURRAHMAN UÇAR | TezMerkezi | 2021 |
7 | Tamamlandı | İlkokul yönetici ve öğretmenlerinin görüşlerine göre ilkokulların yönetişim düzeylerinin incelenmesi | BAYRAM GÜL | TezMerkezi | 2019 |
8 | Tamamlandı | Öğretmenlerin psikolojik sermaye ile örgütsel vatandaşlık davranışı algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi | OSMAN KABASİN | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinin algılarına göre (TEOG) sınav başarısını etkileyen sosyo-kültürel ekolojinin incelenmesi: Gaziantep, Şahinbey örneği | GÜL HAN | TezMerkezi | 2019 |
10 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin denetim rollerine ilişkin öğretmen algılarının incelenmesi (Şanlıurfa ili örneği) | SEMRA TEMİZ | TezMerkezi | 2018 |
11 | Tamamlandı | Ortaokul öğretmenlerinin öğretmen liderliği davranışlarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi | GÖNÜL UZEL ELMAS | TezMerkezi | 2018 |
12 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin psikolojik iyi olma düzeyleri ile tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi | MELEK KELEŞ | TezMerkezi | 2018 |
13 | Tamamlandı | İlköğretim okul müdürlerinin öğretmenler tarafından algılanan liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi (Gaziantep ili örneği) | MUSTAFA ERTÜRK | TezMerkezi | 2014 |
14 | Tamamlandı | İlköğretim okulu yönetici ve öğretmenlerinin örgütsel yaratıcılık algılarının incelenmesi: Gaziantep Nizip örneği | MÜSLÜM EROĞLU | TezMerkezi | 2014 |
15 | Tamamlandı | İlkokul ve ortaokullarda görevli öğretmenlerin örgütsel adalet ve örgütsel bağlılık algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Şahinbey / Gaziantep örneği | DURDANE GÖK | TezMerkezi | 2014 |
16 | Tamamlandı | İlköğretim okullarında görevli öğretmenlerin örgütsel sinizm düzeyleri ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi | MUSTAFA KILIÇ | TezMerkezi | 2013 |
17 | Tamamlandı | İlköğretim okullarında görevli öğretmenlerin okula güven ile iş doyumlarının incelenmesi: Gaziantep ili örneği | CUMALİ TEKİN | TezMerkezi | 2013 |
18 | Tamamlandı | İlköğretim okul müdürlerinin öğretmenler tarafından algılanan yönetici becerileri ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki | NECATİ ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2012 |