GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Çocuklarda Dikkat Güçlendirme Egzersizleri
Yazar(lar): TANRIKULU İBRAHİM, ÖZTÜRK SELVİ |
---|---|
2 |
Çocuklar İçin Hızlı Okuma ve Anlama -Odaklanma Egzersizleri
Yazar(lar): TANRIKULU İBRAHİM, ÖZTÜRK SELVİ |
3 |
Teknoloji destekli öğretim: Güncel gelişmeler
Bölüm Adı: Öğretim sürecinde siber zorbalık ve baş etme yolları |
4 |
4 ADIMDA ZAMANI ETKİLİ KULLANMAK
Yazar(lar): TANRIKULU İBRAHİM, ALPASLAN AHMET |
5 |
Siber Zorbalık
Bölüm Adı: Siber Zorbalık ve Kavramsal Konular |
6 |
Siber Zorbalık
Bölüm Adı: Ulusal Siber Zorbalık Alanyazının Güncel Durumuve Geleceğe Yönelik Öneriler |
7 |
Reducing cyberbullying in schools, International evidence-based best practices
Bölüm Adı: Technological solutions for cyberbullying |
8 |
Kişilik kuramları-Gerçek yaşamdan kişilik analizi örnekleriyle
Bölüm Adı: Sosyal öğrenme kuramı: Albert Bandura |
9 |
A social ecological approach to cyberbullying
Bölüm Adı: Gender differences in cyber bullying perpetration: The role of moral disengagement and aggression |
1 |
Türkiye’de Çevrimiçi Psikolojik Danışma:
Sistematik Bir Alanyazın Taraması
TANRIKULU İBRAHİM,Aslan Cömert Şebnem,Korkmaz Kübra
|
---|---|
2 |
Exploring the Potential Impact of Training on Short-Term Quality of Life and Stress of Parents of Children with Autism: The Integrative Parents’ Autism Training Module
Mavroeidi Nikoletta,Sifnaios Christos,Ntinou Ariadne,Iatrou Giorgos,Konstantakopoulou Olympia,Martínez María Merino,Nucifora Martina,TANRIKULU İBRAHİM,Vadolas Antonios
|
3 |
Motives Behind Cyberbullying Perpetration: A Test of Uses and Gratifications Theory
TANRIKULU İBRAHİM,ERDUR BAKER ÖZGÜR
|
4 |
Psychometric properties of a cyberbullying inventory for university students
TANRIKULU İBRAHİM,ERDUR BAKER ÖZGÜR
|
5 |
Okul Öncesi Dönemde Akran Zorbalığında Bireysel ve Okulla İlgili Değişkenlerin İncelenmesi
TANRIKULU İBRAHİM, Besnili Zeynep Nur, KANDEMİR ÖZDİNÇ NASİBE
|
6 |
Development and validation of the preschool peer bullying scale-teacher form
TANRIKULU İBRAHİM, Besnili Zeynep Nur
|
7 |
Motives Behind Cyberbullying Perpetration: A Test of Uses and Gratifications Theory
TANRIKULU İBRAHİM,ERDUR BAKER ÖZGÜR
|
8 |
Okul Çağındaki Çocuklar Siber Zorbalık Yapmayı Nasıl Öğreniyorlar?
TANRIKULU İBRAHİM
|
9 |
Teacher reports on early childhood bullying: how often, who, what, when and where
TANRIKULU İBRAHİM
|
10 |
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARI İÇİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİ DEĞERLENDİRME: AMAÇLAR,
TANRIKULU İBRAHİM
|
11 |
Cyberbullying prevention and intervention programs in schools: A systematic review
TANRIKULU İBRAHİM
|
12 |
Cyberbullying Prevention and Intervention Programs: A National Systematic Review
TANRIKULU İBRAHİM,TOPCU ÇİĞDEM
|
13 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin kariyer gelişimi ihtiyaçlarının incelenmesi
GÜNERİ OYA,OWEN JR DEAN J,TANRIKULU İBRAHİM,DOLUNAY FEVZİYE,BÜYÜKGÖZE KAVAS AYŞENUR
|
14 |
Sibling Bullying Perpetration Associations With Gender Grade Peer Perpetration Trait Anger and Moral Disengagement
TANRIKULU İBRAHİM,Campbell Marilyn
|
15 |
Correlates of traditional bullying and cyberbullying perpetration among Australian students
TANRIKULU İBRAHİM,Campbell Marilyn
|
16 |
Misuse of ICTs among Turkish children and youth A study on newspaper reports
TANRIKULU İBRAHİM,AKBABA ALTUN SADEGÜL,ERDUR BAKER ÖZGÜR,GÜNERİ OYA
|
17 |
Cyber bullying in Turkey Its correlates and links to depressive symptoms
ERDUR BAKER ÖZGÜR,TANRIKULU İBRAHİM
|
1 |
Suriyeli Öğrencilerin Psikolojik Sorunlarına Yönelik ÖğretmenGörüşleri
Şahin Sercan,TANRIKULU İBRAHİM
|
---|---|
2 |
Okul Öncesi Akran Zorbalığı ve Yaş Grubuna Göre Farklar
Besnili Zeynep Nur,TANRIKULU İBRAHİM
|
3 |
The validity and the reliability of the pre-school peer bullying scale teacher-form
Besnili Zeynep Nur,TANRIKULU İBRAHİM
|
4 |
Öğretmen Gözüyle Okul Öncesi Dönemde Akran Zorbalığının Doğası ve Görünümü
Besnili Zeynep Nur,TANRIKULU İBRAHİM
|
5 |
Investigation of the relationship between irrational beliefs about parenting, the child-parent realtionship and mental health
ÇEKİÇ ALİ,BUĞA AHMET,TÜRK FULYA,TANRIKULU İBRAHİM,HAMAMCI ZEYNEP,DUY BAKİ
|
6 |
Pyschometric properties of the Turkish Form of the Alabama Parenting Questionnaire
ÇEKİÇ ALİ,TANRIKULU İBRAHİM,BUĞA AHMET,TÜRK FULYA,HAMAMCI ZEYNEP
|
7 |
Cyberbullying prevention and intervention: Technological Solutions
TOPCU ÇİĞDEM,TANRIKULU İBRAHİM
|
8 |
Preventing and Intervening In Cyberbullying In Schools: A Systematic Review
TANRIKULU İBRAHİM,TOPCU ÇİĞDEM
|
9 |
TÜRKİYE DE GELİŞTİRİLMİŞ SİBER ZORBALIK ÖNLEME VE MÜDAHALE PROGRAMLARI BİR TARAMA ÇALIŞMASI
TOPCU ÇİĞDEM,TANRIKULU İBRAHİM
|
10 |
Development and Validation of the Cyber Bullying Perpetration Motives Scale
TANRIKULU İBRAHİM,ERDUR BAKER ÖZGÜR
|
11 |
Revised Cyber Bullying Inventory for University Students A Study of Validity and Reliability
TANRIKULU İBRAHİM,ERDUR BAKER ÖZGÜR
|
12 |
Moral disengagement in cyberbullying perpetration The role of gender
TANRIKULU İBRAHİM,ERDUR BAKER ÖZGÜR
|
13 |
Self-help books and bibliotherapy: Reflections for Turkey
TANRIKULU İBRAHİM
|
14 |
Cyber bullying and risky Internet use among university students
ERDUR BAKER ÖZGÜR,TANRIKULU İBRAHİM
|
15 |
Examination of Informed Consent in Masters and Doctorate Theses of Educational Sciences
ÖNEN ÖZGÜR,TANRIKULU İBRAHİM
|
16 |
Psychological consequences of cyber bullying experiences among Turkish secondary school children
ERDUR BAKER ÖZGÜR,TANRIKULU İBRAHİM
|
17 |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kariyer Gelişimi İhytiyaçlarının İncelenmesi
GÜNERİ OYA,OWEN JR DEAN J,TANRIKULU İBRAHİM,DOLUNAY FEVZİYE,BÜYÜKGÖZE KAVAS AYŞENUR
|
18 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin kötüye kullanımının yazılı basında temsili
TANRIKULU İBRAHİM,ERDUR BAKER ÖZGÜR,GÜNERİ OYA,AKBABA ALTUN SADEGÜL
|
19 |
Counselors-in-training students’ attitudes towards online counseling
TANRIKULU İBRAHİM
|
1 |
Zorlayıcı Yaşam Olayları Projesi- Okullar için Siber Zorbalığa Yönelik Farkındalık ve Baş Etme Konularında İçerik Üretimi
Siber Zorbalığa Yönelik Farkındalık ve Baş Etme
|
---|---|
2 |
Integrative Parents' Autism Training
|
3 |
Üniversite öğrencileri arasında siber zorbalığın görünümleri ve psikolojik etkileri
|
1 |
Queensland University of Technology
Araştırmacı
|
---|
1 |
International Journal of Bullying Prevention
Yazar Adı: TANRIKULU İBRAHİM
, Yayın Yeri: Springer
|
---|---|
2 |
Journal of Psychologists and Counsellors in Schools
Yazar Adı: TANRIKULU İBRAHİM
, Yayın Yeri: Journal of Psychologists and Counsellors in Schools
|
3 |
Siber Zorbalık
Yazar Adı: TANRIKULU İBRAHİM
, Yayın Yeri: Anı Yayıncılık
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Davranış Bilimlerine Giriş | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | Bireyi Tanıma Teknikleri(PDR) | Türkçe | 3 |
3 | 2016-2017 | İnsan İlişkileri ve İletişim Becerileri(inpi) | Türkçe | 3 |
4 | 2016-2017 | Bireyi Tanıma Teknikleri(PDR) | Türkçe | 3 |
5 | 2016-2017 | Örgütlerle İletişim(eypte uzaktan) | Türkçe | 3 |
6 | 2016-2017 | Araştırma Yöntemleri(Eğit. Bil.) | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | İnsan İlişkileri ve İletişim Becerileri(inpi) | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | Bireyi Tanıma Teknikleri(PDR) | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | Aile Danışmanlığı(PDR) | Türkçe | 3 |
10 | 2016-2017 | Örgütlerde İletişim(Uzaktan) | Türkçe | 1 |
11 | 2016-2017 | Bil. Araş. yön. Ve Et. | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları(RPD) | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | Yaş. Dö. ve uy. prob(inpi) | Türkçe | 3 |
14 | 2018-2019 | Grup Dinamiği ve Grup İçi İlişkiler(inpi) | Türkçe | 3 |
15 | 2018-2019 | Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları(RPD) | Türkçe | 3 |
16 | 2018-2019 | Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması(RPD) | Türkçe | 3 |
17 | 2018-2019 | Genel Psikoloji(inpi) | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2015-2016 | Eğitim Psikolojisi | Türkçe | 3 |
2 | 2015-2016 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması | Türkçe | 1 |
3 | 2015-2016 | Çocuk ve Ergen Davranış Bozuklukları(Sınıf Öğretmenliği) | Türkçe | 2 |
4 | 2015-2016 | Etkili İletişim Becerileri(Matematik Öğretmenliği) | Türkçe | 3 |
5 | 2015-2016 | Toplumsal Duyarlılık Projesi | Türkçe | 1 |
6 | 2015-2016 | Öğrenme Psikolojisi | Türkçe | 3 |
7 | 2016-2017 | Uzmanlık Alanı(Eğit. Bil) | Türkçe | 3 |
8 | 2016-2017 | Fizyolojik Psikoloji(Eğit. Bil.) | Türkçe | 3 |
9 | 2016-2017 | Toplumsal Duyarlılık Projesi | Türkçe | 1 |
10 | 2016-2017 | Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamaları | Türkçe | 1 |
11 | 2016-2017 | Rehberlik(İngilizce) | Türkçe | 3 |
12 | 2016-2017 | Psikolojiye Giriş(Sosyoloji) | Türkçe | 4 |
13 | 2016-2017 | Psikolojiye Giriş(Felsefe) | Türkçe | 4 |
14 | 2016-2017 | Seminer(Eğit. Bil.) | Türkçe | 2 |
15 | 2016-2017 | Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamaları(Eğit. Bil.) | Türkçe | 4 |
16 | 2016-2017 | Uzmanlık Alanı(Eğit. Bil.) | Türkçe | 4 |
17 | 2016-2017 | Eğitim Psikolojisi(Besyo) | Türkçe | 3 |
18 | 2016-2017 | Psikoloji Tarihi(Eğit. Bil.) | Türkçe | 3 |
19 | 2016-2017 | Rehberlik ve Psikolojik Alan Çalışması(Eğit. Bil.) | Türkçe | 1 |
20 | 2016-2017 | Kurum Deneyimi(Eğit. Bil.) | Türkçe | 1 |
21 | 2016-2017 | Okullarda Gözlem(Eğit. Bil.) | Türkçe | 2 |
22 | 2016-2017 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulamarı(Eğit. Bil.) | Türkçe | 1 |
23 | 2016-2017 | Psikolojik Danışma Kuranları(Eğit. Bil.) | Türkçe | 3 |
24 | 2016-2017 | Eğitim Psikolojisi(İngilizce) | Türkçe | 3 |
25 | 2016-2017 | Okullarda Gözlem(Eğit. Bil.) | Türkçe | 2 |
26 | 2016-2017 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulamaları(Eğit. Bil.) | Türkçe | 4 |
27 | 2016-2017 | Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması(Eğit. Bil.) | Türkçe | 4 |
28 | 2016-2017 | Kurum Deneyimi(Eğit. Bil.) | Türkçe | 4 |
29 | 2018-2019 | Uzmanlık Alanı(Eğit. Bil.) | Türkçe | 4 |
30 | 2018-2019 | Eğitim Psikolojisi(Fen Edebiyat) | Türkçe | 4 |
31 | 2018-2019 | Rehberlik(Matematik) | Türkçe | 3 |
32 | 2018-2019 | Rehberlik(İngilizce) | Türkçe | 3 |
33 | 2018-2019 | Sağlık Hizmetlerinde Psikolojik Danışma ve Rehberlik | Türkçe | 3 |
34 | 2018-2019 | Bireyle Psikolojik Danışma Uygulaması | Türkçe | 4 |
35 | 2018-2019 | Seminer | Türkçe | 2 |
36 | 2018-2019 | Uzmanlık Alanı(Eğit. Bil.) | Türkçe | 4 |
37 | 2018-2019 | Mesleki Rehberlik ve Danışma Uygulamaları(Rehberlik) | Türkçe | 4 |
38 | 2018-2019 | Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması(Rehberlik) | Türkçe | 4 |
39 | 2018-2019 | Öğrenme Psikolojisi(RPD) | Türkçe | 3 |
40 | 2018-2019 | Psikoloji Tarihi(RPD) | Türkçe | 3 |
41 | 2018-2019 | Eğitim Psikolojisi(Türkçe) | Türkçe | 2 |
42 | 2018-2019 | Eğitim Psikolojisi(İngilizce) | Türkçe | 2 |
43 | 2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması(Türkçe) | Türkçe | 2 |
44 | 2018-2019 | Psikolojik Danışma Kuramları(RPD) | Türkçe | 3 |
45 | 2018-2019 | Kurum Deneyimi(Rehberlik) | Türkçe | 4 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Ortaokul çağında depresyon, kaygı ve benlik saygısı düzeylerinin kardeş zorbalığını yordayıcı rolleri | BETÜL KAVUNCU | TezMerkezi | 2025 |
2 | Devam Ediyor | İlişkisel Saldırganlık Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | BÜŞRA KABAK | TezMerkezi | 2024 |
3 | Tamamlandı | Ortaokul öğrencilerinde kardeş zorbalığı, akran zorbalığı ve siber zorbalık: Bir yapısal eşitlik model testi | FURKAN SAFA BELEN | TezMerkezi | 2024 |
4 | Tamamlandı | Okul öncesi dönemde akran zorbalığını gölge oyunu temelli önleme programı | DİDEM DEMİR | TezMerkezi | 2023 |
5 | Tamamlandı | Okul öncesi dönemde akran zorbalığı: Öğretmenlere ilişkin değişkenlerin yordayıcılığının incelenmesi | NAGİHAN ELDEŞ | TezMerkezi | 2023 |
6 | Tamamlandı | Lise öğrencileri için çok boyutlu zorbalık ölçeği: Bir ölçek geliştirme çalışması | SÜLEYMAN EZİN | TezMerkezi | 2023 |
7 | Tamamlandı | Üniversite öğrencileri arasında ders dışı etkinliklere katılımın siber zorbalık deneyimlerini yordayıcılığı | MEHMET ARSLAN | TezMerkezi | 2022 |
8 | Tamamlandı | Okulda zorbalık ölçeği: Geçerli ve güvenilir bir ölçek geliştirme çalışması | FEYZULLAH ÇETİNKAYA | TezMerkezi | 2022 |
9 | Tamamlandı | İlkokul öğrencileri için kapsamlı bir zorbalık ölçeği geliştirme çalışması | HASAN TEZCAN | TezMerkezi | 2022 |
10 | Tamamlandı | Kardeş zorbalığının ilkokul öğrencileri arasındaki görünümü | SİBEL PEKİN GÜNEŞ | TezMerkezi | 2022 |
11 | Tamamlandı | Riskli sağlık davranışlarının ve uyku problemlerinin akran zorbalığını açıklayıcı rolleri | EMİNE ASLAN | TezMerkezi | 2020 |
12 | Tamamlandı | Okul öncesi akran zorbalığı ölçeği öğretmen formu: Bir ölçek geliştirme çalışması | ZEYNEP NUR BESNİLİ | TezMerkezi | 2019 |
1 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi’nde hakem.
Ulusal bilimsel dergide hakemlik.
|
---|---|
2 |
Bilişsel Davranışçı Terapi Eğitimi
Bilişsel Davranışçı Terapi Eğitimi başlangıç seviyesi sertifikası.
|
3 |
Okulda Şiddet Dergisi’nde (Journal of School Violence) hakem.
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
4 |
Okul öncesi dönemde akran zorbaliği: Yayginliği, doğasi ve etkileri. (Poster bildiri)
Yüksek lisans öğrencim Zeynep Nur Kutlu ile 14. PDR Öğrencileri Kongresi’nde sunulan poster bildiri.
|
5 |
Ev İçerisinde Çocuklara Yönelik Şiddet ve Ev İçerisinde Mahremiyet
Gaziantep Üniversitesi Gaziantep. Anne Çocuk Eğitim Vakfı (AÇEV) gönüllülerine “Ev İçerisinde Çocuklara Yönelik Şiddet ve Ev İçerisinde Mahremiyet” konulu seminer.
|
6 |
Okul Ortamında Şiddeti Önleme” konulu seminer.
Gaziantep Mustafa Marangoz İlkokulu’nda sınıf öğretmenlerine “Okul Ortamında Şiddeti Önleme” konulu seminer.
|
7 |
Okul Psikologları ve Psikolojik Danışmanları Dergisi’nde (Journal of Psychologists and Counsellors in Schools) hakem.
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
8 |
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi’nde hakem.
Ulusal bilimsel dergide hakemlik.
|
9 |
Trafikte Öfke Kontrolü
Gaziantep Üniversitesi. Otobüs şoförlerine “Trafikte Öfke Kontrolü” konulu seminer.
|
10 |
Çocuk ve Gençlik Araştırmaları İnceleme Dergisi’nde (Children and Youth Services Review) hakem
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
11 |
Okulda Şiddet Dergisi’nde (Journal of School Violence) hakem.
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
12 |
Çocuk ve Gençlik Araştırmaları İnceleme Dergisi’nde (Children and Youth Services Review) hakem
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
13 |
Ortaokul Öğrencisi ve Oyun
Gaziantep Mehmet Görmez İmam Hatip Ortaokulu’nda branş öğretmenlerine “Ortaokul Öğrencisi ve Oyun” konulu seminer.
|
14 |
Üniversiteye Uyum Süreci
Gaziantep Nilüfer Erkek Yurdu’nda birinci sınıf öğrencilerine “Üniversiteye Uyum Süreci” konulu seminer.
|
15 |
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi’nde (Journal of Qualitative Research in Education) hakem.
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
16 |
Çocuk ve Gençlik Araştırmaları İnceleme Dergisi’nde (Children and Youth Services Review) hakem
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
17 |
Sınav kaygısıyla baş etme
Nurel Enver Taner Ortaokulu, Gaziantep. TEOG’a girecek sekizinci sınıf öğrencilerine “Sınav kaygısıyla baş etme” semineri.
|
18 |
Kardeş İlişkileri ve Ebeveyne Düşen Görevler
Gaziantep Mustafa Marangoz İlkokulu’nda Velilere Aile Seminerleri kapsamında “Kardeş İlişkileri ve Ebeveyne Düşen Görevler” konulu seminer.
|
19 |
Okul Psikologları ve Psikolojik Danışmanları Dergisi’nde (Journal of Psychologists and Counsellors in Schools) hakem.
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
20 |
Öğretmenin kendini ve öğrenciyi tanıması
Simya Koleji, Kahramanmaraş. Kurum öğretmenlerine “Öğretmenin kendini ve öğrenciyi tanımlaması” semineri.
|
21 |
More than half of Irish primary schools aware of homophobic bullying in classrooms. By Ralph Riegel. The Independent, Ireland.
http://www.independent.ie/irish-news/education/more-than-half-of-irish-primary-schools- aware-of-homophobic-bullying-in-classrooms-34783668.html
|
22 |
Uluslararası Zorbalığı Önleme Dergisi’nde (International Journal of Bullying Prevention) hakem.
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
23 |
2019 Dünya Zorbalığı Önleme Forumu-World Anti-Bullying Forum 2019
Dünya Zorbalığı Önleme Forumu, Kongre Bilim Kurulu Üyesi .
|
24 |
Kampf der Geschwister [Kardeş Savaşı]. Von Fanny Jimenezile Mülakat. Welt am Sonntag [Die Welt Gazetesi, PazarEki], Die Welt [Die WeltGazetesi], Almanya.
http://www.welt.de/print/wams/wissen/article132921597/Kampf-der-Geschwister.html
|
25 |
Psikolojik danışmada sistematik soru sorma
1-3 Aralık’xxta Gaziantep’xxte düzenlenen 6. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi’xxnde Nilüfer Koçtürk tarafından yapılan ”Psikolojik danışmada sistematik soru sorma” başlıklı çalıştaya katıldım.
|
26 |
VI. PDR Uygulamaları Kongresi
VI. PDR Uygulamaları Kongresi, Kongre Düzenleme Kurulu Üyesi .
|
27 |
Cinsel istismar ve mağdur çocuklara yaklaşım
1-3 Aralık’xxta Gaziantep’xxte düzenlenen 6. Ulusal PDR Uygulamaları Kongresi’xxnde Nilüfer Koçtürk tarafından yapılan ”Cinsel istismar ve mağdur çocuklara yaklaşım” başlıklı çalıştaya katıldım.
|
28 |
Genetik Psikoloji Dergisi’nde (The Journal of Genetic Psychology) hakem.
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
29 |
Agresif Davranışlar Dergisi’nde (Aggressive Behavior) hakem.
Uluslararası bilimsel dergide hakemlik.
|
30 |
Öfke ve Öfke ile Başa Çıkma Becerileri
Gaziantep Şehitkamil Belediyesi’nde. Belediyenin personeline “Öfke ve Öfke ile Başa Çıkma Becerileri” konulu seminer.
|
31 |
Siber zorbalığın 5N 1K’sı. n’den N’ye Gezinti İstatistik Dergisi, 1(6), 14-17.
n’den N’ye Gezinti İstatistik Dergisi’xxe siber zorbalık hakkında temel bilgilerin paylaşıldığı bir deneme yazısı.
|
32 |
Güvenli İnternet uygulaması: İnternette Yeni Dönem. n’den N’ye Gezinti İstatistik Dergisi, 1(6), 22-23.
n’den N’ye Gezinti İstatistik Dergisi’xxne güvenli internet uygulaması hakkında deneme yazısı.
|
1 |
Uluslararası Zorbalığı Önleme Birliği-International Bullying Prevention Association (IBPA) (Michigan-Amerika)
Üye Bilimsel Kuruluş 2017 |
---|---|
2 |
Zorbalık Araştırmaları Ağı-Bullying Research Network (Nebreska-Amerika)
Üye Bilimsel Kuruluş 2017 |
3 |
Kognitif ve Davranış Terapileri Derneği (İstanbul-Türkiye)
Üye Bilimsel Kuruluş 2017 |
4 |
Zorbalığı Önleme, Araştırma ve Kaynak Sağlama Merkezi- Anti-Bullying Research and Resource Centre (ABC) (Dublin-İrlanda)
Üye Bilimsel Kuruluş 2016 |
5 |
Türk PDR Derneği (Ankara-Türkiye)
Üye Bilimsel Kuruluş 2009 |