GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ
1 |
THE FUTURE OF FOREIGN LANGUAGE EDUCATION: INNOVATIONS IN DIFFERENT MODES OF TEACHING
Bölüm Adı: BRIDGING PERCEPTION AND PRACTICE: THE POWER OF MOTIVATIONAL STRATEGIES IN LANGUAGE EDUCATION |
---|---|
2 |
CURRENT STUDIES IN FOREIGN LANGUAGE EDUCATION
Bölüm Adı: CURRENT VIEWS AND PRACTICES IN TEACHING PRAGMATICS |
3 |
Conversation Analytic Perspectives on English Language Learning, Teaching, and Testing in Global Contexts. Bristol: Multilingual Matters
Bölüm Adı: EFL Trainee Teachers ‘Orientations to Students ‘Non-understanding: A Focus on Task Instructions |
1 |
The effects of accessing L1 versus L2 definitional glosses on L2 learners reading comprehension and vocabulary learning
ARPACI DİLARA
|
---|---|
2 |
Turkish EFL learners use of communication strategies and its predictors
ARPACI DİLARA
|
3 |
An Investigation on the Relationship between Prospective Teachers Early Teacher Identity and Their Need for Cognition
ARPACI DİLARA,BARDAKÇI MEHMET
|
4 |
Adaptation of Early Teacher Identity Measure into Turkish
ARPACI DİLARA,BARDAKÇI MEHMET
|
5 |
EVALUATION OF THE STUDENTS’ OPINIONS ON THE “IMPULSE”COURSE BOOK IN COMMUNICATIVE APPROACH
Yalçın Tılfarlıoğlu Filiz,ARPACI DİLARA
|
6 |
The Relationship between Occupational Burnout and Personality Traits of Turkish EFL Teachers
ÜNALDI İHSAN,BARDAKÇI MEHMET,SOMUNCU DİLARA
|
1 |
A Multidimensional Comparison of Pragmatics-Oriented Lesson Plans: Integration of AI into Educational Assessment
SOMUNCU DİLARA
|
---|---|
2 |
A COMPARATIVE STUDY ON HEDGES IN RESEARCH ARTICLES BY NATIVE AND NON-NATIVE SPEAKERS OF ENGLISH
GÖÇER BİLGE DENİZ,SOMUNCU DİLARA
|
3 |
PRE-SERVICE LANGUAGE TEACHERS’ PERSPECTIVES ON LEARNING AND TEACHING PRAGMATICS: CHALLENGES AND INSIGHTS
SOMUNCU DİLARA
|
4 |
A Suggested Lesson Design for Pragmatics Teaching in EFL Context
SOMUNCU DİLARA,GÖÇER BİLGE DENİZ
|
5 |
UNVEILING THE FACTORS SHAPING LANGUAGE TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS: THE SYNERGY OF SELF
SOMUNCU DİLARA
|
6 |
Redesigning Micro-teaching Course in English Language Teacher Education: Integration of SETT
SOMUNCU DİLARA
|
7 |
Click or Flip? The Role of Digital Tools in Reading Comprehension in Foreign Language Learning
SOMUNCU DİLARA
|
8 |
How To Foster Motivation: A Case Study on Teachers’ Motivational Language Teaching
SOMUNCU DİLARA
|
9 |
AN INVESTIGATION ON THE SOCIOCULTURAL RESOURCES MEDIATING TEACHER LEARNING
SOMUNCU DİLARA
|
10 |
Coping strategies employed by student teachers during the Covid-19 conversion to online learning/teaching in Turkish EFL context: Correlations with motivation, stress, and well-being
SOMUNCU DİLARA, BARDAKÇI MEHMET, ÇANKAYA BİLGE DENİZ
|
11 |
A Discourse-Analytic Perspective into Formative Assessment Teacher Cognition in English Language Teacher Education Context
SOMUNCU DİLARA
|
12 |
The Factors behind the Use of Specific Communication Strategies: The Case of Turkish EFL Learners
SOMUNCU DİLARA
|
13 |
Teachers’ Use of Motivational Strategies andLearners’ Motivated Behaviour in Turkish EFL Context
SOMUNCU DİLARA,ATASOY ARZU,HOPA MERVE
|
14 |
Emotional strategies employed by student teachers in public speaking course
ARPACI DİLARA,AKSOY KADRİYE
|
15 |
Through the Student Teachers’ Lenses: Sources of Anxiety While Speaking Publicly
ÖLMEZ FUNDA,ARPACI DİLARA
|
16 |
Psychometric Analysis of Turkish Adaptation of Early Teacher Identity Measure
ARPACI DİLARA,BARDAKÇI MEHMET,ÜNALDI İHSAN
|
1 |
Tübitak 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinliği - SETT-TRAIN İngilizce Dil Eğitiminde Sınıf-içi Etkileşimin Etkin Yönetimi Eğitimi
|
---|---|
2 |
TÜBİTAK-2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Desteği Programı- Etkileşimli Bir Web Sitesinin Aday İngilizce Öğretmenlerinin Akademik Kelime Öğrenimi Üzerine Etkilerinin İncelenmesi
|
3 |
2015-1 TR01-KA202-022342 Digitally literate teachers on networks
Digitally literate teachers on networks
|
1 |
İstanbul Kültür Üniversitesi
Okutman
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2023-2024 | ELT503 Curriculum Development for English for ESP | İngilizce | 3 |
2 | 2023-2024 | ELT518 Teacher Psychology in English Language Teaching | İngilizce | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | GEİN312 Topluma Hizmet Uygulamaları | İngilizce | 3 |
2 | 2018-2019 | İNF398 Etkinliklere Katılım | İngilizce | 2 |
3 | 2019-2020 | ELT201 İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | İngilizce | 2 |
4 | 2019-2020 | GEEB218 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | İngilizce | 3 |
5 | 2020-2021 | ELT201 İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | İngilizce | 2 |
6 | 2020-2021 | ELT210 İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar | İngilizce | 2 |
7 | 2020-2021 | GEEB218 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | İngilizce | 3 |
8 | 2020-2021 | GEEB420 Öğretmenlik Uygulaması | İngilizce | 2 |
9 | 2021-2022 | EFMB401 Öğretmenlik Uygulaması 1 | İngilizce | 2 |
10 | 2021-2022 | ELT201 İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları | İngilizce | 2 |
11 | 2021-2022 | ELT211 İngilizce Sözcük Bilgisi Öğretimi | İngilizce | 2 |
12 | 2021-2022 | GEİN303 ELT Methodology II | İngilizce | 3 |
13 | 2022-2023 | EFGK202 Topluma Hizmet Uygulamaları | İngilizce | 3 |
14 | 2022-2023 | EFMB401 Öğretmenlik Uygulaması 1 | İngilizce | 2 |
15 | 2022-2023 | EFMB409 Mikro Öğretim | İngilizce | 2 |
16 | 2022-2023 | ELT105 Dinleme ve Sesletim 1 (Şube 1) | İngilizce | 2 |
17 | 2022-2023 | ELT105 Dinleme ve Sesletim 1 (Şube 2) | İngilizce | 2 |
18 | 2022-2023 | ELT211 İngilizce Sözcük Bilgisi Öğretimi | İngilizce | 2 |
19 | 2022-2023 | ELT106 Dinleme ve Sesletim 2 | İngilizce | 2 |
20 | 2022-2023 | TDP102 Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | İngilizce | 1 |
21 | 2022-2023 | ELT308 Edimbilimi ve Dil Öğretimi | İngilizce | 2 |
22 | 2022-2023 | EFMB402 Öğretmenlik Uygulaması 2 | İngilizce | 2 |
23 | 2023-2024 | ELT105 Dinleme ve Sesletim 1 | İngilizce | 2 |
24 | 2023-2024 | ELT106 Dinleme ve Sesletim 2 | İngilizce | 2 |
25 | 2023-2024 | ELT211 İngilizce Sözcük Bilgisi Öğretimi | İngilizce | 2 |
26 | 2023-2024 | EFMB409 Mikro Öğretim | İngilizce | 2 |
27 | 2023-2024 | ELT308 Edimbilimi ve Dil Öğretimi | İngilizce | 2 |
1 |
TÜBİTAK BİDEB 2211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Burs Programı
2211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Burs Programı
|
---|---|
2 |
TÜBİTAK BİDEB 2210-A Genel Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı
2210-A Genel Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı
|
3 |
Cambridge ESOL Level 5* Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages (CELTA) (QCF)
Certificate in English Language Teaching to Adults
|