GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİM.EĞİTİMİ
Döküman/Dosya metrik-uzay-harf-notu12397.xlsx |
Döküman/Dosya analiz-dersi-harf-notu12377.pdf |
Sevgili Öğrencilerim, Neredeyse her dersimizde kümeler hakkında konuşuyoruz ve kümelerde yaşanan paradokslara değiniyoruz. Kümelerde yaşanmış paradokslar hakkında bir belge yüklüyorum, ilgilenenler okuyabilir. Özellkle Russel paradosunu okumanızı tavsiye ederim. |
Döküman/Dosya kume-paradokslari12341.pdf |
Döküman/Dosya analiz-vize-pdf12341.pdf |
Döküman/Dosya cebir_vize12341.xls |
1 |
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI İLKOKUL UYGULAMALARI
Bölüm Adı: OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARININ KAPSAMI VE ÖNEMI |
---|---|
2 |
IPCEDU20
Bölüm Adı: İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞINTI VE FONKSİYONLAR KONUSUNDA ZORLUK YAŞADIKLARI KAVRAMLAR VE NEDENLERİNE DAİR GÜNLÜKLERİNE YANSIYANLAR |
1 |
Liselere Giriş Sınavı Matematik Soruları ile 8. Sınıf Matematik Ders Kitapları Ünite Değerlendirme Sorularının Bilişsel Düzeylerinin Karşılaştırılması
BOZKURT ALİ, Etyemez Enes
|
---|---|
2 |
70Investigation of Classroom Practices ofMiddle School Mathematics Teachers in the Context ofGeometric Reasoning Processes
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, BOZKURT ALİ, TUTAN SİBEL
|
3 |
Fuzzy Bipolar Soft Topological Spaces
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, ÖZTÜRK TAHA YASİN
|
4 |
Türkiye ve Singapur Okul Öncesi Eğitim Programlarının Matematik İçeriklerinin Karşılaştırılması
BOZKURT ALİ, Şapul Yakup, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN
|
5 |
FUZZY SOFT QUASI SEPARATION AXIOMS
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE
|
6 |
A New Approach to Operations on Bipolar Neutrosophic Soft Sets
and Bipolar Neutrosophic Soft Topological Spaces
ÖZTÜRK TAHA YASİN, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN
|
7 |
A note on fuzzy soft ditopological spaces
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN
|
8 |
Fuzzy Soft Topological Spaces and the Related Category FST
DİZMAN TUĞBA HAN
|
9 |
A comparative study for medical diagnosis of prostatecancer
DEMİRTAŞ NAİME,DİZMAN TUĞBA HAN,Yüksel Şaziye,Davvaz Bijan
|
10 |
Soft ditopological spaces
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,Sostak Alexander,YÜKSEL ŞAZİYE
|
11 |
Strongly Teta Precontinuous Multifunctions
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE
|
12 |
Upper and Lower Semi Strong Na ContinuousMultifunctions
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE
|
13 |
A Topological Approach to Soft Covering Approximation Space
TOZLU NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN
|
14 |
BETA BAIRE SPACES AND BETA BAIRE PROPERTY
DİZMAN TUĞBA HAN,TOZLU NAİME,YUKSEL SAZIYE
|
15 |
An application of multicriteria group decision making by soft covering based rough sets
YÜKSEL ŞAZİYE,TOZLU NAİME,DİZMAN TUĞBA HAN
|
16 |
Application of soft sets to diagnose the prostate cancer risk
YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN,YILDIZDAN GÜLNUR,SERT İBRAHİM ÜNAL
|
17 |
Fuzzy Soft Topological Spaces
DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE
|
18 |
Upper and lower pre strong na continuous multifunctions
YUKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN,KUT BERRAK
|
19 |
Upper and lower na continuous multifunctions
YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN,KUT BERRAK
|
20 |
Strongly Theta I continuous functions
YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN
|
21 |
Strongly Theta pre I continuous functions
YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN,GÜZEL ERGÜL ZEHRA,TAKASHI NOIRI
|
1 |
TOPOLOJİK KAVRAMLARIN ÖĞRETİLMESİNDE KARŞILAŞILAN ÖĞRENCİ ZORLUKLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
ÖZMANTAR MEHMET FATİH, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, DOĞAN SERAY
|
---|---|
2 |
An algorithm focused on determining the best parameterization tool for uncertain environments based on decision making
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, AGAÇ GÜLAY, DALKILIÇ ORHAN
|
3 |
Picture Fuzzy Soft Topological Spaces and an Application of Multicriteria Group Decision Making Problems
DEMİRTAŞ NAİME
|
4 |
A Comparative Examination Of High School Transition System (LGS) Mathematics
Questions And 8th Grade Mathematics Textbooks Unit Evaluation Questions Within The Framework Of "Connection Skills
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, SICAK AYŞE
|
5 |
Learning difficulties in limit primary mathematics teachers candidates
ÖZMUSUL BEGÜM, ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN, BOZKURT ALİ
|
6 |
Matematik Öğretmenlerinin Alan Bilgilerine ĠliĢkin Öz Değerlendirme Aracı Olarak Teknoloji Kullanımı
ÖZMANTAR MEHMET FATİH,ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,MEHMET NURİ ÖĞÜT
|
7 |
The category of fuzzy soft topological spaces
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN
|
8 |
An Application of Vague Sets in Decision Making Problems
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN
|
9 |
An Application of Vague Sets in Medicine
ŞİMŞEKLER DİZMAN TUĞBA HAN,DEMİRTAŞ NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE
|
10 |
Instructors’xx Perceptions of STEM educations and Their Expectations Regarding to Skills Gained by Learners
BOZKURT ALİ,ÖZMANTAR MEHMET FATİH,DİZMAN TUĞBA HAN
|
11 |
Fuzzy Soft Ditopological Spaces
DİZMAN TUĞBA HAN,TOZLU NAİME,YÜKSEL ŞAZİYE
|
12 |
Soft Ditopological Spaces
DİZMAN TUĞBA HAN,SOSTAK ALEXANDER,YÜKSEL ŞAZİYE
|
13 |
On Fuzzy Soft Topological Spaces
DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE
|
14 |
Fuzzy Soft Quasi Seperation Axioms
DİZMAN TUĞBA HAN
|
15 |
An Application of Soft Sets to Diagnose the Prostate Cancer Risk
DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE,YILDIZDAN GÜLNUR,SERT İBRAHİM ÜNAL
|
16 |
Prostat Kanseri Teşhisinde Soft Kümelerin Kullanımı
DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE,YILDIZDAN GÜLNUR,SERT İBRAHİM ÜNAL
|
17 |
Semi Baire Spaces
DİZMAN TUĞBA HAN,YÜKSEL ŞAZİYE
|
18 |
Semi Theta Beta Sürekli Fonksiyonlar
DİZMAN TUĞBA HAN,Yüksel Şaziye
|
19 |
Upper and Lower Pre Strong Na Continuous Multifunctions
YÜKSEL ŞAZİYE,DİZMAN TUĞBA HAN
|
20 |
Na Sürekli Çoğul Değerli Fonksiyonlar
Yüksel Şaziye,DİZMAN TUĞBA HAN
|
1 |
STREAM it up
|
---|---|
2 |
Stream It Up-2
|
1 |
Latvia University
Researcher
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Geometri Öğrenimi ve Öğretimi | Türkçe | 3 |
2 | 2019-2020 | Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar | Türkçe | 3 |
3 | 2017-2018 | Matematiksel Kavramların Epistomolojik İncelenmesi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2018-2019 | Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | İleri Matematikte Yaygın Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
3 | 2019-2020 | Matematik Öğretmen Eğitiminde Trendler | Türkçe | 3 |
4 | 2019-2020 | Matematikel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | Matematik Öğretmen Eğitiminde Trendler | Türkçe | 3 |
6 | 2017-2018 | Matematik Öğretmen Eğitiminde Trendler | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | LİNEER CEBİR II | Türkçe | 4 |
2 | 2014-2015 | ANALİZ II | Türkçe | 6 |
3 | 2018-2019 | Analiz I | Türkçe | 6 |
4 | 2018-2019 | Analiz 2 | Türkçe | 6 |
5 | 2018-2019 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
7 | 2019-2020 | Analiz I | Türkçe | 6 |
8 | 2019-2020 | Analiz 2 | Türkçe | 6 |
9 | 2019-2020 | Soyut Matematik | Türkçe | 2 |
10 | 2017-2018 | Analiz 2 | Türkçe | 6 |
11 | 2019-2020 | Elamenter Sayı Kuramı | Türkçe | 3 |
12 | 2019-2020 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 |
13 | 2019-2020 | Diferensiyel Denklemler | Türkçe | 4 |
14 | 2017-2018 | Analiz 1 | Türkçe | 6 |
15 | 2017-2018 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 |
16 | 2017-2018 | Metrik Uzaylara Giriş | Türkçe | 2 |
17 | 2017-2018 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
18 | 2016-2017 | Analiz 1 | Türkçe | 6 |
19 | 2016-2017 | Soyut Matematik | Türkçe | 3 |
20 | 2016-2017 | Cebire Giriş | Türkçe | 3 |
21 | 2016-2017 | Analiz 2 | Türkçe | 6 |
22 | 2016-2017 | Elemanter Sayı Kuramı | Türkçe | 3 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Ortaokul matematik ders kitaplarındaki değerlendirme sorularının cebirsel düzeylerinin incelenmesi | BERFİN DÖĞER | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Liselere geçiş sistemi (LGS) matematik soruları ile 8. sınıf matematik ders kitapları ünite değerlendirme sorularının "İlişkilendirme becerisi" çerçevesinde karşılaştırmalı incelenmesi | AYŞE SICAK | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü 1, 2 ve 3. sınıf öğretmen adaylarının kenarları ve açıları arasındaki ilişkiye dayalı olarak özel isimlendirilmiş dörtgen bilgilerinin incelenmesi | AYŞE HANIM DEMİREL | TezMerkezi | 2021 |
4 | Tamamlandı | Liselere giriş sınavı matematik soruları ile 8. sınıf matematik ders kitapları ünite değerlendirme sorularının bilişsel düzeylerinin karşılaştırılması | ENES ETYEMEZ | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Türkiye ve Singapur okul öncesi eğitim programlarının temel prensiplerinin ve matematiksel içeriklerinin karşılaştırılması | YAKUP ŞAPUL | TezMerkezi | 2019 |
6 | Tamamlandı | Matematik öğretmenlerinin alan bilgilerine ilişkin öz değerlendirme aracı olarak teknoloji kullanımı | MEHMET NURİ ÖĞÜT | TezMerkezi | 2019 |
7 | Tamamlandı | Geometrik muhakeme süreçleri bağlamında ortaokul matematik öğretmenlerinin geometri içerikli derslerinin incelenmesi | SİBEL TUTAN | TezMerkezi | 2019 |
8 | Tamamlandı | Topolojik kavramlara ilişkin karşılaşılan öğrenci zorlukları | SERAY DOĞAN | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | 5. sınıf matematik ders kitaplarının ilişkilendirme becerisi açısından incelenmesi | YUSUF DİLEGELEN | TezMerkezi | 2018 |
1 |
Hareketli Ondalıklı Sayılar
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik Üniversitesi
|
---|---|
2 |
Daire Dilimlerinden Alan Bulma
|
3 |
Mutlak Değer Kutusu
Etkinlik Yeri: Yıldız Teknik üniversitesi
|