
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
					
1 | 
					E-Learning and Enhancing Soft Skills
						 
Bölüm Adı: Examination of Teachers’ Competencies for Online Teaching  | 
				
|---|---|
2 | 
					EĞITIM BILIMLERI
ALANINDA ARAŞTIRMALAR VE
DEĞERLENDIRMELER
						 
Bölüm Adı: Üretken Yapay Zeka  | 
				
3 | 
					İletişim ve Medya
						 
Bölüm Adı: YABANCI DİLDE YAZMA VE KONUŞMA BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA WEB 2.0 ARAÇLARININ ETKİLERİ  | 
				
4 | 
					Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XXII
						 
Bölüm Adı: İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNDE PROGRAMIN UYGULAMASI SIRASINDA YAŞANAN PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ  | 
				
5 | 
					Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve DEĞERLENDİRMELER
						 
Bölüm Adı: ORTAOKULDA İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR  | 
				
6 | 
					Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve DEĞERLENDİRMELER
						 
Bölüm Adı: OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE AİLE KATILIMI  | 
				
7 | 
					Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler
						 
Bölüm Adı: ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE BLOOM TAKSONOMİSİ  | 
				
8 | 
					Z KUŞAĞI ETHOSFER SİSTEMİNİN ANALİZİ
(Z’AMANE KUŞAĞINI ANLAMA)
						 
Bölüm Adı: TEKNOLOJİ  | 
				
9 | 
					Öğretim İlke ve Yöntemleri
						 
Bölüm Adı: Gelecek Perspektifinde Öğretmen Nitelikleri ve Yeterlilikleri  | 
				
10 | 
					ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
						 
Bölüm Adı: Öğretimde Teknoloji Kullanımı  | 
				
11 | 
					Öğretim İlke ve Yöntemleri
						 
Bölüm Adı: Grupla Öğretim Yöntem ve Teknikleri  | 
				
12 | 
					EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR
						 
Bölüm Adı: GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETMEN OLMA SÜREÇLERİ  | 
				
13 | 
					EĞİTİME TARİHSEL, TEKNOLOJİK VE YÖNETİMSEL
YAKLAŞIMLAR
						 
Bölüm Adı: EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU-GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ  | 
				
14 | 
					AÇIK, UZAKTAN VE ÇEŞİTLİ DİSİPLİNLERLE EĞİTİM
						 
Bölüm Adı: 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABININ SORGULAMA BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ  | 
				
15 | 
					Eğitim Sosyolojisi
						 
Bölüm Adı: Eğitimde Güncel Değişmeler  | 
				
16 | 
					EtkiliÖğretimStratejileri
						 
Bölüm Adı: PROGRAM OKURYAZARLIĞI VEETKİLİ PLAN YAPMA  | 
				
17 | 
					Eğitim Sosyolojisi
						 
Bölüm Adı: Sosyal Kültürel ve Ahlaki Bir Kurum Olarak Okul  | 
				
18 | 
					Türk DünyasınınEğitim Sistemleri veSorunları
						 
Bölüm Adı: AZERBAYCANEĞİTİM RAPORU 2017  | 
				
19 | 
					TÜRKİYE DE EĞİTİM SORUNLARINA YÖNELİK AKADEMİKDEĞERLENDİRMELER ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ I
						 
Bölüm Adı: EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİ KAYNAKLI SORUNLAR  | 
				
20 | 
					Eğitim Sosyolojisi
						 
Bölüm Adı: Toplumsal Değişme ve Eğitim  | 
				
21 | 
					Analyzing Blogs with Reflective Thinking Process in Blended Learning
						 
Yazar(lar): DÖŞ BÜLENT 	  | 
				
1 | 
					Meta-Thematic Analysis Of Research On Forest School-Based Practices: A Comprehensive Review
						 
 DÖŞ BÜLENT,TAMUR SABİHA 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					Farklılaştırılmış Öğretim ile İlgili Yapılan Araştırmaların Yöntemsel Açıdan İncelenmesi
						 
 Nacar Güzel Meryem Altay,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
3 | 
					Exploring the Integration of Artful Thinking as an
Innovative Approach to Foster Critical Thinking
Skills
						 
 ŞENEL MUSTAFA,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
4 | 
					Investigating the relationship between university students classroom engagement and metacognitive awareness
						 
 DÖŞ BÜLENT,Eraslan Aslı 
   | 
				
5 | 
					An Analysis of the Studies Conducted in the Field of Curriculum Evaluation from a “Methodology” Perspective
						 
 DOĞAN ESRA, BAY ERDAL, DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
6 | 
					Çevrimiçi Derslerde Öğrenci Konsantrasyonunu Bozan Etmenler
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
7 | 
					İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Argüman Haritaları Kullanımının Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
						 
 DÖŞ BÜLENT, Hocaoğlu Mehmet Emin 
   | 
				
8 | 
					THE REASONS FOR GAINING AND LOSING THE POPULARITYOFAPARADIGMINCONSTRUCTIVISM:WHY?ANDHOW?
						 
 BAY ERDAL, BAŞARAN MEHMET, DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
9 | 
					The nexus of teaching, research and practice: perceptions and expectations of undergraduate education students in Southeast Turkey
						 
 Smirnova Yelena, DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
10 | 
					Polislerin Hayat Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
						 
 DEMİREL Bülent,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
11 | 
					Siyasi Partilerin Seçim Beyannamelerinde Hedeflediği İnsan Karakterlerinin Analizi
						 
 BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,POLAT ÜMİT 
   | 
				
12 | 
					ADAY ÖĞRETMENLERİN KİTAP OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI İLE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
						 
 DÖŞ BÜLENT,şahin burak,hızal elif 
   | 
				
13 | 
					Çok Kültürlü Sınıf Ortamında Türk Ve Suriyeli Öğrencilerin Davranışlarının İncelenmesi
						 
 DÖŞ BÜLENT,Teres Mesut,Gürbüz Çağatay 
   | 
				
14 | 
					Views of Elementary School Teachers Regarding to InclusiveEducation
						 
 DÖŞ BÜLENT,Tutsoy Tayyar,OFLAZ ÖKKEŞ 
   | 
				
15 | 
					Ortaöğretim Öğrencilerinin Koro Dersine Yönelik Motivasyonlarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
						 
 DÖŞ BÜLENT,Gürbüz Çağatay,Teres Mesut 
   | 
				
16 | 
					ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, ÖĞRETMENLİK ÖZ-YETERLİLİKLERİ VE MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
						 
 DÖŞ BÜLENT,Özşahin Cuma 
   | 
				
17 | 
					Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Elektronik Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarını Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
						 
 OLCAY ATINÇ,DÖŞ BÜLENT,SÜRME METİN,düzgün mehmet 
   | 
				
18 | 
					Programa bağlılığı etkileyen faktörlerin analizi
						 
 BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN 
   | 
				
19 | 
					Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi: Mülakat Model Önerisi
						 
 KAHRAMANOĞLU RECEP,ÖZER BAYRAM,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
20 | 
					Analyzing The Alternative Assessment Applications For The Development Of Teaching: Review Of Literature
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
21 | 
					Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İnternete Dayalı Uzaktan Eğitim Yöntemine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
						 
 OLCAY ATINÇ,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
22 | 
					Determining the secondary school teachers’ self-efficacy beliefs about teaching professionpOrtaokullarda görev yapan öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik öz yeterlik algilarinin incelenmesi
						 
 DÖŞ BÜLENT,Özdemir Doğan Gülay 
   | 
				
23 | 
					Öğretmenlerin Mesleki Bilgi ve Beceri İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Nitel Bir Analiz
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
24 | 
					An analysis of teachers questioning strategies
						 
 DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL,Ceyda Aslansoy,Betul Tiryaki,Nurgul Cetin,Cevahir Duman 
   | 
				
25 | 
					TeachingEnglishPhrasesthroughSMS
						 
 çığ enes kurtay,güvercin selim,bayimbetov berdak,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
26 | 
					Developing and Evaluating a Blended Learning Course
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
27 | 
					The Relationship Between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness and Academic Achievement
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
28 | 
					Analysis of Pre-service Mathematics TeachersExperiences of Mentoring Practices. Comparisonof Priva te and Public Schools
						 
 savaş ahmet cezmi,DÖŞ BÜLENT,ali kemal cilavdaroğlu,güvercin selim 
   | 
				
29 | 
					The Analysis of the Blogs Created in a Blended Coursethrough the Reflective Thinking Perspective
						 
 DÖŞ BÜLENT,DEMİR SERVET 
   | 
				
30 | 
					Experiencing a Learning Organization: School Administrators Identify Causes of Teacher Ineffectiveness
						 
 Savas Ahmet Cezmi,Dos Izzet,DÖŞ BÜLENT,Demir Husamettin 
   | 
				
31 | 
					İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE AKADEMİK BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
						 
 BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,sarıca rabia 
   | 
				
32 | 
					ÖZEL VE DEVLET ÜNİVERSİTELERİNDEKİ YABANCI DİL ÖĞRETİM ELEMANLARININ GENEL VE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARI
						 
 BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
33 | 
					INVESTIGATING THE OPINIONS OF PRIMARY AND HIGH SCHOOL TEACHERS REGARDING ONLINE IN-SERVICE EDUCATION
						 
 TOK HİDAYET,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
34 | 
					ASSESSING METACOGNITIVE AWARENESS AND LEARNING STRATEGIES ASPOSITIVE PREDICTORS FOR SUCCESS IN A DISTANCE LEARNING CLASS
						 
 TOK HİDAYET,ÖZĞAN HABİB,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
1 | 
					EXAMINATION OF TEACHERS' COMPETENCIES
FOR ONLINE TEACHING
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					Examination of Higher Order Thinking Skills in Terms of
Teachers' Views
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
3 | 
					Examining the knowledge levels and views of turkish citizens about covid-10 pandemic process
						 
 KAHRAMANOĞLU RECEP, DÖŞ BÜLENT, BAY ERDAL, GÖL MEHMET 
   | 
				
4 | 
					SMART PHONE RELATED PROBLEMS OF UNIVERSITY STUDENTS
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
5 | 
					KİTLESEL AÇIK ONLİNE DERSLER VE GELECEĞİ
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
6 | 
					ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÜLKEMİZDE KULLANIMI
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
7 | 
					THE ANALYSIS OF HOMEWORK PRACTICES IN TERMS OF PISA AND TIMSS EXAMS
						 
 ODABAŞ CEYLA,BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
8 | 
					Ortaokul öğretmenlerinin teneffüs hakkındaki görüşleri.
						 
 BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Tanış Yasemin,Tahtacı Elif,Ayana Bertan 
   | 
				
9 | 
					THE DIGITAL READINESS FOR ACADEMIC ENGAGEMENT OFINTERNATIONAL UNIVERSITY STUDENTS
						 
 DÖŞ BÜLENT,Kange Rahhamani 
   | 
				
10 | 
					ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİDERSİNE İLİŞKİN MOTİVASYONLARI VE AKADEMİKBAŞARILARI
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
11 | 
					TEKNOLOJİNİN ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ETKİNKULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLER
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
12 | 
					UNIVERSITY STUDENTS’xx VIEWS ON UNIVERSITY EDUCATION
						 
 DÖŞ BÜLENT,sopotsko olga 
   | 
				
13 | 
					COMPARISON OF SOCIAL MEDIA ADDICTIONS OF TURKISH ANDUKRAINE UNIVERSITY STUDENTS
						 
 DÖŞ BÜLENT,sopotsko olga 
   | 
				
14 | 
					Online Eğitimle İlgili Son Gelişmeler
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
15 | 
					ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
16 | 
					ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN BAŞARISIZLIĞIN NEDENLERİ
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
17 | 
					ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYENFAKTÖRLER
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
18 | 
					ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİNÇLİ TERCİH YAPIPYAPMADIKLARININ İNCELENMESİ
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
19 | 
					ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MÜLAKATLARINAİLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
20 | 
					THE IMPACT OF LEARNING PERFORMANCEON EDUCATIONAL TECHNOLOGY ACCEPTANCE: EXTENDING THE UTAUT2 MODEL TO THE MOBILE LEARNING CONTEXT
						 
 Erskine Michael,Scott Seipel,Kendal Taylor,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
21 | 
					Cell Phone Usage and Metacognitive Awareness
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
22 | 
					USING ASYNCHRONOUS DISCUSSION GROUPS TO SUPPORT TEACHING IN HIGHEREDUCATION
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
23 | 
					ENHANCING PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF SYRIAN REFUGEETEACHERS
						 
 BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
24 | 
					Enhancing Professional Development of Syrian Refugee Teachers
						 
 BAY ERDAL,KAHRAMANOĞLU RECEP,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
25 | 
					MOOCS AS AN ALTERNATIVE TOOL FOR PROVIDING ACCESS TOEDUCATION FOR REFUGEES: A PILOT STUDY IN TURKEY
						 
 SEKRET IRYNA,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
26 | 
					İlköğretim Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal Girişimcilik Çerçevesi Açısından İncelenmesi
						 
 BAY ERDAL,DÖŞ BÜLENT,Kandemir Ayşenur,Alişan Aslı 
   | 
				
27 | 
					Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar Ve Üç Boyutlu Değerlendirme
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
28 | 
					DEVELOPING INSTRUCTION WITH REAL TIME DATA
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
29 | 
					EXAMINING LEARNING OBJECT REPOSITORIES
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
30 | 
					EĞitimde Kullanılabilecek Teknolojiler
						 
 DÖŞ BÜLENT,Gündüz Halil İbrahim,Hocaoğlu Mehmet Emin,Toprak Abdurrahman,Öztürk Ümit 
   | 
				
31 | 
					İlk ve Ortaöğretim OKullarında Kullanılan Teknolojik Materyallerin İncelenmesi
						 
 DÖŞ BÜLENT,Demir İrfan,Kurt Nuran,Gürler Adem,Öncü Halime Göral 
   | 
				
32 | 
					İlk ve Orta Öğretimde Teknolojinin Kullanımında Karşılaşılan SOrunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
						 
 DÖŞ BÜLENT,Kandemir Ayşenur,Alişan Aslı,Duran Serkan 
   | 
				
33 | 
					İlk ve Orta Öğretim Programında Dikey Uyumlulukla İlgili Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
						 
 DÖŞ BÜLENT,ergül gülcan,Gündüz Fatih,Çiftçi Osman Fazıl 
   | 
				
34 | 
					Creating Online Storylines for Increasing the Knowledge Retention
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
35 | 
					The Relationship between Mobile Phone Use, Metacognitive Awareness, Academic Achievement, and SAT
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
36 | 
					Developing and Evaluating a Blended Learning Undergraduate Course
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
37 | 
					ASYNCHRONOUS DISCUSSION FORUM EXPERIENCE: BLENDED COURSE STUDENTS VIEWS
						 
 DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
38 | 
					Evaluation of  School Lİfe Sciences Programme: Production and Consumption
						 
 BAGÇEÇİ BİRSEN,DÖŞ BÜLENT,TURAN ÖZPOLAT ESEN,KAHRAMANOĞLU RECEP,Sarıca Rabia,Yiğit Celal 
   | 
				
39 | 
					Concept Images of Student teachers about concept of school
						 
 DÖŞ BÜLENT,özpolat esen turan 
   | 
				
40 | 
					Öğrenen Organizasayon Tecrübesi:OKul Geliştirmede Öğretmen Verimsizliği Neden Analizi ve Çözüm Önerileri
						 
 Savaş Ahmet Cezmi,DÖŞ BÜLENT 
   | 
				
1 | 
					TIP EĞİTİMİNDE SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARI
						 
 Bilim, teknoloji, Ar- Ge ve yenilikçi uygulamalar ile ülkemiz 2023 amaç ve hedefleri doğrultusunda bilimsel ve teknolojik çalışma faaliyetlerini sürdüren Gaziantep Üniversitesi'nde her dönem farklı disiplin ve alanlarda yenilikçi proje fikirleri üret 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					SCRIPT 2017—SCRatch International Programming Trial
						 
 Scratch programı ile uluslararası alanda ortaokul ve lise öğrencilerinin program yazması ve programların uluslararası jüriler tarafından değerlendirilmesi 
  | 
				
3 | 
					SCRIPT 2017—SCRatch International Programming Trial
						 
 Scratch programı ile uluslararası alanda projeler yazılması ve değerlendirilmesi 
  | 
				
4 | 
					Osmaniye Öğretmen Akademisi II. Dönem: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
						 
 Osmaniye ilindeki farklı grup ve branşlardan oluşan öğretmenlierimizin mesleki beceri gelişimlerini desteklemek ve geliştirmektir. 
  | 
				
5 | 
					Osmaniye Öğretmen Akademisi: Öğretmenlerin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi
						 
 Osmaniye İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görevli farklı branşlardaki öğretmenlerin mesleki becerilerini geliştirmeye yönelik AR-GE faaliyetidir. 
  | 
				
6 | 
					EnhancingProfessional Development of Syrian Refugee Teachers
						 
 Kilis te bulunanSuriyeliler Geçici Eğitim Merkezinde çalışan öğretmenlere yönelik olarak hizmet içi eğitim projesi 
  | 
				
7 | 
					Türk Eğitim Sistemine İlişkin Görüş ve Öneriler
						 
 Türk Millî Eğitim Politikaları 
  | 
				
8 | 
					Kosovalı öğretmenlerin mesleki becerilerinin geliştirilmesi
						 
 Öğretmenlere yönelik hizmet içi eğitim verilmiştir  Proje TİKA tarafından desteklenmiştir  
  | 
				
1 | 
					MEB Bellik İlköğretim OKulu
						 
 Sınıf Öğretmeni 
  | 
				
|---|
1 | 
					Anadolu Türk Eğitim
						 
       Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT 
 , Yayın Yeri: Bülent Döş 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					Anadolu Türk Eğitim
						 
       Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT 
 , Yayın Yeri: Bülent Döş 
  | 
				
3 | 
					AnadoluTürk Eğitim Dergisi
						 
       Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT,BAY ERDAL 
 , Yayın Yeri: Bireysel 
  | 
				
4 | 
					Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
						 
       Yazar Adı: POLAT ÜMİT,DÖŞ BÜLENT 
 , Yayın Yeri: TEBAD 
  | 
				
5 | 
					Editör
						 
       Yazar Adı: DÖŞ BÜLENT 
 , Yayın Yeri: http://www.eu-jer.com/ 
  | 
				
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2016-2017 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2016-2017 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 | 
| 3 | 2016-2017 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 | 
| 4 | 2017-2018 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 5 | 2017-2018 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2015-2016 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 2 | 2015-2016 | EB 591 EĞİTİMİN TEMELLERİ | Türkçe | 3 | 
| 3 | 2015-2016 | EB 827 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 | 
| 4 | 2015-2016 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 | 
| 5 | 2014-2015 | Uygulamalı Eğitim İstatistiği | Türkçe | 3 | 
| 6 | 2016-2017 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2016-2017 | EB 598 YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 8 | 2016-2017 | EB 545 ETKİLİ ÖĞRETİM TEKNİKLERİ | Türkçe | 3 | 
| 9 | 2016-2017 | EB 581 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2016-2017 | HBÖ 564 TOPLUMSAL EĞİTİMİN YETİŞKİN EĞİTİMİ VE PROGRAMLARINA YANSIMALARI | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2016-2017 | HBÖ 565 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ GELİŞMELER | Türkçe | 3 | 
| 12 | 2016-2017 | EB 542 ÖĞRETİM PROGRAMINA TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU | Türkçe | 3 | 
| 13 | 2016-2017 | EB 821 UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 | 
| 14 | 2017-2018 | EB 670 NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 | 
| 15 | 2017-2018 | UYGULAMALI EĞİTİM İSTATİSTİĞİ | Türkçe | 2 | 
| 16 | 2017-2018 | EB 415 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 17 | 2017-2018 | EB 727 SEMİNER | Türkçe | 1 | 
| 18 | 2017-2018 | EB 598 YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 | 
| 19 | 2017-2018 | EB 581 ÖĞRETİM MODELLERİ VE DESENLEME | Türkçe | 1 | 
| 20 | 2024-2025 | Öğretim Programına Teknoloji Entegrasyonu | Türkçe | 3 | 
| 21 | 2024-2025 | Yetişkin Eğitiminde Öğretme ve Öğrenme | Türkçe | 3 | 
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2015-2016 | NEFSÖ214 Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 | 
| 2 | 2015-2016 | NEFSBÖ314 Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 | 
| 3 | 2015-2016 | NEFSÖ 410 Etkili İletişim | Türkçe | 2 | 
| 4 | 2015-2016 | NEFSBÖ306 İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 | 
| 5 | 2014-2015 | Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 | 
| 6 | 2014-2015 | İstatistik | Türkçe | 3 | 
| 7 | 2014-2015 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 3 | 
| 8 | 2014-2015 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2016-2017 | GEEB 217 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 | 
| 10 | 2016-2017 | NEFSÖ111 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 11 | 2016-2017 | NEFSÖ411 ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2016-2017 | NEFSBÖ103 Sosyal Psikoloji | Türkçe | 2 | 
| 13 | 2016-2017 | NEFIM311 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 | 
| 14 | 2016-2017 | NEFIM411 ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 | 
| 15 | 2016-2017 | NEFT117 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 | 
| 16 | 2016-2017 | NEFSÖ213-B Öğretim İlke ve Yöntemleri-B | Türkçe | 3 | 
| 17 | 2017-2018 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 | 
| 18 | 2017-2018 | NEFSBÖ306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM | Türkçe | 2 | 
| 19 | 2017-2018 | NEFT117 EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 | 
| 20 | 2017-2018 | EĞİTİM FELSEFESİ | Türkçe | 2 | 
| 21 | 2017-2018 | NEFIM311 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 1 | 
| 22 | 2024-2025 | Açık ve Uzaktan Öğrenme | Türkçe | 2 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Türkiye'de program değerlendirme alanındaki yaklaşımların analizi | ESRA DOĞAN | TezMerkezi | 2022 | 
| Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Tamamlandı | Orman okullarına dayalı uygulamaların çocukların gelişim alanlarına etkilerinin meta-tematik analizi | SABİHA TAMUR | TezMerkezi | 2025 | 
| 2 | Tamamlandı | Gaziantep'teki Suriyeli öğrencilerin entegrasyonuna ilişkin öğretmen görüşleri | İBRAHİM KAYA | TezMerkezi | 2025 | 
| 3 | Tamamlandı | Oyun temelli öğretim uygulamalarının ilkokul matematik dersinde akademik başarıya ve tutuma etkisi | YASEMİN DOĞAN | TezMerkezi | 2025 | 
| 4 | Tamamlandı | Geçici koruma altındaki Suriyeli sığınmacılara verilen bir yaygın eğitim faaliyetlerinin incelenmesi | HATİCE SOHBET | TezMerkezi | 2025 | 
| 5 | Tamamlandı | TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİ TUTUMLARI İLE KULLANIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | TUBA AVŞAROĞLU | TezMerkezi | 2025 | 
| 6 | Tamamlandı | Farklılaştırılmış öğretim ile ilgili yapılan araştırmaların incelenmesi | MERYEM ALTAY NACAR | TezMerkezi | 2024 | 
| 7 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin derse katılımı ile üstbilişsel farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi | ASLI ERASLAN | TezMerkezi | 2023 | 
| 8 | Tamamlandı | Çok kültürlü sınıf ortamında ikili öğretmen uygulaması ile Türkçe öğretiminin uygulanmasının incelenmesi | MESUT ALTAY | TezMerkezi | 2021 | 
| 9 | Devam Ediyor | ÖĞRETMENLERİN PROGRAM OKURYAZARLIKLARI İLE ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | AYŞENUR BONCUK | TezMerkezi | 2021 | 
| 10 | Tamamlandı | Sekizinci sınıf fen bilimleri ders kitabında yer alan etkinliklerin sınıf içi sorgulama becerileri çerçevesinde incelenmesi | YASEMİN TANIŞ | TezMerkezi | 2021 | 
| 11 | Tamamlandı | Diyanet İşleri Başkanlığı 4-6 yaş Kuran kursları eğitiminin öğretici ve veli görüşlerine göre incelenmesi | KEVSER TÜFEKÇİ | TezMerkezi | 2020 | 
| 12 | Tamamlandı | Öğretmenlerin EBA, Morpa Kampüs, Okulistik benzeri eğitim ortamları kullanımının Teknoloji Kabul ve Kullanım Birleştirilmiş Modeli 2 ile açıklanması | AYŞE NUR KANDEMİR | TezMerkezi | 2020 | 
| 13 | Tamamlandı | İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin argüman haritaları kullanımının eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi | MEHMET EMİN HOCAOĞLU | TezMerkezi | 2020 | 
| 14 | Tamamlandı | Mevsimsel tarım işçileri (MTİ) olarak çalışan ailelerin, okul çağındaki çoçuklarının eğitim sorunlarının öğretmen, veli ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi | MUHAMMED DİLEKÇİ | TezMerkezi | 2019 | 
| 15 | Tamamlandı | Öğretmenlerin sosyal medya bağımlılığı, öğretmenlik öz-yeterlilikleri ve motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi | CUMA ÖZŞAHİN | TezMerkezi | 2019 | 
| 16 | Tamamlandı | Polislerin hayat boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi | BÜLENT DEMİREL | TezMerkezi | 2019 | 
| 17 | Tamamlandı | Investigating the digital readiness for academic engagement of international university students | RAHHAMANI KANGE | TezMerkezi | 2019 | 
| 18 | Tamamlandı | Belediye çalışanlarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile teknoloji kabul ve kullanım düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | HASAN HÜSEYİN AKPINAR | TezMerkezi | 2019 | 
| 19 | Tamamlandı | 8.sınıf İngilizce öğretim programının TEOG sınavı sorularıyla uyumunun öğretmen görüşleri açısından incelenmesi | AYŞE VURAL | TezMerkezi | 2017 | 
| 20 | Tamamlandı | Birleştirilmiş sınıflarda görevli öğretmenlerin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi Şanlıurfa il örneği | KURTULUŞ ŞEKERCİ | TezMerkezi | 2015 | 
| 21 | Tamamlandı | Ortaokullarda öğretmen ve öğrencilerin görüşlerine göre okul içi şiddetin nedenlerinin incelenmesi | AHMET MAYTİ | TezMerkezi | 2015 | 
| 22 | Tamamlandı | Ortaokul 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin okul tahripçiliğine ilişkin algılarının incelenmesi(Adıyaman ili örneği) | HABİP ORHAN | TezMerkezi | 2015 | 
| 23 | Tamamlandı | Okul yöneticilerinin duygusal zekâları ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi | YAMAN AMER | TezMerkezi | 2015 | 
| 24 | Devam Ediyor | SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN MOTİVASYONLA İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ (GAZİANTEP İLİ ÖRNEĞİ) | MAHMUT AKSOY | TezMerkezi | 2015 | 
1 | 
					EĞitimde Nicel Araştırma Teknikleri
						 
 Nicel Araştırma teknikleri ile ilgili Prof.Dr. ALi Yıldırım tarafından verilen nicel araştırmada teknikleri adlı çalıştay 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					Scratch International Programming Trial
						 
 Scientix tarafından yürütülen Avrupa Birliği Projesinde Jüri Üyeliği 
  | 
				
3 | 
					Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
						 
 Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları (GASMEK) dil öğretiminde çalışan eğitimcilere toplam 12 saatlik Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Eğitimi verilmiştir. 
  | 
				
4 | 
					İkinci Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı
						 
 Çalıştay‟ın düzenlenmesinin amacı; ilköğretim birinci kademeye öğretmen yetiştiren lisans ve lisansüstü programların mevcut durumlarını ve bu programların sorunlarını tartışmak, bu çerçevede geleceğe yönelik öngörüler oluĢturmak, değerlendirme ve öne 
  | 
				
5 | 
					Zaim Başaslanla Z den A ya
						 
 Kosovalı öğretmenlerin hizmetiçi eğitimi ile ilgili televizyon programı yapılmıştırhttps://www.youtube.com/watch?v=IH6uR7Pqy_U 
  | 
				
1 | 
					EPODER
						 Üye Bilimsel Kuruluş 2015  | 
				
|---|