GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Uygulamalı Okul Liderliği
Bölüm Adı: Eğitim ve Öğretim Sürecinin Denetimi |
---|---|
2 |
Neutrosophic Algebraic Structures and Their Applications
Bölüm Adı: In Determining the Level of Teachers Commitment to the Teaching Profession Using Classical and Fuzyy Logic |
3 |
NeutroAlgebra Theory Volume I
Bölüm Adı: Comparing the Social Justice Leadership Behaviors of School Administrators According to Teacher Perceptions Using Classical and Fuzzy Logic |
4 |
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI 2019
Bölüm Adı: KAPSAYICI EĞİTİM ALAN ÖĞRETMENLERİN SINIFLARINDAKİ SOSYAL ADALETE YÖNELİK UYGULAMALARI |
5 |
Okul, Aile ve Toplum İşbirliği Eylem için Elkitabınız
Bölüm Adı: Sunumlar ve Çalıştaylar için Materyeller Seçmek |
6 |
Okul, Aile ve Toplum İşbirliği Eylem için Elkitabınız
Bölüm Adı: Çalıştayları Yürütmek |
7 |
Egitime Dönüş e kitap
Yazar(lar): ŞAHİN SEVİLAY,BAĞRIYANIK HÜSEYİN |
8 |
Öğrenme için Denetim Performansa Dayalı Denetim ve Değerlendirme
Yazar(lar): ŞAHİN SEVİLAY,BALKAR BETÜL |
9 |
Eğitim Yapıları ve Yönetimleri Açısından Çeşitli Ülkelere Bir Bakış
Bölüm Adı: Amerika Birleşik Devletleri Eğitim Sistemi |
1 |
Comparing Teachers’ Critical Thinking Skills in Terms of the School Types through Classical Logic and Fuzzy Logic
APAYDIN ÇİĞDEM,KARGIN ABDULLAH,ŞAHİN SEVİLAY
|
---|---|
2 |
Behaviors Related to Primary School Principals' Crisis Management Skills: In the Context of the February 6th 2023 Earthquake.
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,TÜRKOĞLU ÖZDEMİR Selin
|
3 |
The university at the crossroads of three ecologies: natural environment, culture and economy
ÖZKAN SUNA,ŞAHİN SEVİLAY
|
4 |
Okul Müdürlerinin Liderlik Uygulamalarına Yönelik Davranışları
ŞAHİN SEVİLAY,TÜRKOĞLU ÖZDEMİR Selin
|
5 |
A Study on Examinitaion of Perceptions on Critical Pedagogy Among School Administrators in Terms of Functions of Schools and School Practices: A Case Study
ŞAHİN SEVİLAY, KISAOĞLU MERVE
|
6 |
Forming Effective İnclusive Education: From School Principals Perspectives
ŞAHİN SEVİLAY, İLÇİN MEHMET
|
7 |
The Collective Teacher Efficacy Behaviours Scale: A Validity and
Reliability Study
KAPAT SEYFETTİN, ŞAHİN SEVİLAY, KARA MEVLÜT
|
8 |
The Road to Ecological University: A Metaphor Analysis from the
Perspectives of Academicians and External Stakeholders
ÖZKAN SUNA, ŞAHİN SEVİLAY
|
9 |
Ways to Evaluate Teachers' Professional Performance in the Context of
Performance Based Payment Policies
KURT SEMRA, ŞAHİN SEVİLAY
|
10 |
The Collective Teacher Efficacy Behaviours Scale: A Validity and
Reliability Study
ŞAHİN SEVİLAY, KARA MEVLÜT, KAPAT SEYFETTİN
|
11 |
Exploring Student Perceptions and Experiences of Different Teaching and Learning Approaches in Architectural History Education:A Comparative Case Study
ÖZGÜLEŞ MUZAFFER,KALMAN MAHMUT,ÖZYURT MELİKE,ŞAHİN SEVİLAY
|
12 |
Ekolojik Sistemler Kuramı Çerçevesinde Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışları*
Türkoğlu Selin, ŞAHİN SEVİLAY
|
13 |
Hausdor Hausdorff Measur ff Measures on Gener es on Generalized Set V ed Set Valued Neutr alued Neutrosophic osophic
Quadruple Numbers and Decision Making Applications for
Adequacy of Online Education
ŞAHİN SEVİLAY, kargın Abdullah, yücel murat
|
14 |
Analysis of Manager and Teacher Opinions on the Management of School Risks in the
Framework of the Internal Control Risk Management Model
AK Ömer Faruk, ŞAHİN SEVİLAY
|
15 |
12- Türkçe öğreticileri ve okul yöneticilerinin Suriyeli öğrenciler için açılan
uyum sınıfı uygulamasına ilişkin görüşleri
kapat seyfettin, ŞAHİN SEVİLAY
|
16 |
Eğitim Kurumlarında Stratejik Risklerin Tespiti
AK Ömer Faruk, ŞAHİN SEVİLAY
|
17 |
TRAINING SCHOOL ADMINISTRATIVES AS MENTOR PRINCIPALS
AYDIN GÜNGÖR TUBA,ŞAHİN SEVİLAY
|
18 |
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Sürecinde Akran Öğretiminin Etkisi: Deneysel Bir Çalışma
KARA MEVLÜT,ŞAHİN SEVİLAY,KAPAT Seyfettin
|
19 |
Değişim Yönetimi Bağlamında Türk Eğitim Denetim Sistemindeki Değişimlere İlişkin Maarif Müfettişlerinin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,avan yasin
|
20 |
ÖĞRETMENLERİN VE YÖNETİCİLERİN PERSPEKTİFİNDEN OKULLARDAKİ ÖĞRETİMSEL DENETİM UYGULAMALARI
ŞAHİN SEVİLAY,Sümer Sebahattin
|
21 |
PROFESSIONAL LEARNING COMMUNITIES FOR TEACHERS: OPPORTUNITIES AND CHALLENGES
ŞAHİN SEVİLAY
|
22 |
Principal’xxs Supervisory Practices for Teacher Professional Development: Bureaucratic and Professional Perspectives
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
23 |
Akran Koçluğu ve Portfolyo Kullanımı: Etkili Öğretim Denetiminde İki Yöntem
AVAN Yasin,ŞAHİN SEVİLAY
|
24 |
Teachers’xx Self-Efficacy Perceptions in Terms of School Principal’xxs Instructional Leadership Behaviours
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,öztürk necati
|
25 |
AUTONOMY IN THE WORKPLACE: A COMPARATIVE STUDY OF PUBLIC AND PRIVATE SCHOOLS
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
26 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK BECERİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMENLERİN METAFORİK ALGILARI
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ
|
27 |
OKUL RİSKLERİNİ DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
AK Ömer Faruk,ŞAHİN SEVİLAY
|
28 |
MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEKİ EĞİTİME BAKIŞ AÇILARI (Gaziantep Üniversitesi Örneği)
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
29 |
A New Approach to School Management: Determination of Student Related Risks According to the Internal Control
ŞAHİN SEVİLAY,AK Ömer Faruk
|
30 |
The Problems Experienced in the Integration Process of Syrian Students into the Turkish Education System
ŞAHİN SEVİLAY,SÜMER SABAHATTİN
|
31 |
Problems and Solution Propasals About Safety Transportation of Students
ŞAHİN SEVİLAY,Avan Yasin
|
32 |
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ÖĞRETMEN LİDERLİĞİ: LİDER-ÜYE ETKİLEŞİMİNİN ARACILIK ROLÜ
ÖZTÜRK NECATİ,ŞAHİN SEVİLAY
|
33 |
THE İMPORTANCE OF KNOWLEDGE ABOUT THE PRESCHOOL CURRİCULUM İN TERMS OF PRESCHOOL ADMİNİSTRATORS İNSTRUCTİONAL LEADERSHİP PRACTİCES
ŞAHİN SEVİLAY,SEZER GÜLŞEN
|
34 |
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
ŞAHİN SEVİLAY,BAĞRIYANIK HÜSEYİN
|
35 |
Mesleki ve teknik ortaöğretim okul yöneticilerine yönelik teknik liderlik becerileri ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
36 |
PROBLEMS CONFRONTED BY SYRIANTEACHERS WORKING AT TEMPORARYEDUCATION CENTERS TECs
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY,Işıklı Nurdan
|
37 |
Development of the Technical Leadership Skills Scale in Vocational and Technical High School Administrators: Reliability and Validity Studies
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
38 |
The Role of Leadership Skills of High School Principals in Their Knowledge Management Process Competencies
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
39 |
Yeni Bir Öğretmen Yetiştirme Yaklaşımı Olarak GöreveBaşlatma Programı
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
40 |
A Research for Measuring Administrative Effectiveness
KARSLI MEHMET DURDU,ŞAHİN SEVİLAY
|
41 |
ADAY ÖĞRETMENLERE YÖNELİK MENTORLUK PROGRAMININ UYGULANMASINA İLİŞKİN EĞİTİMCİLERİN GÖRÜŞLERİ̇
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
42 |
Okul Yöneticilerinin Gelişimsel Değerlendirilmesine Yönelik Okul YöneticilerininGörüşleri
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
43 |
LĠDERLĠK PERFORMANS ÖLÇEĞĠ GELĠġTĠRME:GEÇERLĠK VE GÜVENĠRLĠK ÇALIġMASI
ÇETİN BAYRAM,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
44 |
Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerine Göre İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Karşı Kullanılan Öğretmen Stratejilerinin Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
ŞAHİN SEVİLAY,ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT
|
45 |
Öğrenen Örgüt Profili Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ŞAHİN SEVİLAY, ÇAKIR ÇİĞDEM, ÖZTÜRK NECATİ
|
46 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KENDİ ÜNİVERSİTE VE İDEAL ÜNİVERSİTE ALGILARI
TURAL DERYA,ŞAHİN SEVİLAY
|
47 |
İlköğretim Kurumları Standartları İKS Etkililiği Üzerine
ŞAHİN SEVİLAY, ÇEPER ARIKAN BİLSEN
|
48 |
Examining Organizational Citizenship Behaviours OCBs ofTeacher Candidates at the Faculty of Education
ŞAHİN SEVİLAY
|
49 |
Mediator Role of Organizational Justice in The Relationship Between Learning Organization and Organizational Commitment
ŞAHİN SEVİLAY
|
50 |
Türk Eğitim Sisteminde Teftişin Tarihsel Gelişimi ve Bu Gelişim İçerisindeki Sorunlar
Şahin Sevilay, Elçiçek Zakir, Tösten Rasim
|
51 |
Okul Müdürlerinin Bilgi Yönetimi Süreç Yeterliliklerinin Liderlik Becerilerinin İncelenmesi
ŞAHİN SEVİLAY, BALKAR BETÜL
|
52 |
The Opinions of Secondary School Teachers on Teacher Performance Appraisal Model and Implementations
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
53 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme Modellerinin Etkililiğine İlişkin Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışm Gaziantep Üniversitesi Örneği
ŞAHİN SEVİLAY, TURAN ESEN, TOPRAK NUR
|
54 |
The Effects And Uses Of Educational Technology In Learning And Teaching
ŞAHİN SEVİLAY,Turan Esen
|
55 |
İlköğretim Okullarında 1 5 Sınıflarda Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Oluşturulan Eğitim Programlarının Uygulanmasında Öğretmenlerin Karşılaştığı Sorunlar
Demir Sevinç,ŞAHİN SEVİLAY
|
56 |
İlköğretim Okul Yöneticilerinin Stratejik Planlamaya İlişkin Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışma Gaziantep İli Örneği
ŞAHİN SEVİLAY, ASLAN NEBİHE
|
57 |
Türk Dili ve Edebiyatı Öğrencilerinin Tezsiz Yüksek Lisans Programına İlişkin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,BALKAR BETÜL
|
58 |
Driving Key for Effective Learning Motivation
ŞAHİN SEVİLAY
|
59 |
Türkiye’xxde Özel Yükseköğretim.
Yaşar Belma,ŞAHİN SEVİLAY
|
60 |
İlköğretim Okullarında Uygulanan Öğretmen Teftiş Formlarının Yeterliliğinin Değerlendirilmesi Gaziantep
ŞAHİN SEVİLAY
|
61 |
İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN KÜLTÜREL LİDERLİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN ALGILARI
ŞAHİN SEVİLAY,BÜYÜKELBAŞI ÖZLEM,GEDİKOĞLU TOKAY
|
62 |
Shared Decison Making Process And its Effects On Learning And Teaching Enviroment
ŞAHİN SEVİLAY, ADA SEFER
|
1 |
COMPARISON OF SOME COUNTRIES’ PRINCIPAL
PERFORMANCE APPRAISAL SYSTEM
YİĞİT Hale,ŞAHİN SEVİLAY
|
---|---|
2 |
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ BULUNAN SINIF
ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL EĞİTİM MESLEKİ YETERLİLİK
MODÜLÜNE YÖNELİK BEKLENTİLERİ
ŞAHİN SEVİLAY,ŞİMŞEK Ayşe Ceylan
|
3 |
Öğretim Faaliyetlerinde BT Entegrasyonu ve Dijital Okuryazarlığın Geliştirilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,ŞİMŞİRLİ Mert
|
4 |
ORTAOKULDA GÖREV YAPAN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA
UYGULAMALARINDA KARILAŞTIKLARI SORUNLARIN TESPİTİ VE ÇÖZÜM
ÖNERİLERİN GELİŞTİRİLMESİ
ŞAHİN SEVİLAY,ŞİMŞEK Ayşe Ceylan
|
5 |
Okul Liderlerinin Mesleki Yeterliklerini Geliştirmeye Yönelik Mesleki Gelişim Planı İçeriği
ŞAHİN SEVİLAY,TÜRKOĞLU ÖZDEMİR Selin
|
6 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK STİLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSELBAĞLILIĞINA ETKİSİ: BİR META ANALİZ ÇALIŞMASI
ŞAHİN SEVİLAY,Gürkan Emre
|
7 |
Kapsayıcı Eğitim Alan Öğretmenlerinin Sınıflarındaki Sosyal Adelete Yönelik Uygulamaları
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,Gürkan Emre
|
8 |
Nitelikli Kapsayıcı Erken Çocukluk Eğitimine Dair Okul Müdürlerinin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,İlçin Mehmet
|
9 |
Okul Yöneticileinin Eleştirel Pedagoji Algılarını Okulun İşlevleri Boyutu İle Anlama ve Okuldaki Uygulamalar Üzerine Bir Araştırma Durumu
ŞAHİN SEVİLAY,Kısaoğlu Merve
|
10 |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL MUHALEFETİ NASIL ANLAMLANDIRDIKLARI VE NEDENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,Kısaoğlu Merve
|
11 |
ETİK DIŞI DAVRANIŞLAR: ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İÇİN NE ANLAM İFADE EDER?
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
12 |
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE ADAY ÖĞRETMENLERİN DANIŞMANLARINDAN DESTEK İHTİYAÇLARI
ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
13 |
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİ (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR HÜSEYİN
|
14 |
ÖĞRETMENLERİN ETİK ALGILARI: KENDİ VE DİĞERLERİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ
|
15 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN MESLEKİ UYGULAMALARINDA ETİK KODLAR
ŞAHİN SEVİLAY,öztürk necati,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
16 |
OKUL SERVİS ARAÇLARININ DENETİMİ, SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
ŞAHİN SEVİLAY,AVAN YASİN
|
17 |
İLKOKUL VE ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖZYETERLİK ALGILARI
ÖZDEMİR GÖKÇE,BAĞRIYANIK HÜSEYİN,ŞAHİN SEVİLAY
|
18 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL BECERİLERİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILAR
ŞAHİN SEVİLAY,ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE
|
19 |
Öğrencilerle İlgili Okulda Meydana Gelebilecek Riskler
ŞAHİN SEVİLAY,AK Ömer Faruk
|
20 |
Öğretmenlerin Yaşam Çatışması Durumunun Mesleğe Yönelik Bağlılıklarına Etkisi
BAĞRIYANIK HÜSEYİN,ŞAHİN SEVİLAY
|
21 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMENLERİN ÖZYETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK NECATİ,ŞAHİN SEVİLAY
|
22 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN İLİŞKİSEL LİDERLİK BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN LİDERLİĞİNE ETKİSİ
ÖZTÜRK NECATİ,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
23 |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK BOYUTUNDA YÖNETİCİLERİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİĞİ
ŞAHİN SEVİLAY,BAĞRIYANIK HÜSEYİN
|
24 |
VII Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu
sezer Gülşen,ŞAHİN SEVİLAY
|
25 |
İlkokul ve Ortaokullarda Örgüt Kültürü ve Etki Taktiklerinin Öğretmen Liderliğine Etkisi
Öztürk Necati,ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
26 |
İlkokul ve Ortaokullarda Lider Üye Etkileşiminin İşle Bütünleşmeye Etkisi
ÖZDEMİR GÖKÇE,öztürk necati,ŞAHİN SEVİLAY
|
27 |
Problems confronted by Syrian teachers working at temporary education centers TECs Geçici eğitim merkezlerinde GEM görev yapan Suriyeli öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY,Işıklı Nurdan
|
28 |
Okul Müdürlerinin Mentor Müdür Olarak Yetiştirilmesine Yönelik Deneysel Bir Çalışma
Aydın Tuba,ŞAHİN SEVİLAY
|
29 |
Mesleki ve Teknik eğitim Okulları Yöneticilerinin Teknik Liderlik Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitim Programı Program Geliştirme Süreçleri Bağlamında
ÖZDEMİR GÖKÇE,ŞAHİN SEVİLAY
|
30 |
Öğretmenlerin Göreve Başlatılma Sürecinde Uygulanabilecek Destek Sistemleri
Fulya Abacı,ŞAHİN SEVİLAY
|
31 |
İlköğretim Okullarında Örgüt Kültürü ve Öğretmen Liderliğinde Lider Üye Etkileşimi
Necati Öztürk,ŞAHİN SEVİLAY
|
32 |
İlkokul Öğretmenlerinin Okul Müdürünün Öğretimsel Denetimi ile ilgili Görüşleri
öztürk necati,AYDIN HALİSOĞLU TUĞBA,ŞAHİN SEVİLAY
|
33 |
İlkokul ve Ortaokullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Değişim Yönetimi ve Örgütsel Yenileşmeye İlişkin Algıları
ŞAHİN SEVİLAY, SEVER ZAFER, ÇAKIR ÇİĞDEM
|
34 |
Okul Yöneticilerinin Öğretim Sürecinin Denetlenmesine Yönelik Eğitim Modeli
ŞAHİN SEVİLAT, ÖZDEMİR GÖKÇE
|
35 |
MEB Kariyer Basamakları Yükselme Sistemi Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ŞAHİN SEVİLAY, KAZOĞLU İSMAİL
|
36 |
Okul Yöneticilerinin Gelişimsel Değerlendirilmesine Yönelik Okul Yöneticilerinin Bakış Açıları
BALKAR BETÜL,ŞAHİN SEVİLAY
|
37 |
Okul Yöneticilerinin Algılarına Göre Taşımalı Eğitimdeki Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ŞAHİN SEVİLAY, BOZBAYINDIR FATİH, SEVER ZAFER
|
38 |
Yeni Bir Öğretmen Yetiştirme Yaklaşımı Olarak Göreve Başlatma Programı
BALKAR BETÜL, ŞAHİN SEVİLAY
|
39 |
Yönetimde Yenileşme Okul Yöneticilerinin Bir Problem Çözme Süreci Olarak Değişimi Yönetmede Sergiledikleri Değişim Ajanlığı Rolleri
ŞAHİN SEVİLAY, ÇAKIR ÇİĞDEM, GÜNEŞ İBRAHİM
|
40 |
Doktora ve Yüksek Lisans Öğrencilerinin Etik Prensipleri Algılama Düzeyleri
ŞAHİN SEVİLAY, SEFER ZAFER, ÖZTÜRK NECATİ
|
41 |
Okul Müdürlerinin Denetici Olarak Yetiştirilmesine İlişkin Yeni Bir Yaklaşım Öğrenme İçin Denetim Uygulaması
BALKAR BETÜL, ŞAHİN SEVİLAY
|
42 |
İlköğretim Okul Öğretmenlerinin Performanslarının Okul Müdürleri Tarafından Değerlendirilmesi
ŞAHİN SEVİLAY, YILMAZ ZEYNEP
|
43 |
Üniversite Öğrencilerinin Üniversite Seçme Nedenleri ve Üniversitelere Yükledikleri Roller
ŞAHİN SEVİLAY, BALKAR BETÜL
|
44 |
Üniversite Öğrencilerinin Üniversite Yapısı Ve Desteğin İlişkin Görüşleri Gaziantep Üniversitesi Örneği
ŞAHİN SEVİLAY, BALKAR BETÜL
|
45 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okul Gelişim Planı ve Okul Politikası Oluşturulmasına İlişkin Görüşleri
ŞAHİN SEVİLAY,BALKAR BETÜL
|
46 |
İlköğretim Okullarında 1 5 Sınıflarda Yapılandırmacılık Yaklaşımına Göre Oluşturulan Eğitim Programlarının Uygulanmasında Öğretmenlerin Karşılaştığı Sorunlar
ŞAHİN SEVİLAY, DEMİR SEVİNÇ
|
47 |
İlköğretim Okullarında Çalışan Öğretmenlerin Okul Ortamında Kullandıkları Sosyalizasyon Mekanizmaları Ve Örgütsel Bağlılıklar İle İlişkisi
ŞAHİN SEVİLAY, BALKAR BETÜL
|
48 |
İlköğretim Okul Müdürlerinin Yönetsel Yeterliliklerinin Liderlik Standartları Performans Basamağına Uygunluğunun İncelenmesi Adıyaman İli Örneği
ŞAHİN SEVİLAY, KARADAĞ NAZİFE
|
49 |
Lisansüstü Programlara Başvuran Adayların Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
BAYSAL Z NURDAN, ADA SEFER, ŞAHİN SEVİLAY
|
1 |
Teacher Induction and Mentoring Programme Finlandiya Çalışma Ziyareti İpekyolu Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı 2013
Teacher Induction and Mentoring Programme
|
---|---|
2 |
Yaşam Evi
|
3 |
Psycho-social Rehabilitation of Refugee Syrian Women
|
4 |
TC Başbakanlık AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Hayatboyu Öğrenme Programı
Innovative Approaches In Teachers
|
5 |
ELLERİMLE GÖRÜYORUM
|
6 |
Integrative Parents'Autism Training
In summary, all the goals of the project were achieved and all the deliverables of the project were delivered correctly and qualitatively. In the Focus groups of parents of children with autism we had small discrepancies in the number of participatio
|
7 |
Timeline Travel: An Alternative Tool for Architectural History Learning and Teaching
|
8 |
KIZ VE ERKEK ÇOCUKLARI İÇİN EŞİTLİK: ÇOCUK EVLİLİKLERİYLE MÜCADELE
|
9 |
Yükselen Gaziantep Gaziantep İlinde ÖSS Başarısını Yükseltme projesi
Yükselen Gaziantep Gaziantep İlinde ÖSS Başarısını Yükseltme
|
10 |
Eğitim Ortamlarında Şiddet ve Saldırganlık Kaynaklı Uyum Problemlerinin Önlenmesi Projesi
Eğitim Ortamlarında Şiddet ve Saldırganlık Kaynaklı Uyum Problemlerinin Önlenmesi
|
1 |
Öğrenme için Denetim Performansa Dayalı Denetim ve Değerlendirme
Yazar Adı: ŞAHİN SEVİLAY,BALKAR BETÜL
, Yayın Yeri: Nobel
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | DENETİM TEKNİKLERİ | Türkçe | 1 |
2 | 2016-2017 | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ | Türkçe | 1 |
3 | 2016-2017 | ÖĞRETİMSEL DENETİM | Türkçe | 1 |
4 | 2012-2013 | Denetim Teknikleri | Türkçe | 3 |
5 | 2013-2014 | Eğitim Yönetiminde Çağdaş Gelişmeler | Türkçe | 3 |
6 | 2013-2014 | Eğitimde Etik | Türkçe | 3 |
7 | 2013-2014 | Öğretimsel Denetim | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | EĞİTİM DENETİMİ | Türkçe | 1 |
2 | 2014-2015 | ÖRGÜTSEL İLETİŞİM | Türkçe | 1 |
3 | 2014-2015 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 1 |
4 | 2015-2016 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 1 |
5 | 2015-2016 | EĞİTİM DENETİMİ | Türkçe | 1 |
6 | 2016-2017 | Eğitimde Değişim Yönetimi | Türkçe | 1 |
7 | 2016-2017 | EĞİTİM DENETİMİ | Türkçe | 1 |
8 | 2013-2014 | eğitim denetimi | Türkçe | 3 |
9 | 2012-2013 | Örgütsel İletişim | Türkçe | 3 |
10 | 2012-2013 | Örgütsel Davranış | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2014-2015 | Eğitim bilimlerine Giriş | Türkçe | 1 |
2 | 2014-2015 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 1 |
3 | 2015-2016 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 1 |
4 | 2015-2016 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 1 |
5 | 2015-2016 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 1 |
6 | 2016-2017 | TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ | Türkçe | 1 |
7 | 2016-2017 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 1 |
8 | 2013-2014 | Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi | Türkçe | 2 |
9 | 2013-2014 | Mesleki Etik | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Mesleki öğrenme topluluğunun ilkokul öğretmenlerinin mesleki gelişimine ve öğrencilerin başarısına etkisini incelemeye yönelik bir uygulama | MEHMET SELMAN KAYAN | TezMerkezi | 2022 |
2 | Tamamlandı | Öğretmen performansını geliştirmede ekonomik politika araçlarının kullanılmasına yönelik bir uygulama önerisi | SEMRA AKSOY | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Gaziantep iline özgü ekolojik bir üniversite önerisi | SUNA UTAR ÖZKAN | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Öğretimsel denetimde akran koçluğu ve portfolyo uygulaması yoluyla öğretmenlerin sınıf ortamında geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması | YASİN AVAN | TezMerkezi | 2021 |
5 | Tamamlandı | Okullarda risk analizinin iç kontrol modeli çerçevesinde incelenmesi | ÖMER FARUK AK | TezMerkezi | 2020 |
6 | Tamamlandı | Öğretmenlerin okul yöneticilerine yönelik öğretimsel liderlik algıları çerçevesinde örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm | HÜSEYİN BAĞRIYANIK | TezMerkezi | 2017 |
7 | Tamamlandı | Mesleki ve teknik ortaöğretim okulları yöneticilerinin teknik liderlik becerilerinin belirlenmesi ve geliştirilmesi | GÖKÇE ÖZDEMİR | TezMerkezi | 2015 |
8 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin mentor müdür olarak yetiştirilmesine yönelik deneysel bir çalışma | TUBA AYDIN | TezMerkezi | 2015 |
9 | Tamamlandı | Eğitim örgütlerinde örgüt kültürü ve öğretmen liderliği: Lider-üye etkileşiminin aracılık rolü | NECATİ ÖZTÜRK | TezMerkezi | 2015 |
10 | Tamamlandı | Ortaöğretim okulu müdürlerinin liderlik becerilerinin bilgi yönetimi süreç yeterliklerindeki rolü | BETÜL BALKAR | TezMerkezi | 2012 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Uluslararası öğrencilerin üniversite aidiyet duyguları | BASHAR AJJAN | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Eğitimde çok kültürlü öğretmen yeterlikleri | AHMET İLHAN BAŞAR | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Eleştirel düşünme çerçevesinde okul yöneticilerinin yönetim becerileri | MERVE KISAOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
4 | Tamamlandı | Ekolojik sistemler kuramı çerçevesinde okul müdürlerinin öğretimsel liderlik davranışları | SELİN TÜRKOĞLU | TezMerkezi | 2022 |
5 | Tamamlandı | Öğretimin denetimi aracılığıyla sınıf içi kapsayıcı eğitim uygulamalarının etkililiğini arttırma | MEHMET İLÇİN | TezMerkezi | 2022 |
6 | Tamamlandı | Öğretmenlerin kolektif yeterlik davranışlarının örgüt kültürüne etkisinin incelenmesi | SEYFETTİN KAPAT | TezMerkezi | 2022 |
7 | Tamamlandı | Takım çalışması bağlamında il millî eğitim müdürlükleri araştırma ve geliştirme (ARGE) birimi çalışanlarının işe tutkunlukları ve bireysel iş performansları | İSMAİL ERDOĞAN | TezMerkezi | 2022 |
8 | Tamamlandı | MEB ilkokul ve ortaokul eğitim kurumlarına atanan aday öğretmenlere uygulanan mentorluk süreci | AHMET PALA | TezMerkezi | 2017 |
9 | Tamamlandı | Okul öncesi eğitim kurumu yöneticilerinin öğretimsel liderlik uygulamalarında okul öncesi eğitim programı bilgisinin önemi | GÜLŞEN SEZER | TezMerkezi | 2017 |
10 | Tamamlandı | Velilerin görüşleri doğrultusunda öğretmen kavramı (Metaforik bir çalışma) | ALİ SAYIN | TezMerkezi | 2017 |
11 | Tamamlandı | Öğretmen özerkliğinin, öğrenen özerkliğini desteklemeye olan etkisinin incelenmesi | RECEP ATAŞBAŞ | TezMerkezi | 2017 |
12 | Tamamlandı | Öğretmenlerin göreve başlatılma sürecinde uygulanabilecek destek sistemleri | FULYA ABACI BABAOĞLU | TezMerkezi | 2015 |
13 | Tamamlandı | MEB öğretmen kariyer basamakları yükselme sisteminin yeniden yapılanmasına yönelik nitel bir araştırma | İSMAİL KAZOĞLU | TezMerkezi | 2014 |
14 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin iletişim becerileri ile akademik öz yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | NAZLI ŞAH | TezMerkezi | 2013 |
15 | Tamamlandı | İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin özyeterliklerinin müdürlerinin yönetim becerileri çerçevesinde incelenmesi: Gaziantep ili örneği | HATİCE SÖYLEMEZ | TezMerkezi | 2012 |
16 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin üniversite ve ideal üniversite algıları | DERYA TURAL | TezMerkezi | 2011 |
17 | Tamamlandı | Türkiye ve Avrupa Birliği ülkelerinde okul yöneticilerinin yetiştirilme programları ve atanmaları | SONAY ÖZBERK | TezMerkezi | 2010 |
18 | Tamamlandı | İlköğretim okullarında 1?5. sınıflarda yapılandırmacılık yaklaşımına göre oluşturulan eğitim programlarının uygulanmasında öğretmen ve yöneticilerin karşılaştığı sorunlar | SEVİNÇ DEMİR | TezMerkezi | 2009 |
19 | Tamamlandı | İlköğretim okulu müdürlerinin iletişim becerileri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki | ÇİĞDEM ÇELİK | TezMerkezi | 2007 |
1 |
EYUDER
Üye Bilimsel Kuruluş 2013 |
---|---|
2 |
EYFOR
Üye Bilimsel Kuruluş 2013 |
3 |
Girişimci Kadınları Destekleme Derneği
Üye 2009 |