GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM
1 |
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU AİLE EĞİTİMİ KİTAP SETİ III. KADEME
Bölüm Adı: AKADEMİK BECERİLERİ DESTEKLEME |
---|---|
2 |
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU AİLE EĞİTİMİ KİTAP SETİ II. KADEME
Bölüm Adı: AKADEMİK BECERİLERİ DESTEKLEME |
3 |
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU AİLE EĞİTİMİ KİTAP SETİ I. KADEME
Bölüm Adı: AKADEMİK BECERİLERİ DESTEKLEME |
4 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ VE ÖZEL GEREKSİNİMİ OLAN ÖĞRENCİLER - El Kitabı / Handbook of Educational Psychology and Students with Special Needs
Bölüm Adı: Sonuç: Eğitim Psikolojisinin Özel Gereksinimi Olan Öğrencilere Uygulanmasında Geleceğe Yönelik Öneriler |
5 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ VE ÖZEL GEREKSİNİMİ OLAN ÖĞRENCİLER - El Kitabı / Handbook of Educational Psychology and Students with Special Needs
Bölüm Adı: Öğrenci Katılımı ve Öğrenme: Okulda Dikkat, Davranışsal ve Duygusal Güçlükler |
6 |
ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERİN BİLGİYE ERİŞİMİ
Disiplinler Arası Çalışmalar ve Güncel Yaklaşımlar
Bölüm Adı: Özel Gereksinimli Bireylerin Bilgiye Erişimlerinin Kütüphaneler Açısından Değerlendirilmesi |
7 |
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylerde Güvenlik Becerileri
Bölüm Adı: Doğan Afetlere Karşı Güvenlik |
8 |
Sosyal Kooperatifimizle Çalışma Yaşamındayız: Zihinsel Engelli Gençlerin Sosyal Kooperatifle İstihdamının Desteklenmesi Projesi
Bölüm Adı: Türkiye'de Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin İşe Yerleştirme Sürecinde Yaşadığı Deneyimler |
9 |
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
Bölüm Adı: Yanlışsız Öğretim Yöntemleri 4: İpucunda Değişiklik Yapılan Yöntemler |
10 |
Zihin Yetersizliği ve Teknoloji
Bölüm Adı: Günlük Yaşam ve Teknoloji |
11 |
Zihin Yetersizliği ve Teknoloji
Bölüm Adı: Olağanüstü Durumlar ve Teknoloji |
1 |
The effectiveness of video model with Bug-in-Ear coaching in the ınstruction of employment skills to adolescents with autism spectrum disorder
ORUM ÇATTIK ESRA,DOĞAN ASLAN SERAP,ERGENEKON YASEMİN
|
---|---|
2 |
Özel Eğitimde Yeni Bir Uygulama: TAGteach Nedir ve Nasıl Uygulanır?
DOĞAN ASLAN SERAP
|
3 |
Exposure to the Earthquake with A Child with Autism: A Qualitative Study on Parenting Experiences
DOĞAN ASLAN SERAP
|
4 |
Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) ve Sosyal Anksiyete: Komorbidite mi İlişkili bir Semptom mu?
DOĞAN ASLAN SERAP
|
5 |
Teaching daily living skills to an adolescent with autism in a real-life setting
DOĞAN SERAP
|
6 |
Teaching Academic Skills to Children with Autism During Small Group Instruction with Typically Developing Peers
DOĞAN SERAP, ÖZEN ARZU
|
7 |
Views and experiences of individuals with autism spectrum disorder and their mothers during the COVID-19 pandemic
DOĞAN SERAP, ŞAHİN CANDAN HASRET, ERGENEKON YASEMİN
|
8 |
Social Robots in the Instruction of Social Skills in Autism: A Comprehensive Descriptive Analysis of Single-Case Experimental Designs
DOĞAN SERAP, ÇOLAK AYSUN
|
9 |
YENİ MEZUN ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIKLARI SORUNLARA VE MEZUN OLDUKLARI LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
DOĞAN SERAP, GÜVEN MERAL
|
10 |
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Ürün Satın Alma Becerilerinin Öğretildiği Çalışmaların İncelenmesi
DOĞAN SERAP, ERGENEKON YASEMİN
|
1 |
Otizm Spektrum Bozukluğunda Yapay Zekanın Kullanım Alanları
DOĞAN ASLAN SERAP
|
---|---|
2 |
A NEW CAREGIVER-MEDIATED PROGRAM IN
AUTISM AND OTHER DEVELOPMENTAL
DISABILITIES: WORLD HEALTH
ORGANIZATION CAREGIVER SKILLS
TRAINING (WHO-CST)
DOĞAN ASLAN SERAP
|
3 |
Doğal Afetlerde Otizmli Bireyler: Alanyazın Bize Ne Söylüyor?
DOĞAN ASLAN SERAP,İBAOĞLU ELMAS NUR
|
4 |
New Trends in Special Education:TAGteach
DOĞAN ASLAN SERAP
|
5 |
MARAŞ DEPREMLERİNİ OSB OLAN ÇOCUKLA YAŞAMAK: OSB OLAN ÇOCUĞA SAHİP EBEVEYNLERİN EBEVEYNLİK DENEYİMLERİ
DOĞAN ASLAN SERAP
|
6 |
Bir Gerçek Ortam Çalışması: Otizmli Bir Ergene Günlük Yaşam Becerilerinin Öğretimi
DOĞAN SERAP
|
7 |
Sağlık ve Özel Eğitim Alanının Kesişimi: Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylerde Ağız ve Diş Sağlığı
DOĞAN SERAP, ERGENEKON YASEMİN
|
8 |
Sosyal kooperatifimizle çalışma yaşamındayız: Zihinsel engelli gençlerin sosyal kooperatifle istihdamının desteklenmesi projesi
Simla Şahin
Atilla Cavkaytar
Yasemin Ergenekon
Gizem Yıldız
Serap Doğan
ŞAHİN SİMLA, CAVKAYTAR ATİLLA, ERGENEKON YASEMİN, YILDIZ GİZEM, DOĞAN SERAP, ULUYOL MUSTAFA
|
9 |
Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere ağız ve diş sağlığıyla ilgili becerinin öğretimi
DOĞAN SERAP, ERGENEKON YASEMİN
|
10 |
Kendi Pencerelerinden Bakınca Neler Yaşadılar?: Otizmli Bireylerin ve Annelerinin Pandemi Sürecine İlişkin Görüşleri
DOĞAN SERAP, ŞAHİN CANDAN HASRET, ERGENEKON YASEMİN
|
11 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Sosyal Robotlar
DOĞAN SERAP, ÇOLAK AYSUN
|
12 |
Bağımsız Yaşama Geçiş Dönemindeki Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Ofis Temizliği Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği
ÇATTIK ESRA,DOĞAN SERAP,ERGENEKON YASEMİN
|
13 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Gençlere Fotokopi Çekme, Evrak Tasnifleme ve Evrak Getirip Götürme Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği
ERGENEKON YASEMİN,DOĞAN SERAP,ÇATTIK ESRA
|
14 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Gençlere Sipariş Alma, Hazırlama, Teslim Etme ve Boşları Toplama Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği
DOĞAN SERAP,ORUM ÇATTIK ESRA,ERGENEKON YASEMİN
|
15 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Gençlere Özgeçmiş Hazırlama, İş Başvurusu Yapma ve İş Görüşmesi Yapma Becerilerinin Öğretiminde İşitsel Teknoloji Desteğiyle (BIE) Sunulan Video Modelle Öğretimin Etkililiği
ORUM ÇATTIK ESRA,DOĞAN SERAP,ERGENEKON YASEMİN
|
16 |
Teaching Academic Skills to Children With Autism During Small Group Instruction With Typical Development Peers
DOĞAN SERAP,ÖZEN ARZU
|
17 |
Otizm spektrum bozukluğu olan bireylere yiyecek-içecek hazırlama becerilerinin öğretildiği çalışmaların incelenmesi.
DOĞAN SERAP,ERGENEKON YASEMİN
|
18 |
Okul Öncesi Dönemde Hedeflenmeyen Bilgi Öğretimi: Alanyazın Taraması ve Betimsel Analiz
DOĞAN SERAP
|
19 |
Özel Eğitim Penceresinden Türkiye’ de Aile Eğitimi Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Alanyazın Taraması ve Betimsel Analiz
DOĞAN SERAP
|
20 |
Bir alanyazın taraması: Gelişimsel yetersizliği olan bireylere satın alma becerisinin öğretimi.
DOĞAN SERAP,ERGENEKON YASEMİN
|
21 |
Alanyazın taraması: İnsansı robot uygulamasıyla sosyal beceri öğretimi.
DOĞAN SERAP,ÇOLAK AYSUN
|
22 |
Özel Eğitimde Dergi İncelemesi: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOĞAN SERAP,ŞAHİN CANDAN HASRET,YASSIBAŞ UĞUR
|
23 |
Küçük Grup Öğretimi Nedir ve Nasıl Uygulanır?
DOĞAN SERAP,ÖZEN ARZU
|
24 |
Ulusal ve Uluslararası Alanyazında Yer Alan Zihin Yetersizliği Olan Bireylere İlişkin Nitel Çalışmalar
DOĞAN SERAP,ÇOLAK AYSUN
|
25 |
Otizmli ve Normal Gelişim Gösteren Çocuklardan Oluşan Küçük Grup Düzenlemesi: Sabit Bekleme Süreli Öğretim ve Mesleklerin Öğretimi
DOĞAN SERAP,ÖZEN ARZU
|
1 |
Bağımsız yaşama geçiş dönemindeki gelişimsel yetersizliği olan bireylere istihdam becerilerinin öğretimi
Gelişimsel yetersizliği olan bireylere istihdam becerilerinin öğretimi
|
---|---|
2 |
BEBKA SOGEP Sosyal Kooperatifimizle Çalışma Yaşamındayız: Zihin Engelli Gençlerin Sosyal Kooperatifle İstihdamının Desteklenmesi
|
3 |
Olumlu Davranışsal Destek: Genel Eğitim Ortamlarında Alternatif Davranış Yönetimi
|
4 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Görsel Destek Paketiyle Diş Fırçalama Becerisinin Kazandırılması ve Sürdürülmesi
|
5 |
Özel Eğitim Programlarını ve Materyallerini Geliştirme Projesi
|
6 |
OSB Olan Bireylere Sunulan Sağlık Becerileri Öğretim Paketinin Etkileri
|
7 |
Kuramdan Uygulamaya Otizm Spektrum Bozukluğu: Diş Hekimliği Fakültesi Öğrencilerine Bilginin ve Etkili Uygulamaların Öğretimi
|
1 |
SUNY Downstate Health Sciences University
Visiting Researcher
|
---|---|
2 |
The Keswell School-USA
Misafir araştırmacı
|
3 |
Özel Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezleri
Zihinsel engelliler sınıf öğretmeni
|
1 |
Otizm Spektrum Bozukluğunda ETKİNLİK ÖRNEKLERİYLE SAĞLIK EĞİTİMİ
Yazar Adı: DOĞAN SERAP, ERGENEKON YASEMİN
, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 10 |
2 | 2019-2020 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 10 |
3 | 2019-2020 | Eğitsel-Davranışsal Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 4 |
4 | 2020-2021 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 10 |
5 | 2020-2021 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 10 |
6 | 2022-2023 | OZE103 Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu | Türkçe | 2 |
7 | 2022-2023 | AE070 OSB’de Doğal Öğretim Süreci ve Uygulanması | Türkçe | 2 |
8 | 2022-2023 | TDP101 Toplumsal Duyarlılık Projesi-I | Türkçe | 2 |
9 | 2022-2023 | EFMB403 Özel Eğitim ve Kaynaştırma-Türkçe öğretmenliği | Türkçe | 2 |
10 | 2022-2023 | EFMB403 Özel Eğitim ve Kaynaştırma- Sınıf öğretmenliği | Türkçe | 2 |
11 | 2022-2023 | EFMB408 Öğrenme Güçlüğü-ingilizce öğretmenliği | Türkçe | 2 |
12 | 2022-2023 | EFMB408 Öğrenme Güçlüğü-matematik öğretmenliği | Türkçe | 2 |
13 | 2022-2023 | EFMB408 Öğrenme Güçlüğü-sınıf öğretmenliği | Türkçe | 2 |
14 | 2022-2023 | OZE102 Öğrenme Güçlükleri ve Özel yetenek | Türkçe | 2 |
15 | 2022-2023 | GEIS406 Özel Eğitim | Türkçe | 2 |
16 | 2022-2023 | EFMB410 Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | Türkçe | 2 |
17 | 2022-2023 | TDP102 Toplumsal Duyarlılık Projesi-II | Türkçe | 2 |
18 | 2023-2024 | OSB201 Yanlışsız Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 2 |
19 | 2023-2024 | OZE203 Uygulamalı Davranış Analizi | Türkçe | 3 |
20 | 2023-2024 | OZE103 Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu | Türkçe | 2 |
21 | 2023-2024 | TDP101 Toplumsal Duyarlılık Projesi-I | Türkçe | 1 |
22 | 2023-2024 | EFMB403 Özel Eğitim ve Kaynaştırma-Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | Türkçe | 2 |
23 | 2023-2024 | EFMB403 Özel Eğitim ve Kaynaştırma- İlköğretim Matematik Öğretmenliği | Türkçe | 2 |
24 | 2023-2024 | EFMB401 Öğretmenlik Uygulaması-I | Türkçe | 5 |
25 | 2023-2024 | ZYA202 Zihin Yetersizliğinde Öğretim Uyarlamaları | Türkçe | 2 |
26 | 2023-2024 | OZE206 Bireyselleştirilmiş Eğitim ve Geçiş Planlarının Hazırlanması | Türkçe | 2 |
27 | 2023-2024 | OZE210 (2. Şube) Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem | Türkçe | 3 |
28 | 2023-2024 | EFMB402 Öğretmenlik Uygulaması 4 | Türkçe | 5 |
29 | 2023-2024 | KRY100 Kariyer Planlama | Türkçe | 1 |
30 | 2023-2024 | TDP102 (2.şube) Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 2 |
31 | 2023-2024 | EFMB410 Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama | Türkçe | 2 |
32 | 2023-2024 | OZE102 Öğrenme Güçlükleri ve Özel yetenek | Türkçe | 2 |
33 | 2023-2024 | EFMB408 Öğrenme Güçlüğü-sınıf öğretmenliği | Türkçe | 2 |
34 | 2023-2024 | EFMB410 Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama-RPD | Türkçe | 2 |
35 | 2023-2024 | EFMB410 ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYGULAMA-sınıf öğretmenliği | Türkçe | 2 |
1 |
SOBAT-II TESTİ UYGULAMA SERTİFİKASI
Özel öğrenme güçlüğü olan 7-14 yaş arası çocukların okuma ve okudunu anlama beceri gelişimlerinin değerlendirilmesinde standart bir sesli okuma testinin geliştirilmesi ve kullanabilirliğinin değerlendirilmesi
|
---|---|
2 |
İlköğretimde Kaynaştırma ve Drama
İlköğretimde Kaynaştırma ve Drama
|
3 |
OÇİDEP (Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı)
OÇİDEP (Otistik Çocuklar İçin Davranışsal Eğitim Programı)
|
4 |
Akademik Becerilerinin Öğretimi: Okuma-Yazma
Akademik Becerilerinin Öğretimi: Okuma-Yazma
|
1 |
Association for Behavior Analysis International
Üye Bilimsel Kuruluş 2018 |
---|---|
2 |
Özel Eğitimciler Derneği (ÖZDER)
Üye 2016 |