GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM
1 |
Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Anne-Baba El Kitabı Serisi: İşitme Yetersizliği
Bölüm Adı: Erken Çocukluk Döneminde (0-3 Yaş) Ebeveynler için Uygulamalar |
---|---|
2 |
İşitme Kayıplı Çocuklar İçin Aile Eğitimi: 0-3 Yaş
Bölüm Adı: Aile Eğitiminde Farklı Yaklaşımlar: Doğal İşitsel Sözel Yöntem ve Aile Eğitimi Uygulamaları |
3 |
İşitme Kayıplı Çocuklar İçin Aile Eğitimi: 0-3 Yaş
Bölüm Adı: Aile Eğitiminde Farklı Yaklaşımlar: İşitsel Sözel Terapi ve Aile Eğitimi Uygulamaları |
4 |
İşitme Kayıplı Çocuklar İçin Aile Eğitimi: 0-3 Yaş
Bölüm Adı: 0-3 Yaş Dil Gelişimi ve Dil Gelişimini Destekleyen Yetişkin Davranışları |
5 |
İşitme Kayıplı Çocuklar İçin Aile Eğitimi: 0-3 Yaş
Bölüm Adı: Oyun |
6 |
İşitme Kayıplı Çocuklar İçin Aile Eğitimi: 0-3 Yaş
Bölüm Adı: Aile Eğitimi Uygulamalarında Hikaye Bakma Etkinlikleri |
7 |
İşitme Kayıplı Çocuklar İçin Aile Eğitimi: 0-3 Yaş
Bölüm Adı: Aile ile İletişim |
8 |
Kapsayıcı Eğitim: Özel Eğitimde Bütünleştirme
Bölüm Adı: Kapsayıcı Eğitimde Değerlendirme Süreci |
9 |
İşitmenin Doğası ve İşitmeye Yardımcı Teknolojiler
Bölüm Adı: İşitme Cihazları |
1 |
Adaptation Study of Pragmatics Profile to Turkish
GENÇ TAMER,GENÇ ESRA,UZUNER YILDIZ,ERTÜRK MUSTUL EMEL,DOĞAN MURAT
|
---|---|
2 |
İşitme Kaybı Olan Çocuklarda Yürütücü İşlevler Araştırmaları Üzerine Bir Sistematik Derleme
ERTÜRK MUSTUL EMEL, DOĞAN MURAT
|
3 |
İşitme Kayıplı Çocuğu Olan İşiten Bir Annenin Etkileşim Davranışlarının Aile Eğitimi Bağlamında İncelenmesi
ERTÜRK MUSTUL EMEL,TURAN ZERRİN,UZUNER YILDIZ
|
1 |
The Pragmatics Profile for People who use AAC”nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
GENÇ TAMER,GENÇ ESRA,UZUNER YILDIZ,ERTÜRK MUSTUL EMEL,DOĞAN MURAT
|
---|---|
2 |
0-3 Yaş İşitme Kayıplı Çocukların Aile Eğitimlerini Yürüten Eğitimcilerin Mesleki İhtiyaçlarının İncelenmesi: Görüşme Bulguları
ERTÜRK MUSTUL EMEL, TURAN ZERRİN, UZUNER YILDIZ
|
3 |
0-3 Yaş İşitme Kayıplı Çocuklarla Aile Eğitimlerini Yürüten Öğretmenlerde Mesleki Gelişim
ERTÜRK MUSTUL EMEL,TURAN ZERRİN
|
4 |
İşitme Kayıplı Bir Çocuğun Amaçlı İletişim Davranışlarının İncelenmesi
ERTÜRK MUSTUL EMEL,TURAN ZERRİN
|
5 |
0-3 Yaş Ebeveyn-Çocuk Oyun Grubu Programı Nedir, Nasıl Uygulanır?
ERTÜRK MUSTUL EMEL,TURAN ZERRİN
|
6 |
Dezavantajlı Aileler için Anne-Çocuk Oyun Grubu Programı Oluşturulması ve Uygulanması
ERTÜRK MUSTUL EMEL,TURAN ZERRİN
|
7 |
İşitme Kayıplı Çocuklarda Yürütücü İşlevler ile Diğer Bilişsel Süreçler/Beceriler Arasındaki İlişki: Sistematik Derleme
ERTÜRK MUSTUL EMEL,DOĞAN MURAT
|
8 |
Evaluation of Inclusive Education Practices in Turkey Based on Ecological Approach
ERTÜRK MUSTUL EMEL,GÜRGÜR HASAN
|
9 |
İşitme Kayıplı Çocuklarda Sadece Erken Tanı Yeterli midir?
BAŞ NAGİHAN,ERTÜRK MUSTUL EMEL
|
10 |
Engelli Çocuk Ailelerine Sağlanabilecek Sosyal Destek Olanakları
ERTÜRK MUSTUL EMEL,TURAN ZERRİN
|
11 |
Examination of the Supporting The Interactive Abilities of a Mother With Her Child Who Have A Hearing Loss in the Context of Parent Guidance Process
ERTÜRK MUSTUL EMEL,TURAN ZERRİN,UZUNER YILDIZ
|
12 |
Examining the Interaction Between a Child with Hearing Loss and His Mother
ERTÜRK MUSTUL EMEL,TURAN ZERRİN,UZUNER YILDIZ
|
1 |
İşitme Kayıplı Çocukların Yürütücü İşlevlerinin Desteklenmesi
İşitme kayıplı çocukların dil becerilerinde tipik gelişim gösteren akranlarından düşük performans sergilediğini belirten araştırmalar bulunmaktadır. Kaynaştırma/bütünleştirme eğitimlerinin arttığı son yıllarda araştırmacılar her iki grup arasındaki f
|
---|---|
2 |
Oyunla Öğreniyorum: Özel Gereksinimli Çocuklar ve Anneleriyle Oyun Grubu Programı
Özel gereksinimli çocuklar ve aileleri tıbbi, eğitsel, sosyal ve psikolojik alanlarda çeşitli desteklere ihtiyaç duymaktadırlar. Toplumsal katılımı artırmak amacıyla gelişmiş ülkelerde yaygın ve ücretsiz biçimde özel gereksinimi olan ve olmayan çocuk
|
3 |
0-3 Yaş İşitme Kayıplı Çocuklarla Aile Eğitimlerini Yürüten Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitim Sürecinin İncelenmesi
Bu projede, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinde (ÖERM) 0-3 yaş işitme kayıplı çocukların aile eğitimlerini yürüten öğretmenlerin ihtiyaçlarına dayalı mesleki gelişimlerinin hizmet içi eğitim süreci ile incelenm
|
4 |
Özel Eğitim Programlarını ve Materyallerini Geliştirme Projesi (MEB)
Özel Gereksinimi Olan Çocukların Aileleri için Bilgilendirme Rehberlerinin Oluşturulması Çalışması
|
1 |
İlk Gizem Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi
İşitme Engelliler Öğretmeni
|
---|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2013-2014 | Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 3 |
2 | 2013-2014 | İşitme Engellilerde ve Normal Çocuklarda Dil Gelişim Kuramları | Türkçe | 3 |
3 | 2013-2014 | İşitme Engelli Çocuklarda Sözlü Dil Gelişimi | Türkçe | 3 |
4 | 2013-2014 | İşitme Engellilerin Eğitiminde İletişim Yaklaşımları | Türkçe | 3 |
5 | 2013-2014 | İşitme Engellilerde Aile Eğitimine Çağdaş Yaklaşımlar | Türkçe | 3 |
6 | 2013-2014 | Özel Eğitimde İstatistiksel Yöntemler | Türkçe | 2 |
7 | 2013-2014 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
8 | 2013-2014 | İşitme Engellilerin Okuma Yazma Becerilerini Değerlendirme | Türkçe | 3 |
9 | 2013-2014 | Bilim Etiği | Türkçe | 2 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2022-2023 | OZE106 ÇOCUK GELİŞİMİ | Türkçe | 3 |
2 | 2022-2023 | TDP101 TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ 1 | Türkçe | 1 |
3 | 2022-2023 | TDP102 TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ 2 | Türkçe | 2 |
4 | 2023-2024 | IYA201 İŞİTME YETERSİZLİĞİ VE DİL | Türkçe | 2 |
5 | 2023-2024 | EFMB204 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
6 | 2023-2024 | OZE201 ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 3 |
7 | 2022-2023 | EFMB403 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA-İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
8 | 2023-2024 | EFMB403 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA-TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
9 | 2023-2024 | EFMB401 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1 | Türkçe | 6 |
10 | 2022-2023 | EFMB402 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2 | Türkçe | 6 |
11 | 2022-2023 | TES310 RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ-SINIF ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
12 | 2022-2023 | EFMB206 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU-REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK | Türkçe | 2 |
13 | 2022-2023 | İİF715 ÖZEL EĞİTİM-İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ | Türkçe | 2 |
14 | 2022-2023 | EFMB403 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA-İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
15 | 2023-2024 | EFMB403 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA-SINIF ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
16 | 2023-2024 | TDP101 TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ I | Türkçe | 1 |
17 | 2023-2024 | TDP102 TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ II | Türkçe | 2 |
18 | 2022-2023 | GPF105 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ-OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
19 | 2022-2023 | GPF109 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I-FORMASYON | Türkçe | 1 |
20 | 2022-2023 | OZE104 İŞİTME VE GÖRME YETERSİZLİĞİ | Türkçe | 2 |
21 | 2022-2023 | EFMB206 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU-SINIF ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
22 | 2022-2023 | EFMB402 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2 | Türkçe | 10 |
23 | 2022-2023 | GPF110 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II-FORMASYON | Türkçe | 7 |
24 | 2023-2024 | EFMB206 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU-İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
25 | 2023-2024 | EFMB206 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU-İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
26 | 2023-2024 | EFMB402 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2 | Türkçe | 6 |
27 | 2023-2024 | GPF106 REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM-OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ | Türkçe | 2 |
28 | 2023-2024 | GPF106 REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM-TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI | Türkçe | 2 |
29 | 2023-2024 | GPF11 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-FORMASYON | Türkçe | 9 |
30 | 2023-2024 | IYA202 İŞİTMENİN DOĞASI VE İŞİTMEYE YARDIMCI TEKNOLOJİLER | Türkçe | 2 |
31 | 2023-2024 | OZE106 ÇOCUK GELİŞİMİ | Türkçe | 3 |
32 | 2023-2024 | OZE202 DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ | Türkçe | 3 |
33 | 2023-2024 | OZE210 ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLEM | Türkçe | 5 |
34 | 2023-2024 | TES310 RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
35 | 2019-2020 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 10 |
36 | 2019-2020 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 10 |
37 | 2018-2019 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 10 |
38 | 2018-2019 | Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 10 |
39 | 2018-2019 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
40 | 2024-2025 | IYA201 İşitme Yetersizliği ve Dil | Türkçe | 2 |
41 | 2024-2025 | IYA305 İşitme Yetersizliğinde İletişim Becerilerinin Desteklenmesi | Türkçe | 2 |
42 | 2024-2025 | EFMB204 Eğitimde Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
43 | 2024-2025 | TDP101 Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
44 | 2024-2025 | EFMB403 Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
45 | 2024-2025 | EFMB403 Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
46 | 2024-2025 | EFMB403 Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
1 |
Erken Okuryazarlık Testi (EROT) Uygulayıcı Eğitimi
EROT erken okuryazarlık becerilerinde yaşına uygun performans göstermeyen çocukların erken dönemde belirlenmesi ve erken müdahale programları ile desteklenmesi için geliştirilmiş geçerli ve güvenilir bir ölçme aracıdır.
Anasınıfına devam eden çocukl
|
---|---|
2 |
Tez Savunma (Doktora)
Doktora tezi savunma
|
3 |
Etkileşim Temelli Aile Eğitimi
Etkileşim temelli aile eğitimi
|
4 |
Dezavantajlı Aileler için Anne-Çocuk Oyun Grubu Programı Oluşturulması ve Uygulanması
Dezavantajlı Aileler için Anne-Çocuk Oyun Grubu Programı Oluşturulması ve Uygulanması
|
5 |
Doktora Yeterlik Sınavı
Doktora yeterlik sınavı
|
1 |
Özel Eğitimciler Derneği (ÖZDER)
Üye 2024 |
---|